Ne csináld itt ezt. Ha van közönség, akkor lehet minden ami MOD, ha nincs akkor nem mindegy már? Ha nincs érdeklődés, akkor úgy is megy a levesbe. Egy rakás topik van, ami csak megkezdett.
"Elsősőrban grafikai modoknak" Ennek mi értelme? Most akkor vagy legyen csak grafbuzi topik vagy minden. Ezzel most kb. azt mondod hogy a lényeg a grafika, minden más le van szarva. Ha betéved 1-2 hülye akkor legyen, de egyébként az a császár akinek nem elég az Ultra. Léptem.
Köszi bro.... a graf gyönyörû, én nem is tudom miért szarakodnak még pl. a COD-ban a régi fos engine-el mikor már ilyennel is készülhetnének az új gamek, ja de tudom pénz-pénz-pénz....
A soft body és a jármû fizikán dolgoztak, ami azt a részt illeti, igaz ez a C3-on nem igazán jött ki, sõt a jármûfizikai rész még nem került bele a motor kiadott verzióiba. De még ez is arrébb van rendesen, hogy valószerû legyen, sok még a csalás is, amit nem akkor ott számol a gép. :) Hogy a Crysis legyen megemlítve a házak nagyobb darabokra hullanak szét, mint egy legóépület, ami ott stimmel, mert fõleg olyan épületekrõl van szó, ahol ez rendben van (bádogfalak, stb). :) Vagy ok a konkrét darabokra szétesõ egyébként egy szilárd testek, mint pl egy betontömb. Azt ma a CE úgy csinálja, hogy vagy realtime vág ki belõle részt, de esetben az nem szétesik, hanem ilyen golyóütötte lyukak, ilyesmi. Vagy pedig már elölre felvágják, hogy hogyan törjön szét az adott tárgy és nem realtime számolja a rendszer magát azt, hogy hogyan törik le egy darab. Tudom ez most szõrszálhasogatásnak tûnik, de ha már fizikai szimulációról van szó, akkor ez is egy késõi, de szükséges lépcsõ lesz.
A Crysis-ban elég részletes fizika volt. Törmelékké rombolható garázs, kisebb faház, ereszek stb..és az még csak CryEngine 2. A 3-ban ez nem élesedett annyira.
Quantic cucca talán még jobban is néz ki, mint az NV-s
Ez érdekes. :) Milyen nagy kuriózum, és ez még csak egy arcmimika, egy pici szelete az egész jövõbeli realisztikus grafnak. Lesz még mit fejlõdnie a technikának. :) De amilyen ütemben halad, lehet, h hamarabb eljön, mint gondolnánk...
Na igen, de ez egy szem renderelt kép, gondolom 3D Max-szel készítve, és ezt az egy képet izmos vassal is órákig tart elkészíteni. Na, mikor jutunk olyan szintre, h ilyen graffal tudunk játékkal játszani? :)
Annak idején a Commodore volt a nagy szám, mindenki azzal tolta, pedig azok tképpen pixelhalmazok voltak. Aztán jöttek az elsõ 3D-s játékok, ami óriási fejlõdés volt ahhoz képest, aztán a még sokkal komolyabb grafikájú 3D-s játékok, míg nem elértünk a mai szinthez. Sokszor elgondolkozunk, h ugyan hova fog ez fejlõdni, egyáltalán mi lesz a határ? :) Aztán mindig rájövünk, h bizony bõven van még hova. Az a baj viszont, h sokszor a csilli-villi grafikát nyomatják, pedig az minden, csak nem élethû és hiteles. Az igazán fotorealisztikus megjelenítés még sokat fog váratni magára valszeg. De egyszer eljön az is. Hogy aztán onnan hogyan tovább, az majd a jövõ zenéje. :)
jaj látom linkelve is van az elsõben :)
Elfér szerintem a mod a saját játék topikban.Így elég keszekusza lesz a végén.
Hagyjuk már az élethûség szót, de tényleg! 20 éve is dobálóztak ezzel a szóval, ma meg már csak röhögünk rajta. További húsz év, és azon fogunk röhögni, hogy ma azt mondtad, hogy élethû.
Közben meg a francokat, még mindig kilométerrõl kiszúrni, hogy számítógépes grafika.
A Far Cry 3-hoz megjelent The reaL címmel egy sweetfx-hez hasonló MOD. Kicsit élethûbbé teszi a kinézetet, picit visszaadva az E3-as bemutatóban láttottakat.
Minden ami MOD. Elsõsõrban grafikai modoknak, de minden más is jöhet mûködõ linkekkel, esetleg ha külön program kell hozzá, tessék azt is mellékeltetni érthetõ leírással.
A Crysis 2-höz még februárban elkészült a MaLDoHD MOd v4.0-s Végeleges verziója, mely textúrákat cseréli le élethûre, amihez 64 bites oprendszer alapkövetelmény (DX11 kártya nem, hogyha csak a textúrákat használnád ki!) és egy-két modernebb featuret ad hozzá. Legalább 1 GB videókártya memória javasolt hozzá!