Egyrészt még nincs kész a játék, tehát felesleges szarozni. Nem mondom, a free movement nekem is jobban bejött volna (imádtam az mm6-7-8ban), de ez sem rossz (régi nagy kedvencem a Lands of Lore is ilyen volt).
Plusz már az elején kijelentették, hogy kis költségvetésû lesz a dolog (ezért sem került bele pl. a paperdoll rendes öltöztetése, mert sok idõ/energia lenne az összes cuccot megrajzolni minden karakterre), de ha jó lesz a fogadtatása, akkor a késõbbi részek nagyobb volumenûek lesznek. Nekem eddig mindenesetre tetszik.
Ami most elérhetõ, az még csak béta, és csak azért adták ki, hogy kapják a visszajelzéseket. A fejlesztés lényegében félig ilyen kickstarter like alapon folyik, rajongói igény felméréssel.
Az elõrendelõk pedig nem csak a bétázás lehetõségét kapják meg. Fel van ott sorolva minden, mit kapnak még majd a megjelenéskor.
Nagy csalódás lett. Ezt csak a vén trottyosok fogják élvezni, akik az ilyen grides rpg-ken nõttek fel, a 80-as évek végén, 90-es évek elején még a dinoszauruszok korában. Bár azoknak a többsége már amúgy is kinõtte a videójátékokat, úgyhogy leszarják.
Na majd talán 2023-ban az mm 11 már a 6-8. részekhez lesz hasonló.
Box Edition Igen azért ez így elgondolkoztató minden tiszteletem mellett. 1 város 6 bolt 4 labirintus 18 lény
hüde hajde kevés...
Vegyem meg a demót pénzért, teszteljem nekik és ha megjelenik megkapom :) Hát ez egy elég kényelmes és biztonságos megoldás bármely cégnek :)
Ha lesz free-movement, akkor jöhet 2015-ben is. :)
Csak a teljes játék elsõ részét (kb 1/4-ét ha igaz) kapod meg. A teljes játék jövõ év elején fog megjelenni. Ha most megveszed ezt az early acces-t akkor a full-t már ingyen kapod.
Nem lehet a videóra mást mondani mint hogy egyszerûen szenzációs. Old School-on belül mindent ver. Kiváncsi vagyok milyen hatással lesz a Legend of Grimrock 2. -re. DLC benne van az alapcsomagba ?:) Ez az amit illik megvenni eredetiben. Ezt még Kredenc is megvenné :)
Új video.
Shadowrun return gamespot score 70% tényleg csak nekem :)
Jézusom hogy én ezt hogy várom. Mint a Messiást...:) Ennek a videónak a végén vannak a legérdekesebb képek a játékról amit eddig láttam. A shadowrun bukta volt már csak a Legacy Wasteland mentheti meg az évet. Nagyon õszintén remélem hogy nem csúszik és kijön. Ahogy Fábry mondja "bétóven a zene mócártja"... na nekem a Legacy az RPG Wizardry- ja :)))
Mikor kiderült, hogy Dungeon crawler jellegû lesz, az eléggé elvette a kedvem, nem is biztos, hogy megvettem volna (így ki se próbáltam volna valószínûleg), de kellemes meglepetésként ért, hogy nemrég a születésnapomra "megkaptam" a játékot (illetve megkapom, ha megjelenik :). Szóval megjelenéskor én ki fogom tudni próbálni, és majd megosztom a véleményem/tapasztalataimat róla, hogy azoknak, akik még vívódnak könnyebb legyen dönteni. :)
- a csatlósok helyére lovat is rakhatunk, mely megnöveli az inventory méretét
- közelharcnál a játékos döntheti el, hogy milyen sorrendben harcoljanak a karakterek a csapatban
- a skilleknek különbözõ maximuma van, mely a karaktertípustól függ. Egy varázsló nem lehet a kardforgatás mestere, de megtanulhat kardokat használni. Egy harcos tanulhat varázslatokat, de csak alacsony szinten tudja használni.
- 7 varázslat iskola van: 6 elemi és még 1 globális. Mindegyik 10 varázslatot tartalmaz.
- Helyektõl függ a megszerezhetõ tárgyak minõsége. Egy eldugott, nehéz helyen jobb minõségû, erõsebb tárgyakat találhatunk.
- 4 régió van, különbözõ látványvilággal, 23 barlanggal (3 titkos), 3 fõvárossal és sok kis faluval ahol vásárolhatsz és eladhatsz dolgokat, ehetsz a kocsmában (ha nem eszel, akkor meghalsz az utazás során).
- 3 nehézségi szint van (easy, medium, hard), de lehetõség van jobban személyre szabni különbözõ opciókkal: nehezebb AI, erõsebb ellenfelek, tárgyak nehézsége, ellenfelek kritikus sebzésekkel tönkre tehetik a holmikat, el lehet tüntetni a lifebar-t.
- a fõküldetés kb. 15 óra hosszú, de mellékküldetésekkel együtt kb. 25 óra.
sárkányokkal és titánokkal tömött rész csak arra jó hogy lehessen még egy kicsit tápolni a partit, ha kihagyod az se baj aki eddig el jut az a továbbiakban se nagyon fog túl nagy fennakadásokba ütközni. (hacsak nincs a parti szarul fejlesztve :)
Akkor a Might & Magic nem neked való. Én a Might & Magic VI, VII, VIII minden percét élveztem. Heroes of M&M-rõl nem is beszélve. :)
A M&MVI egyébként szvsz. a 6-9 részek közül messze a legjobb (az 1-5-rõl nem nyilatkozom, mert azokkal én sem játszottam), szóval ha unod, akkor tényleg nem neked való a M&M sorozat.
Õszintén én hotseat módban Heroes-oztam csak haverokkal, magamtól sosem ültem le elé egyedül, és az RPG-k is kimaradtak. Kb másfél hónapja töltöttem le az MM6-ot, hogy bepótoljam, pár napra rá jött a hír, hogy csinálják a 10. részt. :)
Tetszik egyébként, csak a végén a grindolásba kicsit most belefáradtam. 75. szint környékén járok, három vagy négy dungeon van már csak hátra, de ki akarom irtani a titános és sárkányos területeket is egyszer. Lehet, hogy szarni kéne rá, mert nagyon unom, fel is függesztettem miatta a játékot, hogy hátha késõbb lesz kedvem...
Ó, de a második képen is echte azték obszidiánberakásos fakardot lóbál az úriember. Mi történt az MM sorozattal, amíg nem figyeltem oda(Heroes3 után vesztettem el az érdeklõdést)? Odaadták a braziloknak, vagy mi? (Tudom, magyarok csinálták a Heroes6-ot, úgyhogy pláne nem értem.)
Minden szavad arany. Kár, hogy ez nem kickstarteres projekt, mert ott szerintem simán elsöpörték volna a támogatók ezt a pattintós kõkorszaki, érthetetlen megoldást.
Jaj, ugyan már, hogy könnyebb nekik megcsinálni... 20 éve tényleg könnyebb volt, mert 2D állóképek voltak a helyszínek, meg nem volt 3D technika. Ma ez az állítás szimplán nem igaz. Fõleg egy licenszelt motornál, mert ott jellemzõen a folyamatos mozgás az alap, pont azt kell megírni hozzá külön, hogy négyzethálós legyen. Láthatatlan falat meg a hülye is tud rakni, ha esetleg az lenne a probléma, hogy így grid-based módon csak oda lehet menni, ahová engednek.
Ez inkább valami félrement retrómánia, valamiért azt hiszik, hogy a kockásfüzet miatt voltak népszerûek a régi RPGk, de ez valami hihetetlenül nagy félreértése a dolgoknak.
A grimrock és hasonló játékok sikere miatt választották ezt. De az egérrel körbe lehet nézni szerencsére, nem egy irányba kell nézni állandóan. Én is mm6 szerût szerettem volna, de egy grid-based-est kevesebbe kerül nekik megcsinálni, kisebb a kockázat. De ha sikeres lesz, akkor talán lesz egy hatoshoz hasonló rész is majd egyszer...
Nekem teljesen elvette a kedvem a játéktól ez a 90 fokos fordulásos, lépkedõs rendszer. Miért kellett ez? Visszarepültünk sz idõben 20 évet? Egy dungeon crawler típusú játéknál (pl. Legend of Grimrock) még oké, de egy nyílt világú RPG-nél ezt már nagyon nem kéne. A hatos rész örök kedvenc, ahhoz képest ez oltári visszalépést jelent.
"CH: What will the graphics be like? What kind of engine are you using? Answer: The Unity engine is our tool of choice. The art direction is based on Heroes VI and Duel of Champions, to create a sense of consistency between the games. "
"We are heavily inspired both by World of Xeen and Mandate of Heaven. Due to our grid-based movement we might be a little closer to the World of Xeen gameplay whereas for instance our skill system is closer to Mandate of Heaven. "
" there will definitely be a visual in the inventory showing the character (a bit like in MM9, but better!). "
"At Limbic the Might & Magic X core team is 16 people. We are getting support from various partners including other Ubisoft studios and outsourcing partners. It's really hard to give a reliable estimations but in total we would guess we have around 25+ people working on the game right now."
" So far the game has always been described as a digital title. But we are discussing about releasing a boxed collector edition. So far, we can't confirm it as it's too early. We'll keep you updated."
" Alright, about modding: We plan to release an editor for Might & Magic X."
"Since there have been several "eras" as far as the gameplay of the series is concerned, we had to think hard about the kind of game we wanted to make. Several pitches were made, more or less faithful to the original games, but we finally decided to go for a gameplay similar to the World of Xeen episodes. We still kept some ideas of the later games, notably our skill system is similar (though not identical) to the skill system featured in Might & Magic 6-7."
"For Might & Magic X - Legacy, we tried to maintain this tradition of accessibility. Accessibility, by the way, is not to be confused with simplification. Accessibility is not about making the game less complex, but making it easier to use and understand. So Might & Magic X has detailed tooltips, clear signs and feedback, drag-and-drop interface, quick-action bar, etc. Nothing extraordinary, but important features players are used to finding in modern RPGs."
"Might & Magic X starts with a smaller area. This is the "tutorial" area, which we call "Act I". Here you’ll explore your first town, get your first quests, complete your first dungeons, learning how to play along the way. When Act I is over, the rest of the world opens and what you do next is really up to you. If you want to go to that mountain over there despite the fact it’s notoriously full of angry Cyclopes, nothing will stop you."
"There will be no scaling of the monsters depending on your level. We feel it’s one of the great pleasures in RPGs to become a demi-god and then return to those Cyclopes and teach them a lesson. However as you progress through the main story some new creatures and monsters may appear in some areas."
"But it doesn’t mean there's no connection to the older games of the series. Actually, if you know the "ancient universe" you should keep your eyes open while exploring the world of Might & Magic X..."
"Legacy will feature 12 basic classes, 3 per race. Each of these classes will also have a promotion quest, allowing, for instance, your Freemage to become Archmage."
"As mentioned before, the skill system is close to the system seen in MM6-7, with skill points and Expert-Master-Grandmaster tiers. There are more than 20 skills, and of course, for any specific skill, depending on the character’s class, he might not be able to become a master or grandmaster – or learn the skill at all. "
"There are no random encounters in Legacy. Like in World of Xeen, you can have up to 3 monsters on the same tile. The number of monsters you’ll face will depend on the area and the level design. We have dungeons where monsters are not that numerous but very tough, and others where you will find yourself surrounded and blocked by melee enemies while their companions use ranged attacks against you."
"No, there will not be "always-online" copy protection! Buy, download, play, that’s it."
"However, implementing Uplay is a Ubisoft corporate policy and Might & Magic X - Legacy will not be different from any other Ubisoft title. So yes, Uplay will be in and you’ll need to be online for ONE time activation."
Fúúúúúúú nagyon várom!!! Csak ne legyen rövid, ha 25 órás lesz, mint ahogy valaki lntebb írta, akkor egy forintot nem adok ki érte, az biztos.
CH: What is the estimated release date? Answer: The game will be released within the year.
CH: Is there a multiplayer option and how will it work? Answer: No. We will not have any multiplayer features. It's a straight forward single player game.
CH: Will movement be tile based? Answer: Yes, the movement is tile based. It's a WASD walk with QE turning you left and right. Holding the right mouse button enables you to use the "free-look" but when you move it snaps back to the default camera position.
CH: Will there be an online aspect of the game? Answer: No. Buy, download, play. Depending on a the distribution platform we probably have achievements. Aside from this Uplay is required like in all other Ubisoft titles. However, Uplay needs you to be online for a one time activation.
CH: Can you arrange party formations? Answer: No, not in terms of "melee in the front, casters in the back". What you can influence is the turn order of your party members like "who acts when". Aside from this we have certain abilities/skills which have an impact on the combat flow. Think of crowd-control, stun, aggro reset. etc.
So it's more about what you decide to do with your characters instead of the formation: If you have a meat shield make him take the hits due to his abilities/skills.
CH: Will the wizards have a magic book? How will learning of spells work? Answer: Yes - casters have spellbooks. You need to raise your magic skills (aka. spell school) with skill points from level-ups. Then you have to find the right trainer to get access to a higher tier. Finally you need to locate the right person to buy new spells. Sounds complicated? Well, noone said it's easy to be a caster!
CH: How is this RPG different from "Dark Messiah"? Answer: Uhm, that's probably a long list... Please don't make me explain it in detail. "Might and Magic X: Legacy" is a turn-based, tile-based, 4-party, story-telling, non real time cRPG. "Dark Messiah" is "Dark Messiah" - an awesome game but really something different.
Nem rossz! Mondjuk nekem a rajzos, pasztelles stílus jobban bejött volna. A külsõ helyszínek így is szépek. Viszont a szörnyek/belsõ terek kissé cukormáz bevonat hatásúak.
Szerintem az irányítás a legkevesebb. Anno a Land of Lore-al is rohadt jókat játszottam. A sztori legyen jó, meg a karakterek fejlesztése, meg az egyéb kis pluszok. MM7-8ban sok jó dolog volt.
Én is a hatosra hasonlító részre számítottam, bár az iránygombok a bal oldalon azért gyanúsak voltak. Különösen, hogy hat van. Tipikusan MM I-V. Ezek után engem se érdekel annyira, mint ha egy MMVI stílusú Might & Magic lenne, de valószínûleg így is megveszem. Azért remélem nem számítanak (sok)milliós eladásra, mert ez a mûfaj még inkább rétegmûfaj, mint egy MMVI stílusú lett volna.
I played the demo at PAX yesterday and talked to the lead dev. Heres the info I garnered:
- Plays more like the pre-mandate of heaven games with a grid style movement system instead of free roam. - there are 12 classes (didn't tell me what they were) and then "advanced" classes for each of them. I suppose this is like the system in 6-7-8 where you do a quest to promote from a Knight to a Champion or whatever. - there will be 23 dungeons. - aiming for september release - there is no training. When you level up you just get your skill points then and there. - You still will level your skills and have to train to expert, master, and grand master. Expert and master you just go find the trainer and pay gold when you have the necessary skill points, and for grandmaster there will be a quest. - It will be totally non-linear after the initial area where it teaches you how to play. Kind of like 7, where you were confined to the island until you completed the first quest. - In the demo you never had more than 2-3 monsters at a time. I asked if this is representative of the whole game, and he said "it depends on the level. Sometimes you will be surrounded, sometimes it is just a few more powerful enemies." Was kind of vague. - The movement is like Grimrock, but Grimrock was still a real time game. This is turn based 100% of the time, which imo makes the combat much more interesting. - There is a skill bar, but its not like WoW or other MMOs where you have special attacks... the abilities that were on the skill bar were just melee attack, ranged attack, defend (idk what this did, never used it), and then you can put spells and potions on there too. - I looked but didn't see any "self" magics in the skill trees of the characters I had, but I didn't pay attention to what classes I had in my party. its possible I just didn't have a character who could learn them. - No blasters / sci-fi elements. - There will be hirelings. You can have two in your party at once. They don't fight with you, just provide your party with a bonus. For a price of course.
Grid based-es lesz sajnos, mint az elsõ 5 rész vagy a Legend of Grimrock. Így már annyira nem is érdekel, mm6 szintû mászkálásra és hybrid harcrendszerre számítottam. :/
Hacsak nagyon el nem szurnak valamit, en megjeleneskor megveszem, az biztos. Erre biztatok mindenkit, mert akkor meg esely is lehet folytatasra.
mivel spórolnak, nem egy magas költségû játék lesz, én örülök hogy az ubi bemerte vállalni
Elvileg a játék egy területen (Agyn Peninsula) fog játszódni, Karthal város és annak környékén. 4 faj lesz (ember, elf, törpe, ork), mindnek 3 féle class-a. Lesznek dungeonok is csapdákkal, meg fejtörõkkel.
A megjelenés meg szeptemberben várható. Majd meglátjuk mi lesz belõle. Lehet ez csak egy próba, hogy megnézzék mennyire van igény ilyen játékra. Mindenesetre jól néz ki, az tény.
Olvastam, és én is erre gondoltam. De ha jó lesz, akkor már ezzel is kiegyezek. Nem is számítottam MMVI szintû remekmûre, de azért egy rövidebb, (feltételezem) logikai feladványoktól mentes Might & Magic is több, mint a semmi.
Interjúban ~25 óra játékidõt írtak. Azért az egy M&M játékhoz elég karcsú szerintem. MM6-ban emlékeim szerint lazán benne volt 150 órám elsõ végigjátszásra. Persze lehet terveznek hozzá kiegészítõket DLC-ket.
Nekem a hatodik rész (Mandate of Heaven) a kedvencem a sorozatból, a hét és a nyolc is elég jók voltak. A kilencedik nagyon nem tetszett, az elsõ ötöt meg nem próbáltam.
Nekem valós idejûnek tûnt, de értem mire gondolsz. :) Én arra gondoltam, amikor entert nyomtál, mert az teljes mértékben más volt. Ha olyan lesz, mint az M&MVI, akkor tökély.