Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni, az olyan ellenfeleknél, amik visszatöltik a hp jukat azok ellen van valami taktika vagy varázslat? Mert nem bírok átjutni rajtuk. Elõre is köszi :)
teleport az nem varázslat hanem áldás. Az áldásokat a kohóban kapod ha van ilyen shard (szilánkod)
Avanger 'Elõtte viszont még kell menni erre-arra információt meg csatornakulcsot szerezni, stb." Egy picit bõvebben ?:)
Képzeljétek vettem egy Relikviát 5 aranyért !!! De durva.
Visszavittem ezt a fény szilánkot de nem erõltették meg magukat még reliket se adott..
srácok a teleport varázslat az hol lesz?
Lol jobb lent nekem azt írja a menüben, hogy version 1.3.1...
passzolom... azt se tudom, hol kell megnézni, milyen patch-es a game most
De ezek nem az EA patchek? Ezek már benne vannak a teljes játékban.
Jassad quest megy rendesen, legalábbis nekem ment.
Most töltöm innen lefelé az összes patchet, és felpatchelem a legelejétõl a legvégéig az összes patch-el ami van. Ezek között elvileg a Jassad-os küldi is fixálásra került. A patchek egyenként ilyen 400-800 mb-osak, lol :D
Nektek a Jassad' bestiary küldi adott valamit? Úgy tudom, hogy fel van osztva (elsõ küldinél 10 szörnnyel a bestiáriumodban kell visszatérni hozzá, utána ad egy újabb küldit, ami már 20 szörnyre vonatkozik, stb stb... és a végén ad egy relic daggert). Én hiába adom le a 10-eset, tehát a legelsõt (pedig van vagy 17-18 szörny a bestiáriumomban már), semmit se kapok. Se xp, se arany, se semmi. Utánanéztem neten, másoknak is van ilyen bug, de megoldást nem találtam még rá. Mivel van egy bladedancerem, aki nagyon brutál dmg-et tol le, eléggé fontos lenne, hogy menjen ez a küldi...
A másik, hogy nem tudok továbbjutni. Most kéne Craigbe menni a kalózokhoz. Ugye Castle Portmeyron-ból el lehet griffel repülni egy helyre (valami Elemental akármi a hely neve, asszem 4 szintes). Ott legyaktam az earth bosst (ilyen nagy treant szerû akármi :D), és van ott 2 air elemental is, akik õriznek sztem valamiféle átjárót, de kb onehitelnek. Próbáltam menni mindenfelé, vissza a világítótoronyba, ahol az elsõ boss volt, benéztem a Thieve's Den-be, mindenfelé néztem, de nem tudok semerre se tovább menni. Mit kell tennem? :/
Még nem vittem vissza így azt sem tudom mit ad. Az Air-el is lehet még teleportálni vagy repülni(?) Bizonyos helyeken, pl portmeyron kastély mögött is.
Karthalos küldetés amúgy fõküldetés, valami börtönbõl kell kiszabadítani a csaj apját, de még nem csináltam meg. Elõtte viszont még kell menni erre-arra információt meg csatornakulcsot szerezni, stb.
Avanger visszavitted a shard ot a szellemes taposótól a kohóba? Mi értelme a tûz áldásnak ha azt kapsz ? Mert eddig mindig a víz tõl volt csak elzárva terület... legalábbis én mást nem láttam.
Te Gandrus hát eladtam ezt a csoda baltát, Karthalba boltba találtam jobbat a sima boltba :) Viharos Yhlath Leheletet adó Sárkánycsont buzogány: 50-54 + 14 föld +15 területre ható föld
Karthal alatt a csatornába a csaj elküld az apjáért a városba de én azt sehogy sem találom pedig átnéztem a szegény negyedet is. A házuk 2. szintjére nem lehet felmenni, remélem nem ott alszik :P
A legjobb kardok (és ez igaz mind az egykezes mind a kétkezes változatokra) Seahaven-ben az elf kovácsnál találhatóak meg, már ha mindenáron bolti kell. Ott kaphatóak a legmagasabb, boltban elérhetõ kategóriájú cuccok. Legalábbis máshol nem igazán futottam még bele erõs kétkezes kardokba csak nála.
Késõbb, gyakorlatilag a játék végén aztán az ellenfelektõl meg lehet szerezni a legjobbakat is, de addigra már úgyis relic-ekkel rohangászik az ember amik meg teljesen kigyúrva jobbak lesznek azoknál.
Persze azért írtam, hogy 60% körüli, mert a skillek nyilván befolyásolják. Egy biztos, nagyon durva a hatása. A 80 életerõs varázslóim nagyon szeretik. A harcosaim eddig sem nagyon sérültek semmitõl. :)
Jóféle kétkezes kardot hol lehet venni? Kétkezes imperial sword-om van már kb 12es szint óta, de buzogányból meg baltából már láttam karthal-ban a következõ tierbõl(60 körüli max sebzéssel). Vagy be kell mákolni egy rest után ugyan ebben a boltban?
Változó de akörül simán lehet sõt még jóval fölötte is (bár kezdetben alatta lesz ennek az értéknek).
A naga perl priestess-eken lévõ membrane az fix értékû védelmet ad, nem skill függõ mint a játékos esetében.
Saját megfigyelésekre alapozva én azt mondanám, hogy a 15% az alap, erre rájön még a skill szintje (mennyi skill pont van rajta) amit módosít a magic tulajdonság által összehozható mágia erõsség bonusz. Tehát ha van egy grand master water varázsló akkor neki 0-ás magic mellett lenne 40%. Egy 40-es Magic tulajdonság esetén (ami +80% mágikus erõt jelent) meg 15 +(25*1,8)=60. És ez mehet fentebb is ha van water magic-re bonuszt adó tárgy vagy éppenséggel jóval magasabb magic tulajdonság. :)
A dzsungelben, annak északi pontján egy kis szirten, sátorban. Az erdõbõl, egy épület mögött, vízen át lehet bejutni a dzsungel azon részére a tenger északi partjánál.
Vagy mehetsz a Crag felõl is, a teleportot használva felmész a szirtre, végigmész azon és az északi végénél lévõ teleporttal lejutsz akkor is azon területen leszel.
Most találtam meg a szirtet... Ó micsoda Ládzsák vannak te szent kalózkapitááány :) Na ezt a részét nagyon elszúrták a játéknak merthogy idáig nem keveredik el egy 13-23 as dárdával egy ork vadász az tuti . Eddig ez a kikötõváros tetszik legjobban a játékban.
air magic grandmaster merre található?
Master fokozaton van víz mágiában az a spell, de nem is az a fontos, hanem szintén ezen a fokozaton a liquid membrane(enélkül kell egy kis szerencse, hogy ne végezzék ki a varázslókat az elsõ körben. :) ), de egy kis taktikázással szerintem meg néhány master fokozatú spellel már lenyomható az a kísértet támadás. Nekem mondjuk van master earth, air, water meg fire is a csapatomban. Így nem okoz gondot, ha valami immunis néhány elemre.
Az arch druidos békítés valami miatt nem mûködött ott nekem, szóval megoldottam puszta erõbõl.
SaGa Jr: Láttam nagákon a membrane-t, azokon 60%ot védett, szóval ott körül lehet a valódi sebzésfelfogása gondolom.
Hát hallod csak az lehetett mert más mindenki le volt nyomva már :))) De azokat a szellemeket nem bírom lenyomni, a videóba is azzal a hordó víz vagy mi ikonnal nyomták. Nem lehet minden Mágia szférába profi az ember. De úgy látszik a játék megköveteli hogy azon a mezsgyén haladj amit õk elképzeltek.
Ez a szuper axe nagyon visszafogott... 150 ról 60-ra esett a támadóm :) most állhatok sorba a boltnál. teszteltem mi ad a legtöbbet az értékekre. A fegyver szakértelmes ruhákat vegyétek ! (hasító, daraboló stb) az ad a támadóra is és a sebzésre is. pl erõ vagy kétkezes csak egyikre és arra se sokat.
A membrane leírása hibás és nem követi a tényleges sebzés csökkentést a kiírás. De az az egyik, ha nem a legjobb védelmi varázslat sebzésekkel szemben. Emiatt fontos hogy legyen legalább 1 személy a csapatban, aki jártas a water magic-ben.
A tûz meg egy igazi tömeggyilkos, fõleg a master varázslat ami egy vonalban akár 3 négyzeten álló célpontot is sebez egymás mögött. Ennél csak a grand master robbantós tûz varázslat a keményebb, amelyik minden ellenséges egységet támad aki közvetlenül érintkezik a csapattal, mindegy, hogy mellette, elõtte vagy mögötte van, ráadásul valami félelmetesen magas sebzéssel. :)
Én most nyomtam le a kristály pókot lost city 3. szintjén. A szellemes nyomópadló nyitja meg a járatot hozzá. Elsõre felkészületlenül ért, de másodikra lement. :)
Ez a liquid membrane miért ilyen táp? 17% sebzéscsökkenést ír, de ha fent van akkor szinte sebezhetetlenek az embereim. Meg ez a tûzcsóva varázs is szép, amikor elkap 5 szörnyet és abból 3 darab 400+os sebzést kap. :D
Pedig ott van az a level 3-on. Egy út vezet oda, nem kell semmit sem trükközni csak bemenni, leverni egy halom élõholtat majd megküzdeni a nagy pókkal és viola, tiéd a fire shard. A water meg lenn van a negyedik szinten.
A pókhoz bejutni a szellemek és csontik által jó alaposan belakott termen keresztül lehet (körbe kell járni a szintet és meg lesz minden szükséges cucc az oda való bejutáshoz (van pár titkos falszakasz ami mögött cuccok vannak és kulcs is akad ha jól emlékszem).
Na visszamentem a Martyaxwar-hoz, fincsi ez a balta csak erõs átképzést igényel úgyhoy elkezdtem kuporgatni neki a pontokat. De ha már így lenyomtam vérszemet kaptam és visszamentem Sorpigalhoz a kÜklopsz is elesett ,de nem volt nála Relikvia Ekkor már kapisgattam a sárkányt is meg kellene látogatni hátha... Az is elesett nála volt egy Démoncsók nevû relikvia. Na most kezdem élvezni a játékot, végre van sikerélmény. Lost city be végre megtaláltam a fõküldi Õrült lovagját ha elakad valaki ebben tudok segíteni. De az óriáspók és a fire shard csak nincs sehol...
Fogjuk fel úgy, hogy ez a gyógyító vagy a gyógynövényes idejébe kerül. :) Nekem inkább az ütött szöget a fejembe múltkor, hogy nincs mód (legalábbis én nem találtam) megtippelni az ellenfél szintjét, erejét. Gyakorlatilag csak úgy derül ki, ha nekitámadsz, majd rosszabb esetben visszatöltesz. Vagy a menekülésre, vagy az ellen szintjének saccolására azért szükség lenne, mert a folyamatos visszatöltögetés kicsit tényleg rontja az élvezetet...
Nyilván érdekes ez, de a gyógyital ivás legalább egy cselekedet, míg a csatlóst kérni, hogy gyógyítson gondolom nem kerül "idõbe",pont úgy mint a gyógyitalostól vásárlás.
Ez nem cheat ez Varázslat! :D Hát ha így nézzük elég érdekes lehet amint a csatában edzõdött hõseink ütnek majd isznak egyet, ütnek és megint isznak.. :D Szinte látom amint a barbáromnak lezúznak egyet, mire Õ hirtelen felindulásból felhajt egy gyógyitalt. :) ...vagy: Héjj Te gyógynövényes! Akkorát kaptam az elõbb...nincs nálad valami gyógyital? :D Na ebbe kicsit belementem...de ilyesmi szerencsére sosem zökkentett még ki a "szerepjátékból". ;)
Az mondjuk már kicsit cheat. :) Én egy gyógynövényest viszek most magammal, annál is furcsa, hogy harc közben leállok vele beszélgetni, hogy adjon már néhány mana italt. :D
A pontosság a távolsági sebzést és az Összes Támadóértéket(!) növeli. Eléggé meg lehet érezni a hiányát. Bár képzettségekkel lehet némiképp pótolni(azok amúgy is több támadót adnak), de szerintem kétkezi harcos karaktereknél sem szabad elhanyagolni. Sõt érdemes kicsit a végzet-re is pakolgatni, ha kritikus sebzéseket szeretnénk + a kitérést is növeli. :)
Dual Wield Master -- The Lighthouse, Hamato (after defeating Mamushi)vagyis a világtótoronyban.
Mindkét kézben tõrrel egész durvákat lehet sebezni. Az én csapatomat szinte az mentette meg, hogy az elf vándorom mindkét kezébe 1-1 tõr, a legjobbak amit lehetett kapni A szirt-en. Alesia gyógyítóról még nem láttam írni itt senkit sem, pedig a a másik dolog ami megmentett az újrakezdéstõl. Harc közben is képes feltámasztani és felgyógyítani az egész csapatot. A Seahaven-i templomban szedtem össze.
Sziasztok! Szeretnék egy kérdést feltenni, az mennyire baj, hogy én a pontosságra nem raktam egyik karakteremnél sem, mert azt olvastam, hogy az a távolsági fegyverekhez kell én meg nem használok nagyon olyat, inkább hp ra és erõre raktam. És most meg a közelharci karaktereim szinte soha nem találják el az enemyt, szerintetek a pontosság miatt van? Elõre is köszi
Én bejártam már mindent, csak ez az egy taposólap van, meg azon a szinten 2 nyithatatlan ajtó, gondolom ez nyitná azokat.
Az ebédlõben még kisebb szintû szellemek voltak, meg ghoulból is csak sima, nem pedig ravaged.
Nem tudom túl gyorsan történnek a dolgok :) Most megpróbálom hogy minden lényt kipucolok hátha ad valaki kulcsot. Annyit megértettem hogy vissza kell menni a 2.ra és onnan kell felmenni a 3. ra csak oda is kulcsok kellenek. Az az érdekes amit mondtál hogy taposó kapcsolóra 4 szellem azt nem tudom lenyomni de a hosszú ebédlõ asztalnál meg 6 szellem volt azokat sikerült. A szellemek át tudnak menni az asztalon, pedig az is érdekes hogy egy 110 centis asztal esetén a távolsági fegyverek se mûködnek :)))
Nem tudja vélet lenül valaki hogy a Kétkezes fegyver szakértelmet Masterbe hol képzik ? mert ez nincs rajta a képzési listán
Pont azokról a kísértetekrõl beszéltem, amik majdnem elintézték a videó elején. :) A tõrös üti le egy ütéssel a szörnyek fél életerejét?
Látok benne egy pókot de nem értem hogy jutottak oda:) Az azért tanulságos hogy level 20 as csapattal mennek benne olyan levegõ varázslattal ami mindenkin 150 eket sebez:))
Lost city már csak ilyen. A legnagyobb szívás, hogy az élõholtakat még tauntolni sem lehet, így ha olyat dob a gép és a ravager ghoul üt egy ötös-hatos kombót akkor fullról halottra üt egy mágust, még lvl20ast is. Mondjuk eddig csak azért zavart, mert mehettem ki feltámasztani, de most már megvan a resurrect spell. :)
Egy lépõkövet ott is hagytam, mert ahogy rálépek jön 4 kísértet és szétbombázzák a mágusaimat, utána meg a harcosokat (minden körben lõnek egy 70-100 közötti sebzésû shadowbolt szerûséget). De most visszamegyek majd oda is, mivel megvan a druidám békéltetõ varázsa, így egy grouppal kell egyszerre harcolnom csak és nem lõ oldalról folyamatosan a másik adag kísértet.
Na várjatok már. Hogy kell bemenni a lost city 3. szintjén abba a terembe aminek felül alul van ajtaja és egyik se nyílik ? Gondolom ott van a tûz kristály vagy mi Azt hittem mellette levõ elit csotváz dárdásoktól de azokat végre lenyomtam de onnan nem...
Akkor jó csapatod lehet ha level 13-ba ment a Martyaxwar. Nekem nem ment, meg ezek a csontik se mennek a lost citybe. Pedig a 4. ig felszaladtam de ezek pöppet erõsebbek. Jókor találtad meg mert utána a térképész sok tpt ad. Érdemesebb elõbb a térképészeti kérdésekre a választ megadni felrakni a relic pajzsot egy emberre expertes pajzs képességgel,és csak utána a fõküldit beadni neki mert akkor a pajzsra rakódik a Tp már.
Menj mindig nyugat felé azt majd odaérsz (borzasztó ez a magyarítás).
Tizenharmadik szinten voltam, amikor találtam a fentebbi hozzászólásban leírt bossnál. Dangerous Cave a Yon Chall forestben, ha jól rémlik, Seehaven bejáratától nem messze.
Kietlen vadonba hogy lehet eljutni? Cinkosok küldetés miatt kellene odamennem
Beszélj a griff mesterrel a kastélyban.Ha van nála olyan opció,h elvisz az elemental forge-ba,akkor szuper,ott megcsinálod a küldit,utána soripgal-ból el tudsz lovagolni Seahaven-be.Ha ez a lehetõség szürke,akkor keresd meg a MMLX könyvtáradban a levdialog fájlt,és abban szerepelni fog: condition xsi:type="PrivilegeUnlockedCondition" privilegeID="1001" failState="DISABLED" Ezt kitörlöd-4 alkalommal szerepel a fájlon belül-és utána mehetsz tovább a történetben.
Na az elõzõt Sárkánylovagnak szántam válasznak,meg a helyei helyett talán a fellelhetõség szerencsésebb megfogalmazás lett volna,de segond:)Az oldal közepére görgetve ott van az összeshez,h mi merre hány méter.
Profi jatekosok nem raknanak ossze 1 kis leirast en mar az elejen elakadtam nem talalom a naga kardjat es nincs meg a kem aki a var tamadasert feleos .Igy sajna nem tudok az elso varosbol kimozdulni, kuklposz szellemek, sarkanyt nem tudom lenyomni mert megeszik a csapatom :(!
Elore is kosz a segitseget
ÁÁÁ :) DE hol találtad ezt a fegyvert ?:) de azt ne mond hogy a 4 es szinten :)
a lost city-nek muszáj bemenni a 3 szintjén a dárdás csontvázakhoz ? Mert az ott ûber durva. Még úgyis hogy100as firek mennek meg 120 as csapások bele... ott van az új kristály a kohóhoz?
Lehet hogy Te vitted el elõlem? Ammak még örülök, de még az hogy, akartam venni szofi cigit, az se volt a trafikba. Már uncsi hogy mindenki azt akar venni amit én:(
Tudom jól hogy mi az ábra, mondom véletlenül mentettem ékezetesen az elsõ party végén. Sajnos mire oda értem elfogyott, elöttem vitték el 20 perce azt utolsó pédányukat...grrr mindenképp befogom szerezni.
Mi lehet az a virágboltos mentés ? Kalóz öblös ?:) Ha ékezetessel mentetted az elméletileg a rendes játéknál nem gond. A warezosnál inibe át kell írni meg a nevét ékezetmentesre nevezni át persze.
Hú nekem ez a fejsze kell :) minek a 4. szintén ?:)
Nem válaszol senki, attól függetlenül megyek most megvenni:) vasárnap is nyitva vannak. Majd legfeljebb minden fontos dolgot lementek és ha nem menne akkor vissza teszem a virágboltit.:)
Hûha, köszi, én nem is tudtam hogy hagyományos formában is meg lehet venni :)
Lenne egy kérdésem, múlthéten megakartam venni, de nem volt sehol..cdgalaxis, stb, most látom hogy van az 576-nál, tegnap elkezdtem a 2-dik partyt. Szóval az a kérdés ha megveszem akkor a virágos mentésemet át e tudom menteni, és ha igen mire figyeljek oda? Az elsõ játékom végén mikor befeztem, véletlenül ékezetesen mentettem el. újratelepítés után stb sehogyse tudtam helyreállítani:( Ha igen, rögtön megyek a Camponába:)
Én írtam ilyesmit, kivéve, hogy 17. szint körül találtam volna. :) Jóval korábban találtam. És amiatt az Axe miatt fejlesztettem ki az Axe-t tapasztalt szintre. Ettõl még ha találok valami ereklye mace-t, akkor visszaváltok, mert az már masteren volt akkor, amikor váltottam.
Valaki irta itt hogy talált level 17 körül egy nagyon jó AXE-t és emiatt átképezte a karit. Mennyire jó az a balta? mert birodalmi pörölyt 40-42 +6 föld lehet kapni Seahaven-be. Ettõl sokkal jobb? Én is gondolkoztam erõsen a AXE-n elején csak azt nem lehet kimaxolni barbárnál. De hagyom meggyõzni magam ha nagyon jó :)
Az alábbi linken van egy nagyon jól összeszedett tippcsomag és tanács halom amivel meg tudja könnyíteni az életét a játékos és nagyon nagy segítség fejlõdésben/csapatválasztásban is. MMX tippek
A tûzzel nagyobb sebzést tudsz produkálni, fõleg egy grand master-rel. Az air-rel nekem az volt csupán a bajom, hogy a kezdeti ellenfelek kivételével mindenkinek van ellene valamilyen szintû ellenállása és elég gyakran összejött, hogy még a legjobb, legképzettebb mágiahasználóim air támadásait is levették resistance által az ellenfelek. :( Ettõl még príma egy cucc, fõleg víz és tûz lények ellen (nekik elég alacsony az air resistance értékük).
Nálam a sebzésben a legnagyobbat eddig a prime magic implosion varázslata produkálta, amit szorosan követ a tûz iskola mester varázslata (nem kie elõnye az sem ,hogy egyszerre nagyon sok ellenfelet tud támadni vele a játékos és elég gyakran összejött vele a kritikus sebzés is), majd a water magic tsunami-ja és csak ezután jött az air chain lightning-ja. A játék végén meg a light irtott nagyon csúnyán, mert nem elég, hogy nincs ellene védelme az ellenfelek 99%-ának, a játék végi ellenfelek ráadásul még érzékenyek is rá, így pedig igen magas sebzéseket tud produkálni még úgy is, hogy amúgy nem egy nagy szám. A játék végi fõ ellenfelem arcát szintén egy ilyen varázslat tépte le (miközben a sérült csapatot maxra gyógyította).
Nem, igazad van, legalábbis abban, hogy az eddig megjelent játékokban a leghatékonyabb stratégia az volt, ha a karakterek úgy épültek egymásra, hogy valamiben a legjobbak voltak toronymagasan. Pl a rúnapapom nem is sebzett szinte semmit sem, kizárólag a light meg az earth magic volt grandmaster, és shield-et tolt vagy gyógyított. Mivel õ a kulcskarakter, a bladedancer õt védte a másik 2 freemage meg bõven bepótolta a kiesett sebzést.
Ja amúgy jótanácsként ajánlanám mindenkinek azt a followert, aki 15 aranyért bármilyen(!) és bármennyi(!) hatást le tud szedni a karakterekrõl.
Erebos a 2. körben kapott egy 900+-os villámot és annyi :D
Messze a legdurvább sebzésben az AIR úgy látom, a max amit tolt eddig egy varázslatból, valami 1900. oO
Hali!Tudom,Sagát kérdezted,remélem nem gond,ha belepofázok. Csak 2 észrevétel,ha megengeded. Az egyik a Crusader:neki elég 100 körüli mana,ez 4 Celestial armor,vagy 2 mandate of heaven promotion után.Ehhez nem szükséges külön a spiritre tenni,kapsz 5 manát,vagy 1 spiritet adó lötyit dögivel a játék során,én ezeket neki adtam,és így tudja tápolni a szükséges statokat,anélkül,h spiritre kellene áldoznia.Nála sztem fel lehet cserélni a perception-t a might-val,mivel csak main hand-vel támad,amit tol a sword skill fejlesztése keményen.Tehát 2might+1per+1vit szintenként(sztem).illetve az endurance javasolt,mivel õ lesz a "tankod" ebben a csapatban. A másik a rúnapap.Mivel foci-val fogsz támadni,nem kell neki perception,a foci mindig betalál,nincs block/miss,tehát nála mehet a 2magic+1spirit+1vit(vagy 2spirit,ha úgy jobban érzed,nekem soha nem volt 1 növeléssel se semmi managondom).
Sztem nem kell 'táp' csapat, sokféle lehetõség van. Én a luck-t tolom pl. Persze Warrior nehézségen illik valahol nehéznek lennie. Az elején simán megélt a csapások elkerülésébõl, annyira hogy elgondolkodtam hogy indítok egy új csapatot, ahol ez lesz a fõ szempont.
MaRee, ajánlom figyelmedbe a Dragon Age: Origins c. játékot, és rögtön hozzá a Dragon Age: Origins Awakening c. kiegészítõt (alap játékra kell felrakni, mikor kezded a játékot, végigtolod az alapjátékot, és utána folytatódik a kiegészítõvel). Nagyon jó party management, ötletes, jó taktikai érzék kell (idõleállítós combat), mindenképp próbáld ki! Ott a küldikhez is van segítség :)
Végtelenül egyetértek ! én is leírtam mér ezeket. Jó játék, sok hibával. Nekünk annó a DM-ünk azt mondta az a jó sztori amit egy kapás paraszt is meg tud oldani. Ha ez túlzás is mindig lenni kellene több útnak. Itt csak izomból megy. Megvan a wizardry 8 ból a mérnök kaszt ? mindenféle trükkös dolgokat csinált.
Egyébként elég baj, hogy JÓ partyt kell csinálni, mert csak úgy lehet haladni a játékban, ha táp karaktereid vannak. Szerintem nem errõl kéne szólnia, és egy átlagos játékost akinek kevés ideje van játszani pl én, eléggé el tud kedvteleníteni, hogy rossz a party és kezdje elõröl egy mások által kitalált partyval. Van tank, mágus, ranged meg melee, de ez nem jó. A pontok ésszerûen elosztva tanknak hp, meleenek erõ, mágusnak mana stb ez sem jó.
Arról nem beszélve, hogy tudom hogy oldschool, de legalább egy minimális segítség lehetne a küldetésekben. Pl a két óra játékidõmbõl egy biztos arra megy el, hogy egyáltalán kitaláljam, hova kell menni. Pl keressem meg a desolate wilds-ban a meteort. Oké. És az hol van? A nagy térképen(ami néha értelmezhetetlen) nincs ilyen hely, a kicsin szintén. Lehet el vagyok kényelmesedve már a sok mai játéktól és velem van a baj. Nem várom, hogy nyíl mutassa merre kell menni, de legalább lehetne egy minimális segítség, hogy mondjuk megjelölik egy értelmes térképen, hogy ugyan merre van a keresett hely.
Huh Saga Jr, köszi a leírást!
Az eddigiek alapján egy ilyen csapatot tennék össze:
1. Human Crusader: - Light magic, sword, warfare, heavy armor, shield, és még választás elõtt áll, hogy mysticism vagy endurance (mana jól jönne a light spellek végett, endurance jól jönne a HP végett) - Szintenként 2 perception, 1 might, 1 vit/spirit (felváltva).
2. Dwarf Scout: - Axe, Crossbow, Medium armor, Shield (közelharcban sztem elég jól jön neki is a shield meg az armor) - Szintenként 2 perception, 1 might, 1 vit/destiny (crit végett) (felváltva).
3. Dwarf Runepriest: - Fire Magic, Magical Focus és Mysticism (Spear adott, de 2 kezes staffokkal fogok autoattackolni Magical Focusból eredõen.) - Szintenként 2 magic, 1 vit 1 perception, illetve 2 spirit, 1 vit 1 perception.
4. Elf Druid: - Earth Magic, Water Magic, Primordial Magic, Mysticism. - Szintenként 2 magic 1 vit 1 spirit, illetve 2 spirit 1 vit 1 magic.
Én ilyet ötlöttem most ki a leírtak alapján. Szerinted ez a csapat megállja a helyét? :)
LilJoe77: Nem feltétlenül fog bugban elakadni a törpe pajzsos harcos csak sajnos a visszajelzések alapján igen nagy egyenlõre az esélye. Nem biztos, de olyan 60-70% körüli ami elég bosszantó.
Az általad leírt crusader mûködõképes. Részemrõl kard+pajzs+nehéz páncél+light magic volt a fõ csapásirány (bár csak light magic és kard lett feltornászva grand master szintig) de nem hanyagoltam el a warfare skill-t (életmentõ az intercept képesség a varázslók védelmében) sem az endurance mellett. Ha jut pont akkor adhatsz a mágiát támogató skill-jeire is. Tulajdonságból az általános harcos sémát követtem, tehát 2 perceptiron (inkább találjon biztosan mint ritkán, két fegyverrel küzdõ harcosoknál meg ha az egyik fegyver tõr és legalább expert szinten az jó sok táamdás leadását jelenti egyetlen akció során), 1 Might és vagy 1 Vitality vagy 1 Spirit (felváltva). Magic növelést megoldottam piákból vagy magic növelõ hordókból. Mire elérte a master, késõbb a grand master szintet light magic-ben, már volt bõséges mennyiségû mana pontja és a játék legcombosabb kardjával (úgy lehet kovácsoltatni majd Seahaven-ben a kovácsnál ha visszavitted neki az általa kért meteor ércet) nagyon tudott darálni.
A varázslók, már a kifejezetten erre a célra tartott karakterek esetében szintenként felváltva mehet a 1/2 magic/sirit (tehát egyik szinten a spirit nõ 2 ponttal a másikon a magic) valamint 1 vitality vagy 1 perception (törpe rune priest esetében mert õ nagyon jól is tud harcolni).
A scout esetében nem probléma ha közelre nem hatékony a lövése. Senkié sem az. Közel jött ellenfélre úgyis inkább ütni szoktam (õ meg ebben jó) vagy varázsolni (ebben is tud szép dolgokat felmutatni, mert ha jól emlékszem nem csak a tûzhöz ért de akár light magic-bõl is tud tolni védhetetlen közelharci támadást). Statjait az általános harcos beállítás szerint szoktam tolni, így perception-je magas, ami angy találati arányt és számszeríjjal piszok jó sebzést, közelahrcban meg eredméynes, biztos találatokat jelent. Mivel neki szoktam adni a relic baltát így azzal nagyon szépen tud közelharcban is dolgozni (meg mint ha pajzshoz is értene ha nem keverem most hirtelen valamivel). Tud páncélt hordani tehát elég védett, mivel pedig törpe így HP-ja is lesz elegendõ.
A skill pontobkól meg lesz bõven elegendõ. Csak a lehetõ leghamarabb vedd magad mellé a két tanító egyikét akik Xp bonuszt adnak és úgy 2-3 szinttel magasabban tudod befejezni majd a játékot (úgy 33-35 körül). A szintenkénti 3 skill pontból elég sok mindent fel lehet ám húzni ennyi szint alatt, plusz szépen elõre haladva a játékban sokasodnak majd az akár +6 skill szintet adó tárgyak is (ez a max a plusz skill szintekben). Szóval bõség zavara csak úgy 15-20-as szintig lesz jelen, utána már a legfontosabb dolgokból skill-ek terén elérted ami neked kell és lehet a többivel is foglalkozni.
sárkánylovag: Attól függ melyik fantasy világról van szó. :) A törpék általában a legnagyobb varázsmûvesek a tárgyak kreálásánál és inkább papjaik szoktak lenni általában véve és csak nagyon kevés varázslójuk. A M&M világában is ez köszön vissza. Minimál varázsló, sok pap akik hatalma igen erõs.
Há újrakezdeni biztosan nem fogom, napi egy-két órám van játszani, nem kezdem elõröl az egészet. Amúgy van valahol már értelmes végigjátszás angolul? Én nem nagyon találtam, szoktátok azt a német oldalt linkelni az jó, csak egy mukkot sem értek belõle :D
MaRee ne add fel ! Én ma újrakezdtem és már SeaHaven-nál vagyok. Teljesen más érzés erõs karikkal nyomni. Most már jöhet a rasszista kereskedõ a sárkánylehelletes kardokkal :) Azt azért megjegyezném a törpék Fantasy-kban hiresen utálják a mágiát itt meg legnagyobb varázslók :)
SaGa Jr, amit írtál hogy a pajzsos harcost hanyagolnád a bug miatt.. csinálnék egy olyan crusadert, akit mondtál, hogy light magicre gyúr valamelyest, meg hozzá csapnám a pajzsot, nehéz páncélt, hadviselést és a kitartást (bocs h magyarul írom, jelenleg magyarra van állítva a játék). Ez a kari is elõreláthatólag be fog bugolni szerinted?
Ha nem, ennek milyen statokat kéne raknom szintenként? 1 might, 1 vitality, 1 perception, 1 magic / spirit ?
Hát fene tudja.Dual wield karit én fixen 1/2 arányban tolnám(tolom) might/perception-re.Main handnél még hagyján az attack value,mert azt behozod nagyrészt a skill fejlesztésével,de az off handhez nem elég a dual wield skill,kell a perception.A plusz találtat pedig messze többet ér,mint az a pár plusz sebzés,amit nyersz might-val.Abban is-szinte teljesen-biztos vagyok,h a might-nak van diminishing return-je,mivel magas szinten 10 might nem tol többet 4-5 min/max damnál,ami röhej. Mágiahasználók(független attól,h dps vagy healer) 1/2 spirit/magic,mivel a healek erõsségét is tolja a magic,illetve szabadidõdben igyekszel majd vele sebezni is.
Na igen... szóval sztem érdemesebb specializálni 1-1 karit. Mondjuk van egy bladedancered magas strength-el, egy fire mage magas magic-el, egy healered magas spirittel, stb. De javítsatok ki, ha tévedek :D