Valamelyest javult a véleményem, de egyelőre nem látom a 10/10 élményt amire a média felszopta. A harc továbbra is katyvasz, olyan le van ide - oda dobva dolgok érzés, talán indulásra is túl sok a lehetőség, (már az előző részben, de itt sem értem a summonok megjelenését, h mikor jönnek) számomra a kártyázás is negatívum…
Szóval szerintem ez megy használtra.
Dél-Koreában lesz gyűjtői változat a Stellar Blade-ből, amely a játék zenei anyagát is tartalmazni fogja Vinyl-en és pendrive-on.
Nekem a kedvencem a második rész, de az egész trilógia gyakorlatilag talán a legjobb játék számomra a BB után. Olyan aprólékos, konzisztens világgal rendelkezik, olyan szerethető és utálható karakterekkel dolgozik, amit más frencsájzokban nem találtam meg. Sosem felejtem azt az izgalmat, amit a Suicide mission alatt éreztem, meg a végén, amikor a fél csapatom elhullott. Teljesen lelombozódtam akkor. Wrex és Liara egy életre hozzám nőtt, imádtma a zenéjét, a hangulatát, fantasztikus volt az egész.
Meg is van a trilogy, a felújított, de már felújítva is csalódás lenne, hisz eltelt már 10 év, így megmarad az egyik legjobb játékélményemnek.
Igen, nekem is fantasztikus emlékeim vannak. :) Néha arra gondolok, ha lenne rá pénzem, megépíteném a Normandy-t egyfajta Mass Effect múzeumnak. Be lehetne járni, felidézni a hajón történt eseményeket... Aztán persze elszontyolodok, hogy erre sosem lesz pénzem.
Én is bírtam, és bárki megélheti a történelem legnagyobb élményeként, csak a ténybeli állításokat érzem túlzónak, és ezért más játékokkal szemben unfairnek.
Őszintén szólva az 1-et a maga idejében is janknek éltem meg*, a 2 pedig túláramvonalasítással "oldotta meg" a problémákat, de az alapok amúgy is erősen korlátozottak voltak (menni és lőni, majd a dumánál eldönteni, hogy kék vagy piros). Sok dologban gyenge vagy közepes volt. Tervezem azért az újrajátszást, csak én kritikusan élvezem ki :)
*Az a gunplay, az az inventory, az az itemization... Iszonyú fájdalmas gyengeségei voltak.
Nem számoltam hányszor, de jó néhány alkalommal végigtoltam a trilógiát, és mindegyik után elhatároztam, hogy na, most más döntéseket hozok. És mennyire nem tudja az ember meghazudtolni magát, sosem sikerült, azt vettem észre, hogy mindig pont ugyanúgy játszom, ugyanazokkal a karakterekkel. Kaident például mindig megöltem az első részben, annyira nem bírtam azt a semmilyen, feminin karakterét. Wrex mindig óriási kedvenc volt, sosem bírtam ki, hogy ne sunázzam meg Kelly-t, szóval pontosan ugyanarra mentem minden alkalommal. :)
A játék legnagyobb sokkja pedig az volt az első végigjátszáskor, amikor nem csináltam meg a Family Armor küldetés-t Wrexnek, és ez az életébe került. Amikor eldurrant a shotgun, és összeesett ott a vízparton, emlékszem, tátva maradt a szám, annyira ledöbbentem, és másodpercekig nem tértem magamhoz, hogy akkor ezt most hogyan. :)
Igen! Teljesen megértelek, nálam is ugyanoda futott ki minden végigjátszás. Nagyon emlékezetes számomra a harmadik részben, amikor a Citadellán buliznak Shepard lakásán. És közben ott lógott a fejünk felett, hogy talán senki nem éli túl ezt az egész reaper-inváziót. Nagyon tetszett, hogy a karakterek között igazi barátságok szövődtek. Nem sok játék van, ahol az NPC-ket ennyire közel éreztem volna magamhoz. Egy sem jut épp eszembe. :)
Amúgy az az érdekes, hogy a játék első részét, akkor még lewarezolva elkezdtem, mondván, hogy mindenki hogy isteníti. Addig jutottam, amíg találkoztunk Talival a Citadelen, és akkor félredobtam, hogy mi ez a szar, na, én ezzel tuti nem játszom.
Hozzá sem nyőltam egy évig, majd ismét elővettem, és akkor beszippantott. A többi már történelem.
Nekem nem volt választásom, mert amikor a magyar megjelenés előtt becsődölt az első hivatalos magyar fordítás, a CDP felkért egy fantasy írót, aki összehozott egy új csapatot (ennek a tagja voltam én is). Szóval némi pénzért végig kellett játszanom a játékot (többször is) és screenshotolnom a fellelt helyesírási és nyelvhelyességi hibákat. Végül több, mint ezer screenshotot készítettem (a többiek is rengeteget dolgoztak). Aztán abban a megtiszteltetésben is részem volt, hogy a magyar kézikönyvbe én screenshotolhattam a képeket. Mindezért az igazi jutalmam, hogy a magyar verzió credits-ében ott vagyok a stábban (Amiga és a valódi nevem). Szerk: Azt hittem a kézikönyvbe is bekerültünk, de abba most belenéztem és nem látom. :D Biztosan nem lett tökéletes a magyar verzió, nagyon kevés időnk volt és rengeteg munka volt javítani az elszúrt eredeti fordítást, de talán a PC Guru írta akkoriban, hogy jó lett a felirat, erre azért büszke voltam/vagyok. :) Így az első részt mindig fura kicsit játszani, mert eszembe jut a munkával töltött idő is. :D Utoljára szerkesztette: Amiga, 2024.03.05. 15:46:51
A ME nagy kedvenc, de minden kritika, amit írt a kommenttárs megáll és valós. Az 1 valóban eléggé jank, a 2 meg a 3 meg inkább akciójáték lett. Mindez lényegtelen, mert a karakterek, a világ, a történet és a hangulat kárpótolt mindenért.
A ME legnagyobb előnye az, hogy három részből áll. A karakterek jól vannak megírva, de az ME1 önmagában kevés lenne az élményhez, kell hozzá a 2 és a 3 is. Jó ötlet volt egyes karaktereket a 2-ben "átugrani" és a 3-ban visszahozni. A 3. játék végére, a citadel dlc-nél konkrétan nem csapattagokban, hanem családtagokban gondolkodik már az ember. Az évek alatt hozzánk nőttek a karakterek. Ez egyben meg is magyarázza az ME Andromeda egyik nagy kudarcát: úgy akart ugyanolyan érzéseket kiváltani a játékosokból, hogy nem dolgozott meg érte. Nem véletlen a 3. játék után lett a citadel dlc és nem az első vagy a második végén. Mert Garrus, Liara, Tali addigra "megdolgozott" azért, hogy megkedveljük őket. Ehhez egy játék kevés, ezért volt üres a ME:A végén a Liam-mel meg Coraval meg a többiekkel a hasonló szabadidős lazulós izé. A citadel dlc nem működött volna, csak ott, ahol volt: a trilógia végén.
Azt is osztom, hogy én is mindig egyféleképp játszom végig: male shep, soldier, paragon, default kinézet. Romance option-nél variálok néha Liara, Tali, Ahsley vagy akár Miranda, de minden más marad. A döntéseim is maradnak ugyanazok. Bár Kaiden és Ashley között szoktam néha variálni, hogy ki maradjon életben. Utoljára szerkesztette: lwb, 2024.03.06. 09:09:53
Stellar Blade - Gameinformer
- Development began in 2018 - Set in space and a ravaged Earth - Nier: Automata was the biggest inspiration - Combat is flashy but tense - Defend, parry or use evasive moves - Parrying enemies will make then "groggy" to open up an attack window - Consecutive parries lead to dealing a huge blow to enemies - Assassination combat options - Wanted to make a game with an ending - Difficulty options - Will have a Story Mode but battles will still be fun - Eve is human - Eve can be seen "as an angel that descended from outer space with a sword" - You can make story decisions, but not too much freedom - Outfits are cosmetic only (about 30 outfits) - More outfits are planned for after release! - The Stellar Blade is Eve's only weapon - Weapon critical hit and speed can be upgraded
Néhány új screenshot:
Az a baj, hogy az eddigi videók, meg infók alapján én nem látok benne semmi olyasmit, amit eddig máshol nem, vagy akár olyat, ami kicsit is kiemelné a tökátlag akciójáték kategóriából. Ez persze nem feltétlenül baj, ha igazán faszán lesz összerakva, akkor nem kell megváltania a világot, de kicsit szkeptikus vagyok. Persze kíváncsi is. Utoljára szerkesztette: Voltan, 2024.03.06. 10:51:57
Tegnap késő este elérhetővé vált a Stellar Blade demója (amit amúgy áprilisra ígértek, de a Sony megint bénázott, ebből is látszik, mennyire komolyan kezelik ezt az egész PS5-ös érát), de 1-2 órán belül a Sony le is vette az áruházból és elvették mindenkitől (a digitális vásárlás "pozitív oldala".) Szerencsére akadt 1-2 leleményes, aki még le tudta tölteni a játékot és tudott játszani a demóval...
Amúgy egész jól néz ki de nekem még mindig ilyen középút a stílus. A karakterek arca manga ez nem tetszik,más igen:D Nem tudom bázison milyen játék alatti zenékre lehet váltani de a demo-s végigjátszás alattival inkább offra tenném:)
Nem zárom ki hogy egyszer megveszem!
Lies of Pi-t nyomta itt valaki Bloodborne-huszár? Tegnap elkezdtem, egyelőre nem tudom mit gondoljak róla, van némi Bloodborne-féle hangulata, kérdés, érdemes-e időt beletenni.
félúton abbahagytam, de nem mondanám rossznak (néhány boss tud meglepetést szerezni)
Én végigtolam és remekül szórakoztam. Persze ne várj Bloodborne féle odabaszó pályadesignt és sokféle ellenfelet, de egy nagyon jól összerakott játék
Dragons Dogma 2-t Pc-re veszem.30Fps kösz nem. Moby-nak bejött a megérzése:D
Viszont a gameplay te jó ég!:)) IGN rákapott demo után,alig várja hogy folytassa.
Eléggé rendben van, azt mondanám, hogy a soulsborne koppintások közül az egyik legjobb. Hangulata nagyon jó, és a ballansz sem ment nagyon félre, ami az egyik legfontosabb az ilyen játékokban. Nekem egyedül a parry rendszerrel volt bajom, kicsit unfair-nek éreztem sokszor, de mindenképpen megér egy végigjátszást.
A hétvégén kezdtem bele. A videók alapján sem kapott el megjelenéskor, és az az 1 óra sem, amit most nyomtam vele. Lehet, hogy majd még próbálkozom, de őszintén szólva abban a Lords of the Fallenben még a videókon is több a bugi, mint ebben játszva. Csak ez ingyen van(gamepass), azért meg fizetni kellene, és játékot én már nemigen veszek, és még abban sem látom azt, hogy tudnék én azzal órákon át játszani, netalán még végig is menne. Talán a No Rest for the Wicked-el kívételt teszek áprilisban, de nem igen van több játékra tervem (meg igényem sem) az idei évből. Sem megvételére, sem a játszására.
/ja és undorító, ahogy ricegve fordul a karakter. A from is hóthülye technikailag a játékokhoz, de akik őket próbálják másolni, még ott sem tartanak sajnos. Ez a Rise of the Ronin is...atyaég. A csoda niohk után már a WoLongot kiadni is gáz volt (az mondjuk legalább végigment), de ezért már nekem is szekunder szégyenérzetem van. Utoljára szerkesztette: Moby, 2024.03.12. 21:28:36
Viszont jön konzolokra a System Shock remake. Azt jó szívvel ajánlom bárkinek. Tavaly két játék volt, amiért érdemes volt bármilyen gépet bekapcsolnom: a Hi-Fi Rush volt az egyik, a másik a System Shock. Erre a két címre emlékszem a híg gané tengeréből. Utoljára szerkesztette: Moby, 2024.03.12. 21:33:48
Jó lenne, ha 2024-re is jutna két ilyen. A No rest for the Wicked lehet az egyik. Talán. Majd kiderül.
BG3? WH40K Rogue Trader? Vagy crpg-k nem jönnek be?
A sokszáz órás monstre játékok a nyúgdíjas évekre vannak betárazva, kb akkor fogok ennyire ráérni. Egy BG3-nak még lenne is esélye, de a turnbased miatt erősen kétséges, hogy geyáltalán végigmenne. WH40K nem az én világom.
Hát, bugos még mindig, mint a fene, viszont akkora a játék, hogy ez egy darabig nem is fog változni szerintem. Rendszeresen patchelik, dolgoznak is rajta, de azért még én is beleszaladtam egy-két zavaró bugba. Questet nem lőtt még le, tehát semmi komoly csak némi pici inkonzisztencia meg beragadt quest state stb. Nyugodtan nekiugorhatsz. A legjobb dolog, ami WH40k-val történt. Végre nem egy lövölde vagy rts.
Én eddig mindig azt mondtam, ha egy játék turn based, bottal se piszkálom meg, nem is játszottam a Persona 5-ön kívül semmivel, azt is a harc miatt hagytam abba.
Itt viszont belejöttem, és végigtoltam a játékot, vagy 80-90 óra alatt. Nem mondom, hogy kedvencem volt a harc, de a legkönnyebb fokozaton letoltam. A játék mechanizmusainak szerintem a felét sem használtam. de az a játék megér egy misét mindenképp.
Na csak lement ez a Lies of P. Az elején érdekelt mi lesz belőle, a második felében már tiszta volt, hogy semmi(azon kívül, hogy egy szolgalelkű wannabe bloodborne copy), és főleg csak bosszantott, a végére már nem érdekelt más, csak hogy kipipáljam, amíg ganépasszban van, ne maradjon semmi olyan, hogy talán lemaradtam valamiről. Így utólag azt mondom, hogy nem maradtam volna le semmiről akkor sem, ha hozzá sem nyúlok. Azthiszem nekem ez volt az utolsó soulsborne-féle játékból. Már a Wo Longnál is nagyon éreztem, de nekem mára így elég volt ebből a zsánerből. Széjjel lett égetve az egész, nem maradt már ebben semmi, ami még ne lett volna elmondva valaki által, de el kéne. Nekem legalábbis. ÉS ez igaz a fromra is. Az elden ringgel kellett volna elbúcsúzni az egésztől, az legalább még volt valamilyen, noha abból is kiüvöltött már, hogy a from sem tud már ezzel a egésszel semmi egyebet kezdeni. Utoljára szerkesztette: Moby, 2024.03.20. 19:20:33
Jól van,látom Dragons Dogma-t Pc-re se kell venni:D
Tegnap este csaptam le az első bosst. Pofátlan koppintása ez a BB-nak, doll-ostul, mindenestül. Még elnyomkodom majd, de nem hiszem, hogy végigtolom.
Nem gondolom, hogy újat kéne mutatnia a klónoknak, gyakorlatilag az egész gaming nem mutat semmi újat már jó ideje, csak újratermeli magát újabb és újabb titulus alatt.
Ettől függetlenül még lehet(ne) jó, de eddig ezen a P-n ezt nem érzem.
Egy From-játék van, amit platina után nem vettem elő, az az Elden. Bocs, kettő, a Sekiro a második. Igaz, már játszani is alig játszom, nagyjából heti egy órát, annyira nem köt már le az egész, mással töltöm az időm.
Nincs játék, amiért fizetnék szívesen, nemhogy 28 ezret, de tízezret se.
Nem is fogod dérezni, mert nem jó. Én sem nagyon játszom már, venni meg pláne nem veszek már semmit. Ez a P is csak azért kapott esélyt, mert anno nagyon vártam, és már elég rég gamepassban van, gondoltam mielőtt kikerül, legalább adok neki esélyt. Igazából nem kellett volna, és bármikor ott is hagyhattam volna, csak az OCD-m nem engedi, ha egyszer belekezdtem, már végigvittem. Hülyeség volt, de ez egy percig sem volt kétséges közben sem. Most egy jóidőre megint elég volt a videójátékokból. Preordert én már semmire nem nyomnék, az idei évből is eddig egy olyan játékot láttam, amit talán megveszek, ha nem cseszik el. Ennyi, nem jelent ez az egész nekem már semmit, mocskosul nem érdekelnek már a sony játékai, és másoké sem.
Nem vettem Dragon's Dogma 2-t. Van nálam egy lemez XSX-re(nem láttam lemezes játékot a jóisten tudja hány éve), megnézem mit tud, és majd ha rendberakják egyszer, és kiveszik belőle a mikrotranzakciókat, talán megveszem, de csakis pc-re. Egyelőre nem láttam belóle sokat, dráma amilyen szarul fut konzolon.
/azt sem értem miről hadovált a DF, hogy xboxon legalább a VRR miatt nem olyan szar, mint PS5-ön. Fasság. De. Pont ugyanolyan hulladék azon is, semmit nem csinál vele a VRR. Utoljára szerkesztette: Moby, 2024.03.24. 10:24:36
Olyan szinten van rottyon technikailag, hogy megállsz egy nagyobb város főterén, elkezdesz körbefordulni, és ilyen huszon fps-ek vannak. Kétszer körbefordulsz, és kisimul :D Mondhatnám, hogy a DD2 a PS5 generáció Witcher3-a, de ennyire roncs talán az sem volt, és az legalább pc-n jól működött. Na ez ott se. A játék amúgy nem tűnik rossznak, de kb hótugyanaz, mint az első rész, csak szebb. Viszont az is ilyen fosadék állapotban jelent meg anno PS3-ra, és máig beteg pc-n is, szóval ezek viszik tovább a szép hagyományt :D Ez a mikrotranzakciós gedva egy teljesárú játéknál, meg hát...erre nehéz szavakat találni. Vegyél gyorsutazó kristályt ezresér. LOL Utoljára szerkesztette: Moby, 2024.03.24. 10:31:09
Az, hogy egy RPG-ben fizess, ha karaktergenerálót akarsz használni, az a legalja. Addig én tuti nem veszem meg, amíg ez benne marad.
Lassan oda is eljutunk, hogy a mentésért is fizetni kell majd. Utoljára szerkesztette: Ulthanito, 2024.03.24. 15:50:12
Nem kell fizetni ha karaktert akarsz generálni. Ne terjesszük itt is a hülyeséget. :D
Túl van tolva ez a DD2 dlc dolog. Minden megszerezhető játékon belül. De játszani is kell vele sajnos értük, micsoda világ -_-
>Az, hogy egy RPG-ben fizess, ha karaktergenerálót akarsz használni, az a legalja
Ezt nem értem. Nincs benne ilyen. Olyan van benne, hogy megváltoztathatod a kinézeted, amihez vehetsz itemet real pénzért(ha elég hülye valaki, hogy ilyesmire költse a pénzét), vagy fizethetsz érte a játékbéli pénzeddel. De olyan hogy bármilyért FIZESS, olyan nincs a játékban. Soha sehol nem fog ilyet feldobni a játék. Ilyen szarságokat lehet venni benne, ami totál opcionális. A gyorsutazás izé is eléggé túl van tolva, mert gyorsutazás pontok kijelöléséhez vehetsz kristályt, így utazhatsz olyan helyre is, ahol a játékban amúgy nincs ilyen kristály, de azt ettől még használni nem tudod, mert ahhoz kell a kő is. Nem szimpi, hogy egyáltalán létezik benne MTX, de a játékbéli szerepe sokkal csekélyebb, mint a körülötte zajló cirkusz, és totál opcionális minden. Ha nem nyomsz rá a store-ra, arról sem tudsz, hogy van ilyen. Utoljára szerkesztette: Moby, 2024.03.24. 19:11:40
Stellar Blade demo officially releases this Friday, March 29th.
Minden (nem f2p) rpg-ben fizetni kell, ha karaktert akarsz generálni: meg kell vegyed a játékot. :D
De a DD2-vel nem az mtx a baj szerintem, hanem a fos performance. 4090-en nem megy a stabil 60 fps városon belül, az azért meredek. Közben meg megfőzi a procit, mert minden thread 100%-on, mintha cinebench terheléses teszten lenne a gép. Valami itt nem oké, a játék nem néz ki olyan jól.
"Valami itt nem oké, a játék nem néz ki olyan jól."
Írta a Capcom, hogy dolgoznak rajta. A terhelés azért van, mert minden NPC-nek egyedi komplex AI-ja van (meg egy csomó más alrutin ami a world-flow-hoz köti őket) és ugye a városban van a legtöbb NPC + pawn-ok.
Erre jött a poén, hogy a dragonplague felszabadítja az erőforrásokat :)
Nekem bejön ez a Dragon Dogma 2. Néha meg olyan érzésem van, mintha egy Gyűrűk ura cuccot játszanék :)
A procit nem eszi annyira, nálam soha nem megy 40% fölé a terhelés, szóval tök fura az egész.
Nekem is nagyon bejon, es ma volt update, vegre motion blur off :) Remelem, hogy az elsohoz hasonloan itt is lesz 200 szint, hiaba vagyok kb 30as, az uj teruleten nincs egyszeru dolgom ha a griff melle becsatlakozik a csataba egy falka vorosfarkas + egy sereg tolvaj :D
A Stellar Blade demója ma jelenik meg PS5-re, és 3 grafikai módot tartalmaz (ahogy majd a teljes verzió is).
- A teljesítmény (performance) mód 1440p felbontást használ állandó 60FPS mellett. - A kiegyensúlyozott (balanced) mód az 1440p felbontást skálázza fel 4K kimenetre, TAAU használatával. A képkockasebesség csökken bizonyos esetekben, de a teljesítményét igyekszik 60fps-en tartani. - A felbontási (resolution) mód 2160p felbontáson megy, cserébe a képkockasebességet 30fps-re korlátozza. - Ami a grafikai beállításokat illeti, az anizotróp szűrésen és néhány távoli textúra LOD-ján kívül nincs jelentős változás a megjelenítési módok között. - Az árnyékfelbontás, a textúrák felbontása, a drawing distance, az ambient occlusion vagy a post-processing többnyire változatlan marad.
A ShiftUp mind a 260 dolgozója kapott egy PS5 konzolt a cégvezetéstől, hogy a pénteki Stellar Blade demót (és majd az április végén megjelenő teljes játékot) otthon is játszhassák.
- A demó végigjátszása után a teljes játékban valamiféle ajándékot kapunk majd. - Eve hajának elkészítése (a különféle hajstílusok és haj hosszúságok miatt) közel 1 évvel meghosszabbította a fejlesztési időt, de Hyung-Tae Kim nem akart "spórolni" ezzel a játékon. Nem akarta, hogy a karakter kizárólag egyféle, előre beállított hajjal rendelkezzen, a játékosra van bízva a karakter megjelenése. - New Game+ és Fotó mód a megjelenés után érkezik. - Hyung-Tae Kim-nek már vannak ötletei egy folytatásra (Stellar Blade 2), de minden a játékosok visszajelzésétől, illetve a játék fogadtatásától függ majd.
Eléggé érdekes az összkép. Valahol mélyen valami ilyesmire számítottam. Akadnak benne furcsaságok, gyengeségek (pályadesign + platformrészek), és bizonytalanságok (az a parry és béta skill rendszer eléggé furcsa más játékokhoz képest), de összességében tetszett. Kicsit olyan az érzésem, mint a Kenánál. Ott is olyan... bizonytalannak tűnt néhány megoldás, és a tapasztalatlanság érzését keltették bennem bizonyos dolgok, de az sem egy rossz játék. Itt is ezt érzem, ettől függetlenül baromi jól szórakoztam. A setting, az ellenfelek, a harcrendszer, a fejlesztések, a boss harcok, a zenék, a karakterek nagyon tetszenek. Könnyű meghalni, de szerencsére a játék nem büntet és a boss előtt mindig automatikusan ment. Ha harc közben elvérzünk, a boss elé fog visszatenni minket és nem egy jóval korábbi mentéshez. Nekem elsőre nem sikerült egyik boss sem. A bevezető után azt hittem, hogy ez egy könnyed kis kaszabolós játék lesz, aztán utána feltörölték velem a padlót... nem is egyszer. Ki kellett ismernem a boss képességeit és mozdulatait, plusz Eve-t kicsit fejlesztenem kellett, de utána már elsőre sikerült az első főboss és még sérülést is alig kaptam. Szóval nem lehetetlen még az olyan szerencsétleneknek sem, mint én. :)
És Eve is gyönyörű. Szerintem ilyen gyönyörű női karakterrel még nem is találkoztam videojátékban és az a popsi! Az biztos, hogy ilyen formás hátsót sem láttam még videojátékos női karakteren. Erre azért igyekeznek emlékeztetni is a fejlesztők. :) Ezt még Lara Croft is megirigyelné, de tényleg. Nekem az alap zöld ruci is tetszetős, de ahogy láttam a demó végén a kedvcsináló új előzetest... hát abban azért lesznek nagyon dögös, divatos és szexi rucik is. Az az Ada Wong-os ihletésű Resident Evil 6-os (piros + fekete) ruci nekem nagyon bejövős, kíváncsi leszek a teljes felhozatalra a játékban.
Sajnos Eve személyiségéről sok nem derül ki, de így az eddigi minimális infók alapján eléggé kedvelhető karakternek tűnik. Remélem a teljes játék nem lesz rest foglalkozni az ő háttérsztorijával sem. Quality módban játszottam, natív 4K felbontásban 30 FPS-sel. Szép és hangulatos a játék. Jó kis játék lesz ez, pont úgy és annyira, amennyire 2017-ben a Nier: Automata is volt.
És az a skin suit is nagyon dögös, de annyira a játékot még nem próbáltam megnehezíteni magamnak. Normal fokozaton is épp elég kihívás számomra. Érzem és látom, hogy vannak gyengeségei a játéknak, de számomra így is egy kellemes meglepetés. Hozzászoktam a mai modern játékokhoz, amik folyamatosan fogják a játékos kezét és mindenért buksisimi, plusz egy kis achievement jár, mégha egy kicsit retard vagy akkor is. Ebben a játékban nem éreztem ezt. Itt rendesen meg kell dolgozni (és fejlődni) a sikerélményért. És ez tetszik, bár én nagyon ritkán játszom ilyesmi (harc)rendszerű játékokkal, szóval nem vagyok telítődve, és hozzáhasonlítási alapom sincs nagyon máshoz (csak a 2 Nioh játékkal játszottam a From címei kimaradtak). De azt elhiszem, hogy mások ezt sokkal jobban és ügyesebben oldják meg, mint a Shift Up (akik egy indie cég és ez az első konzolos + AAA játékuk).
Mérlegelés szempontjából nekem több pozitívum szól a játék mellett, mint ellene, szóval, marad a 2 rendelésem (Digital Deluxe és lemezes verzió), várom a teljes játékot. Még elő fogom venni a demót, fejlődés és gyakorlás szempontjából, ne legyek már annyira noob, amikor elkezdem a teljes változatot.
És azt is meg kell jegyeznem, hogy jól helyezkedik a játék a piacon: - nem woke és feminista cucc (Sweet Baby ellenes tábor számára ez maga az álom) - nincs benne fehér férfi gyűlölet sem a játék, sem a fejlesztők részéről (Sweet Baby ellenes tábor számára ez szintén maga az álom) - gyönyörű női karakterek + szimpatikus, aranyos, formás, szexi főszereplő nő (aki erre vevő, az szerintem már jegyet váltott a demóra és a teljes változatra) - nem igazán érkezik más játék a közelében (ugye a Rise of the Ronin és Dragon's Dogma 2 már megjelent és május végéig nagyobb AAA megjelenés sem lesz, PS5-ön biztosan).
Sajnos a szexi Eve nélkül, woke "megoldásokkal", illetve egy darálós évvégi időszakban, amikor egyik-másik nap jelennek meg a nagyobb címek, ennek a játéknak nem sok esélye lenne a fennmaradásra, de így, hogy ennyi "tábort" céloz meg és kvázi egy uborkaszezonban érkezik, biztos vagyok benne, hogy valamennyire sikeres lesz, főleg ott, ahova eredetileg szánták (Dél-Korea + Japán). Titkon mindig is vártam egy ilyesmi játékot (gyönyörű, csábos, szexi női karakterrel gigászi dögöket leverni). Tudom, furcsa fétiseim vannak, de örülök, hogy valakik elkészítették ezt a játékot is és hogy játszhatok vele. :D Utoljára szerkesztette: TBTPumpa, 2024.03.30. 07:57:17
Bár ahogy olvasom a hazai fórumokon, sokaknak nem jön be a játék. Sz@r, ZS kategória, bottalse, hulladék... stb. Szerintem ez a játék messze nem ilyen borzalmas, játszottam én már jóval rosszabb játékkal is, nevesebb csapattól. De ez nem is baj, rengeteg játék van a piacon, remélhetőleg ezek a játékosok is megtalálják azt, ami számukra szimpatikus. De ettől még a Stellar Blade nem lesz egy sz@r játék. Így is elég durva számomra, hogy a mobilos NIKKE után ez a játék ilyen jól működik, ilyen jó teljesítménnyel fut a konzolon és ilyen jól néz ki. Mert a gyenge oldalai ellenére, azért össze van rakva a cucc.
Szerencsére a fejlesztők nem voltak szűkmarkúak és kiadtak egy demót is, ami ingyenesen kipróbálható. Ennek a letöltését mindenképp javaslom, mert akit érdekel a játék valamennyire, az ez alapján már el tudja dönteni, hogy akarja-e a teljes verziót vagy sem. Még mindig jobb, mint látatlanban 30 000-ért megvenni, majd spammelni percenként a supportot a refundért, csak mert nem olyan lett a játék, mint azt - valami alapján - előzetesen várta az illető. Ahogy írtam, én valami ilyesmit vártam előzetesen. És a demó a kedvem sem vette el a teljes játéktól - sőt talán egy picit meg is hozták a további karakterek, sztori részek, fejlesztések és rucik miatt. Utoljára szerkesztette: TBTPumpa, 2024.03.30. 08:32:06
Nekem a Bayonetta jatekokra is hasonlit, na de majd a demo utan kiderul, hogy igazam van-e... Felek kiprobalni a demot (mar toltom), mert lehet, hogy elorendeles lesz belole :)
Az életszerűtlen nagy, himbálózó csöcsökre alapozni egy játékot szerintem a kreativitás hiánya, anélkül pedig ez a játék vélhetően azonnal a süllyesztőben kötne ki. Biztos lesz benne egy-egy jobb pillanat, de számomra ez kevés.
Vagy esetleg elmúlt 14 és többre vágyik egy játéktól mint két csöcs és egy jó segg. :D
.
Az már én is rég. Ahogy írtam... tetszik a setting, a skillek és a harcrendszer. És számomra kellő kihívás is van benne. És semmivel sem aránytalanabb/túltoltabb ez a modell, mint anno Lara volt az elmúlt 3 Tomb Raider játékban (főleg, hogy Eve-t egy valódi koreai modell alapján készítették el). Nekem tetszik ez a modell (szemrevalóbb, mint az elmúlt évek női protagonistái), ahogy a játék is. Persze mindenkinek más az ízlése, meggyőzni sem akarok senkit sem, arra ott a demó. És ha nem tetszik, van egy kazal más játék még a piacon szerencsére, amivel el lehet ütni az időt, de attól még a Stellar Blade nem lesz egy sz@r játék. ;) A szar játék az a Gollum és a Cyberpunk 2077 (0day - 2020) kategória. :) Utoljára szerkesztette: TBTPumpa, 2024.03.31. 12:04:08
Cyberpunk 2020ban se volt szar. Csak félkész. De azért az látszott, hogy jó lesz ez ha kész lesz. Bár majd biztos megmondja valaki, hogy mindig szar volt és most is az. :D
Demot nem játszottam csak megnéztem youtubeon, az tetszett, harcról jókat hallok szóval ha jók lesznek a review-k (és nem az van megint, hogy másfél órán át fun valami aztán ugyanaz megy végig) akkor majd megveszem.
Szerintem egész jó ez a Stellar Blade.
Szerintem a Cyberpunk 2020-ban is egy totál mediocre játék volt, és ma is az :D Szarnak nem mondanám, az artistok nagyon szép munkát végeztek, de a többi egy generic openworld lufasz. Semmi kiemelkedő vagy emlékezetes nincs benne. Az egytelen emélkezetes dolog, a címet körülvevő cirkusz, de a játékból egy momentumot nem tudnék felidézni, pedig végignyomtam. Utoljára szerkesztette: Moby, 2024.03.31. 19:30:17