Előre is elnézést kérek, visszaolvastam, de vagy figyelmetlen voltam, vagy nem került szóba a dolog: Ugye az 1. részben "géposztályonként kifarmoltuk" 1-1 autóval az alkatrészeket, a többihez pedig megvehettük. A 2. részben minden egyes autóval újra és újra ki kell farmolni minden alkatrészt? Csak mert, vásárlási lehetőséget nem találtam.
A válaszokat előre is köszöntem.
Eléggé érdekesen működik ez az új peccs és játékmód, most visszajött a tegnap eltűnt bundle, viszont eltűnt a pvp menüből a roncsderbi...
Hát, tekintve ahogy megoldották pl. az autók fényszóró problémáját sötétben (gyakorlatilag nincs többé éjszaka), még jöhetnek meglepetések ezzel a csomagos dologgal kapcsolatban :)
Nem mintha akkora gond lenne, a Chiron úgyis elvitte a zsét. :D De azért ezt a részt kommunikálhatták volna kicsit jobban is, közvetítést nem láttam a changelogban meg nem volt róla semmi infó.
Örömteli viszont hogy újra működik az egérgörkős pörgetés a menükben és a 3 járműtípusnak végre külön-külön lehet assignolni gombokat. :)
A videóben azt mondták, hogy utána normál módon átkerül a boltba. Hogy a bundle épp eltűnt, az szerintem átmeneti apróság. Csak a 3 Icon szinthez kötött autó marad "exkluzív"
A Ferrari 812-t nem lehet megvenni, csak bundle-ban? Mert nekem kb. 2 óra játék után eltűnt a bundle (pedig előzőleg azt írta, hogy 28 napig érvényes még), a Ferrarit meg nem engedi egyénileg megvenni. wtf :/
[Fixed] Vehicle going below the map when using FastFav on high slopes areas.
[Fixed] Vehicle pointing in the wrong direction when using FastFav during a backflip.
[Fixed] “Wrong-way” notification when using FastFav after setting a waypoint.
Collisions & Deformations
[Added] Introduce deformations on all ground vehicle when colliding static elements or traffics cars.
[Improved] Improved traffic vehicles behavior and stability when being collided by a player.
[Improved] Improved stationed vehicles behavior and stability when being collided by a player.
[Improved] Improved cameras’ shakes on collisions for Cars, Bikes and Boats.
[Improved] Improved restart after heavy collisions on 4WD vehicles.
[Improved] Sliding and bouncing off walls impairs speed.
[Improved] Reworked vehicle collisions to offer a more consistent behavior.
[Improved] Collisions with trees should no longer send the car sideways.
[Improved] Crash Cam Crash triggers reviewed. Crash-cam should now trigger less frequently.
[Improved] Vehicles deformations do not reset after entering/exiting main menu or Photomode.
[Fixed] Hovercraft crash cam should no longer trigger in loopings.
Exploits
[Fixed] Jump exploit.
[Fixed] Fast-fav exploit to get under the map.
[Fixed] Followers exploit related to highlights.
[Fixed] “Infinite drift” exploit fixed on the Charity Event.
Features Daily Contracts
[Added] Daily Contracts feature. Live Battle (PVP mode)
[Added] Live-Battle PVP Mode.
[Added] Once the prologue is completed, the player is now prompted with an in-game screen introducing him to the Live-Battle PVP mode.
Photo mode
[Fixed] Remaining ghost's visual FX in Photo Mode.
[Fixed] Incorrect message displayed when photo-sharing process is cancelled.
Video Editor
[Improved] Replay now starts at the same position as the My-Path cursor.
[Improved] Improved accessibility for the video editor:
Added “currently selected” visual effect to the timeline.
Added D-Pad visual element to better explain how to travel through the timeline.
[Improved] Improved tips & key mapping display.
[Improved] A switch is now available to change between 2 zoom levels on the timeline
[Improved] Move the "Car Noir" filter to the first place in the Post FX – Style menu.
[Improved] Event props are now visible in replay mode after completion, Demolition Derby’s traps included.
[Improved] In the Video Editor, the "Mud on vehicle" option can now affects all vehicles.
[Fixed] Camera is locked when leaving replay mode and returning to the game.
The Crew Hub https://www.thecrew-hub.com
[Added] Added filters into the BEST screenshots category to sort photograph by: Family, Vehicle category (air/ground/sea) or Brand. Player search also is also now available.
[Improved] Improved “My Gallery” section:
You can now see all the screenshots you liked.
You can now delete your own screenshots directly from the website.
You can now check the screenshots of your friends directly from your gallery.
[Improved] Improved “Best” sorting algorithm to better promote quality content from players.
[Improved] Improved “My Friends” page to give users the possibility to check specific friend galleries.
Shop
[Added] New bundle & new vehicles (see new vehicle list).
[Fixed] Incorrect Crew Credits value display after purchase.
[Fixed] Game crash after repeated use of “Return” button from the shop.
[Fixed] The game may remain stuck after buying a vehicle bundle.
Crew Roster
[Fixed] Invite to the crew option is inaccessible when a timer is displayed.
[Fixed] Crew members are unable to return to freedrive until leaderboards screen is closed.
[Fixed] Blank persistent notification may appear when playing in a Crew.
Disciplines Overall
[Improved] Improved various event paths
[Improved] Improved Ace difficulty to offer a more balanced and challenging experience.
[Improved] Improved mini-map in Events.
[Fixed] Fixed various assets issues during events.
[Fixed] Fixed various cinematics issues during events.
[Fixed] Fixed various barks inconsistencies.
[Fixed] Lightning and Exposure obstructions affecting the visibility of Events.
[Fixed] AI performing “Back-on-Track” repeatedly during certain events.
Demolition Derby
[Added] Added Demolition Derby Discipline.
[Added] New Demolition Derby photo ops set, including 8 new photo Ops to dive into the demolition derby spirit
Live Xtreme Series
[Added] Added Holiday Special Live Event.
[Improved] Players are now able to skip Live Xstrem Series cutscenes.
Skills
[Fixed] Persistent score notification after beating a drift skill world-highlight.
[Fixed] Unable to complete an escape skill after performing a “Back-on-Track”.
[Added] 10 new Skills
Barstow Speedtrap
Detroit Escape
Big Sur Escape
New Orleans Escape
Joshua Tree Land Escape
Hill Country Escape
Palm Coast Slalom
Lake Mead Slalom
Glacier Park Slalom
Street Race
Overall
[Improved] AI avoids other vehicles and obstacles more efficiently. Street Racing Trial
[Improved] Realigned fences to avoid invisible collisions in turns. The Sleeper
[Improved] Moved pylons that were too close from circuit path.
[Improved] Moved parked vehicles stopping players after a jump.
[Improved] Moved parked vehicle and construction signs stopping players on a turn.
[Improved] Added HOLD button detection (push/release).
[Fixed] Game may crash after swapping between vehicles and returning to game.
[Fixed] Game may crash while scrolling the Main Menu options.
[Fixed] Vehicles may appears behind the catalogue menu when vehicle options are switched fast.
Technical Performance & Online
[Improved] Various online, performance & stability improvements.
[Improved] Optimization on Main Menu, to open faster and be more reactive.
[Fixed] Game crashes after switching languages from/to Asian languages.
Replication
[Improved] Improved multiplayer replication when colliding with other vehicles.
[Fixed] Resnapping effect for remote vehicles after big jumps.
[Fixed] Resnapping effect for remote vehicles when flipping back from the roof.
Controls Driving Wheels
[Added] Added official support of Logitech G29 driving wheel Controls Mapping
[Added] Added customised key mapping per vehicle type on PC: General controls, Ground vehicles, Airplanes, Boats.
Sziasztok,
Tudom nagyon amatőr kérdés , de hogyan lehet kizoomolni a térképen..? bent vagyok egy eventben rögtön az elején és nem tudok vissza menni a nagy térképre... az "M" nem csinál semmit..
Köszönöm,
Szike
Audi RS3 LMS – 2017 Aeroboat – SV12 - 2018
Hát igen, a terület valóban nem nagy... Azt reméltem hogy az egész Anglia lesz benne, vagy legalábbis majdnem az egész, London nélkül. (De milyen már az hogy Londont -mint egy igen jelentős világvárost- kihagyták??!!) Mondjuk a FH3 ban sem az egész Ausztrália nem szerepelt, ott még kisebb is volt a terület...
Oké, de ott meg a pálya olyan kicsi, hogy gyakorlatilag három perc alatt elérsz a keleti oldalról a nyugatira és emellett nem is túl változatos. Ebben azért kicsit tovább tart úgy gondolom. Jöhetne már valami ügyes és kreatív fejlesztőgárda amelyik meglátja az utóbbi idők autós címeinek az összes pozitívumát és van tehetsége hozzá, hogy megfelelően összegyúrja őket.
Hány autó is van ebben a The Crew 2-ben? :D A forza horizon 4-ben 430-nál több autó is elérhető. :D Olyan sok.... Még csak kb. 75 autó van a garázsomban, de már most nehéz olykor eldönteni hogy melyiket vigyem el egy szabad körre... :DD
Remélem nem csinálnak rendszert abból, hogy már játékban lévő autókat adnak vehicle drop-ként... Mintha nem lenne a világon elég autó, amiből választhatnának.
... egyébként csócsálták a legendás dropokat, beszélgettek a fizikáról-ütközésekről (következő patchben lesz egy javítás a wallriding "ellen"), statisztikákat mutogattak, meg pár szép screenshotot, annak örömére, hogy most már egy helyen gyűlnek ezek.
Nem véletlenül vannak ott a sponsor logóka gamek elején.....
Az én elméletem az, hogy a játékgyártók mutyiznak a hardvergyártókkal. Direkt indokolatlanul magasra lövik be a gépigényt, hogy muszáj legyen megvenni a jobb gépet, ha játszani akarsz. Hisz ha a TDU2 elfutna egy 486-oson, akkor az Intel és társai már rég csődbe mentek volna, mert senki nem venné meg az újabb terméket.
hát, azt elnézve, hogy az "ygazzi" szimulátoroknál mennyi fejlesztés van a szimuláció részben, és milyen vérre menő acsarkodások a júzerek részéről, hogy melyik szimulátor szimulál jobban, nemtom.... :) Ugyanakkor én emlékszem még egy Terep2 nevű cuccra, ami kb. semmit nem tudott, "csak" annyit, hogy istentelen állat fizikája volt. És egyszál magyar gyerek programozta az egészet. Az ő, és a hozzá hasonló tudású emberek (Live for Speed megvan?) "know-how"-ját kellene csak felhasználni, és voila.. máris van egy jó fizika-engine, már csak a csili-vili stuffot kell hozzátenni, amit ma már rengeteg fejlesztő meg tud csinálni. Hogy miért nem teszik, számomra (is) rejtély... Máig emlékszem a Test Drive 3 nevű gyöngyszemre, ami "3D-s" volt, vektorgrafikával, és 286-osra volt optimalizálva, ugyanis 386-oson már játszhatatlanul gyors volt.... Aztán évekkel, sok-sok évvel később kijött az Interstate 76, ami nem volt grafikailag nagy előrelépés hozzá képest, mégis döcögött a Pentiumon... Akkoriban anyáztam is miatta, hogy bakker, ez nem szebb, mint a T3, akkor búbánatér' nem megy a kitudjahányszor erősebb gépemen normálisan?! :) Elveszett a tudás, megváltozott a technológia, mások voltak a fejlesztők, több dolgot számolt a cucc, sok oka lehet a dolognak (utóbbi bizonyos, az I76-nak is élvezetes "fizikája" volt, a T3 viszont már akkor is látványosan gyenge volt fizika terén - ott a nagy és 3D-s világ volt a nagy szám, évekig megelőzte a korát ebben a tekintetben szerintem) Hm. kicsit elkanyarodtam, sorry :D
Sosem foglalkoztam fejlesztéssel, így könnyen lehet tévedek, de az eddig, általam felcsipegetett morzsák azt sugallják, hogy pont nem. Azzal van kevesebb munka. Ott egyszer megírod a fizikai motort, (Tegyük hozzá, nagyon sok játékmotorban alapvetően meg is van írva, tehát munka sem lenne vele) utána egyesével csak az autók tulajdonságait kell beállítani, amit így is kell... És.... ennyi. A scripteknél meg több százat, ezret kell megírni, a memóriában betöltve tartani... Elméletileg, a processzort tehermentesíti a script, de könyörgöm, a mai processzorokat? Ez már P-III-on is tökéletesen működött. Ezért nem értem. TDU első részében sem scriptes irányítás volt, és már a P-IV-emen is vígan szaladt, aztán mikor C2D-re váltottam, még vígabban. És a The crew 1-2, TDU 2-re azért valljuk be magunk közt, köröket vert irányításban... (Azt G-25-el toltam, melyik mai játék tudja azt, hogy lefulladt motorral gurulok a lejtőn, 50km/h nál berakom kettesbe, lelépek a kuplungról, erre beröccen. Szerintem egyik sem... és egy árkád játék volt.) Nekem az ilyenek hiányoznak, nem az, hogy repülőgépben ülhessek. Arra is megvannak a játékok. Oké, tegyük hozzá, nem rossz azzal menni egy másik versenyhelyszínre. Bár, belóg Kanada a térképbe, ami felett nem lehet átrepülni. Félreértés elkerülése végett, nem nyavalyogni szeretnék, csak hátha valaki jobban képben van mint én, és el tudja mondani a dolgot.
Nemigen vagyok otthon a témában, de laikusként úgy képzelem, hogy jóval egyszerűbb/kisebb munka így megoldani mint valósághoz hasonlító fizikát programozni többtucatnyi különböző tulajdonságú verdához ami nem biztos, hogy megérné a belefeccölt melót mikor így is eladható. Utoljára szerkesztette: WinT, 2018.10.02. 14:50:33
Van valami módja az autók feljesztésének azon kívül, hogy kb. százszor kell megcsinálni egy versenyt boxokért? Hiába van viszonylag sok kategória, túlzásba nem estek a versenyekkel... Utoljára szerkesztette: Muand, 2018.10.02. 12:20:19
+1 Nem értem, autós játékokban a scriptes irányítást. Van valaki, aki érti, miért erőltetik a fejlesztők, kiadók?
köszi! Hangoltam, de tökre nem éreztem különbséget, árkád így is, úgy is, még inkább, mint az 1 volt. Így, hogy vége lett a kipróbálós időszaknak, a konklúzióm az, hogy bár van pár dolog, ami tetszik (sok új járműtípus, drift, vízi tájak néhol, bizonyos full stock verdák, hangok, út szélessége, hó), összességében mégis inkább visszalépés a C2 számomra az 1-hez képest (versenyek, hangulat, rossz vezetés "büntetése", "fizika"). Úgy érzem, hogy pont a nekem nem tetsző irányba fejlesztették. Kár érte. Még mindig marad az árkád autós királya a DriverSF/TDU1 nálam. Azzal a "fizikával" egy Crew, tök állat lenne (oké, inkább egy Assetto Corsa fizikával, de ne legyünk telhetetlenek, a DSF-nek tök jól használható árkád fizikája volt, a TDU is jól sikerült - aztán azt is sikerült rosszul "továbbfejleszteni" :) )
Az autólistádon tudsz egyes kocsiknál ki-be kapcsolni segítségeket.
köszi! Végül is logikus... (ja, nem.) És a realism? (úgy értem: a C1-ben volt ugye a HC meg a sport mód, itt mi van helyette?) Megnézném azért, hogy milyen, ha minden minimumra/legnehezebbre van véve... nyilván nem egy Assetto-t várok tőle, de ha élvezetes árkád, akkor az lehet jó. :)
kilépéshez (kontrolleren)Y a helyi menü (ahol rádiót is lehet kapcsolgatni), és ott van kilépés - hosszan nyomva
Haver mondta, hogy tegnaptól holnapig ingyen kipróbálható a C2, nosza, volt egy kis időm, megnézem... Arra, amire a C1-et is a legjobban szerettem használni (nagyokat autókázni fullstock verdákkal) ez még jobb is talán, tehát ez a része oké... a gond az, hogy ahhoz, hogy meg tudjam venni az autókat, meg színezni, meg minden lófütty, pénz kell, azt meg leginkább csak versenyzéssel lehet szerezni, amihez meg semmi kedvem... :( No, ez így érdekes lesz....
Öööö, kérdés: hol lehet beállítani a "realism"-ot? Valamikor úgy emlékszem említettétek, hogy kategóriánként külön lehet állítani, stb., de sehol nem találom. Ahogy a játékból való kilépés normális módját sem (neeeeem nonszensz dolog ez 2018-ban, deeeehogy...) Szóval help me pls! :) Ja, és ha van jó kereseti módszer, ami elérhető az elejétől fogva, légyszi azt is mondjátok el, hátha még maholnap egy-két kedvencet meg tudok venni, és tudod majd velük krúzolni egyet, amíg lejár a "demosession". :) Thx előre is!
Awwww, a rohadékok a legjobb grindolós versenyt is kijavították (The Accident), most már nem lehet levágni a pálya háromnegyedét, hogy aktiválódjon a kórházba szállítós rész. :(
Hát, amit javítottak, mellette hoztak be új hibákat is. Pl. nem lehet scrollozni a görgővel az autólistát. A km-számláló is egy átb@szás, csak az autólistánál van egy plusz sor, ami írja, az órában nem látszik. Azt viszont már most látom, hogy ez a légpárnás cucc nem lesz a kedvencem. :D
"Save vehicle slots in house" Jól látom? Végre.
Sőt, ahogy látom lett újra km-számlálónk is (legalábbis a patch notes alapján). Már csak a GPS-t kéne visszatenniük az út fölé. Utoljára szerkesztette: jocking, 2018.09.26. 11:58:02
A mai Live from Ivory Tower lényege (azon túl, hogy holnap jön a Gator Rush)
újdonságok: Crew Hub - saját weboldal az elmentett képekhez, videókhoz vehicle drop: Ariel Nomad (Rally Raid) + Proto XK Armored hovercraft új ruhák új fotóquest 20 új activity Ace mode Legendary duccok Valahol már meg lehet találni a következő bővítéssel kapcsolatos infókat a térképen (holnap tudni fogjuk redditről :D )
Patch 1.1.0 (hosszan és angolul a linken, röviden itt): AI: rebalance csomó eventnél, normálisabban foglalkoznak a forgalommal, egymással, stb. Skills: fixek Photo ops: javított igények (pl. a nehezen elérhető piramisos fotó, stb.) Events: lebegő tárgyak, stb. javítása Exploits: vonatok, hajók használata végtelen ugrásokhoz; egyéb exploitok javítgatása (van sok), pár maximalizálás átalakítása Shop: vásárolható season pass, járműcsomagok, CC packok Loot: nem süllyed el :) , drop rate-ek alakítása Gyors járműváltás hibák javítása Textúrajavítások Kilométerszámláló Crew Hub és fotómód javítgatása Sebességváltás hangok javítása Rádió beállítás mentése Javított effektek, beszédek Pro-beállítások javítása féknyomok :) 90% emelkedőn is felszaladó és földbe beleguruló járművek kamerakezelés kézmozgás-kézállások javítása motorokon jármű külső-belső javítások (textúrák, alkatrészek, egyebek) PC benchmark coop/online optimalizáció kontroller javítások, kormányok, ilyesmik.
és végül: a decemberi updatehez egy kis teaser:
Nem tolják ezek kicsit túl ezt az "RPG" aspektusát a dolognak? Egy Diabloban szívesen pepecselek a "gear" minmaxolásával, de egy ilyen címnél nem biztos, hogy ezzel szeretnék szórakozni. Illetve egyáltalán nem...
- Gator rush - szeptember 26-án jön "a tropical cocktail of bouncy fun" a meglevő mellé +4 új légpárnás - mindegyik eléggé másképp viselkedik (van gyors és kicsi, van erős, amiről mindenki lepattan, stb.) Ariel nomad
Légpárnásoknak 3 "játszótér" és 10 új verseny - mocsárvidék délen - nagy tavak vidéke - gleccsertavak
Új versenyek 3 diszciplinához - próbálják változatosabbá tenni a diszciplinákat: Jetsprint (nem tűnt nagyon másnak, mint az eddigiek) Touring Car (ez se) Hypercar (pl. Vegastól északra "White Hills" kb. 5 perces verseny)
felszereléskor jobboldalt lehet nézni, hogy az összes bónuszból mi jön össze (összeadja mindent, ami jön) - Legendary loot: sárga, 3 bónuszos cuccok, ace mode versenyt megnyerve "majdnem biztosan" esik, amúgy elég kevéssé (de előfordul normálon is) A három bónuszból 2 ismert fajta, a harmadik egy "set bonus": 5 különféle set bonus van, ha mind a hét alkatrész ugyanaz, akkor az egy komoly pluszt ad: dupla időtartamú nitro / dupla loot / dupla follower / dupla skill pontszám / dupla live reward drop Ace mode verseny: legalább mindenből a maximum kell hozzá, az eddigi játékosok eredményei alapján állították össze - komolyan számít a jól összeválogatott alkatrész-készlet (pl. driftnél minden alkatrész legyen combo-növelő) Új fotós feladatok és javított-bővített fotómód
2 hét múlva patch notes (11 oldalnyi) és még pár kis előzetes Utoljára szerkesztette: Dzsini, 2018.09.12. 18:51:38
Live from Ivory Tower este 6-tól - Gator Rush bemutató, és talán szokás szerint plusz infók.
#12909 -ben van az eddigi 1 patch tartalma szeptember végén jön a következő valószínűleg, a #12931 -ben láthatóval
Lehet már letiltani eszközöket az irányításnál, vagy nem került bele? Illetve a GPS-t javították a bétához képest, vagy még mindig ráküld a földutakra?
Utcai mindkettő:
az Alfából igazán lehetne Drift verzió is.. :D
Ha az elkövetkező 1 évben (amit meghirdettek) tartják magukat hozzá, és tényleg minden hónap utolsó szerdáján jön a patch, akkor szerintem rendben leszünk, és mindegy minek hívják az adott hónapot :)
Faxa, közben én is megtaláltam az orcakönyvükön. :D Érdekes logikájuk van, 3 nappal hónap vége előtt kiadni valamit és elnevezni arról az adott hónapról...
Holnap jönnek - az előző is hónap utolsó szerdáján volt (júli 25), és a Gator Rush is hónap utolsó szerdáján jön, úgyhogy talán kezd kialakulni egy rendszer :)
Gator Rush will also include one new, unique off-road vehicle, the Ariel Nomad Rally Raid car, and an additional Hovercraft vehicle - the XK Armored. Season Pass owners will get seven-day early access to the Ariel Nomad and the XK Armored while all other players will get access on October 3.
Skyribbon helyett ez hogy tetszene? :) [video]https://giant.gfycat.com/FeistyFoolishBengaltiger.webm[/video] Utoljára szerkesztette: Dzsini, 2018.08.06. 20:12:37
Akkor inkább kivárok egy használt G25-öt, és majd rakok bele egy G27-es fogaskereket... (Hogy halkabb legyen) Ma maradtam le pont egyről, 30 -ért. Az azért minőségibb cucc, kuplungos, stb. bőrös a kormánykerék, váltógomb...
Én Thrustmaster T150-et vettem kb. egy-másfél éve, 55k körül kapható. Teljesen elégedett vagyok vele, belépő szintű FFB-s kormánynak ez legolcsóbb és legjobb választás véleményem szerint. 1080 fokot fordul, Win10-el semmi baja, játszom vele Forza 7-et, F1 2017-et, Project Cars 2-őt, Asetto-t, Crew 1-el sem volt baja (viszont ott a kontrollert jobban preferálom), de megkínáltam már vele régebbi és az új Dirt részeket, Euro és American Truck Simulatort, mindennel probléma nélkül ment. Hátránya, hogy azért a fogásán érezni, hogy olcsó anyagból van, és a váltók elég hangosan tudnak kattogni (viszont fémből vannak, nem műanyagból). Utoljára szerkesztette: WinT, 2018.08.04. 20:23:08
Erre mondja ismerős; Pofám leszakad. Lassan 100 körül van egy kormány, amiben van FFB, és támogatják a mai játékok. Bezzeg a 10 éves Saitek R440-esem, még mindig kifogástalanul működik, Van hozzá win10 támogatás, csak épp a kedves fejlesztők megoldották, hogy ne legyen kompatibilis a mai játékokkal....
Azt én is megtettem, mielőtt kérdezni jöttem. Viszont van benne valami műterheléses rendszer, arra lettem volna kíváncsi, az mennyire működik. (exclusive Thrustmaster® “Bungee Cord” system) Lehet-e ráfogni, hogy FFB, az egységsugarú felhasználónak.
Sziasztok! Elnézést, hogy újra kérdem, de most Jó áron tudnék szerezni egy T80-as ferrari wheel-t. Az volna a kérdésem, hogy vajon van-e benne FFB? Nem muszáj, hogy erős legyen, de jelezzen vissza azért normálisan...
hangulatos lett, bár ha végig ilyen "régiesre" vette a figurát, akkor a nitrós rész nagyon nem belevaló (önmagában állat volt, csak nem egy ilyen videóban), ahogy a baseball sapkás avatar sem. De amúgy igényes munka, látszik rajta a törődés, nem csak összehányta az egészet, oszt' jóleszazúgy... :) #12911: nagyon király ez a kép!