Nem találtam neki topikot, én nem olyan régen találkozta ezzel a játékkal, sztem grafikalialg nagyonm rendben van, jó a fejlõdési rendszer kellõen finmora hangolhatóak a hajók is elsõ látásra és Scifi....-) Sc home
sztem meg nem:-) minimális bonust ad ha prémium vagy, a prémium hajók (pénzért vásárolhatók) minimálisan jobbak a sima játékpénzbõl vásárolhatóktól és ha kicsit belemélyed az ember akkor rájön, hogy a jó groupsetup+TS>>all
Olyan mint a world of tanks, csak scifi környezetbe, sztem nagyon jó grafikával, hatványozottan jobb a WOT-hoz képest a prémium nélküli játék, tényleg f2p sztem sok mmo elem nincs azért benne, instance-lt harcok különbözõ játékmódokkal. Vannak pvp és pve küldik, hajók jól fittelhetõek, de mint minden ilyen játék csapatban játszva az igazi
Már csak egy fullos telepítõ kellene, nem ez a külön programos. Gyorsabb a munkahelyi netem, mint az otthoni 1.7 GB a legutóbbi változat :) Vagy feltelepítve áthelyezhetõ innen is?
Nemtom mi bajod van a WOTban a prémiummal (aminek ugye semmi hatása sincs az aktuális csatára), szóval ennél jobb prémium csak az aminek semmi hatása nincs a játékra :D
hat igen, lehetne mondani ra, de tenyleg minimalis a bonus-uk a kekhez kepest amit repu miatt kaphatsz, vagy nekem pl esett lila is minden premium nelkul igaz csak t1es fegyver..
PVP-be ahol csapat kaptiványt kell levadászni, természetesen az 1. sorba van , és elsõre meg is hal , miközbe neki kéne túl élnie.
Sík hülyék.
PVE-be az 1. küldetés 2. szintjén instant loose, lehetetlen meg csinálni, pedig már 2.-es hajóval megyek haverral.
bekapunk csapat társnak 2 faszt, aki berohan az ágyúk+hajók közé, élnek 1 percig, és ennyi
Az aranygolyók már régóta nem prémium kiváltság, creditért is megvehetõ. Megy is a sírás miatta hogy ez most igy még rosszabb lett-e, mert bárki tolhatja aranylõszerrel, arany nélkül.
A 3.as platoon sem prémium kiváltság... egy dolgot hozhatnál fel: a prémium fogyóeszközöket, de azoknak a hatása elenyészõ.
Közben utánaolvasgattam/megnéztem egy-két reviewt, érdekes terméknek tûnik.
Az egyetlen ami miatt kételyeim vannak a játék hosszúéletûségét illetõen az a "pályák" hiánya: ugye az ûr az nem nagyon ad lehetõséget sokféle taktikázásra meg terep adta lehetõségek kihasználására.
Aki esetleg tolta:
- körülbelül hányféle fegyver/hajó van? Van e jelentõs különbség a fegyverrendszerek-hajók közt, vagy csak olyan ez is hogy van hajó, nagyobb hajó, még nagyobb hajó meg ágyú, nagyobb ágyú, mégnagyobb ágyú?
- mennyire ownolja a nagyobb hajó a kisebbet? Mondjuk egy 2-3 szinttel nagyobb hajó ellen esélytelen e a kisebb, találkoznak e egymással csatákban (MM milyen?)
- mennyire van értelme-lehetõség egy hajón variálni a fegyverrendszert? (ugye WOTban pl hiába van egy tankra 3 ágyú, általában 1 az amit használni kell, mert az legjobb).
- fegyvereken kívül mik vannak még amit fel lehet tenni a hajókra?
- mennyire befolyásolják a karakter skillek a játékot?
- reviewek említették hogy különféle játékstílusnak lehet customziálni a hajókat. Milyen játékstílusbeli lehetõségek vannak? Amit vidon látam az mindig a ratatata, repülök azt ölöm ahol érem... van esetleg olyasmi hogy support class (aki mondjuk másokat buffol/javít), scout class vagy ilyesmi?
- a lootolás mennyire érdekes/változatos? Pl 100 csata után van e még értelme a lootnak, izgalmas e hogy mit dob a meccs végén a gép?
- mennyire gyors a fejlõdés?
nézd meg ezt ebbõl szerintem sok minden kiderül : https://www.youtube.com/watch?v=T-lOWGFoMUU
Oh, vmiért nem tûnt fel hogy van WTF is belõle. Bírom a csávó stílusát, az izlésünk is hasonló, ráadásul sokszor már csak a review hosszából is lehet tudni hogy jó e a cucc vagy sem (40eseket szokott csinálni, ha rövidebb akkor a játék szar, ha hosszabb akkor esélyesen jó) :)
Én kipróbáltam ma, War Thunder hasonlattal élve olyan, mint az Arcade battle csak nincs gravitáció vagyis le se tudsz esni, ha kilõnek akkor csak egy pukk. Mindenki lõ arcal amerre áll. Ha nem nyomod a w-t akkor megáll magától a gép valami csoda folytán szóval mindig nyomod vagy nem nyomod (itt lehet, hogy van valami beállítás ez ellen bevallom nem kerestem). Ez természetesen magánvélemény és nem mondom, hogy rossz lenne, már csak azért se, mert ennyi idõ alatt semmi esélyem kiismerni a játékot.
Terep nagyon fontos itt is, aszteroidak roncsok moge szepen el lehet bujni, snipereknek tokeletes de menekulesre is, persze vannak nagy nyitott teruletek minden mapon.
hajok: 9 tipus van, mind kulonbozo szerepkorrel, megtalalod a gyors elfogo vadasztol(covert ops), a tankig (guard), felderito (recon), csapatbuffolo(command) sniper(long range), az elfogo vadaszt kiiktato (tackler, healer(engineer) stb. Wot meg sem kozeliti a skalazhatosagot
ownolas: tierenkent vannak a hajok, egyszerre 3v4 hajo lehet aktiv, a hajok tier-je fogja meghatorozni hova tesz be, tehat ha tier1be akarsz jatszani tier1es hajokat tegyel be aktiv slotba es nem lesz ownolas, mert mindenki azonos kepessegu (de ha tier1es hajobol 2o aktiv a
harmadik tier3as akkor tier 3ba fog berakni a matchmaking) fegyverrendszer: minden slotra legyen az aktiv passziv legalabb 3 lehetoseged van, igaz ez fegyverre is, laser/plasma/cannon mindennek megvan az elõny hatranya, sztem 1000el jobban skalazhato wot-hoz kepest
upgradek: hajotipustol fugg, altaban egy hajonak 1-4 aktiv slotja van, minden slotra van 3-4 alvalasztasi lehetoseged, pl tackler 1es aktiv slot (te aktivalod harcban): repait kit(gyogyit teged), hullodat erositi, target paintet ellenfelet debuffolja...Szoval eleg valtozatos, raketakat es passziv slotokat nem reszleteznem.
ki kell probalni es nem feladni 2 perc utan mint volfram, mert annal sokkal kompletteb a harc mint elso latasra esetén tetszik. Egy jo csapat CFT healerbol tankbol, elharito vadszbol sniperbol all, nagyon feelinges, persze soloba vagy kifogod jo a csapat vagy nem, ugy mint wot, csak itt sztem kombat sokkal komplexebb amugy f2p es 1,7giga, es mint irtam penz nelkul erdemben jatszhato.. lasd torzonborz videot, ott is elmondjak.. engem Zuzda neve megtalaltok
Nem adtam fel. Csak még nem volt elég idõm, mint Írtam is. Még rá fogok lesni.
ami fontos, itt mivel 3 aktiv hajod lehet alapbol, tudsz reagalni a beadott mapra es mielott elkezdodik a csata latod enemyt és sajat csapatot ki milyen hajoval jon tudsz valasztani az adott 3bol a legmegfelelobbet, de ha meghalsz es olyan a map, hogy ujra eledsz akkor is valtoztathatsz..szoval nincs elcseszett hajovalasztas miatt szopas..
Tényleg mûködik leszedve és átrakva saját gépre a játék :)
Aha, ez a garázs része tagadhatatlanul Gaijines (WT) megoldás.
Még egy kérdés: az hogy melyik "fajt" választja az ember számít vmit? Esetleg lehet menet közben másik "fajjal" menni, mint ahogy a nemzetek sincsenek kõbevésve a WOTban vagy WTben (mindenki mehet mindennel)?
Írja a választásnál, hogy nem számít bármilyen hajót vezethetsz. Csak az a néhány érték számít amit ott látsz. Válthatsz fajt bármikor, ha jó láttam 300 artifactba (zt hiszem ez a neve) kerül ami valós pénzért vehetõ.
No tegnap mentem vele pár kört, egyelõre nagy káosz számomra az egész csata. Ugye a tér minden irányából jöhetnek, mindenki megy mindenfelé, csak néztem ki a fejembõl hogy most mi van....
Amúgy így elsõ blikkre jól megvan csinálva a cucc, de szerintem nekem felejtõs lesz, túl pörgõs az egész, nem nagyon érzem hogy nagyon lehetne taktikázni - a WTben legalább ott volt a magassággal való játszadozás - nekem az is kevés volt és hamar unalomba fuladt, itt még az sincs :( Egyelõre nincs meg a rákattanás effektus, és az nálam sose jó jel....
A modulok amúgy egész jól feldobják a játékot, de hiányzik nekem a tankozásnál megszokott - "na most fedezékbe vonulok és kifújom picit magam, átgondolom mi legyen" lehetõség.
Ja, aki meg a hülye csapattársak miatt ki tudott akadni a többi játékban, az itt hatványozottan ki lesz borulva. Ugye a "védd a kapitányt" játékmódban a fogalmatlan kapitány instant agyonveri a meccset, de sztem ha nekem problémám van a helyzetfelismeréssel meg a játékban a csaták felfogásával, akkor a sok egységsugaró embernek (aki pl seggel támad egy tankban) még nehezebb lesz értelmes dolgokat tenni.
Sok nekem a 3Ds õrültekháza, maradok a hajóknál meg tankoknál.
nem gond, nem fogott meg.. azt azért látni kell, hogy a Tier1es csatak tulnyomo tobbsegeben kezdokbol jon ki, en voltam mar tier2es es 3as csatakban, ott minden durvan szervezettebb volt, es ezek a kezdeti fingom nincs hova de rafekszek az utanegetore es kilovok gyorsan valakit stilusbol lenyegesen kevesebb van..
tegnap pl talalkoztam egy igen izgalmas tier2es csataval. Dominion volt a palya, 3 beacont kell elfoglalni es megtartani igy kapod a pontokat(vagyis csokkented az ellenfel pontjait). Egy felig preamde group volt mind2 oldalon, amit csinaltak: volt 2 tanker hajo, azok mentek foglalni beacont, fenyevekre toluk hatul megbujva 2 sniper longrange hajok, akik fedezetek a foglalas alatt tankokat es lovoldoztek le roluk az enemyt. Ez mukodoktt egy darabig, amikor is a masik csapat (en is ebben voltam) a halal uta hirtelen elokapott gunshipeket es elfogo vadaszokat, amik elmentek hatra es kiiktattak a snipereket, fordult is a kocka,mert a tankok alapvetoen lenyegesen kevesebb sebzest tudnak bevinni. a vegen igy is buktuk, de szep kontrareakcio volt, buktuk de nagyon elveztem..:-)
Valahogy megzavar a HUDon az a sok kör, azt néha fingom sincs hogy tulajdonképpen hova is lövök :) Azér arra már volt példa hogy sikerült eltalálni vkit, de asszem a killen még dolgozni kell.
Nekem kellett vagy 4 csata az elsõ killhez. Meg ugye itt spray'n'pray megy a kisebb lézerekkel pl. szóval közelebb kell menni, és a lefoglalt ellenfelekbe durrogtatni:)
kötelezõ megvenni minden hajót ? úgy értem, most megvan a legolcsóbb t3-ra a pénz de pár óra és megvan a legjobbra is. nem lehet átugrani? nem érdemes?
Nem sajnos, minden hajót kötlezõ meg venni a tech tree vonalán.
Viszont van 1 sniper hajó, ami kéne nekem a Empire-tól, 3-mas szintû, de 4-es szintû Federation vagyok.
* Colour patterns are available in the Equipment tab.
* The ship is divided into three zones.
* The player can choose a colour for each zone.
* For now, colouring is available for ships of ranks 1 to 6.
Introduced the option to preview ships.
* The player can see any ship model in the ship tree.
* You can preview the ship by right-clicking its picture in the ship tree
Now, stickers and colours are purchased for a limited time.
* Players who previously bought undated labels keep them on the same terms.
Changed the waiting time after the death of the ship
* Penalty time accumulation after death of the ship is reduced from 7 to 5 seconds.
* Accumulated penalty time reset now occurs after 100 seconds of surviving in the battle (previously 180 seconds).
Ships
Engineering frigates
* Combat Drones: owner ship repair reduced by 50%.
* Combat Drones: ally repair radius reduced by 60%.
* Combat Drones: drone launch time increased to 30 sec.
* Combat Drones: ally repair effectiveness reduced by 15%.
* Nanodrone Cloud: repair reduced on average by 20%.
* Autonomous Repair Station: hull repair reduced by 30%.
* Autonomous Charging Station: shield recharge reduced by 30%.
Interface
Hangar
* Stickers tab renamed to Customization.
Matchmaking
Changed the mechanics of squad participation in Sector Conquest:
* Squads now get into Sector Conquest, regardless of its members' allegiance.
* Points from the whole squad go to the leader's side of conflict.
* Side conflict that receives points is determined by the same principles as for solo players.
Graphics
Added effects for Diffusion Shield.
Added effects for pirate ships.
Fixed thruster effects for some ships.
Interface effects tuning.
Sound
Voice changes.
Adjust the sound effects of different guns.
Hangar sound tuning.
Bug fixes
Fixed a bug that prevented offering your own version of texts for the pop-up tool-tips.
Fixed a bug that caused the game to crash.
Fixed bugs in training contracts.
Fixed a bug that caused incorrect statistics gathering.
Fixed incorrect display of players carrying the EMP bomb in the Detonation.
Fixed a bug where the message about allied drone destruction was blue.
Fixed a bug where during the initial training the target released drones attacking the player.
Fixed a rare situation where the radar was trying to add an object already in hangar.
Fixed some minor bugs.
ha valaki tudna segíteni tsen vagy skypon szóljon. t2 hajóm van és egy halom kérdésem.
de miért a wot-hoz kell hasonlítani mikor semmi köze hozzá?
Ûrhajós """!!!WAR THUNDER!!!""" nem wot
Szimplán marketing fogás: a WOT népszerûbb, meg végülis az volt elõbb :)
De igazad van amúgy, egyértelmûen WT klón. Nem véletlen, hiszen ez is gaijin cucc... azon csodálkozom hogy külön program, nem csak egy plugin a WT kliensben :)
ez ezer okra vezetheto vissza.. penz, hype, mogottes kiado, jatek stb ez a jatek szerintem elsore konnyunke es egyszeruenk tunik, de a tenyleges sikerelmenyhez tudatos jo group kell, ezert nem lesz sose tronon..es maga a jatek is sokkal progosebb sztem, perze ez az en velemenyem..
- abszolút nincs reklámozva. Érted itt vagyunk "nagy veteránok", és csak úgy tudtunk róla, hogy itt nyitottak neki topikot.
- igazából a témaválasztás elég érdektelen, tankok ugye rengeteg embert érdekelnek, repülõk egy jó adagot... na de képzeletbeli noname ûrhajók? Ha mondjuk vmi ismert univerzumból (starwars ugye) lehetne döngetni, tuti sokkal többen ugranának. Hogy ott van Tier 10ben a csillagromboló, húde jó lehet. De igy, hogy nevenincs ûrhajókért megy az ember....
most nezegettem, metascore0n use ertekeles wot 6.3, erre 7,5 a 10bol ez nem mmo, ez egy jo kis action mmo, eddig amit lattam wot mechwarrior stb mindet veri jatekelmenybe reszemrol, ami lehet a wingcommanderes multamnak es a scifi rajongasomnak is koszonheto..
Mondjuk nekem pont fordítva van: a terepadottságok teljes hiánya az ûrben sokat levon az élvezhetõségbõl (az a nagy halom aszteroida nem változatosság). REpcsisnél is ez volt a bajom, hiányzik a pályák közti változatosság.
kb 5 napja játszom és nagyon bejön. sajnos nem kezdõ barát a játék. hiába van tuttoriál. sok mindenre rá kell kérdezni, utána kell olvasni. (a fórumán nem sok mindent találtam, viszont játékban mindig válaszol valaki a globálon) a pve elég nehéz. csak értelmes emberekkel tudtam megcsinálni. pveben nincs éledés ha csak nincs kész az adott feladat. pvpben csak egy játékmodot utálok ahol számít , hogy hány hajód van a hangárban. (ha kilövik a hangárban lévõ összes hajód akkor várhatod a végét, ami 3 hajóval nem gáz de nekem csak 1 van >.< ) ami nagyon bejön, hogy tényleg csak idõt lehet spórolni valód pénzel. pont ugyan azt a cuccot ki lehet farmolni.
a hajók szintjével nõ a rájuk pakolható cucc így nem olyan zavaró , hogy "hajó neve" 1 után "hajó neve" 2 jön néha.
9 hajó típus van. a felszerelések száma több 100 szerintem. persze vannak kicsit elõnyösebb buildek , de ez minden játékban van.
elég sok dolog lett átvéve eve-online játékból. jóból másolni szerintem nem gáz.
oh az implatnok is elég sok változót tesznek a játékba.
fedezékrõl world of planesben nincs. world of tankban vannak házak meg kövek, esetleg dombok. itt egy lebegõ asteroida elég sok lehetõséget takar.
nekem játék közben alig van idõm nézelõdni. persze lehet azért mert olyan hajóval megyek ami aránylag gyors és rövid a lõ távja az ágyúmnak.
szerintem amennyi változatosságot bele lehet tenni egy lövöldözõs játékba azt beletették. persze még mesze van az 1.0 szerintem.
ha valakinek kell segítség írjon. ingame : Moltorek nagy és kisbetû számít ha jól tudom!
persze ha valaki nagyon pro lenne még nekem is kérdésem ^.^
". REpcsisnél is ez volt a bajom, hiányzik a pályák közti változatosság. "
akkor nézd meg újra , van olyan pálya ahol beszarsz annyit kell sziklák között keringeni :D bár mondjuk a levegõ/zûr tipikusan az a hely ahol alap esetben nincs sok ojjektum.
Ezért nem a játékot fikázom (se nem a WT-t, se nem ezt), hanem egyszerûen azt mondom hogy számomra az a játékstílus (repülõzés/ûrhajózás) nem tartalmaz annyi taktikai lehetõséget.
A szárazföldi harcnál (legyen az tankos vagy FPS) van terephasználat, spottolás (igen, még BF-ben is vagy counterstrikeban) ami lehetõvé tesz pl sunnyógást/lopózást. Namost, amikor automatikusan meglátnak effektive bármilyen távolságról, ott ez a lehetõség kiesik. (az hogy a WG hogy csinálta meg, az megint más tészta - én megszoktam, nekem az bejön, kellemes egyensúly a "meresztem a szemem hogy kiszúrjam az ellent" és a "mindíg látok mindenkit" közt).
EGyébként komolyan mondom, fogalmam sincs hogy lehetne egy repülõs/ürhajós játékban ilyen taktikai elemeket behozni. Itt például ugye próbálkoznak a modulokkal, ami amúgy nem rossz ötlet, de vhogy nem az igazi.
Érdekes hogy pl az egyébként unalmas hajóscsatát (mert ugye tereptárgyak ott sincsenek, csak a végtelen tenger) a Navyfield címû játékban sikerült feldobniuk a manuális célzással, ami elég skilligényes dolog volt. És most belegondolva, ott lényegében csak egy pálya volt (a tenger :) ) és egyetlen játékmód, mégis odaragasztott 1.5-2 évnyi grindre jópár 1000 csata erejéig.
De mégegyszer hangsúlyozom: elismerem mint a WT mind az SC erényeit. NEm szarozom le egyiket se azért, mert vhogy én nem tudok rájuk kattanni. Az okokon jó elgondolkodni, ez is afféle önismereti dolog.
ööö ezek WT-ben is megvannak - nagyjából - mivel a felhõ és nap nem dísznek vannak. Felhõbe berepülsz nem látnak meg persze te se senkit:D és ha nap felõl támadsz szintnén nem látnak. ezt sokan hajlamosak elfelejteni pedig elég kellemetlen meglepit lehet így okozni.
1. Én föderációs hajóval repülök. De ha unlockolok a másik két frakció implantjai közül, azt is megkapom, vagy csak a frakciómhoz tartozókat?
2. Vannak lootok. Mailben is kapok. Ezek hová kerülnek és mit lehet velük csinálni? Eladni is lehet?
3. Ha fegyvert váltok a hajón, hová kerül amit lecseréltem? Van valami inventory vagy ha vissza akarom rakni az elõzõt, meg kell venni újra?
Elõre is köszönöm a válaszokat.
Még valami (megtaláltam a warehouse-et. Onnan hogy tudok valamit a hajómra tenni? Csak eladni tudok.
Az equipment-nél ha fegyvert akarok tenni a hajóra csak a store nyílik meg. De a WH-ban van jó cucc de hogy tudom rátenni onnan a hajóra?
1. megkapod , akár csak a repukért járó cuccokat. (azaz meg tudod venni õket ha mevan a repu) 2. a pénz a számládhoz adódik, a repu a repuhoz. a cuccok a wh-ba mennek. 3. wh-ba kerül és ott is lesz míg el nem adod. (eladni nem nagyon éri meg, 10%-ot ha kapsz érte)
van fül, hogy shop meg my wh vagy valami ilyesmi. a shopban tudsz vásárolni, de nem ajánlom. ugyan is nem biztos, hogy az adott hajóddal kompatibilis lesz a cucc.
a vásárlást úgy érdemes , hogy kiválasztod a hajód , felszerelés és ott az adott slotra kattintasz. akkor jobb felül feljön az ablak és megnézheted mit tudsz oda venni. ott látszik az a cucc is ami esett. (persz csak ha jó a hajódra)
nekem is esett lila cucc, de mivel egyik hajómra se jó ezért csak dísznek jó.
Lehet túl sokat nem lehet taktikázni, de csak egy kis példa. Van olyan játékmód ahol a két csapat 1-1 játékosa lesz a parancsnok/spawn pont. Amíg él, a csapat újjáéled, tehát le kell õt vadászni a gyõzelemért. Federationnál van egy olyan kis eszköz a hajón amivel 14-16másodpercig(nem tudom pontosan) láthatatlan leszel, pár gyors hajóval ennyi idõ alatt be lehet cserkészni az ellenfél parancsnokát és kilõni, ha nem védik(mert általában basznak rá) és észre sem fogják venni, hogy mi történt.
Vannak "sniper" hajók akik tiszta rálátás esetén a map másik végébõl ki tudnak lõni, elõlük aszteroidák mögé el lehet bújni.
Attól függõen, hogy hogyan áll a csata repülni lehet vadásszal támadni, vagy támogató hajóval védeni a pontokat.
Szerintem van benne mód taktikázni, tereptárgyakat használni, tény, hogy nem egy WoT, de nekem nagyon bejön.
t3 hajók közt elég sok fajta nem elérhetõ alacsony tierben. jobb felül ha rányomsz a ?-re akkor ott látszik , hogy 8-9 fajta van. ebbõl 5-6-al lehet t3-ban játszani. t2 csatákban van 4 fajta talán?
elsõ t3-mas hajót pár nap játékkal el lehet érni, ez kb mutatja is , hogy mit lehet várni.
t2-es csatában pl support elég fölösleges. t3-ban több modul slot miatt már sokkal jobban kivehetõ a hasznossága.
kezdõknek pár tipp:
t1 , t2 , t3 közt NAGY ismétlem NAGY a különbség! kezdõkként t2 nagyon élvezhetõ szerintem. t3 itt a farm tier azaz a legjobbak gyakran ide járnak farmolni + megjelenik pár speciális hajó,felszerelés , rakéta ja és a squadok akik együtt mozognak.
pve több fajta van, ha nem customba lépsz akkor random melyiket kapod. van könnyû és nehéz is. random csapattal jó eséllyel szivacs lesz. pvp és pve felszerelés közt van különbség.
ha a hangárodban nem egy tierbe tartozó hajók vannak akkor gondod lehet: pvp felfelé kerekít. azaz ha van t1 és t2 a hangárban akkor t2 ellenfelekkel találod szembe magad. (a squadban résztvevõknél szintén így megy. egy nagy hajó és mindenki megy a nagyok ellen) pve ha van bent t1 akkor t1 lootot kapsz.
Megnéztem hogy a T2 hajók 62k ilyen szarba kerülnek, aminek nem tudom a nevét. A repu már rég meglesz, de még a közelében sem vagyok a 620k-nak. Miért, kérdezem én MIÉRT kell minden MMO-nak ilyen rohadd farmolásnak meg grindfestnek lenni? Tényleg nincs más ötlet csak az agyatlan grind???
azért , hogy vegyed a prémiumot havonta. ez az üzleti modell ilyen. én sem szeretem de ez van. amúgy valamit elszúrtatok. ha egy konkrét irányba mentek akkor t3-mas hajóból a másodikat is gond nélkül meg kéne tudnotok venni. mondjuk én nem költöttem el az aranyat amit adott a játék így 2 nap prémre volt elég aranyam és elég jó hajót választottam szóval eredményes vagyok harcban + találtam embereket akikkel pveben jól haladok. t2-es pve 100-140k silvert hoz 15-20 perc alatt.
ha valakinek kell segítség szívesen segítek skypon vagy tsen.
Szokták mondani, hogy a free to play játékok a legdrágábbak....
Nem véletlen: napjainkban az emberek türelmetlenek, minden minél hamarabb kell, leginkább most. Igy aztán nincs türelmük kigrindelni/kivárni a dolgokat, hamarabb nyúlnak a pénztárcához.
Nagyon szép példája az egésznek ugye a preorder mánia (vki lát egy teasert, hú ez kurvajó, elõre kifizeti a zsét), de már van alfa access is: hogy játszhass egy játék bugos alfájával, többet fizetsz mint a késztermékért majd késõbb.
A kickstarterek is érdekes állatfajok, de ott legalább - többnyire - egy semmitmondó teasernél többet szoktak mutatni.
Szóval a F2P az emberekbõl él, és nem véletlenül terjed mint a ragály, mert sokkal többet lehet kaszálni vele mint egy havidíjas MMOval.
13,39 usd most steamen egy pack. valaki vett már steamrõl ? nem steames a star confict accom és nem is szeretném összevonni. keyt kapok ha steamen vásárolok packot?
Hát, azt kell mondjam az utolsó pecs nem tett jót a játéknak, egyrészt WOT mondjára mostmár ha tovább akarsz lépni tierben az addot vonal ship-jeit kénytelen vagy használni és grindelni velük egy bizony synergy szintig. Átdolgozták a wp rendszert, bekerültek t5 hajók, így értelemszerûen kicsit butították a t3 hajók aktív slotjait, amivel nekem nincs is gondom. A problémám, hogy eddig sem volt lassú a játék, de én nagy élvezetesnek tartottam, most viszont mintha túl gyorsan ki lehetne lõni a hajókat, nehogy már egy recon 2 sec alatt bedarálja a gunshipemet, mikor nincs is normális fegyverzete, de minden hajó nagyon hamar elpukkan, nekem ez így nem kóser.. Sajnos a prémium hajók másra már nem jók, csak pénzgrind-re, ez nagyon nem tetszik megint..
a korai kipukkanásnak 2 oka van. a kezdõk többsége nem hajlandó vagy rossz resisteket pakol a hajóra. jelenleg a gömböt lövõ fegyver túl jó, hamarosan nerfelve lesz. a kis hajók meg persze , hogy ki tudnak lõni, legtöbben ilyen ûr shotgunt használnak ami távolra 0 de közelrõl nagyon táp.
ahogy wotban is itt is a lemingekkel kell maradni mert ha elcsatangolsz akkor kiszednek hamar.
mi a klánban mikor csapatot csinálunk együtt maradunk. a command shipemmel meg becsalom a többiek lõ távjába a bátor jelentkezõket. hál isten a legtöbb játékos vérszemet kap és minden áron le akar szedni.
a prém hajok pont olyanok mint wotban a prém tankok, nem is tudom lenne e jobb megoldás.
ami még lényeges, hogy a guard hajók a tankok, a többi nem bírja olyan jól.
mára már nerfelték is a kék gömböt lövõ fegyvert és javítottak a többin. ha ilyen gyorsan lépnek egy egy elbaltázott dolog után még rávesznek, hogy vegyek prémiumot.
prémium t3 guard hajom is, van sokkal kevesebb ideig birom vele, pedig hasznalom a pajzsot ahogy kell
A Figter osztályú hajómon volt egy plasma cannon. Most meg nem lehet rátenni csak rail gunt (azt hiszem). A warehouse-ban van kelem egy zöld plasma gun, de amikor a felszereléseknél kiválasztom az ágyút az nem jelenik meg, és van rajta valami kis robusz ikon hogy milyen hajóra való. Ez most valami bug? Figterre nem lehet plasma cannont tenni?
kelem = nekem (reggel van na)
az utóbbi pár patchben fixálták melyik fegyvert milyen hajóra lehet pakolni.
Hát az elég nagy baj. Nekem az a fighter tetszik, aminek a spec képessége az hogy el tud tûnni ha baj van. Erre meg csak railgun mehet, ami nekem nagyon nem jön be, energiafegyver párti vagyok. Nem értem minek kellenek ezek az értelmetlen korlátozások, miért kell valakit rákényszeríteni olyan dologra amit nem akar.