Terep nagyon fontos itt is, aszteroidak roncsok moge szepen el lehet bujni, snipereknek tokeletes de menekulesre is, persze vannak nagy nyitott teruletek minden mapon.
hajok: 9 tipus van, mind kulonbozo szerepkorrel, megtalalod a gyors elfogo vadasztol(covert ops), a tankig (guard), felderito (recon), csapatbuffolo(command) sniper(long range), az elfogo vadaszt kiiktato (tackler, healer(engineer) stb. Wot meg sem kozeliti a skalazhatosagot
ownolas: tierenkent vannak a hajok, egyszerre 3v4 hajo lehet aktiv, a hajok tier-je fogja meghatorozni hova tesz be, tehat ha tier1be akarsz jatszani tier1es hajokat tegyel be aktiv slotba es nem lesz ownolas, mert mindenki azonos kepessegu (de ha tier1es hajobol 2o aktiv a
harmadik tier3as akkor tier 3ba fog berakni a matchmaking)
fegyverrendszer: minden slotra legyen az aktiv passziv legalabb 3 lehetoseged van, igaz ez fegyverre is, laser/plasma/cannon mindennek megvan az elõny hatranya, sztem 1000el jobban skalazhato wot-hoz kepest
upgradek: hajotipustol fugg, altaban egy hajonak 1-4 aktiv slotja van, minden slotra van 3-4 alvalasztasi lehetoseged, pl tackler 1es aktiv slot (te aktivalod harcban): repait kit(gyogyit teged), hullodat erositi, target paintet ellenfelet debuffolja...Szoval eleg valtozatos, raketakat es passziv slotokat nem reszleteznem.