Megjelent a kiegészítője lehet nyomni még 32 bitesen is fut.
Ezt a gamet kipróbáltam én is, de az első szigeten amit be lehet járni azon túlvoltam elég nehéz volt a várcsata, mert nem tudom mért, de így fogyott az élete minden csapatomnak, és egy körön bellül kapásból kinyírtak vagy 3-at. Amikor átmentem a másik szigetre ott meg az volt a probléma, hogy elfogyott a pénzem és naponta sok volt a levonás is. Ezért csatázni nem nagyon tudtam, a küldetésekre meg nem tudtam hova kell menni a teljesítésükért. Magyarítás várható-e hozzá? Meg azt hittem, hogy a csatában enged egy kis szabadságot, nem pedig azonnal csapkodni az ellenfeleket, így sokkal jobban lerövidíti a játékidőt. Úgy kellett volna megoldani mint az age of wondersben csinálták.
Volt igen. Nem tokeletes jatek az igaz csak en vagyok kisse elfogult ugy latszik ezzel a stilussal kapcsolatban. Mindenesetre most mar tok jo kikapcsolodas az apro hibai ellenere.
hónapok óta nem vettem elő, de kíváncsi lettem..steam-ről nem telepítettem, tehát lefrissítette, asszem mostanában volt egy nagy és két kisebb frissítése.
Nem voltam elragadtatva az early-accesstol, egy bughalmaz volt. Viszont nagyon szepen kipofasodott es marha nagy fun.Ugy elvezem mint anno a Heroes of might and magicet. Par napja csak ezzel tolom, remelem lesz meg kiegeszito kontent mert mar a 4.chapter vegefele jarok es felek hogy hamarosan vege:)
Erdemes most megneznetek a jatekot. Meg mindig nem teljesen befejezett de mar sokkal pofasabb es jatszhatobb mint a beta volt! Raadasul mar steam cardokat is ad, meg achivementeket.
csata és természeti zajok nincsenek , zene fut végig .
Betették végre a csata és természeti zajokat, vagy még mindig silent minden?
VALAKI!!!
nah egészen mostanáig keresgéltem használható torrentet mert ki akartam próbálni . volt egy torrent ami fullosnak nézett ki csak az installálásnál serialt kért no azt meg égen földön nem találtam. kár, mert én próba nélkül semmit nem veszek már meg .aki játszott vele mind béta kulcsot kapott hozzá?
hali .
szép játéknak néz ki . egy miatt vagyok bizonytalan, még pedig a csaták miatt . eddig mindig csak real idõs csatákat nyomtam (játékokat). ez a hexa lépegetõs élvezhetõ? gondolom kõ-papír-olló elven mûködik? esetleg ha valaki tudna egy jó játékbemutatós linket dobni az jó lenne, köszi ,
Az új patchel betették a csata és természeti zajokat?
Végig toltam mindkét játszható kampányt, tetszik, fasza kis játék lesz ez, fõleg ha beindulnak a modderek. Már várom az editort én is. Arról van infó, mikor jön a következõ játszható chapter?
Nálam is csak a pajzs és a fegyver változik...de ebbõl kiindulva szerintem a véglegesben már láthatóan cserélõdik a ruházat. Térképen tényleg lehetne még dolgozni, bár nekem inkább a természeti zajok, és a csatahangok hiányoznak. Remélem moddolás is lesz majd.
Nah végül megvettem én is, mert nagyon csikolt már ez a játék. Tetszik, old school hangulata van, most járok az elsõ fejezetnél a prológ után. Érezni azért rajta, hogy ez még erõsen béta, egyetértek az elõttem szólókkal. A térkép lehetne jobb is szerintem, nekem kicsit átláthatatlan, jó lenne, ha pl zoomolni lehetne rajta (vagy csak én nem jöttem rá hogy kell?). A hangok hiánya is zavaró, de gondolom ez késõbb javítva lesz. A zene és a hangualt bejön, a grafika is megfelel. Valamit még bonyolíthatnának késõbb a harcokon, mert ez így tényleg elég fapados. A csapattagok öltöztetésénél másnak se vált át, ha mondjuk új páncélt raktok rá? A fegyverek és a pajzs megváltozik, de még ha valakin lemezvértis van és láncinget rakok rá, akkor is a lemezvért grafikáját mutatja a karakteren.
Most akkor ez még béta? Mert valahol azt olvastam, hogy okt 9-én jön ki. Szívesen kipróbálnám én is, meg kell venni a bétához?
Masquerade-ot is letoltam,nagyon jo kis jatek lesz ez :)
Ilyen aprosagok,hogy: A kuldetesleirasok valoban olyanok hogy Neked kell kihamozni neha mit es hol es mikor kell tenni,neha csak homalyos utalasok(legendak,pletykak) vannak.Pelda erre a lenti. "Amikor az arnyek elhagyja a templom melletti kovet" Vagy tegnap volt egy olyan ahol ejszaka kellett leabalni egy undead csapatot amit eleve csak specialis fegyverrel lehetett sebezni,es meg aznap ejjel le kellett szallitani a beloluk nyert \'fabricot\',mert a nap elso sugaraira(06.00) azonnal elporladt a cucc es kezdhetted elorol :)
Altalaban tobb szomszed lovag teruletei vesznek korul,es a jatekos donti el melyiket tamogatja,melyiktol fogad el kuldeteseket es melyiket pusztitja el.Sok helyen vannak banditak,illetve kobor szerencsevadaszok akik gyakran respawnolnak es ahogy a beta-ban eszrevettem erosodnek is.Timetriggerelt eventekbe is belefutottam,amikor 1-1 npc jon oda a jatekoshoz es tamogatast,segitseget ker.Ezek is kuldeteslancokat inditanak el altalaban.
Az hogy hany segitot vehetsz magad melle attol fugg hany varad van.A falvak,banyak,piacok plusz bevetelt eredmenyeznek ha elfoglaltad oket.A falvakat meg lehet sarcolni 5 naponta adnak bizonyos penzmennyiseget ami nagyon pozitiv mert a penzzel tenyleg csinjan kell banni.Foleg az elejen.
A legutolso csapattagot is teljesen Te oltoztetheted fel,igy pl egy gyalogos guard npc lehet akar landzsas/defenziv csapattag,de fokossal es pajzzsal felszerelt tamado is.4 fele ekszer,4 fele kiegeszito cucc,pancel,sisak,stb mind mind egyedi lehet.Potionok is vannak,amiket a harcban lehet hasznalni ha a healernek elfogyna a manaja vagy lerakjak. Tegnap kaptam egy npc segitot az egyik kuldeteshez,neki meg lovat es lovagi kopjat is lehetett berakni a cuccaihoz.Ez pl. kasztfuggo. Mondani sem kell hogy a gyogyitok,papi magiaval rendelkezo segitok is ugyanugy egyedileg oltoztethetoek.Raadasul tobb agon fejleszthetok,szoval egy sima ijaszbol lehet szamszerijasz,de mester bowman is kesobb,ami ugye szinten azt jelenti hogy teljesen mas felszerelesre lesz szukseguk. A sajat hosod 3 agon fejlodhet.Szintlepeskor az egyik lehetoseg a gazdasagi reszt erositeni(merchantokkal valo viszony,ill. mennyi penzt kapsz a loot-ert),a masik a csapatnak ad bonust(kozvetlenul melletted harcolo csapattag kap mondjuk 1-2 willpowert,stb),illetve egyedi skillekre is lehet pakolni (ketkezes fegyverhasznalat,paci hasznalata),mivel ezek sem alapbol jaro kepessegek,ki kell fejleszteni. Remelem jo hosszu campaign varhato mert a kezdo host 4.szintnel magasabbra meg nem tudtam fejleszteni,pedig rengeteg erdekes lehetoseg es skill lehet magasabb szinteken.Egyelore csak a lovagot probaltam ki,a masik ket kasztrol nincs infom.
Egyelore ennyi,a grafika teljesen megfelel a stilushoz,a hangulata,felszerelesek tokeletesen passzolnak a kozepkori/fantasy vilaghoz.Akik kicsit fogekonyak a szerepjatekokra,strategiara,azoknak musthave ha keszen lesz.
Ha a hangokat és az egyéb most még hiányzó külsõségeket rendbe tették, majd írjátok meg!
oks :) Ez a veszély nem fenyeget, kevés idõm van rá, javában az elsõ fejezet küldetéseiben járok...kergetem az embereket :)) Jó sok küldetés van, pl. ez a találkozz az emberrel az õrtoronynál, ha annak árnyéka eléri a közeli követ.. :)
Na meg is jott a valasz,ne siess azzal a palyaval:
Q: At the end of the Way Home scenario of the main campaign, game crashes trying to load the next scenario. A: Currently, the next scenario is not included in the game. the crash will be fixed. Check out the Masquerade scenario if you didn\'t play it yet.
A legeszakibb es a legdelibb lovagoknak.Mindkettohoz(foleg a delihez) jo kis quest-chain tartozik,bar persze ez csak utolag derult ki.Mindenesetre a kuldetesek egyebkent is hangulatosak es valtozatosak.Kar hogy a kezelesuk meg mindig beta,ergo nem fog eltunni az aktualis quest-ek kozul az sem amit esetleg mar megcsinaltal.Az aprobb hibak egyike,vegulis nem zavaro.Az mar inkabb hogy nem enged tovabb a palyan.Vagy a beta eddig tartott? :) Sajnalnam.
En is megvettem,es betazom.Nagyon lekot es remek az egesz.Sok minden hianyzik belole(cutscenes,hangok,nehany forditas,stb),de ami a legbosszantobb hogy az elso fejezet vegen ctd-zik es nem lehet tovabbmenni.Kar,marhara ra lehet kattanni.Na majd csak javitjak,bugreport megvolt.
A játék egyre jobb. A prológ nagyon száraz volt, Az elsõ fejezetnél kijött még pár apróság. Nem könnyû játék. Alapból meg van határozva mennyi követõ lehet, ha foglaltunk várat akkor ez változik. A követõk nagyon fontosak, mert: -Piszok hamar bele lehet szaladni abba a hibába, hogy zsoldosokat alkalmazunk, akik már magasabb szintûek,...viszont nagyon drága a fenntartásuk...így elkapja az embert a versenyfutás érzése. -A követõknek viszont nincs(!) fenntartási költsége, viszont alap szinten vannak, és csak meghatározott számú lehet.
a probléma az, hogy alacsony szintû csapattal nagyon könnyû elvérezni, mivel a harc egy nagyon egyszerû szabályra épül, az elsõ sor halála után támadható a második sor..tehát az íjjászaihoz csak akkor férünk hozzá, ha szétzúztuk az elsõ, közelharcos csapatát. ..viszont az íjjászok erõsek, és viszonylag okosak, azt támadják általában aki már sérült. Nagyon könnyû elveszteni a csatát ha nem figyelünk. Szal a pénz...ha megtaláltuk az egyensúlyt, hogy lehetõleg követõkbõl álljon a csapat, de van egy-két, talán három erõs zsoldos, akkor jöhet a piac...itt is könnyû elszórni a pénzt, van minden jóság ami nagyon könnyen elcsábít. ..és végül a küldetések, van szépen.
Az elsõ fejezetben hirtelen mélységet kapott a játék, ezt a prológban hiányoltam, helyreállt.
RPG és Stratégia...sztem kb. annyira stratégia mint a korai Mount&Blade, persze a kereskedõs rész nélkül. A harcban a stratégia nem annyira fontos, nincs olyan mint a HoMM sorozatban, hogy bonuszokat kap az egymás mellett álló egység, vagy nincs olyan mint az EADOR-ban, hogy magaslatok vannak a csatamezõn az íjjászoknak, illetve a hátba támadás lehetõsége sincs. A kalandtérképen egyenlõre elvagyok különösebb stratégia nélkül, de ez még az elsõ fejezet, és amekkorát változott a játék a bevezetõ és az elsõ fejezet között, így egyenlõre még nem látom teljes terjedelmében ezt a részt. pár kép magyarázattal: A cuccoknál az ikonok: -a piros zászló a kezdeményezési értéket befolyásolja, némelyik elég durván, többször lép a csata hosszát tekintve, akinek magasabb mint akinek alacsonyabb. -a kék gömb, a varázspontok mennyiségét befolyásolja (papok, gyógyítók) -a sárga oroszlánfej a varázslat erejét módosítja.
mint minden normális játékban, a jó cuccok itt is drágák:
Ezt a két szerzetest egy küldetéshez kaptam, viszont itt már kicsit sokan voltunk, sztem a küldetés végén elmennek:
A harcosok jobb oldalt ebben a sorrendben lépnek (este van ):
A napszakok látszódnak, éjjel sötét van, nappal az árnyékok vonulnak.
grafikai rész:
Ja, ráadásul stratégiában azért elég jó húzásaik voltak például az 1C Company-nak és a Nival-nak. Star Wolves Fantasy Wars King's Bounty Heroes of Might and Magic V Blitzkrieg Etherlords Silent Storm
Köszi szépen, ez jó kis ismertetõ volt. Mennyire érzed egyébként RPG jellegûnek? Szóval mennyire van benne sztori? Valamiért olyan benyomásom van, mintha elsõsorban azért stratégia lenne.
A zene felejtõs, legalábbis szerintem, és hiányoznak a hangok, csatában sem adnak ki hangot az egységek, és a kalandtérképen sincsenek természeti zaj. Ezek hiányoznak még. A harc jó...elég összeszedett, innen is hiányoznak olyan dolgok mint pl. hátbatámadás, ha már hexás. Kicsit az új Eador-ra hasonlít.
A megvalósítás jó, történethez nincs még mit hozzátennem, mivel a prológot nyomtam le eddig. Az épületek a térképen mindaddig névtelenek, amíg közel nem ér a karakter, akkor nevet kapnak, viszonylag sok helyszín van, elég klasszikus: fogadó: híreket lehet szerezni, ha fülelünk, innen jönnek mellékküldetések. Zsoldosokat lehet felfogadni. templom::gyógyítani, és papot toborozni lehet. ilyen-olyan falu: gyógyítót lehet toborozni...egyebek. romok, temetõk, egyéb helyszínek: uralmunk alá kerül, és pénzünk, vagy egyéb elõnyünk származik innen.
A csapat fenntartása is pénzbe kerül, és nem is kevésbe fáj, minden egyes nap. A cuccok jók, elég hitelesnek néznek ki, és a szokásos osztályokba vannak sorolva mint köpenyek/papok, könnyû vértek/íjjászok, közepes páncélok/harcosok, nehéz páncélok/tankok. Csak olyan cuccok felvehetõk a karakterre, amihez hozzáértése van...pl. ha nem ért a buzogányhoz, akkor nem szerelhetõ fel vele. Tapasztalati pontok vannak, és szinte mindenki fejlõdik, elég szép fejlõdési fa van a felvehetõ zsoldosoknak is, és a karaktereknek is, ez a része kifejezetten tetszik.
Minden lépéssel telik az idõ, ha nem lépsz akkor nem telik...kivéve ha várakozol, mert elindíthatod az órát, ...pl. a prológban meg kellett támadni egy várat, ha berohantam-elvéreztem. A lényeg az volt hogy egy közeli halászkunyhóban várni kellett míg lelép a tulaj, és akkor támadni meg a várát...mivel elég erõs karakter volt. A háta mögött aztán bevettük a várát, és mire visszajött már eleve lesebezték az íjjászok, így a csatába már félig verve érkezett.
Eddig tetszik a játék, viszonylag stabil és szép. Az alapok sztem nagyon jók...a hangulati elemeken van még mit csiszolni. pár kép: Ez a térkép, a küldetések, egyéb seregek, és épületek kijelzése bekapcsolható:
Bal oldalt látható a csapat elrendezése, tankok elõre, távolsági egységek mögéjük, és végül a támogatók leghátul, alatta az osztályokra bontható inventory. Legalul napszak és bevétel-kiadás...valamit egy fontos dolog: a követõk. Jobbra felül egy ló...ha képes használni, akkor nyitott lehetõség, alatta a tulajdonságok, még alatta a felszerelés, és legalul a hozzáértések.
egy fejlõdési fa:
és fejlõdési fa egy karakternél:
..Sztem sok van még ebben a játékban, egy részét a béta miatt nem dolgozták ki, és van még ami beépíthetõ a visszajelzések alapján késõbb. Minden lényeges jó kerek, csicsázni kell, fõleg a hangulatát kell meghatározni, zenével, hangokkal...stb.
...ez még csak a prológ volt, holnap még játszom vele délelõtt, utána elutazom pár napra, addig pihen.
érdekes, van benne lehetõség. Viszonylag sok az orosz duma, az angol nyelv kiválasztása után is :)) Sajna dolgom van, de azért a tutorial-ba belenéztem.
Istenem, annyira hasonlít valaki marha régire, de nem bírok rájönni, hogy melyikre, pedig imádtam. :)
Jó ez, szeretem az ilyet, de messze nem hozza a King's Bounty szintjét.
Jónak tûnik,de a körökre osztott mivolta miatt nem érdekel!
Szóval, mi is pontosan a Legends of Eisenwald? Nos, ezt egy kicsit nehéz lesz megfogalmazni. Összehasonlítás képen lehetne hivatkozni olyan híres, legendás játékokra, mint a Heroes of Might & Magic, az Age of Wonders, a Mount & Blade vagy az eredeti King’s Bounty, de ez így csak homályos, hányaveti megfogalmazás. Kicsit mindegyik, de mégis más. Az Aterdux Entertainment saját utat tört, remélem szerethetõ lesz a végleges „katyvasz”. A grafika, a Stronghold 3 „epehányása” után üdítõen fog hatni, nem mondom, hogy nem láttam még szebbet, de szerintem egy ilyen kis stúdiótól túlmutat az elvárható szinttõl.
-RPG Stratégiai elemekkel. - Nem lineáris sztori, a döntéseink befolyásolják a világot. - Körökre osztott harcrendszer Egyedi szabályok alapján - Középkori atmoszféra minimális fantasy-val. - Komoly képesség fa, mely több irányban halad. - Rengeteg fegyver variáció. - Angol és Orosz nyelv + minimális Német és Francia támogatás.