Unreal Engine 3 motorra jó példa ha jó kezekben van a Remember Me nevû játék.Csoda dolgokat ki lehet még belõle hozni.
Én nagyon szeretem az UE3-ra épülõ játékokat, de az Infinite szvsz konkrétan az elrettentõ példa ezek között. Összességében nincs gond a távoli tárgyak, épületek megjelenítésével, de a közeli tereptárgyak borzalmasan elnagyolt, ócska hatást keltenek még legjobb minõségen is. Az egész játék egy túlszaturált színekkel dolgozó bábjátékhoz hasonlít, amely mindenféle vizuális realitást nélkülöz. Az elsõ Bioshockban (amely a 2.5-ös enginere épült) szinte az utolsó csavar feje is mesterien kidolgozott volt. Arról nem is beszélve, hogy szinte minden tárgy mozgatható volt, a vízfolyások valós hatást keltettek ahogy elhaladt alattuk a játékos. Ezzel szemben az Infinite-ben minden csak díszlet egy amúgy közepesnél gyengébb csõlövöldéhez.
Ezek a Batman játékok sosem voltak jók.. Egy részt játszottam végig még anno Enterpriseon :D de ott is csak úgy, hogy töltés közben nyomtam az esc gombot, és ezzel örök életet kaptam.. Itt is mûködik ez a csalás? :D
szerintem a grafika teljesn jó, sõt én az agyon ajnározott, de pl. tükrözõdéseket nem használó Crytechtõl nem dobok hátast.
De kb. ez minden pozitívum az Originsrõl (még talán az, hogy a WB nagyon jól visiz tovább a Rocksteady által rájuk hagyott alapanyagot, maga a játék, mintha "eredeti" lenne).
Monoton, hogy mindig csak szétverem ugyanazokat az alakokat, akik mindig visszatérnek ugyanoda. Hol van Gotham normális lakossága, hogy mindenhol csak bûnözõk? Enigma, vazze, azok után, hogy az ember végig szenvedi az összes hülye eldugott adatcsomagját, egy nagy semmit kap cserébe. A boss fightok a reflex gomnyomkodással...ugyanmár, PC-re nem kéne konzolos baromságokat. A végén Joker meg már nem is boss fight, csak nyomd meg a bal egérgombot.
A kurva sok bugról már ne is beszéljünk (bár végsõ soron mindegyik megoldható némi fifikával). Persze van már patch, de elõtte csak az látszott, hogy valaki elsietett valamit, de nagyon.
És Ezio hangja nagyon gáz.
Gordont nagyon megfiatalították, Bruce Wayne-t viszont nem...A kütyüi meg sokkal fejlettebbek, mint késõbb bármikor. Vicc, vagy mi?
// A bishock infinite kifejezetten szarul néz ki az erõltetett nyomi cell shaded látványvilág miatt. A fizikáról ragdolról és minden másról nem beszélve...
Megnéztem..Majd ezután megnéztem a Crysis 3-at és a Battlefield 4-et... Tehát már rég nyugdíjazni kellett volna az UT3 motort....
Mielõtt még bárki lehülyézne téged, én teljesen egyetértek veled.
"egyre inkább nyugdíjazásra szoruló Unreal Engine 3 grafikus motort használja"
Mi van? xD
Nézzétek már meg a Bioshock Inifnite-t, és a Devil May Cry-t, aztán mondjátok ezt. :D
Arról nem a motor tehet, hogy a fejlesztõk nem tudják belõle kihozni a maximumot. Ami még mai szemmel is szép. Ahogy az UT3 is, ami ugyebár 2007-es.
Annyira illúzióromboló, hogy a köpönyege átmegy a tárgyakon.