Tényleg 12 nap múlva megjelenik? Utoljára szerkesztette: Frequency, 2019.09.28. 12:46:28
Részemről rendben van az, hogy most így viselkedik egy-egy szituációban a gép. A rep.dinamikán bármikor lehet módosítani, megfelelően kisúlyozni a gépet, nyomatékok, levegőáramlás stb. Ezek általában mind paraméterek (qrva sok), megfelelő hozzáállással és rengeteg idővel rendelkező személy be tudja lőni. De egy szimulátorban mostanság többnyire a többi a lényeg a jelenlegi igények szerint. Ha a megjelenés, a környezet és annak viselkedése nincs jól megcsinálva, azon később nagyon nehéz javítani. Az időjárás kezelése dettó (van ismerősöm a hifinél és mesélte, hogy mit szenvednek az xpl-es active sky-al. elég rendesen át kellene alakítani az xpl időjárás részét, a grafikát és még pár egyszerűbb dolgot. szerencse, hogy meyer-ék nyitottan állnak hozzá, de gond van a felülről való kompatibilitással). Egy fejlesztés során külön kell választani a később könnyen módosítható modulokat (az fd pont ilyen) és azokra nem kell akkora figyelmet fordítani mint azokra amelyek az alkalmazás "ökölszabályait" tartalmazzák. Az fd-ben is van ilyen, de nem olyan vészes. jelenleg a P3D-ben is lehet paramétereket figyelmen kívül hagyni, illetve újakat felvenni, bizonyos keretek között, az XPL-ben ez még könnyebb. Ezekkel meg lehet valósítani egy reálishoz nagyon közeli viselkedést, de alapvetően nem embernek való feladat. Én a RealAir Lancair-ját és a "Duke"-ot próbáltam feljavítani. A LancAir már elég jó volt, de muszáj volt feladnom, mert a paraméterezés meg a hozzá írt kód elvitte az életemet. Valószínű, hogy az addon gyártóknak sem éri meg, azért nincsenek készre paraméterezve a gépek. De meg lehetne csinálni. És amikor kész van kiderül, hogy túl sok erőforrást zabál, úgyhogy optimalizálni kell, ami elviszi az összes beállítást és lehet elölről kezdeni az egészet :).
Hát akkor ennyi erővel le is szkriptelhetik az egész manővert 'oszt jónapot, nem kell ide érodinamikát számoltatni. :))))) Csodálkozom amúgy rajtad, régebben sokkal igényesebb voltál e tekintetben (is). :DDDDD AZ igaz, hogy néha-néha elég érdekesen lehet dugózni XPL-ben is, de ha épp jó pillanatában kapod el a szimulétört, akkor bizony tökre élethűen pörög lefele. Pláne a bevitel néz ki tökre jól. P3D-ről nem nyilatkozom. :))))
Azt gondolnám, hogy itt nem azt kell értékelni, hogy a repülőgép pont olyan szögben, állásszöggel, csúszással, lengésekkel dugózik, mint az igazi repülőgép hanem, hogy képes autorotációra szándékos, vagy nem szándékos módon előidézve. A topik társszimulátorában se igen lehet megcsinálni ezt a manővert.
Hát még talán ahhoz se, mert ugye az (vezetett) orsózás az hossztengely körül történik. Ebbe a "figurába" meg minden tengely érintett. Egy dugóban a való életben ha nem is beleszorulsz az ülésbe, de legalábbis nem emelkedsz el tőle. Ezen a videón meg simán kikoccolnád a fejeddel a plafont, úgy pörög a gép. Szóval gyanítom (bár ne legyen igazam!), hogy megint kapunk egy FSX/P3D-szerű FD-t csicsamicsa grafikával. Kár. Utoljára szerkesztette: Clidey, 2019.09.17. 14:23:07
Új kép nem jelent meg, de 4 videó igen. Három nagyon szép, el kell ismerni, azonban a dugúhúzót bemutató nekem hatalmas csalódás. Totál nem így dugózik egy igazi repülőgép. Ez engem inkább a korábbi FS-szériákra emlékeztet, illetőleg a különböző hájpolt addonok dugózására - amiről azt állították, hogy na ez aztán űberkirály realisztik. Aztán nem az. :)
Tippem, hogy a szimulátor a felelős érte, de őszintén szólva számomra nem egyértelmű, hogy mire gondolsz szemét alatt, és a kis képen se nagyon látni a részleteket. :-D
Igen, ettől tartok picit én is. De hát kell valami csicsamicsa a tizenpáréves és/vagy kocaszimulátorosoknak is, ami miatt megveszik majd az FS2020-at. És alavetően nem is lenne bajom ezzel, ha közben az igazi szimulátoros szempontok nem sikkadnak el.
Juteszembe: épp a minap jelentette be Mejjer bácsi, hogy durván át lesz dolgozva az XPL FD-je a 11.40-es verzióban...
Én arra leszek kiváncsi a satellit képek között néha előforduló durva színeltéréseket (és ottmaradt felhőket) hogyan fogják eltűntetni. Már ha folyamatosan a netről szedi majd az aktuális sceneryt. Vagy van ugye a B verzió amit már mondtam, hogy csak lesz pár (akár) nagyon nagy terület ami szépen kidolgozott satellit lesz, a többi meg marad a jelenlegi autogen alapú cucc.
viszont szerintem viszik tovabb az eredeti otletet meg FSX bol majd kesobb a szerencsetlen befuccsolt sim tol, Missionok, Mulit, es VR a fo selling point nekik. Szoval out of the box nem biztos hogy kielegiti majd a HEavy Airlineresek igenyeit, azokat kurvara nem erdeklik a flamingok :)))
az egy az egyben BING satelit image es arra dolgoznak ra, a felho valoszinu a regiok kozti ugrasoknal jol jon :) Amugy az hogy oinline meg nem biztos hogy rosszat jelet, mert igy is idojarast stb-t live ba nezed metar stb ugy hogy ha csak ezekre plusz a megfelelo satelit imagekre kell regiokent lehet vele elni :)
Ha megnézed az ausztrál képet, észrevenni, hogy valami új módszerrel generálják a fákat (és gondolom ezzel együtt akkor az egyéb tereptárgyakat is), nekem olyan google earth-osnak tűnnek... Mindenesetre fentről sokkal szebben és élethűbben néznek ki. Aztán majd meglátjuk közelről... :) Azt viszont már most biztosra veszem, hogy csakis a nyüves Win10 alatt fog futni, szóval muszáj leszek emiatt oprendszert cserélni sajnos. :( Az is elgondolkodtató, hogy most hirtelen hogyhogy ismét beszállt az M$ a flightsim bizniszbe...? Lehet csípte a szemüket, hogy egyre többen és többen állnak át XPL11-re? :)))
Volt ott New York, Dubai, Egyiptom úgyhogy nem egy régió. Persze ettől még lehet pár kisebb. :)
Állítólag az Azure miatt folyamatos online kapcsolat kell neki, ez nekem nem tetszik, mert akkor pár éven belül garantáltan lelövik a szervereket és lesz egy nagy semmi (még akkor is ha nem havidíjas).
Hát az tény, hogy az eddig megosztott képek és videók alapján messze a legszebb szimulátor lesz, ami valaha megjelent. Azonban az is eszembe jutott, hogy - lásd korábbi FS-ek trailerei - csak egy-egy régió van/lesz így kidolgozva úgy ahogy a privjúkon látjuk, a többi rész meg megint egy sakktábblaszerűen generált valami lesz? Mert akkor jól meg vagyunk most is vezetve! :D Mondom ezt úgy hogy nem olvastam el (még) részletesen, hogy milyen újdonság(ok) várható(ak) a tájgenerálással kapcsolatban. És ugye még nem is beszéltem az "under the hood" dolgokról, FD, WX, AI... Ha ezeken a tereken is legalább akkora lesz az előrelépés, mint a grafikai oldalon, akkor engem megvettek, megyek vissza XPL-ről! :)
Jó kis osszefoglalo javaslom a vegen a trailert a frisset megnezni azert nem semmi
a legjobb lenne egy sima sim op rendszer, ami fole szepen a 3rd party addon fejlesztok tudnanak csinalni cuccokat. ....es minimum 60FPS :)
Osztom mindkettőtök véleményét. :) Nagyon remélem, hogy jó lecke volt nekik, és tanultak az MS Flight botrányos (le)szerepléséből, és nem akarnak semmi olyat ráerőltetni a júzerekre, amire nincs részükről igény. A csicsamicsa kinézettel és a vedörrel kapcsolatban már vannak halovány ellenérzéseim - habár az alanti képek pont ezt látszanak cáfolni -, de elképzelhetőnek tartom, hogy valamiféle kompromisszumot majd kitalálnak, hogy ne is nézzen ki csúnyán a szim, de az addon gyártók (REX, AS) se haljanak éhen. :)))
Én meg remélem, hogy a mindenféle hangzatos Azure cuccok miatt nem találják ki, hogy havidíjas lesz. :D Mármint nem a weather, hanem az egész sim. Utoljára szerkesztette: [HUN]FaTaL, 2019.08.17. 13:52:36
de en bizakodom dont get me wrong :) bar most el vagyok p3d vel muxik nem tweakelem nem szarakodom amikor epp van idom ami nincs akkor repulok :) bar tegnap mentem egy kort DCS A10 es azert az ott van nagyon :)))))
Hát igen, teljesen igazad van Zolibács, ha megint csak egy eyecandy graftuningolt szart kapunk, közben meg a lényeges(ebb) dolgok maradnak az FSX (vagy még az alatti...) szinten, akkor ez az egész nem fog érni horsepoo-t sem. És sajnos az utóbbi évek-évtizedek gyakorlata azt mutatja, hogy sajnos mind a LM, mind a MS csak a csicsamicsa irányába halad, a technikai tartalom gyakorlatilag nem- vagy csak alig változott az FS2004 óta. De meg merem kockáztatni, hogy tán az FS2000 óta sem.
majd meglatjuk,,,addig szkeptikus ameddig nem probalom, trailerek reviewk nem nagyon hatnak meg kepek meg plane nem:)) de mondjuk érdekes hogy ma már elég bedobni par szép videot kepet es mindenkinek felall a f... de azert ez egy repszim vannak eleg fontos dolgok amikrol semmit nem tudunk viszont legalabb annyira fontosak mint a look....de majd meglatjuk.
A satellite data és az azure ai miatt azt mondanám hogy eléggé át lett írva az engine. Gondolom fix online kapcsolat kell neki. Azure az MS cloud szolgáltatása. Gondolom full live AI lesz akkor az aktuális forgalom alapján.
A bevezető elején látható képek alapján látható hogy nem render hanem real time. Szerintem a shadow kezelést teljesen átírták mert elég smooth. A felhők gyönyörűek. Lighting effectis is rohadt jó.
Ha tényleg újra írták az engine-t akkor nem hiszem hogy erőgép kell neki. Ez a grafika szép de nem hinném hogy nagy gépigényt igényelne ha nem 20 éves technológiai megoldásokkal írták meg.
Particle effects is újnak tűnik. Nem valami maszatolás mint a P3D-ben.
1 dolog kicsit zavar. Mindenütt ahol látszik a futópálya. Sík egyenes :(
Akár még jó is lehet. Ha rendesen megpiszkálták az engine-t, ma már a 6-8 magos procikból és a 16-32 GB-os memóriákból elég jó teljesítményt ki lehet hozni, ami akkor elképzelhetetlen volt. Nem említve, hogy a sok tíz gigabájt méretű scenery-t elég lassú volt anno a 40 MB/sec-el olvasható merevlemezekről betölteni és előre cach-elni. Homályos textúrák, stb. Ma egy Nvme SSD-ről futtatva 3500 MB/sec-el töltődik. Persze ha a múlt fejlesztéseit nézzük, akkor nem állunk túl jól, de majd meglátjuk :D
Ja szép kicsit ráncos de ezt mar megszokhattuk, kb egy tomatoshade p3d, na most hogy szep az meg semmit nem jelent, sőt emlekezzünk anno a hires képre fsx bol meg a valosagra. Repmodel, idojaras, atc, ai ezek a lenyeges na meg a performance. Na de meglassuk bár én elég ovatos vagyok ezzel kapcsolatban inkabb csalodjak majd kellemeset :)))
Szerintem nem a program licenszét adták el, csak az engine licenszét, ahogy a dovetailses csávóknak is, akik a már nem is tudom milyen programot csináltak belőle, ami már le is bőgött olyan tiszavirág életű volt.
Használhatják az FSX licenszét, és ránézésre az épületek és a víz alpaján ez is ugyanarra az enginere épül. Viszont ennek meg ellentmond, hogy az még egy atomerőművön sem futna el, nem hogy xboxon.
Nekem is ez volt az első gondolatom, mikor megnéztem ezt a múvit. Csak remélni tudom, hogy a Flight irtózatos lebőgése után tudatosult bennük, hogy az a fajta üzleti modell életképtelen, és nem akarják mégegyszer megpróbálni. Ez a videó semmit nem árul el azon kívül, hogy grafikailag kb mire lehet majd számítani. Az viszont tényleg szép lesz, el kell ismerni. Gondolom - de javítsatok ki ha tévedek és rosszul emlékszem - mivel a FSX licenszét eladták a LM-nak, így ez a mostani elvileg egy teljesen új alapokra épülő cucc lesz, semmiben sem fog hasonlítani - nem hasonlíthat - az FSX/P3D-re. Szóval én a videó alapján bizakodó vagyok, de nem remélek sokat, akkor nem fogok csalódni! :D
Azt írják a cikkek és akik az E3-on voltak, hogy a hírek szerint PC lesz. Azért promózzák az Xbox logóval, mert elvileg az Xbox Game Passon belül fog megjelenni, amit szintén most jelentettek be PC-re (Xbox Game Pass PC). Persze egyik release sincs hivatalosan megerősítve. Remélem nem valami konzolos bohóckodás lesz, hanem tényleg visszatér :D
Sziasztok! Airbus A321LR jött ki már valakitől X-planere?
Megvettem az AW Designs TNCM 1.7-es verzióját, de sajnos még ez sem tökéletesen optimalizált, bár már jobb, mint az előzőek. A FlyTampa LGKR Corfu scenery nálam pl. még az árnyékok bekapcsolásával is tökéletesen fut, ellenben a TNCM-el, amiben óriási lag-ok elég gyakran előfordulnak, valószínűleg a videókártyám 3GB-os memóriája miatt (ide kell a 8GB).
Próbálta már valaki, mármint a AW Designs TFFJ-t? Mennyire gépigényes, az AW Designs TNCM-hez képest jobb-e az optimalizálása? Az utóbbi 1.2-es verziójával vannak nálam mikrolagok, de elméletileg az 1.7 verzió már sokkal jobb.
Hát, eléggé faszányosan néz ki. Mondjuk már az első verzió is nagyon hangulatos...
picit távolabbi vizekre eveztem, Új Zélandon felfrissítettem egy régi Heli Training scenery-t. elgurult a gyógyszer, sok-sok (nagyon sok :)) apró részlet került be.
hat pedig csak client-et updateltem es felkerult az uj qw update es csillog szep ahogy kell :) 4.5 hat en azert varnek vele vagy full install mert eleg sok az aprobb gond vele, mondjuk 4.4 se tokeletes eddig 4.2 volt nekem a legjobb. Na de ne legyunk telhetetlenek meg mindig egy 20 eves game-el toljuk :))))) viszont FSLABS update hát nem piskóta az a gép eddig se de most elérte a szimulacio tetejét. ATSU funkciok. Utalom az airbust de ez az az eset hogy muszaj repulni vele :)
Már 4.4-nél is kell a Content a PBR működéséhez. Gondolom a Client-ben van a kód része, a Content-ben a modell része. A QW787-et én is néztem, elég jó rajta a PBR (Qantas-t néztem), talán nem csillog annyira mint a PMDG. Ha nem cserélted a Content-et, akkor nálad biztosan nem működik, max. nem tűnik el úgy a QW mint a PMDG. QW a mostani update-ben elég sok mindent javított, de még mindig elég kritikán aluli. Pl. azt baromira nem fogom, hogy javítanak az ND DME kijelzésén, és még mindig rossz. Pedig ez elég egyszerű feladat lenne. Mint ahogy az FMS NAV Radio panel kezelése is az lenne. Az EFB-n javítottak egy csomó mindent, de emellett raktak be újabb hibákat.
ok, en maradtam 4.4 ott is csak clienst updateltem QW update utan PBR muxik FSLABS legujabb updateje is muxik 4.4 alatt csak client updatenel, de igen akinek kell az cserelje persze. Bar nem tudom mi van a content ben ami befolyasolja egy addon gepet de persze p3d barmi lehet:)) Utoljára szerkesztette: Hypo, 2019.04.15. 07:52:34
Aki úgy frissít, hogy csak a kilenst cseréli, akkor ott tudni kell, hogy a PBR miatt most már a Content-et is kell. Azok a modellek amik használják a PBR-t és nincs fenn legalább a 4.4-es, nem működik a repcsi. Sőt nem is látszik. Így volt ez a PMDG747-es legutóbbi frissítésekor is.
Hát azért annál picit többről van szó de még messze a tökéletestől bizonyos sceneryk loading time-ja rovidebb de en még várnék vele akinek megy rendben a 4.4 az még ki birja par hetig:)
Én ennek is örülök...:D :D Én kis igényű vagyok...!