Próbáltam egy "régebbi" gog-os verziót és annál is ugyan az a hiba. Vagyis nem az 1.3-as update miatt lehet gubanc.
Igen az van fent nekem is. Lassan újra lejön a játék. Töröltem a roamingból amit írtál. Aztán próba. Nem tudom mi lehet a gond, ha így sem fog menni.
Nekem is kb. két hete lett újrarakva a Windows. A NMS-t pedig ma raktam fel. Nekem steamen van meg. Indításkor valamit telepített. Valamelyik Microsoft Visual C++-t. Ha jól rémlik.
Edit: közben megnéztem a 2013-ast 12.0.30501-es verziószámmal. Utoljára szerkesztette: Kronos79, 2017.08.17. 20:51:07
Töröltem, de így is ugyan az a hiba. Megpróbálom majd újrarakni majd. Köszi a tippeket! Akkor elvileg kéne mennie, ha ilyen géped van. Nem értem ezt. Érdekes. Esetleg valami driver csomag nincs ami gamekhez kell? Mármint olyasmi mint a direct-x meg a visual c. Csak az hogy egy pack. Mivel friss a gép és lehet valami nincs rajta. Ami a játék mappába volt azt felraktam. Utoljára szerkesztette: Hexex86, 2017.08.17. 20:33:49
Nem tudom, hogy olvasod-e még, de nekem pont ilyen gépem van és nálam gond nélkül megy. Próbáld meg, hogy a c meghajtón a felhasználói fiókodban van egy, bocs csak angolul megy, appdata mappa. Azon belül egy Roaming, majd egy Hello Games mappa. Ezt töröld! Ha így se, akkor esetleg egy uninstall után próbálj egy windows regeditbe belépni és a játékkal kapcsolatos bejegyzéseket törölni! Aztán újra telepítés.
A gépem: i7 6700, Gtx 1060 3 gb, 16gb ram. Más gamekkal nincs nagyon gond. Amit írtál fájl az nincs a mappába. :/ Minden directx, visual c++ telepítve van. Hibakód. Problémaesemény neve: APPCRASH Alkalmazásnév: NMS.exe Alkalmazásverzió: 0.1.0.0 Alkalmazás időbélyegzője: 598de48d Hiba – modul neve: NMS.exe Hiba – modul verziója: 0.1.0.0 Hiba – modul időbélyegzője: 598de48d Kivételkód: c000001d Kivétel – eltolás: 0000000001310543 Operációs rendszer verziója: 6.1.7600.2.0.0.256.1 Területibeállítás-azonosító: 1038 További információk 1: d1ea További információk 2: d1ead01b9712fadc44e3eefa3eb0c004 További információk 3: 7536 További információk 4: 753679add29053ffdd44eee3a15c0f54
Hopp, korábban meg elírtam, bocsánat. Nem Survival-ban kezdődött a játék régen, hanem Normal-ban. Én most is abban játszom, máshol nincs mentésem.
Így, hogy a gépedről nem írtál semmit, elég nehéz megmondani, hogy jó e. Ha a minimum gépigénynek megfelel a géped, akkor mennie kell. Lehet ellenőrizni driverekt, frissek legyenek fenn. És magát a játékot is lehet csekkolni steam-en keresztül, hogy a fájlok épek e. Illetve a "c:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\No Man's Sky\GAMEDATA\SHADERCACHE\" tartalmát is törölheted, ilyenkor újra felépíti magának. Nekem olyan volt párszor, hogy nem volt hajlandó betölteni, csak suhantak tova a csillagok. A fájlok törlése után nem volt gondom. Egyéb indulási gondom nem volt.
Nekem sajnos nem indul el. Új gép, de közbe bejött az update 1.3. Nemtudom, hogy az update miatt nem indul el és az elején appcrash-el vagy a gépem miatt. Keresgettem megoldásokat, de nem nagyon találtam semmit. Valaki tapasztalt hasonlót?
Én is hideg bolygón kezdtem, de Plutonium-mal legalább megszedtem magam. Sosem szálltam fel úgy, hogy nem volt nálam legalább még egy felszállásra való, de inkább több, mert nem csak ahhoz kell. És régen még nem volt választási lehetőség, mindenki túlélőben kezdte. Úgyhogy az első pár feladat, hogy menjen a hajó, nekem sem volt egyszerű.
Jaa :) Survival az direkt kemény. Azoknak való, akik már "végigjátszották", tudják mi, merre, mi a pálya. Indíthatsz egy normált, megmarad a survival mentésed. Majd visszanézel később, miután megismerted a játékot. A drónokat egyébként ki lehet cselezni, csak türelmesen kell osonni:) Illetve legközelebb plutonium mellé teszed le a hajót vagy egy bázisra / trading központra és nem a semmi közepére:)
Ja, még eléggé az elején vagyok, de muszáj volt eljönnöm a kezdőbolygómról, mert ott meg -65 fok volt, és nem lehetett megmaradni. :D Jó, igaz, hogy survival módban játszom, mert gondoltam, kéne egy kis kihívás... de most úgy érzem, hogy eléggé megszopat, jó mélyen... :D
Jah, az a kutyarobot 3 csillagtól jön. Egy jó pisztollyal mindegyik leszedhető és akkor van pár pillanat nyugi. De én is úgy érzem, hogy kezdened kell egy új játékot, mert így elég kilátástalan a helyzeted. Esetleg próbáld meg még a ruha szkennerét használni, hátha talál üzemanyagot. Viszont, ha jól értem, akkor sokat még nem játszottál vele, hogy csak alap pisztolyod van. Én az elején nagyon sokat kaptam volna, bár ez még a nagy update-ek előtt volt és azóta változott a rendszer. És nem is tudom lecserélni, mert mindegyik rosszabb, még ha több a slot is rajta. A mostanin nincs is lőfegyver, csak gránátvető meg a bányászlézer. De az nagyon szedi az őrszemeket is, nem csak az anyagokat.
Persze, valahol biztosan találok, de azok a lebegő kis köcsögök esélyt sem adnak, hogy találjak...
RJoco: Igen, sajnos abban a szerencsétlen helyzetben vagyok, hogy egy alap pisztolyom van, és barlangot még nem nagyon láttam a környéken. (Növényekből sincs túl sok, ráadásul még agresszív állatok is vannak, ha a sentinelek nem lennének elegen. Sőt, még valami panzerhoundszerű sentinel is van. :D) Nagyon úgy érzem, hogy rábasztam, és kezdhetem elölről... :/
Az, hogy nincs rá időm, nem azt jelenti, hogy nem nekem (az én ízlésemnek) való. Az, hogy időszipolyózó, nem azt jelenti, hogy a játék szar. Az pedig, hogy azt mondom, hogy fasza az atmoszférája... nem tudom, neked mit mond, de szerintem ez lesz a mondandóm lényege, amit keresel. ;)
Barlangokba, ha jól emlékszem, akkor nem mennek be a sentinelek. Ha eljutsz egy olyanhoz, akkor van esélyed üzemanyagot gyűjteni. De, ha ilyen gyenge a pisztolyod és nincs a közelben barlang, akkor nagyon kicsi az esély a túlélésre.
Most nagyon úgy érzem, hogy elakadtam... Leszálltam egy bolygóra, amin a sentinelek azonnal megtámadnak. A hajómból kifogyott az üzemanyag, szóval farmolnom kell. De kb. 10 m-ert nem tudok anélkül menni, hogy ne vegyenek célba. Egy sentinelt nehezen tudok leszedni, ha már ketten vagy többen jönnek, akkor végem. Jelenleg ott tartok, hogy kb. mindenből kifogyam, de még csak farmolni sem tudok, mert ha valamit szétlövök, egyből ott vannak a lebegő kis szarok... És egyszerűen ennyi... Nem tudok mit csinálni. Nagyon remélem, hogy csak én vagyok még hozzá hülye, és van valami megoldás, mert ahogy nézem, csak három mentést raktároz el, és mind a három néhány perccel ezelőttről van.
horika: Szerintem olvasd el még egyszer azt a hozzászólást.
Nagyon egyszerű, ez a játék nem neked való és kész. Valakinek meg az nem jön be ami a másiknak tetszik. Nincs ezzel semmi probléma, el kell fogadni és ennyi a történet. Utoljára szerkesztette: horika, 2017.08.16. 18:16:48
Ebben még mindig nem látom a tartalmat – farmolsz, craftolsz, utazol. Azt hiszem, ez is olyan időszipolyozó, mint a Fallout 4, ami elé leülsz este, magával ragad az atmoszféra, aztán kicsivel később felkelsz, hogy "Mi a... Már reggel van? ...de milyen nap...?". Ami mondjuk nem feltétlen rossz, mivel a Fallout 4 az egyik kedvenc játékom, de kizárólag az atmoszféra miatt, amit egyszerűen nem lehet megunni, játékmenet tekintetében viszont egyszerű, unalmas... Kár, hogy nincs időm az ilyen játékokra. :D
Azért azt a 60 eurót én még mindig sokallnám érte. Oké, hogy beleteszel 100 órát (valaki beletesz 500-at is), de nem mindegy, hogy milyen élményt kapsz az az idő alatt. Mármint mennyire változatosat. Utoljára szerkesztette: FartingSquirrel, 2017.08.16. 14:30:47
NMS egy nyugis felfedezős, utazgatós, grindelős játék. Ez volt mindig is a célja. Farmolsz, hogy tudj utazni. Ha nem utazni szeretnél bázist építesz valahol. Amihez farmolsz. Mostanra van a játékban 1000+ nyers/kraftolható alapanyag. Tudsz kereskedni, autókázni, megismerheted a fősztorit (Atlas), amit a legutóbbi patch tovább folytat. Ha kihívásra vágysz van survivor mód, ha legózni szeretsz van kreatív mód, stb.
Ha megunod megunod. Én is meguntam, de 100+ óra kellett hozzá. És a jelenlegi update-el még nem is igen foglalkoztam, abban is van minimum 30 óra.
Ez egy felfedezős indie játék, minimális akcióval és gondolkodással. Kikapcsolódásra tökéletes, és annyi. Egyedi, kellemes látványvilág, 10/10-es hangok és zene és nagyon sokáig folyamatosan tolja alád a felfedezni/megismerni valót. A jelenlegi állapotában alapból, benne van a 100 órányi játékidő (én elmentem a középponba az vitt el sokat). Ami már bőven lefedi a 60€-s árat. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2017.08.16. 14:16:40
Nagyon sok content? Mi az a nagyon sok content? Ez most egy komoly kérdés. Csak mert tegnap megint elkezdtem vele játszani, de attól félek, hogy elég hamar meg fogom unni az üressége miatt. Kéne valami, ami meggyőz az ellenkezőjéről. :D
Kitudja még akár bele is kerülhet komolyabb repülés modell. Főleg, ha az updateket elnézem elképzelhető egy komolyabb irányításbeli átszabás. Nagyon sok content van benne és, ha egy két játékkal összehasonlítjuk akkor egy két játék igencsak példát vehetne content terén. Updatekről nem is beszélve Utoljára szerkesztette: Hexex86, 2017.08.16. 13:36:31
Buta kérdés, de nekem miért vannak vízszintes csíkok a játékban ? Vagy ez valami feature ? Kurva idegesítő és nem tudom mit kéne kikapcsolni, hogy ne legyen..
Tudom defenzív és igazad is van, de még mindig egy 10+ fős kis csapatról beszélünk. Szakmai hasonlítási alapként felhozok egy példát, miszerint egy 10 fős fejlesztőcsapat 2+ évig fejleszt egy - ehhez a játékhoz képest - fakocka egyszerűségű vállalatirányítási rendszert. És Itt a 10+ főből kb 5-6-an fejlesztenek, a többiek a körítésen dolgoznak (vizualitás, cégvezetés, marketing, stb).
Tehát a Sony által kivert 60€-s ártól eltekintve még mindig egy pure indie játékról van szó. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2017.08.16. 11:05:58
Ahogy írja is a portálnál a képernyő közepén nagy betűkkel, ez egy multiplayer teszt, az első lépés. Egyébként az volt mindenkinek a vágya, hogy együtt fedezhessenek fel, az interakció másodlagos. Ebben a teszt módban 16-an tudtok együtt repkedni a galaxisban. Stay tune for more.
Nem errről van szó, de egy alapvetően "repülős" játéknál annyit már csak elvárhatna az ember 2017-ben, hogy a játékos irányíthassa a gépet ahogy akarja. Komolyabb flight modell van egy GTA 5-ben, amiben ez a rész csak egy mellékes és lényegtelen elem. Nem kell Elite szintű fizika, tudjuk, hogy ez a game nem szimulátor. De legalább hagy repüljek már én a hajómmal ahogy akarok, ha éppen úgy tartja kedvem, akkor törhessem is össze (még izgalmasabb is lenne, hogy elveszthetem a hajót így). Sokat dobna a hangulaton az is, ha a környezeti paraméterek hatással lennének a hajóra, mert ehhez tkp. minden adott. Rengeteg lehetőség lenne a játékban az élmény fokozására.
"A megjelenés óta rengeteget beleraktak."
Ez így igaz! De azt azért ne felejtsd el, hogy ezeknek a tartalmaknak az igéretek szerint már az 1.0-val érkeznie kellett volna, tehát egyelőre még csak behozták magukat. Az viszont hatalmas piros pont nekik, hogy a balhé ellenére nem fogták meg a pénzt és léptek le a fenébe, hanem azóta is fejlesztik a játékot! És ez a hozzáállás be is jön, látható az értékelélsekből.
Vagyis inkább ez a lidércfény se lett volna benne? Így nem csak "hitegetnek" hogy bekerül majd multi lehetőség, hanem látni hogy alapvetően a mechanika müködik. Szerintem. Értem én, hogy nagy az elvárás, de azért már lassan a tökéletes játékot várják el az emberek. Rendes repülés modellel meg minden bolygó más legyen meg legyen rendes multiplayer. xDDD Ha tovább foltozgatják párját ritkitó alkotás lesz. Egy végtelen univerzum amit tudnak menet közbe fejleszteni és változtatni. A megjelenés óta rengeteget beleraktak.
Nem igazán, éppen ma próbáltam ki. Annyit sikerült csinálniuk, hogy egyrészt közelebb repülhetünk a felszínhez, illetve szinte meg is állhatunk a levegőben (ezt eddig nem lehetett), cserébe így is magától repül. Pl. nem repülhetsz át egy "kifli" alatt, nem repülhetsz be egy barlangba, de még egy szurdokba sem, mert amint közeledik egy ojjektum, magától kikerüli. Persze a korábbi elképesztően gagyi irányításhoz képest ez javulás, de ennél használhatóbb repülési modell már 1996-ban alap volt olyan játékokban, ahol repülhettél egy repülővel vagy űrhajóval.
Viszont csomó új tech van, meg új építési elem. A portálokat még nem próbáltam, meg egy csomó minden mást sem. Alakul a game, de még mindig tartom, hogy majd az NMS 2 lesz használható...Ha lesz egyáltalán.
Viszont megtörtént a csoda, Steam-en az újabb értékeléseknél már "Mostly positive"! Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2017.08.15. 23:33:34
Ok, nem kell szimulátor jellegű flight modell, de az elvárható, hogy én irányíthassam a hajót. Ha egy játék még ezt sem tudja, az még árkádnak sem nevezhető.
Bocsáss meg, hogy ilyet feltételeztem rólad. :) Ez tényleg nem motion blur effektus. Nálam Nvidiával nincsenek ilyen problémák. A kikapcsolási lehetőség is ott van, csak átsiklottam fölötte. Egyébként most ez a frissítés arra volt jó, hogy kicsit elővettem a játékot, kb két órát bíbelődtem vele és megy is vissza a "polcra" :( Sok látványos változás nincs.
Mindegyik az Elite Dangerous-ben meg a Star Citiszens-ben. NMS-ben nem lesz, mert nem az a játék. A látótávolság meg ugye technikai téma, ott a kérdés hogy lehetséges-e/meg tudják-e csinálni. Bár sokat javult a kezdetekhez képest.
A kezdetekhez képest ezeket szeretném így vagy igy kijavítja látni: 1. Grind helyett a hangsúly a felfedezésén. 2. Normális látótávolság a bolygókon. 3. Sokfelé bolygó és égitest amik azért gyökeresen különböznek. 4. Nem korlátos bolygófelszíni repülés.
Mindig lesznek olyanok akiknek sose lesz jó, és olyanok is voltak akik már a megjelenéskor is simán beletettek száz órákat és jól szórakoztak. Neked kell eldönteni, hogy Neked milyen a játék, más nem tudja megmondani.
Viszont tényleg nem tudom eldönteni, hogy megérné-e az árát. Anno engem hihetetlen felkúrt amit Murray leművelt, és oké, hogy rengeteget fejlődött azóta a játék, de van már olyan szinten, amilyenen megjelenéskor kellett volna lennie? Vagy csak eszetlen grind az egész a tökugyanolyan bolygókon. Nekem a koncepció anno nagyon tetszett, még egy modot is felraknék, ha mondjuk az rendbe hozná a dolgokat.
Ezt most komolyan gondoltad, hogy nem tudom mi a motion blur?? Ez sajnos nem az vagy hibás. Motion blur error Egyébként elvileg kikapcsoltam, mert nekem nem jön be. beállítások
Nekem az első dolgom minden játéban a motion blur kikapcsolása (a második meg a film grain). Ha itt kikapcsolhatatlan, akkor még messzebb kerültem, hogy megvegyem valaha.
Ezt most komolyan hibaként róvod fel?? A motion blur kifejezetten jót tesz minden játéknak, az nem bug. :) A kamerák is így rögzítik a valóságot. Bár egy kapcsolót tehettek volna bele, ha valakinek még sem tetszik kikapcsolhassa. Én is megnéztem az új verziót. A texturák szebbek lettek, már adnak egy kis viszonyítási alapot, kicsit jobban lehet érezni már a távolságot a felszineken. A víz még mindig ugyanolyan ronda. A hajók műszerfala holografikusra váltott. Nekem a régi, csak monitoros jobban tetszett. Egyelőre ennyit láttam, még jobban nem mélyedtem bele.
51 perc. Még mindig nem játszottam, csak próbálgattam a bugfixeket (amik nem váltak be). Közben a Steamen létrejött a No Man's Sky károsultak egyesülete. Úgyhogy nem vagyok egyedül a problémával.
Oké,adjunk egy esélyt, most hogy leárazás van! Maximum visszakérem az árát, ha nem tetszik. Eddig 41 percem ment rá a 2 órából, de játszani még nem játszottam, a textúrák ugyanis elmosódnak, amint megmozdulok.
Mekkora lett az új verzió? Leszed egy teljes játékot? A steam nem indul el, csak azt látom, hogy már 3 GB-ot szedett le kezelőfelület nélkül.
Ha valaki kedvet kapott, steamen 60% kedvezménnyel kapható. Megvárom a 90% leértékelést. :D
nocsak, senki sem játszik már ezzel a "csodával"? :)
hali,
Anno az "alap" játékkal nyomtam pár órát, most valahogy elővett a hangulat ismét, de találtam egy másik, új verziót vagy mit, Path finder. Annyit szeretnék csak kérdezni, hogy közepesen nehéz szinten csak Én nem tudok hosszabb távon túlélni vagy ez direkt ilyen szopatós? :D Eddig kezdtem vagy 5 új játékot, mert vagy túl hideg volt vagy túl meleg, 2 perc alatt lement a pajzsom, nem találtam vagy csak nagyon kevés értelmes cuccot amivel vissza lehetett tölteni a rendszereket. Magyarán a hajómat egyszer értem el, annál is addig jutottam, hogy 3-szor meghaltam mire találtam valamit. Egy picit túl nehéznek találom, de lehet csak Easy-n kellene játszanom és annyi :)
Teljesen jogos! :-) Bár cloud-ot nem használok, Steam-en is le van tiltva. Fizikailag szoktam kimenteni a fájlokat, de akkor sajnos elfelejtettem....
Vissza lehet tölteni korábbi mentést. Van lokál mentés, cloud mentés :) Valamint, ha az ember mod-ol, az első dolga, hogy másolatot készít a játékról és mentéseiről. Ugyeugye:) Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2017.07.28. 14:54:38
Ejj ez nem hangzik valami jól xD Akkor jogosan féltem az ilyen modoktól mivel 1 mentési lehetőség van lényegében xddd Grafikai moddal próbálkoztál vagy olyannal ami megváltoztatja a pálya generálást? Olyat nézegettem ahol dínókat rak le meg hatalmas fákat, hegyeket. De nem mertem kipróbálni. :)
Egyszer feltettem valami modot, ami a repülést hivatott javítani, de végül a komplett játékom bánta, mert beragadtam vele egy sziklába az egyik bolygón, és semmilyen módon nem tudtam kijönni onnan. Buktam egy jó 15órányi játékot. :-)
Egy jó térképért én is egy imát mondanék az egyszer biztos. :) A repülés az valóban árkádos. Modokat nézegettem amikkel "rendesen" lehet repülni, de az irányításon az sem sokat változtat. Az ürcsaták azok nem valami élvezetesek enyhén szólva.
Na igen, ennek a játéknak a vonzereje a világok felfedezésében volt, ezt várták legtöbben, hiszen ilyesmire még nem volt példa ilyen léptékben és ilyen szinten randomizált módon. Minden más feature létezik már ezer éve más játékokban is. Nem lett rossz a végeredmény ebből a szempontból, de nem is hozza azt, amit az előzetesek alapján vártam volna. Már az első trailer azt állítja, hogy "every atom procedural". Ez messze nem igaz sajnos. Alapvetően nem sok assetből dolgozik a játék, így nagyjából 20-30 bolygó után már ismétlődik minden, csak nem nagy gombát látsz, hanem kicsit, de pont úgy néz ki mint a másik bolygón. Ebből a szempontból a leginkább kiábrándító számomra a barlangok generálása, melyek ha megnézed, teljesen azonosak! Maximum 5-6 féle asset van csak, így bárhová mész, a barlangok ugyanúgy néznek ki. Az irányítás hiányosságai miatt én nem is harcolok a játékban, eleve nincs semmiféle joystick támogatás, nemhogy HOTAS, egérrel meg már 1996-ban sem játszottam repülős játékokat. A felszíni repdesés a legrosszabb, tulajdonképpen magától repül a hajó. Az utolsó patch javított valamicskét, de nem sokat, maximum már beleütközhetek egy hegybe, mert korábban azt is kikerülte magától. De repülni tkp. most sem lehet rendesen. Ezek engem nagyon zavarnak, még akkor is, ha nem szimulátorról van szó. Egy alap repülési modellt megérdemelne egy ilyen game, még akkor is, ha nem kifejezetten szimulátor. Egy árkádosabb játékban is láttunk már rendes gázvezérlést pl.
Nagyon rossz még a térkép! Konkrétan használhatatlan. Össze-visza ugrál, nem tudom honna-hova megyek, sokszor már az előző helyet sem találom, ahonnan érkeztem. Nem tudom ezt miért így csinálták meg, de ebből a szempontból nálam az Elite az etalon. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2017.07.26. 13:33:39
Nem kell elfelejteni persze, de még mindíg azt állítom, hogy sokkal pofátlanabb early access gamek vannak "életben" és azt meg nem "gyűlölik", pedig feleannyi kreativítás szorult azokba mint mondjuk a NMS-be. A gamer közösség nagy része meg a tömegek után megy, de ez mindig is így volt. Ha az IGN megírja, hogy szar valami akkor az nem fog tetszeni nekik. A nagy része. De ez már lassan off téma. :) Én várom a híreket és biztos vissza fogok mászkálni rá mert bejön. Te meg gondolom nem fogsz felnézni rá. Utoljára szerkesztette: Hexex86, 2017.07.26. 09:50:38
Hát.... ha tudatosan, pislogás nélkül végighazudják a marketingkampányt, elég nehéz utána nem gyűlölni őket (nem jó szó eza gyűlölet, a lényeg inkább a bizalmatlanság). Vagy szerinted 3-4 hónap múlva mindenki felejtse el hogy mit csináltak, mitt igértek és ahhoz képest mi lett a vége?
Hálistennek a gamer közönség nem olyan mint a társadalom tönni része, akik 3 hónap alatt mindent elfelejtenek (lásd pl a magyar átlagpolgár a politikai hírekkel kapcsolatban) vagy olyan könnyen meg lehetne utána vezetni őket.
Arról ne is beszéljünk hogy a játék még mindig 60 EUR... pofátlanság a köbön azok után.
Mikor láttam az első trailer-t, akkor azt mondtam, hogy hú de jó, de nem kell, mert hamar ráunnék. Aztán el is felejtettem ezt. Kijött a játék, megnéztem pár gameplay-t és nagyon tetszett. Így megvettem. Jó a látványvilág, szép és élénk. Aztán később eszembe jutott, amit az első sorban írtam. Az irányítás nem zavar, ha szimulátorozni akarok, akkor Elite-zek. A harc is teljesen jó, ha komolyabbra vágyom, akkor szintén Elite-zek. Nekem ezek a részek is bejönnek és nem akadok fenn olyan fogalmakon, hogy arcade, meg rpg. A bázis építés is tetszik, de jó lenne, ha több helyre is letehetnék. Mert így jó, de kicsit gagyinak is tartom. Elmegyek másik bolygóra anyagot gyűjteni és nincsen bányász járművem. Ha meg vinném a bázist, akkor lényegében mindent újra kell építenem. Aztán van pár egetverően nagy hibája a játéknak, aminek a javításához nem sok reményt fűzök.
Mondjuk igazad van abban, hogy sok dolog nem került bele, de ezek mellet valóban egy jó game-et sikerült kihozni belölle. Szerintem! Kiváncsian várom én is a további updateket. Az, hogy lényegében végtelen az univerzum ahol lehet utazgatni és ott mindenhol le is lehet szállni azért az dicséretes. Nem igazán van ehhez hasonló. Elite Dangerous ugye ott van, de ott meg nem is arra hegyezték ki, hogy változatos legyen a bolygó leszállásos cucc mert ott aztán tényleg minden ugyan olyan csak a színe más a felszineknek. A hangulatot, hogy lényegében az "ismeretlent" fedezed fel benne azt nekem hozta. A zenékről nem is beszélve. Persze lehetett volna sokkal jobban átgondolt az egész. De reménykedve figyelem az infókat továbbra is róla. Néha vissza vissza járogatok rá. És ami még jó pont (persze merték volna máshogy csinálni xD ) hogy a nagyobb updatek nem fizetős pack-ként kerültek bele. Mondjuk a bázisépítés 15 euró. A kocsikázás meg 10 xD Érdekes, hogy nem hagyták magára a játékot a nagy "bukás" ellenére sem és ez valóban reményre adhat okot. Na de túl sokat írtam a szokotthoz képest. :) Bár az értelmes társaságba jobban elbeszélget az emberfia, talán ezért is írtam ennyit! XD Kíváncsi lennék, hogy ki mit szeret a játékba. Apró dolgok is akár. Utoljára szerkesztette: Hexex86, 2017.07.25. 22:50:25
Szerintem a technológia amit létrehoztak, meglehetősen zseniális. Csak nincs tapasztalatuk abban hogyan kell jó játékot csinálni. Ha lenne eszük, nem Ferrarikra költik a pénzt, hanem befektetik és felvesznek pár profi fejlesztőt. Akkor talán a 2.0 már tényleg zseniális lesz. Ezt a programot szerintem már nem lehet helyrehozni, alapvető hibákkal van tele, és el kéne előbb dönteniük azt is, hogy tulajdonképpen milyen játékot szeretnének, mert jelenleg ez RPG-nek harmat gyenge, arcade lövöldének sok és a harcrendszer ahhoz gyenge, szimulátornak ismét nagyon kevés, kalandjátéknak meg nem jó, mert nincs sztori. Egy jó vezető fejlesztő és játéktervező kéne, ezek a srácok pedig maradjanak a technikai kivitelezésnél, mert ők abban profik. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2017.07.25. 18:22:11
Ha visszaolvasol részletes elemzést találsz erről, mert már hónapokkal ezelőtt kitárgyaltuk a kérdést. A legnagyobb baj azzal volt, hogy számos beígért feature nem létezett a játékban megjelenéskor, tehát a kommunikáció nyilvánvalóan hazugságok sorára építkezett. További probléma az irányítás, mely a bolygókon mai napig extrém árkád, a harc is gyenge, és hát a procedurális generálás sem pont olyan lett, ahogyan az a trailerekben kinézertt.
Ezzel együtt én is elvoltam vele kb. 80-100 órát ami szerintem bőven jó egy játéktól, de nem tudott a szívemhez nőni, mert néhány bolygó után kezd unalmassá válni a game és az irányítás is katasztrófa. Majd a v2.0! Az viszont tetszik, hogy nem álltak le! Már az előző update is sokat javított a játékon.
Azért a bázisépítés meg a szárazföldi járművek nem lettek rosszak annyira szerintem. Csakhát fun életünk végéig gyűlölni a gamet mert mindenki ezt teszi :P Sok dolog máshogy lett mint ahogy ígérték, de jópár early access sokkal szégyenítőbb contentel rendelkezik. DayZ standalone? Az kb semmit nem fejlődött és az arma2 mod része jobb ami ingyenes ugyebár. Meg van pár early game ami ár/érték arányba nem igazán megfelelő és finoman fogalmazta :) Vagy az a baj, hogy nem lett az évszázad játéka ahogy ígérték? Hmmm sok játékotot hasonlóan hypeolnak. Utoljára szerkesztette: Hexex86, 2017.07.25. 10:33:46