nem rosz, amugy nem ez a lényeg egy stratégiában, de azért 2019ben fura hogy a npc-k csak ugy áldogálnak hoban fagyban sötétben
ezt most találtam! a kiírás szerint 2019-es .
Felháborodás ide, vagy oda azzal senki nem jár jól ha kiadják úgy, hogy nincs kész. Inkább üljenek rajta még egy évig, de legyen megcsinálva rendesen. Én ennek szurkolok :)
aug 20-ától végre jön a gamescom! nagyon kivi leszek mivel rukkolnak elő a Bannerlordnál! ha most sem adnak infót a megjelenésről akkor kurva nagy felháborodás lesz!!
Azt én már akkor vettem meg, amikor fillérekért volt az alap game dobozosan. Aki azt az artot rajzolta se volt túlfizetve, annyira műanyag feelingje volt a kardnak.
Bevallom én a kisebbik százalékba tartozok most már akik a multit várják jobban. Lotr és más fantasy egyedi pályák roppant szórakoztatóak voltak nekem 100 fős szerveren. Voltak roleplay szerverek is, ahol kb az Ark vagy más gyűjtögetős túlélő játék ősének mondható gameplay volt helyi klánokkal, munkákkal amiből lehetett pénzt szerezni és fegyverkezni.
Mekkora veteran vagy :) No nem korban :) Nézegettem a dobozt még az internet meg steam nem volt ekkorra szám. Nem a megjelenés ideje volt. kicsit később a Age of Conan kitöltötte az időm, ezt mégis megvettem :D Egy időre nagyon beszippantott.
Emlékszem amikor az első rész még ki se jött és atom gagyi alfa volt - kvázi majdnem derékszögű baltával vágott élek voltak a domborzaton és azon mászkáltam fel s alá tomb raider 1 Lara model szintű csatlósaimmal - most negyed évszázados vagyok - ha család nincs is, de tökéletes komment volt :D
én meg leszarom a multit. csak végre csinálnák meg készre a single kampányt, aztán KÉSŐBB adják ki hozzá a multi részt. hihetetlen hogy ennyi ideig elhúzzák már a megjelenést ! :((((
remélem ez a bot szerű kockás mozgást is kiveszik meg hogy közelharban nyilazunk, szobában lovasrohamot intézünk baromságokat ami már 10 éve is gáz lett volna
Kösz a figylemeztetést, kb 100 órám van már a játékban és semmi probléma nem volt géppel, sem a klienssel. Sokat heggesztettek már adolgon. Közben előlépet elsőszámú kedvencé a játék (Mármint a Conquerors Blade), pár cimbim is kipróbálta és nem tudnak lejönni róla. Szal Mount And Blade pótló valóban. Nagyon szóakoztató, csapatban kimondottan megunhatatlan. Még a barátnőm is játszik nagy lelkesedéssel.
Persze ettől még nagyon várjuk a Bannerlord megjelenését, de addig legalább van mivel játszani :)
Nézd, meglátjuk. De az semmi szín alatt nem egészséges, hogy indie címnek indult a projekt, majd az eszetlen scope creepnek hála 2 évenként kvázi új játék elkészítését kellett újra és újra vállalni, de alap rendszereket meg így megtervezni is necces, nem kivitelezni. Pl a netkód az eredeti kickstarter projekthez, ha nem is lett volna tökéletes, de elment volna szódával. Most 100 rendszerhez kell varázsolni valamit, természetesen teljes persistance-hez 1 szerverre.
Ha megcsinálják, nagyot fog szólni. Csak csinálják meg
A Mount and Bladeről valamikor 1998-1999 körül olvastam egy magyar újságban. Rá kb. 8-9 évvel (?) jelent meg végül úgy, hogy a törökök sok reklámot nem nyomtak éveken át a megjelenésig.
Tehát ami most van, az már egész jó az ő szintjükön. :)
Sem fejlesztési időben, sem költségekben nem egyedülálló, amit arra a játékra fordítanak. Plusz eleve két játékot fejlesztenek egyszerre, és ez lesz a valaha volt egyik legkomplexebb játék, amihez hasonlót senki nem csinált. Úgyhogy teljességgel indokoltak a költségek. :P
Mint mondottam, szerintem örülhetünk ha egyáltalán megjelenik. Pl Best Way ukrán fejlesztő stúdió évek óta dolgozott a Nuclear Union akció-TPS-RPG játékán, kb 2014 végére ki is adták volna. Csak épp ugye jött az év eleji Nagy Hazafias puccs, az stúdió ukránjainak egy része a felcsapó hazafias áhítattól megőrült, az oroszok inkább eliszkoltak, a ruszki kiadójuk pedig szerződést bontott velük, így az egész projekt kiválóan becsődölt egy pillanat alatt.
Ide commentelem azt, hogy így mindenki lássa, hogy röhögtem. Viccet félretéve ennyi pénzből olyan Bannerlordunk lenne, hogy mind a 11 sugárfertőzött ujjunk megnyalnánk. Nekem eléggé leült már a hype-o-meterem mutatója, mert a jó munkához idő kell már kezd a ló túloldalára átesni.
Persze hogy jól van, mivel 3 AAA játék ára rá lett verve már, és kb M&B III idejére lesz kész talán, ha és amennyiben még _legalább_ egy újabb AAA játék fejlesztési költségét megkapja. Nem mondom hogy nem lesz így, de azért lássuk az arányokat, hogy hány penészes pizzából épül a Bannerlord, és hány gyémánttaligát kapnak Robertsék minden hónapban.
Ha a törököknek ennyi pénze lenne kokóra, már a teljes kerület kihalt volna túladagolásban.
A várakozás alatt ki lehet ezt is próbállni. Szinte Mount And Blade, csak mindenki online. Conquerors Blade A rossz értékelés leginkább a szervereknek szól, estefelé nagy a lag, sokszor lefagynak a csaták, de maga a játék nagyon jó, részemről 8/10. Hozza a Mount And Blade hangulatot. A várostromok izgalmasak, ostromgépekkel, létrákkal. Irányíthatunk egy hőst, és vele 30-36 fős egységeket. Egyszerre egy egységet vihetünk magunkkal, de ha elfogytak (vagy ha mi magunk elestünk) bármikor behozhatunk egy másikat amíg bírjuk. A nagy térképen masírozhatunk mint a Mount And Blade-ben, beleköthetünk más játékosokba, vagy kereshetünk kincseket stb. Lehet házakat (klánokat) alapítan stb. Szal Mond And Blade pótló :) Utoljára szerkesztette: Normen76, 2019.06.13. 05:55:16
nem:(((( idén is kihagyják . kibaszott lassan készítgetik sajnos:(((((
Ennek a becsületes neve a development heck és a Star Citizen fanok tudnának róla mesélni.
Ott inkább szervezési problémák miatt folyik szét épp 250+ millió dollár, itt a törököknél szerintem pénz sem igazán van a fejlesztésre, így vagy fusiban fejlesztik, vagy bőséges bérmunkát vállalnak mellé, ami nyilván elnyújtja a végtelenségig a fejlesztésre fordítható időt. Persze lehet hogy csak bénák mint CR-ék, de én speciel nem azon morgok hogy mikor jelenik má meg, hanem csoda ha össze tudják egyáltalán hozni. Szóval nem az a lényeg hogy a pohár most félig teli, vagy félig üres, hanem örülhetünk hogy az Erdogánó nem lopta/lőtte szét még azt poharat.
Btw, illette már a mélyen tisztelt pulikum fényös tekintetével a Veil of Crows, illetve a Freeman: Guerrilla Warfare játékokat, mint amiket szerfelett a MnB inspirált? (ergo MnB klónok) Utoljára szerkesztette: s1lkforrent, 2019.03.15. 17:44:21
Azért ha érted miről beszél valamint kulcsszavakat is tudsz keresni abból le tudsz vonni következtetéseket. És ja ezzel az üljünk meg egy fenékkel 3 lovat nem mostanában fog megjelenni. Legyen konzol verzió ezt már tudjuk most meg emberünk lelkesen esteli egyidejűleg dolgozik"I spend my time creating both singleplayer and multiplayer scenes. Multiplayer scenes have a slightly different workflow, which I will elaborate on." Esélyes, ebben az évben sem fog megjelenni.
Általában egyetértek veled, de ezt most ugye te se gondolod komolyan? :) Az mindig jó ha egy developer kommunikál a reménybeli vásárlókkal, mindemellett persze megértem ha türelmetlen vagy velük. Azok után hogy a Kenshi 12-13 évig készült, és mostanában elég sok játék van aminek évekig követgetem a fejlesztését, azt veszem észre, hogy egyre türelmesebb vagyok ilyen téren, csak megszokás kérdése az egész. Igen, jó érzés hogy bejelentik a Fallout 4-et, és pár hónap múlva már el is indíthatod, de könnyen a játék javára válhat, ha más utat jár be a fejlesztő, és hosszú évekig információt cserél a fanokkal. Ennek pedig része a dev blog is. Utoljára szerkesztette: zorrobomber, 2019.02.15. 14:01:36
Most őszintén? Ezek még érdekelnek valakit? Semmi megjelenési dátum, továbbra sem. Ha nem tudnak semmi érdemlegeset mondani, akkor inkább maradjanak csöndben.
egy jó videó, az enciklopédiát elég jól bemutatja, egységek stb. azt nem értem hogy ezek a buzi törökök miért nem adják ki demóba ezt a gamescom-on bemutatott verziót ???!! Utoljára szerkesztette: Hunor1, 2018.09.22. 22:49:30
Biztos belehalnak. A multiba különösen. Esetleg ha ennyire considerable a beleverni kívánt effort, akkor kiadhatnák Paradox módra darabokban, de már egyből kiadáskor. 200 euró semmiség lenne egy ennyire várt játékért.
Hát ez alapján nem sok változás lesz a Warband-hoz képest. Ugyanaz a harc, ugyanaz a darabos rossz mozgásanimáció, valamivel jobb grafika és érdekesebb terep, térkép. Azért ebbe is beletolok valsz 2-300 órát majd mint a Warbandba :)
bocsi az offért. tud valaki olyan mod-ot a warbandhoz amelyben lehet tetszőleges helyen outpostot építeni, majd azt fejleszteni kastélyra-várra?. köszi. vagy legalább meglévő falut fejleszteni várrá(helyőrséggel)
Rossz a koncepció. Úgy látom dolgoznak a konzolos verziókon is. Erre nincs erőforrásuk szerintem. Előbb kiadni a PC verziót aztán dolgozni a konzoloson.
SEMMIT nem lehet tudni ! hónapok óta kussolnak, egyszerűen nem kommunikálnak velünk. nyeszlett dev.blogokat írnak pitiáner dolgokról amik senkit nem izgatnak. forrong a steam fórum is emiatt . nem mennek az E3 játék expóra sem... lehet valamivel kurvára beakadtak és nem jutnak egyről a kettőre .
Sziasztok!
Tud bárki bármit, hogy mi lesz a játékba bele építve? Mennyire fejlődik a diplomácia, a kapcsolatok kiépítése, a hűbér rendszer, esetleges adóztatás állíthatósága avagy a házasság előnyei-hátrányai ( gyerekek esetleg )?
Minden infót meghallgatok! :)
Köszönöm a segítséget.
Oltred
Megértelek, a belső fórumokon is elszaporodtak ezek a vélemények, de - részben... - nézzük az érem másik oldalát is: Úgy egy évvel ezelőtt háromhavonta, ha kijöttek valami szemétre való anyaggal. Az akkori kritikákra válaszul született meg a heti devblog, ami üdvözlendő, de ezzel viszont szerintem a ló túloldalára estek, mert egy folyó fejlesztéssel kapcsolatban ember nincs, aki heti rendszerességgel hónapokon és hónapokon át mindig szemkápráztató áttörésekről és marketing-bonbonokról írjon. Úgyhogy ja', a kritikád jogos, de azért figyelembe kell vennünk, hogy ez még mindig jobb, mint amilyen eredetileg volt. Akkor hat hónapja nemhogy videóval, hanem semmivel nem jöttek ki.
Most már kurva ideges vagyok erre a TaleWorlds-ra ! kibbbbaszottul szarul csinálják a "kommunikációjukat" ! 6 hónapja képtelenek egy új videó anyaggal kijönni ???!!!
Nem lehet pontosan mikor jelenik meg, avagy "majd amikor kész lesz". Jó eséllyel még idén, de mivel semmi ígéret nincs és nem is volt soha, így az is lehet hogy csúszik tovább.
jó volt az elődje, tele fasza ötletekkel, kihívással, igaz sosem sikerült komolyabb eredményt elérni benne, de harcban már egészen jó voltam a sok verekedős és shooter játék miatt
ennek mikorra várható a megjelenése ?
ha a játékmenetbeli kissé unalmas és ismétlődő dolgokat feldobnák vmivel, korszakalkotó játék lehetne
később meg ötvözni lehetne a total war harcaival, egyéni harc parancsnokokkal + birodalomépítés = total siker :)
Karácsony előtti dev. blog , benne 2 animációval . dev. blog + 2 animáció Utoljára szerkesztette: Hunor1, 2018.01.03. 11:06:08
Viszont egy "rongyos" brigáddal nem szeretnek játszani az emberek :)) jó lesz ez
tul páncélozottak az emberkék, valojában max egy bőrmellényre vagy fémlemezekkel erősitett mellényre futotta az átlag katonáknak meg esetleg valami ocska sisakra, láncing is a inkább a hivatásos katonáknak volt, egész pontosan a szedett-vedett öltözék volt a jellemző
m&b wiki "Weapon Crafting is a new feature. As you progress around the map, you will find weapons with unique parts which you can then apply to your own weapon, changing its statistics and appearance. For swords, the parts that can be changed are the blade, hilt, handle and pommel."