itt egy másik. Váltogatják benne a támadó és védekező oldalakat. az AI semmivel sem jobb mint a Warbandban. de gondolom ez amiatt van hogy ez egy MOD a bétához. viszont a "map" a vár az fantasztikusan hangulatos! :)
tedd azt, megértelek. én viszont már az első nap meg fogom venni. biztosan lesz egy csomó klassz mód is hozzá hamarosan , úgyhogy azokkal kivárom a teljest.
Hát... ennyi év várakozás után én már kivárom az 1.0-át akármi lesz. Csak a teljes "kész" játék érdekel már.
A Bannerlord? szerintem akár egy év v. még hosszabb ideig is.:( de addig is a modderek majd dobnak rajta sokat! ami a legjobban zavar az az hogy az early verzióban még nem tudunk saját királyságot létrehozni:((((
شكراً لكم على هذه اللعبة واتمنى ان تستمروا بتطويرها وتحسينها
وهذه بعض الملاحظات من تجربتي مع اللعبة:
- المرحلة الاولى صعبة جداً جداً حيث استغرقت مني اكثر من ساعة لإنهائها مع انها يفترض ان تكون كدرس لتعليم اللعبة - المرحلة الثانية حاولت لعبها لكن لا افهم ما المطلوب عمله واخسر كل مرة بدون سبب واضح - موسيقة الواجها الرئيسية لا تتوقف عند بدا اللعبة وتسبب الازعاج عند مشاهدة مقطع البداية - حاولت تخفيض صوت الموسيقى لكن الخصائص لا تعمل - عند اخسارة اللعبة تقوم باعادة المرحلة من اولها ومن ثم اعادة تنفيذ نفس المهمات مرة اخرى وهو شيء مزعج ويسبب الملل - السيف ضعيف جداً لذلك توقفت عن استخدامه وكنت استخدم فقط القوس والسهم - الصوت في مقطع البداية متاخر عن الفيديو - اللعبة ثقيلة جداً مع اني وضعت كل الخصائص على ادنى مستوى
Tetszik megtartották az alapot nem csináltak belőle egy csili vili "pompomlányt". Az alap a harc ugyanaz, csak graf jobb, a stratégia fejlettebb. Talán az egész jobb lesz a régi alapokon.
No offense de számomra ez elég gyengének tűnik, két okból. Az egyik a három méteres hátraszaltó , a másik pedig hogy a leírás alapján csak a kardozásban és a csapat irányításban hajaz a Mount and Blade-re, egyébként nem igazi open world sandbox.
Azt írják: "Inspired by The Witcher and Mount & Blade. Set in Middle East during medieval age. Story is based on a historical battle at the 7th century in Iraq. Rich story with two playable characters. Relive the battle events and lead your troops to victory."
Sajnos mind ez a Freeman, mind a Veil of Crows döglődik, vélhetően nem lesznek befejezve.(hogy a Freeman kapott 1.0 verziót az nem azt jelenti hogy el is készült a játék)
hmmm, igen. csak sajnos engem a modern hadviselés nem izgat , inkább a kardozás! :) maradok a warband modoknál inkább, aztán jöjjön a Bannerlord+a módjai:))))
mostanában jött hozzá elég komoly frissítés, mármint mennyiségileg, mert még nem próbáltam rá az új verzióra. Amit játszottam vel azok alapján a M&B 'első' részére hasonlít, csak még annak a felszínes potikája itt még kevesebb. Egyébként a csapatmenedzselős, kereskedős rész az egy az egyben.
tudom volt már fenn videó a gamescomról sok. ez most új. a lényeg hogy itt az elfoglalt kastély managelése is látható (hogy miket építhetünk, fejleszthetünk) :
Jaj de jó a zene hozzá. Kevés az egység. 9-10 egység van az első részben, akkor a másodikban ne legyen 7. Óvok. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.09.08. 10:28:45
ez is érdekes lehet. a bizánci (?) város nagyon szép kidolgozású, hangulatos, életszerű! :)
hali . videó az összes perkről. 3:40 -től . minden perkre ráviszi a kurzort, így elolvasható milyen plusszokat adnak majd. igaz sűrűn kell a szünet gombra kattintani hogy el tudjuk olvasni mit is adnak.
jelenlegi béta nemzetek, és összes egységeik. (remélem azért még lesz több is)
tulajdonképpen a számszeríj-páncél versenyzés pont ez miatt tört ki, egyre nagyobb és erősebb számszeríjak készültek, aminek hatására meg egyre erősebb páncélzatott viseltek míg már egyedül megmozdulni sem tudott...mindennek a lőfegyverek vetettek végett amikor a százéves háború végén több mint száz ágyuval meg kezdetleges muskétákkal az angol íjászokat meg gyalogságot szétlőtték a franciák
Jó de nyilván nem használták volna ha nem lett volna hatásos azért kétlem hogy mindenki a nyílvessző fej által okozott sebzés elfertőzédésébe halt bele.
Egyébként az, hogy a nyílvessző kilóg a delikvensből, az nagyjából normális, mivel mindenki viselt valamiféle masszív szövet páncélt, aketont, gambezont, ilyesmit Ilyen még a talpas zsellérnek is volt, és meglepően jól működött. Nyilván nem a sündisznó effektus, de pajzsa mindenkinek volt, és az első, amire szert tesz egy katona, az a sisak. Szóval anno a régi sötét középkorban egészen szépen el tudtál karistolni egy sisakkal-pajzzsal, és lándzsával, vagy fejszével, jó kis aketon-gambezonnal, és egy csizmával. Az utóbbi meglepő módon sokkal ritkább volt, mint a vértezet. Utoljára szerkesztette: Voltan, 2019.08.25. 01:30:53
Most hogy pont ezt láttam-e eddig nem emlékszem, de igen legtöbb VR játékban ugyan ez a mozgás stb van, nem rossz, de azért még van mit csiszolni. Ez van lövöldözős játékot sokkal egyszerűbb élethűnek eladni, ez itt az íjakra korlátozódik azt meg lehet oldani könnyebben bár ott is dolgozhatnának a becsapódáson, vicces mikor jön a sündisznó feléd mert minden nyíl csak a fejéig állt bele a delikvensbe :D Na de ez a kardozás, nem is tudom én Mordhautól sem votlam elájulva jobb mint a War of Rosesben vagy hogy hívták de még mindig csak cséphadarás az egész. Kingdom Comeban is annak tűnt, aztán játék közben inkább lehet érezni a dolog súlyát, de itt is sokszor bugzik, belelátok az ellenfél testébe mikor közel jön, van stamina de dög lassan üt, olyan kis teleportálásokat végez az ellen, meg animáció közben van és elveszi a kontrollt a karakter felett addig szóval ilyenek nagyon kihoznak az élményből. Aztán csinálsz egy tökéletes blokkolást meg ráadsz egy szép combot és látod hogy na ezt eltervezték ez szépen néz ki, de ha valami nem tervezett dolog van akkor már baj is előjön rögtön és persze látták ők is de megoldás az nincs, mert most itt tart a technika és sok játék elvan úgy hogy ezek a dolgok nem tökéletesek benne mert nem látszódik de egy ilyen játéknál nagyon előjön, csak ugye réteg játékok és örülni kell annak is ha egyáltalán haladnak és kiadják :D
Nagyon nehéz ide egy jó harcrendszert megcsinálni én most kingdom comeozok ahol jól ki van találva, de a megvalósításba azért csúsztak dolgok. Talán VR hozhatná el a legjobb érzést, de még ott is az ütközés detektálás meg az animációk lejátszása miatt nagyon béna, egyedül a fegyvert ahogy forgatjuk kézben az van jól megoldva. Na de ha normál játékot szeretnénk az nem lesz VR az eszközigény és a gépigény miatt. Normál játékban meg nem tudom, valahol ott is animációk, hogy detektál a játék helyzeteket és az ütközés érzékelése hozná el a jobb dolgokat de ez technikailag tényleg hatalmas falat és még a legnagyobb stúdiók sem tudják megoldani. Egyszerűen túl sok helyzet előfordulhat, animációt meg csak véges számú dologra készíthetsz, ha valami mesterséges intelligencia mozgatná a karaktert nem előre lenne meganimálva akkor lehetnének érdekes dolgok de ennek a gépigényéről ne beszéljünk.
remélem nem unjátok még? :)))) az első videóban újra erőd ostrom, de ezek fa-erődök (más kultúra miatt. ) eszméletlen jól néznek ki! :)) 2 ostrom is egy videóban erőd ostroma
a másik videó pedig a városi életet, kis missziókat mutat be kampány,missziók
Off: A korábbi gamekhez volt demo - szerintem megjelenéskor is meghagyják majd. Ritka manapság. Emlékszem gamestar és egyéb újság CDken milyen fasza volt letolni egy-egy demot. Jedi knight szériához kifejezetten fun volt, mert olyan pályát raktak bele, ami csak a demoba volt.
Durva mekkorát fordult a piac az interwebz miatt :) Karácsony körül lejár egy csomó minden exklúzivitása Epic storeban, átmennek Steamre és kapkodhatjuk majd a fejünket mit vegyünk :)
On: Egyik haverral beszéltük, hogy a Mordhaunak sokkal jobb a harcrendszere, kevésbé "darabos", amivel egyet értek, de nem hiszem, hogy bírnák a szerverek /netkód egy ekkora skálájú csatát, mint amit itt lehet csinálni. Single még talán...szuperpcvel :D
egyébként ha "normális" fejlesztő lenne ez a TW, akkor a gamescom után kiadhatnák ezt a gameplay (tutorial) verziót mint játszható demót . ha már ennyi ideig szivatták a játékosokat!
heheheh ok!
Sóhaj...befekszem a frigóba amíg ki nem jön. @Hunor pls szedj majd ki.
NNNa, hát ezek a vár ostromok valami eszméletlen jól sikerültek! tetszik hogy ostromgépeket lehet építeni, beállni melléjük és magunk is használhatjuk azokat. aztán a legjobb újítás hogy egyszerre , több ponton is támadjuk az erődöt/várost. létrán, toronyból és faltörő(kapu törő)kossal. így sokkal élvezetesebb és életszerűbb! nem lesz könnyű védeni majd a saját erődöket sem(a több ponton támadók miatt), mert a warbandban ugye csak egy helyre állítottuk a gyalogságot+lovasságot, az íjászok meg a bástyákról rengeteg embert lenyilaztak.
na, most már sorjáznak a gameplay videók rendesen ! Van már 2 órás streamelt vid. Is. Most nem linkelem, mert melóban vok
hopp, na ezt találtam! na az ostromok kurva jók lesznek! sokkal jobban néz ki mint a Warbandban! :
mikor lesz a Bannerlord a gamescomon?
Az Early Acces ponthogy nem elkészült játékot jelent. Hanem alfa állapotot, amikor még simán megváltozhatnak dolgok, a leendő játékosok bevonásának segítségével. Legalábbis ez a hivatalos definíció :D Az utóbbi időben inkább csak azért van, hogy a fejlesztők pénzhez tudjanak jutni...
BOCS skacok! a linkelt videó a TAVALYI 2018-as gamescom videóról lett másolva, és ideikén rakta ki a csávó. és még hazudott is hogy ez a friss ! :(((((( elnézést!
ezt írta vissza a srác aki feltette a videót: Jack Brody 8 órája this is real demo
1
Ez egy jó video már. Látszik az alap azonos az első résszel csak minden elemében tovább fejlesztették. Párbeszédek, toborzás. blog alapján már sejthető volt. Videoban látni viszont már egész más. Ez a falon keresztül látjuk mi hol van ez talán már a multinak szól?
Idő. pénz, tudás, erőforrás. Így se tudják időre befejezni felesleges bonyolult dolgokat elvárni