Sziasztok. Megölöm azt a vízi szörnyet, aztán bedobja a karaktert egy fehér képernyőre és annyi , csak fel-le tudom mozgatni az egeret , de meg sem mozdul az emberem. Mit lehet tenni ?
Hát, hogy ezt milyen hülyén oldották meg. Jake-ért vagy átúszol a hajóval vagy egy partmenti csónakkal lehet odamenni, ahol a marker van. És ezt hol említették? Nem rémlett eddig. Viszont a Fog Island érdekesnek tűnik. A gnómok meg idegesítőek, mint mindig.
A Fog Island és a Island of Thieves is kell a főszálhoz? Az istennek sem enged elhajózni a nagy hajós csatához és sehol sem tudok újabb szövetségest találni a Pirate Allience küldetésben. Antigiuán a Neront nem lehet felvenni, pedig quest markeres..
De legalább nem túrni a térképeket videókat hol található a legjobb fegyver
Én most tolom a Veneticát. Abban is ez van csomó minden felszedhető és kb eladni jó. Jó kardot az első két órába találtam mindjárt a végén vagyok azóta se lett jobb..
A Gothic II-ben volt, mert tudtál több potit főzni és több statot nyerni vele, mint a befektetett LP és pénz. Itt ez eddig nem igaz. Most ott tartok, hogy felzabálom végén a növényeket nyersen...
Ahogy a többi játékba se nagyon van, illetve rengeteg rpg-vel játszottam, de még egybe se szorultam rá a főzetekre, max a gyógyitalok készítésére nagy ritkán.
Érdekes kettőség uralja a játékot. Kinézetileg hol nevetségesen gyenge az alig 1 évvel későbbi Witcher III-hoz képest (töredék erőforrással készült), viszont a magas pontokról, amikor egész szigetet belátod és szép idő van, akkor meglepően szép a játék. A szörnyek kidolgozottsága is tűrhető, persze 2014-es szemmel nézve másodvonalas játékként.
A játékmenet egy nagyon felápolt Gothic II szintjén van, de sok helyen még azt sem éri el. Pl vicc, hogy cukor nem gyártható. A főzőcskézésnek kb. semmi értelme. Eddig összesen kb. 7 db grogot főztem le és csá. Csak 2000 arany megtanulni az, ergo igen lassan megtérülő befektetés... A permanens skill növelő potikat még mindig nem tudom főzni a ch3 elején.
Az is vérlázító, hogy egészen az kovácsolt 90-es sebzésű kard összerakásáig a játék viszonylag elejét található kardot használtam, ahogy az ÖSSZES ruha elemet is. Gyakorlatilag nincs a játékban értelme semminek. Felhalmoztam egy rakás tárgyat és semmire nem jók. Eladtam minden szart, 60-as szinten megy a kard és skillt betoltam hozzá az új kardommal úgy, hogy a táblákból megtanultam varázslatokat. Kb. Terminator lett belőlem. Úgy megyek át mindenen nagy hirtelen, mint fos a libán... Demon Hunterként a használható varázslatok eszméletlen erősek...
A 2. résznél sokkal jobb, csak a bibi az, hogy olyan rég játszottam azzal, hogy kb. el is felejtettem minden karaktert abból. A Gothic világából még 15 év után is emlékszem emberekre. Durva.
80%-os leárazás a GoG-on. 1800 HUF-ot talán megér...
Akciós a GoG-n. Sanszosan így sem veszem meg...
Sztem a W3 után még véletlenül se kezdj neki, mert sírni fogsz a fájdalomtól játék közben. De egyébként amikor megjelent, nekem tetszett. Csak azóta etalont alkottak ebben a stílusban...
Csak becsületből toltam végig a 2. részt. Egyszerűen borzalmasan gyenge volt.
attól függ hogyan szeretnéd végigjátszani a játékot. ha elkapnak a kereszteződésnél a szerzetesek, akkor már csak töketlenként nyomhatod végig. érdemes addig eljutva csinálni egy mentést hogy később elég legyen onnan újrajátszani. én mindig a lovagot preferálom.
Melyik frakcióhoz érdemes csatlakozni? Az érdekelne hogy az világos hogy csak egyhez lehet csatlakozni a 3-ból akkor a többi hajót meg küldetések elvesznek? Vagy hogy van ez? Köszönöm előre is a segítséget.
"A PlayStation 4-es verzió grafikája több téren felülmúlja majd az eredeti PC-s verziót, ugyanis sokkal nagyobb felbontású textúrákkal érkezik majd, valamint az effektek is fel lettek turbózva. Az új felhőrendszernek köszönhetően a napszakváltások is sokkal látványosabbak lesznek. "
Érdekes, inkább a Gothic névre hivatkoznak -mint fejlesztők- nem a Risen-re. A Risen széria biztos nem volt "award-winning"... Post-apocalyptic Science Fantasy universe... hmm. Még kóstolgatom. A képen azért a karakternek, egy jó nagy kard van a hátán, úgyhogy akkor valószínűleg a szokásos felhozatal várható :)
A főboss harc kivételesen nem teljesen idegesítő, némi spellscrollal megfűszerezve simán le lehetett gyakni demon hunter kardozóssal. A játék jó, de amilyen nehéz az elején közelharcosként, a közepétől kezdve meg a másik véglet nyissz nyissz a szörnyek többsége...a goldnak sincs értelme chapter 3-4 környékétől, meg miért rövid hajú az összes npc nő:D?A játék első fele nagyon hangulatos, a különböző szigetek felfedezése, a második felénél már a "ha már eddig eljutottam végigviszem" érzés fogott el többször is.
Igen. Mindenben. De azért nem bánom, hogy nem lesz több rész. Az alapok nagyon jók voltak, amit a Gothic-kal letettek és itt is működik, de tényleg jobban hozzá kellene nyúlni az egész rpg-s részhez, harcrendszerhez; ennek a megvalósítását már nem élveztem ebben a részben annyira. mint mondjuk 8 éve.
??? simán bedaráltam mindenkit az összes varázslókiszabadítós harcban (pedig én béndzsa vagyok akcióban). Csak tolni kell rájuk tűzöklöt (kombóból is, meg célzásból is), meg mozogni kicsit, esteleg néha fejbekúrni őket muskétával, pár kritikal nem árt. Lényeges, hogy be kell zabálni jó sok rationst, mert utána folyamatosan gyógyulsz, meg ha nagyon nem megy, ihatod a piákat is, van ami ráadásul sérthetetlenné tesz stb. Én mondjuk játék harmadátol nem ittam, mer még az sem kell. Én inkább a gyógyító varit toltammagamra ha kellett.
Köszi megvan. Eltúlzott ez a Boss harc !!! Nem tudom megcsinálni még Easy-be se. Kis helyen 4 pokol kutya meg az a nagy csonti meg még a varázsló is. Másodpercenként belém mar valaki még folyamatos bukfenceléssel se megy meg tűzesővel. Ahhoz hogy egy varázslat elinduljon kell azért jó egy másodperc, de ezt úgy nem lehet hogy 6-an állnak körbe és nincs segítségem se. Na mindegy azért összességébe jó játék volt Köszi az összes segítséget sziasztok.
Skull Islandon van az a 3 mágus megtalálása küldi. A keleti részen van a 3 boltív amibe egy rácsot nyitsz ki bemész de a belső rács még mindig zárva és nem látok több kapcsolót. Ezt meg hogy ?
Features of DLC:
- Misty Island - Rise Shorties - Clothing traveler
Aki a Shadow Lord kiadást megvette és a megjelenéskor digitális vásárlás keretében kifizette kódot, az örülhet, mert a dobozban lapul még egy működő Steam kód. Elég bénák Cenegáék, hogy erről megfeledkeztek. :-)
Én ki is raktam szépen a pentagrammát, de nem történt semmi, aztán a villogó végtagok segítettek. :D
Azt hittem valami pentagramma szerűséget kell belőle kirajzolni :) köszi
Feldobja a pracliját, beng a körkörös hullámzó részre egy szál. Másik pracli, még egy szál, és így tovább, míg végül a feje marad oda is egyet a nyakába (de asszem felül) és hullllllllllaaaaaaaaaaaaaa.
Én levettem a nehézséget easy-re a SEAMONSTER-nél ha szégyen ha nem a 7. próbálkozás után. Ott viszont túl könnyű volt, de nem bántam már :) Láttátok az új főcímet SG-n ? "Kellemes szerepjáték ami hangulatának és bájának köszönhetően hamar belopná magát az emberek szívébe" A múltkori főcímhez képest eléggé belágyultak.
Én elsőre megöltem az összes szörnyet a tengeren, pedig béndzsa vagyok. Elsővel egy kicsit én is szenvedtem, de a másodikra már használtam az oldalágyúkat is. Annyi a trükkje, hogy a hajó oldalát mutasd a szörny felé, mikor közel van már és mivel forgathatod a kamerát, a másik oldalról tudod pont nézni a dolgot merőlegesen és szépen, mint a moziban elúszik a hajó túloldala mellett a szörny, csak várni kell, esetleg rákormányozni és mikor már jól benne van a lővonalban, akkor full sortűz. Némi gyakorlás után el sem nagyon lehet rontani. Páholyból lehet nézni ahogy bekapja a skulókat. :D
41 óra játékidő eddig és eléggé leköt, de ez lehet a Gothic fanságom miatt van. Most érkezem a skull islandra, tehát pár óra játék még tuti hátra van. Gyakorlatilag igyekszem minden zegzugot bejárni és felfedezni ,de az az érzésem, hogy tuti hagyok még ki így is jópárat... A tengeri szörnyes téma sztem baromság, itt majdnem elvette a kedvem a játék a játéktól. Legyőzhetőek a szörnyek kb. 5-6 próbálkozásra, de ez a játék nem ez a kategória akarna lenni! Pláne úgy, hogy az oldalsó ágyúkra nincs is célzás, azokat csak érzésből lehet alkalmazni, ha véletlenül elúszik a hajó mellett a szörny. Utoljára szerkesztette: Rita79, 2014.08.31. 00:09:48
En mar csak azt varom hogy csinaljanak vegre egy olyan jatekot ami vegig olyan hangulat/latvany/jatekelmeny mint Skull Island.
Beztos van több vége, hiszen erre van a humanity értéked, ami soul veszteséggel csökkenhet, nyereséggel nőhet. Nekem 100% makulátlan humanity-m volt. Nem lövöm le a poént végülis miért kell ez a végső boss-hoz, mer erős spoiler lenne. Amúgymeg a végső csata nem nagy vaszizdasz, lerendeztem pikkpakk. De ugye nem is a végső bossfight jó ezekeben a játékokban, az szinte mindég béndzsa, lásd. ME-k, DA-k. Ott már nem lehet mit kitalálni. Pedig ha pl. minden karid ott lehetne és hullanának el, minta győzelmi zászló a végső harcban és mindre szükség lenne és a specifikus képességeikre (ami sztoriban oda kell a boss ellen), hogy végül mikor már csak te maradsz és te is a végét járod, akkor még csavarjanak rajta egyet. Hmmm. Tudnék jó boss fight-ot elképzelni csapattal. De ez az én hibám... :D
Harcokban konkrétan mindig őt támadom az ellenfelek helyett, mert a hülye irányítás őt nézi célnak, pláne mágiával. Ez mondjuk marha idgeestíő, mert csomóüszor volt, hoyg hullottak körülöttem az emberek, pedig csak megvédeni akartam őket, de a szörnyek mellett rájuk is hatott minden támadásom ugyebár... :D
Na összefutottam Mud-dal :D És egy hosszú barátság elé nézek itt is. A Gothicban is volt ez a bájos ragaszkodó kis fickó. Már legszivesebben most bemostam volna neki, de kiváncsi vagyok még a szövegére. Az biztos, hogy a harcokban legalább nincs útban :)
Szia. Több vége is van? Az jó. ;-) Ezek a varázslatok nagyon jók. Nem kell semmi muskéta stb. Lehet gyalázni. De azért nagy cheat hogy a kiserőd halhatatlan. Míg azt verik te ütöd hátul. Zárnyítás varázslatbol tenyleg jo.
Még annyi, hogy van ládanyitó varázslat, szal. akár spórolhatunk is a zárnyitás helyett vele, csak bírjuk ki, míg lesz ilyen varázslatunk (és el is tudjuk lőni, mert már bevettek guardiannak).
igen csak pár éve 10-12 be megállt a gyűjtői falloutnak még mindig megvan a bólogatós kisembere meg a fém koffere most 20-meg a csillagos ég 20 ezerért nem veszek egy kis 20 centis műanyag szobrot lefestve (lásd skyrim ) mert rablásnak tartom
Még a 2. részhez volt. Ez volt az utolsó játék amit még dobozosan egyáltalán megvettem, megadtam a módját.
- ha voodoo pirate-ek akarunk lenni, ne adjuk el a jadeköveket, mert ott azokból veszünk varázslatot - ha guardian-ok akarunk lenni, ne adjuk el a kristályokat (a kéket), mert ott azokból veszünk varázslatot - az aranyrögök a craftoláshoz kellenek többnyire, pl. ékszerkészítés (amulet, gyűrű, fülönfüggő) - a vasrögök a craftoláshoz kellenek többnyire, pl. melee, lőfegyó készítés, upgrade, újrakovácsolás részekből (legendás fegyókat, ha megvannak a részeik) - tanuljunk bányászatot a gnómoktól taranison, sokat számít, mert kevés a kristály stb. és így többet tudunk egy helyről összeszedni - spéci cuccok, pl. black pearl stb. maradjanak nálunk, ha craftolni akarunk, jó cuccokhoz sok minden kell - egyéb kristályok, quartz, gold stb. küldihez kellenek guardianoknál, de utána meg leadhatóak egyik mágusnak és kapunk érte exp+pízt - a spéci kristályokat kényelmesen begyűjthetjük azzal a varival, amivel távoli dolgokat húzhatunk magunkhoz - a spéci kristályokat mutatja az egyik astral vision-unk, így ki lehet őket szúrni - astral vision-ből próbáljunk minél több félét összegyűjteni (faction-önként kell úgyis három belőlük küldihez, faction specifikus, hogy melyikek), mert ezek összeadódnak és együtt egyre több dolgot jelez ki, így nem hagyunk ki semmit - legyen majmunk és tanuljunk majomidomítást, majd ahol kis majmokat látunk figyeljünk, hátha van hely ahol beküldhetjük a majmócát harácsolni és nyitogatni karokat stb. - legyen papagáj scroll-unk, vagy varázslatunk, így a látszólag elérhetetlen helyeket is elérhetjük, sőt emelkedhetünk is valamennyit a szárnycsapkodással, nem csak a vitorlázás marad - ne pazaroljuk el a pontjainkat az elején melee-re, meg minden szarra, ha később mágiázni akarunk, inkább gyűjtsünk arra, vagy fejlesszük azt (sajnos spirit is kelleni fog, de egy 40-es elég lesz majd belőle, a 60 az ideális, de az már túl sokba fáj), pl. 150-es kristály mágiával már lehet írtani úgy ahogy - készítsünk specifikus ékszereket, fegyókat tervek alapján, sokkal jobbak is vannak, mint amiket találunk, veszünk, vagy adnak (főleg ékszerek), persze a terveket előtte meg kell szerezni, ez a felfedezés lényája - van jobb páncél a legjobb faction armoroknál is (pl. guardian general armor-nál is), csak "legyünk barátságosak a papagájjal"... :D - a toughness nem hülyeségből van, sokkal lassabban gyaláznak le minket, de cuccokból, tárgyakból és skillekből is toljuk ám a védelmeket! - ha meg puskázunk, toljuk a critical esélyt skillből, gyakorlatilag elég magas muskéta (vagy shotgun) skillel, meg ranged attributummal bárkit pár lövésből legyalázunk a kiritikus találatok miatt, ha az is magas. És nagyon jó puskákat lehet találni, kapni. Mágiával kipucolhatjuk a népesebb bandákat, muskétával a nagyobbakat, később meg már nem is fog kelleni a puska sem, elég a mágia - mágiával menjünk be célzásba, úgy iszonyat messziről agyondobálhatjuk őket tűzzel stb. és kinyúvadnak, mire odaérnének (meg gyorsabb is tán), viszont ha sokan vannak, marad a közeli kombó - érdemes rámenni a lockpickre is, mert jó cuccok vannak ládákban (néha meg röhejes szarok), vannak jó ékszerek amik növelik, elég akkor betenni, ha törünk éppen - ha nem akarjuk hogy a darthvadereffektus vigyen el minket, nem árt nem vesztegetni a soul pontjainkat, szal. lehet gonoszkodni, meg genyázni, de szvsz. nem érdemes, persze mindenki maga dönti el milyen a karija jelleme :D - ne feledjük, jellemünk alakulásával akár kompányionokat is veszthetünk, mert teszem azt egy full gonosz szellem nem fog egy white jedinek ugrálni
Hogy akarsz te így Risenezni? Azt csak rummal lehet!
Szörnyek piték. Ahogy a kollega mondta, nekimész szemből, ágyúval izgatod, majd orvul elfordulsz, hogy elússzon melletted és oldalsortűz. Pikkpakk meghalnak pár ilyentől, míg az elülső ágyúkkal csak simogatni lehet őket. A leguccsó sem nehéz egyáltalán, bár az már szívósabb.
Az egy küldetés része lesz, a Chapter 3 kezdése után. Addig nem tudsz átmenni sehogy, én is próbáltam úszva, papagájként, de mindig visszadobott: látszik, hogy a Chapter 3 előtt nem enged
Majd Eldric (a demonhunterfőnök) átteleportál és ott beteszed a teleport követ a teleportba és hallelujja. Talán csinálni kéne a questeket szépecskén... :D
Igen, meg lehet érteni a kritikát is, pont a játék eleje a gyenge. Meg a grafika is 4-5 éves már, de szerintem egy igazi RPG-s nem foglakozik a grafikával annyira. A harcrendszer a karakter körbeforgása miatt először furcsa és szűk terekben nehézkes, ezt is megértem a kritikában, de maga a játék 99% kint nagy tereken játszódik és ott egyáltalán nem zavaró, sok tartalmat tettek bele és tényleg szép a lávafolyó. Apropó hogy mentél át a lávafolyón ? Utoljára szerkesztette: sárkánylovag, 2014.08.25. 09:42:26