Hát engem chapter 2ben 2 madár agyonver. Nem értem hol van ebben a kihívás, hogy kardal 10et ütök a madárba és még mindig él, ők meg stunlockban tartanak. Utoljára szerkesztette: Terawatt, 2014.08.12. 21:51:58
Röviden: a virágboltban már lehet kapni; az értékelések meg elég vegyesek, de azért német területen elég pozitív.
Ezt írta a CD Galaxis: "FONTOS: Kérjük, amennyiben szeretné a játék Shadow Lord Edition változatát, adja le a tényleges, konkrét megrendelését a digitális elővételi változatra honlapunkon most: Korábban leadott, megjelenés előtt álló játékra vonatkozó értesítés kérése alapján ezúton tájékoztatjuk, hogy habár a Risen 3 megjelenése augusztus 15., péntek, sajnos a Shadow Lord Edition változat megjelenése CSÚSZIK, legkorábban augusztus 26-án, vagy utána várható. A helyzet megoldása végett a Risen 3 játék addig is Pre-Order Elővétel Digitális Vásárlás formájában megvehető, a normál változat 8.990 forintos áráért, amely magát a játék kódját tartalmazza csak, semmilyen fizikai, kézzelfogható tárgyat nem. Magának a Shadow Lord Edition, dobozos, kézzelfogható változat megérkezésekor pedig ezen digitális vásárlás összege beszámítható a vételárba, azaz 29.990 forint helyett már csak a különbözetet, 21.000 forintot kell kifizetni (plusz a szállítási díj az átvételi módnak megfelelően). Az esetleges kellemetlenségért a magyar kiadó nevében is elnézést kérünk, akik grátisz még felajánlottak a Borderlands 1 Game of the Year változatú játékot (Premium Games sorozat, fekete kartondobozos kiadás), amelyet a dobozos Shadow Lord Edition kiadással együtt tudunk elküldeni/átadni, annak megvásárlásakor.
Abszolút korrektek.
Most vagy tanultak a korábbi hibáikból (hogy rajtuk marad rengetek és kénytelenek fél majd annál is olcsóbb áron adni) vagy szimplán gazdag lett hirtelen mindenki.
Így hirtelenjében mi eszembe jut az csak a karakterlap kis ikonkája mi a Gothic (harmadik rész) hősének arca. Hirtelenjében ezt kukáztam ki netről. Bal fölül.
Más utalás nem jut eszembe, de biztos, hogy van. (játék meneti dolgokat hagyjuk ki ebből) Illetve még a játék stáblistája alatt futó zene, miben a Gothicra jellemző ritmus, vagy kotta vagy minek lehetne mondani (mindannyian ismerjük az első rész óta Gothic védjegy dallamot) is befigyel. Ez. Bár betudható, hogy a zenéket ugyan azaz ember készítette.
De a Gothic3 óta a nagy imba vaddisznó is gothic védjegy :p
Risen3-ban jó pár lény neve, kinézete és játékbéli funkciója ugyan az, mint a Gothicban. Dögevő, sárkányrabló, sőt elvben visszakapjuk az óriás patkányokat is. dögevő pedig inkább a G2 addon területén lévő zöldes dögevőkre hasonlít. A másik, hogy elvben lesz egy olyan boss, minek a nyúlványai engem naaaaaaaaaaaagyon emlékezetnek a Régi Bánya tárnarák királynő előtti nagy teremben a vörös csőszerű mégis élőlénynek ható nyúlványokra.
Másik, hogy a Risen alapkoncepciója, ha úgy tetszik a Gothic részek után is játszódhat. Plusz mind az első és második Risenben volt utalás Gothicra. Második részben több is. Greg kapitány által ellőtt kötél. Vagy az egyik kalóz fejes rejtekhelyén jelszavai közt is ott van a vízmágusokhoz vezető jelszó. - bár ezek inkább húsvéti tojások.
Akkor én bizony írni fogok a PB-nek.
Állítólag már visszaszálltak a jogok a PB-hez, csak egy időre adták át a JoWoodnak: co-founder and project director Michael Hoge said the agreement that saw JoWood get the rights to the IP isn't actually permanent. "We get the rights to Gothic back when we have finished Risen 2," he said. "Why? Because we did only sell them to our ex-publisher for a certain amount of time ;)"
Szerintem lesz majd elég nyomás feléjük egy folytatáshoz/reboothoz/restarthoz/remakehez...
Akkor a Spellbound Entertainment olyan mindegy a lényeg hogy nem a PB-é már! Sajnálom,hogy ennyire semmibe veszik ezt a 2 Gothicot. Azt 100%-ig garantálni lehetne hogy csak egy 1az1-be G1 remake mai grafikai szinvonallal röhögve alázná a G4 eladásokat toronymagasan.
Nem is értem miért nem lépik meg. Mert egy esetleges G5 "visszanyúlva a gyökerekhez" azért mégsem G1-2 :(
Nekik nehezen ők max Risen remake-et csinálhatnak mert a Gothic név/jog a Jowoodnál van!
Azok is mozgolódhatnának már egy atomfasza Gothic 5-el.Vagy valóban meglovagolva a mostani remake és HD hájpot kiadhatnának egy G1-2 remake-et. Face-en össze kel gyúlni és peticiót indítani.
Egy nagyon korai örli acessz formában a törzsgyökeres rajongókkal együttműködve de jó is lenne. Utoljára szerkesztette: grebber, 2014.08.07. 15:16:11
A G1-2 remake ötletet meg fel kellene vetni a PB fiúknak :)
Vajon a 3. sztorija kapcsolódik az 1-2-höz vagy csak az univerzum ugyanaz?
Én a Gothic-okat oda vissza.Risen1-2t csak demoztam.A 3.viszont érdekel
Gothic 1-et legalább ötször (varázslóval főleg) végigtoltam, Gothic 2 is vagy ugyanennyiszer, NotR-val együtt kétszer, G3-at is legalább háromszor. Risen 1 OK volt, két végigjátszást megért, Risen 2-t már nem tudtam befejezni, mert meguntam.
Nagyon várós a R3, csak legyen már 12-e. Megveszem eredetiben, mint eddig mindegyiket, de tuti nem tudok várni a 15-ig, addig marad a virágbolti.
Ez jó hír. Örültem volna, ha a Collector's Edition-t is kiadták volna Magyarországon - az érdekelt volna, mert a figurás verzió (Shadow Lord) nekem már sok.
Rákérdeztem a Cenegánál, hogy a dobozos R3 steames lesz-e. A válasz: "a Risen 3, akárcsak a többi manapság megjelenő új PC-s termékünk (néhány Rockstar játék kivételével) Steam kódot tartalmaz a dobozban."
A Gothicban azt kell figyelembe venni, hogy nem mágusnak születünk, illetve nincs party se, aki kihúzná a mágiahasználót a csávából, csak egy-egy kísérő. Szóval vagy soft cheathez (manatöltő tárgyak), elfutkosáshoz kell nyúlni, vagy nem tiszta varázslóban kell gondolkodni. Szerintem ez a felütés miatt nem csupán hátrány, előny is. Én például rühellem, amikor egy 1. szintű mágus (nem tanonc!) egy 1. szintű paraszt szintjén van, lásd Baldur's Gate, Neverwinter Nights és társaik.
A mágia erős és hasznos kiegészítő. A G1-ben komplett táborokat le lehet nyomni az első négy kör használatával, egy varázsló-harcos (templar) messze a legéletképesebb, legsokoldalúbb karakter, a végjátékban is. A paladinnak is jó extrát kínálnak a saját rúnái a G2-ben, bár kevésbé változatos skálán mozog. Személy szerint pedig minden szenvedés ellenére élveztem varázsló lenni a G1-ben, G2-ben, NotR-ben és Risenben is. A G3-ban meg... nos, azt a harmadáig sem játszottam azóta sem.
G1 - Lovas íj. Varanti csatáról szóló könyv, ahol kitértek arra, hogy a a nehéz lovasság nem tudott a mocsaras terepen mozogni. G2 - Kovács lópatkókat készít... de hol van hozzá a ló? (Párbeszédben mondja.) G3 - Eredetileg akartak bele lovat, de nem tudták megoldani, még oblivion szintűt se. Vagy nem találták reálisanak, hogy teleportálásnál a ló is oda kerül. Vagy csak a PB-sek tényleg egy szintnél nem tudnak többet. Továbbá a játék végén lévő képek közt a Monterából kivonuló sereg élén lovas katonák vannak. G3 kieg - Lovag páncélon ló díszítés van. G4... - nem is a PB csinálta, igaz a harmadik rész kiegjét sem. De itt lovak sincsenek csak utalás, hogy a lovagok kilovagoltak vagy hasonló.
R1 - Lovas festmények. R2 - Ló fütyköst főz a hajó szakácsunk a kajába, mondván naaaaagyon tápláló...
Az elérhetetlen helyre felugrás meg elfutás nálam csalásnak számít. Akit nem tudsz egymenetből lenyomni, azt nem tudod és kész. Akkor még kevés vagy. Én így játszom.
A G3-ban semmilyen fejlett varázslat nem kellett. Tűzlabda mellé kellett még a fagyasztás és csak gombnyomogatás volt az egész med szinten is AB-vel. Közelharcossal vannak olyan helyek, amiket med szinten új MI-vel lehetetlen megcsinálni a fenti csalások néllkül. Normarban a bánya és egyes nagyobb mobok, ahogy Vengard és Montera sem nyomható le. Túl sok ellenfél van. AB + easy-n már félistenként megy, mikor a gyengébb ellenfelek 1-2 ütéssel leverhetőek a Sildenben szerzett, de vissza nem adott fegyverrel.
Gothic 2/NoTR God Tier- Íjász, nevetséges pl a második fejezetbe az egész ork horda elpusztitható a vár körül csak felugrani ahol nem érnek el és csak néznek bambán ahogy ember egyesével szedi le őket szép lassan,de úgy alapjában véve már majdnem hogy a g3 as mágust hozza a szuper célzással,spam spam A Tier- Közelharci build na már elfelejtettem hogy egykezes vagy kétkezes volt e a jobb de mondjuk belier clawja igyis úgyis broken.... SHIT Tier- Mágus a pure változat életképtelen egyfajta battle mágus müködhet de az kb olyan mint egy nagyon handikeppes harcos,én is elkezdtem anno de egy borzalom a g2 NOTRban nincs elég manaital se manaregen a lények ellenállása nevetségesen magas,használható varászlatok csak a játék vége felé elérhetőek...Ami azért fura mert a másik 2 class már réges rég op míg a mágussal az ember az egész végiég szenvedhet
Gothic 3 God Tier- Mágus aki tűzlabdát használ mana regennel,spam spam spam 0 kihivás,amelyett nevetségesen könnyű elérni már majdnem hogy a kereskedők biztosítják a szükséges ősi tudást a mana regenhez Bottom Tier- Közelharci build úgy rossz az egész közelharc ahogy van furcsa hogy mondjuk az árnyékszörnyet ami elméletileg erős akar lenni beszorítja az ember de mondjuk a farkas amit pár xpnek szántak ha egyszer lockol a hősnek annyi,még a játék vége felé is több farkas könnyen halálhoz vezet, viszont pl városokat szabadít fel az ember de a farkas akkor is doom :D SHIT Tier- Íjász, állítólag olyan 600(!) huntinggal is 3 lövés körül vannak az orkok.....Nem is szólva arról hogy bugos sokszor átmegy a lényen mindenféle sebzés nélkül(szar hitbox), jah igen és még célozni is szükséges csak azért fura mert mágussal agyatlanul lövök és 10x nagyobb sebzést ér el....
Itt (ebben a sorozatban) azért életképesnek néz ki legnagyobb örömömre. :) ha van lehetőség mindig summoner karaktert csinálok meleevel vegyítve, de szimpla mágusként is szeretem.
Egyáltalán nem fog zavarni a grafika. A legfőbb baj, hogy a Gothic 1 legtöbb változata egy helyen olyan buggal bír, ami végigjátszhatatlanná teszi és trükközni kell, hogy átugorj ezen a bugon.
Nekem a G1/G2 feledhetelen úgy is, hogy a G2-őt vagy 2-szer végigtoltami, mire a G1-et beszereztem. A G1-et csak 1,5-szer játszottam végig, egyszer RT egyszer meg ÚT-ben az első fejezet teljesítése előtti mentéssel. A G2-őt 3-szor és a NoTR is kétszer, meg egyszer mágussal elkezdtem, de nem fejeztem be, mert csak szenvedés volt és amúgy is olyan szar a G szériában a mágia, hogy nem is tetszik.
Sok jót hallottam róla, de mai fejjel már nem tolnám a graf miatt. Nem vagyok egy nagy graf buznyák, mert Dwarf Fortress kategóriájú játékkal is játszom, de RPGnél valahogy már annyira nem. Elder scrollsnnál is az Obliviont tonna HD textúra csomaggal toltam :)
Akkor van mit bepótolni :) A Gothic az a ritka játékok egyike, amelyiknél már az első 10 perc után tudtam, hogy ez valami kivételes lesz. Ebben a kategóriában ez velem még az Ultima Underworld-nél és a Dark Souls-nál történt csak meg.
Nekem kimaradtak a régi részek és a gothic is, így nulla előismerettel kíváncsi leszek. Szeretem a jó RPG-ket és ez is annak tűnik. Valszeg nem lesz hibátlan ,de ha a combat és a hangulat ott van akkor nem lesz gond.
Lehet igazad van, de talán most legalább jó irányba indultak el ezzel a harmadik résszel, és most bizony egy visszafordulás a régi dolgokhoz is már jót jelent náluk. A grafikával egyébként nekem semmi bajom, mindig is tetszett az a világ, amit megvalósítottak, volt benne élet, hangulat. Egyébként ló meg nem biztos, hogy létezik ebben a világban :) Viszont tehén meg csirke volt a Gothic 3-ban, ha jól emlékszem.
A harc úgy látom fejlődött, jó ahogy tényleg kivédi a csapást, összecsattanak a fegyverek, de más területen 2002 óta egy helyben topog a játék. Dinamikus környezet, mozgatható objektumok, ló, szekér, stb.. Mind beférnének újításként. Itt mit emelnek ki a videóban: végre lehet úszni :) A grafika kb annyit fejlődött amennyit a hardware és a directX. Semmi innováció. Megveszem mert meg kell venni és nincs más, de tudom, hogy nem leszek elégedett :)
Annyiért adják amennyiért gondolják,hogy megveszik a népek. Ha nem fogy csökkentik ha úgyse még jobban és a vége akár az 1$-os hall of fame bundle is lehet.
Valószínű, hogy ezért tudják 8990-ért adni, mert a Valve nem harapja le a részét belőle. Már csak azt nem értem, hogy a Witcher 3 dobozosan miért 12990, hisz az is DRM-mentes...
A Risen 3 dobozos változatai másolásvédelem-mentesek lesznek. (Francba, hogy nem Steam!) Ez vajon azt jelenti, hogy GOG verzió lesz a lemezen és lesz benne GOG kód is? A hozzá kapott DLC-ket máshogy nem nagyon tudom elképzelni.
Annyit kéne csak módosítani az első részen, hogy mikor Ravent keressük a táborban, kiderül, hogy már lelépett pár arccal együtt.
Kár ezen agyalni.Egy értelmes graf upgrade-et sem kap nemhogy összefűzést egyik Gothic sem. Pedig ha más nem is a kiadó minimális felmérés után csinálhatna. Ha kell kickstarterezzen ami garantálja hogy xy bevétel 100% lesz.
Úgy, hogy a törtntet során rádomlik az egész, jön a videó és egyszerűen törlődik a statod. Nehogy már ez legyen a legnagyobb probléma... Ennél sokkal komolyabb az, hogy Jarkhendart és a G1 lezárást úgy kell megoldani, hogy legyen értelme, vagy akkor a NoTR kieg elhagyásával az összefűzés minden gond nélkül megoldható, mert senkit sem zavar, ha mindenkit kinyírsz a várban. Én mertem nagyot álmodni és a NoTR történetét biztosítani azzal, hogy a főbb szereplők túléljék a G1-et.
És a második rész eleji nullázódás hogy lenne megoldva?
Én a lenti videó láttán összefostam magam, mert fejben ilyen szépen áll össza környezet, képes voltam ezt elképzelni. Szerintem egyáltalán nem lenne oda a hanglata. Nem vagyok poligonhuszár, de a Gothicot a mai fiatalság szimplán ejtené a grafika miatt. Semmi baj nincs egy remakkel, ha megfelelő színvonalú és számtalan újdonságot is teszel bele. Akár a G1-G2 teljesen összefűzhető lenne és pl. a NoTR rész függetne attól, hogy mit művelsz az első részeben. Ehhez meg kell változtatni azt, hogy a várból adott esetben a kulcsfotnosságú szereplők elemeküljenek.
Erős OFF, de mivel a többi Gothic topik kvázi halott.
ON
Maguk lények nem rontják el. Csak a gond ott jön, hogy Mara teremtményei ezek. Marát viszont a második részben megöltük és minden teremtménye felfordult. Tehát mért vannak még mindig ezek életben?
A 2. részt úgy tűnik sikerül megugraniuk (talán azt nem is volt nehéz), lehet, hogy még az első Risennél is jobb lesz. Látszik tényleg merítettek a Gothicokból, a bányát pl. mintha egyenesen onnan emelték volna át. A homokördög, meg az óriásrák viszont még mindent elronthat.
A sivatagot össze kellett volna nyomni és több teleportkő kellett volna. A nagy része értelmetlen futkosás, amit én mindig éjszaka csináltam, mert nappal páncélban lassan töltődött a stamina. A havas rész mérete kb jó volt, a Myrtana is lehetett volna sűrűbb.
Azt sem használják ki, hogy eszméletlen helyekre el lehet ugrálni vagy jutni Több kis eldugott rejtett rész lehetne a játékban. Voltak olyan pillanatok, amikor úgy éreztem, hogy annyira a világ végén vagyok, hogy a már egy másik világ. Fent a Darck Scepternél, a trolloknák, a vízeséstől nem messze, a Sivatak keleti sarkáb egyszer becsületből elmentem.
A déli szigetekhez is csak úszva lehet elmenni, de igazából nincs ott semmi. Cape Dun alatt van barlang és sárkány, de totál semmilyen az egész. A kevesebb tényleg több lett volna.
A G2 nálam is örök kedvenc, nem hinném, hogy valaha egy RPG is átveszi a helyét a ranglistámon. Bár azért hozzáteszem, hogy Jharkendar egy kicsit uncsi volt... A Gothic 3 tipikus példája a "kevesebb több lett volna" okosságnak. Ha lecsípték volna a sivatagos és a havas részt, messze értékelhetőbb lett volna a végeredmény.
A G3 nem lett volna rossz, csak elkapkodták. A CP 1.7x-től kezdve ér valamit. Az erdeti harc és fejődési rendszer egy kalap szar volt. A CP-ben is alig néhány kombóval életképes a játék. A másik bibi a hatlamas, de nagyon üres térkép. Az egész olyan, mintha egy vadrezervátumot mészárolnál le. Ha nem teszed, akkor van élet, de utána már tényleg furcsa az, hogy mennyire kihalt lenne az egész. Feleslegesen nagyra csinálták.
Ellenpélda pl. az NWN első része. Félelmetesen kis helyre félelmetesen sok dolgot tudtak betenni. Egy RPG nem attól lesz jó, hogy hatalmas a bejárható terület...
Detto. Ez a risen frencsájz eddig csak árnyéka a gothicnak és itt föleg az első két részre gondolok mert a harmadik már ott se jött be nekem.
A Risen 1-ből nekem gyakorlatialg szitne semmi sem maradt meg. Tisztes iparos munka volt, de semmi több. A G2 hangulata mai napig etalon nálam.
Sajna a második rész messze nem hozza az első részt sem hangulatban sem játékmenetben, de még így is nagyon jó. A harmadik résszel látszólag visszanyúlnak a gyökerekhez, úgyhogy nagyon, de nagyon reménykedek, hogy olyan totális beszippantásban lesz részem általa, mint 2009-ben, mikor az elsőt habzsoltam.
Akkor nem kell a pénzem nekik. Akkor majd steameset veszük ezeröccázért
A német verzió a pcgames.de szerint DRM-frei, gondolom ez is az lesz. Ráadásul ez a szobor elég béna, a többi extra cucc pedig a mûvészeti albumon kívül tök érdektelen. Kár, hogy leszoktak a kiadók az extra kiadásokhoz "így készült" videókat mellékelni, azokat imádom.
Rendelhetõ a vaddisznó pakk, vaddisznó áron. http://cdgalaxis.hu/PC/21656/risen-3-titan-lords-shadow-lord-edition.html
Gyûjtõi kiadások. A sima Collector's Edition még pont meg is felelne az elvárásaimnak. Vajon lesz-e más nyelven is, mint német? Egyébként elég nagy a csönd a játék körül mostanában, ahhoz képest, hogy kb. másfél hónap múlva megjelenik.
A jó öreg dögevõ
ATO! ATO!
Lényegében a G1 és G2 esete. Ugyan az a játék és ezért rá tudtak másra jobban feküdni, nem kell megint elörõl kezdeni. És én szerintem a G2 jobb mint a G1 (mind kettõ fantasztikus játék) Tehát remélem eme játék is jobb lesz mint az elõdje. A régi ellenfelek remélhetõen adnak valami folytonosságot, de elvben már folytonosabb és csiszoltabb az egész. No meg jó pár "új" ellenfél neve ugyan az mint a gothicban és kinézet is hasonló. (G1-2 és G3 ugyan azon állata is jelentõsen eltértek. pl. a dögevõk sem hasonlítottak egymásra.) Tehát lehet valahogy haloványan is, de össze kötik õket.
Na ez már egész hangulatos volt. A tájak is szépek, az orrszarvú mozgása kifejezetten jó volt, meg egyéb kis állatkákat is jól megcsinálták. Illetve az a település is tetszett (mágusoké?).