Konkrétan, ahogy írtam is, az AC: Syindicate, ha nem is jobb mindenhol, de sok területen lehagyja a TR-t. Nyilván a textúrák részletessége kicsit jobb ennél a játéknál, de más dolgokban valóban szebbnek tűnik pl. az AC. Utoljára szerkesztette: Rita79, 2016.02.04. 20:27:05
Nem az a baj, hogy beszélünk a játék technikai oldaláról is hanem az, hogy már vagy 5 oldalon keresztül, phn meg legalább 20 oldalon keresztül. És ez már rohadt unalmas. Valamelyik elvetemült phn írta, hogy ő csak úgy szeret játszani ha mindent MAXXXXRAAA rak fel, és a Metrót 20 fps-el vitte ki. Kérdem én mi a fasz baja van az ilyennek? Önigazolás kell a lelkének, hogy jó gépet vett ami 20 fps-el tudja kihajtani az optimalizálatlan és láthatatlan effektű játékot vagy mi? Valaki magyarázza már el ezt nekem pls.
Szerintem se annyira nagy was ist das: d a fények, bevilágítás miatt ennyire szép. Sok játéknak sok esetben, ha mashogy nézzük jobb a grafikája. Sőt biz. értelemben véve konzolon, nagy tv-n szebb is lehet ez a cucc. Ehhez egy 23-as monitoron hamar hozzászoktam, de az előző rész érdekes többször meglepett. Utoljára szerkesztette: Ragnar360, 2016.02.04. 20:11:39
Azok a helyek, ahol azt írja ki, hogy bombával lehet kinyitni mikor lesznek elérhetőek? Mert ott még dobozok sem voltak akármilyen bombához..
Ezen felül az egy tier 3-as skill érdekes. A napalm arrow-hoz flaming arrow skill kéne, de az nem is tanulható. Akkor az csak tombban érhető el?
Jó értem, de nem az volt a kérdésem, hogy milyen látványbeli különbség mutatkozik ki a beállítások mellett, hanem hogy mekkora hátránya van az fps-re bizonyos beállításoknak.
Felhúztam most mindent maxra a játékon belül. A GT völgyben a tábor alatti barlangál rohangálva így az FPS 29-34, ha gyorsan fordulok, akkor leesik 24-25-re. Különbség alig van. Akkor meg minek?
Egy 250k-s vas ennyit tud. A tököm költ el készerennyit, hogy tudja ezen a 40-50FPS-t. Telne rá, de minek? Ennyire nem vagyok kocka. Nem is voltam soha.
És ezekből mi az, amit látsz? Felraktam és lószar difit sem láttam HD-ben. Akor meg minek? A diagnózisom pontos volt. Pöcsméregetés...
Ezze la beállítással 35-40 FPS-em van átlagosan a geotermal valleyben. A lems flare-t nem FPS csökkentés miatt kapcsoltam ki. Utálom. Az egyik leggyagyibb és feleslegesebb effekt. Ki a tököm haszálja azt...?
Hú hát neked azért sok minden nem max. - Anisotropic, nem 16x, csak 4x - Sun soft Shadows, csak ON, nem very high - Depth of field csak ON, nem very high - Ambient occlussion csak ON, nem HBAO+ - Pure Hair csak ON, nem very high - lens flares nincs pipálva
Árnyákok, hairworks is maxon? Mert akkor tényleg az a konklúzió, hogy van egy felső határa a játéknak, ami után mindegy a hardver, nem növekszik a frame rate (optimalizálatlanság?). Mondjuk nálam nagy tereken is marad a 45-50, néha ott is megvan az 50-55, de pl. ott azon a magaslaton, ahol lement neked 24-re, ott is marad 40 felett vastagon. Akkor viszont csak-csak számít valamit a hardver erőssége. Viszont az, hogy gyakorlatilag a 290X dupláját!!! hozza fps-ben, arra nem számítottam (még úgy is, hogy ott azon a kártyán azért sok minden volt nem very highon..). Valószínű ez az nVidiára való "optimalizáslásnak" tudható be. Egyébként meg kár, hogy ezt faszméregetésnek fogják fel egyesek, azért véleményem szerint nem árt ha ki van beszélve a játéknak ez az oldala is. De egyébként meg annyira azért nem gáz a helyzet, mert pl. az Assassin Creed: Syndicate-t is totálisan maxra húzva, csak 5-8 fps-el ad többet a hardverom, holott az is borzasztóan gyönyörű játék, meg roppant sok benne a karakter és tárgy (sokkal több mint a RoTR-ben szvsz)
Olyan 4 opció nincs maxra húzva, csak eggyel alá. Akkor is így néz ki. Az átvezető videók sem tűnnek nekem pre rendereltnek, mert az FPS folyamatosan változik és a hariworks is megy. (A Witcher III-ban tisztán látszott a FPS-en, hogy voltak pre renderelt cutscene-ek azzal szemben, ahol a motor dolgozott és vezérelve voltak a játékbeli modellek.) Ezeknél a cutsceneknél is ritkán ment az FPS 35-40 alá.
Ezek után kérdem én, a péniszméregetésen kívül mi értelme van maxra tenni mindent? Hol látod meg a difit...? Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2016.02.04. 19:29:40
Steamworks játék mindig a Steam könyvtárba mentett. Esetünkben a Steam\userdata\[userid]\391220\remote -ban vannak a mentések. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2016.02.04. 19:04:53
-aki a gépéhez mérten úgy lövi be a grafikát, hogy minél szebb legyen DE játszható maradjon a játék, -és az, aki mindent agyatlanul maxra tol, mert akkor jöhet az sg/ph/ipon/stb fórumra keménykedni, hogy ő neki MAAXXXXXXXOON van a játék, hiába megy 20 fps-el de akkoris neki MAXXXXONN van és kész, ő a fasza gyerek!
Tanulság: olyan effekteket amik nulla különbséget eredményeznek ne kapcsoljunk be feleslegesen, ha csak nem e-penis növelés a cél. SSAA semmire sem jó, max ha van 4k-s monitorod akkor látod a különbséget 4x-es beállításon. De cserébe ahogy az egyik kolléga is írta -30 fpst eredményez. Utoljára szerkesztette: Mike333, 2016.02.04. 18:06:07
Nem, tényleg mindent maxra húztam. A soviet base nagy területén, ahol annyiar sok minden nincs, hogy 30-40FPS azért van. Belsőbb terekben a 45-60 FPS simán. Amikor felmászol a bányához, hogy találkozz xy-nal, akkor ott volt 24 alatt tartósan, mert eszméletlen sok épületre és mindenre láttam rá. Az az izé szorzó asszem 4x-en volt alapól és mivel bőven nem nem tettem feljebb. Meg sem néztem, hogy van -e.
Egyévként meg nem kurvára mindegy, ha a rece ismeretlen fogalom...? Ez a felesleges péniszmérés csúcsa. A végigjátszáokat több száz screenshottel szoktem dokumentálni. Feltegyem a legszebbeket, hogy hogyan néz ki nálam? Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2016.02.04. 17:26:58
maxra húzva hogy mehet egyeseknek pl. 960-al 40-60 FPS-t?
Ezt úgy hívják népmese. Én neked és a steam, prohardvare és egyéb más fórumokon olvasottaknak hiszek és magam is látom a saját gépemen, hogy a very high kerülendő de nagyon. No meg Nixxes, Nvidia által közölt infók alapján is le van írva, hogy mi az ábra és milyen beállításokhoz, milyen vga kell. Arról nem beszélve, hogy YT is olyan videókkal van tele, hogy a játék első 20-30 perce, felhúzva és örül, hogy micsoda faszán fut.
Aztán jön a szovjet bázis, a második nagy helyszín, meg az utolsó résznél is van egy nagyobb és hopp már dugába dől minden. Egyébként még medium-on is hajlamos érdekes dolgokat produkálni. Lényeg, hogy mindegy mit állítasz be valami gebasz lesz. Ezt úgy hívják: optimalizálatlan. Majd javítják vagy nem. Ennyi a történet.
Azért mert sokan ha very highon van a game de csak FXAA-n azt már maxként ünneplik. SSAA4X-es és máris nem lesz 40-60 fps a 960-on ,de sokszor még a 980Ti-n sem.
YT tele van "MAX"-os videókkal és legalább 4-5 beállítás nincs is very high-on és FXAA. Ha terheljük a gépet akkor menjen minden maxon nehogy már malmozzon a HW
Egyébként nem értem, hogy maxra húzva hogy mehet egyeseknek pl. 960-al 40-60 FPS-t? Én tegnap váltottam 980 Ti-re (gyárilag durván húzottra, értsd 22% az alaphoz képest) és hát nekem van 40-50 fps, gyakran 60 is. Viszont itt most tényleg minden a maxra van húzva, minden beállítás a legjobb értéken, minden kipipálva ami létezik (HD felbontásban). Az R9 290X-et meg eladom a francba, már nagyon rég óta terveztem hogy váltok nVidiára, manapság ez az érlelődés be is érett bennem a több játékban nyújtott gyenge teljesítmények miatt. Akinek kell a Radeon, amin van még 1 év gari, az szólhat, bár felraktam a PH-ra is, szal nem adok neki 1 hetet. :) Utoljára szerkesztette: Rita79, 2016.02.04. 14:35:42
Nem játék szempontjából írtam, azt hiszem ez érthető volt az irományból. Még a minimumigény sem alap szerintem nagy tömegekben. De ne legyen igazam. Úgy gondolom lényegesen többet adhattak volna el ha a minimum szintet lejjebb veszik. Persze tudom xbox oneról portolt és ez már normális. Mégis nekem a fallout 4 szint az elfogadható. ez az én véleményem de majd meglátjuk többet adnak e el belőle mint az elsőből ami tényleg szép volt szintén.
És ki mondta, hogy nem azok...? Szó se róla, egyiknek sem mentem még a közelébe sem... A nick képem nem véletlenül az, ami... Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2016.02.04. 12:46:17
És az fejlődés, hogy 6 helyett 10 ruhád lehet? Esetleg ha neked kell megvarrni a játékon belül, akkor az. De egyebként nem az, csak nagyobb választék lesz.
Attól hogy te ezt nem látod be, még nem biztos hogy mások a birkák..:) A hozzászólásaidból az jon le , hogy nagyopn igazolni akarod magadnak hogy hudejot vasaroltal..
A CoD-ot nem azért veszik, mert hu de jo a single modja..hanem azert mert multiban szetlohetik egymast..és ahogy jon egy uj ugy tunnek el a regi jatek serverekrol..ezert veszik a kovetkezot es igy tovabb
A minőségi fejlődés itt az lett volna , ha nem ugyan azt kapod mint az előzőben szebb körítésben..mert megkaptad a tr2013at HD kiadásban, par extra funkcioval, ami opcionalisan hasznalhato, ha akarod
Azért biztonsági, mert felismerték az előző rész hibáit, próbálták javítani őket (a mentési rendszert nem sikerült). Több gyűjthető cucc van és tomb, emellett Lara is öltöztethető - az már más kérdés, hogy egyik-másik ruha nagyon viccesen néz ki rajta. Így mellélőni nem lehetett és nem is sikerült rosszul ez, csak nekem kicsit sok ez már a 2013-as rész után. Ha amnéziám lenne és nem ismerném az előzményt, akkor nagyon érdekelne ez. De mivel már ismerem, illetve ennek a sztoriját is ismerem, így kissé megcsappant az érdeklődésem. És az, hogy ez előző rész karaktereit a két részt összekötő képregénysorozatban intézték el, kicsit fájó (persze az elején lévő utalások aranyosak, de ott véget is ér ez a dolog). Főleg úgy, hogy ott Sam volt az egyik kulcsfontosságú karakter, most épp hűvösön van. És erről semmit sem árul el ez a játék, ami elvileg folytatás lenne?! Itt is lesz majd képregény, ami összeköti ezt majd a trilógia záró darabjával. Valószínűleg, ha a 2013-as részt közvetlenül ezelőtt végigjátszottam volna, akkor még addig sem jutottam volna el ebben a részben, mint most. És nem rossz ez, csak számomra kissé monoton, de még mindig jobb, mint a Dragon Age IQ lelketlen és hulladék grindfesztiválja. Utoljára szerkesztette: TBTPumpa, 2016.02.04. 12:11:33
Illetve az előző résznél ment a sírás, túl sok az akciò, kevés a platform rész, kicsik és ötlettelenek a tombok. Erre itt több a platformer rész sokkal jobban egyensúlyba hozták az akciòval, a tombok is jòval nagyobbak, és nehezebbek. Vagyis fejlődtek azokban a dolgokban amiket az elődben kritizáltak? Igen. Akkor ez miért nem minőségi fejlődés?:)
Én csak azt nem értem, ha ez biztonsági folytatás, akkor a Cod, Ac, de még a nagyramagasztalt Uncharted folytatásai is mik?:) Csak mert a fentebb említett játékokban az új sztorit/eseményeket leszámítva 1-1 rész között még ennyi különbség sincs.
Ez már egy másik generáció. Péhán is azon megy a sírás, hogy milyen szarul fut GTX980-on, meg hogy nincs meg a 60 efpées a legelső barlangban, így mindjárt be is rendelek még egy GTX980-at, hogy legalább a virtuális világban nekem legyen a legnagyobb farkam. De komolyan az összes magyar fórumon alig olvasni erről a játékról. Mindenhol csak a hardverezés megy, így szar az AMD, úgy szar az Nvidia. Fárasztó. Nagyon szar játék lehet ez, hogyha az FPS szám jobban érdekli a játékost, mint maga a játék. Nekem tetszik, leszarom, hogyha még 30 alá is bemegy az efpées. Majd javítják, vagy majd a következő hardveremmel jobban fog futni. Nem dől össze a világ, ellenben ez sem gátol meg abban, hogy élvezzem a játékot 1-2 óráig. Sajnos mivel a sztorit már ismerem, így annyira nem mozgat az a része. A 2013-as részt nehezen tudtam letenni, annyira beszívott, ezt viszont akár több napra is le tudom tenni. Mennyiségi fejlődés történt, csak épp minőségi nem (pedig 2013 óta generációváltás is történt - mindjárt jön Totti ragelni). Minél többet játszom vele, annál inkább azt érzem, mintha a 2013-as rész valami expansion változatával játszanék. Persze ettől függetlenül ideig-óráig tud szórakoztatni, de már nem tudok sok órát előtte ülni, mint a 2013-as rész előtt, mert annyira nem kiemelkedő játék ez számomra. A kritikusoknak igaza volt, tényleg egy biztonsági folytatás volt ez, semmi több. Persze régen sem voltak eget rengető különbségek a TR játékok között, ellenben az 20 éve volt. Közel sem volt ennyi játék a piacon és nem is egy hadsereg dolgozott a játékokon, mint manapság. Utoljára szerkesztette: TBTPumpa, 2016.02.04. 11:55:23
Ezt a brutálisan elszállt hardverigényt nem értem. Amennyivel jobban néz ki a Witcher III-nál, annyival többet követel. Vagy nem. Ha ott bekapcsolmo a hariworks-ot és nem maxon, akkor ott sincs meg a 30 FPS a gépemen belső terek esetén, ha párbeszéd van és Geralt feje nagyon betölti a képernyőt. Ehhez képest a itt belső tér és több szereplő esetén is a gépemen 40-50 FPS is simán van egy 250k-s gépen. Ez ma egy átlag játék gép...
Egyesek úgy érzem, hogy nagyon fordítva ülnek a lovon....
* azt nem is értem hogy egy folytatástòl miért várja el bárki hogy teljesen új játék legyen. A folytatás dolga egy játékban az új események mellett a fejlôdés. És ezekben a Rise kivállòan teljesít, bőven eleget ahhoz hogy ne csak "copypaste" és ne csak "dlc" szájízzel játszon a player.
Ez a normális ha valami fejlődik nem. Ez egy új lépés volt az ismeretlenbe mindig azt a legnehezebb megtenni. És szerintem jópofák voltak abban is a fejtörők. A videok alapján azt láttam a tombok itt nagyobbak lesznek. Viszont brutálisan elszállt a hardverigény amivel magukkal basztak ki nem is kicsit. Lényegesen leszűkítették a vásárlókört.
A skillfa szép nagy, de eddig nem igazán vágom, hogy mire jó. A passzív skilleket leszámíva a legnehezabb alatti szinten sincs szükség egyikre sem. Olyan, mint a Witcher III craft rendszere. Szép, jól néz ki, csak éppen, ha nem lenne, akkor fel sem tűnne a hiánya. Nem ad hozzá semmit a játékoz. Tökmindegy, hogy melyik skillt veszem fel, egyik hiányát sem érezném meg...
Egyeseknek nagyon megszépítette az idő a TR2013- as emlékeket. A Rise előtt toltam végig újra. A harc és a lopakodás sokkal gyengébb volt benne. A tombok pedik nagyjábòl 2-3 percet vettek igénybe 1-1 aprò 5 évesnek valò fejtörôvel. Az egész játékban egyetlen komolyabb hosszabb tomb volt, az is dkc volt. Rögtön a játék elején, a repülő ronccsal. Na ott voltam 10 percet is.
Ehhez képest a Rise-ban ami tombokat eddig találtam jòval hosszabbak voltak talán 1 árnyalattal nehezebb fejtörőkkel. Ebben is fejlődött egyet a játék, állítom hogy van akinek ezek a rejtvények már problémát jelentenek. A játékban sokkal de sokkal nagyobb szerepet kapott a mászkálás, a felfedezés, sokkal jobban egyensúlyba került mint a 2013-ban ahol a játék döntő többségében embereket daráltunk. Mindehhez hozzájön a nyelvtanulgatás szükségessége ha mindent akarunk, a tombokban fellelhető skillek és eszközök (a 2013-ban a tomb kincse rendszerint egy csodàlkozás volt xp-vel és térképpel a kincsek helyéről, nem több). Hozzájön a craftolás a shoppolás, a vadászat, a jòval nagyobb skillfa. Nomeg a látványosan szebb grafika és sokkal de sokkal jobban kiforrott játékmechanikai elemek (lopakodás, harc, platformer részek, kütyühasználat, stb).
A sztoriròl még nem nyilatkoznék, de ez a 2013-ban sem volt egy hatalmas durranás. Kiderül. Mindenesetre a Rise minden tekintetben egy pozitív fejlődés a 2013-hoz képest. Itt ott kisebb fejlődés, de javarészt nagyobb. Abszolút nem érzem úgy mint az Assassins Creed vagy hasonlò jàtékoknàl hogy csak új helyszínt és 1-2 alibikütyüt vágtak hozzám. Méltò folytatás lett, rengeteget fejlődött és a jobb platform/harc aránynak hála egy hajszállal de közelebb áll a régi kalandornős Raiderekhez. Persze lehetne erősebb fejtörőrész- de valjuk be, sajnos már nem azt a világot éljük ahol az AAA játékokba gondolkodtatò feladatokat tegyenek...
Ja és azt elfelejtettem a negatívokhoz írni, hogy 3 vagy 4 alkalommal ki is fagyott. Volt mikor gyors utazás közbeni töltéskor, volt amikor egyszerűen a játék futása közben. Ez a szokásos a program működése leállt hibaüzenettel párosult egyébként. Ez annyira nem zavart, mert a mentési rendszere jó a játéknak, de ez is mutatja van itt még kódolni való feladat kedves Nixxes.
Így 2-3 órával a befejezés előtt írnék egy értékelést, összefoglalót a játékról.
Nézzük a pozitív dolgokat:
- Újítások, amik jól illeszkednek a játékmenetbe - Szép grafika, főleg az effektek dobnak sokat rajta (fények, árnyékok, egyebek) - Remekül kivitelezett helyszínek - Végig szinten tartja az érdeklődést, nem ül le - Sztori átlagos, de vannak benne meglepő fordulatok - Lara visszaemlékezései - Hosszúnak mondható játékidő - Új játékmódok
Most jöjjön a negatív:
- Időnként bugos térkép - A hangok és zenék elhalkulnak az átvezetők alatt - Optimalizálatlan a játék - Nevetségesen nagy VRam igény - Túl egyszerű opcionálisan teljesíthető Tombok
Alapvetően ez is egy jó TR játék lett, de egyre kevesebb köze van már a régi címhez. De szerintem a Reboot résszel ellentétben, ha kihagyod, nem vesztesz sokat, mert ugyanazt kapod, csak más helyszínekkel és eltérő sztorival. Vannak benne persze újítások, de ez nem változtat rajta annyira, hogy egy teljesen új játék legyen belőle. Azt nem mondom, hogy nem érte meg és nem élveztem, de ha őszinte akarok lenni, ez a játék olyan 6-7 ezer forintnál többet nem ér.
Ha nagyon szigorúan pontoznám akkor olyan 7.5/10 részemről. Ha nem lenne ennyire hektikus a gépigénye, akkor 8/10, de egy dekával sem több. Nincs több benne.
Egyetértek a véleményeddel. :)
molnibalage: Nem tudom melyik bányára gondolsz, lehet nem tartok még ott. Btw örülök hogy megvan, eddig nem bántam meg a vételt végülis, de nem siettet (még) : ) Nálam meg SSD-ről megy ráadásul: d Utoljára szerkesztette: Ragnar360, 2016.02.04. 00:35:51
Engem a grafika mindig is egy esetben érdekelt: ha szar a játékmenet:) Ha a játék jó, felőlem vonalakból is állhat. Tehát a válaszom: szép, de az előző is szép volt, de ez számomra nem igazán jelent semmit. A legszebb játék egyébként még mindig a Trine 2, akárki akármit is mond:)
Witcher 3 szintén zenész. A játék a sztori és a karakterek elvinnék a hátán akkor is, ha úgy nézne ki, mint a DA:O. Ahogy a Dragon's Dogma-t is 100%-ig elviszi a játékmenet és a stílus, pedig szépnek nem nevezhető. Vagy akár a Dark Souls-ok. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2016.02.04. 00:21:10
Grafikailag is? A RotT-ban látható karaktereknél szebb kidolgozottságot sehol nem láttam. Tavaly a Witcher III seggre ültem, de emellett a W III is elbújhat. Nagyon. Ez valami brutális. Ha a RotT 10/10, akkor az legfeljebb 8/10. Persze a WIII sokkal nagyobb tereket kezel, de maga a szintje, a mimika és voice acting. Nálam ez most a mérce, de nagyon durván. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2016.02.04. 00:11:18
No, végeztem a sztorival. 95%, kerek 30 óra. Kellemes volt, de nekem az előző rész jobban tetszett minden téren.
A bánya felfelé mászásnál volt 24 FPS alatt és gyors fejrángatásnál és új helyszín töltődésnél beszaggat itt ott. Átlagban 40-60 FPS fullra húzva. Nem SSD-n van...
:O Lol ilyen jól megy azon?. Az enyémnek is kéne annyit tudni, ha nem tévedek és így fut a tieden? Nem photoshoppoltad meg ezeket a képeket véletlenül? (Kis tuningon gondolkodom en is, de nem sürgős) Utoljára szerkesztette: Ragnar360, 2016.02.03. 22:31:20
Tetessétek át a topikot a hardware fórumba, mert ez a sok szarság oda való...a játékról meg még egy szó se esett a megjelenés óta.
Gtx 680 2gb nagyon meghúzva. Automata Very High beállítás, 1080p.
Nem tudom milyen géped van de a játék koxra rakva még a titanokat is kicsinálja 4x-es élsimogatással. A látvány miatt pedig érthető hogy magasabb a gépigény mint az átlag. Utoljára szerkesztette: Bandicoot, 2016.02.03. 22:27:28
4x-es SSAA-val ne csodálkozz ha meghal a framerate... Egyébként FXAA és az OFF között szinte nulla a különbség nyugodtan kapcsold ki még több frame. A játékban az árnyékok illetve az élsimítás kaszálja a legtöbb fps-t. Árnyéknak Veryhighon nincs is értelme max screenshotolni, egyébként zabálja a framerate-et és alig szebb a high-nál. Illetve a DOF is eszik de az főként inengine videókban érezhető
Nem szoktam így letöltögetni fórumra kirakott fájlokat.:)
Nem tudom mi az oka nála,gondolom le van véve a grafika a játék brutálisan tud kinézni, és a tereptárgyak is korrekt éles textúrákat kaptak, a falakról, és egyéb anyagokról nem beszélve.:)
Pár mai (igen én ilyen lassan haladós kiélvezős vagyok )
Értem, köszi. Ezt néztzem, belekezdtem, de nincs hozzá türelmem annyira hosszú. Sok a rizsa benne, bár hsaznos cikk lehet, de sokat nem hiszem hogy változtatna.
Úgy tudom hogy ezek a mai kártyák azt szeretik hogy ha terhelik őket jobb teljesítményt nyújtanak magasabb felbontáson. Van sok képmegosztó oldal gondolom ahová be lehet regisztrálni ott törölni is tudod a képeidet, én nem használom. Amúgy többet én se tudok mivel nincs meg a játék csak videók meg a hozzászólások alapján tudok nyilatkozni.