Számomra nem azon áll vagy bukik ez az egész, hogy akkor most hány nyersanyag lesz vagy hogy át lehet-e alakítani a dwellingeket. Nekem a HoMM sokkal inkább egyfajta életérzés, mintsem egy játék, része a múltamnak és azért próbálom ki az újabb és újabb részeket, hogy egy kicsit újraélhessem azt. Én csak abban reménykedek, hogy igényes lesz, bugmentes, kerek, teljes értékű termék, ami elhozza újra ezt a HoMM életérzést.
Szóval számomra szinte teljesen mindegy, hogy a fejlesztők milyen döntéseket hoznak karavánok vagy hősfejlődés szempontjából, ha érezni lehet majd a végső terméken, hogy őszinte tisztelettel és szeretettel dolgoztak azon az adott feature-ön és végig az lebegett a szemük előtt, hogy most épp egy olyan dolgon dolgoznak, ami rengeteg ember számára egy életérzés, a gyerek/fiatalkor újraélése, akkor én biztos, hogy elégedett leszek.
Sajnos a H4-en és a H6-on is érződött, hogy a csődközelség miatt össze kellett csapni a végét, így, hiába a szándék (mert az mindkettőnél megvolt, ez egészen biztos, az alapokon érződött), mégse tudott kerek egésszé összeérni, ami egy ilyen sokrétű játéknál a játék halálát jelenti. Viszont szerintem a H6-ból a végére (és ebben már része volt a Limbicnek is), minden patch-csel és plussz contenttel együtt egy nagyon is jó játék fejlődött ki, amit már én is nagyon szívesen játszottam rongyosra. Ritkán érzem így, de a H6 esetében tényleg úgy voltam vele, hogy ha az utolsó patch után indult volna útjára, akkor a 77/100-as metascore (amit egy kicsit még soknak is érzek az alapjáték számára) legalább 10-15 ponttal feljebb kúszhatott volna.
Egy szó, mint 100, szerintem nagyon jó előjel az, hogy bevonják a rajongókat is a fejlesztésbe és csak remélni tudom, hogy ezúttal tényleg módja lesz a fejlesztőknek mindent megvalósítani a megjelenés előtt, amit szeretnének, mert szerintem elhivatottságban nincs náluk hiány.
"Sajnos a H4-en és a H6-on is érződött, hogy a csődközelség miatt össze kellett csapni a végét, így, hiába a szándék (mert az mindkettőnél megvolt, ez egészen biztos, az alapokon érződött), mégse tudott kerek egésszé összeérni, ami egy ilyen sokrétű játéknál a játék halálát jelenti."
Nem értem hogy az a H5 pl miért volt kerek egész vagy a H3 rögtön amikor megjelent vagy végtermék? A H5 abszolút nem volt bugmentes,ahogy a H3 sem nem is beszélve az ordas balance bugokról,nah persze az emélkek megszépítenek mindent. A dolog szerintem inkább arról szól hogy volt aki életében előszőr a H3 al játszott főképpen fiatal korában és azóta H3nak kell lennie az összes Heroesnak. Mert ahogy fogalmaztad ez a kerek egész nagyon szubjektív dolog.... Oké értem hogy a H6 bugos volt az elején de a végére nagyrészt javítva lett,olyan meg nagyon nehezen elképzelhető hogy egy játék teljesen bugmentes legyen megjelenéskor De pl a H4 én nem sok bugra emlékszem megjelénéskor az egyetlen igazi bűne hogy nem olyan volt mint a H3 ezért ásták el sokan,meg mondva csinált balance problémákat emlegettek miközben a H3 semmiben sem volt jobb azon a téren.
Részemről ahogy mondtam a következő résztől a jó ötletek megtartását várom el és nem a visszafelé fejlődést hogy néhány rajongónak megfeleljen,azok visszamehetnek H6 előtti részekkel játszani,de egyébként próbáljátok csak ki a H2 vagy H3 vagy H4 vagy H5 öt játszani,ma már garántálom nem lenne ugyanaz a élmény,feltűnne a sok a mikro idegesítő játékelemek amelyek a maga idejükben jók voltak de ma már NEM ÉLVEZETES.
A 3-mal a mai napig szoktunk játszani a haverokkal. Az egyetlen idegesítő elem, hogy a telepítés utáni első játéknál meg kell nézni az intrót. (Ami amúgy nem lenne baj, csak már vagy 127x láttam.) És halkan megjegyzem, hogy a 2-vel kezdtem kb/max 6 éves koromban.
Amúgy, milyen "ordas balance bugokra" gondolsz a 3-ban?
sztem amit a versenyeken tiltani szoktak, fly, Dimension door, Black Dragon/arma..régen voltam. Megjelenésekpr persze jóval brutálabb volt, de azokat reszelgették. De egy jó játék csak jó térképen lehetséges. ..és jó társaságban ahol nem lehet visszaélni egy gyors lénnyel, ahol atomcsapás a seregre, majd visszavonulás a csatából.. Vannak nem hivatalos patch-k, de inkább várakat kell válogatni....de gondolom van itt aki jár most is versenyre, az majd leírja pontosan. Utoljára szerkesztette: b type free, 2014.08.18. 10:02:39
Pedig az AI-t hogy szpattam így. Atomtáp varázslóval és 5 gyors-olcsó egységgel, amiket egyesével szétszedegettem 5 csapatra, oda teleportálgattam a dimenzió kapuval a közeledő epic seregéhez, odacsaptam neki két implosiont, vagy amivel a legnagyobb kárt tudtam okozni és hazamentem, majd ezt újra és újra, amíg volt pénzem és manám egy kör alatt...
Egy kis érdekesség új infók a Heroes 7-ről Úgy tűnik visszatérnek a karavánok és nem lesz azonnali egység átadás egyik várból/erődból a másikba. Az 5. törpök vs elfek szavazás után kiderült a 6. nép szavazása is. A 6. néphez egy Dungeon vs Inferno szavazás lesz. A viszonylag kevésnek ható frakciószám a kisebb költségvetési okok miatt van ez az Ubi sara. De végülis 6 nép van a 4. rész óta sőt a 6. nál csak 5 volt... Mindegyik frakciónak 8 egyedi lénye lesz a bajnok lénynél egy alternatív lehetőségként lesz a 8. Újra lesznek városképek mint régen. Remélem azért pl a Haven-né jobban fog kinézni mint a gameplay demoban. Bár jobb mint a H6 é volt az tény. Nem lehet majd átkonvertálni a várakat mint a 6-ban a saját népünk fajtájára. Újra 6 nyersanyag lesz + az arany és lecserélik arégi fajta nyersiket 3 új féle kristályra a 4. kristály úgy tűnik mintha a 6.-ból ismert lenne + lesz fa és kő és arany. S nekem úgy tűnt a demoból hogy lesznek újra területek mint a H6-ban mivel az erődök is kb úgy helye3zkedtek el benne. http://www.gamestar.de/spiele/might-magic-heroes-7/artikel/might_magic_heroes_7,51546,3058798.html The German PC games magazine GameStar has an article with some additional information direct from Limbic: 1.) The second faction vote (after Fortress and Sylvan) will be between Dungeon and Inferno. 2.) The limitation of faction types is due to budget restraints -- i.e. Ubisoft hasn't given Limbic more money to implement more factions. This is no speculation -- it's the way Stephan Winter, the head of Limbic, himself tells it to GameStar. 3.) Each faction will have 8 unique creatures while there will be two top-tier creatures as alternatives. 4.) Town screens will back as we know them from the good old days. 5.) The game will feature 6 resources plus gold again -- instead of the 3 resources plus gold in Heroes 6. This also means a return of the marketplace. It's interesting to note that there will be 3 new resources replacing gems, mercury, and sulfur. 6.) It will not be possible to convert towns to other town types anymore. 7.) Caravans will be reintroduced as a means of transporting creatures between towns over the course of days. The immediate transportation and global recruitment of Heroes 6 will not exist in Heroes 7. ________________________________________ Újabb infók a német lapból : 7 kampány lesz ezeknek a végén egy epilógus pálya mint a 6. részben. Balliszta, elsősegély sátor visszatér. Egy jó térképszerkesztő lesz! Nem lesz annyira lineáris a játékmenet pl nem lesznek túl magas erejű lények mindenhol blokkolásként egy irányba kényszerítve A Heroes 3 érzést akarják elérni -2D-s városképek lesznek de maga a játék egyébként full 3D-s lesz. There will be 7 campaigns, 1 for each faction and a final campaign/epilogue, like in heroes 6. 4-6 maps per campaign. Ballista, First Aid Tents etc are back. There is a map editor. Less linear gameplay (no high levels monsters to force block paths and force you down a certain route). Wants to capture a Heroes 3 feel Towns screens are 2D again but game is 3D. http://www.joystiq.com/2014/08/14/giving-the-fans-what-they-want-in-might-and-magic-heroes-7 S úgy néz ki külön lesznek a spellek a skillektől, kérdés még lesznek a mage guildek megint. Kérdés lesznek a e bossok újra? http://savepic.ru/5572085.png Hoppá az oroszok megint szivárogtatnak az sg fórumra ez került fel az összes sima és fejlesztett és ostrom egység a Haven és Academy várból! Preview: Might & Magic: Heroes 7 - 3+5=7
A gameplay videóban Erwan mondja, hogy skill pontjaink lesznek ez akkor azt jelenti hogy marad az én nyomom be mely skillt akarom csak a spellek lesznek a mage guildekben meg külső helyeken. Ez jó!
1-2 dolgot már lehet Pio is leírt!
Eddig szinte minden napra jutott valami apróság a bejelentés óta. Kíváncsi vagyok, hogy tartani bírják-e ezt a tempót. :)
Nagyon jó új hírek! Lesz pl LAN is!!! Ez az 5. rész óta nem volt! Lesznek bossok! Lesz sajátos csak kampányban látható lény pl Griff is lesz így! Stb stb nem fordítok le most mindent! icon_biggrin.gif
https://www.youtube.com/watch?v=FJJZQqcRHng&t=6m40s Short interview to Julien Pirou More about choosing Unreal Engine 3, and H7 mechanics directio
- you have to register your game in Uplay once, after that you can play it offline - the sector control system with its forts as in H6 will return although there will be some changes to the system - permanent changes to the adventure map will be possible (they mention an avalanche from a mountain that can block a path and they mention destroying a statue in the underworld to drain a sea in the world above which then results in a new explorable area where the sea was before) - there will be a new flanking system for the battle system, attacks from the side and from behind will do more damage to a creature - spells are no longer permanently learned as skills as in H6, you have to buy them in a town or find them on the adventure map (it's not worded that clear in the article but to my understanding they simply return to the old spellsystem)
On the multiplayer side, Skirmish and Duel modes are already in, and Hot Seat support is confirmed. Highlights include: Development started in March 2013, Unreal Engine 3 will allow to create powerful yet accesible tools for the fans, campaign councilors will tell the player stories of their race, and more.
Youll find over 60 hours worth of content in the single-player campaign as you fight to end the civil war tearing the Holy Empire apart. On top of the campaign, the game also includes Hotseat local multiplayer, competitive LAN battles, and Skirmish and Duel modes. ________________________________________
1. Heroes 7 Haven is based on the brutal Wolf Dutchy, not on the holy Griffin one from Heroes 6.
2. Campaign-only creatures will be available for Ivan, and possibly, someone named Sheymus. One of those creatures will be the Griffin.
3. Bosses are confirmed.
4. Reputation system most likely will NOT return.
5. Dynasty weapons most likely will NOT return.
6. Necromancy and healing will be like in previous games, not Heroes 6. Healing will NOT resurrect.
7. Some creatures and races will be updated from the Heroes 6, others, like Sylvan, Academy or Fortress - are from the scratch. Expansions are feasible due to the existing audience and some existing designs.
8. The mist in the haven town screen is a bug.
9. There will be a lot of different types of battlefields. Some with many obstacles, some with almost no obstacles. 2. ________________________________________ 3. - War machines will get a new twist (exactly what is not yet revealed) - Some battles could have other objectives than killing all enemies [From the context I'm assuming they are talking about single tactical battles]
Some highlights: Map Editor is a key part of the game, no permanent connection is neccessary, neutrals are in, story of the campaign and more. HC related
http://www.celestialheavens.com/viewpage.php?id=838 Q&A with Ubisoft and Limbic on Might & Magic: Heroes VII August, 2014.
Érdekes kérdezz felelek a fejlesztőkkel a skil rendszer kiderül, a map editorról, a neutrál lényekről stb:
ofc nem az utolso szalig gondoltam en se, csak a 6. resz kiadasakor elkovetett oriasi bughalmaz jelensegre ne hagyomanykent tekintsenek majd. Aki nem vette meg akkor, annak elmondanam, release verzio az utolso beta verziohoz kepest alfanak tunt kb.
Anno emlékszem hogy majd minden ismerősöm aki szerette a szériát megvette mert a warezban ugye hiányoztak a dinasztia fegyverek. De most hogy lesz lan is meg semmi online feature egyértelmű hogy teljesen warezolható lesz és kb senki nem veszi majd meg(az előzőeket max akkor vették ha 2 ra esett)
Persze hogy emlékszem, de a H6 topikjában ezerszer ki lett tárgyalva a miértje. Reméljük itt nem fordul elő.
Elvileg kell Uplay de csak egyszer kell aktiválni ala Steam.
Új Gamescom interjúk a készítőkkel! Hm Sivatagi orkok lesznek most érdekes...
More about choosing Unreal Engine 3, and H7 mechanics direction. https://www.youtube.com/watch?v=FJJZQqcRHng&t=6m40s
Erwan Le Breton http://www.youtube.com/watch?v=6OEZGCepr3U (I think there is nothing interesting )
http://www.youtube.com/watch?v=0jXopZvT8fE a little interesting info about shadow counsil and 2:50 "stronghold this time the desert orcs" Szavazhatunk majd a lényekről, az egyes lények képességeiről is ha meg vannak a frakciók!
Stephan Winter CEO Limbic Ent. http://www.youtube.com/watch?v=wumjhQQv_bA DE Johannes Pfeifer Limbic Ent. http://www.youtube.com/watch?v=gUHEAxjzWRc DE
Órák óta nem megy a hivatalos honlap. Bízzunk benne, hogy valami komoly update miatt van így. :)
Amúgy Nektek mi a véleményetek a hatszöges VS négyzetrács kérdésben? Nekem egy kicsit hiányzik a hatszöges harctér és amikor a Heroes Online-ban visszaköszönt megörültem, azt hittem, hogy visszaállnak rá, de az előzetesek alapján mégse így lesz. Nem azt mondom, hogy óriási probléma, csak nekem valahogy jobban tetszik, taktikusabbnak éreztem. Lehet, hogy egyszerűen csak azért, mert így ismertem meg annak idején a játékot, nem tudom...
szvsz nehezebb védeni a sérülékeny, de hatékony egységeket. Egyébként nekem mindegy, szeretem ezt is azt is. :)
S egy kis nosztalgia faktor! Ma kiraktak egy egyveleget, mixet a Heroes 1-7 ig terjedő Paul Romero- Rob King zenékből! Jó zenehallgatást! :)
Igen talán lehetett volna erőteljesebb, harciasabb hangvételű talán úgymond, hisz főleg most a H7-ben a Farkas hercegség/dinasztia lesz az alapvető a Haven lények esetén.
Az elfes téma más lesz ha lesz :) Valamit annó hallottam elfes zörejt! :D
https://www.youtube.com/watch?v=KumWlih7yEo Egy 12 perces orosz. de angol feliratos videó az összes Heroes 7 tudnivalóról, pletykák is vannak benne újak
PL kiderül belőle, hogy lehet visszatér a régi Behemoth a barbároknál és a Gnoll is mivel a sivatagi barbár orkok lesznek most, a H5 H6-ban is 1-1 különféle fajta volt, mert állítólag 3 féle van a Heroes 5-6-7 es Ashan világban.
szerencsére mutatósabb, mint a H5 Gargoyle.. az ritka gagyi volt szerintem
Szerintem alapvetően nem néz ki rossznak az eddigiek alapján és ez ugye csak a kezdet a megjelenésig biztos sok újítás lesz még, meg utána is:) De ez az emberek vár vhogy. nekem nem áll össze, pedig minden szériában, de főleg az 5-ben, az volt a kedvencem:D a farkast még értem mert van egy olyan klán is a történet szerint, de ahogy le van rajzolva meg meg van csinálva, még a 6 ban is jobban néz ki:D a papnőt is simán áthozták a 6ból azzal a különbséggel h ráraktak egy sisakot és most talán máshogy hívják. Meg az inkvizítort is, pont így nézett ki a hősöd a 6ban ha varázsló volt és a vér útját választottad....a lovas meg egy fénylovon ült ami sztem még jobb ötlet vt, az jó h 2 champion lény van mert legalább nagyobb a választási lehetőség +1 erős lény:) de az embereknél legerősebbnek is szerintem valami természetfölöttit kéne, a szeráfot még értem de azt a másik harcost nem nagyon....a várnézet meg nekem az 5ben tetszett legjobban, talán ott volta legmodernebb, de én teljesen megértem azokat is akik a 3-as verzióval tudnak legjobban azonosulni, az eddigiek alapján talán a 7ben hasonlít is, mert annak is megvolt a maga varázsa:D az akadémia meg megint csak tetszik, bár az a kölyök sárány szerű lény nem tudom mit keres ott:D Utoljára szerkesztette: erdbal, 2014.09.11. 15:03:02
https://www.youtube.com/watch?v=tpmdVCrd298
Pre-soloist wizard theme
Nyert a Sylvan, most arról lehet szavazni, hogy milyen lényei legyenek. Egészen pontosan 3 lineup közül lehet választanai a hivatalos oldalon. Egyelőre nem túl meglepő módon az vezet, amelyikben főnix is van. :)
Nekem nehéz döntés melyikre szavazzak! Fura hogy egyik helyen elit a triant másikon champion! :D Mondjuk lehettek volna újítóbbak is a Sylvannál 1-2 új lény van csak/line up. Lehet én is Főnixezek, majd meglátom.
Végül az 1.-t választottam de a 2.-nak is örülnék.
gondolom attól függően variálnak az értékeikkel
asszony egyszarvút szeretne, szval elsőre szavaztam.. bár a főnix is jó dolog... felőlem a fatuskót ki is hagyhatták volna...
Én már jó ideje hallgatom más számokkal együtt a ZeneMester ajándékaként! :) Szuper lett szerintem! Elsőre nekem is fura volt kicsit arabos volt :) Utoljára szerkesztette: Andrews2007, 2014.09.15. 20:42:17
ERRE szerintem érdemes vetni egy pillantást a képek miatt. A leendő Sylvan lények némelyikét mutatja be, mit ne mondjak, elég egyedi dizájnt kapnak. Ott van, hogy nem a végleges dizájn, de nyilván ez lesz az irányvonal.
Érdekes. Némelyik nem vészes, de a pixie szerintem meglehetősen rosszul néz ki.
Pont a pixie? Szerintem az nagyon király, ellenben a dryad az kb egy kicsit átdolgozott víz elementál a VI-ból. Sokkal jobb lenne, ha lenne normális teste, elvégre ugye itt is a treantokkal vannak szimbiózisban, sokkal jobb lenne valami fásabb test, nem ilyen szeles. A szarvas meg nagyon jól néz ki, bár kicsit magasztosabbnak gondoltam, kicsit olyan túl szimpla. A kígyó az olyan meh, semmi különös, a sárkány meg nagyon nem jön be.
https://mmh7.ubi.com/en/blog/post/view/creatures-of-irollan-part-2 itt a többi lény. Ugye ez még nem biztos, hogy a végleges kinézet, de eddig nekem ez a frakció tetszik a legjobban, tudtak újítani az 5höz képest szerintem:)
Ezek tetszenek. Sokkal jobbak, mint a másik fele a frakciónak.
Koncepciós tervrajzok a Haven nép alap egységeiről! (a fejlesztettek is)
A Sylanna's fury rendesen elhúzott a szavazásnál. :( Pedig főnixet akartam. :S
Pont akartam írni elég sajnálatos. :( Sokan szerintem át szavaztak a 3.-ra de miért??? Méghozzá a 2.- ról úgy tűnt.
Én az elsőt akartam, de az már az elején esélytelen volt, jó mondom legyen a 2. hát átszavaztam rá, erre most már az se nagyon esélyes. Már csak 3 nap. :( Keverjék össze legalább a 2-3at a fejlesztők. :D A 3.-ból a szarvas jön be egyedül igazán s kevés benne az új lény is az 5. rész óta. Utoljára szerkesztette: Andrews2007, 2014.09.22. 19:59:51
Jé, most nézem csak, amit mondtok, én nem is értem, az első napokban pont annak nem volt köze se a mezőnyhöz most meg ő az első?
Az utóbbi két napban változott meg ennyire a helyzet. Tegnap már vezetett, de még nem sokkal.
csak én vagyok annyira negatív, hogy esetleg némi "csalást" véljek felfedezni a dolog mögött ?
teszem azt van pár egyén, aki szerint jó poén, hogy "szavazzuk be az utolsót" , rászánnak 2 napot, regelnek 500 e-mailt és mindegyikkel szavaznak.. vagy akár írnak rá egy scriptet oszt szevasz..
Ne indulj el ezen az úton sztem. Ennyi erővel akár a készítők is manipulálhatják a szavazást. Egyszerűbb elfogadni, esetleg utolsó nap átgondolni még1x a szavazást.
Vagy egyszerűen csak az tetszik a legtöbb embernek :D Én is a Fury-ra szavaztam, nekem őszintén az tetszik a leginkább. Amúgy a Haven lények meg nagyon jók lesznek, tetszik ez a római stílus. Ezek alapján eddig a farkas hercegség jobban tetszik, mint a griff.
igen érdekes h a Fury átvette a vezetést mondjuk sztem ez a szarvasos lény sokatt nyom a latba:D
Lol az is lehet hogy egyszerűen az tetszik a többségnek de nem értem hogy semmi sem jó ha a fejlesztők amúgy megkérdik a játékosokat és hallgatnak rájuk annak ritkán van jó vége....
Szerintem teljesen jogos Shiwo felvetése, ha van egy szavazás, ami az első pillanattól kezdve áll valahogy, aztán jönnek ki a vele kapcsolatos háttérinfók és semmi nem változik, aztán az utolsó háttérinfó megjelenése után 2-3 nappal (tehát egyértelműen nem annak a közvetlen hatására) hirtelen totál a feje tetejére áll az egész az minimum fura és gyanakvásra ad okot.
Azt eszembe se jutna feltételezni, hogy a Ubi manipulálja az eredményt, de a mai világban, amiben 10 éves gyerekek hobbiból egészségügyi intézmények honlapjainak elérhetőségét teszik lehetetlenné ddos-szal még csak nem is kell túl nagy hajlam az összeesküvéselméletek befogadására, hogy azt feltételezzem, 1-2 hülyegyerek heccből manipulálja az eredményt.
Abban tudok bízni, hogy a Ubi minumum ránéz erre a témára, valószínűleg a sját logjaikból elég könnyen detektálható lenne az esetleges csalás.
Amúgy itt egy komment a szavazás alól (ami persze lehet kamu is):
Skdkdiehcbdj September 23, 2014 17:58:15
This is nonsense, I'm just going to admit it, this is one of my many 1000s of accounts, I won't say who I've been voting for, but I'm sure you can guess that's why we are so far ahead. But it's not fun anymore. It was funny to see everyone squirm when me and my friends would hit the accounts but now it's just a mess. I hope ubisofts fixes this absolute disaster. Sorry for this mess guys.
Ez pedig egy kis részlet, imgur, úgyhogy csak LINK, mert azt az esgé nem szereti. :)
Közben van is róla új hír, valóban csalás történt, detektálták, korrigálják a hibát, ezért eredmény csak szeptember 30-án lesz. A következő szavazásnál átalakul a rendszer, elvileg védve lesz ettől a fajta csalástól.
Hát ha technikailag nem tudják megoldani akkor kár volt az egészet szavazásra bocsátani,mondom tipikus példája amikor userek elcseszik az egészet mikor beleszólást kapnak,mert mindig van vmi no lifer troll aki igy vagy úgy de nagy kárt tesz
https://mmh7.ubi.com/en/blog/post/view/armies-of-the-light-part-2 A Haven(Emberek) Egységei 2. rész : A 3 darab elit egységek. Harcos pap/Chaplain, Védelmező női harcos egység, és a Lovag harci egység (fejlesztve Cavalrielről erre változik a neve mi ez? : Cuirassier). Sokan megkedvelték ezt az új római-középkori stílusát az embereknek ebben a részben! Jók ezek a tervrajzok róluk. Az előző részekben a griff dinasztia a fény dinasztia egységei voltak most a Farkas hercegség/Dinasztia egységei. Mellékeltem azért még az alap egységek tervrajzaid még egyszer hogy egyben legyenek. (Őrszem/Légionárius, Íjpuskás/Mesterlövész), Rémfarkas/Ezüsthátú rémfarkas https://mmh7.ubi.com/en/blog/post/view/armies-of-the-light-part-1
https://mmh7.ubi.com/en/blog/post/view/q-a-age-of-heroes Egy igen részletes kérdezz Felelek a Heroes 7-ről! Sok elem visszatér végre a H3-H5-ből , De azért 1-2 elem visszatér a H6-ból, és lesz pár új elem is pl a harcokban. (Oldal vagy hátul támadás többet sebez, lesz fedezék rendszer, plusz változó méretűek lesznek a csataterek hogy máshogy taktikáz mindig).
A Skill rendszer úgy néz ki a H3-H5 és H6 keverék lesz tehát választhatunk majd mint a H6-ban magunk ,de azért lesz néhol egy kis random hatás is hogy mit dob a gép. Úgy néz ki marad a régi részekből az attack, defense, Spell Power és Knowledge. Bár a H6-ban szerintem tök jó volt pl a Might és Magic Defense külön. Visszatérnek a Mage Guildok is a H5 után végre! Nagyon sokféle épület lesz a városokban melyek közül választhatunk! Az ostrom egységek végre nem mindenkinek ugyanolyanok (PL mindenkinek balliszta és katapult ez pl a Havennél les, plusz egy papnő lesz a gyógyító sátor) lesznek és többféle is lesz és erősíthetők fejleszthetők lesznek.
Sok egyéb is kiderül még.
Nem semmi. Igen részletesen kidolgozottak. A második karakteren kívül a hajat leszámítva persze. Így lesznek benne vajon a játékban?