"Sajnos a H4-en és a H6-on is érződött, hogy a csődközelség miatt össze kellett csapni a végét, így, hiába a szándék (mert az mindkettőnél megvolt, ez egészen biztos, az alapokon érződött), mégse tudott kerek egésszé összeérni, ami egy ilyen sokrétű játéknál a játék halálát jelenti."
Nem értem hogy az a H5 pl miért volt kerek egész vagy a H3 rögtön amikor megjelent vagy végtermék?
A H5 abszolút nem volt bugmentes,ahogy a H3 sem nem is beszélve az ordas balance bugokról,nah persze az emélkek megszépítenek mindent.
A dolog szerintem inkább arról szól hogy volt aki életében előszőr a H3 al játszott főképpen fiatal korában és azóta H3nak kell lennie az összes Heroesnak.
Mert ahogy fogalmaztad ez a kerek egész nagyon szubjektív dolog....
Oké értem hogy a H6 bugos volt az elején de a végére nagyrészt javítva lett,olyan meg nagyon nehezen elképzelhető hogy egy játék teljesen bugmentes legyen megjelenéskor
De pl a H4 én nem sok bugra emlékszem megjelénéskor az egyetlen igazi bűne hogy nem olyan volt mint a H3 ezért ásták el sokan,meg mondva csinált balance problémákat emlegettek miközben a H3 semmiben sem volt jobb azon a téren.
Részemről ahogy mondtam a következő résztől a jó ötletek megtartását várom el és nem a visszafelé fejlődést hogy néhány rajongónak megfeleljen,azok visszamehetnek H6 előtti részekkel játszani,de egyébként próbáljátok csak ki a H2 vagy H3 vagy H4 vagy H5 öt játszani,ma már garántálom nem lenne ugyanaz a élmény,feltűnne a sok a mikro idegesítő játékelemek amelyek a maga idejükben jók voltak de ma már NEM ÉLVEZETES.