Egy kis érdekesség új infók a Heroes 7-ről Úgy tűnik visszatérnek a karavánok és nem lesz azonnali egység átadás egyik várból/erődból a másikba. Az 5. törpök vs elfek szavazás után kiderült a 6. nép szavazása is. A 6. néphez egy Dungeon vs Inferno szavazás lesz. A viszonylag kevésnek ható frakciószám a kisebb költségvetési okok miatt van ez az Ubi sara. De végülis 6 nép van a 4. rész óta sőt a 6. nál csak 5 volt... Mindegyik frakciónak 8 egyedi lénye lesz a bajnok lénynél egy alternatív lehetőségként lesz a 8. Újra lesznek városképek mint régen. Remélem azért pl a Haven-né jobban fog kinézni mint a gameplay demoban. Bár jobb mint a H6 é volt az tény. Nem lehet majd átkonvertálni a várakat mint a 6-ban a saját népünk fajtájára. Újra 6 nyersanyag lesz + az arany és lecserélik arégi fajta nyersiket 3 új féle kristályra a 4. kristály úgy tűnik mintha a 6.-ból ismert lenne + lesz fa és kő és arany. S nekem úgy tűnt a demoból hogy lesznek újra területek mint a H6-ban mivel az erődök is kb úgy helye3zkedtek el benne. http://www.gamestar.de/spiele/might-magic-heroes-7/artikel/might_magic_heroes_7,51546,3058798.html The German PC games magazine GameStar has an article with some additional information direct from Limbic: 1.) The second faction vote (after Fortress and Sylvan) will be between Dungeon and Inferno. 2.) The limitation of faction types is due to budget restraints -- i.e. Ubisoft hasn't given Limbic more money to implement more factions. This is no speculation -- it's the way Stephan Winter, the head of Limbic, himself tells it to GameStar. 3.) Each faction will have 8 unique creatures while there will be two top-tier creatures as alternatives. 4.) Town screens will back as we know them from the good old days. 5.) The game will feature 6 resources plus gold again -- instead of the 3 resources plus gold in Heroes 6. This also means a return of the marketplace. It's interesting to note that there will be 3 new resources replacing gems, mercury, and sulfur. 6.) It will not be possible to convert towns to other town types anymore. 7.) Caravans will be reintroduced as a means of transporting creatures between towns over the course of days. The immediate transportation and global recruitment of Heroes 6 will not exist in Heroes 7. ________________________________________ Újabb infók a német lapból : 7 kampány lesz ezeknek a végén egy epilógus pálya mint a 6. részben. Balliszta, elsősegély sátor visszatér. Egy jó térképszerkesztő lesz! Nem lesz annyira lineáris a játékmenet pl nem lesznek túl magas erejű lények mindenhol blokkolásként egy irányba kényszerítve A Heroes 3 érzést akarják elérni -2D-s városképek lesznek de maga a játék egyébként full 3D-s lesz. There will be 7 campaigns, 1 for each faction and a final campaign/epilogue, like in heroes 6. 4-6 maps per campaign. Ballista, First Aid Tents etc are back. There is a map editor. Less linear gameplay (no high levels monsters to force block paths and force you down a certain route). Wants to capture a Heroes 3 feel Towns screens are 2D again but game is 3D. http://www.joystiq.com/2014/08/14/giving-the-fans-what-they-want-in-might-and-magic-heroes-7 S úgy néz ki külön lesznek a spellek a skillektől, kérdés még lesznek a mage guildek megint. Kérdés lesznek a e bossok újra? http://savepic.ru/5572085.png Hoppá az oroszok megint szivárogtatnak az sg fórumra ez került fel az összes sima és fejlesztett és ostrom egység a Haven és Academy várból! Preview: Might & Magic: Heroes 7 - 3+5=7
A gameplay videóban Erwan mondja, hogy skill pontjaink lesznek ez akkor azt jelenti hogy marad az én nyomom be mely skillt akarom csak a spellek lesznek a mage guildekben meg külső helyeken. Ez jó!