mivel nem 3d, így nem hiszem, hogy komoly gépigénye lenne tablet téren.. annó egy 133 MHz-es gépen is elment 32 mega ramma... manapság egy számológépben erősebb a proci... más kérdés, hogy mennyire korlátozzák le a kompatibilitást, van pár játék, ami adott tableten / telefonon simán kellene, hogy menjen, de play-ről nem lehet letölteni mert szerintük nem oké a dolog...
Megvannak az eredmények : A régi típusú hangulatú Dungeon várkép nyert, nyert a játékzene cd is. De mellé megkapjuk meglepire a Dombornyomott papírokat is! :D Sőt lesz még egy eddig meg nem nevezett meglepetés a gyűjtőihez majd mindenkinek.
Köszi, engem érdekelt. ;) Meg is veszem majd tabletre, ha fair áron adják. Utoljára szerkesztette: gandrus, 2014.12.15. 22:38:18
Az annyiból lenne fura, hogy a HoMM 7 és a gyűjtői valószínűleg minimum fél évvel később jön, mint a HoMM3 HD. Én esetleg a HoMM 3 egyik kiegjének, esetleg a HoMM 2-nek a HD verzióját látnám szívesen. :)
A statokból én egyedül a Magic defense-t hiányolom HVI-ban az egy jó ötlet volt. Utoljára szerkesztette: Andrews2007, 2014.12.17. 20:52:36
luck :( mindig utáltam, nyomorult AI-nak mindig adta a morált is meg a luck-t :(( Néha nagyon bosszantó volt, sansza nem volt már, de azért +akcióval lesebezte az egységemet..
Az emberek városa (Haven) képekben és részletes leírásban, az épületek leírásai és képe. Haven városkép és épületek Academy városkép és épületek A varázslók (Academy) városa képekben és részletes leírásban, az épületek leírásai és képe.
3D-s várak lesznek mint a Heroes V-ben?. mert ha nem akkor ez egy kicsit csöppet szánalmas lesz, hiszen 2015 van. Utoljára szerkesztette: Angelus1991ster, 2015.01.06. 19:01:48
Már megvásárolható a Heroes of might & magic 3 hd steamen, de "enyhén" túlárazott... 12 font, az 4900 Ft a mai árfolyamon! Én biztos nem veszem meg ennyiért PC-re, mikor az eredeti Heroes 3 már megvan rá... Esetleg tabletre. Bocs, az off-ért, bár félig-meddig ide is tartozik, és nem találtam Heroes 3 topicot. Utoljára szerkesztette: gandrus, 2015.01.06. 21:05:09
Hogy függ össze a kettő, a 2015 meg a 3D-s nézet? Szerintem a 2D-s várnézetek klasszisokkal jobbak voltak mint a H5-ben lévő 3D-s. Egyedül a Sylvan tetszett a többi az rém gyenge volt.
A Heroes V-ben pont az volt a rossz, hogy 3D volt a vár is, és akinek gyengébb gépe volt, az egy csomót bámult a töltőképernyő előtt csak azért, hogy vegyen egységet, vagy felhúzzon egy újabb épületet. Más értelme nem is volt az egésznek, hisz minden orbitális nagy, és emiatt teljesen jellegtelen lett. Meg nem is volt valami szép. A Heroes első 3 része pont attól (is) volt nagy, hogy a várnézet nem egymásra dobált épületekből állt, hanem egy rendszert alkotott, akár beépítetlenül, akár beépítve nézted. Beépítve volt persze az igazi, mert egyszerűen jó volt ránézni az egészre. Plusz a harmadik rész mindegyik faja kapott egy eszméletlen jó aláfestő zenét... Na mindegy is, aki tudja, hogy mit jelent ez az egész játék, annak jó 2D-ben is, 2015-től függetlenül.
Egyébként pedig amit látsz a képeken, az TÉNYLEG az kép, ahogy ki fog nézni a játékban (nagy valószínűséggel, hiszen még "work in progress"). Utoljára szerkesztette: Carmang, 2015.01.06. 21:25:49
Az a vicc, hogy én pl. megvettem volna steamen is, és a google play storeban is, de ilyen áron biztos nem. PC-re legalábbis. Ok, hogy javítgattak a kinézetén, de akkor is egy kb. 15-16 éves játékról van szó. Aztán majd csodálkoznak, hogy nem nagyon veszik... Na mindegy, ahogy írtad, lesz ez még -75%, bár én igazából már -50%-al is elégedett lennék.
fura, nekem nem volt túl combos gépem akkoriban és mégsem vártam órákig a vár megjelenésére
és speciel nekem eddig az 5-ben lévő várnézetek tetszettek a legjobban.. második helyen áll a 3. rész, azok is valóban szépek és hangulatos várnézetek, a maguk idejében meg egyenesen überelhetetlenek voltak
a képeket elnézve a H7 max a bronzéremért versenghet a H6-tal..
meg sztem az 5-ben és a 6-ban is volt saját zenéje a frakcióknak Utoljára szerkesztette: Shiwo, 2015.01.06. 22:18:38
Fejlesztőket is néha szájbabasznám, meg a kiadós bölényeket egy szerelmes szívlapáttal. Heroes III , kiváló várnézetek, azt kellene 3d-síteni, oszt ennyi. Nem pedig egy újabb lsd tripet megcsinálni, mert ez a Heroes 7 egy gonzo játékfejlesztés, vagyis a fejlesztés közben a fejlesztők be lehetnek állva.
Red Alert 3 -at is így kurták el, de kurvára , hogy nem az elődöt újították fel, ehelyett lett belőle egy plüss-fetisiszta játék. Filmiparban a remake az ötlettelenséget jelenti, de a pc játékiparban inkább pluszt jelent.
Itt van a Red Alert 2 (+ a Yuri ) , a világ egyik legjobb stratégiai játéka. HD-síteni kellett volna már tavaly.
Na látod! Legszívesebben azt is megcsináltatnám a seggfejekkel, hogy a várban bóklászni is lehesen.
Csak irritáló, hogy 14-15 év óta ugyanaz a séma. Mint egy Total War széria. CA-sok perverzitását mutatja az , hogy előszeretettel vesznek és tesznek vissza hasznos opciókat az epizódokból.
Mellesleg Heroes IV introja és zenéje mai napig erős.
15 euro pffff :D A sima alap játékért, vicces. Ráadás a gépigénynél azt írja a steam, hogy minimum win7... meg core2duo 2GHz :DDD Hát grat.
és az lesz a legviccesebb az egészben, ha még netalántán bugos is lesz..
Elnézést a vulgaritásért, de szerintem mindannyian ezt akarjuk nem? Régi szeretett játékainkat felturbósítva viszont látni.
Pl. a Heroes III-ban a az ördög teleportja még a mai napig brutális.
Egyetértek, ez így nagyon túlárazott. Ha complete lenne megérne ennyit, de így... Good old games-en feleennyiért ott a complete és van hozzá rajongói HD mod. Oké, itt azért újrarajzoltak mindent, meg lesz benne multi lobby, de szerintem ez úgy lenne korrekt, ha itt is a complete-et kínálnák ennyiért. Persze szerintem így is meg fogom venni, de azért tényleg szomorú, hogy nem a complete. Attól tartok,h ogy a többit külön fogják hozni és a végén annyit kell rászánni, mint egy teljes játékra, ami nevetséges.
Szerencse hogy ráérünk megvenni míg olcsóbb lesz...végül is rongyosra játszottuk sztem, én pl. most a karácsonyi szünetben toltam ki a RoE-t...a fene tudja hanyadik alkalommal Utoljára szerkesztette: b type free, 2015.01.07. 12:07:36
Inkább elvi kérdés szerintem, őszintén szólva nem vág földhöz az 5ezer forintos ár sem, egyszerűen csak nem érzem annyinak a hozzáadott értéket, hogy dupla áron adjanak feleannyi tartalmat.
Az a baj, hogy igazából azt sem tudni, hogy jönnek-e majd a kiegek, mert valahol azt írták hivatalosan, hogy azoknak nincs meg a forrása. Persze lehet kamu, és úgy vannak vele, hogy kiadják az alapot, aztán majd ha van rá elég érdeklődés, jön a többi is.
Mage Guildek és varázslatok és varázslatosztályok a Heroes 7ben! Eléggé hasonlít a Heroes 3-5 re!
Megannyi kérdésre van válasz. A kommentekben is. Szerencsére a válaszok titeket nagy fanokat és a VIP-sokat erősítik :) Egy nem balancolt játékot nem ment meg semmilyen 3D-s szuper városkép ahogy írták Ubinoxék! : :) Plusz kiderült pár VIP-es rajongó már teszteli a térképszerkesztőt! :)
Random map generatorra még mindig nincs sehol se megerősítés se cáfolás?
Szerintem ez az új várnézet elég gyenge. Az Akadémiáé még tetszett, de ez a Haven valami borzalmas. Kövezzetek meg, de nekem tetszettek a 5. rész várnézete. Mondjuk lehetett volna valami beállítás, hogy akarsz-e három dimenziós nézetet, vagy nem.
Today we have the great pleasure to introduce you Haven’s Might Heroes!
With Heroes VII, we decided to keep the traditional Might & Magic classes separation. Each hero will be whether Might or Magic of course but subcategories also exists, allowing different skill wheel paths and additional abilities linked to their specialties.
Even if Might Heroes can cast spells, they aren’t the best in this area of course (that’s why Magic Class is for) and would rather prefer to use warcries.
Might Heroes from Haven are divided into 3 categories:
Vindicators, Knights, and Paladins. VINDICATOR Vindicators are the most offensive of the Haven heroes. They rely on the sheer force of their blades to win battles. Masters of warcries and offense, they also have strong leadership and warfare skills. They are decent explorers and users of Light Magic, and even capable of casting the occasional fireball to clean the battleground.
Main skills: Righteousness, Warcries, Offense
KNIGHT Knights are the most typical Haven heroes. Well balanced, they have the strongest leadership skill of all classes. Trained to be rulers and lords, they are skilled in in diplomacy and display a great ability to administrate kingdoms. They also get a basic magic education, mostly from the school of Light.
Main skills: Righteousness, Leadership, Economy
PALADIN Paladins are the enlightened warriors whose path is guided by the holy light of Elrath. Masters of defense and diplomacy, and skilled in Light Magic, their strength is focused on protecting their armies and their people. However, they should not be under-evaluated as competent fighters and battlefield heroes.
Main skills: Righteousness, Diplomacy, Defense
2D-s városkép egyrészt a költségvetése miatt lesz (A H5-ben 35-40 %-át kitette a költségvetésnek csak a 3D-s városképek elkészítése!) Plusz hosszútávon pl multiban jobb a 2D, mivel gyorsabban betölti a gép és nincs időnk nézelődni se mindig. De én is szerettem a 3D-s városokat is!
Random map generator lehet hogy csak az 1. kiegészítővel lesz nem eddig is mindig így volt!
Haven Magic hősök Haven Mágus hősök 3 féle van itt is mindegyikből van női és férfi is. Kérdezz felelek 2. rész A kérdezz felelek 2. része a produktummal magával a játékkal kapcsolatos kérdésekre itt vannak a válaszok.
Heroes VII év végi és 2015 év eleji összefoglaló videó Heroes VII hivatalos blogoldal 2013 év végi és 2014 év eleji frissítések ismertető Csináltam is egy nagy 2. összefoglalót az eddigi hírekről. Utoljára szerkesztette: Andrews2007, 2015.01.17. 14:42:50
Érdekes a hosszú bevezető, hogy elnézést hogy kevésbé másak mit a H6-ban látottak, de elégedettek voltunk velük! Azért lesznek új lények is mindjárt pl Élőhalott pók! :D A kinézet minőségén remélem még gyúrnak ez kb H5 H6 szint a képeken. (Mondjuk ott is van, hogy nem végleges) Haven és Academy lények pl jól néztek ki. Ja ás visszatérnek a régi típusú felélesztéses képességhez ahogy a Herose 3 Heroes 5 -ben láthattuk. Erről les külön cikk is majd. Utoljára szerkesztette: Andrews2007, 2015.01.21. 17:42:19
Bennem azért pár kérdés felmerült az egységeket látva. Tény, hogy a többség nagyon tetszett, de ez a cabir master támadás nekem kicsit bugyuta. Jobban tetszene, ha tűzlabdát lőne ki a pofáján.
A varázslók szépek, de nekem ez a varázsszőnyeges stílus nem jön be. Ez mondjuk egyéni ízlés dolga.
A champion madárban nagyot csalódtam. Mi ez a sok csillám vagy csillag vagy mifene? Valamiféle füstös hatás, vagy örvénylő vonalak önmagukban szebbek lettek volna. Nekem nagyon elüt a többitől a modell stílusa. Nem látom benne az erőt. Nem áraszt félelmetes hatalmat, vagy magasztosságot, csak cukiságot.
A titán kapcsán egy kérdésem van. Nem lesz távolsági harcos? Az animációból én ezt szűrtem le. Nagy változás, de így csak egy upgrade gólem. Remélem nem lesz igazam.
Hirtelen ennyi.
Frissült a tegnapi alap lények kinézete és ott vannak a sima változatok is most.
Azért nagyrészt ugyanaz kinézetre is mint a Heroes 6-ban.... De legalább van újra Csontsárkány és új névvel és lóval tért vissza a kaszás, amolyan Dead Knight pótlék a H3-ból. Plusz van élőhalott pók.
Ez a titán közelharcos támadása. Tud lőn is amint a demó videóból kiderült. Kérdés hogy az alap változat is tud e már.
A fejlesztett lényeknek az Academynál a kritikus ütésük van a simánál pedig a sima. Utoljára szerkesztette: Andrews2007, 2015.01.23. 19:42:34
sosem gondoltam volna hogy idáig "fajul" ez a játék. anno az első és második rész után az ember azt hitte, olymposzi magasságokba juott ez a játékkategória a hmm3-nál. :)
Nekropolis bocsánatkérés és esetleges változtatások Már meg is volt a bocsánatkérés a nagyon (Heroes 6-hoz) hasonló Nekropolis egységek okán. Necro - A word fro | Might & Magic® Heroes 7 | Ubisoft Official mmh7.ubi.com 1-2 modellt egységet lehet lecserélbnek vagy más lesz a kinézete de a képességek maradnak bár még az se tudjuk mik azok
Azért szerintem kicsit sokat rinyál a community. Egészen konkrétan mindig, mindenen. :)
Komolyan egyre jobban tetszenek a játékkal kapcsolatos hírek, aztán megnézem a kommenteket a honlapon vagy a facebookon és az élettől is elmegy a kedvem.
Igen ebben igazad van. Főleg hogy sok a troll is a Shadow Council honlapon láthatóan aki csak flammel és spammel!
Hát én ezt a felturbózott harmadik részt tutira azonnal megveszem!
Szerintem az ötödik rész háromdésítése óta a Heroes sorozat fabatkát sem ér. Bezzeg a legendás második és a harmadik rész! Mai napig tolom őket. A legviccesebb az hogy az ótvar 5.-6. részek fényében még a negyedik is egész jó.
Imádtam a 3. részt, de véleményem szerint nagyon szűklátókörűnek kell lenni ahhoz, hogy valaki ne lássa, hogy az 5. rész mennyit javított még rajta. A 3 "jóságához" nagyon nagy részben hozzájárul a nosztalgiafaktor. De visszanézve igen is voltak komoly hibái, a legnagyobb talán az iszonyatos mértékű kiegyenlítetlenség. Az 5 egy nagy lépés volt, viszont abszolút nem tért el olyan mértékben az eddigiektől, hogy elvesztette volna a heroes érzést (ellenben hattal). Nagyon sokat játszottunk mi is multiban a hárommal, de manapság inkább az 5-tel játszunk. Sokkal kiegyensúlyozottabb, és sok más hibát is kijavítottak. A 6 ezzel szemben valóban nem sikerült jól. Bár ez teljes mértékben a ubisoft hibája volt, és nem a Black Hole-é. Itt egy nagyon érdekes írás egy volt BH dolgozótól, aki részt vett a 6 fejlesztésében. Nagyon nagyon érdekes, javaslom akinek van 1-2 perce olvassa el, jó egy kicsit a színfalak mögé látni: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=470614
szórakoztam vele 10 percet tableten.. egész irányíthatónak tűnt az első harcig.. elég furcsa a logikája.. ott anyáztam egy sort... ugyanis..
- a pályán felszedni dolgokat dupla érintés
- a távolsági támadás dupla érintés
- ha közvetlen mellettem az ellenfél, akkor tudom dupla érintéssel támadni
- de ha nincs mellettem, csak elérhető távolságon belül van, akkor a dupla érintésre elvesztem a köröm !!!!!
olyankor a támadásra lenyomva kell tartanom az ujjam az ellenfélen, majd a megjelenő sárga mezők egyikére ráböknöm, hogy honnan akarom támadni.. oké, tudni akarja honnan támadok.. de könyörgöm, dupla érintésre akkor legalább ne skippelje a körömet ..
Jól néz ki, és jól fut az Acer Iconia A1-810 tableten, és csak 8 font a steames 12 fonttal szemben. Az irányítás is elég jónak tűnik eddig, csak a lövést nem akarja megcsinálni, hiába tapicskolom kétszer az ellenséget... nem értem miért. Mindig csak az inforációt adja be róla.
Shiwo, neked csak sima dupla kattintás az ellenségen a lövés? Utoljára szerkesztette: gandrus, 2015.01.29. 20:58:46
Most meg működik a lövés. Kissé bizonytalan, néha működik gond nélkül, néha meg nem. Fura. Egyébként jó játék.