A Heroes V-ben pont az volt a rossz, hogy 3D volt a vár is, és akinek gyengébb gépe volt, az egy csomót bámult a töltőképernyő előtt csak azért, hogy vegyen egységet, vagy felhúzzon egy újabb épületet. Más értelme nem is volt az egésznek, hisz minden orbitális nagy, és emiatt teljesen jellegtelen lett. Meg nem is volt valami szép.
A Heroes első 3 része pont attól (is) volt nagy, hogy a várnézet nem egymásra dobált épületekből állt, hanem egy rendszert alkotott, akár beépítetlenül, akár beépítve nézted. Beépítve volt persze az igazi, mert egyszerűen jó volt ránézni az egészre. Plusz a harmadik rész mindegyik faja kapott egy eszméletlen jó aláfestő zenét...
Na mindegy is, aki tudja, hogy mit jelent ez az egész játék, annak jó 2D-ben is, 2015-től függetlenül.
Egyébként pedig amit látsz a képeken, az TÉNYLEG az kép, ahogy ki fog nézni a játékban (nagy valószínűséggel, hiszen még "work in progress").