Én az ipari területek megközelíthetőségével kezdeném a problémamegoldást. Valószínűleg a gyárak egy része nem tud exportálni a nehéz megközelítés miatt, kvázi távol esnek az autópályától. Valamint a gyárak melletti bekötő úton sem szerencsés a sok kereszteződés. Minden második kereszteződés bekötése bőven elég lenne. A legjobb lenne ha autópálya jellegű (vagy hasonló nagy forgalmú) út húzódna végig az ipari zónáid mellett, ami felgyorsítani a közlekedést.
Szasztok. Ez az első, nagyobb városom, szerény, 30.000 fős lakossággal. A gondom a következő: hiába jelzi ki a szektorokra vonatkozó igénymutató, hogy nem kell több szolgáltatói szektor, az iparom egyszercsak meggajdul, és mindenfelől az jön, hogy felhalmozódott árukészlet, ezután egy rakás gyár lehúzza a rolót, mire visszaállnak a dolgok. Miért lehet ez? A közlekedés elvileg rendben van.
város Utoljára szerkesztette: skory92, 2015.04.20. 19:24:22
Pedig nem teljesen, éppen az benne a jó, hogy a forgalmat szépen lehet kezelni. Abban meg nincs semmi meglepő, hogy egy 1000fős városka úthálózatát idővel át kell alakítani egy több tízezres városhoz.
Sziasztok! van itt most valaki, akinek eredeti a jatek es segitene nekem?
Figyeld meg merre megy az autók és kamionok többsége, és arra fele vigyél nagy áteresztőképességű utat. Esetleg egyirányúsíts pár utcát vagy még az szokott beválni, ha a városrészek és az autópálya közt (nekem itt szokott a legnagyobb forgalom lenni) csinálsz egy kivezető és egy bevezető utat, 3 sávos egyirányú úttal, kevés kereszteződéssel. Az is segíthet, ha figyelsz arra, hogy a nagy utakhoz ne kapcsolódjon kisebb út a menetirány szerinti bal oldalról.
Hali! Ne haragudj de ennél nagyobb marhaságot még nem láttam, hogy te feltetted a magyarosítást és az megoldotta! Hát még ekkkora idiótaságot! DE ESKÜSZÖM, te egy géniusz vagy! Nem hittem a szememnek! IGAZAD VOLT! ELINDULT a magyarosítás telepítése után! Ez hihetetlen! 1000 hálám mgyusz72 ! 1000 hálám!!!!
Tetszik a jatek, sokkal jobb, mint a SImCity. De a forgalom itt is rohadtul idegesito tud lenni, akarmit csinalok mindig akkora dugok vannak, hogy elobb-utobb hazavagja az egesz varost.
Szia! Nekem is volt ilyen problémám. Felraktam a magyarítást és megoldódott a gond.
Közben ennyi változás történt, nem tudom hogyan! http://s1.postimg.org/xask63s3j/Cities_2015_04_17_05_35_37_37.jpg
Valójában a devInfo.txt - vel van valami baja csak nem tudom mi! New Game inaktív, azaz a menüig jutok csak! Egyéb ötlet valakinek?
Passz, nekem megy rendesen windows 7 64Bit-en. Steam community-ben ennyit találtam hirtelen (bár neki MAC-en jött elő): White Screen Fix.: Go to steam -> Cities: Skylines -> right click on Properties -> Set Launch Options -> Type -popupwindow -> Close and Start the Game
Ha nem megy, akkor Colossal Order/Paradox support! Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2015.04.17. 04:52:25
Sziasztok! Megvettem a Deluxe Edition-t és telepítés után indítást követően feketeképernyő és semmi sem történik! Valaki tud megoldást a problémára? Előre is kössz!
Mondjuk szerintem kiváló ötlet és így még kedvet is kap az ember a vásárláshoz. Nem úgy mint a Simcity-nél -vagy épp az Elite:D-nél-, ahol izomból akarnak kényszeríteni az online DRM-re. Meg sem vettem egyiket sem, kenjék így a hajukra és szívjon az online kapcsolattal akinek ehhez kedve van. Ugyanakkor ezt a Cities Sky-t megvettem, mert nyugodtan játszhatom offline, a játék nem hemzseg a bug-októl, már megjelenés után azonnal játszahó volt, és valóban élvezetes az a mostanra kb. 35ezer mod, amit egyetlen kattintással le lehet szedni, nem kell mókolni mindenféle copy/paste, vagy egyéb mod installer tools vacakolással. Régóta kedvenc kiadóm a Paradox, ezzel most ismét belopta magát a szívembe. Egyben meg is nyugodtam, hogy az emberek nem teljes tömege hülye ás dől be a mázos maszlagnak a DRM-el kapcsolatban -lást Elite-, mint látható, a korrekt és emberközeli üzleti modell is működőképes, sőt...A Paradox eddigi egyik legsikeresebb játéka lett közel a legnagyobb eladással, míg szegény Maxist (Simcity) szépen bezárta a tetves EA, akkorát bukott a Simcity a kötelező onlie DRM rendszerével...Úgyhogy én szurkolok nekik. Játékélmény+tonnányi tartalom+megfizethető ár, és mindenki vásárolni fog. Ennyi a recept... Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2015.04.16. 18:03:52
Sok letoltott dolog van mar steambol es oda van irva hozzajuk, hogy kell berakni es hova? Nekem csak az a bajom, hogy sok dolog hibasan jelenik meg a letoltott cuccokbol a viragbolti verzioban. A masik gondom, hogy a menuben nem latszanak a feloldott dolgok, a viragbolti verzioban, pedig par verziot mar probaltam, de egyikben sem jo ez!
Szia! koszi! az az a bizonyos "nyil" ikon, amivel ki lehet kapcsolni? es minden alkalommal ujra ki kell kapcsolni, vagy ha egyszer kikapcsolom ugy is marad?
Igen, ki lehet kapcsolni a snap to grid-et. Az útépítés ikonoktól balra, kicsit távolabb van egy ikon, az felel ezért. Ha kikapcsolod, akkor nincs rácsra igazítás. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2015.04.15. 17:23:22
Sztem nincs. Éppen ezzel küzdenek a warez ellen...Idegtépő, így inkább megveszi mindenki. Egyébként elérték az 1millió eladott példányt, ami elég nagy szó egy ilyen kis stúdiótól.
Srácok, van rá valami mód hogy a tört verzióba be lehessen rakni a steam workshopos dolgokat?
Mikor megnyitod az útépítés menüjét, a sor legelején van egy négyzet alakú ikon, benne egy kis nyíllal. Azt hiszem azzal lehet ki-be kapcsolni ezt a rácshoz rögzítés dolgot.
Próbáld a 3. fajta út rajzolóval ami az egyenes út és az ívelt út után jön, azzal tudsz legszabadabban garázdálkodni. Ha azzal sem engedi akkor szerintem nincs mit tenni. Esetleg majd jön valami mod. Utoljára szerkesztette: horika, 2015.04.15. 01:55:39
Sziasztok! Tud valaki segiteni abban, hogy hogyan kell, ill. ki lehet-e egyaltalan kapcsolni az ut lerakasanal, hogy ne csatlakozzon racshoz? nem tudom ertheto-e amit irok? Szeretnek egy felkor alaku utat letenni, de nem engedi, hogy olyan felkort rajzoljak, amilyet szeretnek, mert csak ott fejezhetem be az utat, ahol a jetek engedi, nem barmilyen ivben.
Így is működhet, de akkor tapasztalatom szerint jobban kell figyelni az úthálózatra. Illetve a nagyobb járatoknál nekem akkor működik csak kielégítően, ha sűrűbben mennek a járatok és feltolom a tömegközlekedés csúszkát. Egyéb esetben több a dugó, mert belsőbb részekről nem tudják elvinni az utasmennyiséget és többen mennek kocsival. De ez csak akkor gond, ha nincs elég út ami felszívja a kocsisort. Nálad valószínűleg jók az utak, vagy Te is megtoltad a csúszkát...Vagy nem tudom .:-)
Nálam teljesen jól működnek az óriás járatok. Gyakorlatilag 3 járatom van a teljes városra, ami most érte el a 200 ezer lakost. Úgy csináltam, hogy éppen amerre terjeszkedtem a várossal, arra kijjebb húzgáltam a vonalat, mindig bővítve...
Nálam is a rövidebb buszvonalak működnek jobban. Hossz- és keresztirányú vonalakat is használok, amik bizonyos megállókban találkoznak egy rövid időre (legtöbbször egy megálló erejéig). Kezdetben igyekeztem központi megállókból indítani a járatokat (kvázi buszpályaudvar), de annak a látványon kívül nincs sok előnye. Mondjuk attól még jó nézni ahogy megérkeznek a buszok a közös végállomásra.
Ha túl hosszú járatokat csinálsz (kivéve a távolsági járatokat termsézetesen, bár oda már inkább metro vagy vonat, esetleg hajó ha van rá mód), az nem a legjobb. Inkább kisebb régiókat érdemes behálózni buszokkal, és több depóból indítani őket. Egy darabig csökkenti a forgalmat, ha jól vannak kiépítve. A nagyobb sűrűságű városrészekben én párhuzamosan több buszjárattal operálok, kertvárosban, ahol nincs olyan sok ember, elég egyetlen buszjárat is. Végülis ez a valóságbn is így megy. Egy paneltenger közelében pl. több járat is megy, míg egy családiházas, szellősen beépített körzetben egyetlen buszjárat van, az sem jár sűrűn. Akár csak Budapesten megnézed a belváros vagy a lakótelepek közlekedését és összeveted a kölső kerületek ritkán lakott részeivel, ott is ezt a képet kapod.
Vajon mi okból dugja el a játék a mentéseket a rejtett fájlok közé?Vagy 15 játékot indítottam,és amikor ki akartam törölni őket,alig találtam meg.De mindegy,legalább már ezt is tudom. Egyébként teljesen újoncként vannak problémáim.44 órát tettem eddig bele,és általában 7-8 ezer lakosnál kezdődnek a gondjaim.Eleinte az áram szívatott,majd pusztult a nép.Ezekre már rájöttem,most inkább a közlekedés okoz fejtörést.A buszjáratokba teljesen bele tudok zavarodni.Nem ér körbe a járat,hogy az a ...De majd ezt is kifundálom.A jelenlegi mentésben pedig nem bírok kikötőt csinálni,mert meredek a part.Elkövettem viszont egy merényletet,lelőttem szegény kismadarat.Idegesített a sablon csiripelése. Minden gondomtól eltekintve,bírom a játékot.Fél nap úgy elmegy vele,hogy észre sem veszem.Ha rám nem szólnak,az ebédet is kihagytam volna.
Már rájöttem hogy mi kell nekem a Control Building Level Up mód tökéletes :D , kerületenként be tudom jelölni hogy milyen szintű házakat akarok :) (mármint életszínvonal nem pedig hogy hány emeletes :D )
Pukkant negyedet (nyócker) én az ipari park mellé tettem, itt szennyezett a levegő és kevés a kényeztetés (parkok stb.)...Egyetlen luxus villa sem épült még. :-)
Vagy próbálkozz az iskolázottsággal...ahová nem akarsz magas fejlettségi szintű házakat, oda max. 8 elemit adó oktatást helyezz, vagy azt se... Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2015.04.11. 09:16:41
Van, amikor a valóság kacifántosabb mint amit Mi meg bírnánk ebben a játékban "rajzolni" :P
Ez meg egyszerűen szép :
Lehet ,hogy az asset editorban csinálok valamit , le kicsinyítek valamit ,hogy ne nagyon látszódjon, ami csökkenti a telekértéket és közéjük dobálom :D
Vagy egy szemétégetőt az nem foglal akkora helyet.
Hát szedtem már le jó pár házat de így is a játék véletlenszerűen építgeti őket, lehet keresek valami apró szemétfeldolgozót v ilyesmit a workshopban, és közéjük rakok párat, nekem ne puccoskodjanak :D
Akkor tegyél egy szeméttelepet a környékre. Imádni fogják.
Tölts le workshopból olyan fajta házakat amiket akarsz, és akkor olyanok is lesznek. Szerintem alapból szebb fajta házak vannak bent, hogy jól nézzen ki a játék.
Az be van lőve mindenhol, nincsenek felhőkarcolók, a kertváros van tele gazdag villákkal... Egy normál sátortetős ház nincs :S
A Districts lehetőségnél körberajzolsz egy területet és kiadod azt a rendeletet arra a körzetre, hogy nem épülhetnek toronyházak.
Belváros high, a kertváros low residential. Minden szolgáltatásból annyi van hogy nagyjából mindenhova időben eljussanak még a dugóktól is, de van pár hely ahova nem jut el pl. időben tűzoltó és az is pénzes negyed. A parkokból sincs minden utcában... :/
Telekértéket a parkok meg a szolgáltatások viszik fel keményen. Ha sok van belőlük akkor hamar felfejlődnek a házak. Amúgy low vagy high residentalt építesz?
Van egy érdekes "problémám"... Építettem egy várost végtelen pénzel csak úgy, valósághűvé akartam tenni, van benne mindenféle szolgáltatás (sulik, rendőrség, stb.) DE szerintem nem túl sok ,pont amennyi kell... Erre mindenhol maxon van a telekérték... és mindenhol csak modern, pénzes házak vannak... , És az számomra nem szép, nekem normál kertváros kell ,nem egy Dubai... :D Mivel tudom csökkenteni a telekértéket? Vagy valamelyik politika okozza ezt? A hightech housing nincs bekapcsolva. Most kikapcsoltam már azt a parkos politikát is , de semmi nem változott...(bár sokat nem tekertem az időn) Az adókhoz nem nyúltam... Ilyen politikákat engedélyeztem: áram,víz takarékosság, újrahasznosítás, az a smileis turistabarát (Recreational) akármi,oktatás hatékonyságát növelő... Valamelyik okozhat túl jó telekértéket? Vagy nem kéne ennyi politikát használnom ?
Sajnos a Colossal Order-nél ez már régi keletű dolog, a CiM2-nél is csak apróbb dolgokon javítottak. A forgalmon, az emberek útkeresésén és hasonlóan fontos dolgokon semmit sem módosítottak, habár mindenki látta hogy probléma volt velük. Egy idő után már csak annyit mondtak, hogy ők ezt így álmodták meg és nem látnak komolyabb gondot a rendszerben. Remélem már változott a hozzáállásuk, mert a CiM2-vel jó pár embernek okoztak csalódást, köztük nekem is. Tudom hogy kis stúdió meg minden, de náluk valahogy a módosításra való hajlandóság is problematikus. Rengeteg potenciált hagytak benne az előző játékukban is, pedig a hivatalos fórumon éjjel-nappal ment az ötletelés a lehetséges megoldások megvitatására, sajnos az ő részükről már nem volt ekkora lelkesedés...
Bug-os a játék, ez nem vitás. Eleve a forgalommal ugye zűrök vannak kezdetektől, és nem értem a fejlesztőket a patch prioritás kapcsán sem, mert komoly problémákat még mindig nem javítanak, miközben sokkal kevéssé lényeges dolgokat viszont javítanak. A 1.0.7c is sokaknál hazavágta a játékot, laggol, stb. Azért bízom benne, hogy idővel orvosolják a gondokat... Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2015.04.08. 20:29:00
150 ezer lakosnál azért nálam már kezdenek gondok lenni... érthetetlen okokból egyszer csak a kék részek 2/3-a elhagyatott lett, tehát a fél város tele van elhagyott házakkal. 20-30 ezreket ingadozik a bevétel, mikor milyen kedvük van... Ráadásul a vonatközlekedés is megbénult, és nem a városon belüli közlekedés miatt, hanem azért, mert a határokon kifelé áll a sor vonatokból...
Megépítettem a Hadron ütköztetőt. :-) Egyébként legjobb az egészben a kerületek. Ez akkora ötlet, hogy önmagában elviszi a játékot (kis túlzással persze). Teljesen testre szabható így minden. Csináltam milliárdos negyedet, kitiltottam onnan a kamionokat és mindenből a legjobbat kapják...Az ingatlanok értéke az egekben van. :-) És ami a legjobb, ez a városrészem teljesen önellátó, hozzá sem kell nyúlni, nincs semmi hiszti.
A másik amit nagyon eltaláltak, az a mod támogatás.
Ha van egy elhagyott épület, akkor jelöld ki az épületet és vidd az egeret oda ahol ki van írva hogy Abandoned building. Ekkor részletesebben kiírja mi okozta azt, hogy elhagyták az épületet. Pl. nincs hova vinni az árut, nincs elég munkás, nincs nyersanyag, stb.
Így hogy nem látom nehéz volna megmondani, hogy ott nálad konkrétan mi van. :D
Ami biztos, hogy a tűzoltóságot imádja az ipar, nálam az húzta fel hi-tech ipart mert a közeli tűzoltóság nagy mértékben növeli az ipari területek értékét is nemcsak a tűzbiztonságot. ;) Megnézed mekkora körben alakulnak át hi-tech gyárakká a lerakott tűzoltóságnak köszönhetően, és ugyan olyan távolságban mehet még tűzoltóság (nagy tűzoltó épületek sok kocsival)...
Közben meg nézd, hogy milyen ikonok jelennek meg a gyárak tetején és abból mindig tudni lehet majd mire van szükségük...
Akinél nem tölti be a mentést tegnap óta: A Traffic++ mod okozza. Egyelőre be kell nyomni az optionsban a ghost módot, csak úgy mennek a mentések... valamit elcsesztek benne.
Tegnap indítottam egy új város építést. Egyszerű struktúra semmi csicsa ... de az ipari (sárga) területek meg se moccantak. 1db nem épült fel ... van valakinek mit nyomtam el ? Mi változott vagy mi nincs ami miatt beállt a dolog ? Út van, víz- áram van ...
Így történt nálam is. Ellenben jópár épületemet, meg parkomat törölte, ami a törtben benne volt, a steames normál változatban meg nem :) tele lett lukkal a város...
Szerintem mással van ott a gond. Nálam szinte már-már tökéletes az oktatás, lenne hely mindenkinek. Ennek ellenére sem megy minden sim egyetemre... Nem lehet "túloktatni". Emellett nálam a hi-tech gyárakban is dolgoznak túlképzettek... Emellett az iparra szükség van az üzleti szektornak, mert amit az üzleti szektor árul azt az ipar gyártja le szóval az iparra későbbiekben nagy városoknál is mindig lesz újabb igény, másképp nem tud bővülni az üzleti szektor...
Valami más ott a gond.
Thanks, akkor próbálkozom még. Azt megtaláltam, hol látom a lakosság képzettségi szintjét, majd ehhez próbálom igazítani az ipari területek mennyiségét. Esetleg csinálok lepukkant városrészt, ahol csak alap szintű oktatást engedek a népnek.
Az oktatás terén nálam az vált be, hogy mindig csak akkor növeltem kapacitást amikor már (pár)százas nagyságrendű embernek nem jutott elég hely az oktatásban. Nálam az oktatás mindig középérték körül mozog, vagy alatta valamelyest. Ezáltal biztosítható a gyárakhoz szükséges munkaerő megléte, de azért a magasabb szintű üzleti és kereskedelmi negyedek is meg tudnak élni. Az egyetlen hátránya egy ilyen városnak, hogy a legmagasabb földterületi értékek nem lesznek elérhetőek amíg nem bővít az ember, de az sem annyira vészes dolog.
Ez szerintem a természetes rendje a játéknak... előbb utóbb biztosítani tudod mindenkinek az iskolát, középiskolát, egyetemet, de onnantól nem is akarnak csicskamelót végezni gyárban. Ha az oktatásnál minden csúszka zöldben van, akkor el kell telni némi időnek, de sokkal több igény lesz kék területekre, mint sárgára.
Hajó nincs, teherPU sincs még. De export-import a log szerint működik rendesen, kamionok viszik a cuccokat... Ezt a túloktatást nem tudom, lehet, hogy ez lenne? Hogyan lehet túlktatni (vagy hol láthatom, hogy ez a gond)?
Egy kb. 9000-res lélekszámú városnál tartok, eddig minden rendben működött, de most valami nem stimmel és nem tudom az okát. Történt, hogy az ipari negyedben hirtelen tömegesen elkezdték elhagyni az épületeket, mondván nincs elég munkaerő. Holott van bőven, a szükségleteket jelző csíkok is mind nullán vannak. Oktatás rendben, közlekedés és minden más rendben. Kiépítettem buszjáratokat is, bár nem hinném, hogy az volt a gond mert korábban enélkül is full kihasználtságon ment az ipar, és persze nem is segített semmit. Van valakinek ötlete, mi lehet a baj?