Azé lehetnének életszerűbbek a karakterek, meg manapság már majdnem fotórílnek kéne az ilyesminek lennie. Béna RPG-kben 100000x szebb és valószerűbb a terep/karik. Ez így nagyon harmatos(ka). Karikreáló is vicc, olyan durvák vannak mmo-khoz, meg már offline gammákhoz is.
De most komolyan - tényleg azt gondoltátok, hogy akkor a Maxis majd újracsinálja a Sims3-mat az összes kiegészítőjével egy új motorral?
Vagy mi lenne az az annyi, ami megfelelne a kedves közönségnek? - ha kétszer ennyit tesznek bele, akkor nyafogtok, hogy bugos, inkább csinálnák meg rendesen - az alapjáték jó most? hát nem annyira, de oké - és akkor ennyi és majd lesz DLC
direkt van, csak nem a kiegészítők miatt. Ugyanis olyan dolgokat hagytak ki, amiket már nem is lehet belerakni.
Nagyon rossz példa a Simcity idecitálása, ami pont a kötelező közösségi élmény erőltetése miatt bukott akkorát, mint kevés játék a történelemben. Semmi szükség erre. Legyen multi ha valakinek ez kell, de csak választható formában. Erre építeni egy játékot (kivéve a direkt MMO-t természetesen), teljesen felesleges és hibás döntés.
A lényeget jól összefoglaló cikk, sajnos azt támasztja alá, amit a mostani Sim-szériáknál éreztem: egyre kevésbé a sandbox típusú játékokra jellemző szabadság és kreativitás légköre érződik a SimCitynél és a Sims 4-nél, hanem hogy minél több kiegészítővel minél több profitot szerezzen az EA.
Szerintem az összes ilyen visszafogás direkt van. A kiegészítők gyártják az igazi hasznot a cégnek.
a cikk téved, mivel a build mod sokkal gyengébb, mint a 3-ban volt. Alapvető dolgokat nem lehet benne megcsinálni.