Fontos megemlíteni, hogy dx11 vga kell hozzá. Bár lentebb már írták nekem elkerülte a figyelmem. Bukta. Utoljára szerkesztette: bunny, 2015.01.04. 23:33:11
Anno ugyanez volt a szöveg, úgy jó 10 éve, csak akkor az a Tomb Raider lett úgy leszólva, mint ahogy most te teszed az újjal. Akkor mondjuk azt mondták, hogy "persze mert csilivili 3D, az kell a mai agyhalottaknak" ... :) Mindig ugyanaz megy...
Én anno a Tomb Raider részeken nőttem fel, és egyet kell értenem a 2013as Tomb Raider jó lett. Én nagyon sokáig kerültem, nem mertem megvenni, mert féltem rossz lett. (majd egy évvel később vettem meg végül, egy akció keretében) És nagyon jó lett. (csak egyszerű)
Volt benne misztikum, élvezhető lett a platforming és az akció része is, és Lara karaktere is nagyon rendben volt végig. (és azért volt sok visszatekintés a régi részekre) Egyedül csak a nehézséget lehetett hiányolni, ami azért a TR1-2-3-4-ben nagyon fontos volt. (bár ott néha a platforming rész kegyetlen lett)
Erre a részre visszatérve... A Guardian of Light nagyon jó kitekintés volt, coopban különösen élvezetes, viszont nagyon könnyű lett. Még a legkomolyabb challenge toombok is egyszerűek voltak. Bár a mostani rész kicsit nehezebb lett (mármint puzzlek terén, a harc kb ugyanolyan könnyű maradt), de még mindig egyszerű. Egy, talán két puzzle volt ahol kellett gondolkozni kicsit... És ez elég szomorú.
Hát ja. A korábbiak kurvára nem érdekeltek, de a 2013-as rebootot nagyon megérte kipróbálnom és megbarátkoztatott a TP akció/kalandjátékokkal, amire eddig minden képtelen volt. (Ok, azért kellett hozzá az, hogy megnézzem a The Last of Us longplayt is.)
Na ez netto baromság. Máig a 2. rész volt a legsikeresebb. ráadásul egy olyan korszakban adtak el jóval többet belőle, amikor még sokkal kisebb volt a piac. Legközelebb illene utánanézni, mielőtt hülyeségeket posztolsz. Remélem nem 85-ben születtél, mert akkor még gázabb a helyzet.
http://www.vgchartz.com/gamedb/?name=tomb+raider
Szerencsére ezt rajtad kívül baromi kevesen látják így.
- TR 1 - letoltva többször is... még talán N-Gage-en is :-D
- TR 2 - letolva, megmondom a frankót, eléggé megküzdöttem vele anno.
- TR 3 - letolva, nagyon halvány emlékeim vannak róla, azt tudom, hogy kicsit ellaposodott ez is.
- TR 4 - 2-3x is nekiestem és szégyen szemre mindig jött valami más, meg kicsit leül a közepe felé. Őrizgettem a mentést is, de aztán csak nem folytattam, de fogom...
- TR 5 - nagyon keveset játszottam vele, de amit láttam belőle az tetszett.
- TR 6 - ezzel pár órácskát toltam mikor megjelent, de röhejesen bugos volt, talonban van.
- TR: Legend - Kicsit Uncharted feeling. Egyszerű, mint a faék, de maximálisan jó kikapcsolódás. 2x is letoltam anno, annyira kikapcsolt. (HOPPÁ már itt elkezdődött ám a TR megreformálása;-)
- TR: Annyiersary - letolva. Nagyon jól sikerült "rimék" és azért van benne elég sok változtatás ahhoz, hogy szinte teljesen külön élményként kezelem.
- TR: Underworld - +DLC-k is letolva (X360). Na ez még most is kissé bugos, viszont van hangulata, látványos, jók a DLC-k (kissé nehezek is!), eléggé szerettem.
- Lara Croft and the Guardian of Light - letolva, nagyon tetszett, szerettem!
- Tomb Raider (2013) - kilóra bekajáltam. Nagyon féltem tőle, hogy hiányozni fog a nagyon hc platform téma belőle, de igazából nem hiányzik. Nagyon tetszett a survival hangulat, jók és látványosak voltak a harcok, olyan helyszíneken jártam melyeket sosem feledek és 100%-ra kimaxoltam (nem achi szempontból).
A legjobb dolog ami a TR szériával történhetett az a Tomb Raider 2013. Mondom ezt úgy, hogy sokáig én is kötöttem az ebet a karóhoz a klasszikus részek kapcsán, de rájöttem, hogy gyönyörködni és közben remekül szórakozni/izgulni sokkal jobban szeretek, mint frusztrálva kínlódni.
Az új Lara kidolgozottabb grafikailag és a sztori oldaláról is. Ez tényleg olyan rossz.
@Renáta: igen és mint tudjuk ez a minőségre nézve is mérvadó... csakúgy mint a filmeknél. nagy bevétel, akkor biztos nagyon jó. kár, hogy a tomb raider esetében csak egy simlis AC/FarCry-klón lett a korábban stílusteremtő játékból. de a mai 12 éves agyhalottak erre a zsánerra vannak ráhasalva.
Mégis a rebootolt bohóc sikeresebb lett mint bármelyik elődje, muhaha.
Valahogy a tombraider játékok kimaradtak az életemböl, viszont a 2013-as Tomb Raider xboxra megvan, és nagyon tetszett, Mivel a cikk képe is ahoz füzödik igy azthittem annak jött valami folytatása, erre köze sincsen hozzá. Cseréljétek le a képet szerintem, eléggé megtévesztő...
Az első DX11-et tudó kártyák majdnem 5 éve jöttek ki. Jelenleg a legolcsóbb DX11-et tudó VGA kártya boltban 7.000 Ft (nyilván akkor nem 7k volt). Egy 5 éves konfig egy VGA-val hidd el elviszi a játékot... cégben ilyen van. Utoljára szerkesztette: Tinman, 2015.01.04. 13:51:47
"Cserébe a Lara Croft and the Temple of Osiris legalább nagyon jól optimalizált, több éves konfigurációkon is könnyedén futtatható,"
Baromság.
Ha nincs DirectX 11-et tudó VGA-d akkor el sem indul!
Igazából mondhatni mind ugyanolyan. A régi Lara attól mert régi még nem lesz jó. A harmadik, negyedik meg Angel of Darkness még szar játék marad ugyanúgy.. hiába 10+ éves, akkor is. Az új meg élvezetesebb. Csak hát új, ami jó ok lesz mindig a leszólásra :) Pedig a TR AoD de iszonyat gyenge volt anno te jó ééééééég....
na, ez legaláb nem leszbikus feminista mint az új csaj aki Samanthába szerelmes...
bár a fenti nagy kép azt sugallja, hogy ez a új hülyepicsa Lara kalandja, szerencsére nem az, hanem a régi, "igazi" Laráé. a hangja ötödször is Keeley Hawes, és a fizimiskája, ruhája is a klasszikus Lara, nem pedig rebootolt bohóc.
Hát az ilyen pöttömke kis figurák kalandjai már nem mozgatnak meg, de telefonon biztos lesz aki eljátszogat vele.