Ha esetleg valaki nem tudja :) elmondom hogy kell megcsinálni a varázsló a ketrecbe küldetést. Két embert kell elindítani lefele át azon a tüskéken az üres helyekre be kell állni és 2 3 kör alatt átenged. A másik két emberrel lehetőleg egymás mellett kell álni hogy védjék egymást, ilyenkorra nekem már volt két jó erős tűzvarázslóm azokkal megadagolni a repülő lényeket. A hidakra soha nem ráálni ott megy az inga csak mindig a szélére és átfutni egyszuszra. Felfele egy idő után elakadsz mert egy hídon nem lehet túlmenni csak nyugi azt lentről kapcsolják. Mondom a lefelé menő 2 embert lehetőleg egyik legyen egy erős harcos a másik egy varázsló, azt a varázslódat vidd aminek messzebb vissz a flameja. Tehát akik lefele mennek azonnal egyik odarohan a kapcsolóhoz a másik a kis szigetre ellenkező oldalon ott van a kapcsoló a továbbjutáshoz, A harcos azért kell mert pucolni kell a bogarakat ő megy a kapcsolókért, amikor megvannak felfele mennek mind a ketten. Mikor felemelkedik a ketrec a varázsló megadagolja a túlparton levő varázslót , a harcos meg védi a bogaraktól őt. Lehet hogy meghal a varázslód de addigra már a fenti szálon is odaérnek az embereid és bevégzik a lesebesült varázslóval. Sok 3 as szintű flamet kell kinyomni a harcosok meg a sebesülteket kivégzi. Nem annyira nehéz csak nem kell félni ketté választani a csapatot, ha együtt maradnak túl lassan megy és elvéreztetik őket a folyamatosan érkező bogarak.
Az első játék mindig csak felderítés a játékban :) Tudod hogy a hiba miatt elsőre végig se vihettem. Ez a pálya logikailag a legnehezebb a játékban, meg majd lesz még egy mikor a csúnya hercegnők ülnek a toronyba és kell velük beszélgetni de soha nem az erős szörnyek a probláma hanem az mikor nem jössz rá mit kell csinálni.
Ok, de gondolom minderre Te sem az első nekifutásra jöttél rá. Merthogy az ember először azt se tudja, mi fog történni a pályán, mikor jelennek meg újabb ellenségek, mire képes a főellenfél, stb. A druidás pályán pl. másodszorra lett egyértelmű, hogy mindenekelőtt a druidát kell kinyirni, különben szétbuffolja azokat a böhöm nagy izéket és akkor esélytelen a csapat.
Mondom a tutit. Át kell szaladni 2 emberrel fölülre úgyx hogy megölöd a szörnyet egyszer akkor a nagy szörny beáll középre. két embert lennt hagyni. Fent van még egy nagyon erős ember azt oda kell csalogatni a felnyíló ajtók fölé és mikor fölötte áll rákapcsolni másik emberrel az ajtót. Azonnal meghal 80 at sebez az ajtó. Ekkor már csak a kapcsolók helyes sorrendjét kell kikombinálni, a lenti két ember meg szépen végig sétál jobb fölsőig és vége :) Nehéz volt?:) Egy potiont használtam.
Eddig ez a kristályos pálya volt a legszemetebb.Mire rájöttem, hogy a kapcsolók melyik kaput nyitják, 4-szer véreztem el. Egy a lényeg, a korábbi csatába(ami után nincs mentési lehetőség) vinni kell manna és health potion-okat, DE nem szabad őket elhasználni, mivel a kristályos pályán életmentőek lehetnek. Azért úgy ötödszörre meglett!
NA látod ... naggyából minden játéknál könyörgöm neked hogy a legfrissebbet töltsed le de már alakul :) 2. 08799 sokkal szimpibb szám mint az előző volt. Több alternatív vége van a játéknak, majd kiváncsi vagyok neked mi lesz a vége. Annyit elárulok egyik emberedre nagyon sanda szemmel nézz :)
Végre működik rendesen, a csata után nem áll le minden.
A virágbolti - ha jól tudom- retail verzió és nincs rajta DRM. Tehát le tudod tölteni a hivatalos 2.0 patch-et hozzá (http://blackguards2.daedalic.de/patches/) , és tudod telepíteni. Ilyen helyzetekben (virágbolti) pedig nem árt a tűzfalon a játék exe-jét letiltani outgoing-ra Ha működik és rendben van így a játék, akkor később meg is tudod vásárolni
Igen volt egy eredeti ugy értem codexes hehe verzio ott a griffekig lehetett eljutni akkor sokan váltottak 1.1.84.54 esre mint irod is én is azon játszottam végig igy ahogy mondod 2 3 probálkozás per szint alapon ez a legfrisebb amit ismerek Blackguards 2 [v2.0.8799] [RUS | ENG | MULTi9] RePack by RG Mechanics érdemes lenne feltenni mentés alapos félretétele után De aki fizetett a játékért ugyanezt szivja végig azt képzeld el egy honap után még mindig bugos volt Ráadásul szinte semmi változás nincs az elso részhez képest kapott is a fejleszto hideget meleget érte Én végigvittem a hibával is mert gyakorlásnak fogtam fel ha kiakad a vége teljesen dobbenetes a játéknak ha megnyertétek az utolso várost játszátok tovább messze nincs még vége egy nagyon fura dolgot épitettek a játékba az utolso fobossharc után is Helyzet az hogy nincs más értelmes RPG kozel távol ami elfut 2 magon esetleg még erre nézzetek rá ez jo http://sg.hu/forum/tema/1424519025
Értem, hogy többen végigjátszották a 2.0-ás patch nélkül is, de nem lenne egyszerűbb felpecselni rendesen és úgy kipróbálni, mint most így szenvedni vele? Ezeket javították: Major Bugs: – Fixed issues with passing blow interrupting AI scripts on special occasions – Fixed win conditions with petrified enemies in several end game battles – Removed two possible timing issues with Sandghost “devour” attack – Fixed soft freeze when Kulminatio level 3 hit its target – Fixed possible soft freezes when AI’s died during their turns – Fixed an issue with speech being interrupted if app focus was lost – Fixed an issue that made it possible to start the campaign with only mercenaries – Fixed Korean book font – Fixed Problem that potentially hindered the process of Zurbaran’s story
Minor Bugs: – Fixed graphic glitches when applying overlays to pot helmet – Fixed animation glitches in training fights – Fixed a couple of battle-log issues with special attacks of monsters – Improved sound fix in cut-scenes – Fixed some issues with NPC barks – Removed unnecessary colliders in scenes to improve performance and stability – Improved crane load dropping precision – Added “game over” trigger if thief in Labyrinth 3 dies before pulling the lever – Added “game over” trigger if Cassia dies in Labyrinth 3 – Fixed alternative win condition at Niobe’s estate – Fixed Blood Organ’s Jumper conversion issues and conversion count for achievements – Fixed one minor AI issue with Legionnaires sometimes not using levers correctly – Fixed a bug in Insectoid Archer AI concerning attacks on destructible objects – Improved scripted camera movements during in-battle dialogues – Added missing blood organ to battle of Mengbilla – Fixed LOS issues with the inner wall in Mengbilla – Improved escape zone functionality so players don’t have to wait inside escape zones until win is triggered – Improved take cover routines in AI. Melee fighters in cover will now properly fight back from within cover – Fixed a win condition issue in the Lorfas preparation battle – Cleaned up hex-field in Goblin mine, disabled cells with obstacles – Improved team-AI reactions on bridge outpost battle – Fixed an issue with the gate in defend battles of the first Chimera creator – Fixed some minor issues in Ghouls’ berserk behavior – Fixed dialogue timing in first expedition battle
Én akkor is feltenném, ha itt nincs is felsorolva a te problémád.
Azt hiszem, egyelőre feladom. Már többen is végigjátszották(és nem a 2.0-ás verziót), de nekem elegem lett abból a bug-ból, hogy ma például kétszer csináltam meg a hídleeresztős küldetést(első csata a törppel a csapatomban), de hiába győzök, nem történik semmi, csak állnak megint a karaktereim a csatamezőn. Valaki azt tanácsolta, hogy minden csata előtt ki kell lépni a főmenübe és akkor nem jön elő ez a hiba. Igen ám, de itt van egy dialógus a törppel, aztán indul is a csata. Vagyis nem lehet előtte kilépni a főmenübe...
Helló, Sárkánylovag! A Craft the World után ismét összefutottunk! Én tegnap próbáltam ki a Játék 1.1.84.54-es verzióját, de itt is az a gondom, hogy a csata után megkapom az XP-t és a rewardot, aztán semmi. Ott állnak a karaktereim a csatamezőn. Pedig ez még csak az első arénaharc, ahol a régi társaim egyikével találkozom(Takata vagy hogy hívják). Az első részt totál végignyomtam hiba nélkül, de ez a folytatás egy bughalmaz. Nincs valami tipp?
Az első részt én se játszottam végig, az aréna kegyetlen nehéz volt. Eltörölték azokat az idióta tulajdonságpontokat, nem kell már egy képességhez bizonyos pont erő iq satöbbi. Itt azért javítottak a dolgokon, a játék közepétől a varázslók brutál erősek. 4 es földrengéssel meg tűzlabdával nagy seregeket is le lehet verni benne. Meg támogató seregek is vannak egy tűzvarázsló egy fekete óriás egy assasin. Sajnálom hogy itt nem megy ez a fórum de máshol van egy pörgős fóruma...
Ezt a játékot át kéne nevezni... mondjuk lehetne pl Masochism vagy Sadistd's developers we are...
Az első rész tesztköre után után inkább a mellbimbóimnál lógatom fel magam minthogy ezt kipróbáljam - és valószínüleg igy lenne komfortosabb :)
Sziasztok! Tudnátok abban segíteni hogy a játékhoz készül-e magyarítás? Előre is köszönöm a válaszokat!
KINT VAN A Version 1.1.84.54 MÁR LEHET JÁTSZANI AKADÁS MENTESEN VELE !!! Az eredeti mentését ha áthozod működik vele tovább gond nélkül.
Én azt végigcsináltam most volt egy olyan hogy 6 an végigirtottunk 20 sokkal erősebb lényt (elképzelhetetlennek tünt ) és a végén a főellenségnek mikor pár életpontja volt csak nem adta át a kört :) Mint egy megsértődött ovodás:) cumi két óra oda.
igen arra gondoltam, es valszeg bugba szaladtam :) pedig egyebkent nagyon hangulatos cucc, le a kalappal
Nem tudom sajnos neked melyik verzió van meg béta vagy már a full codex, meg balróll jobbra pálya többféle is lehet. Srácok írták ncoren hogy bugos a progi még többféle hiba van benne konkrétan ezt nem. ERRE a pályára gondolsz ? Itt mind a négy karakterrel arra a fehéres vonalra kell ráállni a kapu mögött. Nem elég ha átviszed őket a kapun a vonalra ! Csapdákat elején lerakni és az olajtócsákat a földön a tűzvarázslóval felgyújtani úgy sebződve követnek. Néha tényleg nehéz kitalálni a játékban a célt , minden kezdéskor nyomok egy V -t sárga mutatja hova kell menni a piros meg hogy mit lehet használni, ha a sárga nincs akkor valakit meg kell ölni. Általában mindenkit ha végtelenül jönnek pl a halászfaluban akkor ott a valamiben eltérőeket kell megölni. De vannak trükkös pályák is :) Utoljára szerkesztette: sárkánylovag, 2015.01.21. 13:52:34
ezt csinaltam pontosan, at is mentem a hidon mind a 4 tagommal, es nem tortent semmi - bug, vagy buta voltam ?
Ahol bal oldalon indulsz és jobb oldalon le kell húzni egy kaput ráadásul 3- szor ott le kell rakni csapdákat a pálya indítása előtt meg buktatókat. Meg olajtócsákat felgyújtani tűzvarázslóval. a V-t lenyomva jönnek ki a használható tárgyak. Megértem hogy felnyomott néha engem is, nem a harc a lényeg a játékban hanem hogy rágyere a pálya megoldására. A halász falu utána is szivatós menj nyugatra mondják ott egy hajó odamész de neeem nem lehet rá felszálni és folyamatosan jönnek a halászok vég nélkül... Inkább kalandjáték ez mint rpg. A játék legelején le kell nyomni a Vt és alaposan megtervezni mit csinálsz enélkül harcolsz egy órát és csak szívsz a végén...
pontosan ott baszott fel eléggé a játék, hogy letöröljem :D arról írtál, ahol a pálya bal oldaláról indultok, és a jobb oldalon le kell ereszteni egy hidat? .. ugye végül nem kell megölni mindenkit .. ?!
Tudja esetleg valaki hogy a Pókkirálynő hugát a Miriát hogy kell kiszabadítani ? Ahol jön az a két nagy böhöm lény is de lezárul a várajtó hogy nyitom ki újra ?
TESSÉK AZ ELSŐ 10 PERC
ez most egy topiknyitó bejegyzés volt? jó sok infót megadtál, hát az sg se a régi már DDD
Jó humor megmaradt, de ha azt mondom hogy a 3. pályán 4 első szintű emberemre 12 db 3. szintű rohamoz akkor mindent elmondtam a játékról úgy érzem :) Na ugorjunk neki 7. szerre is... Megjegyzem van ahol lehet a pályákra előzetesen csapdákat kipakolni ami kicsit megkönnyíti a helyzetünk, mondom kicsit :)