A kontrolleres irányítás is gáz, billentyűzethez csak akkor nyúltam mikor másfél szakasz után nyomtam alt+f4-et. Egyedül a pálya grafikája tetszett pedig egy rally-s játékban ez csak sokadlagos tényező. A Milestone mellett annyi szól hogy hajlandóak voltak kiadni egy demot, így sokakat megkímélnek a vásárlás utáni csalódástól vagy nem kell letölteni cirka 30GB-ot pár perc tapasztalat szerzésért. A Dirt Rallynak is vannak hibái , de a vakok közt a félszemű a király. Utoljára szerkesztette: Musicking, 2016.01.22. 10:11:50
A Fanatec-et se támogatja. :( Kábé negyed órát volt fenn a gépemen. Majd a fullost még kipróbálom, mert a demo nem perdöntő. De ez gamepad-re, billentyűre készült, az egyértelmű. Legalább nem kell időt keresnem egy újabb szimre, így is kezd már túl sok lenni a jóból. :)))
Alapvetően úgy álltam hozzá a dologhoz, hogy valószínűleg nem lesz jobb a DiRT Rally-nál (ez már videók alapján is látszott kb.), de ez, hogy a DFGT-t nem hajlandó támogatni a játék...plusz, hogy 1 szakasz és 3 autó közel 5GB-ot foglal el...kész röhej.
Az nekem is lejött hogy fake, mert ez az idő a lydden junioron egy átlagos időnek számít (amit az alapbeállításokkal bármikor megfutsz) , pedig az a teljes pályának csak kb. a negyede.
Az valószínűleg valami elcsalt idő. Korábban is voltak ilyesmi idők, Codemasters-ék írták is a múltkori blogjuk, hogy próbálják kigyomlálni az ilyenek embereket.
Sziasztok! Tudna valaki segíteni, hogy hol találok beállításokat az autókhoz? Próbáltam keresni a google barátommal, de nem jártam sikerrel :/
0:34-35-nél ott a 6ik fokozat vége, de már nyomni is kell a féket és rakni vissza 4be a jobbos miatt. Három helyen szoktam 2est szúrni egy rövid időre, a joker előtti balosnál, 0:25-nél és 0:42-nél de ott is csak azért hogy kicsit kitörjön a járgány hátulja. Persze lehet ezt másképp is, de nálam ez a koncepció működik nem is olyan rosszul. A WR idők közül megnézném hogy sikerült összehozni a 0:19es lydenn full körrekordot. Utoljára szerkesztette: Musicking, 2016.01.17. 14:45:17
Harmadik az túlzás is, nagyon nagyon nagyon rövid áttéteknél van értelme egyébként bukó és nem feltétlenül a rajt, hanem utána nem tudod kiautózni a teljesítményt 4. 5. 6. fokozatban. Az AI-t meg ne nagyon vegye alapul senki mert hulla gyenge a WR időket kell nézni ;)
Számomra is újdonság volt, sőt hihetetlenül is hangzott, de jobban belegondolva van olyan pálya ahol van ebben logika, mert nem tudják rendesen elosztani a fokozatokat... a másodikkal meggyőztek, de a harmadikat még mindig túlzásnak tartom. :)
Semmibaj:) Ja, a 208-ak nagyon jók voltak, idén szerintem Hansen a legesélyesebb a vb-re. #1650 Hát nem tudom, igaz én is most hallottam(és próbáltam ki) először a 2-esből indulást, de szerintem többet számít az, hogy magát a rajtot, hogy kapja el az ember. De majd most megyek párat 2-esből csak kiváncsiságból:D
Szerintem azért vannak különbségek, viszont nehezen hiszem hogy kilőtt segítségek mellett hamarabb hamarabb előre küzdöd magad (miközben felváltasz 2 sebességet), mint 3ikból indulva egyenletes gyorsulással. Mivel tegnap úgyis toltam rx bajnokságot Subaruval (ami kb egy szinten van a 208-al) is és befigyelt a höljes full így felvettem belőle a rajtot, ezzel a váltóbeálíltással. Utoljára szerkesztette: Musicking, 2016.01.17. 10:19:33
Bocs igazad van, csak egész nap belekötnek mindenbe amit írok, kicsit túlreagáltam a smileykat, ne haragudj. Egyébként most a Peugeot jött föl nagyon Hansenékkal, ők fogják vinni az autót KPT-nek, kíváncsi leszek nagyon.
Nem értem, miért kell felháborodni azért mert vissza kérdeztem. Szerintem kb. ugyanott van mint a Polo ami meg kb. ugyanott mint a DS3. Kb. ugyanannyira erős, ugyanannyi kg, és ugyanúgy 2 sec a 100-as sprint(ezeket a VW honlapjarol neztem, nemtudom mennyire reálisak). Másrészt meg egy szóval se mondtam hogy jobban tudom, csak leírtam azt amit találtam a neten, de mindegy.
Ezen az SG-n már nem érdemes semmit írni komolyan, mindig jön valaki aki rohadt okos. Szerinted egy Beetle hol van egy Solberg féle Citröen-től? Mint Makó Jeruzsálemtől kb...
Igen? Mert így nézegetem az adatokat (VW Beetle GRC vs VW Polo RX) és nagyon hasonlóak. És a Beetle-nél azt írják, hogy FIA/GRC szabvány szerint van építve/tervezve:D Meg a Beetle bent is van a várható autók között:D Utoljára szerkesztette: bmwcrash, 2016.01.16. 22:00:07
Azért ne állítsuk úgy be, mintha olyan orbitális különbségek lennének. Legerősebb AI, 5/5 fejlesztés az autóban. kép Csak a rend kedvéért a bal oldani az 1-esből indulás. Utoljára szerkesztette: bmwcrash, 2016.01.16. 19:06:21
Ja másodikból vagy harmadikból, az esetemben még hosszabra is vannak állítva a fokozatok. Azt azért megnézném DR esetében 1-es fokozattal rajtolva hogy sikerülne neked az alap Höljes pályán már a jokernél ekkora előnyt összehozni, persze nem a kezdő nehézségen.(kep1kep2).
Alap értsd nem különleges, nem életidegen... Az AI-t hátramenetben is le lehetne rajtolni szerintem olyan gyenge. A török pálya egyébként elég speciális (szar), itt nem csodálom hogy ennyire szét vannak tolva a fokozatok. Általánosságban kettesből rajtolnak, trust me bro.
De ez meg az ember... :D Tehát nem "alap" a másodikból indulás, hanem beállítás, és nyilván pályafüggő is, de ettől függetlenül nekem ez új, a játékban meg simán lerajtolható az AI első fokozatból indulva. :)
(egyébként meg elég szépen eljött a rajtnál) Utoljára szerkesztette: Solt, 2016.01.16. 15:58:04
Ez nem RX autó ember :D Egyébként áttételtől függ, be lehet állítani mindegyiket úgy, hogy egyesből menjen, ha magasra teszed az áttételt akkor működik. A Dirt Rallyban nagyon rövidek a fokozatok, van olyan amit élőben is így állítanak be, van amit nem. Amikor én anno EB-n voltam, ott beszélgettem a szerelőkkel ők a Volvo-ban pl nem használták az egyest egyáltalán, Peugeot-ban szintén. Utoljára szerkesztette: bosco05, 2016.01.16. 15:47:15
IRL sem rajtolnak egyesből, egyszerűen olyan nagy a nyomatéka az RC autóknak, hogy nem éri meg, szinte nem is használják az első fokozatot. Próbáld ki hogy kettesből rajtolsz, alacsony áttétellel pedig nyugodtan indulj hármasból, egyszerűen megjön az ereje azonnal.
Állítólag a 2 literes wrc-kel a hajtűket lehetett hármasban venni, aszfalton, olyan nyomatékuk volt, akkor ezeknek a rallycrossos autóknak ez kb meg se kottyan.
Segítségeknél van valami rajt, hogy ne a gép rajtoltasson. És akkor ki is tudsz akár ugrani. Amikor online funoltunk ,akkor is úgy volt, hogy kéziféket be kellett húzni. Emlékszel? Na,akkor be tudod rakni 2-be és úgy tudsz rajtolni.
Én nem tudok felváltani 1-es fokozatból a rajtnál. Nem tudtam, hogy ilyen köcsög az AI, nem sokat mentem ellenük offline. Tényleg olyan mintha ők egy sínen mennének hiába mész nekik ugyanúgy ugyanazon az íven megy tovább és te csúszol ki helyette :D Az egyetlen hibájuk, hogyha mellémész és leszorítod őket, akkor elveszik a gázt.
Egyébként a videón egy Daily Event volt ahol random berakott egy pozícióba.
Ezért indulok általában 3 fokozattal, hogy nem tudjon kezdésnél hátulról nekem koccolni az AI, ha 3ik helyről indulsz ezen a pályán akkor rendszerint (10/7) kezdésnek a bal oldalon lévő AI rátol a korlátra. Ezen a pályán legtöbbször rajt után kimegyek joker körre, mastersen általában a 1-2ik helyre vissza lehet jönni, utána már csak arra kell figyelni hogy a joker előtti balos kanyarban nem tudjon kitolni vagy pörgetni az AI. Az egy dolog hogy csal mint az állat de még a mezőny felét ki se lehet tolni a pályáról mert oda vannak 'ragasztva' az aszfalthoz, téged persze bármikor kitolnak vagy beforgatnak. Ha nincs egy kocsihossz előny akkor bármi megtörténhet. Utoljára szerkesztette: Musicking, 2016.01.15. 20:32:02
Az AI nem szeret engem :D 5 méter után kilök a francba :D
Még nem hallottam, többnyire a saját zenéim (mármint amik a vinyón vannak) hallgatom autós játékok közben :) Utoljára szerkesztette: patchaou, 2016.01.14. 13:41:18
VSR Event vasárnap éjfélig. Elkezdjük összeengedni a kategóriákat és több féle szakaszt is beraktunk. Szerviz minden után lesz, ugyanis amíg nincs saját személyzet,addig jól jön a javítás, úgyse ér kb semmit.
micsu evo x , csak max 3as fokozat ott tartósan pörgetve , fék nélkül így visszatolva 1be hogy legyen lassulás, a megcsúszáskor egy kisebb kocc is befigyelt az egyik kisebb kővel
kocc nélküli saját tempómban tartós pörgetés nélkül
Mindjár látszik a turbónál pl semmit se számít max a frontális kocc tudja tovább rontani az állapotát. A váltónál szintén nem látszik nagy különbség. A koccolt járgánynál látszik a kaszni és a kerekek sérülése de a lengéscsilapítóknál már nem. Innetől kezdve nem is csodálkozok hogy csak egy gyenge sérülésmodelt kapott ez a játék és nincsenek komolyabb meghibásodások mint pl, a turbó elszállása, motor megfőzése, és a váltó elszállása. Ezen a téren a sorozat egyes részei (cmr4-05, dirt 1) még mindig felülmúlja a dr-t. Utoljára szerkesztette: Musicking, 2016.01.10. 17:48:02
Sokat kell használni felhúzott ffb-vel, ennyi, a műanyag fogaskerekek elkezdik megadni magukat. Egy minimálisan érezni az én G25-ömnél is, de nem zavaró. Vegyes hajtásba benne lesz mindkettő negatívuma :D
már a dfgt-nél sem lehet érezni a ffb lyukat, ha megfelelően be van állítva... kíváncsi lennék mit tud a vegyes hajtás...
szvsz elég idiótának kell lennie annak aki képes pl. egy év alatt szétrángatni egy dfgt-t, vagy neadjisten egy komolyabb felépítésű, értsd. több fémet tartalmazó kormányt...
amúgy a dfgt-t szépen lehet moddolni is, ha van hozzá műszaki érzéke az embernek... nálam már fém váltófülek, bőr borítás, módosított pedálok... mondjuk nekem megvan a lehetőségem, mivel melóban hozzáférek olyan eszközökhöz, amelyekkel mindezt gyári színvonalon lehet kivitelezni... :D
Jahh, meg lejjebb olvastam a T150-est a Thrustmastertől, mint alternatíva...
Friss technika, 1080 fok, vegyes hajtás (szíj-fogaskerék, ennek hatására nincs force feedback lyuk, mint a logitechnél), ha a pedált gagyinak érzed, lehet rendelni hozzá jobbat, valamint H váltót is, szóval abszolút jó vételnek tűnik hosszú távon, lehet fejlesztgetni, ha összegyűlik a pénz az egyes elemekre...
Ezt úgy írom, hogy nekem DFGT van, de a következő tuti T150 lesz...
Aki újan keres DFGT-t annak valami komoly gond van a padláson... 20-25k-ért kifogástalan darabokat lehet venni "használtan"... azért az idézőjel, mert ezek inkább csak a szekrény alján porosodtak, mert rájött az illető, hogy ez neki nem is tetszik... szóval hajrá vadászni!
Ha ragaszkodsz a H-váltóhoz. Ha nem, akkor csinálsz egy régi joy-ból szekvenciálisat, mint én, és akkor úgy lehet váltani, mint a DFGT-nél, de van kuplungod is.
Nekem RGT-m van jelenleg is:) bütykölgetni kellett már,de törni nem tört egyik pedál sem (a gombok elkezdtek nekem is szarakodni,nem is értem hogy nem figyeltek erre mert ahogy a kábelköteg átjön a "komány oszlopon" egy fémcsövön annak a vége rohadtul nincs lesorjázva és szépen lassan elnyírja a kábeleket, ezenkívül eltört az egyik mikrokapcsoló a váltókarnál, de az az én hibámból)
Nekem egy RGT-volt, amire talán senki nem emlékszik, hiszen elég rövid ideig volt forgalomban. Nos, az képviselt egy ma hiányzó kategóriát, mivel olyan húszezer körül lehetett kapni, három pedál, fülek+szekibot(kézifék), igen komoly ffb - viszont csak 270 fok (rally-hoz, gt-hez végül is szinte elég volt). Azonban ezt a sok olcsó fícsört túl sokáig nem lehetett igazán élvezni. A pedál az ugyanaz a totál műanyag szégyen volt, mint ennek a T150-nek (csak +kuplug) - ez pár hét alatt eltört. Mindegy, valahogy megdrótoztam, végülis használható maradt. Azonban aztán szép lassan az összes kapcsoló megadta magát, és így vált végül hulladékká. Ja, majd el felejtettem, a rögzítés az katasztrófa volt már új korában is, de aztán, mikor a szerintem nyersvas csavar rövid úton megadta magát és pótoltam egy rendessel, ami meg szétnyírta az anyamenetet... Szóval nem ért az igazából húszezret sem.
Összegezve: a ffb biztos jó, és jóhír, hogy nem potméteres a kormány, hanem optikai. Viszont a kapcsolók egész biztosan ugyanaz a lóbadzsit kategória, a rögzítés pedig egy az egyben ugyanaz, mint az enyémen volt, tehát garantált szenvedés. A pedál pedig mehet a dobozból a kukába egyből. Ugyan a féket meg a gázt talán nem rugdossa annyit az ember, mint a kuplungot, tehát talán tovább tartana, mint nekem, de egyébiránt meg szekvenciális váltóhoz is kéne a kuplung, mert hiába, hogy automatára állítod, azért az kanyarokban is sokszor kellhet (hogy meginditsd a kocsi farát). Tehát én azt mondom, hogy ezen az áron egyértelmű pénzkidobás.
Én azóta rábeszéltem magam egy akciós G27-re. Még én is hülyének néztem magamat, hogy annyi pénzt kiadok ilyesmire, főleg ha aztán ennek is csak jönnének a nyűgjei. De nem! Maga a tökéletes, brutálisan masszív, célra tervezett eszköz. Lassan egy éves, de még mindig amolyan bejáratós hangulata van (pedig már alig várom, hogy a bőrborítás kicsit patinásodjon). Úgyhogy én mindenképpen ezt ajánlanám, mint legolcsóbb, ám hosszútávú, felhőtlen megoldást. Esetleg használtan talán beleférne a "pszichikai határba" is. Amúgy még a DFGT-t tartják sokan ár-érték bajnoknak (ha mindenképp kínlódni akarsz a kuplungnélküliséggel) de aztat meg már nem gyárcsák.