Sajnos nem tudtál meggyözni de ez nem is baj. Nekem a legjobb rpg élményeim a storyhoz, karakterekhez, párbeszédekhez kötödnek, és nem egy sárga rare kard megtalálásához.
Ajánlom a Fallout 4 subredditet, ha valaki plusz infókra vágyik. Elég sok mindenről írnak és vannak gameplay videók, amik nem Youtube-osak és nem szedik le őket.
Nem értelek amúgy titeket... a történet végül is mindig ugyan az: megmenteni a világot, megtalálni valamit ami elveszett, vagy valakit aki elveszett, akár saját magadat (Gothic játékok) vagy ezeknek az kutyulmánya.
Ha sztorit akarok akkor leülök egy fasza könyv társaságában az ágyamra és átadom magam neki, elég fantáziám van ahhoz, hogy hozzáképzeljem a világot...de a játék arra való szerintem, hogy játsszuk. Minél jobb legyen a mozgás, az irányítás, a terep, a fejlődés, a lehetőségek, és ezek összehangoltsága. Minél inkább át tudja adni azt, hogy a játék elején egy kis csicska semmi vagy, de kemény munkával és legalább 80-150 óra játékkal egy überkatona/mágus/tolvaj/akármi lehetsz, akinek csilivili ritka kék/sárga/lila cuccai vannak, amiket a nemtudom milyen istenek hagytak el magukról a térképen ezen és ezen a veszélyes helyen, amit te arra kalandozva megtaláltál, és ezeknek a cuccoknak és a folyamatosan fejlődő skilljeidnek a segítségével megküzdhetsz a nagyobb, durvább és vérszomjasabb szörnyekkel, amikért egyre nagyobb elismerés jár.
Nekem EZT jelenti az rpg. Emellé kell egy sztori is. De ne akarjuk megváltani a világot...nem lehet. Vagy könyvet írunk, és faszán legalább 500 oldalban kifejezzük, amit mondani akarunk, vagy játékot csinálunk. Szerintem a kettő együtt nem nagyon megy, nekem legalábbis nem nyerte el egy ilyen játék sem a tetszésem. Aranyközép út szerintem nem létezik, mert vagy a játékélmény romlik, vagy a sztori lesz kevés.
Akik olvasnak könyveket azok tudják, hogy igenis kell a 300-400-500-600 oldal egy fasza kis sztori kifejtéséhez, ami a végén olyat üt, hogy 2 napig borsódzik tőle a hátad.
És igen is a kedvenceim között van a Diablo 2-3, a Gothic sorozat, a Morrowind illetve a Skyrim.
Nem lesz egy könnyű hét:) De az előző 7 év is eltelt a F3 óta...
én személyszerint a karakterek miatt nem játszottam vele.a helyszínek még jók voltak egész jól néz ki de a karakterek társak hát borzalom a harc sem nagyon jött be.elég volt belőle hamar
én legutóbb a witcher 3 kieg-ben jártam így :D nagyon idegelt főleg hogy nálam 5percig tölt vissza akkor a mentés xd volt hogy negyed óra elment emiatt többször is :D
Utálom, ha nem azt mondja a karakter, mint ami oda van írva, mielőtt rákattintunk. Ha félrevezető, akkor vissza kell töltened az állást, hogy tényleg azt mondja a karakter amit te akarsz, az állandó visszatöltögetés meg idegesítő. Én úgy játszok, hogy beszélek egy emberrel - quicksave, még egyel - quicksave, közben átkutatok egy romos házat, majd még kettőt mellette - quicksave, jön 2 bandita az úton - quicksave, beszélek velük és megtámadnak, megölöm őket - quicksave :D Szerencsére. De tegyük fel, hogy nem mentettél negyed órája, majd egy elrontott/félreérthető szöveg miatt Dr. Postapocalyptic Motherfucker olyan berendezést ültet beléd, ami növeli a sugárzásodat is, miközben bármitől sebződsz, ahelyett, hogy csökkenti a sugárzást, ha meztelenül kifekszel napozni egy bostoni tetőre. (a napozósat akartad kérni, de félreértetted a párbeszédopciót, hogy "aggyá valamit sukárzás ellen te nagyokos") Utoljára szerkesztette: Zozo0122, 2015.11.01. 19:43:06
A Dragon Age még nincs is igazán tele szöveggel, ellenben a Harebrained Schemes-féle Shadowrun játékok, na azokban...70% könyv, 30% játék. Már ha érteni is szeretnéd ami történik... :D Utoljára szerkesztette: broman191, 2015.11.01. 19:37:07
- No weapon condition confirmed. - The power armor needs a fusion core to run. It seems they are unlimited as they don't run out (not confirmed). - When in power armor your carry weight and your resistance are way higher but you are much slower. You can enter buildings with the PA without any problem. -Luck 5 perk: "You're not idiot...! Just different. Randomly receive three times EXP (experience points) for any action. The lower your intelligence, the greater the chance" ...
pont ezért találták fel diablot és társait na ott lehet darálni.... az rpg-t meg hagyjátok meg másnak.
Mostanában már túl sok a dialog és az infó sztem. Ott van a Dragon Age és társai. A szövegek felét se olvastam el, mert 2-3 óra után egyszerűen már untam, hogy 2percenként egy oldal szöveg jön a képembe...én hentelni, fejlődni és küldizni akarok a jobb/ritkább cuccért a nagy világban, meg menekülni a nálam jóval erősebb szörnyek elől akiket később visszatérve 2 lövésből szétszedek (ezért játszok rpg-vel végül is) nem pedig töménytelen szövegeket olvasgatni. Az a baj, hogy ezek a szövegek leginkább csak a történetet mesélik, de sehol egy rejtett utalás vagy tanács egy rejtekhelyhez ami egy jobb cuccot dugdosna valahol a térkép másik végén egy erdő közepén egy barlang mélyén, ahová csak akkor juthatsz el, ha a szöveget elolvasod...de ez már rég nem így van az a baj.
Rekord mennyisegu szoveget/dialogot mondtak fel a szineszek, csak "fussa" belole dontesekre es annak kovetkezmenyeire, foleg ugy, hogy a korabbiakkal ellentetben nem lesznek annyira "lakottak" a nagyobb varosok, vagyis kevesebb NPC-re tobb szoveg jut, rovid matekolas utan. Tuti, hogy a legtobb esetben A-bol D-be fogsz jutni, mindegy, hogy ABD vagy ACD utvonalon, de D lesz a vege, de biztosra veszem, hogy lesz benne olyan is, ahol a D-t nem fogjuk elerni, ha B-t vagy C-t valasztottuk, mert az E vagy F-ben folytatjuk.
Engem érdekel. Nálam az RPG-kben mindig is az egyik legfontosabb elem a dialógusok és a döntési lehetőségek. :P Persze, ha a többi rész jó lesz, akkor nincs minden elveszve, de azért ez a lebutított rendszer nem gyere be.
Lehessen benne építkezni, a szarból is lehessen fegyvert varázsolni, legyen nagy részletes és hangulatos ÉLŐ open world feeling, és innentől kezdve sztem senkit nem érdekel a többi. Ez a házépítés ez...nem tudom játszott-e valaki, vagy emlékszik e az SWG házrendszerére. Nekem rögtön az ugrott beerről. úristen úristen úristen úristen :D
Beigazolódott a legnagyobb félelmem. Habár még kiderül, hogy milyen lesz. Ez egyelőre még csak egy ember véleménye, de az egyik tesztelő azt írta, hogy az új dialógrendszer nem a legjobb.
"THERE SEEMS TO BE FOUR OPTIONS, THAT ARE ALMOST ALWAYS THE SAME, X TO ADVANCE IN THE CONVERSATION, O THAT IS USUALLY "SARCASM" OR "NO", SQUARE FOR THE TYPICAL NOT SO PLEASANT ANSWER AND TRIANGLE TO ASK. HE SAYS THEY'RE BAD EXPLAINED, IN F3, NV ETC THERE WAS NO MISUNDERSTANDINGS, YOU'D SAY WHAT YOU READ, BUT HE'S FOUND HIMSELF IN THE GAME CHOOSING ONE ANSWER AND THEN THE MAIN CHARACTER SAYING SOMETHING KIND OF UNEXPECTED. " Utoljára szerkesztette: Evoluti0N, 2015.11.01. 17:10:24
Majd minden kiderül 10-e után. :) Én már egy ideje nem hiszek a gépigényeknek. Legutóbb is mekkora vicc volt, hogy a Battlefrontnak 16 GB RAM volt az ajánlott, aztán 8-cal hasított ultrán 60 FPS-sel.
De ennyi erővel írhattak volna 4790S-t meg 8350-et is, nem? Most akkor a magok száma számít, vagy az órajel, amin futnak a magok?
Ugye "ajánlott" gépigény a neve, nem véletlenül. :D
'Vedd ezt' alapon, akkor írhattak volna GTX 780 helyett mondjuk GTX 970-et/980-at az ajánlottnál, ugye 780-at újonnan szinte nem is kapni, de ha mégis, ugyan minek? :D Az R9 290X még legalább maibb GPU. A 4gen i4 helyett pedig írhattak volna Skylake i7-et, ha már lúd legyen kövér...szóval ha eladási alapon írták a gépigényt, akkor elég tehetségtelenek... :D
ui.: ...és ugye a minimumnál is írhattak volna olyan összeállítást, amely manapság levehető a polcról, ha a játékhoz vesz gépet az user, de nem, ott totál kifutott hardvereket írtak. Más logika szerint állt össze a minimum & ajánlott konfig az szent...lehet fele annyi agytornájuk nem volt benne, mint amennyit erre beleképzeltünk máig... Utoljára szerkesztette: broman191, 2015.11.01. 14:50:23
Ez is csak egy üzlet, ebbe a topikba is írtak már, hogy mit vegyen az illető, ha FO4-el akar játszani.
Képzeld el ezt nagyobb mértékben, hogy mennyi hardver fogyhat ilyen gépigények miatt.
De a fejlesztőknek anyagilag (mármint azon felül, amit ezért a 10 sor szövegért fizettek nekik) meg a minél szélesebb célközönség elérése a cél, így nyilván i3-on is játszható lesz a játék, csak alacsonyabb beállításokkal.
Bár bevallom, valahol mélyen a prioritások legalján talán az is benne lehet, hogy "mi megmondtuk, mi kell hozzá, ne sírj, ha nem megy, hisz nincs meg a minimumod!"
Nem is írtam full-fullt, a konzolos beállítás kb. közepes-magas beállítás kombó lehet PC-s közegben. Mindenféle distance opción láthatólag eléggé spóroltak a PS4-es screenek alapján, mintha nem is lett volna konzolos generációváltás... :)
Ahogy írtam itt ott...:) Mindenesetre randábbnak sem randa, csak a 60 fps miatt írtam hogy ennek a látványnak azért ne várjunk csodagépigényt meg középkategórián fullgrafon 60 fps-t....
Más engine, más világ, rossz hasonlítási alap. Betöltöttem a FC4-et gyorsan, hogy ne az idő által megszépített emlékek beszéljenek belőlem, szvsz nem mondanám hogy a F4 szebb ennél...jellegében is más persze, ilyen élővilágú táj nem igen lesz a F4-ben. Ami miatt a F4 jobban nézhet ki itt-ott, az a Physically Based Rendering és az ömagában nem egy rettentően teljesítmény gyilkos feature, de az összhatáson jelentősen dob. Nem lesz itt OMG gépigény, akármennyire riogatnak a masszívan túllőtt gyári ajánlott gépigénnyel...az optimális valahol a minimum és az ajánlott között lehet félúton, az pedig nem egy érvágás. A gyári ajánlott az kb. a 4K @ 30 FPS lesz... :)
#1049: Gondolom kapcsolható lesz, hogy mikor jelenjen meg, ha esetleg gyárilag nem is, akkor moddal nagyon hamar... :) Utoljára szerkesztette: broman191, 2015.11.01. 14:05:35
A képek nagy részén nem látszik az AP csík, a HP meg egyik képen sincs tele. Szóval valszeg tele HP-nál eltűnik a csík, ahogy az AP is, amikor nem vagy harcban.
Észrevettétek, hogy a Skyrimmal ellentétben itt a HUD nem tűnik el? Ugye ott úgy volt, hogy harc alatt volt HUD ( a 3 bar) harc végével eltűntek és csak a radar maradt a kép tetején. Végül is teljesen felesleges exploration alatt.
Egész korrekt a grafika. Bár a gépigényt még mindig túlzásnak érzem.
grafikában akár az is benne lehet, hogy minek strapálják magukat, miért tömjenek csomó időt, energiát, erőforrást a megfelelő textúrákba, ha megjelenés után 1-2 hónappal már úgy is tele a net mindenféle ultra-HD modokkal, függetlenül attól, hogy mennyi időt fecéreltek bele
Jó ez a garfika, már csak egy nem frame hibás beton 30 kell és oké. Ellenben, ha ez is valami DaS3 frame problémás genyósság, felgyújtom az egészet! Utoljára szerkesztette: Kandurex, 2015.11.01. 10:19:40
Butasag is lett volna, mikor mar a trailer utani elso interjuban elmondtak, hogy kenyszerbol a grafikan "sporoltak", hogy minden mas ficsornek jusson "eroforras". :) Rendben van ez igy, bar a tavoli targyak arnyekai tovabbra is neccesek, de ez mar csak ilyen, a motor ezt tudja. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2015.11.01. 10:17:17
Nem egy Witcher 3, ha már idei open world játékhoz hasonlítjuk grafikailag, de ha a többi része jó lesz, akkor nem fogok panaszkodni. Bethesda játéktól nem is számítottam korszakalkotó grafikára.
Az, hogy egy játék alkalmazza a gameworks-t nem jelenti automatikusan azt, hogy hairworks is jelen van. Rengeteg modulból áll, lehet hogy csak a fizikát használja belőle pl.
Én lemondtam a gyüjtőit, ez a pipboy annyira gagyi kínai hatású műanyag a dobozzal együtt, nem ér meg 40ezret, még ha 15-20 lenne a game + mellé a pakk akkor talán,de még inkább annyit se....Egyszerűen gagyi...
Elméletileg lesz a játékban Nvidia Gameworks, amiben általában Hairworks is van. Szóval lesz ott szőr, csak megesz minden kártyát, ami nem felső kategóriás Geforce. :D
Bőven jó, főleg ha ráképzel az ember egy majdani színesítő SweetFX profilt és magasabb felbontású textúrákat...és valami szőrösítő modot DogMeat-nek, mert ebben a formában elég viaszbábu...de legalább k*rva okosan tud nézni. :D Utoljára szerkesztette: broman191, 2015.10.31. 15:03:30
Szerintem édi. :)) Mit akartok, ez ál-50-es évekbeli design, akkor minden ilyen gagyi műanyagnak nézett ki. Az emberek nájlonruhában jártak, és minden háztartási kisgépet ilyen bumszli műanyagbevonat borított. Mondjuk csak úgy a polcra nem venném meg, de poénból, munkába járni talán igen. Azt lehet vele csinálni, hogy a kollégák megkérdezik, mi az a karodon, és te szemrebbenés nélkül közlöd, hogy a Pip-Boy 3000-resed. És élvezed, hogy milyen képet vágnak.
Kozolokszervize-ben van elvileg pipboy edition.nagyon gondolkodok rajta.túlságosan nagy a fallout posztapok rajongásom és a pipboy jól mutatna a polcon.
been there done that! ;) kellőképp öreg motoros vagyok eh
Az is egy jó megoldás ami az fnv-be volt ha egy quest npc-t megöltél felugrott a hozzá tartozó quest failed felirat. Persze ehhez, úgy kell megírni a sztorit, a találkozási pontokat az egész miliőt, hogy ez működjön. De erre itt én se számítok túl sok munka ez ahhoz, hogy a Beth vergődjön ezzel. És függ a világ méretétől is. És ebben a verzióba persze a sztori irányítja a haladási vonalat. Pl maxos lényekkel arra terelnek amerre menned kell. Ezt a mob megintcsak nem nyelné be. Pedig meg lehet csinálni zseniálisan egy open worldot így. Ez és hasonlók ami miatt úgy saccolom, max 4-es lesz a játék. De az is jó ha lesz annyi a 3-as után az is előrelépés :D Utoljára szerkesztette: Although, 2015.10.31. 08:47:06
Azt ugye vágod, hogy te csak a jogokkal rendelkező cégtől vásárlod a játékot, nem az eredeti "szellemi atyától". Ha történetet, karaktereket akarsz, akkor ott a Wasteland 2, és az inXile játékokat javaslom.
Nyilván itt senki sem vár hatalmas történetet, emlékezetes karaktereket. Ez egy Bethesda játék lesz, amiben a Bethesda motívumok fognak dominálni.
De/És ha esetleg a várakozásokon felül teljesítenek az általad is említett dolgokban, azzal mi, játékosok, csak nyerünk.
-fejlődött a bethesda gyermeteg írói részlege? -fejlődött a betheda borzalmas karakterdizájn részlege? -fejlődött a bethesda elrettentően gagyi, AAA kaetgóriához nem méltó animációs részlege?