A Wargame is egy fantasztikus cím volt, amit sikerült olyan szinten "balaszolni", hogy a végén szinte teljesen elkúrták miközben a meglevő hiábit sem javították ki, amire számtalan jó ajánlás érkezett.
Meg részben maga a közösség tette tönkre a pubstomping és stacker viselkedéssel, mert az Eugen baszta meglépni azt, ami az ALB-ben megvolt azt, hogy nem tudod az ellenfél statját.
Az ALB-vel sokkal élvezetesebb meccseket lehet tolni minden hibája ellenére is.
ON
Én inkább azt mondanám, hogy nem nézem el játéknak azon alapvető hiábit, amit simán ki lehetett volna javítani. a Life is Strange életem egyik nagy játéka, az sem hibátlan, csak az összkép ennek ellenére olyan kimagasló, hogy el lehet nézni neki. A Witcher III dettó. Na az WG RD és az XCOM 2 viszont annyira azért közel sem jó főleg, hogy egy remake 2. része, aminél a WG effektus egy részét látom... Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2016.03.05. 12:39:08
Miért akarjuk egy fantázia szülte játékba beleképzelni a valóságot? Akkor játssz ilyen háborús szimulációkkal. Ja, hogy a wargame sorozat a kedvenced (vagy az egyik)? Ja,és hogy abban a topikban is folyamatosan nyafogsz, hogy így nem jó, meg úgy nem jó?
Ne haragudj rám, tényleg, komolyan, őszintén. De kezdem azt látni, hogy Te a "neked semmi se jó" kategória tipikus példája vagy. Nem lehet könnyű!
Tegyél már fel videókat, mert ezt egyszerűen nem hiszem el. Mi a frászkarikával ölt megy 9 ellenfelet négy kör alatt? Ha minden emberem találna akkor sem okoznak fizikailag ennyi sebzést...
Én eddig 18 embert vesztettem el. Ebből négy ember 10-20 mission volt, 10-20 killel. Visszatöltéssel értem el ezt... Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2016.03.05. 12:36:11
Felületesen...? Ezt remélem viccnek szántad. Teljesen eltérő módon is megpróbáltam pályákat megoldani és kb. szinte semmi értelme nem volt egyes módoknak. Kipróbáltam az extra cuccokat is, a nagy részük szarra sem jó. A flashbang gránát néha jól jön, de ezt leszámítva a granade launcher az egyik legjobb dolog, mert fedezéket bont és shreddel is egy idő után.
Gerillákhoz nem igazán illik a hírszerzők és ügynökségek észrevétlenül megszerezzük és eltűnünk működési elve.
Itt asszem a valóság a képedbe röhögne. A francia ellenállás a II. vh alatt egy idő után inkább erre is ráált, mint a merényletekre, mert az észrevétlen megfigyelést nem követte megtorálás és a szöviknek erre volt szükségük inkább a partaszálláshoz. Ellenben, ha el tudták jutattni azt, hogy hol és milyen német csapatok vannak a partaszállás előtt és honnan várható volt az fényévekkel hasznosabb volt, mint hogy sikerült egy Hans őrmester torkát este elvágni a megszállt területeken, ami utász túszokat szedtek és végeztek ki.
Vietnámban a Tet Offenzíva előtt is szerinted kik és hogyan derítették fel a műveteli területet?
Bár nem engem kérdeztél, én azt válaszolom a kérdésedre, hogy könnyedén (kezelem le a podokat, még ha több is jön rám). És az általad vázolt problémákból én semmit nem érzek, ellenben remekül szórakozom. 200 órám van a játékban. És még egy végigjátszásom sincs. Veterán, commander és legend szinten viszek párhuzamosan végigjátszásokat. Veteránon nagyjából a vége felé járok, már minden küldetés egy hentelés, 2 sectopoddal, 2 archonnal, gatekeeperrel, bármivel, amit akarsz. A commander már neccesebb, kis odafigyeléssel ott sem izzadok. Ezeken a szinteken van, hogy 4 kör alatt megvan a 9-12 ellenfél legyilkolása, osztódó codex-ekkel együtt. Aki odafigyeléssel, körültekintően játszik, minden lehetőségét a csapatának jól kihasználva, annak nem lehet gond. Különösen a játék kb. harmadától.
Legend az más tészta, ott minden harmadik küldetésben elveszítek valakit. De belefér. Küzdeni akarok, nem letarolni a térképet. De vannak persze szemét dolgok is a játékban. A lövésekkor mindig nagyon izgulni kell, hiszen 98%-os is ment már mellé. De utána a 65%-os "B" tervként megoldotta. Vagy egy gránát. Vagy egy combat protocol. Vagy bármi. Nálam szinte mindig van "C" terv is, mert tudom, hogy mikor mit csinálok és ha nem sikerül, hogyan reagálom le.
A concealmentnél pedig csak azok fognak rád rontani, akik rálátnak az esemény helyszínére, vagy valamelyik katonádra. Csak úgy brahiból nem. Ráadásul a podok nem ácsorognak általában (bár olyanok is vannak) hanem járőröznek. Ezért van, hogy néha felfedeznek. Persze csak akkor, ha túl közel mész hozzájuk. Ez, ha így veszem, játékos hiba, nem a játékmechanika hibája.
Példa: most fejeztem be egy küldetést, egy facility támadás. Egyből bedobta a csapatot egy sectopod és két advent mellé. Concealment ugrott, hiszen egyből megláttak minket. Erre mit mondjak? Sírjak? Lemészároltam őket. 2. körben újabb advent pod, mert belegyalogoltak az akcióba. Mind control és máris megoldva a 2. pod. Aztán egy magányos torony (azért magányos, mert nem rohantam rá, hogy magamra húzzak még egy podot is, hanem szépen kiiktattam és utána mentem tovább). Aztán még egy sectopodos pod, akik egy kör alatt haltak meg. Ebben a küldetésben az ellenfél egy lövést adott le rám. Ami mellé ment. Az érkező erősítés pedig egy overwatch mészárlás áldozatává vált. Minden helyzetre talál az ügyes játékos jó megoldást. Az ügyetlen nem biztos.
Ja, nekem még egyetlen egyszer sem fagyott le a játék (vagy talán egyszer???? valami rémlik, de igazából csak sejtés, és az is már régen lehetett).
A hibákat, amiket másban lát az ember, gyakran magában kell keresnie (hardwer probléma, elbénult, nem karbantartott op. rendszer, driver gond, por!->túlmelegedés, satöbbi, akármi, plusz nem jól értelmezett, félreértelmezett játékmechanika, esetleg alapból síró-rívó ember vagyok, akinek semmi sem jó. Ez utóbbi sajnos nagyon gyakori.).
Meg a lopakodásra is adhattak volna animációt stb. Elég röhejes hogy ott vagy az ellen mellet mintha nem történt volna semmit sem. Legalább átlátszó lenne az ember,hogy imitálja hogy lopakodik.
A skennelő gránát miért nem derit fel?? Ha látod az ellenfelet rá is lőhetsz nem? Fent van a tetőn a sniper de nem tud rálőni a tiszta célpontra mi? Akkor ne derítsen fel a gránát hanem pirosan jelölné a célpontot. Akkor hihető is lenne amit mondtál de a FOW-ot is eltünteti. Így akkor nagy hülyeség. De ha közel mész az emberrel hozzá akkor látja a sniper. Hihető.
molnibalage83, azzal remélem tisztában vagy h akit lopakodás közben te is látsz az látni is fog ha felfedeznek, és meg is fognak támadni ... Akkor van értelem elkezdeni a támadás ha csak 3 ellenséget lát az összes egységed. Azokat azért ki lehet szedni. Na meg ha sok az ellenség akkor kell bevetni az extrákat bénitás, tűz , stb. Pl az egyik egységre ráteszed h minimum 1 sebezzen és adsz neki tűz lövedéket akkor, a nem gépi embereket tűzzel tudod sebezni , plusz talán max csak lőni tud v lépni ... Szóval van jó pár ilyen kis trükk benne csak rá kell jönni. Vagy megdobod páncéltörő gránáttal máris többet tudsz sebezni rajta stb stb Amúgy meg örülj h nem mozog az össze egység mert akkor mindenki ott lenne rajtad 1 lövés után. Max fix járőr útvonalt tehetnének be A-ból B-be fix még meg nem látnak , és akkor ki lehetne őket kerülni. Én ahogy olvastam amiket írsz, nekem az az érzésem h felületesen ismered a játékot. A hibákat észre veszed de nem jössz rá h te miket csinálsz rosszul. Azt azért jegyezzük meg ez egy megírt program, ne várjuk már el tőle h mindenre úgy reagáljon ahogy egy elő ember. Megvan neki írva kb mire mit csináljon ezért is lehet egy idő után kiismerni a játékot. De ahhoz képes elég jól meg van írva. De az élő emberek is rontanak el dolgok...
Noha kétségtelenül elbírna a játék tényleges hírszerző, észrevétlenséget megkívánó és ölést tiltó feladatot is, mert az csak dobna a nehézségen és hangulaton, no meg a feladatok változatosságán, az már nem a mészárlást elváró tömegeke játéka lenne. Még ezt a jelenlegi egyszerű játékot is gyakorta túl nehéznek tartják a játékosok (egyesek lehetetlennek), mi lenne akkor ha tényleg komolyan kéne tervezni és lopakodni? Számtalan remek játékban bizonyult közönség többségének utálatát élvezőnek már lopakodós feladat, talán ezért is lett itt is hanyagolva. No meg azzal is csak még jobban távolodnánk az UFO hangulattól, ami az ellenfelek gyilkolására épül és ezt igyekszik mindenki megvalósítani a feladatok során, gyakran a tényleges feladat rovására.
A számítógép és konténer aminek tartalmát kiszedni indult bevetésre a játékos irányította kis gerilla csapat, az eleve önmegsemmisítésre vagy elzárásra volt ítélve és ennek megtörténtéről kell bizonyosságot adjanak a helyi véderők. Hogy a fenébe ne kéne ilyenkor megsemmisíteni a helyi erőket, mikor a dolog megtörtént?
Ezzel a taktikával időlegesen félrevezethető az ellenfél, mert így nem lesz szemtanú aki beszámol arról mi történt (kik voltak a támadók, mennyien voltak, kik segítették őket), a morálnak kifejezetten jót tesz az ellenfél likvidálása (az ellenállók moráljának, míg az Advent és idegen pártiaknak meg rombolja az arctalan ellenfél újabb támadása ami ellen nem tudtak védekezni), plusz így nem tudhatja időben az ellenfél, hogy tényleg megsemmisült a cucc/megmaradt az infó vagy elvitték/lemásolták, mert nincs aki megmondja. Ezzel időt lehet nyerni az infó felhasználására, a megszerzett cucc árnyékolására (ha netán követni kezdenék miután a helyiek nem jeleztek vissza), szétszedésére.
Gerillákhoz nem igazán illik a hírszerzők és ügynökségek észrevétlenül megszerezzük és eltűnünk működési elve. A gerillák célja az ellenfél apránként történő elkoptatása, gyengítése és moráljának rombolása, míg az el nem takarodik vagy el nem fogy. Nem az észrevétlen infó szerzés és szivárogtatás (azt megteszik az ellenállók nekik, innen jönnek a gerilla feladatok meg a raid-ek).
A teljes csapatra reagálás szerintem is túlzás a pálya túlsó felén lévők által, de ennek hiányában még inkább vadkacsa lövészet lenne az egész játék, ahol kényelmesen haladva egyesével darálható be az ellenfél (mert az idegenek süketek mint a nagyágyú és a pálya egészét belengő fegyverropogás nem ébreszt bennük gyanút). Meg aztán feladata és nehézsége válogatja, hogy mindenki beszáll a buliba és elindul a gerillák felé vagy csak néhány közelebbi csapat (ha hamar odaérnek akkor egyértelműen közeliek voltak). Megvédendő objektumnál például hiába bukik le a csapat, ha nem látják az objektumot támadó pod tagjai a katonákat, akkor támadják tovább a védendő célpontot teljes lelkesedéssel és csak akkor fognak reagálni a likvidálásukra küldött kommandóval, ha azok már láthatóak a számukra.
Azon felül az is idegesítő, hogy ahogy haladok előre a játékba az UI rendszeresen fagyogat ki, ahogy visszatérek a térképre. Csak ma és tegnap négyszer fagyott le...
Ennek ellenére addiktív a játék, de néha azért kb. annyira élvezetes, mint sajtreszelővel rejszolni...
Látom nem érted. A pod-ok felszámolását általában úgy kezdem, hogy egy ember előre fut úgy, hogy még tud lőni és az összes ember overwatchol vagy az indító ember is lő egy szép area effecteset és 5 ember overezik. Most már olyan szinten vagyok, hogy az első 3-as csoportot is képes vagyok így legyakni csak overwatchból. A baj az, hogy mikor 2-3 db csoportot dob rád lopakodás után egyszerre, akkor mégis mi a faszt csinálsz...? Ráadásul olyan csoportot, ahol az a szellemszerű köcsög van, ami sebzés után még osztódik is...?
Az egész lopakodás rész így értelmetlen, mert ok, hogy lövés nélkül elmentél a célig, csak minden irányból jön mindenki, mert akkora már felfedeted a 3 mozgó csoportot.Egyszerűen félelmetes, hogy mennyire hülyének kell lenni,hogy ennyire alapproblémákat ne oldjanak meg. A játék legalapvetőbb mechanikájának mondanak ellent annak, amit összehoztak.
Azon felül árdul már el, hogy hogy a rákba kezelsz le kilenc (!) ellenfelet, amiből a fele kb. erősebb az összes emberednél. 3-4 páncéllal rohangáló baszottnagy robotok 14-18 HP-val, mindenképpen odaérő lánzsás geci, aki 8-9 HP-kat ver rád és egy karakterhalál után egyből pánikol valaki a tetves 2. szinten a csapatból akkor is, ha előtte akár 6 ellent daráltam be úgy, hogy hozzám sem értek... És ez a második szint...
Az meg hogy a scanner felderítése nem lehet lőni külön ökörség. Így szinte nincs is értelme. Nem értem, hogy mi a faszárt erőltetik a pod és szétrohan szerkezetet, ahelyett, hogy mindenki szabadon mozogna. Öcsém, 1993-ban sikerült működővé tenni ezzel egy játékot, de a XXI. században ez már megoldhatatlan szellemi erőfeszítést igényel...? Megáll az ész... Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2016.03.05. 11:57:05
torma1: A scanner gránát csak pozíciót árul el, nem fedi fel a terepet, nem ugyanazt csinálja mint az előző részben a hasonló gránát ami felfedte a területet, mint ha ott dekkolna egy embere a játékosnak. Csupán neked ad tájékoztatást arról, merre keressed az ellenfeleket. Emellett a sniper nem fog tudni olyan célpontra lőni, amire nincs rálátása (akár squad sight-al akár magában ami jóval kisebb távolság) vagy nincs oda tiszta lővonala. Főleg ez utóbbi kritikus elem.
molnibalage83: 3 pod könnyedén kezelhető miután időd van már. A megérkező erősítés a megérkezése körében nem csinál semmit, maximum fedezéket keres, tehát az általad említett 3 pod mindjárt nem 3. Ha csak egyetlen embert futtatsz előre, akkor naná hogy megszívja szerencsétlen (ez sem garantált egyébként), de ezért kell csapatostól mozgatni a brancsot, jó nagy távot hagyva közöttük a területre ható támadások elleni védelemként. A mozgatáskor egy manus szalad előre (pontosabb előbb elmozog a kék zónája határáig, mert így nyersz egy nagyobb zónát amit belátsz), majd váltasz másik emberre aki elfut a teljes mozgását felhasználva egy fedezékbe. Így máris hatalmas terület belátható és ezen belül lehet mozgatni mindenkit. Aztán következő körben ezt ismétled.
Ha nagyon sűrű a terep, akkor az elsőként mozgatott ember használ egy scanner-t és az abból nyert infókat felhasználva koordinálod a többiek mozgását. Egyáltalán nem nehéz ezt kivitelezni.
2 körig mozog sz így a célpont irányába, aztán ha akarod, akkor a harmadikban felfeded a csapatot ami harcra készen áll, átjutva egy külső védelmen aminek aztán köröket kell azzal eltöltenie hogy utolérje őket. Ekkor megkezded a támadást és vígan elintézel annyi ellenfelet, amennyi által könnyedén tartani tudod magad és a feladat célját is letudhatod közben.
Az ellenfelek meg elkezdenek mozogni ha az érzékelési zónájukban mozogsz. Erről írtam már korábban. AZ idegeneknek nem csak látótávolság van megadva, de hearing értéke is van távolsággal egyetemben. Ha ezen belül mocorogsz elindulhatnak (csapata válogatja megteszi vagy sem) de legalábbis odafordulnak. Utoljára szerkesztette: SaGa Jr, 2016.03.05. 11:52:03
Ráadásul az egész lopakódós rész is csak szimplán gecizés néha. Egy álló csoport 4 kör után valami rejtélyes oknál fogva hirtelen pont felmászik a tetőre, ahol az emberem settenkedik. Addig nem mozgott. Ja persze...
A készítők túl sok helyen lőttek mellé nagyon komolyan a kiegyensúlyozatlanságnak. Kik és hogyan tesztelték ezt a játékot...?
Ezzel nekem is volt gondom, de a fejlesztők fejében valószínűleg az járt, hogy a gerillák célja, a lehető legnagyobb veszteséget okozni az ellenségnek, bizonyítani az embereknek, hogy lehet ellenük sikerrel harcolni. Ha csak ellopnak valamit, arról senki sem szerez tudomást. Ha lennének olyan küldetések, hogy zúzzuk le az ellenséget, mert ellátmányt kell tőlük szerezni, ugyanakkor lennének olyanok, hogy csak el kell lopni valamit és ha sikerül észrevétlennek maradni, akkor elég elsunnyogni, nem szólnék egy szót sem. Egy jelkép vagy egy adótorony felrobbantása, egy rakomány elrablása nem baj, hogy megkívánja a helyszínen tartózkodók ellenség teljes felszámolását, de egy konténerből vagy számítógépből ellopni valamit, ehhez nem kellene tűzijáték, csak ha elcsesztük. A meta véleményeket nyugodtan felejtsd már el, ott azok húzzák le, akik túl balfékek ahhoz, hogy felfogják: amikor köröket számol a gép, akkor nem az időhúzás, hanem a gyors, célratörő elintézés a helyes taktika. Aztán mikor meg van a cucc, akkor lehet arcoskodni az ellenséggel, addig felesleges. Annyiban jobb ez a rész az előzőnél, hogy itt legalább háromféle akciótípus, ebből kifolyólag legalább háromféle stratégia kell, hogy végig mehess a feladatokon. Nekem inkább az a gondom, hogy az alapelgondolásból még további 2-3 lehetőség kihozható lenne, de nincs rá mód. Amit megcsináltak, az nagyjából rendben van, csak hiányzik a tényleg lopakodós akciótípus, ahol nem kell senkivel pofozkodni, ha ügyes vagy, mégis sikeres lehet az akció. Egydül a VIP menekítés ilyen, de annak is csak az egyik fajtája. Az előző részben az ember beállt a fedezéktől fedezékig megyünk, minden körben overwatch stratégiára, ami a negyedik-ötödik után erősen unalmas. Bár tegnap elkezdtem egy legendary-t belőle és a második hónapban (még semmi spéci fegyver páncél, épp csak a harcosaim kétharmada már megkapta a specialitását) leszállt egy nagy ufo, én meg hülye fejjel betámadtam. Az első csarnokban megeszik az embereim, ahogy elnézem. Két thinman, hat outsider.
Egyszerű. :) Az ufók kezdetben nem is sejtik, hogy ott vagytok .De amint lebukik az első ember, gyorsan kérnek a műholdas scant a környékre és máris tudják, hogy merre van az ellenség. :)
Meg az is ökörség, hogy ilyenkor is ki kell nyírni mindenkit. Oszt miért? Nem gerilla stílusról van szó...?
A játékban sajnos túl sok az ellentmondó logikátlanság. Pont ettől lett a metán nem a 80-90-es tartományban, hanem a 60-70-esben...
Ez az én gondom is, hogy ha szét van szórva a csapat, miért bukik le mindenki? Igaz, ha nem így lenne, nem sok értelme volna annak a perknek, hogy vissza lehet térni rejtett állapotba. Az, hogy a terepen mozgó podok közül hány indul, függ a nehézségi szinttől is, alacsonyabb szinten korlátozva vannak elvileg. Utoljára szerkesztette: SaGa, 2016.03.05. 09:10:47
Jó de ha szét van a csapat szórva akkor miért bukik le mindenki? Egész addig nem is tudják hányan vannak de utána rögtön észreveszik az egész csapatot. Tök életszerű igen. :-) Az más ha robbantanak, lőnek akár mert meghalják a lövést. De sokszor nem is indulnak el csak max 2 pod aki arra volt. A másik kettő pod ami nem messze volt csak áldogál várva hogy lekapják a sniperek stb.
Mi az, hogy semmi értelme? Megkapták a riasztást, elindulnak arrafelé, ahonnan jött a riadó. Aminek valóban semmi értelme, ha szétrakod a csapatot a pálya négy sarkába, de olyan helyekre, ahol nincsenek teljes takarásban, csak nem gyalogoltak bele a járőrök látómezejébe. Ekkor felrobbantod az adótornyot. A természetes az lenne, ha az összes pod arra kezdene el rohanni, ahol a robbanás volt, de nem, ha valamelyik harcos nincs tényleg teljes takarásban, felé is elkezdenek futni, mert kikerült a conc-ből. Pedig egy gerilla akciónál az lenne életszerű, hogy ahol épp balhé van, oda rohannak a védők, a lopakodókat meg csak akkor veszik észre, ha épp rajtuk kell keresztülgázolni ahhoz, hogy odaérjenek. Addig, míg a rejtőzködő nem támad. Az, hogy a kitört tűzharc felé rohan az összes pod, meg még az erősítés is, teljesen normális reakció, ők azért vannak ott, hogy azt a tornyot védjék.
Hát jó, egy adótorony megsemmisítésnél sikerült a toronyig ellopakodni és szétlőni. Eredmény? A két csámborgó csapat rontott rám és még egy erősítés. Hát ennek így semmi értelme. Ennél még az is egyszerűbb, ha egyesével próbálom felszámolni a csapatokat...
Nekem eddig egy VIP vadászat volt. Én is hamar lelőhettem volna, de inkább el akartam fogni.
De, ahogy SaGa Jr is írta, a 8 körös küldetésekben nem az az elsődleges cél, hogy először öldökölj: elég egy katonádnak eljutni a célig, hogy leálljon a számláló, onnan meg már aktív védekezéssel, akár állandó visszavonulás mellett, le lehet darálni az ellent. A lopakodáshoz meg a pályaismeret is jól jönne, amihez ismét sok játékórát kell beleölni a gémbe: a yt videókon is láthatod, hogy megjegyzik a "nagyok", hogy hol lehet ellenfél - és azok ott is szoktak lenni - , kb. hol lehet elslisszolni mellettük és próbálnak ennek megfelelően mozogni - ezen ismeretek megszerzéséhez nekik is hetekre van szükségük, de ha már megvan, akkor az megint egy nagy előnyt jelent a számukra a játékban.
Ismered a JA 2-őt (mindegy, hogy 1.13 mod-dal, vagy anélkül)?! Ott volt először nagyon feltűnő, hogy a gép a "véletlent" előre számolta és azt el is mentette -> hiába töltötted vissza a játékállást, ha uú próbáltad meg azt a dolgot, akkor annak ua lett a végeredménye... Ha itt "probléma" merül fel, akkor akár 1-2 körrel azelőtti állást is vissza kell töltened, hogy más végeredményt kaphassál - de, ha egyszer gond volt vhol, akkor ua-t nem érdemes uú erőltetni: meg kell próbálni más irányból, másként.
Amúgy, tényleg nincs véletlen a játékban, inkább egy képzeletbeli mérleg: egyik karja a játékosé, a másik a "gépé" -> ha az egyikbe kerül valami, akkor azt próbálja kiegyenlíteni a másik oldalon is (pl. bejön egy 45%-os lövésed - aminek a te véleményed szerint sem szabadna túl gyakran megesnie és nem is jegyzed, pedig ez nem általános jelenség - , akkor záros határidőn belül az ellenfelednek is "mákja" lesz és pl. eltalálja a teljes fedezékben gubbasztódat, vagy kritikust lő). Ezt nem nevezném szerencsejátéknak...
Ezért kell megpróbálni úgy elhelyezni az embereidet - legalábbis azt, aki az áldást kapná - , hogy direktben ne tudja lőni, megdobni, stb. az ellenfél, hanem inkább a mozgással/csodálkozással (pl. flashbang után) üsse el az idejét a támadója (netán pl. aid protocol-lal, füst gránáttal (tovább) csökkenteni a "kellemetlenségek" esélyeit) - és még több időd legyen részenként felszámolni az ellenfelet, vagy eljutni a célig, ha még ketyeg az óra. Itt nem szégyen a futás - a Steam-adatlapodon nem (az) fog megjelenni - , hanem hihetetlenül hasznos tud lenni: érdemes élni vele, akár előrenyomuláskor is... (plusz védelmet ad a katonának, ha futással fejezi be a kört - egy fedezékben pl.)
molnibalage83, kezd el írni h mondjuk 86 %-os lövésnél mennyi talál és mennyi megy mellé, és ha 100ból 80nál több talál akkor a játék jól számol... ;) Amúgy szerintem pont nagyon jó ötlet volt behozni ezt a visszaszámlálós dolgot, 6 kör elég h oda érj. Meg az idő miatt legalább többféle küldi van , nem úgy mint az első részben. Nálam általában 8-10 kor megölni 9-11 ellenséget , és nem is sietek. VIP megölést meg sokszor poénból megcsinálom 1 lövésből lényegében harc nélkül. Játszottam kicsit most az EW picit unalmasnak tűnt így a 2. rész után, pedig nagyon csíptem azt is... csípem is csak hát másabb a két játékszerencsére
Lehetséges. Nem használok modokat. Csupán itt olvastam erről, mert valaki megemlítette, de nem név szerint.
Azt sen értem hogy pl ledobom a szkennelő gránátot ami szepen megmutatja az ellenfeleket meg a területet láthatóvá teszi de pl a sniper nem tud lőni az ellenre hiába látszik. Ez az előző részben nem így volt. Ott lehetett lőni. Ez tuti bug.
Én azt nem értem miért nincs pl álca páncél. Ami láthatatlanná tesz. Mint a Crysysben pl. Mert így vicces ez az álca cucc.
meg kell hekkleni/pusztítani az Advent adótornyot, amikor a "Kedves vezető" nagy bejelentést tesz.
Hány küldetés lehet még hátra? Ha jól sejtem már csak kevés...
Próbáltam már lopakodni célig. Soha nem jött össze, még Rangerrel sem. Gyakorlatilag ezért nem látom értelmét az új játékmechanikának. Kb. az első csoportig tartotó pozícionálásról van szó....
Igazából csak akkor nem lehet időben teljesíteni a feladatokat (még a játék eleji lassú tempót is ideértve), ha az ember leáll öldösni az ellenfeleket amikor beléjük fut ahelyett hogy ignorálná őket és majd csak később törődne velük ha már a feladattal készen van amiért odaküldték valahová a csapatát.
Amennyiben az első két-három körben csak az előre haladással foglalkozik az ember, akkor bőven célközelbe juttathatóak a katonák és már észrevetethetik magukat az ellenféllel (védendő objektumos feladatoknál meg így kell csinálni, mert azok addig fogják lőni a védendő gépet/tárolót, míg észre nem veszi a csapatuk az XCOM gerilláit). Amennyiben azon menne a para, hogy merre vannak az idegenek, akkor vinni kell scanner-t és eldobni vagy használni felderítő módban a specialista drónját. Ez alatt az előrenyomulás alatt semmi felesleges overwatch, meg óvatoskodás. Rombolni kell előre, ahogy jó gerillához illik, ha lehet fedezékben befejezve a mozgást. Ha lebukik a csapat, lehet dobálni a füstgránátot/bombát vagy flashbang-et, szivatva az ellenfelet, de megállni ekkor sem szabad. Így kényelmesen, határidőn belül teljesíthetőek a 8 körös feladatok, amiknél a cél megszerzésekor/kiiktatásakor le is áll a számláló. A keményebb menetnek számító VIP fogdosás és kimentés (vagy VIP kísérete) meg amúgy is 12 körös, tehát másfélszer annyi idő áll rendelkezésre úgy, hogy a VIP-ről csak el kell terelni a figyelmet és ő nyargalhat egyenesen a célhoz és 5 kör alatt oda is szokott érni (ha zűrös a hely akkor kellhet neki 6 maximum 7, mert neki ugyebár nincs semmi gyorsítója).
Amint viszont áll a gerilla képző és megvan az igen korán megszerezhető, lopakodva extra mozgást adó fejlesztés, akkor már az első két kör alatt nagyon komoly távok megtehetőek. Ha ezt még megfejeljük a speed PCS-el, netán mobility-t adó páncéllal (amik kampósak, azaz még egy extra ingyen mozgást is adnak 4 körönként), hogy a "hivatalos" SMG pack-ot ne említsem, akkor már szándékosan kell önmagát késleltetnie a játékosnak, hogy ne jusson cél közelébe a csapata.
Ezen feladatok teljesítése még félidőn belül is kivitelezhető fog válni ahogy halad előre a fejlesztésekkel az ember és mondjuk célirányosan feladathoz állítja össze a csapatot és adja nekik ehhez a cuccokat.
szerk.: Az említett halál helyett kivérzés az nem halál helyett kivérzés mindig, hanem nő az esélye annak, hogy elpatkolás helyett kivérzik a katona. Ez alapból elhanyagolható mértékű és ezt fejeli meg a kérdéses fejlesztés, amivel már olyan 30% körülire emelkedik az esély ha jól emlékszem. Alapból elhanyagolható ennek az esélye. Így már legalább mérhető, még ha ritka is lesz. Utoljára szerkesztette: SaGa Jr, 2016.03.04. 18:57:54
A másik vicces dolog asszem a 150-ért vett képesség, hogy a katonák halál helyett inkább kivérzés állapotba kerülnek. Na, ez eddig egyszersem történt meg...
Tapasztalat. Hidd el marhára gyakorinak érzed. :D Csak mint ebben a játékban. Másfelől nem tudhatod, hogy adott játékban adott helyzetben hány kisebb esély talál be és hány nagyobb nem. Te csak a nemet látod ez a baj. Pedig a végeredmény ki van egyenlítve %-ban, ahogy lennie kell. Maximum lehet néhány változó melyet nem jelenít meg, de van már erre is mod (ha jól tudom), hogy minden befolyásoló tényezőt jelezzen a %-ban, illetve azzal párhuzamosan.
Gyakori? Ne szórazkozzál már... 0,09%, ha jól számolom, ha eltekintek a 0-tól és 0.5-ös eséllyel számolok. Garantálom neked, ha most ezkezdesz pörgetni, akkor hónapokig pörgetheznél egy rulettel, mire sikerülne. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2016.03.04. 18:33:25
Tudod mennyi esélye van pl. ruletten annak, hogy piros vagy fekete egymás után 10x legyen? Na ugye. Pedig ez elég gyakori. A 45-50%-os egymás után 5-6x találatnak sem jobb sokkal. Mégis. Teljesen másról beszélsz. Csak éppen érzékenyebb mindenki a negatívumra. Úgy tűnik Te kiemelkedően.
Van fogalmad arról, hogy mi az a binominális valószínűség? Na, akkor a lenti példával számold ki, hogy mondjuk három 80%-os esélyű esemény be nem következésének mennyi az esélye.
0,8%.
Ehhez képest már háromszor láttam ilyet úgy, hogy összesen nem volt cirka 150 próbálkozánál több. Eléggé aránytalan...
Pedig van. Hidd el. Ha elém állsz legalább 1000 90%-os esély adataival screen shotokkal vagy videóval mindről, hogy abból hány talált és hány nem akkor meg fogod látni. De nem állsz neki ezt gyűjtögetni, mert inkább játszik az ember. Az ember pedig a sikertelenséget hajlamosabb feljegyezni... Nekem pl. sokszor a 40-45% olyan, mintha mindig találna. Aztán 10x egymás után egyszer sem...
Elárulok egy titkot: nincs valódi random számítógépen. :D:D:D Egyébként meg ellentmondasz magadnak. Egyrészt ha ugyanazt csinálod, abban mi a random. Hiszen ugyanazt csinálod. :D Éppen így nem random, hanem egyszer ki van számolva az esély és ha ugyanazt csinálod, akkor bizony ugyanaz lesz az esélyed is. Ez így logikus Másrészt azt kifogásolod, hogy szerencsejáték, most meg azt, hogy ha visszatöltve ugyan az az eredmény. Éppen így nem annyira random és szerencsejáték, hanem inkább stratégián, helyezkedésen stb. múlik jobban. A 90% pedig 90%, nem 100%. Az, hogy neked egy játélk alatt 20 esetből nem jön ki a 90% semmit sem jelent. 100 ezerből kijön. Minél nagyobb a minta, annál jobban közelít. Utoljára szerkesztette: yesname, 2016.03.04. 17:40:54
Nem, nem vagyok. Tudod a valódi random az az, hogy ugyanazon dolgot csinálni a random miatt eltérő a végeredmény. Abban mi a tököm a random, hogy kétszer ugyanazt csinálod és ugyanaz a végeredmény? Ja, hogy rohadtul nem az...
Aha, persze... Akkor meg soha nem érsz oda időben sehova a kibaszott time limites missionoknél... Ahol nincs time limit, ott leiskolázom őket, gond egy szál sem. De mikor 8 kör vagy egy missionre, amiből 4,5-5 kör maga a mozgás. Ne röhögtess már.
Ugye nem vagy programozó? A seed-et a különböző játék adatokból számolja az RNG-hez és szándékosan ilyen. 1. Éppen a valóban teljesen random, illetve szerencsejáték elkerülése miatt. Ppontosan így nem szerencsejáték... 2. Ez mondjuk mellékes, de legendary fokozaton a visszatöltéses "csalás" elkerülése.
De ezeknek már az alaptaktikád részeinek kellene, hogy legyenek: ha a lövéseid fele nem fog találni, akkor mi lesz (a gép és a te, azutáni/következő körödben)... Használni kell a biztos dolgokat, azok nem tévesztenek: gránátok-rakéták minimumsebzése, Combat Protocoll, stb... Kezdőként többszörösen túlbiztosítaná magát az ember, míg a profik csak annyit használnak ebből is, ami feltétlenül szükséges: az erőforrások helyes felhasználása (pl. 2 pod-ot már lelőttél és csak 2-3 maradt hátra, akkor bőségesen lehet szórni a robbanóanyagot)...
Teljesen kezdőket az ~5.-6. küldetéstől azért sem nagyon visznek - inkább képzik őket, hogy jobb stat-ot kapjanak - , hogy ne okozzon akkora gondot az alacsony ellenálló- és támadó képességük. A fejlesztéseknél meg csak az idő az "ellenfél", tehát, ha jól osztod azt be, akkor "hamar" ledolgozódik a hátrány és akár előnyre is szert tehetsz, ezen a téren: a jobb fegyverekkel (és páncélokkal) könnyebb sikert aratni. A többi erőforrás ismeretéhez is jó lenne a tapasztalat, hogy miből, MIKOR, mennyi kell majd - milyen szintű az utánpótlása - , mennyit lehet és miből eladni az elején a gyorsabb fejlődéshez.
Végezetül: ha a yt-on több példát is fel lehet hozni arra, hogy akár 3-4 mellét is túl lehet élni, ha ezeket eleve és előre belekalkulálja az ember, akkor nem kellene ezen annyit görcsölnöd. Nemrég még olyan alapdolgokat kérdeztél, amiknek az ismerete megkerülhetetlen feltétel a sikeres játékhoz: ne akarj egy-két hét alatt "mestere" lenni ennek a játéknak, ez nagyon nem az a kategória, inkább gyakorolj, gyűjts tapasztalatokat és hidd el, el fog tűnni ez az "akadály"!
Sajnos nem volt időm kifejleszteni egy épkézláb psi karaktert mielőtt befejeződött a játék. Nekem egy emberem sem halt meg, természetesen visszatöltögettem én is, de a küldetéseim 95%-át sérülésmentesen fejeztem be - normal fokozaton. Egyelőre pihentetem, később újrakezdem nehezebb fokozaton. Vagy mégsem. Kicsit olyan mint az "egyszernézős" filmek.
Azért még így is simán visszatöltöm a játékot 2. szinten vagy tízszer egy missionben. Miért? Mert kurva édesanyját annak a "random" generátornak, amit egy 90+ egy 80+, és 70+ százalékos "doboást" zsinórban azt mondja, hogy buktam. Aha... Bocs, de így nem lehet játszani és taktikázni. Ez szerencsejáték, csak jól van álcázva...
Mivel a random generátor olyan elbaszott módon működik, hogy a lépéseid helyével is számol, ezért ha pl. egy 3 szélességű fedezék másik helyére megyek - akármelyk megfelel - vagy a hackelésnél két mezővel odébb állok - tökmindegy, hogy honnan tolom - ,akkor mást dob ki. Nem igaz, hogy olyan kibaszott nehéz feladat a XXI. században egy kibaszott valós random generátort leprogramozni...
Fogalmam sincs, hogy a többiek legnehezebb szinten hogyan tolják végig, mikor rendszeresen csinál olyat nekem, hogy az ellen egy lövéssel full coverből kikapja az emberemet. Vagy miután legyaktam 5 ellent és elvesztek egy embert vagy csak robban egy gránát, akkor pánikol az ember. Vicc a morál úgy ahogy van...
Gyakorlatilag nincs olyan mission, hogy ne halna meg emberem. Ha egy meghalt, akkor letudom azzal, hogy ezt olcsón megúsztam. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2016.03.04. 13:06:11
Nekem az volt a tapasztalatom h 2. 3. nehézségen ha túl vagy a kezdeti nehézségeken 4 fős csapat, fejletlen katonák akkor már begyszérűsödik a játék. Legalább is számomra. Az előző résznél is volt picit a bajom h az eleje nehezebb volt mint a vége. Itt is ezt érzem a két nehézségi fokon, de a Legend-re még nem éreztem rá. EW is egy pici csalással nyomta a legnehezebbet , könnyebb szinten elkezdtem majd váltottam így picit életképesebbek voltak a katonák, és nem volt annyi halál csak sérült ;) Mondjuk itt se halnak az embereim , bár ugye van menekülés is... de legalább túl élik de nagyon hosszú a felépülés és így lassú a fejlődésük.
Sokkal nehezebb persze. Mar commanderen is azt veszem eszre hogy az idegenek eddig teljesen ismeretlen skilleket kezdenek el hasznalni.Ugyhogy bemelegitesnek teljesen jo az elso ket szint, de ha igazan kivancsi vagy ra hogy mire kepesek az ellenfelek, akkor erdemes feljebb huzni.
Természetesen nehezebb, mint az alacsonyabb szintek, a fejlődés, építkezés is lassabb, cserébe az ellenfél is lassabban fejlődik és az Avatar projekt utolsó kockája utáni visszaszámláló is kétszer olyan hosszú.
De meg lehet csinálni. Az első hat feladatot gyakorlatilag sebesülés nélkül megoldottam, amit úgy tűnik, a gép nem vesz jó néven, mert a következő, VIP kinyíró/elrabló akcióra ugrásszerűen rosszabb lett az advent podok összetétele. Még nincsenek durvább ellenfelek, de advanced lancer, sectoid, mec, vipera már van, és rusnyán vannak csapatba szervezve. Pont ez volt az a buli, amit írtam két napja, hogy ha csak egy gyorsan mozgó rangert vittem volna magammal, simán megcsinálom, így viszont három emberemet elfogták. Visszaléptem eggyel és még az akció bejelentkezése előttről kezdtem, így újra feladta. Aztán még négyszer megismételtem ugyanezt a folyamatot, hogy kitanuljam a dolog menetét. Felváltva hol olyan környezetet ad, amikor egy jármű mellől kell elhozni, 3-6 ott ácsorgó alien közül, hol egy épületből kihozni, ahol általában egyedül van, de az épület körül, meg rajta ott járőröz 3-5 pod. A harcosaim még alap fegyverekkel és alap páncélban vannak, a legmagasabb rang Cpl.
Nos amikor jármű mellől kell elhozni, elég egy katona, még az se kell, hogy olyan legyen, aki vissza tud menni concealmentbe. Az, hogy sikerül-e vagy sem, sok mindentől függhet. Ha van sectoid a podban, ami rád tud mozdulni, gyakorlatilag attól függ, hogy sikerül-e elpucolni, hogy az első támadásodba belehal-e valamelyik ellenfél. Egy sima advent troopernél van rá esély, hogy a gránát négyet sebez rajta három helyett és ez pont elég. Ha sikerül elsőre kinyírni valakit, a sectoid mindig úgy kezdi a támadást, hogy ezt reanimálja. Ha nem sikerül elsőre kifektetni valakit, akkor pszi támadást indít és ezeken az alacsony szintű srácokon legalább egy desorientation beüt, amitől gyakorlatilag csak futni tud, se kardot, se gránátot nem tud használni, lőnie meg értelmetlen lenne, mert a ház oldalát se találja el. Végül sikerült sérülés nélkül elpucolni, bár mázli is kellett hozzá, mert két overwachból tüzelő trooper se találta el. A VIP biztosan meghal, mert a gránát legalább hármat leszed a 4 vagy 5 pontjából, a következő körben felrobbanó autó meg elviszi a maradékot. Ehhez persze a kocsinak is benne kell lennie a robbanási sugárban.
Ha épületből kell kihozni vagy kinyírni a VIP-et, ahhoz kellhet két ember. Az egyik magára vonja a cirkáló őrjáratok figyelmét, a másik meg a elintézi az VIP-et. Az nem baj, ha ez olyan, aki vissza tud menni concealmentbe... Az is járható, ha sikerül bejutni az épületbe lebukás nélkül, elhelyezkedni az evac zónához legközelebb eső ablak közelében, ahonnan még rá lehet lőni a VIP-re. Sajnos lelőni egyből szinte kizárt, ketten is rá kell lőjenek. Az egyik ilyen akciót úgy sikerült megcsinálni, hogy találtam egy két fős őrjáratot, azokat elintéztem. Ettől lebukott a brigád, de fura mód a többi pod nem indult el feléjük, mert egyik sem látta az akciót. Így sikerült bemenni az épületbe, ahol épp nem volt bent csak a vip. Kilőtték, majd indulás vissza. A specialista meghackelt egy figyelő póznát (ezt csak kíváncsiságból próbáltam, mert még volt hátra 7 kör a 12-ből, gondoltam belefér, az evac ettől a helytől két környire volt, az épület másik végétől egy mozgással el lehetett érni), ami nagy mázlira azonnali concealmentet adott neki. Így át tudott osonni, a beérkező erősítés és az ott táborozó megmaradt 3x3 dög (két sectoid, egy vipera) között úgy, hogy észre se vették, a ranger meg kirontott az épületből. Ő sajnos bekapott egy találatot futás közben. Szerencsére a vipera túl messze volt ahhoz, hogy magához rántsa. Mivel a rejtve menekülő specialista látta, hol a vipera, a rangert a megfelelő ajtón tudtam kifuttatni... Szóval: lehetséges az ilyen akciózás is, de kell hozzá mázli is, ami vagy bejön, vagy nem, de a játékos ésszel sokat tud segíteni a mázli bekövetkeztének, csak ki kell használni hozzá a lehetőségeket.
Játéktechnikailag úgy tűnik egyértelműen az játszik, hogy ha egy feladatból kétféle is lehetséges: lehet vipet kiráncigálni épületből vagy jármű mellő, a baráti vip-et vagy ki kell szabadítani valahonnan, vagy eleve ott van a csapattal és elég kikísérni, (ezt szintén meg lehet egy fővel csinálni, a másikhoz valószínűleg kell két ember legalább), vagy meg kell védeni egy saját adóberendezést, vagy ki kell nyírni egy ADVENT hasonlót; ezeket felváltva adja be. Ha visszamész az akció előtti automentésre a másik változatát fogja beadni a játék. Egyébként mindig ki is írja, hogy ez most épp melyik verzió és a hozzá tartozó fotón is látszik. Eszerint el lehet dönteni, hány embert vigyél magaddal... A túsz kinyíró és mentő feladatnál nem kell minden alient elintézni, így oda lehet alacsony létszámmal menni, a többinél el kell intézni minden ellenfelet, így ezekre már nem.
Az eleje egy kicsit szerencsétlenkedősebb mint a többi fokozatnál, de aztán össze tudja szedni magát az ember ezen a nehézségen is. A vége sem lesz egyébként könnyű, mert itt már minden pod variáns jöhet, amikkel az ember kisebb nehézségeken nem találkozott (például egy podban 3 tuningolt sectopod és egy kísérő ami lehet akár tuningolt gatekeeper is vagy egy burrower chrysalid ami simán nekimegy baráti civileknek is városban, csak hogy minél több chrysalid legyen a csatában jelen).
Időnként elég jó sorozatokat ki lehet fogni (3-4 feladat sérült nélkül, akár az elején is), csak hogy aztán a gép helyretegye az optimistává váló játékost egy rettentő szopatós feladattal, ahonnan a csapata jó ha élve kikerül. :)
Egy legendary Iron Man-t már letudtam (2 halottal, 17 harcba küldött emberrel). Élvezetesebb volt és jóval hosszabb, mint a veterán játékom. De nem éreztem túl nehéznek, inkább csak újra kellett tapasztalni és alakítani a korábbi taktikákat és lényegesen bátrabban mozogni, haladni, sok kockázatot vállalva. Ugyanakkor mivel itt már semmi segítsége nincs a játékosnak, sem bújtatott mint az aim assist, sem nyílt mint a jobb statok, így nagyon észnél kell lenni, sokkal könnyebb elcsúszni egy nem jól megválasztott feladaton és ezek miatt nem igazán ajánlható ez a nehézség. Könnyen ki tudja borítani az embert ha túlságosan rágörcsöl.
Srácok hát ez a Legendari ... nehéz nagyon, pár küldetés megcsináltam de mivel mindig van sérült és néha el kellett menekülni így igen lassan fejlődnek a katonák. Meg hát 30 napos gyorsmásolásokról ne is beszéljünk .... Ami videókat nyomnak a srácok az durva. Nagyon kell ismerni játék h végig tud vinni plusz 100% odafigyelés kell. Számomra a 4. fokozat eleje az pont jó viszont a vége felé az is kicsit könnyű lesz... Van aki Legendáriban már sokat játszott? Ha igen mennyire érzi nehéznek? Mert én elég ;)
Mindannyiunk érdekében remélem, hogy most már megbékélsz Utoljára szerkesztette: Marcinko, 2016.03.03. 20:19:38
Hihetetlen a játék néha szemétkedés köznben tud jófej is lenni. Skullmine nyomtam egy pajzsot generáló ellenre. Tuti bukta volt a hack, de ugye instakill, de fedezék nélkül állt. Most jön a poén. Szaros 3 HP sebzéstől bepánikolt az ember. Ettől high coverbe rohant és pánikolás közben szarrá lőtte az egyik közelben levő mutont. :)
Miért is? Egy katona attól jut feljebb a ranglétrán, hogy harcol, győz, közben tanul. Egy pszi harc közben nem tanul, hanem használja amit a suliban tanult. Ez így pont jó. Amelyik pszi trükköt nem ismeri, nem fog harc közben rájönni, míg a harcos ott sajátítja el, gyakorolja be a különböző képességeket, amiket a gyakorlat hoz magával. Az egyik fizikai, a másik szellemi képzettség sor.
Tehát ha minél többet tanulnak annál fejlettebbek lesznek? Szerintem hagyhadták volna úgy mint a másik kasztoknál a szintlépést. Ez igy szar szerintem.
Utóbbi. A támadáshoz kapnak külön stat-ot a psy offense-t és ez növekszik nekik ahogy egyre több dolgot tanulnak meg. A will meg igazából csak a tudat manipuláló dolgok ellen védhet meg, direkt sebzéstől nem óvja meg a magas will érték sem a célpontot.
Domination, Void Rift, Insanity, Inspire/Soulfire talan nalam a fontossagi es hasznossagi sorrend. Igaz pl. az Avatart Null Lance-el tudtam lerakni amikor eloszor megjelent.Ez utobbi skill eleg specialis helyezkedest igenyel de akkor nagyon eros.
Spi ops-na mi a legjobb képessége? Legerosebb? Össze vissza fejlődbek? Random. Elsőre megkapta a Void rift képességét vagy mit amit maxon kellene. Így elég erdekes na. :-)
Nekem egyedül az nem tetszik, hogy ha egy fát szétrombol egy kósza lövés vagy gránát robbanási sugarának a széle, és nem számít többé semmilyen covernek, akkor mi a fenéért nem tűnik el a pályáról az egész textúra? Miért kell ott maradnia, hogy meg tudja téveszteni az embert?
Because reasons.
Sok minden tetszik és sok minden nem teszik az XCOM2-ben. Na ennek fényében a metapontszámok érthetőek.
Szarok a menürendszerre amivel itt amúgy rajtad kívül mindenki elboldogul. Konkrétan a szádba lett rágva mit, hogyan csinálj de úgy tűnik így is meghaladja a képességeidet a játék. Rinyapináskodni meg lehet a metacriticen is, itt jobban jönnek a tapasztalt játékosok beszámolói.
Nem kötekedésből, de ha nekem ennyire nem tetszik valami, azzal nem játszom. : ) Én pl nem vettem meg, "demot" megnéztem, egy 3/4 kampányt játszottam. Jó-jó, de valahogy kevésnek érzem benne a tartalmat. Több fejlesztés, cucc elfért volna. Főként, hogy a jelenlegi felszerelések felét nem is érdemes használni. Egyelőre nem érzem azt, hogy be kéne fejeznem a kampányt. Még kell neki jó pár patch illetve modok szerintem.
Te most tényleg nem érzed, hogy egy ilyen menürendszer, amiben nem látod át és mozgatod egyszerre a cumókat az mennyire gáz? A '90-es években tudtak ennél jobbat csinálni...
No ez jo otlet, legkozelebb lehet megprobalom, koszi!
Vannak azert jo pillanatok. Relay-t kell megsemmisiteni, mar csak 1 pod van vissza, 2 serulttel megyunk az epulet fele de valahol hallom a sectopodot.Az egyik ranger aktivalta is oket, szetszorodunk. A ket advent troopert leszedi a sharpshooter es a gunslinger.Mar csak a granatosnak van egy overwatch-a amikor feltunik a sectopod es atgazolva az epuleten egyenesen nekiront a sracnak. Erre az celoz...lo....EXECUTED :D Elegge nuanszokon mulik egy excellent es egy poor befejezes :)