LW2-t tolom.Vigyazzatok a modolassal mert nekem tegnap vmivel osszeakadt es olyan bug lett hogy a research pause-ban maradt, nem lehetett folytatni, meg az awc/gts kikepzesek is megfagytak. Hiaba toltogettem vissza, elszarodott teljesen az utobbi par nap jateka.
Mindegy mert annyira k@rva jo ez a kieg hogy egyszeruen nem lehet abbahagyni szoval elkezdem ujra ahanyszor csak kell :)
Ez akkor szokott előjönni (pontosabban hasonló), ha előbb a küldetésben egy Skulljacket elhibázol.
Előjött nekem egy bug: specialistával meghekkelek egy villanyoszlopot, sikerül, erre egy másik emberem megsebződik de rendesen. Nem tudjátok miért van ez?
Oda voltam repülve, sőt, el sem moccantam onnan. A steam fórum alapján ismert hiba.
A Havenről a scan ikon? Az csak akkor van ott, ha a havenben vagy éppen, ha előtte máshol szkenneltél a térképen, akkor a haven nevére kattintva tudsz visszarepülni, és csak utána lesz szken ikon.
Huh, még jó, hogy a BM modot nem raktam fel akkor, pedig erősen gondolkodtam rajta... Elvileg dinamikus, szóval a tech tree változását is követi. Utoljára szerkesztette: Maala, 2017.01.23. 22:00:21
Nos, egyszerre fagyott a black market és tűnt el a HQ-ról a scan icon. Előszőr eltüntettem a black marketes mod-ot, ami kiírja, hogy milyen cucchoz mennyi item kell, de az nem segített. A config törlése után mindkettő megoldódott, de a black market modot már nem tettem vissza. Más mod nem jöhet szóba, használok kb. 25-öt, de azoknak a black markethez nincs köze.
LW2 mod A black market buy esetén crashel a játék. Nem tudja valaki, hogy mivel akadhat össze?
Ja igen, tanácsként, az elején rögtön állítsd a Havenben intel-re a srácokat, és - legjobb esetben - rakj be egy Assaultot Advisornak. Kis szerencsével - és az Avenger +4 főnyi intelével, amikor elkezdesz ott scannelni, mivel máshol úgysem tudsz - felfedezed azt a retek Facelesst, aki lopja a nehezen megszerzett Supplyt. :-)
Assault azért, mert egy 10 hp-s Facelesst mással nem nagyon tudsz leverni, max még Shotis Rangerrel.
Amit még nem próbáltam, hogy közvetlenül a Supply Drop előtt átállitani az összes resistance membert Supply-ra, akkor megnövekszik-e a kapott pénzmennyiség? Aztán visszaállitani mindent eredetire. Utoljára szerkesztette: Maala, 2017.01.22. 15:26:30
Ha még nem kezdtem el az LW2-t, és az alappal játszok, akkor is deaktiválni kell?
additional icons, perfect information, tacticalui killcounter, lifetime stats, gotcha flank preview, grenade throwing tweaks, ezeket használom mellé, meg a szokásos, instant avenger menus, stop wasting my time, ignore missing mods, de ezek ugye alapok. :-)
Hat, addig mar eljutottam, hogy lekaptam az LW2-t es a launcherben ott mosolygott a play felirat. :) Muszaj lesz a napokban belekezdeni, mert nagyon erdekel (es mar hianyzik is egy picit).
A korabbi LW fele char.perk es laser fegyveres mod a resze a mostani LW2-nek? Ugy ertem, hogy ha igen, akkro gondolom deaktivalhatom ezt a kettot es eleg csak az LW2? Ha nem, akkor feltetelezem kompatibilis, ugye? Mert olvastam az LW2-es tartalmat, es az alapjan nekem ugy tunik, hogy benne vannak, de gondoltam megkerdezem, biztos, ami biztos.
Also, AWC már Scientológusokkal megy, mármint a redukált gyógyítás része. És ugye most már külön AWC tree van. GTS ezzel szemben 2 rookiet enged egyszerre képezni, viszont a fejlesztések NAGYON drágák (és squad upgrade már nincs, ugye). Azonban még 9 emberes küldetésnél is, ahol 5 rookie volt, simán mind szintet lépett.
Szóval részemről talán AWC éri meg jobban először, viszont a szcientológust nem egyszerű beszerezni hozzá... És amikor bent ül az AWC-ben, ugye nem gyorsitja a fejlesztést.
Simán megéri. Néhány plusz add hozzá , de alapjai nem változik meg a játék annyira nem extrák. Szóval nélküle is teljen jó. Plusz szinte minden módot tudsz majd használni.
Dlc-k nélkül mennyire éri meg a jatekot beszerezni?
Fuck me megint rakhatom fel, sosem lehet abbahagyni ezt a jatekot? Sebaj koszi hogy szoltatok, lesz mit csinalnom hetvegen.Ugyis kerestem vmit :) Utoljára szerkesztette: dartonite, 2017.01.20. 12:48:17
Jó lett a Long War 2! Bár nekem így első látásra tényleg gerilla harc az egész bár én jobban szeretem ha legalább 8 emberrel szeretek menni. Lehet később jobb lesz a több egység...
Koszonom az elmenybeszamolot. Akkor a nehezseggel/kihivassal megint nem lesz gond :)
Oké, és most volt egy Dark VIP-es küldi, ahol ambush-szerűen várt rám a 3x3as podok mellé még 3 drón, és 3 v 4 faceless. Mára elég ennyi. A küldetés nehézsége Light volt, 5 emberre.
Egyszerre aktiválódott az összes pod. :-D
Ami vicces még, hogy csak random elböffentik magukat aktiválás után, kiszámíthatatlanul, mind az, hogy hová futnak, mind az, hogy melyik fog lőni. Fedezékben lévő emberekre. :-|
Az sima LW-s Fatigue rendszert úgy váltották le, hogy egyszerre több küldetésre kell küldened a katonákat (Infiltrationnek hívják).
Adnak rá pl. 6 napot (amíg lejár), és te döntöd el, hogy hány katonát küldesz a küldetésre (1-10). Pl. 5 katona 5 nap alatt Infiltrálja (hatol be) 100%-osan, a maradék 1 nap alatt meg még gyűjt ~20%-ot. Van egy Base limit nehézség, ami alá nem mehet a küldetés nehézsége. Pl. 10 katonával 40 ellenfél ellen leszel, mert csak 20%-ra megy fel az infiltration összesen, 5 katonával, 100 esetén meg lesz Light. De 3-al már 160%-ra mennél (a max az 200%), és akkor már extreme light lenne, azaz kb 9 ellenfél lesz az egész pályán.
Aztán a következő küldetésnél megint, és megint, és szépen elfogynak a katonáid. :-) Van, amikor csak 13 óra!!! van az egész infiltration-re, akkor még 1 emberrel sem érdemes menni... Mert Evac már nem azonnali, hanem pár körig tart. 4 körig 1 emberrel tartani 20 ellenfelet (EVAC pont kérése lelövi a concealt, szóval amíg nincs reconceal a shinobinak, addig ez esélytelen) nem egyszerű, ha nem jó irányba indulsz el. Vagy vissza nem töltögetsz. :(
Szóval általában 5-6 katonát küldesz, meg nagy néha mókából 8-10-et. :-)
Aztán, a Contactolás után a Resistance Havenekben lesznek embereid, akiket állíthatsz Supply gyűjtésre, recruitolásra, vagy Intel gyűjtésre - és ezzel Infiltration gyorsításra is. Kicsit el van nyomva a balansz, mert egyébként Supplyt nem nagyon lehet gyűjteni. De ha meg intelt gyűjtesz, akkor... szóval érted a problémát. Ha vmelyik Havenedben ketyegteted az órát, akkor gyorsabban jön a cucc (intel, supply). Ezen kívül még mindegyik havenbe állíthatsz 1-1 embert (engineer, katona, vagy scientist), ami boostolja adott cuccot (sorban supply, recruit, intel).
Aztán jön a gép, és Unkown eventtel elvesz a nagy nehezen megszerzett 100 Supply-ból 80-at Supply osztáskor... Dark event meg minden nélkül, dafuq.
Vagy Solo Shinobi keményen bekerülte a gépet, éppen nyitná a Scientist cellájának az ajtaját, amikor a falon átjövő és a cellából kifele tartó Advent Trooper beaktiválja a podot, beáll a cellaajtóba, és rálő a közvetlenül mellette álló shinobira. Szerencsére mellélő, így Slashel eltakarítható az útból, de akkor is, anyád bug. :-D (A pod másik 4!!! tagját egy fal választotta el... Jesus)
Szóval még nem tökéletes. De nem rossz. Loot sokkal több van a küldetések alatt, és átdolgozták egyébként is a rendszert. Alloy, Elirium Crystal alig van, kíváncsi vagyok, mi lesz most az upgradeel... Laser hamarosan kész lesz.
Research teljesen átdolgozva, hullák ALIG esnek, viszont szét lehet őket szedni Alloy-á, illetve a Core-okat is Crystallá.
Jah, és ez a 2. nehézségi szint volt! :-D
+AWC-t is átdolgozták, szintenként +1 skillt lehet tanulni (3ból választhatsz, persze általában teljesen haszontalanokból... Mivel mind a 8(10) classnak más másodlagos fegyvere van. Utoljára szerkesztette: Maala, 2017.01.20. 01:27:39
Ha valaki probalta (nekem esely sincs ra idohiany miatt) akkor irhatna par mondatot a Long War 2 modrol. Elvileg ma jott ki.
Hat, eddig a steam szerint 482 oram van a jatekban ugyhogy reszemrol abszolut GOTY es mindent uberel(t) iden. A modolhatosaga rengeteg pluszt ad a jatekelmenyhez.
A multi resze szerintem eleg fapados es mostanra szinte teljesen kihalt.Parszor probalkoztam vele de nem nagyon erdemes.Ez SP jatek, es remelem a jovoben is ezt a reszet fejlesztik fokepp.
4 napja megvettem, és mivel szabin vagyok toltam orrvérzésig. Most jutottam el a Tower megtámadásáig. Hátba**eg, az előző rész is isteni volt, de erre a játékra egyszerűen nem találok szavakat, rommá ver mindent. Ez multiban maga lenne a mennyország.
Oh, megvan, a Bettar Advent: Better Pods Plus fent volt együtt a More Pods moddal, és a kettő együtt üti egymást (mert mind a kettő ugyanazt módosítja), így a +1 Civil helyett 0 lett globálisan. :-D
Igen ám, de van egy achievement is Ironmanre! Az is kéne még. :-(
Most nagyon kemény volt, odállok Shinobival a VIP-et fogvatartó kocsi mellé (aki így spotolt egy podot), meghackelem Specialisttal, odamegyek Assaulttal a másik oldalra, kinyitom az ajtót, és... A Shinobiról leesik a Conceal.
WTF, anyád. :-D Pod aktiválódott persze. Mivel az Assaulttal az ajtónyitás ingyen akció volt, odamegyek a másik oldalára a kocsinak, hogy lelőjem a drónt... Másik podot aktiválok, így összesen 9 aktív enemy van (2db 1hps Frozen enemy volt még a hátvonalam mögött). Save and Exit, ragequit, majd mindjárt visszalépek, csak előbb le kell nyugodni.
Játssz autosave-vel, de ne tölts vissza, csak ha elszáll valamelyik mentés. Senki sem fogja számon kérni rajtad...
Magamhoz nyúlok, nem tudok egy normális LW ironmant tolni, mert állandóan becrashel pár küldetés után... Bezzeg ha nem Ironmant kezdek, akkor nem sikerül jól az első pár küldetés, és oda az egész kampány lendülete. :-|
Üdv hol birom böviteni a csapatot amitt a harcba birok vinni ???
Igen, kicsit sokat léptem előre, de elvakított a sok kill az OP rangeremmel, aki persze utána meg is halt az archon king-el szemben :D Nem baj, majd elölről kezdem a pályát és kicsit óvatosabban lépkedek. Ugyan-úgy tetszik a játék mint az előd, sőt talán kicsit jobban is ezzel a modolhatósággal.
Konkrétan ki se mozdultam a fedezékek mögül, nem hogy előrerohantam volna. Első körben kaptam a nyakamba az áldást. Talán még meg is lett volna, ha nem jelenik meg a vonalzó (ruler :) )
Mind1, amúgyse volt az én játékom, ez legalább gyors vinyófelszabadítást eredményezett...
Az első pár gránátoddal ki kell alakítani egy "no man's land"-et, ahol az alienek nem tudnak coverben átjönni.
Ha meg már meg van ritkítva az ellen, és épp nincs pod aktiválva, Concealelt Shinobival el lehet menni a jeladóért. Utoljára szerkesztette: Maala, 2016.08.10. 15:01:35
Azert az avenger tamadast is lehet kontrollalni, ha nem rohansz elore a jeladohoz, es overwatchban tudod varni az utanpotlaskent erkezo spawnokat, akkor nem annyira nagy a kaosz. Na persze az ketsegtelen, hogy egy rossz lepes, es omlik a szar az ember nyakaba onnantol :)
Azóta ezt már javították, nekem úgy rémlik. De egyébként ki lehet kapcsolni a rulereket, a cuccokat ugyanúgy megkapod. Egyrészt. Másrészt érdemes akkor aktiválni a ruleres részét a küldetésnek, amikor már meg is tudsz vele bírkózni. :D:D:D
Plated armor alatt én nem vágnék nekik... SLG az más, az színtiszta +XP és táp a csapatnak, mint anno New Foundland volt XCOM-ban. :)
Nekem egy ilyen ruler megjelenés vetett véget az XCOM2 pályafutásomnak. Volt szíves akkor beadni, amikor az a lezuhant űrhajó védelmi küldetés volt (ahol eleve ugye lerohannak minket, tehát nem lehet knotrollálni azt hogy hány ellenféllel harcol az ember), szóval amellett hogy éppen három garnitúra MOB rohant a csapatom felé beugrott a ruler is (csak úgy automatice, őt se kellett triggereni).
Hát, elég fontos ebben a játékban, hogy egy, max két podot írts egyszerre, és azokat is csak okosan.
Tegnap 1 híján wipeolt a 7 tagú csapatom, mert az Assaultom behúzott egy 3 viperből és 1 muton centurionból álló csapatot, holott a 2 mechet tartalmazó 4 fős csoportot sem végeztem még ki. A végén a muton centurion kergette a snapshotos sharpshooteremet - meg egy gránátost, de azt utolérte a halál :D Én meg farok voltam, és elszaladtam előle, de úgy, hogy nem láttam rá cover nélkül, úgyhogy kapott egy extra kört a Muton. :D
De a végén a randomisten visszaadta a 3db 1hites 20% killet, amit a csapatom kapott, és a Centurion összesen 2x misselt 80%-ról meelevel. :D Úgyhogy szépen megpusztult, mikor összeszedtem az agyam egy 70% snapshot erejéig.
Persze a (Legendary Ironman) save mehet kb. a levesbe, de akkor is szép teljesítmény volt ez. :D Muszáj leszek vinni Battle Scannert, amíg nincsen scanning protocollom, mert ez nem állapot, hogy behúzok mindenféle szir-szart, és folyton megy a save a levesbe.
Azt kell, hogy mondjam, hogy végre jó kis változatosságot hoznak a különféle lényes modok a játék repertoárjába. :) Utoljára szerkesztette: Maala, 2016.08.10. 14:45:44
Uh, kijött az Alien pack az LWS-től, updateli az eredeti, még az induláskor kiadott Muton Centurion packot. Szóval aki arra feliratkozott, annak updateli alapból.
Mivel nem voltam hétvégén, nem tudtam tesztelni, hogy hogy működik együtt az eddigi adventet erősítő modokkal, szóval ez még várat magára. :)
Hú, ez a morál mod mennyire epic lesz, ha készen lesz!
Beagle Twitch csetjében láttam, hogy beszéltek róla, de eddig minden képzeletet felülmúl.
Tényleg Darkest Dungeonös beütésű. :D (Csak ott permanens, itt meg csak időleges)
Sajnos néhány modot még nem írtak át az SLG DLC-hez, és összeakadnak. Esetleg azt tudom javasolni, hogy nézd át a használt modjaidat, hogy van-e belőlük frissített példány, vagy az Ignore Missing Contents moddal egyenként próbálgasd végig, hogy melyikkel akadsz, és azt hagyd ki.
Lilly Shen es első toronyban a második pályán ahol a gáz miatt beszorulunk egy helységbe és a robottal kell kimenni, na ott nekem kifagy a játék amikor a feljövő robot ágyúkat kell szétcsapni. Kijelölöm a lövés gombot és semmi csak állnak ott tovább mint ha mi sem történt volna.
Igen, én is erről beszélek. Hisz magad alá közvetlenül nem látsz be, szóval ha beköpős civil van alattad, vagy esetleg egy pod van a házban, akkor szopóroller. :D Annyit tud ilyenkor tenni az ember, hogy első lépésből teszi ezt meg, és csak kék mozgással, és még van idő korrigálni. De attól még bosszantó. :D
Persze, 6/8 emberes kampánynál nem gond, ha 1 állandóan Concealmentben van, 4/6 emberes kampánynál azért már jóval nagyobb tűzerőt veszítesz. :)
No meg LW perkmod Shinobija egyszerűen OP 1v1 harcban. :D Illetve legmagasabb rangon (Brigaider) Reaper skillel 1vSok harcban is. :D Utoljára szerkesztette: Maala, 2016.07.30. 22:29:03
Kellően hamar megszerzett Spark rocket launchere aranyat érhet. Én a concealment-ben, a rocket launcherben és a sniper + combat protocolban hiszek. Előre megy a láthatatlan ranger, spottol és távolról nyesem őket, azt sem tudják, honnan kapják az áldást. Ilyenkor nem is triggerelem őket. Persze, ha időre megy, más a helyzet, de ott is működik.
Hát, most az elejére tervezem a Psi-t, pontosabban Mag után, addigra már úgyis összegyűlik az Instant Sectoid Autopsy-hez a szükséges Corpse szám.
No meg LW perk modban az Assaultok nagyon OP-k lettek. :D
Meg a SPARKokkal is kellene kezdeni valamit, az előző Legend végigjátszásban szegény kezdő Sparkyt kb 3. vagy 4. szintre húztam csak fel. Elég gyenguszokra sikerültek szegények, szerintem.
Az amúgy elég. Sajnos a játék a végére lesz könnyű, az extra perkekkel, akár mit csinálsz. Kicsit fordítva van, mint általában a játékokban. Amikor megjönnek a PSI katonák sztázissal, már minden mindegy.
/Odd félbehagyott egy kampányt és elment 3 napra gondolkodni.../ Utoljára szerkesztette: Etelkozi Vata, 2016.07.30. 22:12:41
Vigyázat! Nekem 51 mod volt fent, cserébe a viper hunter mission után állandó fagyás. Szóval csak óvatosan. Ajánlom a squad size upgrade modot, ahol 4-ről indulsz, de elmehetsz 8-ig (sok-sok suply-ért, és persze major, meg colonel rank kell a 7-8-hoz, ami szerintem korrekt, de akkor már nem oszt-nem szoroz), illetve a pod size upgrade (ilyesmi), ami egyel növeli a podok méretét (a pod leader adott, csak a sallang nő eggyel).
Emlékezz, Odd is beleszaladt a pofonba egyszer, mikor túlnehezítette a játékot.
Igazából valami olyat keresnék, amivel több soldiert lehet hozni, cserébe több pod/enemy is van. Csak nem tudom, hogy ez a küldetés timereket hogy befolyásolná.
Így kezdtem, aztán lassan már 50 új mod környékén tartok, új enemyk, meg ilyen mod, olyan mod... :D:D:D Fasza kis összeakadások lesznek, remélem. :D
Persze, hisz a játék elején alapozod meg azt a hógolyót, ami a játék folytatásában a lejtőn lefelé haladva növekszik, és megkönnyíti a végjátékodat. :)
Én most épp nehezítéseket keresek a játékhoz, mert a végjáték rohadt könnyű jelenlegi állapotában...
Én azt hittem a sok OW miss után, hogy az egyik Advent Trooper fogja legránátozni őket. Aztán megnyugodtam, hogy nem. Aztán jött ez, és... Mindfuck. :D:D:D