Uhh, most nézem a 2. részt, és már értem, mire gondolsz. Az 1 HPs Sectoiddal, meg a 2 Adventtel mit összetöketlenkedik, ha már bemákolta azt az 5%-ot...
Lol. Az is igaz, hogy ez a játék elég fáradtságfüggő (nálam legalábbis), ugye bronzemannel játszva (map resivel) amit "előző este" bebuktam, másnap simán megcsinálom.
Én is múlt héten toltam végig az első Legendaryt, sok sok visszatöltögetéssel. :( Szégyellem is magam. :D
Jöhetne még a maradék 2 LW mod, aztán lehetne jókat tolni. :) Legalábbis nekem továbbra is nagy szívfájdalmam, hogy nem nagyon lehet sok-sok katonát felhúzni, mint az 1. részben. Az sokkal érdekesebb volt.
Itt meg csak van egy A team, amibe 1-2 katonát még beépítesz, a végén meg veszel még hozzá majdnem fullos tagokat. És ennyi. ~50 küldetés és vége. Utoljára szerkesztette: Maala, 2016.07.30. 18:39:49
Mondjuk első küldetésen amiket írtál, pont nem valósak, hisz ott még tényleg csak szerencsejáték az egész. Legalábbis nem rémlik, hogy 2 gránátja lett volna az utolsó katonára.
Erre a folytatásban felvette azt a tagot, megint - remélem, ott sem hazuttolja meg korábbi "önmagát"! :D
Kissé, mintha kopna a Mester, mert olyan, egyértelműen flank-elős szitukon gondolkodik, amin nem kéne és még mindig akad a végrehajtások sorrendiségben hiba. Elhiszem, hogy van félnivaló, ha ironman-ben játszik vki az emberveszteségtől, de amiatt veszíteni egyéneket, mert nem merte a megfelelően agresszív lépést meghúzni... - így tényleg "szerencsejáték" ez a gém, ha a <60%-os lövések bejövetelére vár, vagy abban reménykedni, hogy egy szarul lövő egyede hirtelen megjavul és találni fog (akitől sajnálja a célzásfeljavítás bármely eszközét).
Ha nem nagy gond át tudod vinni a gépet egy másik házba, de legalább egy másik szobába? Földelés hibára gyanaxom, illetve a kábelek szerencsétlen közelségére. Ha nem javul a dugvillát dugd be fordítva is a konektorba. Ha ez nem segít nézz már rá az alaplapra nem e látsz púpos kondenzátort. Illetve ha van kéznél egy másik tápegység kicserélhetnéd.
Új éra kezdődött az XCOM 2 történetében. Még jön 2 mod, az egyik az átdolgozott élienek, a másik ismeretlen, de már el lehet kezdeni a "gyakorlást". :) Utoljára szerkesztette: byzhouse, 2016.07.16. 08:41:51
Regi konfigomon nekem is volt ilyen idoszakom, valamivel osszegerjedt az hangkartyam, es senki sem tudta mivel. Az egyetleg megoldas az volt, ha a hatterben folyamatosan futott egy foobar (vagy random zenelejatszo), lehetoleg 1 mp3-mal es mindez automatikus repeat trackkel, viszont a hangereje leveve ertelemszeruen nullara, hogy ne halljam. Ha igy jatszottam, hogy a hatterben ment ez a "nema zene", nem pattogott a hang. Az alaplap nem szerethetett valamit, mert amikor lecsereltem egy ujra, de minden mas maradt, mar nem pattogott.
Lenne egy problémám. A játékot elindítva kb 10 perc után elkezd pattogni, ropogni a hang. Folyamatosan szabályosan pattog. Régebben a Mass Effect sorozat egy régebbi részénél is pattogott, de most az xcomnál is. Az új doomnál és semmi másnál nem csinálja. Leszedtem a windows 7-et, most a win 10 van helyette, ez sem segített. Legfrissebb driverek sem. Alaplapi integrált hangkártyába is és az SB Audigy hangkártyámba is bedugtam a hangszórót/fülhallgatót még a tv-re is kiküldtem HDMI-n a jelet, de ott is ropog. Letiltottam már amit lehetett az eszközkezelőben, ami esetleg bezavarhatott, de még mindig csinálja. Megőrjít! A gépem 2010-es konfiguráció, de akkor elég jónak számított, a videokártya és SSD friss benne. Konfigom: Intel Core I7 950 12GB DDR3 RAM Nvidia GTX 960 4GB
Csináltam róla telefonnal videót is: https://www.youtube.com/watch?v=r73rYVO13gw
A neten már megnéztem csomó audio popping meg cracling videót, semmi sem segített.
Valakinek van vmi tippje? Előre is nagyon köszönöm!
Sztori: nagyon régóta játszom, még mindig az első végigjátszás, most lett csak kész a shadow chamber szóval elhúzom nagyon... gyerek mellett heti 1-2 óra játékidővel nem pörögnek úgy a dolgok....
Na, de a lényeg: az első küldetés, ahol meg kell védeni az Avengert. 6 ember és 4 turret kirak, elindulnak a felderítők, meglátnak pár dögöt. 2. kör: sniper rálő, elvéti.... és telibe trafál egy kocsit, ami a pont a megsemmisítendő EMP mellett áll. 3. kör eleje, kocsi felrobban, EMP-t is viszi magával, mission accomplished.
Mi van??? :D Még el se távolodtak az embereim a hajótól, jöhettek vissza :D
Az a gond, hogy ezeknek az alapcuccok nerf-elésével csináltak helyet... (pl. a frost bomb-át a mimic beacon "helyettesítette")
Ha frissít az uj dlc-re azt beadja a folyamatban lévő játékba vagy újat kell kezdeni hozzá? Most kezdtem újra ill 60-70% körül vagyok a másik dlc-vel.. Utoljára szerkesztette: ttt1, 2016.07.03. 22:10:33
Shen's Gift ahogy hallottam reviewokat csak Legenden kihívás valamennyire. :)
Húú, ezért nagyon köszi! :) Igaz, csak könnyebbé tesz egy már egyébként is túl könnyű játékot, de a sztori csak így lesz teljes. Utoljára szerkesztette: Maala, 2016.07.01. 18:40:44
Raksz +3as tarat a bolt casterre es maris nem egylovetu.Eleg jo kis fegyver, a frost bomb meg nem kicsit op. A bossok kozul az archon nagyon gaz, a masik kettot eleg jol lehet cc-zni.A devastate skillje szetszedheti az egesz bandat ha nem figyel az ember. Amugy en minden jateknal bekapcsoltam eddig a dlc-t, max nem csinalom meg a kuldit, es tudom hasznalni addig is a fegyvereket amig nem leszek eleg kepzett/felszerelt a rulerekhez.
Shen's gift miatt persze megint kezdhettem ujra a jatekot, kivancsi leszek.Abba sem mertem meg belekezdeni amig nincsenek legalabb magnetic fegyvereim.
Tegnap frissult is (2.5 giga volt), hetvegen proba. Egyebkent a Steam Sale kertein belül most a season pass is akcios, pont tegnap neztem, amikor elkezdett frissulni a jatek.
Lehet félreérthető volt, maga a bosok legyűréésért kapott jutalom tűnik nekem kevésnek, ahhoz képest hogy mit művelnek. Tudtommal ha a DLCt megveszed de nem kapcsolod be akkor tán ki is írja hogy a fegyverek benne lesznek a játékban, csak a sztoryline nem jelenik meg... Mondjuk azok az egylövetű cuccok sztem annyira nem OPk...
Nem nagyon jar ertuk reward? o_O A jatek legjobb ruhai es fegyverei jarnak egyutt a dlc-vel. Ugy tudom ha egyszer bekapcsoltad akkor abban a jatekban az mar ugy is marad.
BElekezdtem egy partiba én is és botor módon bekapcsoltam az Alien Hunter DLCt is első játékban. Először csak kicsit éreztem szivatva magam amikor feltűnt a gyíkkirály aki egy körben annyiszor tud cselekedni ahányszo az embereim csak megmoccannak, de kéőbb utánaolvasva kiderült hogy ha minden igaz azon kívül hogy csak szivat a játék ezekkel a minobssokkal reward az nem nagyon jár értük.
Szóval köszönöm, nem kérem ezt a DLCt - ki lehet kapcsolni ezt úgy hogy a jelenlegi állásomat azért tudjam folytatni?
Hát ez a játék valami iszonyat addiktiv. Vasárnap vettem meg, de már 22 órám van benne :) Kurva jól eltalálták a küldetéseket és a nehézséget - legalábbis számomra. Mondjuk picit nehezebb az első résznél, az szent.
Amikor felhúztam az AWC-t akkor még nem volt maximális szintű karakterem és mégsem kapott plusz képességet. Van esetleg valamilyen mod, vagy bele lehet nyúlni egy mentésbe, hogy tudjak adni neki képességet. Valamint ha jól értem, amikor felépül az AWC már akkor eldől, hogy melyik karakter kap egyáltalán plusz képességet és hogy az pontosan melyik.
Mikor AWC-t felhúzod, akkor minden addigi és az ezután recruitolt emberedre generál véletlenszerűen egy szintet, amit ha elér, akkor kap egy extra skillt. Ha már épp azon a szinten van, vagy felette, akkor nem kap semmit. Ezért érdemes az AWC-t a játék legelején megcsinálni. Meg még egy pár okból kifolyólag.
nem.. elvileg az Advanced Warfare Center hatása, hogy szintlépéskor némi esélyt kapnak arra a katonáid, hogy véletlenszerű képességhez jussanak.. én mondjuk elb@sztam annó, mert nagyon későn építettem fel, az aktívan használt embereim már a max szint közelében jártak, már nem jött ki nekik semmi extra képesség... a maxot elérve meg már nem lépnek szintet, ergó esélyük nincs új skillre..
Ha valamelyik emberem maximális szintre fejlődött fel, de nem kapott még véletlen skillt az még kaphat, van rá esély? Csak mert azt vettem észre, hogy amikor szintet lépett egy-két katonám, akkor adott be hozzájuk véletlenszerűen egy új skillt.
Szerintem verik szét a játékot: ennél hihetőbb dolgokat kéne tartalmazniuk a DLC-knek, mert az alapjátékhoz képest ez már túl irreális. Ha meg azt nézem, hogy mindent nerf-eltek az alapjátékban (mimic b., gránátok, stb.), hogy "kiegyenlítsék" azt, akkor egyenesen egy komédia, amilyen irányba halad ezután a játék...
Hát barátom, ezt sztem neked kell megoldani azzal hogy szépen leveszed az összes modot és elezded egyesével visszapakolászni, hogyvajh melyik lehet a ludas.... Utoljára szerkesztette: lammaer, 2016.05.31. 20:25:05
Telemoddoltam a game-t (51 mod...) és most a világtérkép és a csapatválasztó képernyő iszonyatos framedroppot produkál... Alapból 30-35 körüli frame megvan, mission közben is, de a fenti helyeken 10 alá esik...
Nem tudjátok, milyen, melyik modok lehetnek ebben ludasak? Segíthet, ha a config könyvtárat törlöm és a progi indításkor újraépíti? Nem szeretném, ha a mentésem bánná...
A modjaim... Utoljára szerkesztette: Etelkozi Vata, 2016.05.31. 18:43:24
Nem, biztosan a Hiden Potential kutyult meg valamit.
Közben kisakkoztam, hogy a Hidden Potential volt a lúdas. Elvileg nem így kéne működnie. Mindegy. Újat kezdtem egy másik hasonló moddal, ami remélhetőleg működni fog. (Dynamic Stat Development)
Melyik mod okozhatja azt, hogy az alap kasztos embörkék random kapnak skilleket. Ráadásul mind a kettőt. Pl grenadier első szintlépésnél megkapta a blast paddingot meg a shredert is.
Ha a visszaszámlálás vége előtt bármilyen módon csökkented az Avatar pontok mennyiségét, akkor leáll a visszaszámlálás..
Ha ügyes vagy, akkor skippelsz egy Avatar pontnövekedést is, ugyanis hiába gyűjtenek újabb pontokat, amíg max ponton vannak, az kárba vész, viszont a pontgyűjtési számlálójuk újraindul.
Az Avatar projekt elkezdett visszaszámolni, ha megsemmisítek egy gyárat akkor leáll a visszaszámlálás vagy ennyi volt?
Köszönöm a válaszodat. Arról esetleg van információd, hogy melyik fájlba és hogyan lehetne belenyúlni, hogy a fekete piacon árult konkrét dolgokat tudjam módosítani? Vagy már van erre valami mod?
Generáláskor dől el a loot is, és új supportkor dől el a feketepiacon lévő új loot/preferred item is.
Érdeklődöm, hogy pályageneráláskor eldől, hogy melyik ellenségnél és milyen loot van, vagy ezt harc közben generálja? Illetve hogyan lehetne megoldani, hogy a fekete piacon mi vásárolható? A játék vége felé szeretném a 6 legjobb emberem elsődleges fegyvereit felszerelni megfelelő, superior szintű kiegészítőkkel. Loadolgatni szoktam, hogy legalább egy olyan dolgot adjon be, amire szűkségem van. Utoljára szerkesztette: Rahar, 2016.05.12. 17:21:15
U.i.: A ShadowKeeper nagyon OP-nak tűnik. Utoljára szerkesztette: Maala, 2016.05.07. 00:02:52
Szerintem nem lehet törölni!! Építés még resistance coms-okat, illetve fejleszd ami már megvan, vagy tegyél bele mérnököt. (ha nincs hely bontsál le valamit, nézd meg az áramigényedet ha erőművet bontanál le)
sziasztok, olyan gondom van h elfogadtam 3 contactot, de még lockedelve vannak és new articra meg így nem enged átmenni. lehet valahogy törölni a már felvett kontaktokat vagy mi a megoldás?
Nem nyitok en, csak gondoltam hatha erdekli a jelenlevoket egy keszulo xcom klon, ahol a "klont" szinte szo szerint kell ertelmezni :)
Shock Tactics is a single player turn-based sci-fi strategy game with tactical combat, exploration, squad management and base building. It is inspired by the space western style of Firefly and tactic games like Jagged Alliance and X-COM. Shock Tactics
Elkezdtem legnehezebb fokozaton, első civil mentés: 13 ból 11, második: 13/8 :) jobban megy a játék mint normálon :)
Nekem az 1 sniper , 2 ranger, 2 psi , 1 grenadier kombó tetszik a legjobban.
A mostani gémemben gyorsan kifejlesztettem a psi-t, alapjában véve átnéztem az ágrajzot és csak 2 kitérőt tettem, a mimic bacon és a 2-es gremlin felé, elég könnyű lett így, mert simán elérem hogy haja szála se görbüljön senkinek se, kivéve a 2 db skullmine-ost. (változtattam a felálláson, : 1 sniper, 1 ranger , 1 grenadier, 1 psi, 2 spec, fontos hogy ha van 2x scaning protokolos specialista akkor már nem kell a ranger helyette jöhet még egy spec.) tárgyak: 2 skullmine, 3 mimic bacon, 1 medic kit)
Hacsak át nem írod a szintlépésekhez szükséges kill-számot... (ugyanannyit 6-tal, vagy 8-cal osztani és mikor lesz több az eredmény)
Egyedül akkor látom értelmét használni, ha olyan mod mellé kerül, ami nagyon belenyúl a játékegyensúlyba és azt kell(ene) helyreállítani ezzel. Utoljára szerkesztette: Kotomicuki, 2016.04.05. 22:47:09
Kár, hogy olyan nagy szükség nincsen rá... (már, hogy: 8 emberrel menjél küldetésekre)! Némi logikával lazán "kiváltható" mod... Az, hogy a játék 1/3-ánál kicsit megszorítanak az idegenek, simán belefér - és ott még amúgy sem lehet használni ennek a mod-nak az előnyeit, utána meg már teljesen fölösleges is lenne az...
ChristopherOdd listára feliratkoztam, gondolom ezekkel játszik ő is. Aktiváltam mindent. Újra tettem a játékot, egyesével fel tettem azokat a módokat amiket a listában láttam... Szóval v nem használja mindent ami a listában és azért van gond nálam. De elméletileg ezek vannak neki fent... Szóval passz, mért nem működik mind Esetleg valaki próbálta még ezt a listát?!
Ez a fegyver range táblák miatt van így, ahol ha nincs távolság a támadó és a célpont között, akkor a fegyverek többségének előnyei elvesznek, ezáltal a lövések pontatlanná válnak. Nem szabad az ellenfél mellé állni közvetlen közelre (0-ra csökkenteni a távolságot a két fél között), ott ugyanis a fegyverek szívnak (kivéve sniper rifle, ami viszont nagyon sokat nyer vele), mert elveszítik a jókora bónuszaikat az aim-re amit a kis távolság adna (minimum 1-es táv kell ahhoz, hogy a kis távolságra érvényes aim extrák érvénybe lépjenek). Legalább 1 mezőt hagyni kell az ellenfél és a lövész között, akkor drasztikus javulás lesz tapasztalható (kivéve sniper rifle, ami ekkor telibe kapja a -40-es aim büntetését, míg ha nincs közte és az ellenfél között üres mező akkor nullás módosítót kapna csupán, amihez máskülönben 12-es távra el kéne mennie).
Noa: Aktiváltad is a modokat? A kérdéses mod nem akad valami másikkal?
Kipróbáltan felmódolni úgy a játékot ChristopherOdd /http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=648318901/ de 1-2 mód nem működik, pl nem számmal írja ki az élete hanem csíkkal ugyan úgy. Normálisan lehet vele játszani de van ami nem jó... Lehet ha az az ok h DLC nincs meg ?! Bár nem hinném h ez gond, de más ötletel már nincs. Újra is lett telepítve a játék.
Elkezdtem újra magasabb fokozaton, néztem a modokat, olyat nem találtam ami megérne annyit hogy letöltsem :) Tegnap történt egy kis kabaré, egyik haverom kérdezte hogy az xcom2 is olyan mint az xcom1 hogy közvetlen mellé állsz 90% esély és mellé lő? Mondom sajnos igen. De ami tegnap történt az minden várakozást felülmúl.. egy sima sectoid maradt ráment 4 emberem de közvetlen közelről a 4 ből 1 találta el persze 90% feletti odds-okkal, nem halt meg így kövi körben kaptam egy kis sebzést 2 hétre kidőlt az egyik balfasz, megérdemelte :) amúgy veteran szinten nem volt ilyen.. kár hogy a játék készítői így erősítettek a fokozaton mert azért hogy ilyen helyzetbe kerüljek(1 vs 4 minden ember 1 kockáról tud lőni) igencsak jól kellett játszani, na mindegy ezen a fokozaton lehet kicsit komolyabban veszem a psi-t...
Kezdodott azzal hogy az Avatarok alig voltak hajlandoak mozogni, nekem kellett folyamatosan berongyolnom a tomegbe es megsebezni valahogy hogy teleportaljon.Az elso ketto meg aranylag hamar meg is fekudt, de a harmadik egy rohadek volt.Sehonnan nem volt LOS-om, es amikor pedig sikerult vegre bevinnem neki egy sebzest egy mind control alatt levo mutonnal, azonnal eltunt a fenebe.Az egesz teremben nem volt sehol megtalalhato!
A gep persze elkezdte fosni a mobokat, minden korben jott egy vagy ket pod.Nem is tudom hol volt a vege, de az egesz nagy terem tele volt mar hullakkal es az embereim is elkezdtek sebzodni ahogy folyamatosan mozognom kellett veluk hogy megtalaljam ezt a szemetladat.Erre kiderult hogy leteleportalt a PALYA LEGELEJERE es vissza kellett rohannom egeszen odaig hogy megtalaljam.Na persze mire erre rajottem, addigra mar felhasznaltam az osszes medikitet, revivalt, stabilize-t, restorationt, es meg igy is csak a mind control alatt allo gatekeeper tartotta fel az ellenfel hordait.
Akkor mar gyerekjatek volt ledaralni de addig... dzsizosz kralyszt, epic volt nagyon. Kar hogy nincs statisztika a legutolso palyarol de ha 60-70 mobot nem raktam le akkor egyet sem.Volt itt minden, tenyleg minden.Csak sectopod nem jott a kemenyek kozul de minden mas volt.Ugyhogy emiatt a teleport bug miatt kb 3 orat szoptam, viszont nagyon elvezetes is volt. A felallas a kovetkezo volt: 2 maxos psi operator, 2 ranger (egy phantom, egy blademaster), a dokim, illetve egy sniper.Na meg persze a commander aki olyan szarul lo hogy a legutolso sima csapattagom is harsanyan rohogott ahogy sorban lotte a luftokat 70-80%nal is.Meg jo hogy azert par hasznalhato skillje akadt.
Johetne valami normalis DLC ami miatt erdemes lesz ujrakezdenem, mert a modok jok ideig-oraig, de az igazi megiscsak egy plusz kontent lenne :) Ugyhogy immar Immortal Commander-kent siman ujra fogom kezdeni negyedszerre is.220 ora utan is imadom ezt a jatekot es ezt nagyon nagyon keves game tudta eddig felmutatni. Well done Firaxis!
amikor meg kell ölni a 3 fószert akkor felmásztam egy oszlopon lévő talapzatra, jobb alsó spawn pont mellett van. Simán könnyen kilehet nyírni a fószereket, kb 5 kör volt az egész. Legalább 3 specialista kell, legalább 1 psi, sniper nem kell, a többi mindegy, ranger nem muszáj mert mindig lesz valaki az ellenségtől akit kontrolálsz. Jah közel harcba nem tudtak jönni mert nem volt hely nekik :D :D úgy hogy lent sóvárogtak az oszlop mellett. A kulcs az egészben a specialista, ebből kéne még több és még nulla hp veszteséggel meglehetne csinálni, fontosak a skillek: 1. Combat prot. 2. Haywire prot. 3.Scanning prot. 4.mindegy picit T.A. jobb 5.Ever vigilant 6.C.D.
Az mar meg van "epulve". Amikor osszerakod a katonakbol a csapatot a LOADOUT nal tudod berakni.
Hali kéne egy kis segítség.Van ez a proving ground "épület" egy csomó minden fejleszthető heavy weapon,exo suit.Meg volt 1-2 küldi ahol viper töltényt lehetett szerezni vagy lángszoró.De ezeket nem találom sehol.Hiába megy ki a fejlesztás nincs ott az engineer facilityben hogy megépítsem.Csak 2 armor van ott is.A hellwave meg az alap nanowave vest.
Beraktam a csapatba 3 specialistát, és ahogy gondoltam 3. próbálkozásra sikerült egy Sectopodot irányításom alá vonni hát érdekes egy jószág :) az erőviszonyokat megváltoztatta.
Utolsó küldinél járok, vissza kell töltsem, mert 1 avatar meg maradt kb 4 hp-én de már nem tudom elkapni mert bekerítettek... szerintem nehéz. Gondolom ameddig nem ölöm meg mindet addig minden körben jön erősítés nekik :p :) abban bíztam hogy egyszer csak "elapad" és majd akkor levágom, így össze is gyültek szépen, kb 20-an voltak már, a kép meg elkezdett vibrálni, tipikus videókari túlmelegedés, de nem csak az, a procira is rámértem az is majdnem kritikus hőmérsékleten volt már. (90-100%-on terheli ez a pálya mind a 4 magot) Utoljára szerkesztette: LSSAHPAUL, 2016.03.28. 21:40:49
Múltkor 5 specialisa + pszi katona kombóval csináltam meg egy vip extraction pályát. Annyira egyszerű volt, hogy már fájt, hiába húztam be 2 podot amiben volt sectopod meg heavy mec is mindet lehetett cc-zni, esélyük sem volt. Specialista az Ever Vigilant-tal nagyon durva rush-t tud nyomni. Tegnap az egyik pszi katonám egy Gatekeeper-t lőtt le egy lövéssel, az kemény volt :)
Más: még régen felraktam egy Smoke Grenade Fix mod-ot, ami a peccsig jó is volt, de mivel a peccsben ezt már javították ezért a mod készítője leszedte mindenhonnan ezt a modot hiszen felesleges. Viszont a mentett állás még mindig panaszkodik, hogy kell a betöltéskor, a játékot be lehet tölteni gond nélkül, de zavar a szöveg.
A készítő azt ígérte, hogy csinál egy üres fájlt ezzel a névvel, de nem találom sehol. Esetleg valaki tud róla valamit? Vagy, hogy hogyan lehet a mentett fájlból törölni a modot? Ha csak simán töröltem a mod nevét szerkesztéssel akkor a játék nem is ismerte fel a mentést.
Az első küldetésben ritka szerencsés volt, már megint! :)
A játék első harmadában nekem a 4 gránátos + 1 spec + 1 ranger jön be, még nincs psi lab, ha lesz akkor biztosan kell majd 1 psi is a csapatba, valszeg egy gránátos helyére. Azért jó ez a setup mert az ellenfél mindig fedezék mögé bújik, lehetne kerülgetni meg taktikázni, ehelyett odabaszok egy plazma gránátot, a fedezékének annyi, ami meg megmaradt belőle azt legépágyúzom kb 90%-os találati odds-al. Sőt :D az egyik pályán ki kellett menekítsek egy fószert valami börtönből, hack-elni kellett volna a börtönajtót, persze ott volt az ellenfél, visszatöltöttem és gránátokkal lyukat vágtam a cella másik felén az épületbe, kihoztam az embert, na itt volt egy kis bug, gondolom a programozók erre nem gondoltak, szal visszakellett menjek a börtönajtót kinyitni belülről. Szal alternativ bejárat készítésre is jó.
Nekem is pont ez jutott róla eszembe, nem illenek a játék világába ezek a kozmetikai kiegészítők.
En meg azt hittem hogy a Resistance Warrior Pack-emre jar az uj DLC, de kiderult hogy a 20 dollaros Reinforcement Packet kene hozza megvenni loal. Na ennyit biztosan nem er az hogy kulonfele gazmaszkot pakoljak a sracaimra.
Uh én azt hittem hogy ez a pálya fix :( akkor tényleg óriási mákom volt mert a magaslat pont olyan széles volt hogy egyik oldaláról a másikra pont áttudtam érni és még az overwachba betudtam tenni őket) nem játszottam túl jol pl kardal rávágtam a fehér robotra :D ahelyett hogy kitáraztam volna rá.. de belefért, mivel szombat óta játszok ez volt a gyakorló pályám :)
Neked oriasi mazlid lehetett ezzel a kuldivel.Nekem nem volt teraszom, teljesen sik teruleten kellett bevedeni a repulot.(ambar lehet hogy a kepernyo szelein volt magaslat de oda sosem jutottam el) Legend fokozaton eddig 2x volt ez a kuldetes, ha eleg sokaig tart a campaign akkor tobbszor is elofordulhat.No persze nem is olyan setagalopp amikor tobb advanced mech jon granatokkal, karoltve gatekeeperrel aki berobbant a katonak kellos kozepebe, plusz par cryssalid :)
Most olvastam valami modrol ami ad egy plusz missziot az eddigiekhez es ott is hullamokban jonnek az idegenek es evakualni kell az embereket.Meg nem probaltam ki, illetve nekem meg nem adta be ezt a fajta kuldetest szoval arrol velemenyt nem tudok mondani.
Egyebkent errol van szo:Additional Mission Type - Haven Siege
Lesz még ilyen küldetés ahol a végtelenségig jön az ellenfél és nincs idő korlát? Illetve van rá esély hogy dark eventben megint megkapjam az avanger védését, mert nagyon baba hihetetlenül könnyű küldi, ennyiből áll: a középső teraszra az összes emberrel felállni. Az erősítés vagy középre pont ahol mi állunk, vagy alulra jobbra vagy balra érkezik. A közép a legjobb mert overwatch-el 4 ből 3 meghal, amire figyelni kell hogy ha pl a 4 tárból már csak 2 van akkor úgy lőjj hogy előbb töltesz és utána lősz. A helyzet egyre jobb lesz, az elején lehet csak 1 embert tudsz kövi körre "overwatch"-ba tenni, de ez már hoz annyi előnyt hogy kövi körre már 2-őt, így tovább a vége az hogy legalább 5 embered van minden körben overwatch-ban, az ellenfelt mindegy hova teszi 2-nél több sose éli túl ezek is sérültek :) Utoljára szerkesztette: LSSAHPAUL, 2016.03.22. 09:57:55
Na akkor elég ha az egyik teljesül. Ez volt a kérdésem lényege.
Már itt el lett magyarázva a dolog korábban (ha emlékezetem nem csal akkor szintén te kérdezted). :) Az XP táblázat meg ugyanott van ahol a kill-ek is (ugyanaz a fájl tartalmazza). Azzal indul az egész fájl, aztán jönnek a nehézségekre lebontott kill számok amiken már variáltál.
Emellett ahogy dartonite is írja, mindenki, aki megy feladatra, az kap XP-t akkor is (ez viszont fix érték, nem a csapat által leölt ellenfelek Xp értékéből számolódik), ha nem csinál semmit. A ranglépéshez meg vagy XP vagy kill legyen meg és akkor megtörténik.
Mert toredek tapasztalatot is kapnak a katonaid, nem csak akkor ha megolnek valamit. Vagyis ha valaki ott van a kuldetesen de nem ol meg semmit, akkor a tobbi katona kill-jeiert jaro xp korulbelul negyedet megkapja o is. Legalabbis ezt olvastam.No meg azt hogy teljesen mindegy hogy sectopodot ol meg a katonad vagy sima advent katonat, ugyanannyi xp jar.
#1083: azt hiszem eljott az ideje Nalad egy Commander vagy Legend szintnek :)
Amúgy ezt az XP /Kill dolgot elmondhatná valaki hogy működik? Minek van külön Xp is meg kill is? Legendaryn Sszem 140 kill kell a Colonel ranghoz. Az elég magas. Emberenként kell? De akkor minek az XP?
Én most hogy megnövelem a szintlépés xp/ölések számát 115 killel is csak őrnagy az emberem. Így ki lehet húzni sokáig. Az a gond hogy nem látom mennyi xp kell a következő szintre. Nem is értem ezt miért nem rakták be.