58 alient öltem meg ott, minden emberem rangot lépett, még az erősítésnek érkezettek is, akkor meguntam és leléptem az Avenger-rel.
Vicces volt ahogyan overwatch alatt kilőttem a podokat, úgyhogy 2 heavy mec, stun lancer meg officer volt benne, pedig még csak Gauss fegyvereim vannak.
Sajnos a loot tényleg nem lesz a tiéd, kár érte, szóval nem érdemes farmolni.
Annyi előnye lehet még, hogy megtudtad, hogy ugranak-e 2-3 szintet az emberek 1 küldetés után. Ha nem, akkor a következőkben kell ennek bekövetkeznie - akár kill-ek nélkül is - , HA mindezt elszámolja neked a játék.
Veteránon játszok, és még teljesen alap fegyverekkel, igaz a 2 sniper fegyveren volt olyan hogy ha nem talál 1 hp-ét akkor is sebez, minden 2 körben használtam is ezt az előnyt. Viszont annyira könnyű volt hogy még a Codex-es küldit mikor be kell nyomni a kommander fejébe a cuccot is megcsináltam.
azt hogyan ? :DD én 31-nél vért izadtan az uninstallon gondolkodtam :D :D
mondjuk lehet szerencsém volt azzal, hogy nagyon nagyon korán túl estem rajta, és flash/füst szórással viszonylag kordában tudtam tartani a rohamot. Utoljára szerkesztette: Kmarha, 2016.03.21. 19:11:52
Hát a megszívás szót ha értelmezni kell akkor itt van: "Befejeztem az Avenger védése küldit, és semmit se kaptam a hullákat se, se exp, szombat-vasárnap-hétfőn csak ezt farmoltam :D
Én kicsit eluntam most nézni az xcom2-t, olyan könnyen megcsinált már mindent, hogy nem volt élvezetes nézni. :D Olyan 20 résszel le vagyok maradva. De majd egyszer befejezem.
Nagy rutinja van, ez kétségtelen és a megjegyzéseiből arra következtettem, hogy először van az utolsó pályán, vagy már nagyon elfelejtette, hogy az milyen is volt. De tényleg 'aggasztó" volt, hogy a 2 spi-je alig csinál vmi "hasznosat"..., és még azt a keveset is gyakran ő darálta be az ellenfél helyett. Az oldaláról letöltöttem a videóban lévő karaktereit - nálam nem fog ilyen könnyen elhalálozni az a mesterlövész..., ha megéri a végét!
Azért, várom a következő sorozatát - vajh, mennyit fog szívni a mod-ok miatt...
Ezen mar en is agyaltam, de szerintem egyszerre csak egy szintet lepnek a resztvevok. Redditen is sokan megkerdeztek de ilyesmi valaszok vannak: "No, you can't get more than one promotion, people tried farming avenger defense for that, killing 90+ enemies. Every soldier ends up promoted once and doesn't advance further. Maybe they gain XP for next one, but never actually get it."
Szoval farmolni nincs ertelme, egy ido utan mar nagyon beszaggat raadasul a jatek ha sokaig elhuzod.
#1076: igen, rengeteg hibat elkovetett a srac, csak a fejemet fogtam hogy alap dolgokkal nincs tisztaban.Nekem pl a psi opok megjelenese utan a strategiam resze a domination es az igy kapott plusz csapattag/felderito.Hat meg milyen fontos ez az utolso kuldiben... Mindenesetre lehet hogy neki nincs 200+ oraja a jatekban es van meg mit tanulnia.Ennek ellenere szorakoztato :)
Skacok megint kérdés: van egy ember, csata alatt kiírja hogy kitüntetést kapott, az ezután szerzett exp. megy a levesbe? Vagy lehetséges hogy nem 1 szintet fog fejlődni hanem többet? Megmondom mért kérdem, de őrültség :) szóval a 2. dark eventnél járok és egy ufó lelőtte a repülőmet, ismeritek a küldit, szét kell lőni kint azt a tornyot, közben 1-2 körönként érkezik erősítés az ellenféltől. Na itt olyan jól beástam magam középre hogy végtelenségig tudnám tartani a helyet, (még ma tartom pár körig aztán csinálok egy screenshotot az eredményről) gondolom rengeteg cuccot, holtestet, összeszedek, de az is jó volna ha fejlődne a legénység, azt mondanom se kell hogy kb. 3. erősítés után már az összes emberemre kiírta hogy kitüntetik majd.. azóta eltelt kb 20 erősítés :D Utoljára szerkesztette: LSSAHPAUL, 2016.03.21. 08:01:05
Nagyon balféken állt hozzá (vagy már nagyon unta, esetleg fáradt volt). :( Hekk előtt nem mindig lő bluescreen-t, ami egy kicsit növelné az esélyeit. A mind control-ján meg már egyenesen felsírtam: nem elég, hogy ennyi idő után sem tudja, hogy az - hacsak nem veszi vissza a vezérlést az ellenfél sci-je - a csata végéig tart, hanem ő maga darálta le az első áttérítetteket, amik pedig nagyon jól jöttek volna a csata későbbi szakaszában.
Egyedül azt csinálta jól, hogy nem rohant be teljesen a terembe, így nem kapta telibe az ellenséges tömeg, de így is elveszett egy embere, mert annyira face off-olni akart - és ő maga nemtudta, hogy a kedvenc sniper-e miért fél HP-val kezdte az utolsó csatát (aki emiatt sose vont/vonhatott előre kellőképpen), pedig azt még külön ki is emelte az előző videójának végén...
Fallen: A2P overland Breach and Clear brigade e5 Hired Guns: The Jagged Edge Hammer & Sickle LATEST ON GROUND ZERO: GENESIS OF A NEW WORLD 7.62 High Calibre Wages of War: The Business of Battle
Gerilla vagy, szűkös erőforrásokkal. Tudnod kell dönteni, hogy mi értékesebb, egy embered, vagy a felszedhető cucc, ami lehet, hogy már nem is jó semmire, max eladni tudod.
Ha a feladat nem az ellenfelek teljes lemészárlásával ér véget, hanem el kell menekülni, akkor nem kapod meg az otthagyott loot-ot a feladat végén, csak ha odamegy valaki felszedni azt. Tehát az automatikus begyűjtés csak azon feladatokban fog működni, ahol egyrészt még nem semmisült meg a loot mikor véget ért a feladat és a győzelemhez az ellenfél teljes felszámolása szükségeltetett.
Szerintem nem. 3 korod van odaerni a loothoz, es latvanyosan el is tunik ha ezt elmulasztod. (loot destroyed felirat is van ugy remlik) Abban az esetben kapod meg ha a kuldetes sikeresnek minosul az adott 3 koron belul.
Skacok, kérdés: a kinyírt ellenség néha elejt valami cuccot, ha nem veszem fel és megcsinálom a küldit, megkapom? A kézikönyvben ezt olvasom: Loot on the map that has not expired when the mission is completed will automatically be recovered. A balfasz angol tudásom szerint ez azt jelenti hogy megkapom, de azért erősítsetek meg :)
Tudom már miért iron man fokozat az iron man :D Mert kurva gyakran beszarik a mentésed így az egyetlen lehetőséged h végig vidd iron man-en az ha feles állsz az elejétől a végéig :D :D
Én még mindig a Sniperekben hiszek. 3 db és nincs baj. Megnövelem az ellenfeleket. Így már van kihívás legendaryn. Spik azok nagyon OP-k. Nem is viszek 6 embert mert úgy túl könnyű. 3 sniper 1 Spec(bár nem sok a haszna) 1 Spi. Lehet 2 Spi lesz és nem kell a Spec. Mind control, void warp, stb és nincs ellenfél.
Ilyesmit akarok én is. :D Másodjára meg heavy gunnerek nélkül akarom majd végig tolni mert ők picit szerintem könnyítik a játékot. Plazma gránáttal - még csak ez van hozzá - nagyon könnyű letakarítani az enemyt.
Advent Black site --> Codex Site --> Codex skulljackelése, Avatar --> Vial site --> Shadow chamber fejlesztések Kb. ez az út vezet a főküldetéshez.
Én is már rég megcsinálhatnám a főmissziókat, de mindig közbe jön valami, amivel el lehet húzni az időt. Január 9-nél járok, de még sok van hátra, ha minden apró facility-t kiiktatok, meg megcsinálom a köztes küldetéseket.
Kérdés. Láttam 3 fő küldetésből áll a játék és a 2.-al lényegében végig is viszed mert onnan már megy a szál tovább. A kérdésem, hogy mi triggereli a 2.? Csak mert nem akarom! :D Előbb még be akarom hálózni a teljes bolygót. :D
Te is jobban tetted volna, ha inkább csödben maradsz...
Azért szerintem nem olyan kevés, fölég h már nem 10-en éves vagy. ;) Na azért a legtöbb játék nem 1x játszató végig ha csak nem stori miatt játszol velük. De ez is minimumi 3x . 1 megismered , megtudod a storit, 2 ismered és úgy játszol mert tudod mi mire való, plusz ott van h még nehezebb fokozaton is nyomod. Na meg ha azt nézzük Te is 2x nyomtad végig csak elsőre kikaptál .... újra kezdted az már 2. számít :P
Steam szerint 202 órám van benne és a 3. végigjátszást tolom. Ami után azonnal kezdem a 4.-et is. Azaz nem egyszer végigjátszós. Csak, hogy ilyen vélemény is legyen itt és az új topiklátogatók ne érezzék becsapva magukat, ha téged olvasnak.
A Wargame Airland Battle-be 495 óra van a Steam szerint és 870 a Wargame Red Dragonban. A kettő együtt majdnem 1400 óra. Tegnap összeszámoltam a steames jétékokat és a teljes óraszám cirka 2600 óra volt. Ebből két játék 53% úgy, hogy 2013 augusztuásban kezdtem az ALB-vel és már hónapok óta nem játszot egyikkel sem szinte.
Ebből láthatod, hogy nagyon keveset játszot. Az első steames játékom - még dobozos volt - ahol be kellett regelni a Steamre a Civ V-volt. Tehát cirka 5,5 év alatt jött ez össze, de a 2600 óra 50%-a egy kb. 1,5 éves periódusra esik és a második legnagyobb tétel a Civ V a maga 400 órájával. Tehát a két WG + Civ V = 1800 óra a 2600-ból.
Jó de akkor is kb 30 óra "szórakozás nem kapsz ennyi pénzért" ;) :P , RTW - óta tény sok újítás nem is hozott az a sorozat. De szerintem pont ez a játék ami az EW hez képes rengeteg újítást hozott még se változott az alapjáték stratégiája. De aki képes valamivel több mint 70 órát játszani annak valahol igen is tetszik a játék , csak hát lehet ő másképpen csinálta volna ... Haverom imádja ezeket a játékokat még se tudod eddig több 10 órát bele tolni Akkor mennyit játszol azzal ami tetszik 500 órát? ;)
50-50% volt az első és második próbálozás szerintem. A játékidő azért magas, mert kurva sok a holtidő a játékban. Töltés, mozgás, stb. Ráadásul az egyik mod miatt nekem az UI n+1-szer fagyott is első végigjátszásra.
Jó stratégiai játék emberemlékezet óta nem jelent meg. Az UFO egyébként továbbra is taktikai játék, a külső része meg annyira nem komplex, hogy stratégiainak lehessen hívni. Ez egy történet alapú igen light stratégiai vonással bíró játék, ahol a taktikai részén van a hangsúly.
Konkrétan mióta megismertem a Wargame szériát, azóta minden single player stratégiai / taktikai játékot hulladéknak tartok. A Civ széria a kedvencem volt és igen sokat toltam a RTW-t, de az RTW2 is gyak. kipróbálásra vettem elő. A csaló MI elleni játékban semmoi élvezetet nem találok már.
Ezért álltam át a történet alapú játékokra, Wargame és minimális repszim. Ennyi (sem) fér már bele az időmbe. Gyakorlatilag 6 éve nem repkedek már félkomolyan sem...
A bajom az a játékkal, hogy kibaszottul túl volt árazva. Egy remake átszabásáért 16k-t elkérni? Ez kis túlzással az első rész szénné moddolt változata. Vannak benne 1:1-ben azonos dolgok az első résszel. Izé. Olyan 8-9k-nál többet ez nem ér meg. Ha lesz 3. rész és továbbra is ehhez ragaszkdonak legfeljebb sokkal később szénné leárazva venném meg. Még a cselekménye is szinte ismétli az első részt...
Ahhoz képes h 1x játszható elég sok órát bele raktál. 3x ki lehet ennyi idő alatt pörgetni. Amúgy meg szerintem minden téren veri az előző részt és sikeresen tovább vitték, idő limit plusz a "bújócska" pont annyit vitt bele amennyit kellett és ettől nem változott a játék. Mondjuk szerintem mostanában ez e legjobb stratégiai játék ami megjelent! De áruld már el h szerintem melyik az igazán jó stratégia játék amit többször is érdemes végig játszani?
Hát, ennyi volt... A vége még csak kicsit sem volt izzasztó 2. szinten. Egy emberem valahogy meghalt - nem is néztem a kört, mikor az ellenfél tolta éppen kajáltam - de egyáltalán nem volt nehéz kinyírni az avatarokat. Egy psi ember, aki távoltartja a mind kontrollt bőven elég.
Az összkép éppencsakhogy közepes felett van. Ez végülis egy remake remake/újragondolása. Ha ebből lesz 3. rész is, az szerintem nem fog érdekelni. Pontosan olyan, mint a Tomb Raider után a Rise of Tomb Raider. Nagyobb, több, de hogy mitől lenne annyival jobb, hogy ennyit megérjnen pénzben úgy, hogy eszméletlenül optimalizálatlan bugos...?
Néhány kép búcsúzóul.
Badass company no.1.
No.2
Stat.
A mimic beacon azon egy eset kivételével működött, mindig csak arra mozdultak rá. Akkor jött egy robot és valamiért telibeszarta. A mimic becon tényleg a játék legdurvább tárgya.
Hát, most, hogy a mimic beacon kiesett a pikszisből - amíg egy mod vissza nem hozza - , minden más felértékelődött, ami az ellenséges tömeg figyelmét leköti... A tömeg meg eléggé nagy lesz az utolsó teremben... Utoljára szerkesztette: Kotomicuki, 2016.03.13. 20:26:13
A végén mennyire kellenek psi katonák? Érdemes csak emiatt várni a "közleményes nincs visszaút" mission előtt?
Figyusz, játszottam az első résszel és azokban nem voltak benne ezek a bugok. Ez nem túlzása vivés. Nem esik le neked öregem, hogy mióta 2. szinten játszom azóta csak bugokat posztolok ki? Ez nem "tetszés" faktor. Bazdmeg ez KIBASZOTTUL BUGOS OPTIMALZÁLATLAN alkotás. Ami annak fényében vicc, hogy az 1. rész átszabása egy kisebbfajta remake, reamke.. Olyan töltési idők vannak benne, hogy néha azt hiszem, hogy újra C64-gyel játszom...
Olyan szinten bericeg néha a játék, hogy elröhögöm magam, mikor a Witcher III fullra húzva megy.
A full coveres komment részt sem értem. Tökéletesen ismerem a játék harcrendszerét. Ezek szerint meg sem értetted a bugod. Szétlövöd bazdmeg a fedezéket, de a program nem számolja jól újra a fedezék bónuszt. Odébb megyek egy kibaszott mezőt és akkor hirtelen jóra vált. Izé...
Tökéletesen értem az overwatch módosítokat is. Viszont mindeféle valószínűség elleni az, hogy zsinórban 6 db overwatch mellémegy. Az ellen meg lassan 100%-ban tolja ellenem. Nagyon ritkán van, de az utolsó 5 ilyenből 4 betalált... Izé... Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2016.03.13. 16:08:15
Csatlakozom, szerintem nem a Te jatekod.Egy darabig szorakoztato volt olvasni a sok nyavajgast de most mar kezded tulzasba vinni.Keress valami mast vagy kimelj meg minket ezektol a butasagoktol please.Evek ota az egyik legjobb turn-based akcio-strategiarol van szo, de Te mast sem csinalsz csak nyafogsz es szidod.Ha ennyire gaz, miert nem uninstall?
Overwatch szandekosan mukodik levonasokkal a concealment utan, direkt ez volt a cel hogy ne full coverrol full coverre haladjon a jatekos folyamatosan overwatchban.Csapattagnak szamitja a mimic beacont azutan is hogy elpusztult.Micsoda gamebreaking bug... A psi lab pedig csak rookieknak valo, oda mar eloleptetett katona nem helyezheto, csak es kizarolag ujonc. A full cover sem jelenti hogy ne talalhatnanak el, sot meg is olhetnek egy lovessel.Random.Te annyit tehetsz hogy megteszed a maximumot es vigyazol a katonaidra.Ha adott esetben van egy sectoid mesterlovesz az ellenfelnel is, az feature es nem bug.Raadasul ebben a reszben mar szinte minden rombolhato, ezert is a strategia resze hogy lebontsd a fedezeket vagy flankelj. Komolyan nem ertem miert nem a pozitivumokat nezi valaki egy ilyen remek jatekban.
A Psi labba meg valamiért nem enged embert betenni.
n+1 alkalommal van az, hogy szét van robbantva a fedezék. Csak éppen az embernek mozognia kell, hogy érvényesítse azt rá is. Basszák meg. Egy mezővel odébb lépek és már jó a cover. És, ha nincs lépésem? És, ha nincs egy lépésre fedezék? Kibaszottul súlyos gameplay bug.
Mikor megtámadnak az idegenek és földre kényszerítenek az is bugos szar. Mindenki ott van a platfromon és 0-án van a számláló, akkor videóüzenet jön, hogy biztosan fel akarok szállni? Mert csapattag van kint...
Na, akkor most izgulhatok, hogy ez a bugtenger akkor kit és minek számol majd be...?
Amúgy érdekes ez a random. Avatar project. Első blacksite-ot megcsinálom 5ről vissza esik 3ra. Majd építenek egy új gyárat vhol ahova még éppen h nem érek el. meg elkészül még vmi és 6ra felmegy az avatar...
Vissza töltöm 2 nappal korábbra. Annyi h keletre terjeszkedek inkább - 2 nap alatt nem teremtek kapcsoaltot régióval - erre gyár felépül ami 1 pontot hozzá tesz meg most már bead 3 lehetőséget kit akarok legerillázni köztük ott van 1 h 1 ponttal nem hagyom növelni az avatart...
Szia! Barátságosan mondom, írom (hiszen nem vagyunk barátok), hogy most már tényleg kezdesz uncsi lenne. Lécci!
Overwatch arra jó hogy concealment-ből egy ambush. Esetleg. Egyébként mindenféle levonások vannak rá. Amire még jó lehet rákényszeríteni az enemy-t hogy ne mozogjon, ennyi. Talán játék uccsó harmadában amikor mindenkinek magas az aim szint és kiegészítők/pcs miatt de hogy megbízni nem lehet benne az tuti. Mi a probléma a cover-el?
A cover számolás is olyan bugos szar, hogy arra szavak alig vannak...
Valami guide-ban olvastam, hogy az overwatch sajnos nem annyira hatékony mint ahogyan mindenki várná, ezért nem érdemes erre pazarolni az akciópontokat.
Ez working as intended, szóval használni kell mást helyette.
A mimi beacon bugos lenne? Valamiért az egyik ellen képes volt másra dolgozni, míg a többi nem...
Karakter pool-ból hogyan tudom az embereket berakni? Mármint néztem, hogy módosítani az ini fájlt, hogy poolból. Az megvan. A játékon belül si beállítottam, hogy a poolból hozza az embereket. Hát... se alap emberek se az a pár aki eddig jött nem onnan van... :-\
Na, 2. szinten most halt meg az első katonám... :(
A mimic beacon nem használja többé a fedezéket és mindig eltalálják.