Bár Tomb Raider kérte a fordítást 2019.10.04 - De azóta van Gépi Magyarítása./ fordítása. Gépi Game Magyarítások csoportban elérhető. Utoljára szerkesztette: matrix_w8, 2021.02.15. 12:22:50
Kipróbáltam. Nekem tetszik. Csak a hogyan futás miatt jelentkeztem. A lábléc konfiggal Full HD ULTRA grafikán 39-45fps között fut a játék. A 8GB ram itt már szerintem brutálisan kevés ,mert autokázásoknál elég szépen megakad néha 1-1 másodpercre és droppol az fps 20 körül/alá. Részemről ennyi volt a teszt az Wildlandsből kiindulva ami még nem volt emberi áron kb 6 éven belül úgyse fogom beszerezni ezt sem szóval mire odajutok legalább 3x erősebb gépem lesz. Akinek bejött az Wildlands ez is be fog!
Nem tudom hogy aktualis e meg de kuldtem privat uzenetet
"Holnap kezdetét veszi a Ghost Recon Breakpoint első technikai tesztje, így ha ti is jelentkeztetek rá, akkor feltétlenül nézzetek körül az emailek közt! A kizárólag PC-n futó tesztkör három napon át, egészen július 29-ig fut majd, aki pedig bejutott a szerencsések közé, az három másik barátját is meghívhatja a buliba - mégis csak egy kooperációra kihegyezett címről van szó."
Aki esetleg bejutott egy meghívót elfogadnék szívesen! (Uplay: Grebber)
Hát, igen, ez egy anyagháború, amibe addig kell tolni a star ship trooper-eket, amíg az ellenfél nem tud többet ellenük küldeni. Az ilyen "hangvételű" játékokat stratégiaiként szokták megcsinálni, mert nagyon nem életszerű, hogy a tápláléklánc legalján lévő túléli a háborút az első naptól kezdve - van ilyen is, csak az a határ másik oldalán, hadtáposként, vagy felcserként szolgál. Már az életidegen, hogy az ekkora technológiai és mennyiségi fölényben lévő ne tudja kontrollálni ezt a helyzetet és fél napnál tovább kéne húznia a "végleges megoldást". Sz'al, a hiteles, életszerű alapfelállás körülbelül olyan, mintha egy 19. századi sorgyalogos életét próbálnák meg bemutatni: ha kitört a háború és akkor már szolgálatban volt, akkor nem valószínű, hogy a békekötést is megélte, ha ennyire folyamatosan a sűrűjében forgolódott - vagy, ha "szerencséje" volt, akkor rokkantként vegetált már addigra...
Nekem továbbra is beleélhetetlen a játék "lelkivilága", így a felejtős kategóriában marad! Mintha Irak próbálná meg legyőzni az USA-t a Sivatagi Viharban: nem lehetetlen, csak 10000x annyi katonára halottra volna ahhoz szüksége...
Most erre mit mondjon az ember? A videó tök jó lenne, ha nem olyan játszana benne a játékkal, aki az életében nem fogott még TPS-t a kezébe. Kb. olyan érzésem volt az egész videó alatt, hogy a 4 éves fiam jobban nyomná a játékkal, ha beültetném elé. Lassúak, nincs tervezés, löni nem tud, össze-vissza rohangál a karakterrel, lövése nincs, hogy mi merre hány méter és még sorolhatnám. Az mondjuk a játék hibája, hogy néhol az MI azért köbuta, pl. 15:47-nél, hát, ha nekem ilyen biztonsági emberem lenne, nem is tudom, mit csinálnék. Ettöl függetlenül nálam várós a játék, elörendelve is lett, a Wildlands-et most vittem ki a napokban, mindkét végét kijátszva. Nekem az nagyon bejött, ezzel is jó pár órát el fogok tölteni, bár nag yvalószínüséggel szólóban, haverok nem nagyon játszanak vele. :)
Minden aggodalmam szertefoszlott, vásárlást követően összelinkeli az Epic Store-ot az Uplay-el, így már magát a játékot is az Uplay-en keresztül kell letölteni ami így végül teljesértékű Uplay-es játék lesz, mindamellett persze hogy végig az is volt :)
Emlékeim szerint mindet heli'-vel érdemes megcsinálni. Kivéve a nemzeti parkosat: azt az egyet lehet csónakból is. Aminek a végpontja egy UNIDAD-bázison van, ott érdemes "visszafelé" elindulni - kiirtod a bázist, majd repülsz a kapcsolókhoz.
De, azért vannak érdekesek is, amikor a kiindulópontból lelátni a célig és az út fele hegyoldal, sok sziklával, míg a másik fele egy nyílegyenes út a városon keresztül, a végén egy lassítóval.
Én azt imádom, hogy ha nincs közvetlen aszfalt út csatlakozás a célhoz, akkor a GPS elvisz addig ameddig van aszfalt út, aztán hajrá menjé' isten hírével amerre látsz. Tegnap haverral pont így jártunk 1 rádiadó átjátszótornyos kapcsolgatós mellékküldivel, hogy 3-a sikerült csak, mert pont 1 Santa Blanca bázis előtt állt meg a GPS, és mit ad isten nekünk ugrottak, persze meghaltunk de arra jó volt, hogy megláttuk hol van a 2-ik átjátszó, 2-ára hiába kocsi meg a leszarom a GPS-t és felrodeozok a hegyoldalon metódus kifutottunk az időből, aztán 3-ára helikoterrel röpködve fele annyi idő alatt megvolt, mint amennyit kaptunk rá. Utoljára szerkesztette: Nomad90Hun, 2019.06.10. 07:36:00
jaa mert valami zöld ikon volt a térképen és számítógépet kelett aktiválni de nem sikerült 40 másodperc alatt, akkor nem kell visszatöltenem hanem 5-10 percen belül ismét aktiv lesz a küldetés?
A sikertelen küldetésekkor - ha az "történeti" és nem vmely lázadóoldali (utóbbi 5-10 percen belül újra "kész" lesz az elkövetésre) - a közelből indul újra, de ezt is a gép határozza meg: lehet, hogy gyalogolni kell, nem is keveset, mire a kívánt szögből csaphat le ismét a dicső csapat. Ehhez nem kell kilépni a játékból, mert egy "meghaltál" ablakkal lezárja a történéseket és azonnal újraindít a közelben.
sajna gondoltam hogy csak ez van, csak idegesitő a 40 másodperces időlimites küldetésnél hogy nem sikerül pár másodperc híjján és kezdhetem előről utazgatni a helyszínre
Tudtommal nincs kézi mentés, ami a helyszínt is fixálná. Az automata - kilépésnél - mindig a legközelebbi lázadó ponthoz rak le: ez lehet pl. egy eldugott, egyszemélyes "helyőrség" is egy lakott településen, nemcsak nagyobb bázis, de erről teljes mértékben a program dönt.
olyan megoldás a mentésre nincsen hogy ne egy távoli bázisrol kellejen indulni mindig egy küldetésnél? hiűba lépek vissza a menübe hogy elmentse amikor a helyszínen vagyok, mentés visszatöltésekor mindig egy bázisra rak ki
Én játszottam az Online Technical Test-el, egy haverral, azt kell mondjam, megéri rá várni. Sok minden nem müködött, de amit eddig láttam, az megfogott. Nyilván, mint az alant látható videóból is kitünbik, igazából 3 haverral lesz jó buli nyomni a játékot, de szólóban is megállja a helyét szvsz.
Ha 200 méteres magasság ALATT (100-150m) fölé manőverezel vminek, akkor kiírja, hogy mi is az - ekkor biztos, hogy a térképen már mint felderített célpont fog szerepelni és ha lázadó központ, akkor onnantól célpontja lehet a gyorsutazásoknak.
Ha a térképen fel vannak fedezve a lázadó központok, akkor köztük lehet gyorsutazni, ha éppen nem vagy a harc egyik fázisában: nyomva tartod a megfelelő egérgombot a kívánt célponton. A felfedezés leggyorsabb módja a helikopteres felderítés, de ezt érdemes ellenőrizni a térképen, mert van, hogy te már látod a fülkéből, de a térképen mégsem oldja még föl a célpontot. Egyéb célpontok között szvsz nem lehet ugrálni. Utoljára szerkesztette: Kotomicuki, 2019.05.23. 11:49:31
helo most kezdtem a játékot, kérdésem hogy lehet gyors utazni, azt vágom hogy zászlos házikokba de melyik billentyűvel mert nem irja ki?
Nekem eddig bejön ...
Ez így túlságosan meseszerű ahhoz, hogy "igaz" legyen: pont azért fejlesztik a "technikát", hogy az ember fölé kerekedjen és legyőzze azt, erre itt azt próbálják meg eladni, hogy majd pár ember lerombolja azt, amit a világ meghódítására és uralására terveztek... Szvsz, most "kicsit" túllőttek a célon - ettől még lehet jó shooter, de beleélni kissé nehezebb lesz magát az egyénnek, mint pl. a Wildlands-ba.
Na na na na na na... na... Tormund azért lenyomná ezt a csírát :D
Ez alapjában egy survival játéknak néz ki. Minden szart túl kell élni, közben jönnek a zsoldosok. Találsz társakat, bizbaszokat, fegyvereket, fejleszted a karit. Nem is tudom hol láttam ilyet?! Ja, de igen. Tomb Raider, csak itt nem Lara Crofttal mész, hanem Thormunddal a GoTból. :)
Igen volt 3 másik AI Ghost, igaz Sync Shot-on kívül másra nem voltak jók. Egy valamit becsülök az UBIban, hogy rengeteg dolgot betettek ami miatt a community sírt pl. hullák elrejtése, drótvágó, stb. Vannak benne jó ötletek, de társak nélkül ezt egyedül tolni... Vicces lesz.
A Wildlands egy 100%-os single játék. Ha nincs coop társad, akkor 3 másik AI partnerrel lehet tolni és teljesen jó is a játék egyedül. Ez az új GR, ez inkább Destiny vagy Division és nem Wildlands.
Wildlands nincs meg így nem tudom,de mintha ott lettek volna AI társak ha egyedül toltuk? Mert látom sok helyen mindenki sír hogy ebben nem lesznek...
Nos, én úgy vártam ezt a bejelentést mint a messiást, mert nagyon hiányzik már valami jófajta félig MilSim cucc konzolra de... Engem nem győzött meg, sajnos látszik hogy milyen irányt vett fel az UBI és a széria is. Mintha a Division 2-t néztem volna. Jön 4 hónapra a DLC, még több baromsággal. A wolves gyakorlatilag a Black Tusk, tankokkal, drónokkal meg Destiny 2-re hajazó páncélokkal... Nekem ez a setting nem adja, nagyon nem. Van megint egy zöld sziget, szinte ezt is a Wildlandsből ollózták ki. PCs communitynek jön majd a Ready or Not, de mi konzolosok megint meg vagyunk lőve...
Nem nagyon, ők az UNIDAD! Legfeljebb akkor lehet hatékonyan ellenük játszani, ha nincs állandóan újraéledő a bázisukon és így "végig lehet menni rajtuk", hogy ne lássanak hullákat. Ha riadóztattak, akkor kezdődik a versenyfutás - mindig tudni fogják az utolsó lövésed pozícióját. Egy idő után elcsitulnak, de addig rejtve kell maradni előlük.
Akkor a legkellemetlenebbek, ha az út mentén tűnnek föl, mert ilyenkor már szólnak is bele a rádiójukba és kezdődik a soha véget nem érő buli. Ez ellen csak a gránátvetős gépkarabélyokkal és a HTI-kkal lehet védekezni: ezek egy lövéssel kiszedhetik a járművet és így idejében megszűnhet a veszélyforrás, már ha, idejében fel is voltak derítve -> az út mentén ÁLLANDÓAN figyelni kell az UNIDAD-re.
A felkelők sem biztos, hogy tudnak segíteni, mert őket nagyon hamar bedarálják - ennek ellenére is hasznosak, mert addig is megosztják a tűzerejüket. Ha tudod, hogy jönni fognak, akkor aknák az útra, C4 az útvonaluk mellé, aztán a HTI/géppuska/gránátvető mögül bevárni őket.
Ha nagyon nem akarsz velük találkozni, akkor érdemes a 30., vagy legkésőbb a tier one 36. szintjén megállni, mert ezután, mintha dézsából öntenék őket...
Esetleg annyi, hogy visszaveszed a nehézséget legkönnyebbre és úgy oldod meg az UNIDAD-os feladatot - a vége/kiértékelés előtt még idejében kapcsolj vissza az eredeti nehézségre, hogy a jutalmat azért megkaphasd.
Ezek a lilás örökké utánpótlásos ellenfelek az agyamra mennek, szinte lehetetlen küldit kell megcsinálni közbe. Rohadt idegesítőek. Nem lehet valamit ellenük csinálni, hogy könnyebb legyen?, most is 4 óra körüli volt 3 küldi.
Úha azta, hát igen elég idegesítő, hogy végtelen számban jönnek a lila színnel jelölt ellenfelek.
Hát, a skill-pontokhoz alapanyag kell, azt meg vagy a ládákból/hordókból csipegeted föl - ez a 15.-20. szinttől egyre nevetségesebb tétel lesz - , vagy a 3 járművet fosztogatod, több XP-ért és alapanyagért. Ha elfogynak a repülők és helikopterek, akkor meg már csak a kamionok maradnak, amiből alapanyagot lehet szerezni, értelmes tételben. Ha eléred a 30. szintet, akkor át lehet váltani tier one-ra, amiben van még 50 szint (itt visszafelé megy a számolás). Ebben egyre erősödnek az ellenfelek és lépsz fölfele a nehézségi szinteken, de ezt nem kötelező elfogadni, meg lehet állni -> minden szintet külön-külön kell elfogadni, különben megállsz és elveszik az ezután szerzett XP-d - erre különösen harc közben kell majd odafigyelni, nehogy emiatt lemaradj pl. a küldetésvégi, zsírosabb XP-falatról - , de a szint szorzói az alapanyagra és XP-re megmaradnak. Minél előrébb tartasz a tier one-ban, annál több alapanyagot dobnak a lelőhelyek: pl. egy alapjáraton 5k-s konvojért már adhat 10-15k-t is (30.-20. TO szint táján). Az egyetlen, amit lehet csinálni tier one-ban az az, hogy a fegyvered sebzését erősíted alapanyagért cserébe. Egy fegyveren 30 szintet lehet feljavítani, de ehhez már nagyon sok alapanyag kell -> még ha csak olyan anyag jön is, ami kell, abból is több tucat kamiont ki kell rámolni, hogy elég legyen 1-1 fegyverhez és nagyon nagy arányban nem olyan fog jönni!
Ha utálod a terminátor ellenfeleket és azt, hogy minden sarkon UNIDAD-ba fuss, akkor javasolt a 36. tier one szinten megállni, ugyanis a játék úgy képzeli el az ellenfelek erősítését, mint ahogy azok a nehézségi szintekben is vannak -> a legkönnyebb fokozaton 5 másodpercet is gondolkozótól és ritka UNIDAD-egységektől, a legnehezebben már a tábor túlvégéből is egyből fejlövést kiosztóig és az egymást taposó UNIDAD-járőrökig terjed a skála, igazán valósághű középút nincs.
A tier one ki-be kapcsolható, de kikapcsolva visszatérsz az alap 30. szintre és az újra bekapcsolásig elvesznek a szorzók is (az XP teljesen) - viszont így meg lehet oldani egy-egy, tier one-ban már kivitelezhetetlen küldetést is (ha jókor váltasz a vége felé, akkor a küldetés jutalmát már tier one-ban kapod).
Ezek a zöld küldetések végtelenszámúak vagy elfogynak egyszer?
Kocsiszállítmányos a durva még. Repülő is van már ami 5000-ret ér.
Na köszi a tippet sokat segített eddig mind sikeres lett, az utolsónál a szigetes kurva nagy mákom volt mikor nem tudom hogyan de a vízbe esett a repülő, de sikeresnek ítélte XDXDXD az egészet levideóztam.
Akkor azért zuhan le egyből.
A gázt/gyorsítást folyamatosan nyomni kell, csak akkor lehet levenni, ha ereszkedni/megállni szeretnél.
Ja hát próbálkozok vele, csak azt vettem észre hogy ereszkedik vele, és nem emelkedik.
Azt nem tudom, hogy lehet-e változtatni a gombkiosztáson, de a felszállás a legegyszerűbb része a dolgoknak: folyamatosan gyorsítasz, majd megemeled az orrát (W, vagy S - ha egyikkel nem, akkor a másikkal: fejből most nem mondanék "biztosat", de nem kell hozzá másik gomb, ezeken kívül) és már emelkedsz is, ha van hozzá elég sebességed.
g-vel tartom a levegőben, de a shiftet is nyomva kurva nehéz. Átállítani lehet?
Ez komolyan mondom egy faszság nyomom a shiftet az csak előre megy meg hátra a controllal ahogy lemegy a szarról robban is fel a picsába.
Ja értem még szerencse.
Tudtommal nincs vízen is landolni képes változat. Vízen a csónakokat lehet csak használni. Igen, vannak hozzá "mellékküldetések", amik uú alapanyagot adnak jutalmul, mint a kamionok kifosztása, vagy a helikopterek elorzása. De lesz olyan küldetés, amiben kénytelen leszel repülni, ha sikeresen be akarod azt fejezni. Ráadásul a leszállóhely környéke tele van légvédelmi állásokkal -> eddigre illene megtanulni jól "repülni"!
Gyakorlás nélkül nem fog menni: rá kell majd szánni pár félórát, vagy napot, ha nagyon nem megy! A sikertelen "küldetések" után újra lesz ott repülőgép/helikopter egy idő után, csak azután veszi el véglegesen a játék onnan a gépet, ha már sikeresen landoltál vele a célállomáson.
Shift - crtl : gyorsít - lassít w-a-s-d : megfelelő irányba dönt
Elsőre nehéznek tűnik, de valójában alig nehezebb, mint a helikoptert vezetni, ha már megszokta az ember - nálam 3 hónap volt ez az idő... A gondot az okozhatja, hogy tenyérnyi, minden az útban van "repülőtereken" is le-fel kéne szállni. Felszállásnál a gép földön való elmozgatása és egy-két gránát a rombolható akadályoknak, elégséges tud lenni, hogy a felszálláshoz elegendő, tiszta terepet csináljon. Leszállásnál viszont gyakran csak a skill-pontokban bízhat az egyén, mert az ütközések, robbanások elkerülhetetlenek. A légvédelem szokott még gondot okozni, amit vagy nagy ívben el kell kerülni - ha van rá hely - , vagy - legkésőbb a rakéta becsapódás előtt - takarásba vinni a gépet. Ez is olyan, mint a gép vezetése: ha rájön az egyén - esetleg YT-videók által - a megoldásra, a megfelelő "útvonalra", akkor utána rutinszerűvé válik és mindig sikerülni fog a le-fel szállás.
Legkönnyebb az AK-12 lelőhelyén lévő géppel való gyakorlás: "csak" fel kell tudni szállni, majd irányba állni, ereszkedni és leszállni, a negyedperces út végén. Utoljára szerkesztette: Kotomicuki, 2019.03.30. 18:21:05
Repülőt hogy lehet vezetni, hogy fent maradjon a levegőbe?
Köszi majd átnézem a térképet, ez a teherkocsi ellopása elég gáz volt, tele volt ellenféllel azt lila utánpótlással jöttek mint az oroszok. Rengeteget szenvedtem mire leszállítottam a kocsit.
Upsz, a kelet-nyugat néha fel lett cserélve, de a térkép az nem tévedhet, sorry!
Akkor előbb körül kéne nézni a térkép többi részén is (kicsi, fehér karikák, benne fekete felkiáltójel - ebből kettőt kell "megcsinálni" és mindkétszer a "2-est" nyomni, hogy az adott tartományban az érdekes cuccok lelőhelyei bejelölődjenek), hogy legyen végre egy jó fegyvered!
Innen dél-nyugatra van egy mocsaras tartomány - caimanes - , onnan jöhet az 556xi (ezért még lőni sem kell, csak belopakodni), majd onnan délre, egy la cruz-i tópartról a hozzávaló 50-es tár, amit 4 UNIDAD-os véd (ami az AK-12-höz is jó, ami meg a előző, farmos küldetéstől nincs messze: uazon az úton van egy reptér, ott, a roncs mellet a bejáratnál van az AK-12 - őrzik vagy 5-6-an), nem nehéz elhozni. A V2-es csővég északon van, a coca-ültetvényes tartománytól jobbra, monte puncu déli részén van 2 telephely: az északin van csőszájfék, a délin egy pötty a skill-ekhez. A hosszú cső az első tartomány dél-keleti csücskében lesz. A markolatok a barvechos-i ezüstbányában, ill. ennek a keleti pereménél, egy vasúti átkelőhelyen vannak. Az M203-as gránátvető Remanzo-ban van, de az AK-ra csak akkor lesz, ha pöttyöt raksz rá a fegyverek szekcióban. Ocoro dél-nyugati csücskében van a CompM4 2x-es optika, ami ehhez a "közelharchoz" pont megfelel.
Ezeket összerakva már bőven jó vagy, HA van legalább 2-3 pötty a célzáson (fegyverek, első oszlop, eleje) és a jármű-romboláson (fegyverek, második oszlop, alul)!
Egy térkép. Utoljára szerkesztette: Kotomicuki, 2019.03.19. 19:24:17