Maxon 68 % ? :D ez egy 2009es kártya. Virágbolti nincs és várhatóan nem is nagyon lesz még egy ideig. Lowon nagyon esetleg, de csak a cpu miatt. ha váltasz GPU-t és adsz még 4 giga ramot jó is vagy :) (Verd szét lassan a persely malacot :)) )
MEGVAN BÁZZEG. Faction Destroyed: Chaos Warriors - very hard fokozat. 230. körnél járok már, Empire és törpök maradtak szinte, minden más nemzet elpuszult.
Redditen böngészve volt egy nagyon tanulságos poszt a VC játékosoknak, a lényege: VC -nél nem kell egyetlen egy army épület sem, a játék eleje felé ki kell erőszakolni egy nagy csatát, hogy legyen egy large battle markerünk - ezzel nekem kb a 30. kör környékére egyetlen army épület nélkül is tudtam már terrorgheistet és a játék összes unitját raiselni. Minden elfoglalt területet azonnal raze-elni, mert az occupy-al folyamatosan lázadni fognak, ezután growth épület és balefire brazier - ha ezek megvannak, jöhetnek a pénzt adó épületek, ezeket mindenhol leghamarabb ki kell maxolni. És ennyi, így nekem most 3 fullos seregem grasszál fel alá, meg egy amibe szükség esetén beraiselek 19 zombi unitot.
Volt még ma egy nagyon érdekes reddit post szintén VC játékosoknak, hogy mire jók az agentek: link
Attól, hogy 2009-es, még odaver. :) GTAV mediumon elfut pl. Egyébként utánanéztem jobban, és nem lehet elfekkel menni. Ehh várok egy kiegre.
Tud vki vmi jó módszert a káosz csapatok gyors regenerációjára? MErt egy nagy ostrom után míg teljesen felépülnek elmegy vele alap 10-15 kör, vagy felmegyek egy szövetségeshez...de mindegyik jó nagy kiesés.
Ha nagyon lesérülnek, vond össze az azonos tipusú csapatok, és képez a hellyükre újjakat. Pénz igényes, de 2-3 kör után megint full-os lehet a sereg.
"Kicsit" hosszúra nyúlt ez a short campaign, de meg van Következzenek az orkok szintén vh-on, legendaryba nem merek bele vágni.
469, uh. szép :) Nekem törp kampány, hardon huzodik el 150+-ra, mert utolsó bejegyzést nem tudom törölni a könyvből. Heroval meg kell ölni egy Skael parancsnokot, de csak 5-s höseim vannak - kinyirták a többit - a Skaelnek meg 18+-os. Megoldásnak most a teljes Varg és Skael törzs irtást láttam, már csak 2-3 falujuk maradt :) Kövi nálam a hulla, vh-n, a hétvége el fog vele menni :)
Most jutottam el egy olyan részhez, hogy jön a káosz azzal a magnificent nevű valakivel, akinek van egy 11/20as serege. Ez még nem is nagy gond, de mögötte van vmi everwatcher démon szerűség 20/20as sereggel. Mondjuk ahol letudnak jönni a chaos wastesről, ott várja őket Karl Franz és Balthazar Gelt (mindkettő 20/20)A birodalmam egyébként elég nagy már. Csatlakozott hozzám 3 másik birodalmi frakció (konföderáció), szóval a határomon túl északra csak noscra törzsek vannak. Ha odakúrok nekik, akkor respawnolnak, vagy eltűntek végleg? Noscrának is oda kellene pőrkölni vhogy mert már vagy 5 nagy seregüket porba vágtam, de csak jönnek és jönnek.
A kaosz seregek parszor respawnalnak. A norsca ellen a legjobb taktika, ha letakaritod a 4-6 legkozelebbi varosat. Utana is jonnek, de kevesebben. Lenyomhatod az osszes varosat is, de ami beljebb van azt maceras az attrition miatt.
Én is ezt lesem már pár napja, de semmi. Szerintetek berakják majd játszható frakcióként a wood elfeket? Ha ráviszitek a kurzort az erdő fölé, ahol a wood elfeknek kellene tanyázni, akkor azt írja ki, h unknown terrain :) Am nem boldogulok a káosszal. A varg, skaeling, káosz túl sok. 3 full seregem van, de nem boldogulok. Sajnos :(
Szerintem ha nem is most, de a következő részben tuti szerephez jutnak, ahogy a Skavenek is....Másik részben meg a sötételfeket rakják bele a játékban és a slaan (gyíkembereket).
Szerintem amúgy játszható népek kapcsán az első tuti, hogy Bretonnia lesz....Talán behozzák még később a határhercegséget is jó sok zsoldos egységgel megpakolva, Kislev tuti jelen lesz, mert velük baromi izgalmas lenne a játék és nekik azért vannak egyedi egységeik (lehet, hogy most még nem).
Viszont vámpír, törp és ork oldalon nem tudom mit lehetne kitalálni...Ott azért nincs olyan iszonyat változatosság.
Sztem ork, vámpír, törp oldalon max ilyen lord pack -ot tudnék elképzelni, esetleg pár új egységet még.
Igen bretonnia, eleve egy különálló frakció, szval nem is kellene sokmindent hozzárakni, 1-2 legendary lordot, 1-2 lord, 1-2 hero és kész is a játszható frakció. Ami kislev-et és a b.princes-t illeti, ott szinte a sereg 100%-át le kell cserélni, mert ugye full empire egységeik vannak. Kislevnél jól jönne pár jég varázslat, medve lovasok, stb.. :)
Káosznál még azért van mozgástér....Be lehetne hozni azért a káosz isteneknek megfelelő seregeket: Khorne ugye a harc istene, Tzeentch a mágiát preferáló isten, Slaanesh az örömkeresés istean és a személyes kedvencem Nurgle a betegségek, járványok ura.
Mindegyiküknek meglehetősen egyedi hadai vannak.
Amit még be lehetne hozni a káosz kapcsán az a káosz törpék...Na az még érdekes húzás volna.
Amúgy a népenkénti 2 lord az nagyon sovány...LEgalább kéne még 2-2 lord mindegyiknek, hogy még változatosabb legyen.
Hát a káoszt nem nagyon csípem, mármint ebben a formában, ahogy most van. Jobb lenne úgy ahogy mondod. Szívesen látnék több igazi démont. Sztem az nagyot ütne, ha az egyik campaign pack azzal foglalkozna, hogy az everchosen min ment keresztül ahhoz hogy everchosen lehessen. Abba a kalandba lehetnének bőven démonok és rengeteg új chaos egység. Hátha
Reméljük, hogy hasonló campaign packokat adnak ki, nem pedig csak olyat ami emberekkel foglalkozik. Szeretem a fantasy lényeket és minnél több lesz a játékban, annál jobb lesz :)
Chaossal nektek is haszontalan a Norsca törzs? Egész észak az övé, kis törzseim eltaposta de onnan nem tud/akar expandelni. Többi nép meg annyira meghízott, hogy nem tudok mit kezdeni velük... Az összes empire féle népség össze fogott, dwarfok a legnagyobbak és a VC szopórolleren van.
Ami területeket leromboltam vissza építették amivel csomó kor ment el, hogy újra romos legyen (a fogócska után már hagyta)
160as kör - lord of change pipa már rég
Nem tudom, nálatok mi megy el, de káoszként csak az első két-három törzset szabadítsátok fel, és semmit ne romboljatok le, csak fosztogassatok Norsca-n. Aztán az egyik nagyobb Norsca törzzsel békét kell kötni (Varg vagy Skaeling, attól függ a gép melyiknek milyen aggresszív ai-t adott), és elindulni délre. Nem kell foglalkozni a kis felszabadított törzseiddel, azok csak addig kellenek, amíg megerősödsz. Utána úgyis elfoglalja őket a nagy Norsca törzs, aki megmaradt. (Nálam Skaeling, másnál a Varg). Sokakat látok, hogy a 100-dik kör után még mindig a Norsca törzsekkel hadakozik. Persze, hogy Kislev, Nordland meg Midderland megerősödik, és a törpékkel karöltve jönnek északra, mert meggyengítetted a saját hátországodat. Nekem az 40-dik körre az Északi törpék meghaltak, a 70-dik körre Kislev helyén a káoszpuszták terjeszkedett. Előlem menekült mindenki a 100-dik kör után, pedig külön vezettem a 3 káosz sereget az infight -ing miatt. Aztán beköszöntött az aranykor, mikor a vámpírok beálltak mellém szövetségesnek, és volt egy alliance területem a földrész közepén ( táborozva pedig immunis vagy a vámpír korrupcióra). Két kör alatt töltődött vissza maxra a leharcolt sereg. Ha a 100+ körben még mindig északon hadakoztok a "testvér" törzsekkel, akkor valamit nagyon rosszul csináltok. Utoljára szerkesztette: silverchain, 2016.06.12. 08:53:43
A többiről nem tudok még nyilatkozni, de eddig a 3 kampány alatt a VC mindig szopóágon volt...Annyira kemény ellenfelekkel van körbevéve, hogy az félelmetes. Most a 4. kampányomban megpróbálom mit lehet velük alkotni.
Szerintem a legnehezebb kampány a vampire, legalábbis addig, amíg ki nem építed a pénztermelő hátországod. Addig gyenge nagyon, és később is figyelni kell, mert elég speciális egységei vannak, mindegyik egyvalamire jó, és ezért jól kell irányítani, hogy mit minek zavarsz neki.
Óriás egységek közötti harcot nemigazán animálták le. Földet csapkodják.
Közel 170 kör alatt meglett a short victory és sikerült olyan szinten felküzdenem magam, hogy szerintem a törpök még 50 kört se élnek majd meg. *kopp kopp kopp*
Leszedtem egy modot, hogy az elpusztított városokban ami alapból vizualizálva van egy Chaos rifttel már terjessze a corruptiont. nem éreztem OPnak, de úgy érzem kicsit segített. (Lázadást még is így csak kétszer láttam.... :D )
B*sza meg! Minden nap nézem facen, hátha ma lesz vmi infó az első dlc-ről... semmi, na majd holnap... megint semmi. Ha 24.-ig nem adják ki az első dlc-t, kénytelen leszek elmenni egy pszichológushoz. XD
Folytatok egy igen érdekes kampányt a Vampire Countssal....Majd írok róla bővebben, ha lesz egy kicsit több időm.
Tudnátok segíteni abban, hogyan lehet használni a feltöltött MOD-okat? Addig eljutottam, hogy feliratkoztam azokra a STEAM-en amik érdekelnek, de utána hogyan kell telepíteni őket?
Amire feliratkozol azt le is szedi. A launcherban van egy mod manager menüpont ott tudod ki-be kapcsolni őket. Frissítéssel nincs gond, csinálja a steam.
Jótanács Vampire Counts játékosoknak: Igaz, hogy ha nem piszkáljuk a törpéket addig ők sem piszkálnak minket....addig míg le nem nyomják az orkokat akkor meg az unatkozás elől a legközelebbi gonosz nép azaz irányunkba mozdítják azt az 5-6 fullos seregüket.
Gyakorlatilag most daráltak be így a 260. körben. Szóval addig kell őket is ütni időnként, amíg le nem nyomják az orkokat, mert ha nem nagyon megerősödnek.
Amúgy annyira nem tetszett a Vampire counts...Az egységeik se olyan hűde erősek, a hőseik se annyira izgalmasak...Az attritionnel meg csak a szívás van (nem korruptálódott földön fogynak a katonáink). Káosz érkezésekor segítettem volna a birodalmi seregeket, de nem tudtam mozogni az állandó attrition miatt....
Eddig még mindig a törpe nép jön be a legjobban.
Van olyan stance ami semlegesíti az attrictiont, vagy nekik nincs?
Én elsőként a Empire-al tolom, mivel legjobban ők hasonlítanak az eddigi TW népekre gondoltam kezdésnek jók lesznek. Nagyon tetszenek érdekes jó egységeik hőseik vannak, bár meglátásom szerint nem igen érik meg a drágább gyalogos egységek az árukat, a lovasság az ami igen hasznos, légi egységük meg nincs csak a hőseik.. A hősök viszont túl erősek talán kicsit itt túllőttek a célon. Többi néppel mint ellenfél találkoztam eddig VC tűnik leggyengébbnek elég kis papír egységeik vannak, pedig ők tetszenek legjobban no de majd a velük való játék során kiderül minden :P
Nekem is bejott az empire. En azert erosen epitettem a gyalogsagra is. A vc tenyleg gyenge, a torpe meg brutal. A chaosnak is nagyon eros ha kifejleszted, de piszok nehez veluk a kezdet.
Chaosnál öröm nézni ahogy borítják meg az empire egységeit. :D
Le kell rombolni azonnal a kezdő épületet(ami a maraudert adja) és instant rágyúrni a chaos warriorokra. Tele rakni vele a partyt és mehet a faceroll ~ Utoljára szerkesztette: Terawatt, 2016.06.19. 20:48:08
No még nincs sok tapasztalatom chaossal de az alap kardos empire unitok ha megfelelő vezérrel vannak (ki vannak fejlesztve az adott képességek) illetve a rá vonatkozó tech dolgok igen csak komoly erőt képviselnek. Persze egy olcsó tier 1 unitról beszélünk de ahhoz képest bizony elég szépen darálnak. Én például nem is veszem a drága greatswordos kollégáikat. Kicsit olyanok mint az ashigaruk voltak a shogunba :P jo vezérrel iszonyat buffokat kaptak. Egyébként törpéket én is igen erősnek érzem, bár igen statikus nép, lehet meg is látogatom őket egy full lovas puskás sereggel :D
Igen sajnos nagyon nehezen reagálják le a mobilis játékstílust. Káosznál rakd ki a lovasaikat, mert kegyetlenek :) Exalted herokra is a plusz recruit lvl képességet érdemes kirakni. Elég hamar rank 6~körüli egységeket lehet kihozni. (gondolom más népségnél is)
Kellettek nekem nagyon azok a lovasok. Mivel nem igazán van ranged egység a chaos oldalon sem igazi felüdülés volt megszerezni őket. Chaos spawnok is pofásak. Trollok kimaradtak, de a giant nagyon erős (de nem szabad auto battlet nyomni vele, mert túl sokat sérül úgy)
Törpéknek ott vannak a quarrellers-ek, én minden seregben tartok belőlük 6-ot, ennyivel simán el lehet intézni az ellenséges lovas, légi egységeket. Aztán ha az más nincs akkor a többit. Iszonyat darálásra képesek főleg ha egy célra fókuszálnak.
6ot? Nálam vagy 12 volt a main seregben Na de 10 biztos. Kiviszel kettőt-kettőt a szélre onnan bármit megborítanak.
Viszont a káosszal még nem csaptam össze velük, így lehet oda már a thunderer kéne.
Másnak is előjött már multiban az idióta bug, amikor az ellenséges egységek a saját sereg mögött jelennek meg? Rohadt idegesítő, és teljesen értelmetlenné teszi a multiplayert.
Van, de nem túl kifizetődő, ha segíteni akarsz éppen. Ugyanis a raiding stance tud olyat, de valószínű nem értékelik majd a segítséget ha közben végigrabolom a környéket...XD
VC lényege, hogy nagyon gyorsan tud nagy mennyiségű egységet kreálni (még odáig is elmegyek, hogy ha párszor csúnyán elverik őket, az még nekik kedvez is....ugyanis a nagy csatákból kapásból tudnak idézni élőhalottakat...minél nagyobb volt a csata annál fejlettebb egységeket...Az meg nem fun, ha egy épp levert élőhalott sereget 2 perc alatt teremtenek újra....mert hogy ilyet tud a Vampire Counts).
Más: Említettétek, hogy gyengék....Én inkább azt mondanám nem olyan mindenesek mint a többi nép fiai. Küzdöttem már sokat emberek ellen (hát a graveguardok még az erősebb ellenfeleket is bedarálják...tüzérség és távolsági egységek ellen mennek a vargheistek, a lovasság, meg a terrorgheist...ha vége a távharcászoknak meg a hátukba kapja a maradék gyalogság ezeket a nem túl papír ellenfeleket). A zombik és csontváz harcosokat pillanatokon belül lehet teremteni ha van pénz ( márpedig ha a támogató hősök megfelelően van fejlesztve és ki van építve a háttérország akkor van rá pénz, sőt akkor rogyásig van pénz). A lényege a VC-nek, hogy míg te az élőhalott graveguardokkal, zombikkal és egyebekkel foglalatoskodsz a gyors reagálású egységek bedarálják a szárnyaidat és véged (a hősök varázslatai meg 30-as hősöket is úgy olvasztanak szét, mint a forró kés a vajat).
Ha már VC: Most járok a 450. körben egy VC kampányban. Északon majdnem Kislevig nyúlnak a határaim...Keletre csak törpe romok találhatóak, Nyugaton Altdorfnál járnak a csapataim. Az orkok kivégezte már a törp királyság, én meg őket macerálom már egy ideje, de így nehéz, hogy ha egységet vesztek az első baráti településig kell elmennem. Mindegy, már nem sokáig húzzák pedig nagyon kiépült királyságuk volt (egész dél az övék volt és a keleti hegységek teljes egészében egészen a káoszpusztákig).
Egyelőre a Birodalommal fegyverszünet van (először Brettonniát nyomta le, most meg Estáliát is (mondjuk én meg messze be vagyok nyomulva a területeire és csak 3 csapatom várja az előrenyomulási parancsot). Körönként olyan 2000 arany jön be, de mivel van 7 fullos high end seregem így ez nem is csoda, viszont így is van 400 000 aranyam, amiből semmi perc alatt feláll egy fullos sereg (9-es szintű egységekből...már erre is rájöttem hogy kell csinálni).
Első lépés, hogy most már végleg kivégzem a törpéket (pedig jól tartják magukat, de szép lassan apránként rombolom le a városait...így meg baromi nehéz ellenállni 4 fullos seregnek és Von Carsteinnek a zombisárkányán). Mellesleg Ungrim ahogy megjelenik a 30-as banshim már csapja is le és mehet vissza pár kört pihenni.
Törpéknek a lényege a távharcászok...A közelharci egységeknek az a feladata, hogy feltartsák az ellent. Ergó törp játékosnak a legfontosabb, hogy biztonságban tartsák a távolsági harcosait (nem azért mert könnyű lenne őket megölni, hanem azért mert a sebzést nagy részét a távolsági sebzés adja).
Törpék ellen meg ennek a fordítottja kell: Nincs lovasságuk, így mindenféle gyors és némileg páncélozott csapattal meg kell őket kerülni, bedarálni vagy feltartani a távharcászait (ostromgépeit azonnal leverni, mert csúnya dolgokra képesek), majd lehet őket hátbatámadni és kész is. Erős vezetőikre meg mehet valami jó kis egy egységre ható mágia vagy képesség, aztán már végük is van. Egyébként a tábornokokat szépen likvidálni is lehet és akkor egy csomó bufftól elesnek a csapatok (lehet támadni direktben a kémekkel a tábornokot így, aki sebzett állapotban vonul harcba és így még könnyebb elkapni ).
Az a jó a játékban egyébként, hogy nagyon ki van alakítva minden népnek az erőssége és gyengesége is. Az Empire talán az a nép, aminek mindene van, de egyik se igazán erős (talán az a hiányosság, hogy nincs légi egysége)....Minden más nép valamiben erős, cserébe viszont vannak gyengeségei.
Legyünk akkor nagyon pontosak. Pont most neked megnéztem és 466. körnél mentettem el az állást tegnap este mikor befejeztem.
Amúgy ha jól látom nálad fent lehet a mod, amelyben minden terület elfoglalható mindenki által. Na én ezt a játékomat mod nélkül játszom, ami azt jelenti. hogy a törpék területei nem elfoglalhatóak (ezért is a szenvedés, amit lentebb le is írtam...Pedig az a sok fincsi bánya nagyon jól jönne a gazdaságnak...na sebaj majd egy későbbi végigjátszásban).
Ráadásul én most a long campaingra hajtok, ami azt jelenti, hogy Brettonia, Empire és Dwarf királyság likvidálandók (Káosz is, de ők már kb a 200. körben fűbe haraptak....Kislevnél megfogtuk őket a Birodalommal!)
Kis szösszenet a játék AI-jéről....A fejlesztési részt nem tudom, meg hogy hogyan építkezik a gép (szigorúan normálon játszom egyelőre), de a kampány térképen valami fenomenálisan okosan játsszik. Legalábbis gépi ellenfélhez, meg normál AI-hoz képest.
Alapvetően nem aprózza el magát, így próbál 1-1 hadszíntérre koncentrálni, tehát ha nagy az ellenállás más oldalon, akkor nem kezd indokolatlan harcba egy másik hadszíntéren. Ergó a törpék például amíg nincs biztosítva a déli terület, nem darálják be az orkokat addig nem piszkálják a VC-ket.
Ahogy a Birodalom sem cseszegeti Brettoniát, míg káoszveszély fenyeget, viszont ha vége a közvetlen konfliktusnak keresnek egy másik potenciális ellenfelet (ezért aggódom a mostani kampányban, mert ha ellenem fordulnak lehet meglepetést okoznak).
Törpék egyébként nagyon szépen választották ki a hadszíntereket is. Amikor épp tűzszünetet kötöttünk az orkok elleni győztes hadjáratok után folytatott csetepatékban (pár Karakját felégettem azért előtte) úgy döntöttem a meggyengült Birodalom területeiből harapok pár nagyobbat. Épphogy elkezdtem ostromolni az első városokat rögtön jött a hadüzenet, hogy háborút hirdettek (kisebb népek is megjátszották, hogy mikor máshol voltam elfoglalva éppen). Alig értem vissza a főváros környékére, hogy visszatartsam a támadó hadakat. Persze amikor már nem volt egyértelmű előnyben nem vállalt felesleges kockázatokat, hanem várta, hogy máshova átcsoportosítsam a hadaimat.
Volt olyan szituáció, hogy a fővárostól 2 környi lépésre 4 teljes törp sereg legendás hősökkel spékelve állomásozott (akkor épp erősebb volt a gazdasága, tehát ha betámad biztos, hogy a 2 fullos seregem otthagyja a maradványait a hadszíntéren és gyorsan tudja pótolni a veszteséget). Azonban nem kapkodott és végül állóháború alakult ki, amelynek végül egy másik hadszíntér megnyitásával vetettem véget (kihasználva a patthelyzetet 2 másik csapattal elfoglaltam a területüket határoló emberi várost, ahol beástam magam így kénytelen volt visszarendelni a seregeit.
Ezután egyébként ennél a városnál alakult ki patthelyzet: Nekem 4 fullos seregem állomásozott a város körül, terjesztették a vámpírizmust, míg a törpék 6 csapatot rendeltek a környékre, így lehetőség nyílt végre az északon megmaradt 2 törp város lerombolására is.
Aztán megindultak a kamikáze élőhalottak a törpék karakjai felé és amennyi pusztítást lehetett annyit okoztak is. Nyilvánvalóan a törpe AI-nak reagálni kellett erre így a masszív védősereg megoszlott, amikor megindult az offenzíva a maradék 3 fullos élőhalott hordával.
Ennek a megfontolt stratégiának ellenére a támadássorozat során 4-5 támadó sereget sikerült tőrbe csalni a törpéknek (bevallom amikor girokopteres seregek jöttek a távharcászok és az aktuálisan légi egységekkel nem rendelkező csapatom ellen akkor szemrebbenés nélkül nyomtam az autoresolve-ra, majd elkönyveltem az egyértelmű vereséget). A hátráltatás ellenére az AI nagyon jól tartja magát és alig várom mit fog produkálni magasabb nehézségi fokozaton (törpként az orkokkal szintén ezt az igen okos hadjárattérképen bemutatott taktikus megoldásokat véltem felfedezni).
Normál csata AI viszont ennyire nem működik azért jó...Ott azért nem ér fel az AI az emberi taktikai érzékhez. Nem is sűrűn vertek el ténylegesen lejátszott csatában, csak ha túlerőben volt az ellen.
544. kör...törpék kivégezve...Reszkess Empire, mert jönnek az élőhalottak :-D
544 ?? kör ?? Valamit nem jól csinálsz én most tartok 92-nél de lassan meglesz a long victory empire-al :P Egyébként ez hogy kivették az idő limitet elég szomorú, legalább akkor ilyen 200 kör felett jöhetne olyan chaos horda ami mindent bedarál :D
Nem lenne sok értelme, látod sokan szeretnek szöszölni, vagy lehet hogy te is elviszed 400 körig és felégeted a világot Empire-el. vesszem mindenki aki nem rézbőrű :D
Próbáltad már mod nélkül Vampire Countssal a long victory-t? Sok szerencsét... :-D
Törpéket hagytam beásni magukat azért ilyen nyögvenyelős...Meg a káosz horda támadásakor a Birodalomnak segítettem, amikor lehetett volna őket könnyen gyorsan cseszegetni.
Empirenál rengeteget jelent, hogy nincs attrition, míg Vampire Countsnál mindenhol, ahol nem kezd a Vampire Counts (a játék elején ez összesen 6 régió)előbb rendezni kell a corrupciós helyzetet, hogy hosszú távon be tudj rendezkedni (várost is hiába foglalsz, mert ha nincs kellő mértékű corruption irdatlan mennyiségű elégedetlenséget okoz a lakosság körében). Ráadásul az ellenséges ügynökök merésznek dolgoznak az ellen, hogy korruptáld a földjüket, szóval nem egyszerű a dolog. Vampire Countssal lassú tötymörgő játékot lehet folytatni...Ha meg hagyod a megmaradó népeket, hogy megerősödjenek akkor meg pláne.
Harcban is egyedi elbánást igényelnek az élőhalottak...Náluk fokozottan számít a tábornokokra való odafigyelés, mert ha ők elesnek akkor vége a csatának...Ergó őket ritkán lehet a darálóba küldeni, tehát az egységekkel kell ügyesen bánni. Nem segít sokat, hogy VC-nél nincs távharcász egység sem és nincs ostromgépük, amivel azonnal lehetne a fallal ellátott városokat ostromolni. Ez megint lassító tényező.
Viszont hihetetlen gyorsan tudják visszatermelni az elhullottakat (megfelelő pénzmennyiség esetén akár 1 kör és van egy fullos akár baromi erős sereged), ami eszméletlen nagy fegyvertény lehet...Sajnos erre is kb a 450. körnél jöttem rá....Mondhatjuk ez a tanuló fázis. :-D
Meg ahogy írtam is rengeteg időt elvett a törpék elleni harc...Legalább 250 kört tököltem vele. De alapvetően igazad van...Az elején nagyon eltötymörögtem és most iszom a levét (ahogy írtam törpéket folyamatosan piszkálni kellett volna, káosz alatt meg szép nyugiban felprédálni a birodalmat. Most meg mire kiírtottam a törpéket az emberek terjeszkedtek el annyira, hogy nehéz lesz őket kifüstőlni (32 régió....habár ezeket a területeket el tudom foglalni...a törpék karakjaival szemben) Hát mindegy ez már egy ilyen végigjátszás lett...Majd legközelebb ügyesebb leszek.
Körlimit: Mindig úgy éreztem korlátozva vagyok és siettetnek...Speciel én sose rajongtam érte, de tény hogy pörgősebbé tette a játékokat. Utoljára szerkesztette: ratgab, 2016.06.20. 21:51:18
Én a Chaossal a 100 kör környékére még csak Kislevet daráltam be. Én sem haladok gyorsan...
Nincs semmi baj a 450el, csak kicsit meglepodtem. A vc amugy is jo arra, hogy egy darabig "svajcoljon" az ember ha olyan kedve van. Amugy nem hasznalom a minden terulet elfoglalhato modot, nekem nem tetszik az a lehetoseg. Annak viszont orulnek, ha lenne egy kis overlap a naciok kozott. Eleve van 5 nagyobb eghajlati egyseg a jatekban vizualisan (tundra, magashegy, kozephegy, sivatag, lombhullato, fenyves), jo lenne ha a naciok pl 2 tipust normal modon hasznalnanak, egyet meg buntivel (public order, penz, -1 building level), kicsit megfuszerezne :)
Nehéz vele még svájcolni is, mert zsigerből utálja őket mindenki, ha meg valaki véletlen szövetségre lépne velük azt a többiek utálják ki nagyon hamar (törpékkel próbáltam).
102 körnél vagyok de már csak 4 terület kell 2 tartomány 2-2 része lényegében 1 kivétellel ők szövetégesek, ahogy olvasom azt is elfogadja victoryba. Gondolom itt is mint a régebbi részekbe ha nyerek még lehet tovább menni.. ?? Ami viszont érdekes, hogy korántsem én vagyok a világ ura 3-4 legerősebb nép csak az Empire :P azért ez mutatja mennyit is fejlődött a játék, régebbi részekbe az utolsó 50 kör már csak formális volt. Szövetségek sem bomlanak fel a végén sem gyakorlatilag a törpökkel nincs is min háboruzni mivel ugye egymás területit nem lehet elfoglalni, így szépen elvannak az orkokkal. Varg erős még északon de hagytam szövetséges perem népeket ők elég szépen feltartják őket. Jó lett ez a game nagyon, ha ezt a DLC-k kiegek tovább tudják fokozni a végére igen monumentális kis game lesz. Ami viszont fura elitebb cuccokat még nem is használtam :P pedig tankra stb kíváncsi lennék, de sajnos fenntartásuk megölné a gazdaságot.
Első törpe végigjátszásban én se használtam az elit cuccokat, viszont most már a VC 500+ körében mindent használok...
Amúgy vannak trükkök, amivel könnyen lehet nagyon jövedelmező gazdaságot felépíteni hatalmas területek nélkül is (nekem jelenleg 500 000 aranyam van és körönként olyan 3000 jön be....7 fullos seregem van és így is jön a profit).
Dlc-kre: Alig várom az új tartalmat, új egységek új ízt adnak majd a meglévő népeknek, új lordok szintén, új népekről már ne is beszéljek...Kiegekkel, DLC-kkel még jobb is lesz a játék, pedig már most is szuper.
Nekem körönként 10-11ezer jön be de mivel folyamatosan foglalok fejlesztek a városok bőven el is viszik, meg ugye ügynökök sem ingyen vannak. 2 és fél seregem van meg olyan 10 körüli hero, de így is csak alap unitokra futja, bár nem is igen éri meg a többletköltséget semmi amit eddig láttam. Bár most szimpatizálok az íjászok lecserélésével puskás unitokra, ahogy láttam hátsó sorokból is tüzelnek és iszonyat páncélátütésük van, saját hősömön tapasztaltam ^^
Egyébként én abszolút VC szimpatizáns vagyok csak minden fajjal végig akarom játszani a kampányt és ezért gondoltam elsőnek az Empire talán a legjobb, ennek ellenére megkedveltem őket de azért következőre az Orkok majd jol megsütögetik őket :D Utoljára szerkesztette: KingPunisher, 2016.06.21. 17:32:59
Én 213. körnél járok ugye a birodalommal. Vc a múlté. WoC a múlté. GS a múlté (egy zöldbőrű sem maradt, vagyis még pár igen, de azokat is elfogyasztják lassan a varjak és a keselyűk). Lassan de biztosan nyomulnak seregeink a vargok és skaelingek ellen, sorra romboljuk a településeiket, hogy érezzék ők is azt a kínt, amit Kislev és a többi egykoron dicső nép érzett, mikor még Archaon csatlósaiként üzemeltek ezek a ...... ezek az északi "népségek", csak ugye lassan megy, mert folyamatosan tábort kell felvernünk, hogy ne legyenek veszteségek az ott uralkodó szélsőséges időjárások miatt. 3 nagy seregünk van északon: az első "elit" sereget maga Emperor Karl Franz vezeti mely seregben elit lovagok csillámló páncélzata verődik vissza ellenségeink szeméből, a másodikat Patriarch Baltazar Gelt vezeti mely sereg inkább a kémiára és mágiára összpontosít mintsem a puszta fizikai erőre, a harmadikat pedig a Reiksmarshallunk vezeti aki nem is olyan rég még Marienburg uralkodója volt. Dél-nyugaton pedig Bretonniai szövetségeseinknek segítkezünk egy méretes sereggel Estalia ellen. Így állok per pill :)
Na úgy néz ki végeztem a kampánnyal....701 kör alatt....De nem adta meg a long victory-t amit nem értek (szerintem ez bug lehet), pedig ahogy nézitek a térképen Tílea maradt meg 1 területtel meg a Vargok északon....Mindenki más fűbe harapott! Részletes statisztikák és képek spoilerben.
Most nézem, hogy jobb oldalt a leírásban megadta, viszont a fönti menüsorban Short Campaing Victory-t ír.
Akkor leírom ami eszembe jut, aztán ha van valami konkrét kérdésed tedd fel és válaszolok arra is. Spoilerben mert már sokadik wall of textem...Majd elolvassa akinek szüksége van rá.
Vampire Countsnál 2 nagy probléma merülhet fel (van több is egyébként): Az egyik a korrupció hiányából származó nehézkes mozgás (nem korruptálódott területen folyamatos az egységek elhullása), a másik a pénzhiány, ami a kezdőterület elhelyezkedéséből fakad.
Az elsőre a megoldás az ügynökök. Pl. a vámpírok már 6-7-es szinten +3-al növelik az ellenséges területen a korrupciót (nekromanták szintén....Banshee-kre nem emlékszem..egyébként ők viszont remek bérgyilkosok, illetve a wight kingek is bérgyilkosnak jók, illetve bomlasztó ügynöknek, valamint kiváló harcosok). A másik amivel lehet a korrupciót növelni az egy bizonyos épületág, aminek most nem jut eszembe a neve (ez a környező területen növeli a korrupciót egy bizonyos szintre fejlesztve).
A második a pénz kérdés: Alapból nehéz a VC nép, mert ugye a gonosz népek közé tartozik, ergó senki nem szívleli igazán (káosz meg nem egy diplomatikus fajta....sőt a káoszpuszták népeivel se lehet majd egyezkedni pl. kereskedelemről). Tehát innentől kezdve a kereskedelmi opciót kvázi el is felejthetjük. Diplomácia terén amire futja az a békekötés vagy ha telenyomjuk pénzzel a jó beállítottságú népeket akkor lehet velük egyezkedni (Tíleával sikerült szövetségre lépni a játék vége felé, de 100-150 000 arany árán csak szóval ez a játék kezdetén esélytelen).
De mégis hogy szerezzen a kezdő vámpír így lóvét? A válasz a kezdő területben keresendő. Először is menjünk rá a főépület fejlesztésére bőszen, mert abból jön a rengeteg pénz, másrészt kellenek a 4-es szintű vámpír és nekromanta épületek, mert a VC-k legfőbb pénzforrását ezek adják. Emellett érdemes még szétnézni a fejlesztési fában is....Jobb alsó ág vége felé combos bónuszokat találunk ezekre az épületekre vonatkozóan. Amit még érdemes megtenni az a Banshee-k és Nekromanták tömeges gyártása. Van ugyanis egy remek kis skilljük mellyel már 6-os szinten is 15% pénzbónuszt kapnak. Ráadásul ezt a bónuszt ahány ilyen ügynököd van mind megadja. Tehát ha termel a kezdőterületed (apropó a két vámpír nemzettséget kapásból likvidáljuk, mert kell a 2 teljes provincia és a rájuk rakható eddictek már az elejétől), kezdő provincia termel neked 6000 aranyat (vagy a vámpíroknak megfelelő valutát), akkor az bizony ügynökönként 900 arany bónuszt jelent, ami levonva az ügynök 250 arany mértékű zsoldját még akkor is 650 arany (500 aranyat termel egy 10 000 aranyas épület fejlesztések nélkül), tehát nagyon megéri már az elején alkalmazni az ügynököket...Mellesleg áltukban is fejlődnék, tehát lehet velük később jól bérgyilkolni is.
Stratégiai szempontból ugye alap az első 2 provincia mielőbbi megszerzése....Majd tetszőlegesen az emberi népek felprédálása (elején ne nagyon kössünk bele az Empire-be mert ráfaraghatunk)..Ha kicsit megerősödtünk a törpéket elkezdhetjük piszkálni. Amíg az orkokra kell figyelniük addig nem veszélyesek...Amíg még megosztottak (több klán) meg még annyira sem. A törpök pusztításánál mindig használjuk raid opciót mert akkor nincs attrition ha a területükön rohangálunk (igaz ez lassú mozgást eredményez, cserébe viszont jön némi pénz). Emellett attrition ellen jó még a vámpírizmus terjesztése, de ez lassú folyamat és az ellenséges ügynökök csökkenthetik az eredményességünket jócskán.
A VC egyik nagy előnye csatában, hogy nem baj ha bukunk néhány csatát, sőt. Arra viszont ügyeljünk, hogy ha bukunk nagy ütközeteket bukjunk be és okozzunk annyi veszteséget amennyit csak lehet (lehetőleg a legendás lorddal, mert ők újjáélednek, szemben a sima lordok nagy részével). Ugyanis csata után ha még nagy veszteségek árán, de meg is verjük az ellent (vagy akár ha csak simán nagy veszteségek árán,de vesztünk), akkor kapásból fel lehet éleszteni a csata során elhullottakat...Minél nagyobb volt a csata, minél több volt a halott annál erősebbeket. Tehát ha egy nagy ütközet során a több 1000 emberünkből nem marad csak 100, viszont az ellenfél is jelentős erőket vesztett, akkor akár instant fullra tölthetjük a seregünket (ilyenkor sírhant jelenik meg a térképen és írja, hogy mennyi áldozat volt a csata során....Ahogy élesztjük a katonákat úgy lesz lehetőség egyre kevesebb egységet feltámasztani). Csatától függően akár top tier egységek (varghulok, varghestek, szellemek, graveguardok).
Nemcsak a VC-re de minden egyes népre (törpéknél biztos van ilyen ügynök) igaz, hogy van egy ügynök, amely eleve képzett egységek képzését tudja eredményezni bizonyos skilljei által. VC-nél ez a Wight King, törpéknél a Thane...A képesség maximális kifejlesztése után +3-as szintű egységeket tudunk toborozni abban a régióban ahol az ügynök tartózkodik. Kombinálva ezt bizonyos fejlesztésekkel (VC-nél egészen ha jól emlékszem +2-es szintű egységeket tudsz fejleszteni alapból bizonyos technológiák kikutatásával), eddicttel (+1-es fejlesztésű egységeket ad az egyik), a nekromanta épülettel (első szinten +1-es szintű gyalogosokat ad, második szinten +2-t), az armory épülettel (második szinten ha jól emlékszem +1-es fejlettségű egységeket ad) és egy Wight Kinggel kapásból 9-es szintű egységeket tudsz toborozni, ami jelentősen hatékonyabb és erősebb, mint egy teszem azt fejlettségi szint nélküli vagy +2es egység (itt jegyezném meg, hogy 1 tartományban ha 3 város van akkor 3 armory-t is építhetsz, aminek összeadódik a bónusza, tehát + 3-as egységképzettségi bónuszt ad).
Ügynököket fejlesszük, mert ha az ellenfélnek van egy max szintű azt csak max szintű tudja üzembiztosan semlegesíteni (gyakran csak sérülést okozni neki, viszont ha mákunk van akár meg is ölheti).
Nagyjából ennyi most hirtelen...Ha van valami konkrét kérdésed tedd fel nyugodtan VC témában.
esetleg még annyi, hogy milyen egységeket ajánlasz lovasság ellen? és milyen összetételű csapatot ostromhoz? Távolsági lovasság ellen kb esélytelen vagyok, repülő dögök meg kevesek hozzájuk...
Az emberekkel sokat nem harcoltam csak autoresolve-ban...Alapvetően egyébként a VC csapatok gerincét a graveguardok alkotják, tehát nálam mindig van 3-3, illetve 4-4 belőlük (egyik csapat pajzsos ők feltartják az ellent, a másik csapat meg great weaponos, ők meg fölszeletelik az ellent). Ami még mindig van a csapataimban azok a Vargheistek (távharcászok és ostromgépek ellen elengedhetetlenek.....3-at szoktam vinni minden csapatban), 1 varghulf, illetve 1 terrorgheist (mind a kettő nagyon komoly pusztítást tud végezni), jól jön még a Black coach a támogató mágiák miatt....1 db-ot szoktam a csapatba rakni. A maradék csapathelyekre ízlés szerint jöhet még lovasság (black knightok vagy mik a jobbak sebzésben és életbenmaradásban is.
A legjobb taktika a lovasság ellen, főleg a távolsági ellen azok pedig a vargheistek, amik lekötik őket, aztán mehet valami gyorsabb sebzést biztosító egység (ghoulok jók erre, illetve a cryp horrorok, vagy esetleg a szellem egységek...de vigyázat ezek nagyon könnyen hallnak, tehát valamivel el kell terelni az ellen figyelmét mielőtt bevetjük őket).
Emberek és törpék ellen én azt alkalmaztam, hogy először ledaráltam a távharcászaikat, majd a felszabaduló lovassággal és repülő egységekkel hátbatámadtam a gyalogságot...Ez általában rendkívül hamar megtöri a morált.
Ostromokat én legtöbbször autoresolve-ban oldottam meg (persze brutál veszteséget össze tud szedni ilyenkor az AI valamiért). Mivel VC-nek nincs távolsági egysége, sem ostromgépei, ezért mindenképp páncélozott egységeket vagy sok hp-s egységeket javasolnék....Lehetőleg egyszerre érdemes megrohanni a falakat, távharcászokra rázavarni a varheisteket, hogy eltereljék a figyelmet, míg a harcosaink megközelítik a várfalat...ha pár csapat feljut a falra onnantól már idő kérdése a győzelem...Tehát megint csak a graveguardok lesznek a nyerők, de ebben az esetben a pajzsos verziók...3 vargheist szintén kellhet...terrorgheist must have...varghulf megint csak....pár egységgekel rámennék a kapura és onnantól kezdve a varghulf teheti a dolgát a városban...
Esetleg lehet próbálkozni szellem egységekkel...őket kevésbé fogja a fizikai fegyverzet.
Gyenge egységekkel kb nincs értelme foglalkozni egyébként....Gyakorlatban tulajdon képpen tök mindegy, hogy csatát vesztesz vagy elbuksz egy nagy ostromot....A lentebb leírt nagy csaták esetén kialakuló tömegsírból 1 perc alatt újra lehet egy komplett csapatot teremteni. Tehát minden csatában legyen az a célja egy jó VC játékosnak hogy a lehető legnagyobb veszteséget okozza az ellennek. Utoljára szerkesztette: ratgab, 2016.06.24. 17:32:57
Steam summer salen most rengeteg Total War játék le van akciozva, ha jól láttam az összset meg lehet venni együtt (Warhammeren kívül) vagy 28 EUR-ért.
Nos Empire kampány meglett 132 kör lett végül. Azt kell mondjam eddig ez volt a legjobb TW kampány élmény. Multiba azért a Shogun 2 még mindig az etalon. Ami igen tetszett, hogy a vége egész más mint az eddigi részekbe ahol lényegébe mindenki ellened volt és szinte csak formálisan kellett letolni a pár utolsó kört a győzelmi feltételekhez. Itt lényegébe az összes civilizált rendpárti faj beállt a birodalom mögé az orkok kivételével mindenki szövetséges lett és elindult a Chaos ellen. ( sajnos azért itt az AI nem igen remekelt a breton lovasság a területeimen sétálgatott ahelyett hogy Archaont gyepálta volna) Jó hangulata volt azért a dolognak :) Elkezdtem Chaossal és bizony egész más stílus más élmény, remélem minden fajnál érződik majd ez. Azért Chaos jobban tetszik, egységeik hangulatuk nekem iszonyat átjön.
Mit szóltok az első DLC-hez? És a Blood Knights-hoz? Még nem vettem meg a dlc-t és a vampire couts-al sem játszottam, de sztem ebbe a dlc-ben kicsit sok a vér nem? :D
Fasszopó egy banda... Kiadtak valamit DLC-nek, aminek már alapból a játékban lett volna a helye.
Kipróbáltam egy rakás MOD-ot a káosz kampányhoz, de a frissítés miatt nem akar indulni a játék :( Sajnos így egyelőre kuka ez a kampány így 170 kör után. Így elsőre jobban bosszant ez a DLC és frissítés, mint amennyire örülök neki. Sajnos meg fogom venni, mert elengedhetetlen a vér és belezés ebben a világban.
Azt mondták, hogy elvileg a vevők 25%a kiskorú és ezért van így megoldva :D
Abszolút hihető :D Azért nem csodálom, hogy sokan inkább warezolnak és nem vásárolnak meg semmit. Egy háborús játékhoz, ami ráadásul még warhammer is külön meg kell venni a vér pakkot a lehúzás és pofátlanság csúcsa. Nem mondom, hogy földhöz vág az ára és kapunk még mellé néhány apróságot, de ettől függetlenül bosszantó. Asszem ma még alszom rá egyet és max holnap veszem meg ha visszajön a jobb gépem a szervizből. Amúgy akinek van kedve nézelődjön a MOD-ok között. Vannak nagyon jók. A Káosz kampánynál akár 4-5 kör is elmegy az egységek pótlására a nagyobb csata után, de az egyik MOD 30% felgyorsítja azt. Vagy vannak már új egységek is. Az egyik kedvencem a Chaos Dwarfs. Érdemes nézelődni.
Inkább warezoltak.. lassan vége azoknak az időknek is, ezt a gamet pl. nem tudták feltörni a mai napig ha jól tudom. A DLC-k meg opcionálisak, nem muszáj megvenni, vagy várj vele fél évet és megkapod fél euróért, én megvettem mert lassan 100 órát tettem bele a játékba, ha megnézed egy mozijegy 2000ft és jó esetben szórakozol 2 órát. MoDokhoz meg annyit várd meg míg frissítik azokat is a patchez, esetleg iratkozz le róluk addig és ugy próbáld betölteni a kampányt.
Azért ebben igaza van, egy olyan fícsörért pénzt elkérni ami egy ilyen játékban alapból benne kéne hogy legyen...hát a pofátlanság netovábbja. De sajnos ez a tendencia manapság. :( Én az összes TW-t megvettem, de hogy erre nem adok nekik pénzt az fix. Majd talán ha vmi értelmes DLC jön.
Egyébként nem akkora dolog ám.. Csata térképen észre se venni normál nézetből, persze ha az ember bezoomol akkor azért más a hangulat, no meg nem csak vér van, szakadnak végtagok is :) élőholtjaimat igaz ez nem zavarja :D A kampány térképen meg a különféle feliratokról csöpög.. azért 2.5 euro ide vagy oda Wh-be kell a vér .. Szóval azért talán mégsem olyan rossz dolog. Lesz ennél kevésbé értelmes DLC is ;) pár ujratextúrázott unit stb.. de hát a döntés mindenkinek adott veszi vagy sem.
Ez a DLC azért került bele később, mert így nem kellett M-es kategóriába rakni a játékot, hanem alacsonyabb kedvezőbb besorolásból, nagyobb célközönséghez szólhat. Persze az más kérdés, hogy a valóságban ez mennyire hat az eladásokra.
A vér és röpködő testrészek valószínűleg már odasorolást eredményeztek volna. Egyébként M-es besorolást kapott (dlc pegi 18-ban van az alapjáték pegi 16-ban).