Nincs pajzsa, se fegyvere, csak hajtómű és a hajótest. Ha nem látod a képet, próbáld megnyitni valahogy külön, van egy német képfeltöltő (abload.de) oldal ahová feltolom ezeket és onnan linkelem be. Próbáld valahogy a kép linkjét megnyitni.
ahha.. szóval már nem kell boardolni.. sajnos nem látom azt amit spoilerbe raktál (feltehetőleg) képeket. Ha claimeled akkor több minden marad a hajó felszereléséből? Mert boardolásnál korábban jó ha maradt pár pajzs ...
Na, rájöttem, azért lövik szét ezt a szart, mert annyit szórakozik a nagy hajók irányításával a gép, hogy az nem igaz. Most direkt kihoztam onnan az aknamezőből (távirányítással nem "látszik" az aknamező), de ahogy egy szektorba kerültünk, hát az valami agyrém. Ez még a Rebirth-nél is szarabb ez a mozgás.Meg beragad a textúrába, meg objektumokba...atyég. Na, jó irány haza, otthonról majd csak kihozom vagy otthagyom.
Csak most értem vissza a melóba, mindjárt megnézem, csak van még egy kis dolgom. Nem hagynak játszani a munkahelyemen Na, nekem nem kellett board-olni, mint látható a képen, Claim-mal simán megvan a hajó. Időközben rájöttem, hogy elég az egyik Xenon szektorból átirányítanom a másikba, ahol már nincs annyi aknamező és majd onnan továbbviszem. De ha így sem megy, akkor nem érdekel, veszek egyet, úgyis van már rá pénzem. Ez csak a kihívás miatt kéne.
Jó reggelit. Este kipróbáltam, hogy ha az odysseusban dokkoltatok egy mercuryt, majd egy cerberust, hogy fog kijönni a mercury a belső raktérből, ha ott gubbaszt a cerberus fent. Hát sehogy. Ez bug vagy feature?
Mellesleg iszonyat hogy ezek az M-es hajók hogy akarnak dokkolni az Ody-ra. A mercury alulról akarta megdu..ni. hehe, el kellett forditanom az odysseust, hogy a teteje az M-es fele nézzen, akkor kin szenvedve leszállt. Az oké, hogy az alulról közelités bug, de remélem a dokkolás gyorsabb lesz.
Az 1-es skilles engineer-t átraktam az odysseusra, service crew-nak, igy se javitanak semmit. Repair Drone is van a pocakjában. Lehet valamit megint kihagytam, vagy ez is bugos.
10:49-nél a fickó olyan melóst vesz fel éppen, aki több mint 14 000 pénzért dolgozik. Azt gondolom, az idő előrehaladtával és a játékos aktuális fejlettségi szintjével van összefüggésben a munkaerőpiaci kínálat.
Próbáltad már függőlegesen lefele vagy felfele vinni az odysseust? Mert az aknák "a képzeletbeli síkhoz képest" egy viszonylag keskeny sávban vannak elszórva a xenon űrben. Ha nem tudod merre van a függőleges, akkor addig forgasd a hajód, míg a radarkép egy második világháborús légvédelmi ágyú célkeresztjére nem fog hasonlítani. Na akkor merőlegesen fogsz haladni a képzeletbeli síkra. Majd miután elég mélyre vagy magasra mozogtál, válassz ki egy pontot a kijárattal szemben, és onnan travel módban ki lehet ugrani a rendszerből egy karcolás nélkül.
...egy korábbi játékmentésnél így hoztam ki, de most várok vele, mert 1. nincs rá szükségem még, 2. arra számítok, hogy fejlettebb katonával több felszerelés marad a hajón miután boardoltam. Utoljára szerkesztette: Gilmoor, 2018.12.13. 07:53:33
Csak egy tipp: "Legjobb védekezés a támadás!" "Előre menekülünk." Nekem úgy rémlik, hogy kiküldtem, és simán ki is jött, de...
ki lehet jönni az ellenkező irányban is. A következő nagy hatszögben is van két kicsi. A másodikban vannak xenon építmények, amik között van egy annamária! Szoktam őket használni. Pont amiatt, mert direkt úgy van megoldva a xenon terület, hogy befelé is és kifelé is károsodjunk. Csak hát, Erre felé magunknak kell vezetni, mer az anomáliába nem lehet beküldeni a hajókat. Az meg azért baj, mert a következő szektorok, de legalábbis a "belső" telis-telete van kaviccsal. Ami meg azért baj, mert folyton lelövi az utazómódot. Az odüsszeusz meg nem s.ggrakéta, hogy bekapcsolom, azt' má' hasítunk is. Egy frászt! Előbb szépen gondolkodik pár másodpercet (Elkezdik felfűteni a kazánokat) Aztán lendül neki! És nem ám azt hiszitek, hogy csak a nagy kavicsokon torpan meg... Még a porszem is...
Na jó, meguntam. Majd holnap kihozom valahogy. Nem jött be az ötletem, nem lehet kirepülni a "hatszögből". De rá lehet dokkolni egy M-es fregattal is, ami jó dolog.
Megtaláltam az "ingyen" Odysseus-t. Ha valakit érdekel, hol van, nézze meg a spoilerben. A titka, hogy Travel módban kell átrepülni az egész rendszeren, mert mérhetetlen mennyiségű Tracker Mine van, nem szabad hagyni, hogy a hajó lassúsága miatt az "elinduljon" felé. Én egynek sem ütköztem neki.
Tehát Claim-eljük. Természetesen ehhez ki kell menni a naprendszerből is, ellenkező esetben ezt a táncikálást nézhetjük órákig, ahogy az egy szem szerencsétlen valami iszonyú szánalmas animációval köröz a hajó körül :
Visszahozni sem egyszerű. Első próbálkozásom távvezérléses volt, majdnem sikerült. Azért nem, mert engem ez várt:
Én azt gondoltam, hogy amit nem látok, az nincs, de sajna az Odysseus is találkozott ezekkel.Tehát a trükk valszeg az, hogy bedokkolok miután a Naprendszerből is, meg a windows-ból is visszajöttem, majd turbóval átrohanok a kapun. Most ezt fogom megtenni. Ha nem sikerül ez sem, akkor még marad egy ötletem vagy leszarom és veszek egyet.
Hehe a hajómról amiről áttranszferelem a managert az állomásra, csak addig működik még dokkolok a hajóval. Ha elrepülök BUG os, így ott kel lennie a hajómnak az állomáson mindig amiről kijelöltem a managert az állomásraXD
Eltünik a Managerem az állomásomról ez a baj. Most adtam hozzá 3 percig jó volt, majd ismét nem. Infoban azt írja nincs managerem az állomáshoz rendelve. Próbálnék hozzá rakni , de ekkor azt írja nem lehet mert már van. Ekkor el tudom távolítani és vissza...ekkor jó ismét 3 percig... :)
Felejtsd el! Biztos, hogy nem oldotta meg!!! Mielőtt egymás belein kezdenétek táncolni! A bányászat hibás. Tele van hibajelentéssel az ego fórum. Ez leginkább az 131 hozadéka, amit az 132 sem javított! Egyszerűen beakadnak telehassal a bányászhajók. mintha elfelejtették volna, hogy mi a következő tennivaló. (Hát kirakni az árút b.meg!) Ha üresen ácsorognak, akkor nagyobb a baj! Ugyanezzel problémával küzdöttem néhány napja. Én azt játszottam, hogy odaadtam a gyárnak, aztán amikor ezt tapasztaltam amit te, akkor elvettem, kirakattam vele a gyárban a motyót, majd visszaadtam a gyárnak. Van amikor segít, aztán egyszercsak megint "megmerevedik". No para. ez ilyen! (szar) Annyit azért érdemes megtenni amit már korábban is beszéltünk, hogy azt az anyagot, amit bányásztatni akarsz, tedd "saját cégen belüli forgalmazásba," majd húzd fel az árát a plafonig. Így nem is kell a gyárnak bányászhajó, mert ha beállítasz egyet autóbányászatra (konkrétan) akkor az nagyvalószínűséggel a saját gyáradnak fogja "eladni" a motyót!!! Egyelőre ezzel lehet kiküszöbölni a bányászhibát. Nálam még az is tetézte a bajt, hogy ugyanazoknak a hajóknak kellett volna jeget és szilikont bányászni. Na ez már teljesen betette nekik a kaput! Szóval béke! És várni az 1.4-et 1.5-öt! Ami egyelőre erősen kétséges. Ugyanis a132 óta még béta sem jelent meg! Valószínűleg elfáradtak az egónál és/vagy most kezdték el sütni a beigliket és nem érnek rá! Most én is úgy vagyok vele, hogy rá sem bírok nézni a játékra, mert azonnal szarrá idegel. Tegnap is csak két órát toltam és szigorúan azzal foglalkoztam, hogy habitat-ot, biomot, (mi a harmadik?) dóm-ot(?) szerezzek és építsek, hogy legyen élet a hákúban!
Mag van a hiba. El kellett távolíttatni a managert és vissza...utána minden jó lett...bakker elment rá 2 órám XD
A managered az állomáson milyen szintű? Mert még az befolyásolhatja, az által hogy esetleg túl messzire kéne küldenie a hajót és nincs meg hozzá a szintje. Igazad van nincs bányász képzettség, én néztem félre. Utoljára szerkesztette: 3lm0, 2018.12.12. 20:53:25
Ismét vissza raktam auto bányászatra a hajót és vártam hogy tele legyen a konténere. Ekkor vissza rendeltem az állomáshoz, és ugyan az a szitu. hiába van tele a raktér nem viszi haza. Gondoltam hátha az állomásom nem jó, így manuálisan hazavittem a gázt ás áttranszferáltam...és láss csodát a termelés beindult. Ezután vissza rendeltem az állomáshoz és semmi :)
Na bukó lehet a gáz állomás bugos még.
Apropó érdekesség, hogy drónokat sem tudok hozzá adni az állomáshoz, mert azonnal nullára rakja vissza bármit is írok be neki
LvL 1 es Pilota skill kell az Auto Minerhez. Eddig Ő 3 napon keresztül Autó bányászott, most hogy hozzá rendeltem az állomáshoz nem csinálja. Nincs olyan hogy Bányász skill, én nekem ez uj info
Megnéztem a videót mindent ami ott volt úgy csináltam én is. No mind1, megpróbálom más gyárral nem gázzal
Nem bányászatra küldtem, hanem ahogy Te is említetted jobb klikkeltem az állomásra és a Mining for ra kattintottam. A Hajó meg is kapja az utasítást, és a Subordinateshez került, a bányász kék ikon pedig meg is jelenik. Innentől kezdve pedig csak áll az állomás mellett a hajóm és semmit sem csinál :( Ezen kívül adtam 500 K pénztis az állomásnak. A Hydrogén kereskedése más NPC vel le van tiltva, minden más Manuálison. A Bányász hajó kapitánya lvl 3 as Pilota skilles
Az egyes tárolókat mindegy hogy hová építem az állomáson?
ne automine parancsot adj neki! töröld a parancsot,majd térkép nézetben válaszd ki a bányászóhajót. ha megvan jobb klikk az állomásra és katt a mining for tabra és akkor át is rakja a hajót az állomáshoz és neki fog dolgozni. Fontos hogy legyen az állomásnak pénze,mert ha nincs mani akkor a manager nem ad ki vásárlási parancsot,ami kihat a saját kereskedő és bányász hajóra is,és teli raktérrel ott fog kinézni a fejéből,az istenért se fogja leadni neki a cuccot.
Egy rövid videó ami végigvezet egy állomás építésén a terület vételtől az állomás beállításán át a hozzárendelt hajókig mindent megmutat egy full spaceweed termelő állomáson
Nagyjából ugyanaz. A fegyverek ugyanazok...ez a baj. Van S M és L méretű, aztán csók' Néha van Mk2-es, de pl a fregattomra is csak Mk1-et tudok rakni. Igaz, azokat "házi barkáccsal" (tuning) lehet húzni. Különbség talán a hajtóművekben van.
Igen tudom mit jelentenek a színek, köszönöm szépen :)
Azért kérdeztem, hogy hogyan tudok Hydrogént keresni, hogy hol legyen a feldolgozó üzemem helye.
Viszont hogy most minden megépült, nem akar hydrogén gázt hozni az Állomásomhoz rendelt bányászom. Tárolók vannak, a Logical Station Overview ban minden tökéletes. Managerem is van ternészetesen Meg is kapja az állomástól a parancsot a bányászom hogy Automine, de elmegy egy rendszerbe és csak áll és nem csinál semmit. Van l ehetőség hogy beállítsam milyen távolságra menjen el maximum mint az előző részekben?
Nézegettem azokat az ábrákat amiket Goyo linkelt... Mintha plusz egy lépcső lenne iktatva minden gyártási sorba. Vagy csak hallucinálok?
A Paranid hajtómű Teladi motor kombót a kezdetektől használom. Ha épp érdekel az a pár egységnyi javulás. A fejlesztések nagyon lutrik! Választottam a listából egy olyat, ami +5 - +45%-ot ígért. Naná, hogy +5 lett belőle! (De csak addig amíg meg nem nyitom egy xml szerkesztővel!!! (Még mindig nem használtam. Öregszem!))
Illetve probe nélkül egyszerűen megpróbálsz neki "mine" parancsot adni és akkor látod mit tudna ott bányászni A probe viszont megadja hogy köbkiométerenként mennyi van benne.
Szállítóhajóknál nem próbáltátok a vegyes összeállítást? Paranid hajtómű, Argon hajótest, Teladi pajzsok? Mert ezekben a legerősebbek eme fajok. Azután pedig gyűjteni kell a modul upgrade-re és le lehet csökkenteni a hajó tömegét, ergo gyorsabb lesz és jobban manőverezik (persze csak egy kicsit).
"honnan tudom hogy hol van..." A térkép mutatja. Ott, ahol már jártál és van gáz a háttér kék lesz. Hogy hydrogén-e, azt valóban csak a szonda fogja megmondani. Ha piros akkor szilárd nyersanyagokra lehet számítani Ha lila és tanultál színtant, akkor már tudod is, hogy mindkettő! Térkép nélkül a hosszútávú letapogató kék ködöt varázsol eléd a gáznemű nyersanyag jelenléte esetén.
Hát gyerekek, ez az állomás építősdi baromian jól néz ki! Itt állok az elkészült dokkomban és csak ámulok és bámulok ahogyan a drónok munkálkodnak. Milyen jó játék is lesz ez ha elkészül teljesen az X4 és jönnek DLC -k is hozzá
Üdv mindenkinek! Kérdezni szeretnék. Claim Pilot küldetés, nem találom a megadott helyen a csáveszt. Mind a két scennerrel próbáltam, mit tehetnék még? Előre is köszönöm.
1. Veszel egy plot-ot, ami egy telek: 1a. Map (térkép), Manage Plots 1b. Beállítod a méreteket 1c. Create New Plot 1d. Ezután az egér segítségével a kis zöld kockát (mivel ugye térben vagyunk) valahová, ahol neked tetszik, odaviszed és klikk. 1e. Eztán kiírja, hogy az a "telek" mennyibe kerül és figyelmeztet, hogy vedd meg legálisan, azaz vásárolj licencet. 1f. Buy Licence - kifizetted a "telek" árát.
2. Innen már jobb klikk és mehet a Build Plan. 2a. Fogadj fel egy Constructor-t (Hire Builder) vagy ha elég pénzed van, vegyél egyet (kb 10-15 millából meg is van) 2b. Kezdd el tervezni az űrállomást.
Bányászat: vegyél a hajódra Resource Probe-ot és helyezd ki az űrbe. Az ott megmutatja a körülötte lévő aszteroidák és gázok jelenlétét. Két fajta dokk van: a kicsi az S és M hajóknak, a "T Dokk" az L és XL-nek van.
Az állomásokat hogyan kell felépíteni? :) Tudom hogy hülye kérdés, de a Tutorialt megcsinálva nem kaptam rá nagyon választ hehe
Akarok csinálni egy Hydrogen feldolgozó üzemet, mert nagyon nincs a játékban , legalább is én nem találtam.
Két problémám van ezzel.
1. honnan tudom hogy hol van Hydrogén gáz? Manuálisan csakis Szilikon Jeget és Oret bányásztam, de gázt soha sem
2. Megvettem a Blueprintet az állomásomhoz, de a dokkoknál ami van Small és mellette a T dokk ami alap azt hiszem ez a neve, jó nagy mérete van. Ez mit csinál?
Igen egyesével. Az elején nekem is tele volt EC-vel, mert persze én is azzal próbáltam manuálisan, aztán rám ragadt a sok EC. Közben időnként mondtam neki hogy itt meg ott adjon el a rakomány EC ből és lassan elkopott. Ezen eladások közben pedig szépen folytatta az Autotrade-et. A queue szépenműködik.
Ja véletlen rájöttem hogy ebben a játékban is van "Transfer ware".
Egyesével hozzá adtál több elemet is mivel kereskedjen? Én próbáltam de csak Ec vel, de az volt vele a bajom, hogy csak akkor ment eladni, ha a raketrében lévőt mind el is tudta volna adni. Mivel tele volt Ec vel és nem kellett senkinek ilyen sok, csak állt és álldogált, így befogtam szállítós küldizgetésekre manuálisan.
1) Locate the module you'd like to have 2) Eject from your ship and plant an EMP bomb on the module 3) Select the EMP bomb, right click on it and trigger 4) 4 Data leaks should spawn. Scan each of those and the 4th one should trigger the blueprint acquisition
The station will turn hostile temporarily but will pacify after a short time.
Van két mercury-m. Autotrade-lnek, a körök jobb áru esetén 200k-700k. Amikkel nem keres jól, azokat ki szoktam venni az árulistából. Szóval nekem megy az autotrade.
Láttátok már közelről hogy néz ki egy boarding pod bevetés közben? Ne hagyjátok ki, beszarás.
Igen, ugyanezt tapasztaltam a nagy teherhajónál is, annyit pöcsöl vele, hogy nem igaz. Úgyhogy vagy én szállítok vele vagy nem érdekel, úgyis működik csak lassan. Egy kör 700k-1,2 milla egy jó üzletnél. Már visszajött a hajó ára, csak azt meg űrállomás építésbe toltam.
István: én azt a böhöm nagyot vettem, a Shuyaku-t. Épp előző mondatomban erősítettem meg, hogy a gép hajlamos pöcsölni vele, olyan körülményesen repül. hogy nem igaz. A 40 hajó igaz, habár én csak egyet raktam bele eddig, amivel kirepülök. Viszont megcsinálhatnák, hogy ha a kishajó az "Internal Storage"-be kerül, ne fél óra legyen onnan kihozni. Tehát ha én repülni akarok vele, akkor ne az legyen hogy térkép+összes parancs törlése, minden visszavonása, majd nagy nehezen Fly to után kidokkol.
Kb 8,2 millióba került, de pár óra után visszahozta az árát. Vegyél rá Cargo Drone-t a pakoláshoz! Időközben rájöttem a manuális kereskedésre, ezért ahogy a Rebirth-ben, itt is ezt fogom csinálni, mert az autotrader soha nem működött egyik részben sem. Ez a 8,2 milla alap Thruster és alap Engine-t tartalmaz, mert egy jó thruster 1,5 milla, egy jó hajtómű meg 3-6 milla pluszban.
Köszi az infót, én nekem is van 5 db M Silicon bányász hajóm, de lassan kezd telítődni a piac, így döntöttem hogy Oret fúrok amihez kellett a nagyobb hajó. Jelenleg az M hajóim 1.5 kanyart tesznek meg kb mire egyet a nagy hajóm. A Medium egy körrel kb 60 K kreditet hoz még a nagy 130, így jövedelmezőbb picit a nagy Ore ra nézve is. Felmerült bennem hogy a nagyot is Siliconra küldeném, de félek hogy túl sok ideőbe telne mire a habtestével megtalálná a megfelelő mennyiségű Silicont és azt eladja valahol. Így az Ore mellett döntöttem amiből nagyon sok van, és nagy a felvevő piac is.
Akkor azért kerültem én is -25-be az SPP-vel!!! Jöttek is látogatóba a hákúhoz, de se rám, se a javaimra nem lőttek!!! Én meg csak vártam, hogy: NA MIVA' MIVA' MIVA'?!?! Elmaradt a márászkodás!
Viku! Nézegettem én is a nagy argon teherhajókat. Nehéz eldönteni melyik legyen. Nekem a listában feljebb levő pörölyfejű jobban tetszik, de lomha mint a tetű. Talán ha fele sebességet tud mint a többi. X3-ban megtanultam: "Kétszer ad, ki gyorsan ad!" Érdekesek ezek az adatok: Teherhajó képes 40 darab "S" osztályú hajót magával vinni! Nem túlzás ez egy kicsit? Azzal már háborút lehetne nyerni!
Tauri! Amikor én kezdtem az ipart, az "M"-es hajókkal, akkor szilikont bányásztam, mert köbméterre/kanyarra jobb árat kaptam.
Egy kör 130 K kreditet hoz Ore bányászatból. Maga a bányászat nem tart 2 percig sem hogy tele legyen a raktér, de az autopilóta ezzel a nagy döggel egyszerűen nem tud navigálni, Túlfut mindenen, elvéti a kapukat stb. Azt vettem észre hogy ha nem a hajón vagyok, hanem pl másik hajómon egy másik rendszerben, akkor a térképen nézve néha azonnal 180 fokot is tud fordulni. De ha rajta vagyok soha nem megy át a kapun, csak köröz körbe körbe.
Ez sajna itt is így van, nekem sem tetszik. A korábbi részekben lehetett hívni az állomást és "bocsánatot kérni", itt hívni sem lehet. Egyáltalán a Rebirth-ben sokkal jobb volt a kommunikáció az állomással és egyszerűbb volt a hajók beállítása is, mint itt.
Ez így van, nálam beindultak a támadások. Kalózok, Xenon és Khaak. De még mindig piszok jó vagyok dogfightban...nem csoda, Freelancer,Freespace,Tie Fighter, stb-n nevelkedtem.
Lényeg, hogy egy Argon Elite-tel zúztam le egy huzamban kb 16 darab Scale Plate Pact-es kalózt, aztán jött Xenon is. Most gyűlnek a vadászgépeim is, viszont egyben le kéne szállítanom 4 db Spacefly Egg-et szint a Scale Plate Pact-nek, de mikor bedokkolok, eltűnik a guide. Ráadásul csak egyszer találtam meg a Café-t, ahol a Black Marketeer van, most meg nem találok vissza.
na állítólag az utsó patch beindította a gazdaságot,egy youtuber kitakarított egy xenon szektort,csak a wharfot hagyta meg és az ai elkezdett egységeket gyártani+argon wharfban is látott npc teherhajót épülni: elvileg eddig ilyen nem volt
Bakker, rámlőtt valami a paranid eq dock melett, a turret visszalőtt, mert defense módra van állitva, persze eltalálta az állomást. Az állomás 10 mp-en belől legyalult mindent ami az enyém volt ott. Igen hamar megsértődőtt. Ez még az X-Tension-ben is jobb volt.
Amúgy nem akarok panaszkodni, mert tetszik a game, csak vannak még szivatók amiket kezelni kell.
Úgy is van! 106 - 105 - 106% De már 95-en vannak! És így már lett élet a dokkokban is!
Igen. minél magasabb szintű a menedzser és a kapitány annál messzebb engedi. 30 kapu távolság a max. A workforce-t meg tudod nézni a station overview fülön a termelésnél, ha 100%-nál nagyobb értéket ír akkor dolgozik a workforce.
Nu. Már van is 10 melósom. gyógyszert és nosztrop olajat fogyasztanak. Hogy mi a hatása? Affffranc tuggggya! Valszeg úgy lehet valóban, hogy a termelésben "segítenek". Azt tudom, hogy a hajókon a legénység javít a lövegek hatékonyságán. És így, hogy beszéltünk róla, mégiscsak sikerült legénységet raknom az Odüsszeuszra! (eddig nem engedte. becsszó!) Az létezik, hogy a hákúhoz rendelt hajókat egyre messzebb lehet engedni. 10-el kezdték, aztán 12 lett és most 16 kapunál tartanak. Gondolom ez meg a Gazdasági igazgató fejlődésétől függ!?!?!
Elvileg növeli a termelést, pontos adatokkal nem tudok szolgálni, mert csináltam egy új plan-t az állomásomhoz, de mivel nem volt építőanyag elég, gondoltam előbb viszek azt. Elmentettem a tervet, meghordtam az építőanyagot, betöltöttem a tervet, ráengedtem az építőt, erre szétszedte az állomást és elkezdte ismét felépíteni, azt hittem hülyét kapok, mentést persze már felülírtam. Ez a méreg, nem a cián
• Removed ability to assign trading/mining ships to invalid tasks and commanders. • Fixed factions not building new ships. • Fixed highway destinations not being displayed in target monitor. • Fixed guild missions not correctly restarting if a mission was failed or aborted. • Fixed player-owned ships formerly belonging to pirates sometimes attacking the player. • Fixed getting stuck in trader areas on the Teladi trade station. • Fixed being able to save game while Game Over is displayed. • Fixed occasional menu crash when changing crew at a shipyard/wharf/equipment dock. • Fixed Load Game menu breaking when trying to load an empty savegame slot. • Fixed Confirm/Cancel buttons sometimes missing in ship or station configuration menus. • Fixed top menu arrow not showing in Chinese/Korean localisations. • Fixed another cause of rare crashes.
És mennyit számít a hogy van workforce a HQ-ban?
Nem tudom. A helpben levő ship mods-ot nyomtam egymás után, amikor vártam hogy bedobja a HQ-t. Akkor gyűjtöttem pár dolgot.
Hákúhoz legközelebbi állomás, második gombáján találtam jelet, azonnal megkaptam az "S" biomot. Minden vágyam így teljesüljön!
Mint mondottam volt, nekem a 3. állomásnál jött gombára. De addig is összeszedtem 4-5 BP-t.
Danke! Bár gombán még nem láttam piros golyót...
A scan majdnem mindegy, igazából a piros bigyó, amit dekódolni kell az adja és amilyen modulon van olyat fog adni. A teladi Habbitatok a nagy gombák pl.
Jó, de mindegy milyen állomás - melyik részét szkennelem?
Ott a pont. Habitat modul kell és akkor jönni fog a workforce. Nem csak kaja hanem medical supplies is kell. A mennyiségük függ attól hogy mekkora a Habbitat (S, M, vagy L), illetve az étel és medikai cuccok mennyiségétől. A fajuk természetesen a Habbitat fajtájától függ, teladi-ba szívesebben költözik egy teladi. Blueprintet nem érdemes venni belőle, inkább rááldozni az időt és menni scannelni, nekem a 3. állomásnál megadta aM-es teladi habbitat blueprintet.
Ez nem hülyeség! Viszont baromi drága a blueprint-je a Habitatoknak. Többe kerül, mint egy gyártó modul. Nálam is a kapitányból avanzsált át ügyvezetővé
Na arra a "csókára" én is kíványcsi vagyok, mert én nem tudtam személyzetet fogadni rá. Egyedül a kapitány van, aki tengerészgyalogosból avanzsált...
Na az a hákús személyzetes kérdés szintén érdekelne, már fel is vetettem, de senki nem tud semmit. Olyan érzésem van, hogy építeni kell kényszerlakásokat (habitat) a komplexumhoz és akkor majd abban lesznek... De akkor meg lehet venni kaját is nekik...
Javítják egyébként, nem tudom még, mi alapján megy, de pl, mikor hajót akartam foglalni, egy idő után kijöttek és javították. Nekem is van, de nekem csak a Fighter Drone repül ki. Az is inkább figyelem elterelésre jó, mert elég rosszul céloznak. Azt sem tudom, hogy van-e jelentősége a Crew számának javításkor vagy a Crew skill-je számít-e. A repair laser-rel én még a Teladi Osprey-t feljavítom, de már az is sokáig tart. Egy nagyobbat már inkább a shipyardon kell.
Ha már személyzet: kell-e, lehet-e a HQ-ra/űrállomásra személyzetet rakni, mármint a Manager-en kívül? Mert az infóban nekem azt írja, hogy 0, azaz nulla.
Nem rapair laser-el akarok odysseust javitani. Inkább lógatnám fel magam a csunyámon keresztül :-) De van repair drone. Gondoltam van egy csóka akinek már (lehet hogy már alapból az volt, nem tudom) 1-es engineer skiilje van, azt odaküldöm. Meglátjuk.
Akiknek probléma a zene elvárt szintjétől való elmaradása azoknak ajánlom a "X4 Legacy Music" modot. Az XBTF-től a Rebirthig az összes zenét beletette a srác, igen kellemesre sikerült. Egyébként már most elég sok modot írtak a játékosok, bár a legtöbbje, vagy próbálja kiküszöbölni a játék egyes hiányosságait, vagy csít , mert a játékban ezek nélkül egyes dolgok majdnem kivitelezhetetlenek.
Már én is kezdem érteni, miért van annyi "Inactive Jump Gate". Majd ott csatlakozik be a DLC! Van elhagyott Odüsszeusz? A francba, én meg itt erőlködök. Méret: nekem a Rebirth is tágasabbnak tűnt, az X3 és annak DLC-i egyértelműen nagyobb galaxissal rendelkeztek, de ahogy a 1.5/2.0 beharangozó videóban is mondja az Ego-s, itt azt kell figyelembe venni, hogy ugyan kevesebb rendszer van, de ezek a "hatszögek" még belül is osztódnak. Igen, de én már vagy 20 ilyet átrepültem keresztül-kasul, és szinte tök üresek. Még a Xenon szektorok is relatív üresek.
Ezt a korábbi részekben is sokan kérdezték. A válasz az, hogy ha belekezdünk,akkor lesz...csak van-e értelme? Kérlek olvasd el az alábbi fordításomat, hogyan is hangzana magyarul. Ez az X-Rebirth egy lövegének a magyar "leírása", magam fordítottam anno, a kedves itteni kollégák hangosan kacarásztak rajta. Kábé így nézne ki:
"Plazma Tömeggyorsító Löveg:
Annak ellenére, hogy ez a fegyver túlhevített plazmát lövell ki, technikai és fizikai szemszögből nézve, ez is csak egy tömeggyorsító. Szemben a többi Tömeggyorsítóval, a Plazma Tömeggyorsító nem sörétszerű lövedéket lő, hanem porlasztott ionizált anyagrészecskéket von ki egyesével egy mágneses tárolóeszközből. Hátrányai ellenére (lassú torkolati tűz gyorsulás, gyenge lő sebesség és pontatlanság) a Plazma Tömeggyorsító meglehetősen nagy sérülést okoz. Becsapódáskor a kinetikus energiának köszönhetően a túlhevített plazmarészecskék nagy területre szétterjedve komoly sérülést okoznak. Fürge célpontok ellen hatástalan,mivel a lassú plazmagömböket kikerülik, ezért elsősorban a nagy méretű űrjárművek kedvelt fegyverrendszere nagy és lassú célpontok ellen"
Kizárt! Már sokszor nekifutottunk a témának mi is és mindig arra jutottunk, hogy nem is kell. Ha valamit nem értesz inkább kérdezz minket! Ha semmit nem értesz, akkor kicsit macerás lesz!
Tokra! Az Ego eleve úgy adta el a gyűjtői kiadást, hogy jövő évvégéig két dlc-kihoz!!!
Goyo! a javításhoz vigyél magaddal több napnyi hidegélelmet!
Viku! Ne költekezz. Inkább eláruljuk hol parkol az elhagyott Odüsszeusz! ...Tényleg ekkora 47 nagy hatszög, ha jól számoltam...
Üdvözlet lehetséges hogy majd egyszer lessz a játékhoz magyaritás ?
Sok kérdésre választ adott a video..Pl. fullosabb lesz Betty, visszahozva a korábbi részelk hangulatát. A mod támogatást válrom majd, mert a játékban hatalmas a potenciál a modoláshoz! Valójában annak idején az XTM mod nélkül már nem tudtam játszni, annyit javított a vanillán. Ha lesz ilyen szintű mod, új szektorokkal, hajókkal, javított harcrendszerrel stb., akkor jódarabig játszható marad a játék. Ego is fog még rengeteg tartalmat beletolni, legalább is remélem, de a korábbi játékok támogatása alapján ez reálisan várható.
kisiku Ezt éreztem én is a zenével kapcsolatban, írtam is pár napja. Ez most nem az igazi, nekem nagyon egykaptafa és klisés. Ilyen zenéket ma a filmekhez gyártanak futószalagon.
Csak sajnos kicsit összekarcolták a tracker mine-ok a szektorból kifele. Persze nem tudok rá vinni pajzsot. Legközelebb ki kell próbálnom, hogy tudom javitani repair drone-al. (Csak optimistán :-))
Gratulálok, a Paranidok nekem is adtak egy "Medium" nehézségű küldetést, melyben foglaljak el egy Odysseus-t. Igen, csak 15 másik is védi...és ez a közepes szint? Én megpróbáltam, de kilőttek. Egyet még elfoglalnék, de 15-öt egyszerre? Utoljára szerkesztette: kisiku, 2018.12.11. 15:31:30
Argon Shuyaku-t vettem. Ez a legnagyobb. Már majdnem visszahozta az árát, de javaslom, hogy inkább távolról kereskedj vele, mert lehet vezetni, csak fordulni és megállni ne kelljen. Vadászgépet megszégyenítő módon közel 3000-es travel speed-je van, tehát k*va gyors, csak baromi lassan fordul és aszteroidák között körülményes használni. Meg kicsit lassú a dokkolás, de hát ezért kell bele a Docking Computer.
Más. Ahogy nézem, lassan bejárom az egész galaxist. Ez tényleg ilyen kicsi? Basszus...na mindegy. Találkoztam kilőhetetlen Khaak hajókkal, egyszerűen átment rajtuk a lövedékem, igaz ők sem lőttek engem. Asszem veszek egy rombolót is hamarosan... Megint ugyanott vagyunk, mint a korábbi részekben, a piac telített, alig van háború, nem kell szar sem, ergo eladni is nehéz. Most próbálom az egymás elleni küldetéseket, amikor a Paranid felkér, hogy az Argonokkal közösen lőjem a Holy...Pontifex mittoménmit... A Teladi megkér hogy b*tassam az Argon-t, az Argon megkért, hogy kémkedjek a nemtomkik után...hátha lesz ebből valami. Ezek a guild küldetések. A plot hol folytatódik? Találjam meg az összes Data Vault-ot? Utoljára szerkesztette: kisiku, 2018.12.11. 15:29:25