Tudom, ezzel most aztán megragadom a lényeget, de végre egy DiRT (vagy akár Codemasters) játék, aminek normális, életszerű színvilága van. Semmi felesleges effekt, végre nincs blur meg fakóság, nem is értem miért nem lehetett ezt eddig így.
A Dirt Rally Early Access, fejlesztes alatt levo engine/program, a rally nevet/jelleget kihasznalva, bizva a "szimesebbek" tesztelo hajlandosagaban fejlesztettek ki, ami a vegen "kesz lett". A Dirt4 lesz a "fo" dobozos program, mindenkinek egyszerre, huzosabb penzert, sokfele jatek moddal. Vagyis "ugyanaz" lesz, csak bovebb, es talan meg javitgattak es fejlesztgettek rajta valamit. Es valszeg ez is a friss vedelemmel, amit (elvileg) nem lehet warezolni:)
ez szep es jo, de ha megnezed a jatekok 99 %-at a masodik, kovetkezo resz pont attol masodik resz, hogy uj grafikat kap, mas dolgok mellett. ,ha az alatta mukodo engine nem is fejlodott latvanyosan. (azt gondolnam megkapja a f1 2016 engine-t)Vagyis, ha most ha ugyanazt a fenyoerdot teszik a hatterbe, mint eddig volt, senki nem fogja azt erezni, hogy ez a dirt 4, de azt sem, hogy dirt rally 2. Persze lehet nem ugyanaz csak igy hirtelen kezdve az ut texturajatol egeszen a fa rakasokig, ut szeli bokor, pont ugyanolyannak tunt. Na mindegy bator voltam anno elorendeltem szokasomhoz nem hiven, igy hamarosan kiderul.Es nem is ettol fog tetszeni, vagy nem tetszni. Na meg amugy tobb mint szep a dirt rally grafikaja, nem is azzal van a baj, csak mintha ugyanazt a kocsit venne meg az ember, semmi uj elmenyt nem ad, ami igen fontos. Utoljára szerkesztette: alma2, 2017.06.01. 09:58:26
A masodik vagy a kovetkezo resz majd Dirt Rally 2 lesz;) A Dirt4 a frissen fejlesztett engine-re keszulo masik "tipusu" program lesz. Biztos lesznek benne ujdonsagok (mukodesre, kinezetre), de uj vagy nagyon mas, szebb, jobb programra (szerintem) nem kell szamitani. A rally reszt logikusan atvettek a Dirt Rally-bol, a program tobbi (3/4?!) resze meg az "uj" dolgok (drift, csuszkalas, tores-zuzas stb.). Az "uj" dolgok meg valszeg tele lesznek DIRT2/3 reszekkel.
A Dirt Rallyt egy tesztként kezeld. Gondolom sokan sírtak a Dirt 3 fizikája miatt, így csináltak egy szimulátort. Bejött nekik. Kiadták korán, aztán úgy alakítgatták, ahogy jelezték nekik a játékosok. Később adták ki konzolra, illetve lemezen a sikerek miatt. A Dirt 4 lesz "A" következő rész. Ebbe lesz DR szintű fizika, de lesz butított is. Lesz kidolgozottabb karrier. És reméljük, hogy még sok-sok autó.
Az a baj, hogy ez se egy "kész" játék igazából. A World RX-el volt promózva úgy, hogy abbol a 10-12, egy-másfél kilométeres pályából, van 5db a játékban, úgy, hogy 3 már alapból megvolt. És azért nem rendes hosszúságú pályákról beszélünk. Másrészt, meg továbbra sincs egy "komplett" kategória se. Mindenből, hiányzik kb. az autók fele, leszámitva a mainstream B csoportot, ami minden egyes rally játékban benne van. Remélem legalább ehhez adnak ki DLC-ket, hogy teljesebb legyen. Utoljára szerkesztette: bmwcrash, 2017.06.01. 14:52:00
The series that kicked off with Colin Mcrae Rally 19 years ago is set to welcome its latest inductee: Dirt 4. The follow-up to 2015's Dirt Rally, Codemasters' newest addition to the classic off-road racing collection is due to launch on June 6, 2017. - szóval csúsztatták, nekem is 6. maradt meg.
Ez egyébként elképesztő, hogy nem tudják ésszel használni az effekteket. SZABI által linkelt alsó videóban 1 percig marsi körülmények között is versenyezhetünk. Ezeknél is elgurult a gyógyszer.
Legalább nem állandó az időjárás. Valóságban is mennek ködben ami csak egy szakasz adott részén van. Utoljára szerkesztette: bmwcrash, 2017.06.05. 01:07:44
Azt valaki megfejtette esetleg, hogy ezen mi a sz*r kerül majd 55€-ba?!
Ha azt nézed, hogy a Dirt Rally 50 euro volt, ebben meg végtelen mennyiségű szakasz van, akkor ez plusz 5 euroért ajándék:D Viccet félretéve, Codies játékok megjelenéskor elég drágák és gondolom az se segít ezen, hogy steames. De instant-gamingen "csak" 30 euro, az meg már tűrhető.
Szemely szerint agyfaszt kapok ettol a sok benatol a videokon, itt az egyik leggyorsabb jatekos a dirt rallyban. Ido elott ratette a kezet erre. Ausztralia, spanyol, amerikai, angol sved palyakon porog. Lathatoan itt is azok leszenek gyorsak akik a dirtben, random szakaszok ide-vagy oda.
A sok kommentbol ossze lehet biztos vagni a hasznos infokat. es legalabb olyantol aki a palyan is tudja tartani a jarganyt. A dirtnel mar nem emlekszem valamelyik patch utan sokan panaszkodtak arra, hogy sulytalanok lettek az autok(szeirntem nem)
"Any noteworthy comparisons between dirt 4 and dirt rally? Thanks for your comment. Yes, the cars have actual weight. ;)"
"What are your thoughts on the game so far? So far it feels amazing. The cars interacts with the roads a lot better."
"Physics are copied from Colin mcrae Rally 04 PS2 Porkhammer1 hour ago (edited) @chinitosoccer1 That makes no sense. The tarmac physics are even worse in Dirt Rally. They were good before V2 physics came along, but with V2 every car moves like a hovercraft. They managed to fix this in Dirt 4 to a certain extent, but it's still far off from being good movement." stb
Azért ez kemény hogy még svájcban is olcsóbb. Indiában meg kb ingyen van.
Indiában ja ,mert ott a havi fizetés kb 10 ezer ft se.... lehet sokat is mondtam..Azt az életet ami ott van a legrosszabb ellenségeimnek SE! Utoljára szerkesztette: grebber, 2017.06.07. 22:24:49
instant gaming-en német lefotózott borítós kulcsot adnak előrendelős bónusszal, 10.298 Ft-ért, ha PP-al fizeted.. illatosító meg poszter nem jár érte, de valahogy csak megleszek nélkülük :D
10.500 ért tudtam most venni. Steam kód.Ez olyan 33 eur. Ennyit simán megér
Aki hasznalta a Dirt Rally-t es valamennyire szimes is, leirhatna milyen lett az aszfalt resz. Meg ugy altalabann valtozott-e valamit *elonyere:P). Az autok, jatekmodok, palyak egyebek alap, azzal nincs gond. THX!
Én a cdkeys-en vettem 30.28 €-ért hétfőn. Ma kaptam meg a kódot, letöltöttem, már csak meg kell jelennie. Holnap este már szeretnék csapatni a játékkal.
Nem várok drámai változást az aszfalton, bár egyesek szerint javult. (Engem az aszfalt rész rallyban nem annyira izgat, persze jó lenne, ha jó lenne...)
Na ez jó kérdés. Én minden nap poénból kattintottam egyet a "download" gombra a vásárlást igazoló e-mailben. Mindig azt írta, hogy majd 9.-e után próbálkozzak. Erre ma a tranzakció száma helyett már a kódok vártak...
na omlenek a review-k a steamen a dirt rally-sok elegge lehuzzak. Tegnap azt irta a stean ma este 8 korul lesz unlockolva,de mar lehet tolni,igy legalabb nem kell a viragboltiti letolteni, hogy kiprobalhassam.
Honapok ota nem jatszottam dirt-ot vr nelkul, gondoltam tegnap kiprobalom ne itt szembesuljek vele ujbol, jobban tudjam hasonlitani. A faltol falig menes siman megvolt a magyar "atlag" idovel :)
Gondolom en, a preload valami kodolt + tomoritett cucc, hogy ne lopjak el megjelenes elott, de igazan bosszanto szinte tobb ideig tart most a jatekot kitomoriteni, mint letolteni.. Utoljára szerkesztette: alma2, 2017.06.09. 07:54:02
Én még nem tudtam kiprbálni, de a steam review-k alapján eléggé lehangolt vagyok. Lehet refund lesz belőle
Grafika állítólag gyengébb + ha a simesek sírnak az nagy királyság nekünk arcadeosoknak. Mi úgyis többen vagyunk
ha a sima Dirt Rally-ba egy dlc keretében akár 20 euróért betették volna a stage generátort, azt simán megvenném, de csak ezért nem tudom mennyire akarok 50 eurót költeni. a játék többi része meg sose érdekelt csak a rally. remélem legalább a vezetés ugyanolyan maradt mint a dirtrallyban.
Igy egy ora es par szakasz utan, nagyon lehangolo ez a palyageneratoros szakaszok, mesz a tokegyforma uton, semmi emlekezetes kanyarral, terulettel. Valtakoznak fixen mezo, erdo stb reszek. Generaltam parat, de azok meg pont ugyanazok voltak mint aprilisban a demoban :) Ha 1 kanyar nem ugy nezett ki, az meg ugye kit erdekel. Remelem kesobb valtozik. Ezt a ködot is kicsit tultoltak nem, hogy elore nem latok 20 metert, az ut szelet sem latom :) Az ai tempoja (ideje) meg lathatoan el van osztva a szakaszra, mig te kirepulsz a palyarol, ha atmesz egy pocsolyan, vagy beersz a kodos reszre, o megy tovabb az eredeti tempojaval. Szoval kb csak a szakasz vegi ido szamit. Mig az elso palyan siman elson lettem hardon, a masodikon ahol jott a kod 17. mintha meg ezt sem szamolna, figyelne az ai idokbe. Persze ez csak elso benyomas es csak a rallyt reszeket nezve. A grafika legtobb helyen osszhatasra szornyu, mintha 8 szinnel lenne kipingalva a palya, de vannk szebb reszek. Azt mondanam, aki nem dirt fan sokkal jobb valasztas (igen tegnap is elokaptam) a WRC 6 koroket ver errre osszhatasra, latvanyra, valtozatossagra, igy azt ajanlanam! kemeny 13 euro. A 3 periferiam viszont siman latta, beallitottam kulon a kezifeket is, igy nem rosszabb mint a dirt ebbol a szempontbol. Amugy vezetni nem rossz, sot, csak nem mindegy, hogy min. Na mindegy ezt elso blikkre erzem, lehet megvaltozik majd az egesz Utoljára szerkesztette: alma2, 2017.06.09. 09:22:07
a wrc 6-ban milyen hosszú pályák vannak? amúgy nekem is kicsit az volt az érzésem a generated videókat nézve, hogy hát szép jó hogy kanyarog összevissza random módon de semmi emlékezetes hely nincs így egy-egy szakasznál.
Egy percet nem játszottam még vele, de már most elment a kedvem :(
A palyagenerator buli, de sose lesz olyan, mint egy igazi szakasz. Azon nagyon sokat nem tudnak reszelni. Az egy bonusz, de arra alapozni egy program "erteket" vagy hosszutavu hasznalatat nem erdemes.
Az AI mindig maceras, foleg az ilyen "elore generalt eredmenyeknel". Olyan, mint a Codies F1 (volt?!), a droton huzott AI: nullara vett tapadasnal a korulottem levo 3-4 AI kud az elemekkel (egyhelyben allnak), a tobbiek tokeletes koroket futnak;D Valszeg van valami skalazas a kulonfele korulmenyekre (ugyanazon palya/szakasz nappal, ejszaka, esovel, koddel stb.), de tuti nincs a vegletekig tesztelve/beallitva.
A DIRT4-nel ami varhato volt: az azonnali optimalizalt multiplatform megjelenes miatt esetleg "nem oltyan latvanyos" (?!) es szimesebb szempontbol (sokkal) kevesebb hasznalhato jatekmenet. Amivel nincs gond, ez egyertelmuen a nagykozonsegnek szol. Amiben remenykedni lehet(ett), hogy megtartottak az auto kezelest es talan meg javitottak rajta.
De a bevezetett jatekmodok, nehezsegi szintek (igy az azokhoz tartozo idok/eredmenyek es autokezeles) es a megcelzott nagykozonseg miatt azert vannak kerdojelek;)
A Dirt Rally-nal ugy lett volna "igazsagos", hogy legalabb meg annnyit rahuznak a fejlesztesere es tamogatasara, mint amennyi a hivatalos megjelenes elott az early access ("tamogatasi") ido volt. Es mivel "szimeseknek" reklamoztak, meg ha az alap, nagykozonsegnek szant engine fejlesztestol nem is terhetnek el, de legalabb a szimes reszet (autokezeles es egyebek) kicsit tovabb pofozzak, es kihoznak ala valami ertelmesebb, nagyobb DLC csomagot.
De leszamitva a temogatast es a kozvetlenebb support-ot, a vegere "csak egy szokasos Codies Dirt program lett belole.
Persze ha a DIRT4 lenne olyan jo es tartalmas szimesebb szempontbol, mint a Dirt Rally, akkor nincs nagy gond, ez uzlet;)
Persze meg ez se biztos annyit nem mentem vele, de ha mar van ez az extra palyageneralos resz, gondoltam jo lesz ez x ido utan, amikor mar unalomig ismered a szepen, egyesevel kidolgozott szakaszokat, de valoszinuleg azok is csak egy generalt palyak (elso harom utan, ezt latom) szoval pont olyan uncsi es egyhangu mar az elejen. A tobbi jatekmod igazabol nem nagyon erdekel, igy azokrol majd mas nyilatkozik.
Na kipróbáltam,nem rossz. Nekem ami fájó pont és hiányzik az a Dirt 2 és Dirt 3-ból a rally-s résznél hogy nem egyedül voltál a pályán,s mindig voltak ai-k akiket vagy utolértél,vagy lerobbanva láttad... na ez itt NINCS!!! És ezt sajnálom,mert egyedül menni egy rally pályán... oké a valóságban is ritkán találkozol az előtted levővel.. de na,azért dobott rajta valamennyit. Összességében szerethető játék lett amúgy,de szerintem eléggé félkész még :S Viszont örvendetes hogy ultrán szaggatás nélkül megy :) Jár a keksz a codemastersnek!!!. Utoljára szerkesztette: WinStar, 2017.06.09. 10:58:11
Olvastam most egy steam értékelésben, hogy nincs manuals H shifting kuplunggal. Ez komoly? Szerintem tuti kamu
Az valami fenomenális, ahogy Nicky Grist elcsukló hangon a szakasz végén odamondja, hogy azé álljál már meg az ellenőrző pontnál. Ahogy észrevettem, ha kicsit is tempósabban fejezed be, akkor már ez az alámondás él. Abszurd, mindig felröhögök.
Ha ilyen fasza dologra volt idejük, hogy a végén még meg kell állni, akkor arra is figyelhettek volna, hogy ne pár 10 méteren belül legyen a fullstop, és talán illene a cél utáni egy két kanyart is bemondani, mert így nem tudod, hogy mire számíts.
Most néztem rá a DiRT Rally-ra és így az után kicsit csalódás, hogy itt is csaj 5 helyszín van rally-ra. Mintha a walesi szakaszok keskenyebbek lennének, ami örvendetes, viszont egymás után 4szer kellett újraindítanom a gépet - nem tudtam befejezni a walesi második szakaszt, mindig összefagyja magát.
mar jott egy par megas patch is del korul... Na letoltam 6 championship-et a karreierben, sajat auto, szamolja a kilometereket. Ausztraliaban volt egy ket jo szakasz, de eddig talan spanyol aszfalton jott ki a legjobban a generalt palya hatranya. Mintha egy random hullamvasuton vezetnel, hibatlan aszfalttal, 0 becsatlakozassal. Igazan egyhangu. Ezen a varosi resz se segit, ahol volt par meter macskako. A kornyezet eleg valtozatos, de ugyanaz az egyszinu hibatlan aszfalt 43 kilometeren kereszul...( eddig annyit mentem aszfalton) Valoban teljesen maskepp viselkedik most aszfalton, de kb megcsuszni nem tudtam 4 keres subaruval, ha igen tiszta wrc6-os viselkedes, van atmenet, ahogy elvesziti a tapadast. Ami szorakoztato, mert nyomhatod tovig. Joval konnyebbre vettek a nehezseget dirthoz kepest, legnehezebben is belefer siman 1-2 kisebb hibazas(palya elhagyas) es messze elvered az a.i-t igy is. Szoal nagy kihivas nincs benne, de ugyis a multi ami mozgatja ezt remelhetoleg.
(Van benne h valto es kuplung kezeles, ha talalsz ilyen autot hozza :) )
es igen spanyol szakaszon volt kint 3szog is meg egy lerobbant auto egyszer mar nekem is. Utoljára szerkesztette: alma2, 2017.06.09. 15:12:05
nyüstöltem vagy 2 órát wales random generated módban, eltartott jódarabig mire beállitottam a szájízemnek megfelelő irányítást. szerintem ha a dirtrally vezetési élménye 10/10, akkor ez olyan 7/10 lehet. sajnos a random generált pálya miatt mindig olyan érzése van az embernek mintha valami unalmasabb szakaszon vezetne. így kiveszett a pályákból a ritmus, a jellegzetesség, és egyhangú az egész. valahogy nincs feelingje a dolognak.
Ez sajnos így van. :( Visszatérítést kértem, ez nem ér meg ennyi pénzt. Majd figyelem, ha szorgalmasan javítgatják és lemegy az ára, akkor talán megveszem újból...
A korábbi részekben meg pont az volt a baj, hogy annyira jellegzetes volt egy-egy alagút vagy épület, hogy nagyon feltűnő volt, hogy minden pályán elmész mellette, csak esetleg a másik irányból.
Szerintem sokan fognak így dönteni, vagy meg sem veszik, azt majd megint jönnek hogy a warez miatt nincs eladás mert kint volt 0day Utoljára szerkesztette: ntex, 2017.06.09. 18:40:19
Javítom magam. Amit a szakaszgenerálásból eddig láttam, az elég egyhangú. Mész az erdőben. fák jobb és bal oldalon, aztán ennyi. Meg nem is igazán szép. Ahol "régen" vízmosás lett volna az úton, ott van egy vizesárok, de az sem patak, mert a jobb és bal oldalán annak is fák vannak. Néhol közvetlenül az út mellett vannak a fák, néhől pár méterre tőle. Útelágazást eddig talán egyszer láttam, még azok sincsenek. Csak fák. Ez tényleg egy DLC-nek lett volna jó a Dirt Rallyhoz.
Igaz hogy a generátor nem tud olyan karakteres pályákat alkotni mint pl. Bidno Moorland vagy Pomona Ékrixi, de jobb mint amire számítottam. Egy valami nem tetszett, hogy volt olyan hogy egy stage-en belül is megismétlődött ugyanaz a kanyarkombináció! Ezt azért ki kellene küszöbölni egy peccsel mert nagyon fura érzés volt, mintha valami körpályára tévedtem volna.
Először kicsit fura volt az irányítás, de kb. egy szűk óra alatt belerázódtam. Igaz nem váltogattam össze-vissza az autókat hanem amióta megvettem a Delta Integrale-t használom. A fizika egyelőre nagyon tetszik, ami szerintem sokat javult a Dirt-hez képest: -az autó fékezés közbeni viselkedése. A Dirt-ben könnyebb volt egy jól időzített fékezéssel menteni a zűrösebb helyzeteket, itt viszont komplikáltabb a dolog. Többször előfordult hogy túl hirtelen fékezésre megpördült az autó. -Különösen az ausztrál pályákon érződött a száraz és a nedves út közötti különbség. A hangok, a látvány, az autó "kóválygósabb" mozgása visszaadták a sáros/taknyos fílinget. (Nagyon ritkán vezetek offroad, de pár hónapja volt egy eset mikor sáros/kavicsos úton kellett vezetnem, és játék közben egyből beugrott ennek az élménynek az emléke. Ilyen kis finom csúszkálások. ) -Ütközési fizika, sérülések: az útról lesodródások, padkának ütközések, egy kerékkel nedves fűre csúszások igazibbnak érződnek, és a sérülések is realisztikusabbak. Törékenyebbek lettek az autók, úgy érzem.
Javultak a hangok is: a már említett Delta Integrale is élethűbben szól, a másik amibe beleszaladtam az az Opel Manta: beszarás ahogy hörög gázelvételkor, még a kipufogódobot is látni lehet ahogy megremeg. Az Opelnél volt az is hogy mikor harmadikban akartam elindulni elkezdett dadogni a motor - nem emlékszem hogy a Dirt Rallyban hasonló lett volna.
A grafika: XBOX-on játszom, így nem biztos hogy minden verzióra mérvadó, de a bevilágítás és a shaderek szebbek, jobban visszaadják a napszakot, időjárási körülményeket.
Szóval én csak arra bíztatnék mindenkit hogy adjon egy kis időt a játéknak, mert ez kicsit többnek tűnik mint egy Dirt Rally + random pályagenerátor.
Valaki játszik Driving Force GT-vel? Elvileg jól felismeri, de 90 fok jobbra-balra tekerve 100%t ír ki. Így marha érzékeny az egész, kicsit tekerek rajta és hadonászik rögtön. A saturation-t feltoltam, így vmivel kezelhetőbb, de azért mégse ideális. Bocs, nem tudom a szakszavakat, remélem érthető, mire gondolok. Logitech illesztőprogramban nem láttam mi ment félre, DiRT Rally-ba ilyen gond nem volt.
Az itiner részletesség nagyon jó volt DiRT Rally-ban, és úgy ahogy az ütemezés is, persze ezt nehéz belőni. De most mintha kicsit visszavettek volna, sehol vagy jóval ritkább egy care, caution, oblong, stb. Plusz amikor kicsit gyorsabban jönnek a kanyarok egymás után elég ütemtelenül mondja, és most nem early / late csúszkára gondolok, hanem egyes kanyarokban már épphogy beérek mire mondja mi-merre, viszont utána meg nagyjából ok - nem generált pályákról van szó, hanem a karrier stagekről, pl Wales.
Lehet hogy a driverben kell feljebb állítani a fokot.
Dirt Rally szimesebb vonal, kísérleti fejlesztés ami sikeres lett, viszont a nyersebb szimesebb élménye sokakat otthagyott az út mellett, nem élvezték.
Dirt 4 pedig a sorozat tagja mindenkinek. Dirt pedig egy offroad versenyjáték. Nem szimulátor. Viszont a Dirt 4 megkapott mindent ami volt a Rally, de egy kicsit könnyebb a vezetés, dinamikusabb a mozgás. Viszont sokkal több hatás éri az embert, részleteiben olyan viselkedéseket tettek bele amitől nagyon élvezetes. Fékek, felfügg részletesebb, élményre, "látványra" is.
Karrier is pörög, tolja bele a játékost, a hangulat adott. S ez kell egy Dirt folytatásban, ezért voltak sikeresek az előző részek.
Van két játék, mind a két félnek, viszont a szimesek jártak jobban mert kaptak egy Rally-t és most jött egy Dirt 4 ami lényegesen komolyabb vonal a szimesebb vezetést kedvelőknek mint volt a Dirt 1-2-3.
Én DFGT-vel tolom, be kell kalibrálni játékban és utána tökéletes.
Én most 4 órát raktam a cuccba de kellemesen csalódtam. Szerintem a fizika lényegesen jobb bizonyos elemeiben mint a Dirt Rally-ban, helyenként viszont rosszabb. Viszont ha összességében nézem még szimnek is erősebb mint a DR. Van súlya a kocsiknak, az összkerekesek végre tolják az orrukat picit, ahogy kell, az első kerekes is jobban viselkedik lényegesen szerintem. A különbségek is sokkal jobban érződnek murva és murva között, illetve az aszfalt fizika is lényegesen jobb. A grafika valamiért ultrán olyan mint a DR mid-en, ez érthetetlen. A generált pályáknak sok hangulata nincs, de nézi azt valaki? Mikor megyek beszűkül a látószögem az útra +-1 méter, hol érdekel a táj? :D Persze mások vagyunk. A generált pálya óriási ötlet, azonban a multis rész még kidolgozásra vár. Amikor sok a kormányos szim beállítással játszó, akkor halomra verek mindenkit, amikor meg megjönnek a minden segítség be controller arcok akkor esélyem sincs, még akkor se ha én vagyok Loeb a pályán... Ezzel valamit kéne kezdeni, máskülönben multiban nem éri meg szimezni. A karrier mód állati király, a móka játékmódok is tetszenek, igazából a grafika meg a multi az ami szerintem visszalépés. Dirt Rally az én véleményem szerint semmivel sem szimesebb. Itt eleve az autón is 6x annyi dolgot lehet állítani mint abban, meg szerintem az úton tartani is nehezebb az autót, mivel megjött a súlya, innentől meg szerintem hangúlyozom (szóismétlés) szerintem, nincs miről beszélni :) Utoljára szerkesztette: bosco05, 2017.06.09. 21:52:13