Ez bug? Szerintem egy tök jó feature. Múltkor levágtam 3 katonát Alexandria nyomornegyedében. Utána végignéztem hogy vagy 10 civil kihányja a belét, majd meghal. Pont ez benne a jó hogy a készítők még erre is figyeltek. Mondjuk az nem tetszik hogy a lovak is meg tudnak halni. Szegény állatok. :(
Egyrészt nem ilyen játékstílust vártam, mint Ghost Recon, hanem a régebbi részhez hasonló stílust képzeltem el. Illetve az animáció, fizika nagyon elnagyoltnak tűnt, és a megjelenéskori sok bug sem tette szimpatikussá a játékot. Viszont az AC: Origins pont az ellentettje, ebbe szerintem sokkal több munkát tettek.
Én nem tudok turista módjára nézelődni a játékban, szerencsére! :D Ha vitorlással megyek pl. azt vagy szétharapja egy krokodil, vagy felugrik egy víziló..... Az őrjáratok állandón belém kötnek, fosztogatni sem tudok nyugiban, mert állandóan lebukom valami apróságon.....ha meg tényleg nyugi lenne, akkor Senu kap el nekem egy hegyi kecskét, hogy nyúzzam meg.
Ez engem is felbosszant, hogy szép nyugiba lovagolsz az úton, és előtted megy a lovas őrjárat, elmész mellettük és betámadnak. Annyira felbosszantott, hogy töröltem a 15 órási mentésemet, és előröl kezdtem.:D
No, belevágtam én is, hát megérte, annyira vártam már egy jó AC-t, és most egy elég jót kaptunk, azthiszem. Vannak bajai, hibái, de mindenképpen előre mutat az utóbbi jjópár rész lejtmenete után.
Ott járok,hogy Gennadyost kell megölnöm,de akárhányszor próbálkozok vagy már a testőrei megölnek,vagy ha vele csatázok akkor esélyem sincs...próbáltam épületről leugorva megölni de nem adja fel az assasinate opciót csak a stealth attackot,és akkor még marad egy kis élete,és hiába csapom ő kettőt rám vág,vagy a testőrei,és vége a dalnak...próbálkoztam úgy hogy elcsalom,de 1v1-ben is esélytelen vagyok,pedig elég jó cuccaim vannak,kardom 230-at sebez,pajzsom is jó,de esélytelen vagyok...jegeljem kicsit ezt a küldetést és inkább gyüjtögessek,próbáljak szintet lépni,jobb fegyvert venni?
Ja amugy én 10-es szinten vagyok Utoljára szerkesztette: bakkerman, 2017.11.06. 09:46:17
Érdemes, sőt ajánlott csakis a saját szinted közeli ellenfelekre és küldetésekre menni. Máskülönben nagyon erős ellenfelekre számíthatsz, akik pár csapással megölnek :) Addig esetleg csinálj más küldiket, fedezz fel különböző helyeket stb, aztán a kellően magas szinttel már nyugodtan visszamehetsz rá :) Utoljára szerkesztette: Zegi Norbi HUN, 2017.11.06. 10:28:43
Igen igen,eddig 6 órám van a játékban és körülbelül 2-3 fő küldetést csináltam meg,a többi mind mászkálás volt,meg side questek,baromi élvezetes játék,hálistennek van értelme a bóklászásnak (a táj meseszép) szóval nem sietek :) Legjobb AC eddig ez egyértelmü
konkrétan ultrán, 1080pben van egy élvezhetetlen 20 fps-em a játék eleji kisvárosban. A gépnél lévő 720p monitoron, mid-high beállításokon pedig olyan élvezhetetlenül csúnya a játék, hogy az meg azért játszhatatlan, így viszont hozza a majdnem (lol) folyamatos 30-40 fpst. Nem vagyok egy hisztis gyerek, de konkrétan nem tudom kivenni a kisebb tárgyakat, mert annyira "szétesett" feelingje van az egésznek ezekkel a beállításokkal. Látszik, hogy ez minimum 1080p monitorokra, de inkább 2-4k megjelenítőkre lett már tervezve, de ez egyértelmű...
A játék maga viszont varázslatos. A karakter mozgása és kapcsolata a környezettel, az npck, a feeling...úgy ahogy van az egész egy mérföldkőnek mondható. Legutóbb a Skyrimra csodálkoztam rá ennyire.
Amúgy írjátok páran, hogy Witcher 3...most lehet kapni fogom a csula és a kőzáport, de ezzel csak az a bajom, hogy kevesen vagyunk ugyan, de páran (direkt utánanéztem, hogy én vagyok-e beteg, vagy más is osztja a véleményemet) úgy véljük, hogy a Witcher 3 egy leírhatatlanul unalmas, túlértékelt majdnem hack n' slash valami, rpg elemekkel és csodásan dülöngélő fákkal. Egy tök átlagos akció - rpg, de semmi esetre sem egy kiemelkedő dolog. Eddig négyszer! próbáltam kezdeni valamit a játékkal, és mikor 3-4 óra után láttam, hogy 20 óra gameplay után is ugyan úgy fog kinézni a karakterem, ugyan olyan eszközöket fogok használni, és ugyan olyan ellefeleim lesznek csak a számok fognak változni, ugyan oylan támadásaim lesznek, akkor ez után mondtam azt, hogy sry de ennyi. Mindezt négyszer! Akartam, próbálkoztam, eröltettem, de nem jött össze.
Ezért írom azt, hogy szerintem köze sincs a Witcher 3-hoz, én inkább úgy mondanám, hogy nagyon-nagyon sok játék szexepiljeit sikerült "ellopkodniuk" a készítőknek és összegyúrni egy olyan masszává ami kiad egy tökéletesen kidolgozott, teljesen átélhető, gyönyörű szép és órákig bambulható játékot ami odaszögez a gép elé.
Én kb másfél órát rohangáltam a játékban csak így, de a megnézett gameplay videókból, és az általatok, és máshonnan szedett beszámolókból azért ad egy képet a játék, ami azért igazolja az első érzéseimet a programmal kapcsolatban. Mérföldkő gyerekek. Kell egy új gép :(
szerk.: a loot rendszert, a tárgyakat, a különböző stílusú fegyvereket amikhez ugye különböző stílusú harcmozdulatok vannak rendelve, ezeket ki is hagytam. Fenomális, besza-behu az egész. Rpg, de nem annyira, hogy elmenjen egy Fallout irányba, AC feeling, de nem annyira, hogy a Shadow of War jusson eszedbe róla és folyton harminc ellenfél által védett célszemélyt kéne kiiktatni. A világ hatalmas, tengernyi gazdag részletességgel, és egyáltalán nem érezni rajta az elnagyoltságot (mikor ránéztem a térképre kicsit leesett az állam). Utoljára szerkesztette: Mr_no_NaMe, 2017.11.06. 11:22:28
Én a helyedbe már konzolba gondolkodnék (PS Pro). De te tudod.
Az RPG nem arról szól, hogy máshogy nézel ki és más fegyvert használsz 20 óra után. A Planescape Tromentben az egész játék alatt tökugyanúgy néztél ki, nem is volt benne semmi vért. Fegyverek közül meg tizedannyi volt a választék, mint a Witcherben. Mégis az a világ egyik legjobb rpg-je.
Egyébként ebben a relációban nagyon az ACO sem fog neked bejönni, mert fix a karakter és a harcrendszer nagyon nem fog változni a játék során egyáltalán.
Nem értek veled egyet. Szerintem egy RPG-nek az a lényege, hogy a játék elején egy útszéli, mezitlábas, csöves parasztból a játék végére egy világító aurás, überatom warrior vagy archmage legyél világító gyémánt-ezüst-arany-legendary tárgyakkal. Nulla vagy az elején, de egy adott óra kemény gameplay után a játék azzal jutalmaz, hogy a játék elején még kemény szörnyeket a játék közepén- vége felé már képes vagy akár 1hitelni. Nekem ezt jelenti egy RPG, én ezt a Gothic szériánál vettem észre először.
De félreértés ne essék, ez nem rpg, csak vannak benne rpg elemek amik kimerülnek új mozdulatokkal, stb. Tárgyakat, fegyvereket lehet találni, aminek változnak a kinézeteik és ugye van tárgy hierarchia is. Erre írtam azt, hogy pont annyira lett rpg, amennyire kell.
De ez csak az én véleményem, én ezeket szeretem az rpgkben. De kár ezt most feszegetni mert ez NEM rpg, csak kapott pár beültetett elemet amitől csak jobb lett.
Az rpg szerintem choices and consequences, magyarán választások és következmények sorozata. Pl. a Gothic 1-ben, hogy melyik táborhoz csatlakozol, attól függ a játék egy jelentős része később és nemcsak az, hogy milyen fegyvert és felszerelést kapsz majd. Sok olyan rpg van, ahol nem leszel félisten a játék végére vagy ahol már az elején is erős vagy. Pl. a már említett PST, de pl. egy WoD kampányban (asztali, nem crpg) is erősen limitált a fejlődés kerete (pl. ha megfeszülsz sem tudsz "legálisan" generációt váltani Vampire-ben, ez pedig le fog korlátozni akármennyit fejlődsz is).
Végül is ez itt is megvan. Ha magasabb szinten visszamész egy olyan területre ahol nálad alacsonyabb szintű ellenfelek vannak, akkor azt lehet érezni. Gyorsabban ölöd le az ellenfeleket, akik kevesebbet sebeznek rajtad, még azon sem kell aggódni, ha 4-5 katona jön egyszerre rád. A felszerelésedet is tudod fejleszteni és a fegyvereid is, amikből a játék közepe tájékán már egyre több lesz a legendás. Ezek jobban is néznek ki és hasznos tulajdonságaik vannak. Tehát eltérnek az azonos típusú ámbár normál vagy ritka fegyverektől.
Aztán itt is egy kis falucska rendfenntartójaként kezdesz, majd a legbefolyásosabb emberekkel kerülsz kapcsolatba és Egyiptom egyik legjobb harcosa válik belőled idővel. Köszönhetően a rengeteg képességnek, amiket időközben megtanulsz a szintlépéseknek köszönhetően. Közben meg megfordulsz mindenhol és segítesz az egyszerű paraszt embertől kezdve az uralkodóig. Mindenféle ügyes bajos dolgokban, amik igen változatosan lettek implementálva. Tényleg sok olyan van köztük, ami emlékezetes marad. És ez a melléküldetésekre is igaz.
A jelvény miatt amit a karodon viselsz tudják az emberek ki vagy, sok helyen emiatt eleve tisztelettel fogadnak. Persze nem mindenki, mert a banditáknak nem biztos, hogy ezzel örömet okozol. :) A világra persze nincs akkora hatással a jelenléted és a párbeszédekbe sincs beleszólásod, de mégis beletettek pár dolgot a készítők, hogy úgy érezd azért van valamennyire. Mondjuk példaként a téged üldöző bérgyilkosokat hoznám fel. Akiket jó messzire érdemes elkerülni a játékban egy ideig, aztán magasabb szinten már szembeszállhatsz velük és lesz esélyed megölni őket. Vagy segíthetsz foglyul ejtett embereken, akiket ha kiszabadítottál akár harcolhatnak veled vállvetve. De elég sokszor belefutottam már kalandozásaim közbe helyi csetepatékba, ahol a játék díjazza (xp), ha segítesz. Sőt a készítők még beraktak egy külön kis extrát, olyan küldetéseket, ahol más játékosok halálát bosszulhatod meg.
Nyilván nem egy Skyrim vagy WItcher III ez a játék, de a világa simán vetekszik azokkal, sőt én szerintem még jobban ki is van dolgozva. Arról nem is beszélve, hogy méretét tekintve inkább már az MMO játékokhoz hasonlít. Hatalmas, tele van tartalommal és változatos küldetésekkel. Teendő pedig, mint a tenger.
Ami a legjobban tetszik benne, hogy szinte nincsen két ugyanolyan helyszín. Minden tartomány egyedi és még az a rengeteg helyőrség amit a játékban egytől egyig ki lehet pucolni is más. Emiatt sosem éreztem azt, hogy itt ez az óriási világ és kezdeném unni. (46 óra után írom ezt, úgy hogy még a játék nagyjából fele hátravan.)
Szóval simán lehet akár 2017 legjobbja is. Nem lepne meg. Utoljára szerkesztette: Árnyvadász, 2017.11.06. 13:00:48
Szerintem ezt elég nehéz elmagyarázni olyasvalakinek, aki esetleg soha nem játszott asztali szerepjátékot. Egészen más az, mint a CRPG-k többsége. Nekem például eszembe sem jut egy Diablót, vagy egy Dark Soulst RPG-nek nevezni, mert az én olvasatomban nem az. RPG elemek vannak benne, igen, de alapvetően köze nincs hozzá. Míg egy Witcher 3 az vitán felül RPG a sok szerteágazó szál, meg jellem variációk miatt.
Nekem még soha senki nem bírta vitán felül elmagyarázni hogy mi az rpg...mindenki csak vagdalkózik a szavakkal, pl én a Skyrimet keményvonalas rpg-nek tartottam(tartom), aztán felvilágosítottak hogy nem az, szóval van itt kavarás nem kevés, Az origins nyilván csak rpg elemekkel operál. A witcher3 számomra rpg viszont a karakter fix mivolta miatt számomra nem teljes rpg, és igen én is nekiugrottam de nem jött be! Utoljára szerkesztette: Savaran, 2017.11.06. 14:48:09
Nem akartam én itt szítani a tüzet, csak arra akartam kilyukadni, hogy egy 15 éve hozott definíció ma már lehet értelmét vesztette. Role Playing Game...kinek mi? Ha nekem az a role playing, hogy mezitlábas csöves lvl 1-es kis ficsúr vagyok, meghúzom magam, majd revansot veszelk lvl 25-ön az összes banditán aki addig lehúzott, akkor az a roleplay. Valakinek az, hogy fél óráig dialogokat olvas amire van egyszerre 5 válasz. Mindkettő jó dolog, bár szerintem az a legszuperebb ha arányban van a kettő dolog.
Én például nagyon szerettem a lapozgatós "rpg" könyveket amiben külön papíron jegyzetelni kellett, hogy ennyi meg annyi erőpontod, ügyességed van, és ha felszedtél egy tárgyat azt is jegyezni kellett :) De azért nem tudnám ezt a fajta játékot összehasonlítani egy Gothic II-vel. Úgy ahogy a Witcher 3-at sem tudom összehasonlítani ezzel a játékkal, és a Skyrimet sem a többivel. Maximum az összetettségüket, a játék kidolgozottságát, és az abban rejlő lehetőségeket tudom összemérni. Utoljára szerkesztette: Mr_no_NaMe, 2017.11.06. 15:08:05
Az nem volt rpg, a kaland-játék-kockázat könyvek (kint Fighting Fantasy néven mentek) nem rpg-k. Én is szerettem őket, de pont a limitáltságuk miatt nem azok.
Egyébként nyilván órákat lehet vitázni azon, mi az rpg. Én szerintem akkor vagyunk a legközelebb az igazsághoz, ha megnézzük,hogy honnan jöttek a crpg-k: az asztali rpg-kből. Ami egy rendes asztali rpg-nél elmegy, az lehet rpg. Ami nem, az nem annyira. Nyilván egyelőre nincs olyan crpg, ami az asztali játék teljes szabadságát modellezni tudná (amíg nincs tökéletes AI, nem is lesz olyan gép, ami helyettesíteni tudná a mesélőt, DM-et), ezért ez a definíció sem tökéletes.
Nekem a Skyrim is RPG és a diablo 3 is (a dark souls nem, az akció játék rpg elemekkel), de másképp rpg-k, mint a PST vagy az Arcanum. Fontos látni, hogy lehet valami kurva jó játék és nem igazán rpg, meg fordítva is, tuti rpg, de valójában egy unalmas vagy idegesítő szar.
Persze, az, hogy valami rpg, nem mond el semmit a játék minőségéről. A dark souls is többször említésre került, nem rpg, de attól még egy ragyogó játék.
Az a legjobb hogyha kinézek egy távoli helyet a térképen és mire odaérek eltelik jópár óra és közben vagy 2x szintet lépek. eszméletlen mennyiségű tartalom van még a legelhagyatottabbnak tűnő hegyekben is. A baj az hogy nem igazán látok olyan megjelenés elött álló játékot (az következő mondjuk egy évben PC-re, a konzol egy más történet) ami akár csak megközelíthetné ezt a minőségű kivitelezést. De ha van vagy lesz 1-2 az is sovány ahhoz képest, hogy egy év alatt hány játék jön ki (gondolom többezer, sose láttam statisztikát erre).
Pár kommenttel korábban merült fel a Witcher 3. Az is ilyen, teli van content-el.
Én ugyanezt csinálom, ritkán gyors utazom, útközben amíg megyek a küldetésem felé 1-2 erőd stb útba esik ott megcsinálom a feladatot, 5 perc tájbámulás aztán tovább :)
Ha nem éled bele magad még szép hogy fárasztó. Minden egyes küldinek van egy külön sztorija, némelyik kifejezetten tragikus és csak pislog az ember mikor rájön hogy ez csak egy side quest volt. Nem hiába volt év játéka, de érdekes egyébként, én meg az Elder Scrolls játékokkal vagyok így, számomra azok unalmasak. Na de nem akarok tovább offolni. :)
Igen. Pont nemrég irtam is olyan érzésem van játék közben mintha egy felpolírozott, feljavított witcher 3-nal játszanék, nekem eddig az volt az etalon. Most már ez :) Évtizedek óta játszok, de sajnos én nem tudok a "a múlt megszépül, nosztalgia faktor" elvvel nézni nézni a régi játékokra, akkor jók voltak (gothic, stb) de azóta annyit javult a technológia, hogy ez mindent üt. Jó dolog a nosztalgia, de a mostani autómat se cserélnem le az első ladámra :)
Hogy ne offoljam én sem szét, ugyanígy vagyok a régi AC-k al, a black flag a minimum szint, az első open world manapság az alatt már nem bírok játszani egyikkel sem, pedig annó az első részt éltem nagyon.
Én ezzel mit szoptam! :D Össze-vissza mentek a lovak, volt, hogy a híd szélén fennakadtam, a lovak a levegőben, a szekér a hídon. Volt, hogy túl sok ártatlan járókelőt gázoltam el, ami nem méltó egy Medjay-hoz :D
igen,én is elcsaptam kb 10 szerencsétlen civilt,aztán meg beástam magam ide...én hülye azt hittem,hogy majd kitolatok...hát nem,szerintem ez bukta,kezdem elölről
Event van gyerekek event!!! Anubisz páncél megszerezhető 6 napig, rossz hír pl nekem, hogy 30-as a karakterem, 40-es kell XD Most vegyek ki 6 nap szabit a grindeléshez? XD
Volt valamiféle frissítés? Letöltött kb. 2 gigát a játék. Aztán lett egy egy legendás római szettem: ruha-kard-bárd-ló, kitudja miért....
Akkor nálam még rosszabb a helyzet, még csak 13-as vagyok :). Egyébként a silent blade-t mikor kapjuk meg? Még mondjuk Alexandriába is csak most jutottam el, szóval még a sztori elején vagyok, de nagyon hiányolom.
60 óra alatt végeztem a főküldetéssel, 40-es szinten. Az átlagos stilusomnál lassabban játszottam, mert ki akartam élvezni minden másodpercet. Van még két szinte érintetlen terület és rengeteg mellékküldetés, sok kérdőjel és még egy pár torony, plusz az aréna és a kocsiverseny. Megpróbálom 100%-ra megcsinálni, még soha egyetlen játékot se csináltam meg. Még a witcher 3-ban is meguntam a végén a tengeren a rengeteg kérdőjel feltárását.
Én 20-as vagyok, 20 óra alatt, Alexandriában vagyok még.
Ezt az eventet rakhatták volna későbbre is. Ilyen korán egy átlagos gamer még nincsen 40-es szinten. Gondolom ezzel akarják buzdítani arra a játékost hogy mikrotranzakciót vegyen vagy én nem tudom.
Csak Siwa meg Alexandria van nálad felfedezve? Brutál mekkora a térkép,én 8 óránál járok 12-es szinten,még Alexandriában vagyok
és ránéztem a térképre,hát konkrétan a tizedében ha jártam eddig :D És még itt is annyi side quest,kérdőjel,meg egyebek vannak...most azzal szórakozom,hogy hajókat fosztogatok,meg lovaskocsis szállitmányokat,muszáj mert kell az XP meg a drachma,ha az ember nem akar behódolni a mikrotranzakciónak
Ugyanezt gondolom én is. Másfél hét telt el a megjelenés óta és egy ekkora területű játékban, ahol rengeteg feladat van jó ha a játékosok (tippre) 10%-a van maximális szinten, vagy ahhoz nagyon közel. Adnak 6 napot, ami persze hosszúnak tűnik, de most ezért megint csak a játékosok egy bizonyos százaléka fog felfejlődni. Nekem nincs kedvem emiatt rohanni. Ha pedig lejár az idő, akkor ahogy írod, berakják majd megvehetőnek. Ez tipikus lehúzás kategória.
Mondjuk én jelenleg lvl35 vagyok, és elképzelhető, hogy hétvégére elérem a maximális szintet, de egyáltalán nem biztos. A főküldetéssel is leálltam kicsit, mert szeretném megcsinálni a kimaradt mellékküldetéseket és az egyéb dolgokat a már bejárt tartományokban, pont azért, hogy ha az újakba megyek, akkor csak arra koncentráljak. Aztán ahogy kezdenek fogyni, folytatom a főszálat, így nagyjából egyszerre fejezném be a játékkal együtt és közel a 100%-hoz. Ez a terv.
Más: A Roman Centurion felszerelés nagyon jó lett. Sokkal erősebb lettem általa és jól is néz ki nem mellesleg.
Igen, de jártam máshol is, ahova a mellék küldi vitt, és ha ott kézre állt valami, akkor megcsináltam, de a főküldiben még Alexandria van, tehát sehová nem mentem "céltalanul". Én is gyűjtök mindent, vadászok, rabolok, adom el, hogy fejlesszem a fegyvereimet.
Úgy néz ki nem akkora probléma, ha kihagyjuk. Hetente érkeznek az újabb istenek (infó egyik fórumozótárstól - de mikor írta, már be is ugrott, hogy ezt valóban így ígérték a készítők) és majd Anubisz is újra leverhető lesz. Addigra vagy a következő istenig meg már elég valószínű, hogy meglesz a lvl40, legalábbis nekem, neked még azért kell körülbelül 15 óra játékidő.
Igen, én is ezt olvastam, hogy többször lesz, mert én lvl11-es vagyok, és semmi de semmi nem fog rávenni, hogy siessek ez miatt. Ez az ac végre megérdemli, hogy kiélvezzem, nem fogok grindelni feleslegesen.
Hát igen, mert ott már egy fullra húzott Witcherrel vajmi haszna lehet kincses ládák után kutatni (kérdőjelek 98%-a), miután egyértelműen nem tud jobb cuccot adni mint ami már rajtad van set.
Vorrhess : köszönöm szépen. Nálam ez a gond: 1.03 patch óta nem menti el a grafikai beállításokat és az egér is laggol vagy hogy fogalmazzak,mert a jelenség annyit tesz hogy mozgatom az egeret és Bayek ugyanúgy halad egyenes előre. de van rá megoldás a prioritást kell magasról levenni normálra a feladatkezelőben aco exe-énél miközben fut a játék. :-) De akkor se járja ez a megoldás hogy igy működjön. A az 1.03 patch előtt semmi gondom nem volt iszonyat ment a gáme :-) Az 1.04 patch meg még nem elérhető PC-n legalább is nálam. hogy miért azt nem tudom. olvastam sok helyen hogy már kint van de akkor hol van??? Reméljük minél hamarabb rendeződik a dolog. Ezt leszámítva szerintem lenyűgöző a játék és nem bántam meg hogy megvettem. :-)
Nálam szétcsúszós a kép mintha nem lenne vsync, pedig állandóra van kapcsolva az nvidia panelen. Viszont jelentősen gyorsult a játék, ameddig a benchmarkban stabil 7k körüli értékeket ad és néha "beszakad" 1-1 sec lagra, addig a játék élesben hasít és a beállításoknál végig zöldben van, és nem lagol be. Igaz kicsit izzasztja a jó öreg 8150-et. hiába ez a proci még mindig bírja a strapát turbó nélkül is. Utoljára szerkesztette: Grifid71, 2017.11.09. 13:07:57
-HATALMAS, egybefüggő pálya -városokban, településeken rengeteg NPC -az NPC-knek külön napi rutinjuk van (legalább is amennyire megfigyeltem, a lényeg hogy nem csak sétálásra vannak korlátozva) -Denuvo védelem -VMProtect védelem -plusz mivel ez most nagyon menő, rakjuk ide a Uplay-t is, mert ez is egy védelem
Ezeket összeadjuk, nem is csoda hogy kipörgeti a 4 magos procikat, de olvastam már olyat is hogy a 6 magosat is megeszi reggelire, úgyhogy optimalizációból csillagos 5-ös. Vagy csak túl nagy fába vágták a fejszéjüket grafika terén, nem tudom.
Nálam az utóbbi patch óta lényegesen javult a helyzet, 30fps alá már nem droppol, sőtt sohasem, viszont még mindig 35-45 körül táncol, hiába az igaz gyenge, de két kártya, gondolom nem nagyon supportolja a crosfirét, vagy jobban bele kéne mászni a catalistba, de mindegy is mert még jó áron el tudom őket adni és Karácsonyra meglesz az új és erősebb kártya.
Proci téren a helyzet az hogy a ryzen körberöhögi a gammát, szökő-évente akár a 35%-os kihasználtságot is eléri. Utoljára szerkesztette: Savaran, 2017.11.09. 15:49:30
Annyira ki vannak dolgozva az apró részletek is, apró mozdulatok, meg ilyesmik, hogy nehéz abbahagyni, "játszatja magát". Nem tudom mikor jön megint egy olyan játék (ebben a műfajban) ami megközelítheti.
Nem igazán létezik játék, aminek ne lenne elég a 8GB memória. 16 kényelmes ha két monitorod van és játék közben akarsz valamivel tökölni, esetleg több példányt futtatni valamiből, stb. 32GB-nak pedig - nem szerverben - kizárólag akkor van értelme, ha multimédiával dolgozol (kép/videó manipuláció, zeneszerzés, 3D modellezés, stb). Egyébként pénzkidobás:) Nekem is volt egy ideig 32GB munka miatt, de még úgy sem tudtam kihasználni, így DDR4-ből már csak 16-nyi tettem a gépbe.
Jah az 560 a gyenge láncszem. Mostanában nem követem a radeonokat, de azt tudom hogy egy régi GTX970-el fix 50-60 fps-t kapsz majdnem ultrán. Az én kártyámmal 80-100fps között mozog, tegyük hozzá, igen drága frame-ek ezek:) Alapvetően senkinek sem ajánlom a 1080Ti-t. Baromi jó GPU, de ár/érték arányban pocsék:) Még mindig a 1070 a bestbuy (azzal fix 60-70 fps az Origins).