Tökéletesen összefoglaltad. Mire állt rá az EA. Ebbe van a pénz ezzel keresnek most nagyon sok pénzt. Ember azt gondolná ez nem működhet de, nagyon is. Eladni akarnak. Sokat. És ha ez úgy történik sokat költenek a multi játékosok mikrotranzakcióra akkor így fogják csinálni. Tehát mindenkit aki solo, nagyon jó solo játékban reménykedik várja ki mi lesz a vége. Ez cég nem fog egy multira hegyezett játékban érdemi összeget ölni a solo tartalomra. Az, hogy nyomható soloban is az ma már igaz pár játékra. Régen ilyenkorra már a DA:O idején ömlött az anyag mennyire jó karakterek, történet várható. Most meg. Nézheted a darálást. Akinek ez elég jól jár aki többet szeretne az ne 0 day vegye. Utoljára szerkesztette: Although, 2019.01.31. 18:07:10
Szoval a priemer acces-es early start akcio februar 1.-ig tart.
Az kimaradt, hogy melyik Javelinnek a miben ter el a comboja illetve melyik elem mi ellen erosebb.
Lightening: nagyobbat sebez a pajzsra es a celpontra sikeresen felkerult kisebb terueltre chain lightening csapodik ki x idonkent. Ice: nagyobbat sebez a pajztsra szinten es mozgaskeptelenne teszi a celpontot ha sikerekes felkerult ra. Fire: nagyobbat sebez az armored tipusu ellenfelekre ( sarga hp ) es tuz sebzest okoz ha sikerlesen felkerul. Acid: nagyobbat sebez armored tipus ellenfelekre es ha sikeresen felkerul csokkenti az ellenfel armorjat.
Illetve kulon kiemelnem, hogy vannak olyan skillek is amin az armor atutest van megjelolve igy azok az armored enemykre jol mukodnek persze vannak olyanok is amik csak tiszta dmg. Akkor ahogy titani is irta vannak kepessegek amik elementalt raknak fol ezek a primer kepessegek es vannak amik aktivalni tudjak oket ezek a combo triggerek.
Mindegyik Javelinnek mas a comboja. Colossus: Combo triggerel aoe dmg-et okoz Ranger: Combo triggerel extra dmg-et okoz Interceptor: Combo triggerel az utolso Primer elembol aurat kepez igy a kozel harci tamadasok is kepesek felrakni azt amig az aura tart. Storm: Combo triggerel az utolso Primer element szetosztja a kozelben levokre.
Anthem kombó-rendszere : Az Anthemben a Javelin képességei a felszereléstől függnek, ezekhez a képességekhez pedig egy-egy elemhez köthető sebzések és hatások társulnak: tűz, jég, villám, sav, van itt minden! Kombók szerint viszont kétféleképpen csoportosíthatjuk őket: Primer és Detonator.
Hogy melyik minek számít, azt egy kis ikon jelzi a képességnél. A Primer képességeket egy kis lángikon jelöli, ezek elemi hatásokat pakolnak az ellenfelekre. A felszerelés erejétől függ, hogy egyetlen találat hányszor rakja fel ugyanazt a hatást. Ha sikerül annyiszor eltalálni egy ellenfelet, amivel elérjük a rápakolható maximális hatásszámot, akkor a célpont „begyújtódik”: ha egy ellenfelet jégdarabokkal kínálsz meg, akkor megfagy, és ekkor a kombó részeként detonálni lehet.
A célpont berobbantásához egy detonátor képességet vagy pedig közelharci támadást kell használni. Az ilyen képességeket egy kis robbanásikon jelöli. Fontos tudni, hogy melyik képességed mire jó, mert ha egyedül játszol, és csak detonátorokat viszel magaddal, akkor nem fogsz kombózni.
De a legjobb az egészben, hogy mindegy ki gyújtja be az ellenfeleket, bárki berobbanthatja őket. Tegyük fel, hogy egy Storm javelint irányítasz, de még nincs olyan felszerelésed, amely jó gyújtó képességet adna. A Ranger vagy Interceptor társad viszont, ha nagyon jó gyújtó képességekkel rendelkeznek, megtehetik ezt helyetted, te pedig halálba detonálhatod őket.
Igen, ez jellemző. Szerencsére én csak Overwatch-ban, WoW-ban és Forzában vagyok jelen, ami az online gaminget érinti, ott is vannak alacsonyabb értelmi szintű emberek (általában a délutáni órákban, amikor vége van a sulinak), de 70-80% baromi jól el lehet dumálni a játékosokkal (főként a késő esti órákban) + kipróbálni egy rakat hülyeséget a játékban. Vicces, hogy egy térképre be vannak zárva emberek, aztán úgyis feltalálják magukat egymás szórakoztatására. Felemelő számomra, de ugye ennek is megvannak a maga árnyoldalai.
Remelem a sok puzzle melett lesz meg jopar trap room is. Sajnos a VIP demoban nemvolt ilyen, de egy masik verzioban lezer nyalabokat kelett kikerulni amig repultel eleg jo volt csak rohadt rovid. :D
Az egyik kapunal a kapu fele vezeto hid alatt volt a colored symbol. Masik kapnal ha szembe altal a kapuval ballra font a sarokba volt a colored symbol. A harmadiknal meg ahogy atmentel a hidon a baloldlon levo objektum tul oldalan volt a clored symbol.
Hali, abban a Missionban ahol StarGate kapukat kellett 4-féle színre beállítani , hogy egy kart meg tudjunk húzni amivel tovább lehet menni , mit kellett volna csinálni ? Mert kb 20 percig próbálkoztunk minden variációval és nem adta be. Vagy bugos volt ? /Triple Threat quest/ Utoljára szerkesztette: titani, 2019.01.31. 15:15:29
Az a gond az objective alapu gamekben sokszor a chat se segit mert ha kulturaltan probalsz segiteni nagy az esely, hogy meghagjak anyadat mert mit okoskodsz neki :D Amugy is az objective team based gamek az elso honapban a hajhulas okozo listan eleg elol van. Mert ha eppen koveti az objectivet nem probald fedezo tuzet biztositani masnak. Vagy csak siman bujkal es semmit se csinal.
Megvan az előnye és hátránya is, de már a demóban is a másik 3 tag csak állt egy helyben, mert nem tudták mit kell csinálni. Nekem kellett megoldani az amúgy baromi egyszerű feladványt, hogy haladni tudjunk... Nyilván barátokkal, Teamspeak-en vagy Discordon keresztül sokkal jobb az élmény. Utoljára szerkesztette: TBTPumpa, 2019.01.31. 14:44:33
Sajnos a FFC szabalyok miatt egy darabig nem lesz chat, de ez jo is mert nem kell neznem ahogy a kezdot szidja valami gyoker :D Amugy jott megint egy kis info. Ugylatszik a Tokyo event utan most lesz par extra info, de ez is 1 honappal ezelotti build.
Az alsó a fészbúk oldalról van, a másik a Presskitből, nekem picit élesebb és szebb. Majd a chat funkció lesz DLC úgy érzem, amikor random játékosokkal kell fejtörőket megoldani kommunikáció nélkül. :))))
Na ahogy nezem mar van nemi kulonbseg normal es hard fokozat kozott is mert a lepegetonel mi is felmentunk ahova nemtudott felloni, de a sniperek feldobtak granatot a peremre szoval aktivan nem tudtuk loni :D Viszont rajottunk a mehanikara hamar. Ha tavol voltal akkor hasznalta felso lovegeket mig ha kozel voltal akkor aoe burn volt csak amig ugrassal el lehetett kerulni. En sok lathatatlan falba nem botlottam, de gondolom ez a helyezkedestol fugg viszont ahogy latom mar normal es hard fokozat kozott is maskeppen reagalnak az enemyk es allitolag (pletyka szintu csak) a elesre nehezebb lesz a jatek egy picivel meg. En olyan bugba futottam csak free play es mission alatt, hogy az enemy eltunt csata kozben valamiert a demo alatt. :D
Escari Lépegető robotnál hard-on, konkrétan a felette levő sziklákra, meg épületre repültem, ahová képtelen volt fellőni, mert elakadtak a lövései a peremben, "leszedegedtem" negyed óra alatt, néha lelövöldözve, és felszedve a lőszert/lootot a körülötte és alattam szintén "fejetlen csirke"-ként rohangászó minionoktól. Lövést alig kaptam... Ash Titan-oknak faszán van "hatótávolságuk", azon kívülről lazán "lefaragható" volt a HP-jük, + a pályán egy csomó hely, ahová valamilyen láthatatlan fal miatt szintén nem tudtak belőni... Swarm Tyrant barlangja szintén tele helyekkel, magaslatokkal ahonnan faszán lőheted, úgy hogy szegény csak "b@szakodik" ott lennt, azt ugyan nem tudtam megölni, mert egyszer kidobott 10-perc után, egyszer meg 30-perc után, de a HP-ját addigra feleztem. Kipróbáltam a "glitch"-ek használata nélkül is, úgy azért már egyedül még medium-on is esélytelen szerintem, - persze egy "turbózott" karakterrel más lesz biztosan... A free térképen is, az ellen "hatótávján" kívül bután várta hogy lelőjem a f@szba, még így kevés játékkal is ezeket tapasztaltam. Az MI roppantul ostobának, és kiforratlannak érződött számomra, a térkép meg szépnek de üresnek. Tudom, ez egy DEMO-volt, de : A single játszhatóságáról én személy szerint többet reméltem ettől a játéktól...
Az MI a nehezsegi foktol es az enemyk rangjatol fuggoen valtozik. Igy a atlag MI alacsonyabb fokozaton nemkezd semmit azzal, hogy magaslatbol losz vagy csak ritkan lo oda, de Hard fokozaton foleg a rankos mobok granatot vagy valamilyen mas kepesseget hasznalnak, hogy kifustoljenek onnet. Sot minel nehezebb fokazon jatszol ugy a rankos enemyk egyre pontosabbna lonek,hasznalnak skillt es kerulik el a tamadasokat. Sot a levegobol is leszedik az ember es surun kell dodge move-ot hasznalni mar Hard-on es az akkor csak Hard nem is Grand Master.
A Single Player resz mindig is csak a missionokre vonatkozott ahol nincsenek bossok vagy eventek. A Free Play,Stronghold,Eventek es a Raid az mind tobbjatekos mokara van kitalalva. Azt is mondtak, hogy a tobbjatekos elemenyre van helyezve a hangsuly, de a story egyedul is jatszhato illetve Free Play-ben boklazhatsz egyedul is az se problema csak akkor olyan buildet kell kiepiteni. Ha kimondott single player elemenyre vagysz akkor max a 1 honapos premium access eri meg neked mert a jatek nagyobb resze a csapatmunkara epit, de akar az is lehet, hogy talalsz tarsasagot a jatekhoz, hogy a tobbi reszet is jatszani tudd.
"pályadesign ostobasága miatt lehetett egyedül legyőzni," Ez alatt mire gondolsz a vertikalis elemekre amik moge bujkalni lehet vagy mi? Amugy tenyleg erdekelne mert te legalabb leirod miert nem jon be neked annyira a game amit teljesen ertheto is. Utoljára szerkesztette: Zarache87, 2019.01.30. 22:10:10
Nekem 26-éves "pc gamer pályafutásom" ellenére ez volt az első ilyen "VIP" demó (úgy általában demóval is már több mint tíz éve nem játszottam ) életemben, részint mer' én még mindíg "single player fan", részint az életkorom miatt óvatos duhaj vagyok az elővásárlásokkal, így azután nincs tapasztalatom hogy ezek hogyan szoktak zajlani, de én most (vagy ezért...XD ) kicsit átb@szva érzem magam így a "VIP" demó után a játékkal kapcsolatban. Azt már nem sírom el újra, hogy nálam a játék a játszhatatlanságig bugos volt és laggos, jártak így sokan, én is a "peches oldalon" voltam, meg alább már leírtam. De ezeken felül : Nálam a legnagyobb vonzerő a game-el kapcsolatban a "SINGLE-ben is játszható" mondat volt, azon felül hogy nagy ME, és TPS rajongó vagyok. ( Ezért is vetemedtem én hülye, szokásommal ellentétben az elővásárlásra. ) Ehhez képest, az a néhány "party" amit hiba nélkül végig tudtam tolni nem ezt erősítette meg bennem. Először is freeplayban nem lehetett solo-ban nyomni, WTF... Másodszor, már normál fokozaton is a demo "kampány"-on is nagyon érezhető volt hogy nem egyjátékosra tervezték, a főellenfeleket is csak az MI, a bugok, és a pályadesign ostobasága miatt lehetett egyedül legyőzni, egyébként esélytelen, akkor milyen single-ről volt szó az igéretekben ? És ebből jön a következő hogy az milyen gáz már, hogy egy az első korai videótól kezdve "repkedősként" hirdetett játékban az "MI" látványosan nem tudott azzal mit kezdeni, hogy ha fölé repülsz, vagy felette egy magasabb "platformra" helyezkedsz ??? Úgy általában a "közkatonák" is igen ostobán viselkedtek ebben az estben, de hogy még a "bossok" is ??? Ez nálam szintén nagy WTF, és a ME-hez képest visszalépés volt. Nem szeretem mikor az intelligencia hiányát végtelen "respawn"-okkal próbálja kompenzálni a játék... A történet kezdésnek a demo-ban, meg amit eddig az infókból tudok, klisés, közhelyes 0, ezerszer feldobott alaphelyzet, és ez mondjuk tényleg csak személyes ízlés, : nekem ez az "arab fíling" a kezdő városban totálisan idegen lett ehhez a játékhoz, nem értem miért nem volt jó - ha már a karakterek, páncélok, fegyverek, ellenségek, külsö világ a ME szerintem jól eltalált design-ját követi - a városba is... Tudom hogy ez nem "ME 5", de mondjuk velem együtt sokan azért a sorozatért kezdték el figyelni ezt a játékot, meg tudom hogy ez csak még demó, de ez nekem így "első eresztésre" harmatgyenge volt. Adok még neki esélyt természetesen, de most így utólag már nem venném meg, és még a megjelenés után is várnék vele vagy 3 - 4 - hónapot... Személy szerint ezt a "fizetős vagy nem fizetős skinek" vitát leszarom, az a része nem izgat, olyanokat soha nem veszek, ha meg a játék jövőbeni tartalmai lesznek esetleg fizetősek, már hagyom is abba, és adom is el a f@szba, de nem hiszem hogy azt meglépnék. És így most kíváncsian várom a hétvégét...XD
Na itt egy uj video megint ami a demotol valo kulnobseg es par extra dolog. Koztuk a post launch dolgok is. Kozben meg a realy money craft mati vasarlas is meg lett cafolva.
Ugyhogy ha tenyleg lesz ilyen akkor Coinert lehet venni.
ME 3 sztorija nem volt rossz, de az ME 1-2 alapbol jobb volt nemcsoda hiszen azon egy iro dolgozott mig a 3-ra mar mas atvette a stafetat esa holgyemeny erosen eroltette a LGBT dolgokat is. Na mar most itt Drew Karpyshyn a story iro akinek a legtobb igeretes storyt koszonhetjuk. Persze ez se garancia a jo storyra, de igeretesebb mintha egy random iro lenne.
Amugy itt van par kep, hogy AngyJoe es a tobbi click bait content creator felreinformalasa mennyire tudja megvezetni a butabb embereket. Akik nem jarnak utana semminek es sajat velemenyuk sincsen.
Alapbol mar az a tevhit, hogy mas jatek finanszirozza a servereket egy masik jatekhoz eleg vicces. Gondolom a future contentet is ok aljak majd.
Alapbol itt latszik, hogy a kell tudas is hianyzik mivel az alert helmeteket amik full alap skinek osszehasonlitja egy teljes karakteres skinnel ami a Warframeben is fizetos. A legtobb B2P online jatek ami ehhez a stilushoz kozel van mind rendelkezik olyan shoppal, hogy skineket lehessen venni. Mivel az alap 60€ arbol nem lehet contentet csinalni fel ev mulva.
Szoval ez a par kep is azt bizonyitja, hogy a felinformacio is milyen hatassal van azokra akik megbiznak ezekben az emberkben. Akiknek tenyeket se kell bemutatniuk, hogy valami viralis legyen mert eleg a bizalom. Sot itt nem is Joe maga vegezte a szamitasokat hanem valaki kirakta a kepet redditre es abbol egy random emberke a hasara utve azt alittoa a 2000 Shard 20€ es ebbol indult ez az egesz fake news. Attol fuggetlenul 20€ egy ilyen skinert sok lenne az teny, de ezek az emberek a semmit allitottak be tenykent.
Tudod amikor BF meg társai szinthez képest. Átnyergel a valaha volt legjobb szerepjáték készítő cég, megmaradt része, fiatalokkal. Ebben semmi dicsőség nincs a nulla szinthez képest ők még jobb multi játékot csinálnak és még sztori is van benne. Mindezt csillagászati EA-s áron. Ebben semmi dicsőség nincs :) Erre egy forintot sem adok. Edit: Írhattam volna az ME3-t is ami szerintem az egyik legjobb sci-fi sztori amit láttam. Szólj majd ha ez jobb lesz. Utoljára szerkesztette: Although, 2019.01.30. 19:39:08
Akartam írni Ughly Joe kapcsán azért nem nagyon fog tévedni ismerve az EA árképzését. Igen ez a fórum mennyien hányféleképpen értelmezik. Pedig az alap egy rpghez a lenyűgöző sztori, jó karakterek, nem gagyi harcrendszer. És szerintem az is gondolkodni kelljen. Persze az akció-rpg az határmezsgye. Witcher 3 tökéletes példa. Karakterek történet 5*. A harcrendszer az kapa. Skyrim. Történet középszerű. Karakterek, középszer, harcrendszer középszer. De így is lehet nyerni. Fallout 4 történet már jobb, karakterek szintén jobbak. Harcrendszer még szarabb. DA3 karakterek nagyon jók történet jó. harcrendszer létező legszarabb.
EA elüldözött szinte mindenkit aki értet ehhez. Mondhatod Az Anthem nem lesz szarabb mint a DA3 összességében. Kétlem. Jó multi játék lesz mint a szuper kis videos srác, akit betettél, összegezte? Talán már nem annyira szar mint a korábbiak? Lehet. De ez a cég meg a béka segge alá ültetett Bio majd alkot valami jót mint a CD Projekt? Kétlem. De az is igaz volt, hogy tévedtem. :) Mikor kijön majd látni fogjuk ezek a seggfejek, még tudnak lépni jót.
A Forsaken szerintem siker volt a D2-höz. Kb az mentette meg az egész játékot. Én nem húznék ilyen éles határvonalat: egy jó kieg, dlc akár single akár multi játékhoz nagyon sokat tud dobni az élményen és az ilyenért én nem sajnálom a pénzt. Lényegében semmiért nem sajnálom a pénzt, ami olyasmit ad, ami megéri. Nem vagyok fillérbaszó, aki vagy ami megérdemli, arra nagyon sokat hajlandó vagyok költeni, de nem szeretem, ha átvágnak és lenyúlnak. És egy nyomorult reskin vagy mint a FO76-ban a kékszínű festék a power armorra 18 dollárért, az nekem átbaszás.
Monjuk en ev vege fele egy Year Pass bejelntesnek orulnek ha kihuzza addig a game. A Year Pass elobb nyitna fol a jovo evi Javelineket es kozmetikai cuccokat is tartalmazna. Esetleg lenne valami exkluziv is kozte mint a For Honor Year Passnal. Persze a Javelinek ingyen is feloldhatoak lennenek csak 1 vagy 2 hettel kesobb. Ezzel megint nem oszlana meg a player base es korrekt penzforras is lenne ha a kezdo ara 30€-40€ kozott lenne az egesz eves csomagra. Persze ehhez kene egy roadmap es egy stream ami bemutatja a dolgokat es a Javelinekrol megjelenes elott lennenek gameplay leleplezesek.
Sok multis játék már bebizonyította, hogy a fizetős DLC-k nem működnek, vagy megölik a játékot. Destiny erre jó példa, de ott vannak a Battlefieldek vagy a Battlefront is, ahol a DLC mapokra alig lehet játékosokat találni és az ember az eredeti mapokon reked, ha nem akar félig üres meccseken részt venni. Más játékok, mint az Overwatch, pedig tökéletes példái annak, hogy milyen jól működik az, ha kizárólag kozmetikai dolgokat lehet igazi pénzért venni és minden érdemleges újítás (mapok, karakterek, játékmódok, stb.) ingyenes frissítésként érkeznek a kozmetikai cuccok által befolyt nyereségnek köszönhetően.
Az Anthem esetében is mindenki akkor jár legjobban, ha kizárólag kozmetikai dolgokat lehet venni igazi pénzért, a fontosabb DLC-k pedig ingyenesen érkeznek. Ha ezek a kozmetikai cuccok sima játék során is megszerezhetőek, az még inkább nagy plusz.
Single játékok DLC-it pedig pont pont az első bekezdésben felsorolt dolgok miatt butaság egy multira kihegyezett játék DLC-ivel összehasonlítani. Utoljára szerkesztette: Evoluti0N, 2019.01.30. 16:44:14
En sem neveznem annak. A megfogalmazast kiegesziten az elemekkel kifejezessel, vagyis "az Anthem egy looter-shooter rpg ELEMEKKEL". En ezt hasznalnam.
Az RPG fogalmat pedig esely sincs definialni, mert kb olyan, mint a jo no/jo pasi kifejezes. Neked X, neki Y, nekem Z ugy, hogy egy dologban fogunk egyeterteni: egyikunk XYZ-je sem Zambo Jimmy/Kiszel Tunde. :) Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2019.01.30. 16:42:20
Demo addig volt jo amig nem barmoltak szet az agyatlan tarsak :D Amugy a mostani demora szerrintem nezzel ra mert lesz valami vasarnap. Egy probat meg meger foleg, hogy ez open demo lesz.
Lószart, mama. A te definíciód alapján a Call of Duty is RPG, mert ott is karaktert alakítasz, xp-t gyűjtesz, képességek is vannak, sőt még F betűt is nyomhatsz hogy pay your respect a temetésen. Tuti RPG, mi más. Ennél már csak a Far Cry nagyobb RPG, ahol aztán kész skill treek meg craftolás is van.
Ehhez képest ugye a nyomorult Planescape Tormentben anno nem volt felszerelésed se (nem tudtál még vértet sem felvenni!), nem tudtad a karaktered costumizálni, még nevet sem tudtál neki adni, sőt crafting sem volt. A te definíciód szerint az nem RPG. Ellenben a CoD ...
Az RPG nem a fejlődéstől RPG. Ma már minden játékban van "fejlődés", nem is attól RPG, hogy karaktert alakítasz, szerepet játszol, mert azt csinálod a Super Marión keresztül a Doomon át szinte minden játékban. Még a craftingolás sem tesz egy játékot RPG-vé, a craftingolás eleve nem is volt szerves része a régi CRPG-knek, egyik gold box játékban sem volt, de nem volt az IE játékokban sem. Az RPG lényege egész más, megbeszélhetjük valamikor, de nem akarom szétoffolni a topikot ezzel. Utoljára szerkesztette: lwb, 2019.01.30. 16:26:52
Altalanosagban az a 4 pont sok embernel kiveri a biztositekot. Pedig Year pass-t en is vennek 40€ kornyeken amit egy road mappal bemutatnanak, hogy mi lesz benne. En se szeretek olyanert fizetni ami nem eri meg az arat foleg nem skinert ami draga vagy otvarul nezki. Viszont ahogy mar irtam Joe is csak egy legbol kapott teoria alapjan lotte be az arat. Azt is irtam, hogy en is sokkallom azt az osszeget foleg egy olyan skinert hatenyleg annyi lenne az ara, de sokan vannak akik mar most az MTX ellen vannak, de a DLC-k meg legyenek ingyen. En ugyis premium accessel indulok eloszor is boven lesz idom megnezni milyen a game elesben is majd. Szoval ha erezni a content hianyt vagy az eros lehuzast vagy no supportot akkor is csak 15€ banja ha meg nem akkor johet a rendes game LoD verzioja.
Ennyi erővel a Mass Effect és a Witcherek se RPG-k :D Az Anthem looter-shooter RPG, ha tetszik neked, ha nem. Karaktert alakitasz, szerepet játszol, XP-t gyűjtesz, szintet lépsz, felszerelést, nyersanyagot gyűjtesz, craftolsz, és még a szövegeknél választási opciót kapsz, és még statok is vannak. Ugyhogy bőven rádzolgált az RPG feliratra. :) Zarache meg a többit leirta.
Angry Joe engem egyáltalán nem érdekel, egy csomó mindenben nem értek egyet vele és az ízlése is eltér az enyémtől, de ebben a dologban igaza van. Többször elmondja a videóban, hogy nyilván az egész még csak egy leak, feltételezés, nincs semmi konkrétum, mert a demóban ugye nem volt még rendes árazás (ez is megér egy misét mondjuk). Ettől még hasznos az ilyen video. Mert a kiadónak szól és nem a vásárlónak.
Azon se lepődnék meg, ha az EA/BW szándékosan szivárogtatta volna ki azt a képet, hogy tesztelje a közönséget, mekkora lesz a felháborodás.
Joe honnet is tudja, hogy a skin 20 dollar? Sehonnet o is arra a spekulaciora ugrott ra ami ott redditen volt, hogy 2000 Shardot centekre bontottak le es akkor 20 dollar az adott skin. Ha tenylegesen 20 dollar a skin az sok erte, de o es meg sokan masok kesz tenykent allitottak ezt amikor semilyen kezzelfoghato informacio nincsen rola. Sooot a Coin-ok szerrzeserol sincsen info, hogy mit mennyire nehez beszerezni, de helyette csinaltak egy rage videot tenyek nelkul. Sot azt is kihagyta Joe, hogy itt a skinek az adott javelinre bundlbe jonnek ergo mas skinekkel kombinalhatod, hogy egyedi hatast hozzal ki. Szoval nem akarom lehuzni Joet, de o is ragurott a hate bandwagonra anelkul, hogy kezzel foghato bizonyiteka lenne es az utobbi idoben os is szereti a click bait cimeket csinalni. Abban amugy mindenki egyet ert, hogy egy olyan ronda skinert foleg drag a 20 dollár ami nalunk 20€ lenne tutira, de a Shardok arat nem tudni.
A videoban amit linkeltem ez is benne van reszben es sok mas dolog is. Sajnos az a build is meg mindig nem a legfrisebb amit lathattunk, de mar igy is sok valtozas volt. Ott meg azt is megemlitettek, hogy nem csak az alliancebol es kihivasokbol johet Coin, de az NDA miatt tobbet igyse mutattak meg belole. Itt is egy video amiben jopar kulonbseget megemlitenek.
Annak a spekulációnak azért van alapja. A redditen megszólaló BW fejlesztő sem azt mondta, hogy ez a screen ez kamu, hanem hogy ez egy korábbi ötlet és még nem végleges, hogy ez lesz az ár. De ebből az is lejön, hogy egyszer valamikor legalább ötlet szintjén felmerült, hogy ez legyen az ár. Persze, sok még a spekuláció, nem tudjuk a shard/USD váltási árfolyamot sem, de azért nagyon ne lepődj meg, ha tényleg az lesz, amit a videóban is írnak: sokéves tapasztalat mondatja ezt az emberekkel.
Az ilyen videoknak pontosan az a haszna, hogy az emberek felháborodása eljusson a kiadóhoz és az a skin a végleges verzióben már ne 20 dollár legyen, hanem csak mondjuk 10 vagy 5. Ezen te is nyersz majd.
"1, No DLC because ppl hate that. 2, No Seasson Pass because ppl hate that. 3, No Sub because ppl gona cry in the corner. 4, No MTX for Cosmetic elements because ppl even rage on this."
Ezzel a listával nem értek egyet. DLC igenis kell. Egy nagy kaliberű, sok tartalmat adó DLC-t akár 40-50 dollárért is piacra lehet dobni. Senki nem sírt a Forsaken miatt sem, ahogy SP játéknál a Witcher 3 kiegjei miatt sem volt probléma. A season pass sem baj, a witcher 3-ban is volt, senkit nem zavart. A baj ott kezdődik, amikor a season pass nem fed le mindent, hanem csak a későbbi tartalmak egy részét. Erre is van sajnos példa a AAA játékok terén. Az előfizetési díj egy archaikus megoldás és nagyon kevés játék tudja megengedni ma magának, hogy ilyen modellel működni tudjon. A looter shooterek között egyik sem működik így, ha az anthem ezt próbálná, az a halálos ítélete lenne. A kozmetikai mtx-ek nem zavarnak, de a 20 dolláros atszínező skinek, azok igen. Legyen 5 dollár, az oké. 20, az k sok. Az a teljes játék árának egyharmada.
Egyébként vicces, hogy két kommentelővel szemben kell vitatkozzak azért, hogy majd a végleges verzióban ti kevesebbet fizessetek. Nekem őszintén mindegy, miattam 20 000 dollárt is beletolthatsz a játékba, ahogy a mobiljátékoknál szokás. Én 10 forintot nem adok ezért. Warframe-mel meg Destinyvel meg Divisionnel már ki looter shootereztem magam egy életre, a D2 már nem is érdekelt, ez sem érdekel. Minimál újítást tesz le az asztalra azokhoz képest és azok is kb egy hétig voltak csak érdekesek.
Hát, ha ez neked RPG, akkor ezzel az erővel a Destiny is RPG, a Warframe és a Division is.
A WoW egy MMO. Azok közül is azon kevesek egyike, amelyik még képes havidíj mellett működni. Sokan próbálkoztak új MMO-t indítani havidíjjal, aztán előbb-utóbb ugyanott kötöttek ki: ingyenesek lettek. Az új kiegek egy rakás új tartalmat is hoztak, senki nem sír, ha érdemi tartalomért kérnek pénzt. Pl. a Witcher 3 kiegjeiért sokan akárt a dupláját sem sajnáltuk volna. Amiért sírnak az a nyomorult skinek 20 dolláros árazása. Ahogy Joe is mondta: 5 dollár egy skinért, az oké. 20 dollár nem oké.
Na uj video es ez mar a Full verziobol persze a Day 1 patch nelkul. A videoban foleg az infok szolnak a Full-rol es nem a gameplay.
Olvastam a future contenteteket es jol hangzanak, de remelem 3-4 honpa utan azert lesz valami pvp benne. Valami GW 2 jellegu item balanszolt kulonbozo arenakkal. Lehet full pvp, de pvx modok is mert kell valami valtozatossag. Sot storyba illoen akar vaktoltenyekkel magyrazhato lenne a pvp :P
Persze, amúgy Destiny 2-ből a Gambitot copyzhstnák valamilyen formában, meg egy CtF, és sima deathmatch. Az elég lenne. Viszont már készül az első DLC is, ami egy új régiót ad a játékhoz, új szörnyek és eventek, meg változó időjárást/vihart, ami módosit a játékmeneten akkor. Hogy alapból mennyi lesz a tartalom azt meg meglátjuk, elvileg külön készültek rá.
Mar rahuztak erre a genrere a MMO Light jelzot es a Lobby MMO jelzot bizonyos MMO-s jellemvonasok miatt. Amugy igy PvP nelkul eleg nehez dolgok lesz a contentel mert ugye igy a playerek jobban daraljak majd.
Multi-coop, nem MMO. De egyetértek. Ennél barátibb mikrotranzakciós rendszert nem is kivánhatnánk. Aki akar költhet, előnye nem lesz belőle, és nem is zsákbamacska, mert tudod mit veszel. A fejlesztőknek pénz az ingyen kontent DLC-khez.
Az a gond, hogy a video amit AngryJoe csinalt kapasbol ugy inditott, hogy egy 60€ gamebe miert van ilyen. Viszont az a ulvoltozos kis agyaig nemjutott el, hogy ez egy MMO. Sokan sokaljak a 20€-os arat (koztuk en is mert az a skin nem volt olyan brutalis, hogy annyit is erjen), de az az ar is csak egy spekulaciobol ered miszerint egy Shard 1 cent szoval a 2000 Shard pontos arat se ismerjuk. Azok a tenyek is hianyoznak, hogy az Alliance system mennyit Coin-t tud kitermelni. Viszont a jatekban nem lesz fizetos story DLC sot tegnap a discordon megerositettek megint azt, hogy a jatekos bazist nem akarjak feldarabolni fizetos contentel. Ergo az MTX az egyetlen beveteli forrasa az MMO-nak ami eleg keves a folyamatos content kesziteshez. A MMO jatekokba meg sajnos laptolni kell a penzt ahhoz, hogy nyereseget terlmeljenek mert uj content nelkul az emberek raunnak es ezert szokott joljonni a PvP mert az end game content melett elutik ott az emberek a z idot. Viszont itt kezdeskor nem lesz PvP sot a Destinyn nevelkedett playerek erosen ellenzik is Redditen, hogy legyen benne PvP mert a Bungie toketlensegehez merik a balance problemakat. Szoval ha nincsen bevetel se pvp ami idohuzasnak jo akkor a jatek kihal. Ebben a jatekban nincsen havidij ami fixen termelne a penzt es a DLC-k is kizarva maradt az MTX ami a mozgato rugoja lesz a future contenteknek. Max azt tudom elkepzelni, hogy Year Passok lehetnek meg a Javelinek felnyitasahoz amivel elobb nyitod fel az adott Javelint mint az aki nem vette meg es persze par kozmetikai cucc is lenne a csomagban melle. Sokan akik raharapnak erre meg mindig ugy gondolkodnak, hogy egy AAA-s SP jatekrol van szo es ezert pofatlansag a MTX pedig semmi extrat nem ad neked a kulsodon kivul. Itt egy lista amit a jelenlegi playerek melett ell kell kerulni: 1, No DLC because ppl hate that. 2, No Seasson Pass because ppl hate that. 3, No Sub because ppl gona cry in the corner. 4, No MTX for Cosmetic elements because ppl even rage on this. Negy olyan dolog csak ami a future contentre termelne a penzt, de ebbol fixen harom nem lehet benne a negyediknel meg igy is megy a hiszti. Alapbol Joe is kiemelte ha f2p lenne a game akkor ok, de ez is csak azt bizonyitja, hogy neki sincsen lovese a kulonbozo jatektipusokrol csak a szokasos beszukult gondolkodas modot koveti. Az MTX mar 2005-2006 ota letezik elterjedten az MMO jatekokban es foleg a B2P kategoriaban voltak jelen.
Szoval a lenyeg az, hogy igen sok a 20€ egy olyan egyszeru skinert max egy legendary skinert ami rohadt jolz nez ki lehetne normalis, de sok embenel itt alapvetoen a MTX-el van bajuk. Amikor ez lenne az egyetlen penzforras a future contenthez. Persze amikor ezt is osszestive oda tolod valamelyi kagyatlan arcaba akkor vagy nem is reagal mert ugye nemtud mit vagy masra tereli a temat mert rendes valaszt nemtudsz kapni.
Nézetség generálás. Haterkedéssel könnyebb, egy objektiv videot kevesebben néznek meg, mert informatív, tényeket tartalmaz, ami sokaknak uncsi :) De ilyen a net. Mindenki verte a farkát, hogy új Metro játék, mikor mondták, hogy a Denuvo védi, akkor meg kezdődött a felesleges hiszti :D
Én csak az alfával játszottam az mondjuk tetszett, de nagyon kíváncsi vagyok a most következő public demora. Ha az ott látottak tetszenek akkor valszeg adok még egy utolsó utáni esélyt az EA-nak.
Én sem értem mi ez a hiszti. Persze soknak sok 20 dollár egy skinért, de ez sem egy kötelező dolog, hogy mindenképp meg kell venni.
Istenem. :D Ingame és fizetősrn is kiszedhető skinek lesznek, az árak nem véglegesek, ezt elmondták. A másik meg ott a WoW: 2 évente kieg 50-60€, havi elő fizu 13€, ingame shop mount 25€. Van vele gond? Nincs. Aki akarja megveszi, akinem nem. Itt is felesleges előre hisztizni.
Egyébként valamilyen mod az "RPG" szót kivehetné a cím alól. Ez nem RPG, ez egy looter shooter.
Akkor rosszul nézted, mert az a video nem arról szólt. Hanem arról, hogy ez a 20 dolláros skin is ott van az asztalon, amikor az EA és a BW azon agyal, hogy mi mennyibe kerüljön majd. És igen, most kell ezért verni a vészharangot, nem azután, hogy már kifizette érte mindenki a 60 dolláros árat, mert ez nem Fortnite vagy Warframe, ez egy teljesárú játék lesz. A 20 dolláros skinek meg még a F2P játékoknál is szokatlanul magasak, a teljesárúaknál elfogadhatatlanok.
A mikrotranzakciók tipikusan olyasmik, amiket mindig lehet módosítgatni: itt kár várni a hivatalos megjelenésre, amikor valami elfogadhatatlan felüti a fejét, akár pletyka szintjén is, azonnal el kell kezdeni zajt csinálni. Emiatt hátráltak meg a Battlefront 2-nél is. Ha nem elégedetlenkedik senki, akkor legközelebb nem 20, hanem 40 vagy 60 dollárért fogod a skineket venni. A kiadók tesztelik a piacot és elmennek a falig is, ha kell. Ha a fogyasztó nem védi meg magát, pofátlanul le fogják nyúlni.
Viszont ez az Engri Dzsó még mindig akkora gyökér. :D Most néztem meg egy videoját, hogy 20€ egy skin az Anthemben... Én nem értem miért követik ennyien ezt a megjátszott megmondó embert... Az már csak hab a tortán, hogy hisznek is neki. Ilyenről (árakról) megjelenés után kell beszélni, mikor látod a valódi árakat és rendszert, előre hisztizni/észt osztani egy még meg se jelent rendszerhez.
Jól tetted, én is így éreztem. Mondjuk a haterkedésben pont igaza volt :D Viszont Anthem front egy kicsit lemaradt infókkal.
Megneztem a videot es irtam is ala mert sok helyen nagyon hianyos es inkabb a EA vs Haterekrol volt szo benne mintsem a jatekrol. Nem volt rossz video, de foloslegesen volt ilyen hosszu mert az osszes informacio 5 percbe belefert volna a tobbi sallang volt.
Hat egyenlore a pilota skillek ugrottak, de lehet majd meg visszajonnek teljesen mas formaban. Viszont az uj egyedi componensek jonak tuntek nagyon csak igy lehet nehezebb lesz osszerakni a fullra maxolt buildeket amig nem lesz re roll az inscriptionre. Viszont ahogy neztem most demo alatt nem szabad betorni semilyen fegyvert mert erdemes a zold receptet kifarmolni veluk eloszor.
• A chat azert nincsen bent meg kezdeskor mivel 2019-ben jott egy uj jogszabaly, hogy milyen korulmenyeknek kell megfelelni ahhoz, hogy a kulonbozo gyengesegekben szenvedok is konnyen tudjak hasznalni. Mondtak is, hogy nem lesz startkor chat mert ehhez egy uj rendszert kell kifejleszteni ami a jogszabalyoknak megfelel es mindenki tudja rendesen hasznalni. • Freeplaynel kezdeskor 4 emberes lesz ez bovulhet illetve demoban korlatozott volt a terulet es a kinti lepegetok se voltak most bent. • Az eventes dolgot nemtudom az QoL change ami konnyen modosithato ha kell. • FPS dropok randomra jottek volt olyan akinek eros gep melett is volt es volt akiknek szinte hasonlo volt a gepuk es az egyik fps dropolt a masik nem.
Alapbol ez egy november kornyeki build sajnos amibol meg sok QoL is hianyzik. • A menuk es a map meg mindig nagyon konzolos es a mouse hasznalata nem olyan mint aminek lennie kene PC-n. • WQHD felbontasban a fullscreant nem kezeli nalam es sok masik playernel rendesen csak borderlessben. • A Sensitivity beallitasok is meg konzolosak ebben a buildben ezert nem lehet szazalekonkent allitani rendesen.
Vannak persze olyan dolgok is amik valtoztak azota pl ma tudtam meg, hogy a pilota skillek amik voltak ki kerultek a jatekbol most egy helyette egyedi componentsek kerultek be amivel maskeppen lehet szemelyre szabni a Javelineket. Azt is lehet tudni, hogy a tervezo asztalon van mar jo ideje 2 masik javelin is amirol nulla info van. A Guildekrol meg nem mondtak semmit illetve a Raidekrol is csak kesobb jon majd info. A Free Play letszam nohet mivel alapbol a 16 szemelyes hangar lobbyt is a playerek miatt csinaltak meg ami szinten lehet nagyobb is.
Kivancsian varom mennyire lesz content update majd mert a jatek alapjai jok, de ha nem lesz rendesen content es support mogotte akkor kar lesz erte, de eddig nagyon bejon foleg csapatban.
Én most ezektől a login és töltőképernyő dolgoktól eltekintve mondanám el az észrevételeimet, amik szerintem problémát okozhatnak később.
Kezdjük rögtön a multiplayer mivoltával. Nincs benne chat. Persze konzolon mondjuk, hogy oké, de PC-n azért elfért volna (konzolon is...), egyrészt nem mindenkinek van fixen 4 haverja akikkel discordra felmegy és dumálnak, vagy épp nem akar voice-ra felmenni, márpedig én úgy vettem észre, eléggé igényli a játék a kommunikációt. A másik a freeplay-es matchmaking. Ezt remélem nem gondolták komolyan, hogy összesen 4 ember fog tudni freeplayben játszani. Márpedig, úgy nézett ki, hogy belépek, bedob mellém squadba másik 3 embert és ennyi. Nem láttam a másik 3 embernél több embert freeplayben bolyongani, olyanokat se akik esetleg nem az én csapatomban lennének, ebből márpedig az jött le, hogy 4 emberrel lehet freeplayezni, aztán ennyi. Itt érdekesség az volt, hogy akikkel engem összematchelt azokat freeplayen belül viszont nem az én squadomba mutatta. Szóval teljesen összezavar ez az egész. xD Demoban azt sem láttam, hogy térképen jelezné az eventeket, max ha a közelében vagy, akkor észreveszed, hogy villog, márpedig randomokkal bent vagyok, akkor azok kb folyamat totál messze voltak tőlem és akkor itt jön megint az, hogy nincs chat, szólni se tudsz nekik, hogy event van. Úgyhogy remélem a teljesben minimum az, hogy térképen látszik az event és freeplayben nem csak 4 emberrel lehet együtt játszani, hanem 4 emberes squadokba lehet tömörülni freeplayen belül, ahol azért többen vannak. Bár az eventeken úgy vettem észre még le is lehet solozni, szóval lehet teljesen lényegtelen is, hányan vagyunk bent freeplayben. Csak ahogy néztem óriási a térkép, tényleg röhejes lenne, ha 4 emberrel vagy bent egy ekkora mapon. Fps droppok... PC-n oké, erős géped van, nyilván azon no para, de konzolon botrány egyelőre. Nekem sima ps4-em van azon is kipróbáltuk a játékot és külső helyszíneken, ha nagy harc van rettenetes az fps. Belső helyszíneken jobban bírja, de ezzel remélem kezdenek valamit, mert a látvány már így is elég szépen meg van vagdalva az alap konzolokon.
Egyelőre én ezeket látom problémának, ami mélyebbről gyökerezik, mint az ami most hétvégén volt. Azt simán elnézem, mert én még olyan multis játékot nem láttam, ahol első körben ne lettek volna problémák. Amúgy meg tetszik az alap elgondolás, látom benne azt, hogy el tudnék vele szöszölni, csak ha már azt mondták tanultak a Division meg a Destiny hiábáiból, akkor azért azt jó lenne tudni melyek voltak ezek a hibák, mert amiket felsoroltam egyelőre elég nagy problémák és az előző 2 említett játékban ezek meg vannak oldva. Pár hét van még a megjelenésig, én nagyon bizakodó vagyok, hogy a teljesben rengeteg dolog már máshogy lesz, vagy ha nem is minden klappol, de dolgoznak rajta megjelenés után, mert potenciál van benne, de egyelőre kusza minden.
Ne izgulj,másnál is ez van kb. 6 héttel ezelőtti build a demo,szóval nem friss,talán az open-re(Febr.1-3) lesz valami update,bár nem hiszem.... Nekem is vissza kellett venni az oc-t,mert nem akart normálisan futni....lásd: itt.
Ma pl. 2-órája próbálkozom, és eddig kb-25-30- crash, vagy freeze volt az összes "élményem" a játékban. A városba még betölt, ott fasza gyors is, de missiont képtelen vagyok indítani, legyen az public vagy solo...
És ha már bejutott végre a játékba, ott mindenkinek normálisan működik is ? Mert az első nap "apróbb szerverproblémái" után itt mindenki csak arról beszél hogy milyen fasza hogy végre játszik vele, tehát mindenkinek frankón működik is ??? Én biztosan akkor peches vagyok, nekem folyamatos crash-ek vannak, kidobál az asztalra missionok betöltése közben, vagy soha nem tölt be, kurva nagy lagg-ok vannak, ha néha betölt 3-ból 2-szer ki kell lépnem mert játszhatatlanul szaggat, ha nincs akkor néha mission végén "basz" ki az asztalra, azt bukom a loot-ot, stb... Talán ha 3-óra tiszta játékidőt produkált nálam a játék 3 nap alatt, meg kb. 9-10-órányi várakozást, meg vagy 300-újraindítást, LvL 12-őn tartok csak, talán ha öt tiszta problémamentes játékom volt...
Még mielőtt valaki írná: a gépem lazán viszi (vinné) a game-et még ultrán is, értek hozzá karbantartott, frissített, bármi más fut rajta mint az állat, és net-problémáim sincsenek. :)...
a Tank karakter szimplán nagyon durva ha valaki tud vele jatszani..