Jol foglaltad ossze. Annyi kieg, hogy wanted statusszal nem lesz gyorsutazas es az npck boltjaibol sem vasarolhatsz, kvazi magadra hagy a rendszer a tervek szerint.
néztem pár videót és itt végigolvastam a kommenteket
a PvP- nél lesz loot de csak junk-ot lehet elszedni caps-t, felszerelést nem
amit homályosan nyilatkoztak, hogy a PvP-nél ki lesz egyenlítve a harc egy alacsony szintű is megküzdhet egy magas szintűvel (hogy pontosan hogy arról nem nyilatkoztak)
ha gyilkolsz (hogy mi számít gyilkosságnak azt nem tudom) wannted leszel és egy csillaggal megjelölnek a térképen és vérdíjat tűznek ki a fejedre amit a saját caps-jaidból vonnak le levadászáskor lehet fejvadászkodni :)
ebben nem vagyok biztos de ha jól értem a respawn-olásnál te döntöd el hol éledj újra minél messzebb a halálodtól annál több caps-ba kerül így kiiktatva a respawn helyen campelő bunkókat
majd lehet venni dolgokat valódi pénzért de (elvileg) csak "kozmetikai" kiegészítőket itemeket nem
ja és a lőszernek is lesz súlya Utoljára szerkesztette: Irgum76, 2018.09.01. 17:06:21
> Én személy szerint nagyon sajnálom, hogy nem maradtak meg a jól bevált singleplayer game receptnél.
Megmaradnak, direkt hangsulyoztak ezerszer, hogy a FO76-tol fuggetlenul lesz Fallout 5., elotte lesz Starfield, TES VI, mind-mind single player. Ez csak egy probalkozas, egy spin off.
A tobbi kerdesedre lentebb van valasz: A bazisok eltunnek a szerverrol abban a masodpercben, ahogy kilepsz, es megjelennek abban a masodpercben, ahogy belepsz. Peldaul ha belepsz es valaki mar epitett a helyedre, fogod az egesz bazist es odebb lerakod valahol. Erre (is) van a C.A.M.P.
Epitkezes kozben nem all meg a vilag, ahogy VATS kozben sem lassul be, stb., ez online jatek, vagyis meglohetnek.
Leloni senki sem fog, az egesz pvp egy "van, de minek?" modszerrel van megoldva, legalabbis a hirek szerint, vagyis ha nem akarod, akkor csak kellemetlenkedni fog valaki, de nagyon nem tud szivatni, csak ha hagyod. Nyilvan kart tud tenni, sebezni tud, idegesiteni is tud, stb. de nem ut agyon egybol, mint a legtobb pvp-t engedelyezo survival jatekban - csak ha te is felveszed a kesztyut.
Soha nem játszottam MMO-t meg ilyesmiket, a Fallout nekem mindig a full singleplayer barangolós rpg volt. Nem igazán értem, hogy oldják meg, hogy pl amig az inventoryban kotorászok, rakosgatom a fejlesztési pontjaimat, építkező módban vagyok, hogyan megy tovább a multiplayer, lelőhetnek-e addig? Hova, hogyan csinál mentést, ha építettem egy települést azt hogy töltődik be, ha más is épített oda mikor egy másik szerveren játszott, mi lesz vagy hogy lesz? Mikor bemegyek egy épületben töltés képernyő van, addig mi van ha más is ott van, stb? Én személy szerint nagyon sajnálom, hogy nem maradtak meg a jól bevált singleplayer game receptnél. Annyi multi játék van, hogy Dunát lehet velük rekeszteni, ez maradhatott volt amilyen volt. A mai fiatalok meg úgyis a PUGB-t meg ilyesmiket tolnak.
Én csak azon húztam fel a szemöldököm, hogy annyira tapsikoltak ennek a rendszernek, holott ha ez így lesz bevezetve kb. semmit sem ér, még papíron se mutat jól. Egyébként nem zavar a PvP, mindig is PvP szerveren játszottam, minden mmo-ban, ahol volt ilyen. Az tetszik ha nem lősz vissza, akkor nincs full sebzés. Főleg a játékmenet lesz a fontos, hogy jól legyen megoldva. Érdekes questek, nyílt pályák legyenek. Aztán nem lesz ez a PvP annyira gond. Végül is ha csak egy tucat ellen van egy nagy pályán, akkor el lehet kerülni egymást. Aztán majd meglátjuk.
Reszemrol nem tudom, EGY percet sem lattunk a jatekbol, beta sincs, proba lehetoseg sincs a GC/E3/QC/stb esemenyeken, csak mindenfele fejlesztoi interjuk alapjan ismerjuk a dolgokat, illetve a terveket, igy baromira nehez mondani barmit is.
Akarmilyen szabalyokat is vezetsz be, mindig lesz aki megkeruli oket es szopat, legyen az GTA Online, legyen az Dark Zone a Divisionben (hasonlo elveken mukodik ott is a dolog), vagy barmelyik online survival, ahol nincs kulon pve-pvp szerver. Akarmit is talal ki a Bethesda, meg lesz talalva a kiskapu - konyorgom, mar te is a megkerulesen gondolkozol - nyilvan megelozesi szandekkal -, pedig a jatek nem hogy meg sem jelent, de meg a beta sem kezdodott el :D Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2018.08.23. 14:38:19
Érdekes lesz ez a puha PvP rendszer. Bár már látom, hogy orosz "barátaink" (persze nem csak ők), hogyan fogják ezt megkerülni. Ha jól értelmeztem, ha valakit úgy lőnek le, hogy az vissza se lő, akkor a gyilkos körözött lesz és mindenkinek megjelenik a térképen, XP-t nem tud majd szerezni. Nade, ha 2-3 ember partyban van, közülük valaki wanted lesz, lelövik a haverjai és máris folytathatják vagy majd akkor kezdenek el lövöldözni rád, amikor mobbal harcolsz, hogy a mob öljön meg. Rosszul gondolom?
Jogos, vegulis igen, ha igy kerdezted, hasznal a rendszer session/shard/instance/phase/barmit a tobb ezres jatekosok szetvalasztasara.
Viszont egy "instanceon" belul nem lesz kulon valasztva a pvp es pve - en erre akartam valaszolni :) -, omlesztve lesz belepakolva mindenki, pve, pvp, griefer, uj jatekos, regi jatekos, egyarant, aztan hajra. Kesobb nyilvan lesz majd varialas (haverok egy sessionbe, stb.), emiatt is nagyon varjak a zart betat, hogy beszabaduljon minden fajta jatekos es akkro kideruljon, mire nem figyeltek a jelenlegi fejlesztoi belso teszteken (pedig csak par vehemensebb oroszt kellene meghivni es hajra, mindjart kiderul hol es mi hibadzik) Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2018.08.20. 13:34:48
Igy van, 24-32 fo a terv, a beta alatt ez valtozhat, de egyszerre ennyien leszunk. Ugy kepzeld el, mint a GTA Online "sessionjeit", azzal is milliok jatszanak de egyszerre a terkepen csak max 20-30an.
Az egyik nyilatkozatban én azt hallottam, hogy egyszerre kb. egy tucat emberrel leszünk egy területen. Olyan játékot én még nem láttam, hogy több ezer játékos egy azonos területen tudna bármilyen játék kezelni. Lásd PUBG ott is sokára tudták megoldani, hogy az a 100 játékos egy azonos pályán legyen.
Csak multi resze van :) Multiban nincs instance, egy nagy kozos pvp-s terkepen leszel a tobbi jatekossal, akik barmikor megtamadhatnak, es ha viszonzod a tamadast, akkor megolhetnek (ha nem viszonzod, akkor is, bar akkor lassabban). NPC-k helyett robotok, holotapek, naplok, papirok, stb. adjak a kuldetest. Kereskedo, orvos, stb. NPC-k szerepet pedig a jatekosok, illetve altaluk uzemeltetett bolt/rendelo/stb. veszik at (ha tavol egy-egy altalunk odarakott robot lesz a vendor).
200 komment szuletett eddig, talan meg most erdemes visszaolvasni par oldalt, sokat beszeltunk pro es kontra az eddigi hirekrol, fejlemenyekrol. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2018.08.20. 12:27:51
A steam levesz 30%-ot a profitból tudtommal. Ez egy egyszeri eladásnál még bekalkulálható, de ilyen "game as service" izénél, mint a F76 lesz, ahol folyamatosak lesznek a tranzakciók, ott már fáj a Bethesdának és érthető is.
minden épkézláb fejlesztőcég és kiadó azon erőlködik hogy létrehozzák a saját steamjüket... valójában csak erőforrásokat, időt, és pénzt pocsékolnak.
Belépek, földobja az összes játékot oldalt ami elérhető, de olyan nincs hogy my games. Profil oldal mint olyan nem létezik. Barátokat nem lehett felvenni, legábbis nem találtam olyat hogy friends. A játék adatlapjánál csak egy leírás van meg play/install gomb, még a játékidőt sem fogja mutatni.
Összegezve: ez csak egy install shield wizard. Belépsz, telepíted, max ezen keresztűl indítod.
Beth kezdhetne ezzel valamit.
Egyetertek, igy a tiszta. :) Kosz az infot, ma meg nem neztem meg a friss hireket.
Lehetseges szempont, persze (bar ketlem, de mit ertek en a lovakhoz), de lassuk be, epeszu ember mar regen nem nezi a Steam vagy a Metacritic ertekeleseket, mert a birka modjara leszavazo ostoba emberek kicsinaltak azt is. IMDB-n is ez a helyzet, meghal egy kedvenc szereplo es megy a csurhe bombazni 1-esekkel.
Vannak ketsegeim a bethesda.net teherbirasat illetoen, de a betaban kiderul, mit tud a rendszer. Vagy mit nem tud :) Nekem hianyozni fog a steam, en megszoktam, a felesleges uj funkciok meg a fent emlitett semmire sem valo ertekelesi rendszer ellenere.
Meg nehéz lehúzni a Steam értékelési rendszerében egy játékot, ha nincs Steam-en. :) Nem rosszmájúságból, de a "játékosok" hajlamosak valami nem játékkal közvetlen kapcsolatos dolog miatt lehúzni egy játék értékelését. Bár lehet, hogy nagy ívben tennének rá, csak úgy megemlítettem.
Lehet, hogy kesobb megjelenik Steamen is. Ahogy jozan paraszti esszel is osszerakhato volt a tortenet, azert hagyjak ki eleinte a steamet a bulibol, mert nem akarnak egy harmadik felt bevonva kinlodni az elso, kritikus idoszakban, a folyamatosan erkezo frissitesekrol nem is beszelve, amelyet jobb, ha direkt ok kezelik, mint sem a steamen keresztul (is) kinlodjanak. Igy is lesz eleg gond :D. Mondjuk szerintem az ESO steames loginjai is kozrejatszhattak a dologban, mert bar mostansag mar nincs vele gond, 1-2 honapja eleg sok ember tepte a hajat az eu szerveren... Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2018.08.12. 19:00:44
Nyilvan szemelyes kedvencek mindig kivetelek, megelozendo a vitat :)
Lesz mikrotranzakcio, mar az E3-on elmondtak. Skinek, es nekem sincs ketsegem afelol, hogy a Fallout Shelter par dollaros Cratejeihez hasonloan itt is lesznek par dollaros random perk paklik. Sajnos idaig kurvult az osszes fejleszto.
Hat de itt is maguktol jonnek :) 50-es szintig tudod novelni a SPECIAL ertekeket, utana csak pontokat es perk lapokat/paklikat kapsz. Rengeteg lesz, sokkal tobb, mint amit normalis esetben hasznalna az ember, tobb szazat emlitettek.
A Perk kartyak erossegenek osszege nem lehet magasabb mint az adott S-P-E-C-I-A-L maximum erteke, igy aztan mindig merlegelni kell. Kicsit hasonlit a rendszer a Diablo III vagy az ESO fele skillek kivalasztasahoz, ahol hiaba van rengeteg (tobb szaz perk lesz), csak bizonyosokat tudsz egyszerre hasznalni, szituaciotol fuggoen cserelgeted majd.
Ja, a special poolt vágom. A keződértékeknél biztos épp wc-n voltam. :) Egyébként ha pénzért árulják (márpedig most elég nagy pénzben fogadnék, hogy azért fogják ...), akkor majd vonzóvá is teszik, különben senki nem fogja megvenni. Ha mást nem is, több opciót ad, esetleg olyan special értékekre is tehetsz kártyákat, amiket nem növeltél vagy amiből nem kaptál kártyát még rendes lépéskor. Az, hogy tudod őket bármikor variálni, az se mindegy. Ha rendes szintlépéskor egy melee only karaktert csináltál, de elkötöttél egy rakás pénzt paklikra és azért raktárban vagy sniper builded is, azzal máris sokkal erősebb leszel, mint az, aki csak az egyik irányba tudott fejlődni, mert nem vett paklikat.
Majd meglátjuk. Beta alatt biztos nem, mert ott sose szokott a store működni, de launch után biztosan. Nem lettem nyugodtabb a showcase után.
Akkor nem figyeltel :) Direkt volt tobb reszlet is a szintlepesrol. Az elso gameplay a lvl1-rol lvl2-re lepest mutatja (ahogy kijon a vaultbol a karakter). Ott az 1-1-1-1-1-1-1 SPECIAL-nal valasztja a Strenght, az lesz 2-es, es igy valasztotta a Gladiatort.
Picit a kartyajatekra hasonlo a dolog, minden SPECIAL erteknek lesz egy maximum erteke, ahogy eddig. Ez a max ertek hatarozza meg, hogy milyen eros kartyakat hasznalhatsz OSSZESEN. Vagyis egy 12-es Strength-tel (hasrautottem), hasznalhatsz harom darab 4-es erossegu perket, vagy ket 4-est meg mondjuk ket darab 2-est, stb.
#szerk: igen, tuti, hogy lesznek azonnai SPECIAL boost konyvek, kvesztek, stb., ebben en is biztos vagyok. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2018.08.11. 19:02:58
1-et kapsz szintenként, de gondolom az első szinten tehetsz többet is egy-egy special-re, nem mind 1-en kezd. Vagy legalábbis nem emlékszem ilyen infora a showcase-ből.
+ ha Fallout 4-ből indulunk ki, akkor akár még tárgyak is növelhetik a special értékeket ... Utoljára szerkesztette: lwb, 2018.08.11. 18:57:06
Csakhogy ha nem lesz eleg S(trength) pontod a SPECIAL-bol - marpedig szinten 1-1et kapsz - akkor nem tudod hasznalni a kartyat. Lvl1-en nem lehet 8-as erod, maximum lvl8-on, ha minden pontot a S-re tettel :)
Hogy erősebb legyél. A perk kártyák összeadódnak, ha elég magas a poolod az adott special képességben, akkor alacsony szinten erősebb lehetsz, mint a többiek. Pl. amit bemutattak, a gladiator kártya, ami +10% melee sebzést ad / kártya. Van 8-as erőd,akkor akár +80% sebzést is betolhatsz level 1-en.
Hát ezért. Remélem nem lesz pénzért, de szinte biztos, hogy lesz.
1 perc es QC2018, holnap massziv FO76 info varhato, elo streammel, elo AMA-gel, stb.
Hat, a legtobb survivalt kis tarsaggal vagy szoloban jatszom, igy nekem doszt eleg, ha lesz egy 24 fos szerver, elleszek egy ideig. A tobbi meg nem erdekel, aggodjon miatta az, akinek het anyja van. :)
Meg csak most lesz igazan kihasznalva :) Lesz itt meg olyan kopkodes es hiszti hogy ihaj, gyozzon az ember kimaradni belole es helyette jatekra koncentralni!
Most próbáltam előrendelni pc-re. A dobozost nem küldik el Magyarországra. Digitális pc verzió meg nincs?
Legutolso infok alapjan lesz. Majd csak a premiert kovetoen, nem egybol, lesz lehetoseg modokat hasznalni a szervereken (lasd Ark, Conan, Rust, stb.)
Viszont, mivel ott a Creation Club nevu szarsag, amely egyelore teszt jelleggel mukodik a FO4/SkyrimSE alatt (es szopatja a nepet a fagyasokkal), en tartok tole, hogy egy butitott editort fogunk kapni, mert a Bethesda elkepzelese valoszinuleg elsodlegesen a CClub hasznalata, es csak utana a tobbi. Ne legyen igazam persze, de egyre jobban tartok tole.
Jaja, frissult a FAQ is ezzel kapcsolatban. Tippre ugy lesz ez is valoszinuleg, mint a Shelter eseteben, elso evben bethnetes kliensbol, aztan amikor jon a mod support, akkor steames megjelenes a workshop+CClub parossal.
A Bethesda tegnap hivatalosan is megerősítette, hogy a hamarosan bétatesztelhető Fallout 76 nem lesz elérhető a Steamen vagy más egyéb hasonló oldalon. Kizárólag a Bethesda.neten keresztül lesz csak játszható a játék.
"Every human you meet in the game will be another player, but robots, intelligent ghouls and mutants also exist in the world." - Kezd tisztulni a kep ami az esetleges "npcket/quest givereket" illeti.
a The Guardian interjubol (a tobbi resze a szokasos ugyanazon kerdeseks es valaszok ezredik verzioja)
Igen pont ezért írtam, csakhogy tudjad van aki hálás érte :)
Hat, eddig ugyebar belso emberek, vagy meghivott spec vendegek jatszottak a jatekkal a belso/fejlesztoi tesztek soran, vagyis nem veristvanok vagy griefer ivanok keletrol, igy a betaban, amikor mar ok is raszabadulnak a vilagra es elkezdik a szokasos f*szsagaikat, akkor az alapjan valtozhat egy-ket pvp beallitas. De addig ugy fest, hogy pvpve kornyezet mellett tettek le a voksukat.
#166 Szora sem erdemes. Isten igazabol egy barati kozossegnek gyujtom az infokat, itt csak ujrahasznositom ezeket, hatha erdekelnek valakit itt is ezek az infok a rendkivul szkeptikus es negativ hangulat/fogadtatas ellenere is. :) Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2018.07.04. 08:17:27
Köszönöm Piszkos Fred, hogy összeszeded és kirakod ide a friss infokat, igazi áldás vagy a lusta embereknek mint amilyen én is vagyok. Aztán majd meglátjuk milyen lesz.
már én is inkább kellő távolságból figyelem az infókat e körül a... akármi is legyen ez a fallout76.
Hat, a jo hir mindenkinek, aki csalodott vagy duhos a FO76 bejelentese, stilusa es/vagy megoldasai miatt, hogy meg lett erositve a minap, LESZ Fallout 5 is (nyilvan jo par ev addig, de lesz), amely visszater majd a gyokerekhez (marmint a Bethesdashoz, nem a regihez) es az lesz a valodi "szamozott" folytatas.
Addig meg nem marad mas, mint ujrajatszani a korabbi reszeket, azt a lehetoseget nem veheti el senki senkitol. :)
A "solo jatek", mint lehetoseg tovabbra is azt jelenti, hogy a masik 23 emberrel EGYUTT, egy szerveren jatszol, csak egyedul, nem veluk kozoskodve. Majd csak akkor lehetsz teljesen egyedul, kvazi single player kornyezetben, ha a premier utan elindulnak ezek a (sajat) szerverek. De az meg odebb van, addig muszaj leszel online, tobbedmagaddal egyutt jatszani egy kvazi PvPvE kornyezetben.
Nyilvan a legtisztabb az lenne, mint midnen online survivalnal, hogy kulon szednek a pvp es pve dolgot, akar szerverekre. A gond itt az, hogy bar igy nevezzuk, de NEM lesznek szerverek, nem kotodsz egyetlen egy vilaghoz sem, barmikor mehetsz masikra, es viheted a bazisodat is. Ezert is votl arrol szo, hogy mi van akkor, ha belepsz es a bazisod helyre mar mar epitkezett. Mert ugyebar a bazisod is offline lesz (eltunik a vilagbol), amikor te kilepsz.
Hát ha van szoló mód, ahogy írtad is lejjebb, akkor oda megy aki nem akar másokkal játszani. Ha meg igen de nem rajong a kötetlen pvp-ért akkor esetleg pve szervert is lehetne csinálni ami nem egy mai találmány, akik meg szeretik a kihívásokat azoknak ott lenne az igazi pvp. Nem lehet a fenti 3 ízlést egy megoldással kiszolgálni de úgy látszik ezt erőltetik.
Nem tudom hogy fogjak elkerulni a sok gyokeret, akik az ilyen nyitott pvp vilagban elik ki a hetkoznapi eletben osszeszedett frusztracioikat, mert szerintem lehetetlen anelkul, hogy ne kenyszeritsd peldaul az egyszeri szolo jatekost olyanra, amelyet nem akar esetleg (gondolok itt csapatos jatekra, vagy extra vedelmi korokre, stb.). Azt latom, hogy probaljak korlatozni a pvp-s huncutsagokat, de akkor meg minek raknak bele pvpt? Csak hogy bokanrugjon az ellenfel, mert ha megol, mar wanted lesz es mindenki ot hajkurassza (nem jott be a Divisionban sem ez a fajta rogue agent dolog, csak jelzem).
Nem ertem egyelore a koncepciot, de lehet, hogy velem van a baj. :)
- Pvp-rol, wanted/bounty rendszerrol: Ha valaki megol valakit ugy, hogy azt a masik fel nem nagyon akarta, vagyis jelezte, hogy inkabb nem harcolna, akkor a gyilkos wanted statuszu lesz. Ekkor rakas korlatozas lep eletbe (peldaul nem hasznalhatja a fast travelt, stb.), illetve megjelenik a terkepen, igy mindenki lathatja merre is van. Ezen felul a wanted statuszu jatekos kvazi egy "boss" jellegu ellenfel lesz, amelyet erdemes levadaszni. A betakban fognak majd csiszolni azon, hogy meddig legyen ervenyben a korozott statusz, mit erjen ha levadassza valaki, vagy mit kell elkovetni, hogy azza valjon valaki. - Egyetlen egy kuldetes sem lesz pvp alapu, es ahogy volt mar szo rola, minden szolozhato, vagy akar 4 fovel is letudhato csapatban. A lenyeg, hogy a pve es a pvp oldal teljesen fuggetlen egymastol, nincs rakenyszeritve senki sem arra, hogy harcoljon masik jatekossal, ha nem akar. - van sajat stash/bank, amelyet csak mi erhetunk el. - nem lesz olyan dlc, amely hianya esetleg megakadalyozna ket jatekos eseteben az egyutt jatszas lehetoseget. Illetve, a dlck tartalma (kozmetikai dlc) megszerezheto ingame shopban (gondolom bottlecapert) vagy osszekukazhatoak a jatekban is (gondolom skinek, stilusok, stb.). Csak kozmetikai cuccok lesznek elerhetoek, eszuk agaban sincs olyat kinalni a jelek szerint, hogy a p2w akar csak egy pillanatra felmeruljon. - Kb havonta jonnek majd frissitesek, esemenyek, valtoztatasok, unnepek, stb, hogy a vilag dinamikusan valtozzon.
Egy kis info: - lesz fast travel. - Aki kereskedo akar lenni, az epit egy kis kioszkot valamelyik forgalmasabb csomopontba es vagy kiall o maga arulni, vagy beallit a pult moge egy robotot es az fog arulni helyette. - MINDENT el lehet adni a jatekban masik jatekosnak, a kuldeteshez kapcsolodo targyakat leszamitva. - Egyuttal mindent (is) at lehet adni a masik jatekosnak (nyersanyagot, fegyvert, pancelt, stb.). Hogy interakcioval vagy a regi diablo fele ledobom a foldre es vidd modszerre, nem tudni, de nem nagyon lesznek BOP targyak egyelore. - Megerositette Todd, hogy a bazist tenyleg barmikor atkoltoztethetjuk mashova, ha jobb helyet talaltunk, illetve login utan tenyleg eltunik. Nincs esely a griefereknek sem elzarni vagy blokkolni bizonyos teruleteket, mert ahogy kilepnek, a bazis/blokk eltunik. Illetve, barki sebezheti a masik jatekos bazisat, bar nem jellemzo, de ha muszaj, akkor muszaj. A javitas, ahogy korabban is volt mar szo rola, olcso lesz, nem lesz hiszti belole (bar akkor meg minek ugyebar). - Ugy fest a nyilatkozatok alapjan (de ez nincs megerositve), hogy a bazisepitos cuccbol csak egy lesz, vagyis csak egy bazisunk lehet, nem sok kicsi mindenfele. - Lesz ra lehetoseg, aki ilyennel akar elni, hogy a sajat bazisunkra becsalogatunk embert, majd razarjuk a kaput, ketrecet, ajtot, barmit, kvazi foglyul ejtjuk. Mivel a bazis (vagy annak eleme) sebezheto/tamadhato, igy csak ideiglenesen lehetunk foglyok, elobb vagy utobb kiszabadulnk, nem jarunk ugy, mint mas survival jatek ketreceibe dugott jatekos :) - A premier utan lesznek olyan szerverek/phase/instanceolt/stb vilagok is, ahol csak MI egyedul vagyunk a vilagban, teljesen szolo modban, vagy akar haverokat athivva coop jatekra. Ezeken akar modokat is hasznalhatunk majd, ugy alakitva a jatekot es a vilagot, ahogy akarjuk. Errol volt mar szo a sajat szerverek erkezesenek bejelentesekor. - Valtozatos idojaras es ejszaka/nappal valtakozas is lesz, bar az lenne a meglepo, ha 2018-ban nem lenne. - Adja magat a Battle Royal lehetosege, mert manapsag a csapbol is az folyik, de egyelore az alapjatekot akarjak, hogy tokeletesen menjen (vagy legalabbis kevesbe bugosan, mitn a Bugthesda eddigi jatekai a premiereken), aztan a kesobbiekben minden elkepzelheto. - Beta utan lehet, hogy nem lesz wipe, hanem viszi mindenki tovabb a karriert, bar ez nagy faszsag lenne, mind technikai ertelemben, mint fair play szempontjabol. Meg akkor is, ha nem lesz senki sem szerverhez kotve s barki jatszhat barkivel, barhol, de nah... Ez sincs persze kobe vesve.
Sajnos ez a regi video meg az E3-rol, egy kepkocka ujdonsag nincs benne. Lassan johetne valami uj gameplay, mert ezek leragott csontok, az osszes jelenetet mar analizalta mindenki, kvazi a BE3-as prezi egy-egy par perces bejatszasai/szegmensei onalloan kirakva youtubera.
Kizarolag multi, amely szolozva is jathszato (lasd barmelyik online survival jatekot), de NEM SINGLE, vagyis mindig, minden esetben masokkal egyutt fogsz egy "szerveren" jatszani. Kesobb erkezik majd privat szerver beallitas/berles lehetosege (szinten lasd a tobbi online survival jatekot), de addig csak es kizarolag online jatszhatsz, kozos 24 fos szervereken.
"A fejlesztők ígérete szerint akár egyedül, akár barátainkkal közösen fedezzük fel a pusztaságot, rengeteg szórakozásban lesz részünk." Akkor most mi van? Multi? Nem multi? Onlájn? Offlájn?
Sok (valoszinuleg egy kockanyi sem) uj kepsor nincs benne. :)
Dehogy, a Fallout névre szükségük van. Még a végén nem vennék meg páran már csak a név miatt is. :d
E3-on egy sved magazin is csinalt interjut Pete Hinesszal es rakerdeztek az atom ledobas dologra.
02:30 utan “When a nuke is coming in on an area of the map, the people there will get notified. So, you can stand there and not do anything, but you could also get the hell out of the way and then you won’t get nuked.”
Ertheto meg minden persze, de nah, en a fakezu potyafrag is azt mondom, hogy ez mar igy kezd nagyon enyhe lenni. Meg 1-2 interju, 1-2 beta visszajelzes es siman pve kornyezet lesz itt... Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2018.06.21. 23:43:34
:D
Nem tudom milyen lesz. En anyira belehabarodtam az online survival jatekokbra az utobbi 1-2 evben, hogy igy mar akkor is orulni fogok, ha egy Ark/Conan/DayZ "klont" kapok Fallout targyakkal es skinekkel :)
Egyebkent nekem az jon le - de lehet, hogy tevedek -, hogy teljesen sandbox elmenyt akarnak, hasonlo jelleggel, mint anno az SWG/UO korszakban. Peldaul a legujabb pletya/teoria az, hogy meg a Fallout jatekok ikonikus radioallomasait is jatekosok fogjak uzemeltetni, ok gyujtik ossze a lemezeket, csinalnak sajat adot es azt fogod tudni majd hallgatni X km-s korzetben. A lemezek a regi, pre-nuke idoszakbol szarmaznak, es minel tobbet kalandozol es felfedezel, annal nagyobb valasztekod lesz. Es az eddigiek alapjan minden megoldas erre fog hajazni (kereskedelem, milicia, stb.)