- Pvp-rol, wanted/bounty rendszerrol: Ha valaki megol valakit ugy, hogy azt a masik fel nem nagyon akarta, vagyis jelezte, hogy inkabb nem harcolna, akkor a gyilkos wanted statuszu lesz. Ekkor rakas korlatozas lep eletbe (peldaul nem hasznalhatja a fast travelt, stb.), illetve megjelenik a terkepen, igy mindenki lathatja merre is van. Ezen felul a wanted statuszu jatekos kvazi egy "boss" jellegu ellenfel lesz, amelyet erdemes levadaszni. A betakban fognak majd csiszolni azon, hogy meddig legyen ervenyben a korozott statusz, mit erjen ha levadassza valaki, vagy mit kell elkovetni, hogy azza valjon valaki.
- Egyetlen egy kuldetes sem lesz pvp alapu, es ahogy volt mar szo rola, minden szolozhato, vagy akar 4 fovel is letudhato csapatban. A lenyeg, hogy a pve es a pvp oldal teljesen fuggetlen egymastol, nincs rakenyszeritve senki sem arra, hogy harcoljon masik jatekossal, ha nem akar.
- van sajat stash/bank, amelyet csak mi erhetunk el.
- nem lesz olyan dlc, amely hianya esetleg megakadalyozna ket jatekos eseteben az egyutt jatszas lehetoseget. Illetve, a dlck tartalma (kozmetikai dlc) megszerezheto ingame shopban (gondolom bottlecapert) vagy osszekukazhatoak a jatekban is (gondolom skinek, stilusok, stb.). Csak kozmetikai cuccok lesznek elerhetoek, eszuk agaban sincs olyat kinalni a jelek szerint, hogy a p2w akar csak egy pillanatra felmeruljon.
- Kb havonta jonnek majd frissitesek, esemenyek, valtoztatasok, unnepek, stb, hogy a vilag dinamikusan valtozzon.