Hat, pcn sem lesz szebb, foleg nem 720-ban :) Ugyanaz a motor, mint a FO4, csak kapott egy kis feny upgradet es kesz. Csodat ne varjon senki sem, foleg ne olyan kepeket mozgas kozben, mint a ma kozreadott 15-16 promo kep.
Ez tök jó meg minden, de ez így ebben a formában, npc-k nélkül béna. Az meg hogy a játékosok alkotnák ezeket a frakciókat szintén bullshit. Látod thejózsi498-at kijönni a vaultból, pár órával később meg már Responder lesz?
Megoldható lett volna ha karakter generálásnál frakciót is választhanál: lehetnél responder, enklávés, vault lakó stb. Más lenne a bázis, kezdési helyszín, más előnyök, más fegyverzet, más perkek. Akár más célok (quest line)
Annyi lehetőség lett volna a játékban, ami érdekessé tette volna, de úgy látszik a bethesdáéknál nincs kreatív részleg.
Varjuk meg az elso 10+ oras jatek utani tapasztalatokat, mert reszemrol nem tudom, nem probaltam, nem ismerem. De, ha mas nem, akkor legkesobb 6 nap mulva megmondom, addig reszemrol marad a varakozas - jobb hijan :)
én igen igaz olyan voltam mint a mosott szar délelőtt betont törtem samuval du meg próbáltam aludni éjfélig de nem sikerült volt egy egy órás kiesés 3-4-ig de sikerült eljutnom a 4. szintre úgy, hogy a main küldetést csináltam de csak septében mert rengeteg infó van és ha azt mind végig nyálazom akkor kb ott tartanák, hogy tök sok mindent tudok az első szinten úgyhogy kaptam perk paklit speciálal még várok aszerint osztom el milyen perkeket fogok kapni néztem tweetert van aki már power armorban feszít van akinek már van nuke kódja én azt hittem itt is az erő kell a sok szar cipeléshez de nagyon fontos a kaja, pia ellátás ráadásul szinte minden rádióaktív úgyhogy jól jönnek azok a perkek amik ezt csökkentik illetve több kaját tudsz lootolni sajnos a campet már nem volt időm/alapanyagom kipróbálni pedig ha jól láttam ott víztisztítót is le lehet tenni illetve lehet, hogy ott lehet babot termeszteni legközelebb legalább egy padlót meg egy hálózsákot lerakok Utoljára szerkesztette: Irgum76, 2018.10.24. 10:39:18
Elvileg - egy idiota dontes alapjan - nem lehet ujraosztani a SPECIAL pontokat. Ez meg mindig igy van? A legtobb online survivalban azert van erre lehetoseg, meg ha meg is kell dolgozni egy-egy "emlekeket kitorlo" italert, kajaert, stb.
nem tudom de szerintem nem lehet utoljára a még az S3-as (vagy milyen game show volt) hangzott el, hogy csak 20. szintig lehet pakolni speciált és az úgy is marad
Marmint ugy ertettem a kerdest, hogy nezted e, tooltip/loadin screenes "hint" irta e, stb. . Mert az elozetes infokat ismerjuk, az oke, de most, hogy van egy ertelmes tesztelo is (TE), a sok idiota streamer helyett, es uj klienst kapott a jelenlegi b.e.t.a., igy gondoltam rakerdezek, hatha nezted ezeket. Vagy, ha nem, akkor a kovetkezo sessionben megnezhetned :) (mert valahol bizok benne, hogy valtozik ez a velemeny es lehet majd ujraosztani, modositani)
annyira értelmes nem vagyok a gladiátor kártyát is csak az utolsó órában tettem be mert akkor jöttem rá, hogy oké nálam van de nem aktív :D most egyenlőre mentem a sodrással ahogy szoktam, hogy a játék megismertessen a lehetőségekkel meg ez a 4 óra amiből 3 lett a leállás miatt relatív kevés idő ehhez a játékhoz rengeteg a mellékküldetés gyakorlatilag minden cetli minden terminál ad valamit és baromi sok ilyen van, eventek, drop box-ok a drop boxok nagyon klafák rengeteg cuccot ad én 3-at találtam igaz az első fent akad egy fán úgyhogy nem lehetett kilootolni de a másik kettő kárpótolt érte és mint írtam órákig lehetne a terminálokon kutakodni plusz 5-10 perces holo tapek
Én végignéztem (értsd: minden másodpercét) egy videót az XBO B.E.T.A.-ról, közben néztem mellette a chat-falat. Hát az emberek panaszkodnak, de nem értem, miért.
Előre ki volt jelentve, hogy nem lesznek human NPC-k, ezt be is tartották, mégis mindenki sokkot kapott, hogy milyen rossz. Szerintem hozza a hangulatát, mert ugye első vault, ami megnyílik, pár ember volt kinn előtte, de őket megölte a sugárzás, állatok, egyéb katasztrófa, így a tényleges ember élőlények azok a valós emberek, akik velünk együtt szabadultak ki a vaultból.
Az, hogy emellett a történetet holotape-ekből és jegyzetekből lehet megtudni, szerintem szintén pozitív, mert nem a négylehetőséges lutri válaszokkal telespékelt dialógusok vannak, hanem mint egy katasztrófa helyszínére megérkezve a nyomokból lehet a történtekre következtetni. Olvasni kell igen, de ez egy akció-szerepjáték, a Fallout 1, 2-ben is tömérdek olvasás volt, (a tactics-ot nem veszem most ide), a 3, 4-ben kevesebb, de akit érdekelt a sztori, annak szintén kellett a dialógusokat, számítógép-jegyzeteket olvasni. Akit nem érdekel a történet, az meg ugyan úgy csak felveheti a jegyzeteket olvasás nélkül, küldit úgyis kap..
A látványvilágot azért nem bánom, hogy nem húzták fel ultrára, mert így akinek a F4 is elfut, annak ez is elfog, ergó nagyobb a célközönség. Így is javítottak valamelyest rajta a 4-éhez képest.
Vannak benne olyan dolgok, amivel ténylegesen nem értek egyet, de szerintem idővel javítani fogják. Ilyen például az, hogy bejött az éhség és szomjúság (ez egy plusz realitás-elem), viszont nem lehet az inventory-ban étel-ital szerint rendezni az Aid fület.
Ami nagyon pozitív, hogy vannak event-ök, daily és weekly challenge-ek, hogy lehet fegyvert craftolni (nem csak meglévőt upgrade-elni), a craftolási tudásod alapvető az elején, tervrajzokat kell gyűjtened, vagy meglévőt szétbontani ahhoz, hogy megtanulj újat.
Amihez hozzá kell szokni, hogy nincs szünet, pipboy != pause és hogy a V.A.T.S. nem lassít. De ez érthető, hiszen online a játék. Aki egy Fallout 4 folytatást várt, annak lehet most rossz, de aki egy Fallout atmoszférában játszódó, kvázi built-from-scratch online akció-szerepjátékra készül(t) fel, annak szerintem ez egy nagyon jó kis játék lesz.
A videót nézve jót szórakoztam, szóval szerintem a játékot játszva is jól fogok.
Ui: ez az én szerény véleményem, mindenkinek van joga máshogy látni :)
Azért az nem teljesen igaz hogy elfut F4es konfigurációval. Épp néztem a min. rendszerkövetelményt, és kéne új vidkártya hozzá, miközben F4 símán megy nálam (ok, nem full grafikán, azt elismerem, de nincs szaggatás, akadás) Utoljára szerkesztette: Kroki105, 2018.10.24. 17:19:43
"Your trip to Appalachia continues this weekend with the #Fallout76 B.E.T.A. on Xbox One: Saturday, October 27th – 5 PM Eastern – 7 PM Eastern."
nesze neked 2 hetes béta 4-8 órával...
Nem jo hir. :(
Gondolom a konzol zart rendszeren nem olyan egyszeru egy-egy gyors peccst vegigverni, mire azt hitelesitik, stb., illetve amig a tegnapi visszajelzesek alapjan javitanak ezt azt - na, az kb. ennyi ido.
- Saturday, Oct. 27 - 5pm ET to 7pm ET - Sunday, Oct. 28 - 12pm ET to 2pm ET
Na most ebbol kiindulva, a PC-s beta a hosszu hetvegere esik, de szerintem nem mondom le a programjaimat, mert sanszos, hogy ott sem lesz sokkal hosszabb egy-egy session :)
Team needs time between some of these to fix issues. Two hour window on a weekend during a time that works for most territories will help really stress test game with most people in the shortest window. Something that wanted to do for this weekend to try to break things. Stress relies on maximizing concurrency. Not letting people casually come in whenever. Later test will likely be longer. They needed this now to really force lots of folks in a very small window.
Remélem az Xbox One tesztekkel javítanak olyat a netcode-on, vagy a klienseken, amit már átültetnek PC-re is, így ott már eleve jobb lesz. Bár jó lenne, ha kiderülnének már a PC tesztek idejei, mert úgy szervezném a programom :D
Az Eu szerverekről van valamilyen info ? Utoljára szerkesztette: aemus, 2018.10.25. 09:55:40
Hat hja, furcsanak tunhet a dolog egy picit sok embernek, nem teljesen alaptalanul, de...
Ha ugy nezzuk, akkor a 5-6 nap alatt osszesen 8 oranyi teszt lehetosege egy viccnek tunik (valahol az is). Hab a tortan, hogy az EU jatekosok szamara marha kedvezotlen idopontban - bar a jovobeni tesztek mas, baratibb idoben lesznek, ezt mar bejelentettek.
De, ha a terheleses/stress tesztek jelleget es mukodeset, jelentoseget nezed, akkor teljesen jogos, hogy a fejleszto celja azt letesztelni, hogy a premierkor, vagy nagyobb eventeknel a szerverekre zudulo nagy szamu jatekosokat hogy tudja kezelni (majd) a rendszer. Ezt pedig csak ugy tudod megcsinalni, ha biztosra megy, vagyis biztositod magad szamara azt, hogy tenyleg sokan probaljanak bejutni, egyszerre, egy idoben. Erre totalisan alkalmas a tesztek elso napja, hiszen mindenki kivancsi, midnenki be akar jutni es meg akarja nezni.
Az mar mas kerdes, hogy ez elso 4 oras session (amibol volt 1 ora downtime) biztos, hogy sok embernel csapta ki a biztositekot, foleg azoknal, akik a regi ertelembe vett early accesst vartak (lasd a twitter kommenteket, a lentebbi linkben, vagy barmelyik kozossegi platformot).
A kesobbi teszteken nem biztos, hogy mindenki visszater, hogy lesz akkora tomeg, stb.
#424 Hines irta (tegnap be is vagtam ide), hogy a kesobbi teszteken mar hosszabb sessionok lesznek varhatoan. Bizok benne en is, hogy a mostani konzolos teszt alapjan a PC-s klienst es rendszert is tudjak majd frissiteni, es nem kell a jovo heten ujra vegigcsinalni mindezt. Bar nekem speciel eleg lenne most 1-2 ora is, az elso benyomas mellett a jatek alapjaira vagyok elsosorban kivancsi, mennyit es mi valtozott, jo vagy rossz iranyban, stb. - a tobbi tobb szaz ora kontentre lesz idom kesobb.
valaki kisegítene? tufa vagyok az időzónákhoz ezek mikor is lesznek magyar idő szerint? - Saturday, Oct. 27 - 5pm ET to 7pm ET - Sunday, Oct. 28 - 12pm ET to 2pm ET
- Saturday, Oct. 27 - 5pm ET to 7pm ET szombat 23:00-01:00
- Sunday, Oct. 28 - 12pm ET to 2pm ET vasarnap 18:00-20:00
Bar most lesz a hetvegen vmikor az oraatallitas, de fejbol meg nem mondom mikor :) Az lehet, hogy -1/+1 orat jelent vmelyiknel. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2018.10.25. 10:59:09
köszi szépen az óraátállítás aszem vasárnap hajnali 2-3-kór szokott lenni de, hogy mikor merre tekergetik szintén tufa vagyok Utoljára szerkesztette: Irgum76, 2018.10.25. 11:05:00
A szombatit nem érinti éppen pont, a vasárnapi lehet, hogy így 17:00-19:00 között lesz, majd figyelni kell annak, akit érint.
Oda se neki, ha megszavazzák, most lesz utoljára, meg tavasszal, utána meg nem:) Én úgy jegyeztem meg azt hiszem annak idején, hogy a hőmérséklethez kötöttem: márciusban melegszik az idő (elvileg), az óra is többet fog mutatni (előre). Októberben hűl az idő (elvileg), az óra is kevesebbet mutat (vissza).
Fallout 76 (minimum): Requires 64-bit processor and operating system OS: Windows 7/8/10 (64-bit OS required) Processor: Intel Core i7 4790 3.6 GHz/AMD Ryzen 3 1300X 3.5 GHz or equivalent Graphics: NVIDIA GTX 780 3GB/AMD Radeon R9 285 2GB or equivalent Memory: 8 GB RAM Storage: 60 GB of free disk space
Fallout 76 (recommended): Requires 64-bit processor and operating system OS: Windows 7/8.1/10 Processor: Intel Core i7-4790 3.6 GHz / AMD Ryzen 5 1500X 3.5 GHz Graphics: Nvidia GTX 970 4GB / AMD R9 290X 4GB Memory: 8 GB RAM Storage: 60 GB of free disk space
Procinal nem vittek tulzasba a variaciot minimumra meg ajanlottra :D Viszont en akkor kiszaltam a bulibol, i5-tel igy jartam... Marad a Conan. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2018.10.25. 18:48:09
Nem hiszem hogy ezt komolyan kell venni.. elég erősen tökön lőnék magukat ha az i7nél gyengébb géppel rendelkezők nem tudnának játszani vele.
i5 biztosan hogy elég lesz.... semmi amit eddig láttunk nem indokolja azt hogy egy gép ami elbírt a fallout 4el az ne tudna elbírni ezzel. Utoljára szerkesztette: lammaer, 2018.10.25. 18:58:33
nekem azért ajánlotta haver az xboxot mert akkor nem kell tápolnom a PC-t kb ugyanannyiért és így biztos fut a játék simán használtan 35 körül volt az xbox mondjuk az irányítás kontrolerrel elég nehézkes nekem
Sokszor kibeszéltük már, az egy dolog hogy egy konzol olcsóbb lehet, de ha nincsenek raja olyan játékok amik engem érdekelnek, akkor a hajamra kenhetem hogy olcsó.
semmi nyominger nincs benne. néha a grafika még jobb is mint PC. lásd God of war, Horizon Zero dawn. pl... Billentyű ha hiányzik, vegyél Boxot, jövő hónaptól engedélyezve lesz a Bill-egér Rengeteg hatványozottan jobb game van PS re, pedig én is High end PC tulaj IS vagyok. ami meg multiplatform, az meg van PS en is legtöbbször. Utoljára szerkesztette: gregoryan, 2018.10.25. 20:43:23
Jovore jon. Venni kell PC-t es konzolt, a mai hivatalosan kozolt atlagfizetesekbol gyerekjatek, pikk-pakk megvan a konzol is es a 2-3 evenkenti szuksegszeru pc ugrade is.
Ahogy én láttam a videók alapján, a játék a 2015-ben megjelent Fallout 4 motorját használja. Nem hinném hogy a valós gépigénye nagyobb lenne mint a Fallout 4 volt.
Ez baromira nem igaz, hogy jobb a grafika. Havernak Ps4 pro-ja van, valahányszor járok nála mindig konstatálom, hogy jobb ha nem veszek konzolt. Meg az, hogy vagy 4K vagy 60 fps szintén vicc, sok játéknál még az fps limitet se tudja tartani. Az irányításról nem is beszélve stratégia, FPS, MMO szinten sokkal jobb az egér bill. kombó. Dead Cellben is jobb vagyok billentyűzettel, mint controlerrel. Aki a billentyűzetet nyúzza 20 éve, annak egyszerűen nem opció a controller. Az meg, hogy rá lehet kötni konzolra is nem érdekel mert pont azt a részét veszti el tőle a konzol, amiért meg lehetne venni (kanapéról játszani többen együtt). Utoljára szerkesztette: ToxiMaxi, 2018.10.26. 08:26:58
The #Fallout76 B.E.T.A. is now available to pre-load on PC and PlayStation 4. Prepare for your exit of Vault 76 ahead of the October 30th B.E.T.A. start!
Lokalizációk között elég sok nyelv szerepel, köztük a magyar is. Nem lenne rossz, bár remélem akkor normális fordítást kap nem úgy mint sok játék ahol inkább angolra váltok mert nem értem mit ír magyarul :D
Minden tiszteletem mellett mondom, hogy szerintem valamivel osszekeverted. Nem lesz magyar nyelv.
#Fallout76 takes place in WV, but we’re supporting languages worldwide.
Full Localization: English French German Italian Spanish Japanese
Game Interface/Text Support only: Russian Polish Spanish Mexican Brazilian Portugese Chinese (Traditional)
Mindent meg lehet tanulni, a kontrollert is. Én is 20 év után álltam át a x360-ra, persze a pc is megmaradt. Még fps-eket is lehet élvezni, de az tény, hogy ott azért nem egyszerű a dolog. De mondjuk egy olyan játék, mint pl. az RDR2, ahol autoaim van, ott nem zavaró a kontroller. Cserébe fetrenghetsz a kanapén és nem kell a monitorba beleülni meg az egér fölé görnyedni. Van a konzolnak előnye. Nem cseréli le a pécét, de itt-ott kiegészíti. Ha valaki megteheti, érdemes mindkettőt fenntartani. Nyilván ps4-et és nem boxot, ha már van pc-d.
A grafikát nem lehet összehasonlítani pc-vel. Pl. Uncharted 4-et mivel hasonlítod össze? Hasonló sincs pc-n.
Nézem a béta streameket és csak nekem fura, hogy az épületek belseje kb ugyanannyira romos/szétvert/rozsdás, mint a 4-ben? Pedig WV-át elvileg nem is érte atomtámadás, ráadásul jóval közelebb is vagyunk a háborúhoz, mint a 4-ben, ahol 200 év telt már el ... Értem, hogy az asseteket újrahasználják, de valahogy mindennek sokkal épebbnek kéne szerintem lennie.
Attól függ, milyen konzolhoz. Ha ps4 pro vagy xbox one x, akkor érdemes 4k tévén gondolkozni, amúgy bőven elég a full hd. De függ a tévé méretétől is, ha 55" alatti, akkor szerintem ne fáradj a 4k-val, mert közel kell hozzá ülni, hogy lásd a különbséget. Szóval lényegében full hd-vel megleszel.
Én vettem PC-hez kontrollert mert mondták, hogy 1-2 játéknál sokkal jobb, de hiába toltam vele heteket Dead cellbe, egyszer visszaültem a billentyűzet mellé és minden kisimult, sokkal de sokkal jobb voltam vele, Project Cars 2-be körönként majd 2 mp-et vertem a kontrollerre. Grafikai összehasonlítást sohasem értettem, mert a legjobb hardver mindig PC-re lesz elérhető, tehát a legszebb grafika mindig adott lenne, a szar portolás az egy más kérdés. Kanapém nem olyan kényelmes mint a székem sajna, tehát nekem ez a feeling se lenne meg. De most már tényleg nem offolok :) Utoljára szerkesztette: ToxiMaxi, 2018.10.27. 07:48:04
Nem csak atomtámadás/sugárzás miatt bomlanak az épületek. Egyrészt például ebben a videóban is mutatják, whitesprings-ben elég jó állapotok vannak. Vagy például 6:31-nél lévő templom is elég pofás állapotban van még.
Másrészt a Great War 2077-ben történt, akkor "haltak ki" az emberek, a Vault 76 pedig 2102-ben nyílt ki, ergó 25 évig az enyészeté volt 1-1 épület, kitéve a természet mindenféle hatásának. A tapéták bomlanak, festékek repedeznek, a fa korhad, a vas rozsdásodik, főleg, ha az ablakok betörnek, ajtók nyitva vannak, mert akkor még a belső klíma is egyenlő a külsővel.
Egyébként persze igazad van, újrahasználták az asseteket, mert ez így könnyebb :) Gondolom rámentek arra, hogy jó online élményt tudjanak adni, a történetre, stb, a F4 assetek pedig rendelkezésre álltak, ezért spóroltak vele valamennyit.
na kezdek ráérezni a játékra már nem csak randomszerűen nyomogatom a gombokat, kipróbáltam a C.A.M.P.-et is letettem egy hálózsákot (úgy vettem észre a kaja, pia nem igazán tölt hp-t csak a stimpak meg az alvás) egy tűzhelyet és még egy turetetre is futotta viszont 2 dolog nagyon idegesít: szinte 5 percenként kell enni-inni valami nyűgje mindig van ja és úgy hogy már kétpúpú teve vagyok 2-es perk van rajta ami 30%-al tolja ki a szomjúságot és kajára is van egy +30%-os bónuszom a favorit karika meg számomra használhatatlan össze-vissza ugrál és örülök ha valami hasonlót találok pl közelharciról bármilyen lövöldözősre a fast travelt meg még nem sikerült kitapasztalni hogy, hogy és hova utazhatok Utoljára szerkesztette: Irgum76, 2018.10.28. 01:47:16
A fast travel úgy van, hogy ha egy helyet meglátogattál már (Discovered: Xy üzenettel), akkor oda vissza tudsz menni a map-ről. Persze ez távolság függvényében caps-ekbe kerül.
A favourite wheel meg úgy működik, hogy beteszed kedvencek közé a fegyvert/stimpak-et, majd nyomva tartod a fav gombot, és a odapörgetsz a keréken, amit választani akarsz.
Inkább úgy értettem, hogy az azonos assetek miatt pont úgy néz ki a világ 25 évvel a háború után, mint 200-zal. Nem nagy gáz, de picit bántja azért a szemem. Mondjuk ezt is meg még egy rakás más problémát (BoS khm...) meg lehetett volna oldani, ha nem 2102-ben, hanem mondjuk 2180-ban kezdünk pl.
köszi akkor ezt a pörgettyűt kipróbálom viszont a mapon nem láttam, hogy mi van felfedezve és mi nincs kb-ra tudtam merre jártam de konkrét objektumot nem sikerült találnom pedig emlékeztem, hogy felfedeztem ott valamit a vaultot néztem mert oda tuti lehet gyors utazni annál sem jelzett semmit, hogy most akkor ide lehet menni mint pl fo 4-ben, hogy körvonalas a felfedezetlen teli a felfedezett
Ebben igazad van viszont, ahogy néztem az újabb B.E.T.A. gameplay-eket, volt egy pár hely (épületek alagsora pl), ahol ugyan olyan törött terminál, ugyan azok a falak, ugyan azok a szekrények és kicsit F4 hangulata volt az egésznek, mintha nem is más játékba lennénk. Mondjuk ez annyira nem zavar, mert a sztori meg a küldik más :D
> viszont 2 dolog nagyon idegesít: szinte 5 percenként kell enni-inni valami nyűgje mindig van ja és úgy hogy már kétpúpú teve vagyok 2-es perk van rajta ami 30%-al tolja ki a szomjúságot és kajára is van egy +30%-os bónuszom
Hat, en speciel nagyon orulok ennek a mondatodnak :) Amikor Todd bejelentette az E3-on, hogy inkabb softcore survival lesz, mint sem hardcore, akkor feltem attol, hogy a szuksegletek bizony csak mutatoban lesznek a jatekban, mert ugy meg semmi ertelme (a szememben).
Kb. 25 evvel ezelott szembejott velem a Robinson Requiem nevu jatek, PC-n (Az a Silmarils fejlesztette, aki a szinten nagy kedvenc Ishar sorozatot). A foszereplo egy (ur)hajotorott volt, aki egy bortonbolygon landolt, es ott kellett tulelnie. De mindezt ugy, hogy a jatek rendelkezett egy olyan survival rendszerrel, amely meg a mai jatekokban sem nagyon van, azota sem. Lab amputalastol kezdve a toreseken, ferzoseken, vermergezesen, stb. at volt itt ehseg, szomjusag, faradtsag, nagyobb helyrol leugorva zuzodas, stb. Nagyon komplex volt, hatoanyagokat tartalmazo novenyekbol kellett gyogyszert csinalni (ha elfogyott a hajo keszlete), santa labbal mankokat hasznalni, stb. Nem is tudom, hogy van e ilyen jatek manapsag, talan a Scum az, amiben megint latni ilyen komplex test/szervezet monitoring rendszert, mint ami ott volt.
Na, szoval azota a jatek ota en beleszerettem ebbe a mufajba, igy reszemrol johet minden, ami a realitashoz kozelit, de meg a normalitas hatarain belul. Nyilvan a FO76 ennyire nem elborult survival rendszeru, de en orulok annak - olvasva es latva a beszamolokat, de nem atelve eleddig -, hogy kell a kajara es a folyadekra is figyelni. Pl a FO4-et survival opcio nelkul mar abszolute nem elvezem, hiaba nehezebb, de kell, hogy legyenek szuksegletek is.
Alvassal mi a helyzet? Van funkcioja a matracnak? (save point, esetleg faradtsag csokkentese? - mivel online a jatek, nyilvan idoben elore ugras nincs) Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2018.10.28. 11:16:08
hát elég egyszerű a túlélő rész van kaja, pia meg fertőzés plusz rad a főzéshez szükséges tűzifa amiből kevesebbet találtam mint húsból a fertőzés gyógyítható de magától elmúlik egy idő után én valószínűleg tetanuszt szedtem be mert átsétáltam egy szöges csapdán de sajnos nem néztem meg milyen negatívumot ad az alvás engem is izgatott úgy megy, hogy lefekszel és hortyogsz amíg szép lassan tölt vissza a HP de az idő nem gyorsul-lassúl úgyhogy szerintem támadható vagy közben egy pár perces horkolás feltölt maxra a rad-ot egyenlőre nem tudom hogy kéne leszedni van 2 db radaway-em azt nem szeretném elpazarolni de már félig ghul vagyok mert minden rádióaktív talán lesz valami medic vendor vagy valami ja meg van törött kar-láb azt stimpakkel lehet gyógyítani mint korábban
Igen, az alvásnak itt csak HP visszatöltő szerepe van, mert stimpak kevés van, a kaja radioakív + mérgező is lehet (plusz meg is romlik), ergó ez egy kiegészítés HP ügyben.
Sajnos nekem is, egész napos ügyféllel meetingelős, project-kezdős workshop lesz, de én vállalom a mosott szarságot :D Az első trailer óta ezen pörgök, az a pár óra is számít.
Meg van egy egyéves lányom, szóval az alvás eleve tabu nálunk :( :D
most eljutottam arra a szintre, hogy már ütlegelésel nem igazán tudok operálni V.A.T.S.-al a célzás nagyon egyszerű benyomod és lövöldözöl az meg megdöglend V.A.T.S. nélkül viszont kotroller szinte lehetetlen távolabbra pontosan lőni hiányoznak a gyorsbillentyűk a favkerék működésére még midig nem jöttem rá próbáltam azt amit mondtatok, hogy folyamatosan nyomom úgy kilép-belép ha meg nekiállok pip-boyból kihalászni a megfelelő fegyvert közben ütlegelnek, lövöldöznek
Olvastam az egyik reviewben (meg a sajtos 3 oras esemeny utan), hogy a VATS ilyen formaban lenyegeben a konzolos aim assist, miattuk/kontroll miatt kerult be a jatekba.
Ez segit?
"For those who are unaware and/or curious, here’s how the D-pad works in Fallout 76!
UP: This is the new location for your favorites, which appear in a 12-slotted wheel showing anything you’ve favorited. Items are arranged clockwise based on what was favorited first, starting with stimpaks at the top. Use the right stick to select what you want, then the action button to use/equip the favorite.
RIGHT: Instantly uses a stimpak, no confirmation required. Nice when you’re in a pinch.
DOWN: Displays the 12-slotted emote wheel, similar to the favorites wheel. Top is “Yes,” bottom is “No,” and everything else is indicated with a graphic. Just like favorites, use the right stick to select, then the action button to perform that emote.
LEFT: Toggle between your two most recently used weapons. This one is super nice for switching between your primary ranged weapon and shotgun/pistol/melee when enemies get close, then back again after you kill them.
That’s it! If I could change anything, I’d use the left stick to select instead of the right. Using the right stick for selection feels super awkward, especially since I have to release the stick to make my selection (which has made me accidentally select the wrong thing a few times).
Have fun fellow Vault Dwellers! See you on Saturday!" Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2018.10.28. 19:43:58
na ezt csinálom és nem egyesével megy körbe hanem össze-vissza ugrál de kösz a gyors fegyver váltót is megtaláltam a bal a kis kereszten de az meg ugye: "Toggle between your two most recently used weapons" szóval nem az amit te beraknál hanem automatice berakja amit használni szoktál ez addig jó is amíg van egy pipe pisztolyod meg egy piszkavasad de ha már van 3 fajta pisztolyod, mesterlövész puskád, shotgunod + közelharci fegyver akkor már nem sok értelme van
az meg, hogy itt van stimpak is néha jó harcközben de amikor integetni akarsz és félrenyomsz elég idegesítő tud lenni