Hat hja, furcsanak tunhet a dolog egy picit sok embernek, nem teljesen alaptalanul, de...
Ha ugy nezzuk, akkor a 5-6 nap alatt osszesen 8 oranyi teszt lehetosege egy viccnek tunik (valahol az is). Hab a tortan, hogy az EU jatekosok szamara marha kedvezotlen idopontban - bar a jovobeni tesztek mas, baratibb idoben lesznek, ezt mar bejelentettek.
De, ha a terheleses/stress tesztek jelleget es mukodeset, jelentoseget nezed, akkor teljesen jogos, hogy a fejleszto celja azt letesztelni, hogy a premierkor, vagy nagyobb eventeknel a szerverekre zudulo nagy szamu jatekosokat hogy tudja kezelni (majd) a rendszer. Ezt pedig csak ugy tudod megcsinalni, ha biztosra megy, vagyis biztositod magad szamara azt, hogy tenyleg sokan probaljanak bejutni, egyszerre, egy idoben. Erre totalisan alkalmas a tesztek elso napja, hiszen mindenki kivancsi, midnenki be akar jutni es meg akarja nezni.
Az mar mas kerdes, hogy ez elso 4 oras session (amibol volt 1 ora downtime) biztos, hogy sok embernel csapta ki a biztositekot, foleg azoknal, akik a regi ertelembe vett early accesst vartak (lasd a twitter kommenteket, a lentebbi linkben, vagy barmelyik kozossegi platformot).
A kesobbi teszteken nem biztos, hogy mindenki visszater, hogy lesz akkora tomeg, stb.
Hines irta (tegnap be is vagtam ide), hogy a kesobbi teszteken mar hosszabb sessionok lesznek varhatoan. Bizok benne en is, hogy a mostani konzolos teszt alapjan a PC-s klienst es rendszert is tudjak majd frissiteni, es nem kell a jovo heten ujra vegigcsinalni mindezt. Bar nekem speciel eleg lenne most 1-2 ora is, az elso benyomas mellett a jatek alapjaira vagyok elsosorban kivancsi, mennyit es mi valtozott, jo vagy rossz iranyban, stb. - a tobbi tobb szaz ora kontentre lesz idom kesobb.