Pedig ultra ki-be-basz@t nagy élmény. 30 éve vezetek napi szinten de simán bele élem magam és elhiszem, hogy ott vagyok. Teljesen meg- szűnik a külvilág. Monitoron már nem is játszom semmit
Meg mondjuk ehhez hozzátartozik hogy én el is fogadom hogy ha elmegy akkor elmegy, eleve nem gondolom hogy minden kategória megy. Minnél nagyobb a tempó annál kevésbé lehet korrigálni, az F1-s versenyzők sem fognak meg sokat, lement az ívről akkor helló, ha elmegy a hátulja akkor hello, itt GT3-ban sem lehet mindent megfogni, mivel még azok akik a seggükön érzik mikor megy el, azok sem fognak meg mindent, túl nagy tempó. Szemre meg FFB-re nyilván jobban büntet. De azért azt amit lehet azt meg lehet fogni, ha elég gyors a korrekció, vagy elég jó az egyensúlytartás. Én azért nem is szerettem eleinte szárazon menni, mert butának éreztem, aztán most már jó, de le kell nyelni hogy jól kell bemenni a kanyarba, és türelmesnek kell lenni. Az fizet. Ott van pl. Vida Jani meg Walter Csabi eltérő vezetési stílusa, Csabi az erős hátsókerekes autókkal jobban boldogul mert türelmesebb, Jani túlvezeti. Nagyjából én is így próbálom csinálni. Zolder-ben lehet kicsit keménykedni valamennyit fizet mindkét sikánál, a második sikántól pl. nagyon keményen lehet menni, bírja, de az első sikánig türelmesen, kanyarbejáratra kell koncentrálni, az én(!) tapasztalataim alapján.
na látod ebben eltér a véleményünk. Mentem most sokat 2-s TC-vel, meg kikapcsolt TC-vel Zolder-l, bár a visszafordító kigyorsában egyértelműen bukom a TC hiánya miatt, egyébként uazt az időt tudom futni. De ennél többet nem tudok mondani, meg különösebben nem is akarok, vagy telemetria kell, vagy videó mert azzal hogy szórakoztatom még körökkel magam sokat nem tudok segíteni.
Nálam a lambo és a ferka csinálta azt, hogy gázelvételnél, kanyarbemenetben eldobta a seggét. De ezt lehetett korrigálni a setupban.
telemetriát használod bármilyen szimhez, jól jön az mindhez. Egy kattintás az ACC-ben hogy loggolja. Én azt szoktam csinálni hogy megyek, aztán megnézem a GTR Masters rankon hogy mit is mentem...az elejéhez kb. közöm sincs, de nagyjából segít eltenni magam valamerre, aztán elkezdek beállítani. A jtákbeálításokban max a grafikát szoktam lejjebb-feljebb tolni, tegnap Spa-ban mentem online, ott elég stabil. Most kipróbáltam Zolder-ben a Nissan-t, és nem tudom mi lehet ez kanyarbemeneten, ..gázelvéten nincs TC, mivel gyújtáseltolással oldja meg hogy elveszi az erőt. A GT3 ugye RWD, tehát még ha meg is fékezné valami a hajtott hátsó kereket azt rögtön éreznéd. Én mentem most pár kört, szerintem még fogok is mert f@sza :)) ennyi haszna volt, amúgy xakta, kellene egy videó vagy valami ahol látni lehetne hogy mi is történik. Utoljára szerkesztette: b-type, 2020.02.28. 14:45:20
Jó, de minek? Miért nem elég ami a szimulációhoz kell? Mert ugye van az a klasszikus, amolyan NFS féle segítség, ami már meg volt a régi játékokban is és van a szimulált elektronikai segítség. Gondolom szimbe az utóbbi a megfelelő. Persze az is elfogadható magyarázat, hogy a fiadnak jó lesz, de hátha más is akarna vele játszani. Utoljára szerkesztette: sertrex, 2020.02.28. 14:33:07
Ha még megvan ez a jelenség (kb 3-4 hete játszottam utoljára sokat vele), akkor lehet felveszem majd. iRacingben most lesz 13. hét, nem kizárt hogy addig ACC-zni fogok.
Egyébként miért van TC állítási lehetőség az Assist menüben is és a Car Setup-ban is. Utóbbiban ott a helye, az rendben. :) Szerintem ha már szim, akkor elhagyhatnák végre ezeket a mesterséges ún. segítségeket.
Pedig ha ilyen rendellenességet tapasztaltok azt jó lenne dokumentálni normálisan és leadni hibának...
Igen ez van nekem is. Az érdekes az, hogy feltolom a TC-t és megszűnik ez a jelenség úgy, hogy a TC nem kapcsol be. Vakarom a fejem rendesen, hogy ez mi. Kanyarsebesség és ív ugyanaz bejáraton. @b-type: Köszi, annyit nem játszok vele, hogy telemetriáig elmenjek :) Majd megpróbálom utánahúzni a setupot aztán jó lesz, csak nagyon nagyon furi ez a jelenség nekem. Lehet, hogy a frissítés meg is oldotta, csak azóta nem próbáltam :) Amúgy Zolderben volt nagyon érezhető T2-T3-ban. Régi Nissan-al mentem, meg régi Porsche volt még terítéken akkoriban.
Nekem leginkább a gázelvételre, vagy csak mert épp olyanja van segg megúszással van bajom, bár mostanra setuppal jól korrigáltam. De ez a jelenség elég vicces. Épp hogy megindul picit oldalra utána szó szerint úgy betapad az eleje hogy odacsap a falhoz a másik oldalon... Ilyen autót szerintem tuti visszaküldenének a gyárba .. :) Az hogy alapvetően takony az egész és alig lehet gázzal játszani azt már megszoktam. Mostanra RF2 gumija elég jó lett, ott ffb-ben meg oldalirányú gumiban is habzsidőzsi van .. :)
Biztos hogy TC? Barcelon-n mentem most pár kört (itt ül a fiam a nyakamon hogy ETS2-zön :))) ) kikapcsolt TC és ABS mellett mentem pár kört a Nissan-l, és semmi. az ABS hiány a miatt el tudja tolni a gumit, de a TC semmibe nem szól bele kanyarbemeneten, fel se villan. rakhatunk fel telemetriát is, hátha akkor ki lehet sakkozni hogy mi lehet nálad. írj pontos autót és pályát, aztán nézzünk telemetriát.
TC oldalirányban nem foghat, volt mostanában valami frissítés, majd mindjárt ránézek, lehet akkor baxtak el valamit. Nekem még nem volt ilyen, meg nem is olvastam ilyenről.
Bejáraton megy el, pont ezt írtam, hogy nem a kigyorsításon, ott érteném. Egyszerűen oldalról annyit fog itt, amennyit nem kéne neki. A GTE-ben van komolyabb rendszer erre, a GT3-ban nincs. Tisztában vagyok a dolgok működésével, ez teljesen irreális :)
Tehát íven való kigyorson elmegy a segge TC nélkül, és TC-vel meg nem? Ez teljesen normális. Az nagyon nem mindegy hogy azt írod hogy azonos beáll mellett oldalirányban csúszik az autó TC nélkül, mert ez értelmezhetetlen. Amennyiben kigyorsítási fázis alatt érted akkor rögtön érthető, itt már ügyesség kérdése hogy mennyit tud az ember kezelni TC nélkül,..de szűk a határ, és nagyon nem is érdemes pazarolni a gumit. Ezek már jóval összetett TC-k, kicsit hasonló mint az autómata váltó...az emberek fejében lévő felfogás már régen túl van hordva, egy jó automata már messze jobban vált mint egy ember.
Hát igen ennek így kéne lennie, ezzel szemben ha lejjebb veszem a TC-t elkezd oldalra csúszni ugyanolyan sebesség és ív mellett :) Valószínű utána kell állítani, ahogy írtad, csak nekem ez egy nagy kérdőjel a játékban, hogy miért történik :) Ezt leszámítva élvezetes a cucc szerintem, vagyis én szeretem (legalábbis a jelenlegi verziót).
Bár innen elég nehéz bármit is mondani erre, de TC-nek 2 értéke van (TC és TC cut), az első, hogy mikor kapcsoljon be, a másik, hogy mennyit "vágjon" a gázból. Ferrariban pl lehet mindkettőt állítani. Az oldalra csúszás valszeg nem TC probléma, antiroll bar, diff preload allítás, ride height állítgatásokkal érdemes első körben játszani, hogy jobb tapadásod legyen.
Nekem sajnos már viszonylag alacsony értéken irreálisan csúszik az autó oldalirányban, ami egyáltalán nem jó. Ugyan fog arra is valamennyit a GT3-ban lévő TC, de közel sem ennyit és a kigyorsításnál kéne kijönnie a határnak, amit még elbír a lábam ugye (hiszen nem vagyok profi), de ebben a játékban valahogy egyből oldalra csúszok miatta. Teljesen érthetetlen számomra. Hozzáteszem én a régebbi, vagy rosszabb gépekkel szoktam menni.
? nyugodtan lekapcsolhatod a TC-t, valóban azzal vagy a leggyorsabb ha fel van gumizva a pálya. Én esőben is szoktam vele játszani, bizonyos kanyarokra felveszem a TC-t, bizonyos kanyarokban meg lejjebb veszem.
Valószínűleg téged is az zavar, ami engem. Itt a TC-vel van gond és a gumival. A GT3-nál nincs ilyen szintű oldalirányű TC sehol a világon, mint ebben a játékban. Ha leveszem a kipörgésgátlót, az első határ amit érzek az oldalra csúszás, ami vicc kategória kb. A GTE-ben van külön és külön is szabályozható, de itt valami elképesztően túl van húzva. IRL ráadásul közel kikapcsolt. vagy kikapcsolt TC-vel mennek a legjobbak, ami itt teljesen esélytelen a legjobb körülmények között is és nem a kigyorsítás miatt. Ennek az autónak mechanikai tapadása kéne legyen, de ebben a játékban valahogy az elektronika tapad, amit egyáltalán nem értek :D Egyébként összességében nem rossz a cucc, néha szoktam vele mókázni :) Utoljára szerkesztette: bosco05, 2020.02.27. 08:53:10
Akkor legalább nem kell vele szenvedned :D Próbáld meg, hogy a dokumentumokban átnevezed az ACC mappát, akkor újra berakja a hiányzó fájlokat, aztán visszamásolod a config fájlokat, hogy ne kelljen megint beállítani a kormány meg grafikai beállításokat.
Mondjuk jelenleg ehogy nem indul el. Délelőtt elment a net nálunk, elindítottam steamet offline modban, de az ACC már nemindult el..azóta se ! Végtelenül hitelesít és semmi nem történik. Fájl ellenőrzés se segít .
úgy értem, hogy arról beszélnénk állítsd ezt ide, azt oda, meg nagy dumák, amit egyébként le is írtam...nem kell, ha nem jó nem jó azt kész.
Nem kell, senki nem várja el, ...eleve még magam számára is meglepetés hogy ennyire betalált, a tököm se gondolta volna hogy ezek az autók jók lehetnek nekem. Nem fogok meglepődni ha nálad nem vésődik be, ..és nem fogsz meg mindent ellenkormányzással, elég hamar utas vagy...most mondjam azt hogy ez nagyjából így is van ezekkel a GT autókkal? ...sz@rul hangzik mert ugye ezt a kategóriát pont azért nem szeressük mert iylen sz@r dumával jöhet bárki, mivel nem tudod kipróbálni hogy most akkor hogy van. Ezért volt nekem szimpatikus az AC, mert ott igen, van lehetőségem menni erős E30-l, egyre ritkábban, de van...nem sokára pl. egy oylannal fogok menni amit úgyan helyrehúztak (oszlopnak ment), de a csávó 4 éve reszelgeti, a kasztnin kívül minden ott van a szobájában kábelkorbáccsal, difivel. és minden gyári...a csavarokig. Egy őrült, 4millába van neki a cucc, úgy hogy még nincs lefújva és összerakva. Az mondjuk alap. na mindegy, szóval az AC fizikája és autói lehetővé teszik az összehasonlítást. Az ACC autói...tököm tudja, nagy driftek nincsenek, elég sok mident ők sem fognak meg.. ..de ugye ahogy írtam ez az a kategória amiről csak képzelegni lehet,..kivéve az olyanoknak mint Thimm. szóval elhied a gumit vagy sem, az rajtad áll, nincs alap amivel vitára mehetnék. ..és nem is akarok :) Nem könnyű, mert ami ívet választasz az döntő, nem játékosak. ..nekem beütött, de konfigja/beállítása válogatja.
Akkor engedd el, lehetne még nyomozni hogy kormánybeáll, fékbeáll, setup...stb. De a saját tapasztalataimból tudom hogy ha valami nem fog meg, akkor már nagyon nehéz rávenni magad hogy rájöjj.
Olyat nem tudok csinálni, hogy csak Porsche Cup autó legyen az ellenfél ?
evvan :) Nekem mindene bejövős. szárazon öreguras reakcióval nem fogsz meg semmit, az hasonlít mint az AC-ban minél gyorsabban korrigálsz annál kisebb a baj. Csak úgye ott driftelhetsz is. Itt nem fogsz ezekkel az autókkal. Esőben lehet úszni akár 4 kerékkel is, de nagyon ésszel. pl. itt a mai utolsó 10 körös etap ebéd előtt, ..általában 80lityivel vágok neki, nem feltételen megy lassabban, de másként kell menni nehéz autóval, '49-s időket megyek 10lityivel kiállás előtt, utána másfél másodperccel megy lassabban +70literrel,..nem sok, de érezni a fordulatszámon, alacsonyabb forulaton érkezek meg a referenciapontokra, illetve két tempós kanyar teljesen más, máshova érkezel. Illetve a visszaforítónál egy pillanatig hagyni kell túlfordulni az autót hogy amikor jössz gázzal akkor legyen helyed mert sodorsz majd seggével kifele. Itt az utcsó 10 kör szakadó esőben, de nem viharban. Egyszer rossz helyen értem utól egy AI-t, egyébként ritka jól engednek el, csak túltoltam.
Teljesen következetesen lehet menni, a 8órás futamon nem változik oylan látványosan az időjárás mint akár a 3 vagy 1óráson
Működik, használható, nem a legszebb meg vissza van véve, de azért nem csúnya .. egyedül az autó alatti árnyék ami vérgáz ! :) amúgy közepes játék, nekem ez a középen langyi kormányzás mind ffb-ben mint a kormányzásban nem jön be. Gumi is elég eccerű szegényke .. Ez ilyen :) szórakozni jó, de költeni tuti nem költök rá, dlc-t se vettem meg ...
Eléggé nehezen behatárolható hogy kinél mi hoz. Nekem: 4690k, 1050ti(4g), 16g ddr3 nincs húzva semmi. ..és(!) van egy m2-s 250 SSD a fiókban gyári csomagolásban, a géptől kb. 7méterre :)
gépigényes az biztos, PH!-n is olvasgattam, külföldiül beszélő topikokban is írják az okosságokat, nem biztos hogy a legjobb választás volt a motor. Ugyanakkor nálam jól fut, és nagy élmény menni vele mindig, most már letolom Kyalami-t vízben, aztán költözöm, de annyi érzést átad hogy én csak tényleg sajnálom akinél nem tud működni, nyilván túlragozom mint mindent ami élményt ad, de stabil időket tudok autózni úgy hogy tudom mikor mit baxtam el, nagyon érthető. Mindig a halálom volt amikor szimekben nem értettem mit csinál az autó, legyen az bármi, amikor nézel hogy 70-s tempónál mi a faxért tolje el az orrát egy slick-s versenytechnika, vagy miért kell nekem az orrom előtt lobogtatni hogy a hideg gumi az sz@rul tapad,...tudja az ember hogy sz@rul tapad, de attól még logikus amit cisnál az autó. Ezeket én úgy kezelem hogy a programzó hibája, mert meg akarja mutatni hogy milyen programot írt, és ez fontosabb lett mint az amiért csinálta. ..és ugye ezek pont olyan autók amiket úgy nagyjából sosem akarnék vezetni, mert TC...világ életemben utáltam és régi vérszimesként a gyengeség jelének tartottam, és a tempó alapján sokkal nagyobb precizitást várnék...mivel hasonló tempóban eddig leginkább formulaautókkal mentem. De nem, alkalmazkodni kell, és elfogadni és akkor ott van. ..és így van jól, kicsit visszaköszön a nagyon régi időszak amikor még alkalmazkodtunk egy autóhoz/szimhez, és nem mindent egyfajta szimes elképzelt etalon-hoz mértünk már a második körtől. Szal nekem f@sza hála az égnek azt mondom a magam ömlengős módján :))
Végül ráengedtem az esőt, elégé vissza van véve a grafika, texturák maxon, árnyék közepes de bírja azt is 50 fps körül. Ai-val ,az sokat levesz... Esőben nincs árnyék szóval amit elvenne az eső azt visszahozza a gagyi árnyékokon... ( Azt viszont nem értem miért nincs az autók alatt a régi jó fake árnyék, a sötét téglalap, így elég nevetségesen néz ki ...)
esőben az a jó hogy vissza lehet venni a részletességet nálam most 80%-n van, a tükröt low-ra, és FXAA. Minden más epic. Volt hogy levettem 70%-ra is, de nekem versenyen elmegy a 80% is. ...elvileg ilyenkor közelebb rajzolja ki a részletességet, de hát esőben úgy sem látsz semmit :D ..van kanyar amit fordulatszám alapján veszek amikor nagyon esik.
szal javítanom kell, nem működik tökéletesen a mentés-töltés :D Az AI megkergül (3. töltésem), és minden kör végén a pit-be megy. Az autóval nincs baj, üzemanyagmennyiség, időjárás, pálya tapadás minden ok.
3 monitoron sajnos nekem felejtős, pedig már a bűnronda kategóriára visszavettem.. az árnyék eleve kikészíti ezt az unreal vackot :) Szárazon elfut közepesen 50 FPS-el ,eső viszont felejtős ...
Jelenleg egy 8órás Kyalami-t futtatok óránkénti mentéssel (most a fiam fog ETS2-zni :D ) Inkább futok nagyobbakat a stint-k miatt. Jól működik a mentés-töltés...bár replay szempontjából még nem néztem, de majd meglesem.
Érdemes törölni és újra telepíteni. Nekem 60 fps volt a difi, 90 contra 150
sokkal jobban fut. Mentem egy 3órásat két mentés-betöltéssel esőben 40%-s változóval, mezőnynek 90-90-s AI-val. Igen qva jó volt, nem könnyű lekövetni a pályát amikor 4-5 másodpercet változik rajta a tempó, kétszer megpördültem, egyszer meg túl gyorsan mentem a pit-ben (könnyű elbaxni), de a legjobb hogy amikor lassúl a pálya és aamikor gyorsul ezt nem könnyű lekövetni, pláne hogy hiába gyorsul a pálya, ha egy-két kanyarban megáll a víz, akkor ott még nem fér el a tempó pár körig. AI jól bírta:
GENERAL: - Fixed frame drops after a set amount of sessions, causing lower performance after multiple sessions for some users. GAMEPLAY: - Fixed AI tyre wear in saved games. - Fixed a bug related to track surfaces when loading a saved game resulting in pitstop and stint timer issues. - Cutting last chicane in Suzuka now invalidates the next lap. - Cutting last chicane in Suzuka during the first lap after a short formation lap will now trigger the penalty as intended. - 12H race weekend game mode now has a limit of 15 tyresets. - Fixed a bug with Superpole game mode, allowing the player to set more than 2 fast laps. - Wrong lap remaining value corrected for SG penalty for pitlane speeding. GRAPHICS - Fixed numberplate appearence in gallery replays of MP sessions. - Suzuka reflection map position update to remove unwanted green tint. UI/HUD: - Audiocomms text message category and priority tweaks. - ECU setting changes (TC, ABS etc.) now have their own race comms category. - Time multiplier is now displayed in session summary page both in SP and MP. - Added Championship replay category. - Updates to driver stint messages and message behaviour. PHYSICS: - NSX engine power adjustments. - Mount Panorama grip adjustments. - Suzuka asphalt abrasivity (tyre degradation) adjustments. - Fix for occasional setup corruption that caused a broken car state. - Fixed car spawn issues in certain conditions. MULTIPLAYER: - Server result.json now writes metaData, serverName and sessionType as intended. - Fixed an incompability with the allowAutoDQ setting, causing post race penalties not being applied when enabled. - Re-enabled driver stint time and total driving time rules for non-public MP. - Re-enabled isRaceLocked, so joining races can be allowed again. - Client should now handle all disconnect scenarios properly. - Various improvements for driver swaps and spectator mode: - Stint and driving time rules now work reliably in swap situations. - Mandatory pit stop rules now work reliably in swap situations. - Penalties now transfer correctly across clients in swap situations. - Prevented server misconfiguration that led to join order relevance. - Missing mandatory state update after swaps corrected. - Tyre compound, pressure and brake strategies transfer reliably in swap situations. - Fixed a bug that prevented the player from adjusted pressures when selecting wet tyres in the MFD on track. - Pit crew visibility fixed for spectating client. - Fixed swap widget disappearing for some players in multi-car sessions. NOTE: due to changes affecting physics and track limits, the leaderboards of Special Events #55 and #57 will be reset. Utoljára szerkesztette: b-type, 2020.02.13. 11:11:12
A vonatozást leszámítva, meg hogy nem ment ki javítani, sztem nem rossz, kissé agresszív :)) nem néztem végig, arra voltam kiváncsi hogy a kanyargós részre mertek-e írni előzési vonalat. Az egyenes szakaszon meg vívtak...és a célrafordítóra le is tolta a másikat. Ez totál életszerű (már ha valaki nézte a 12órást).
Az AI még mindig egy raklap szar, és úgy látszik az is marad, szerintem magasról leszarják. Nem is értem minek van benne karrier, meg bajnokság. Elmentettem egy raplayt Bathurston, az egy vicc amit a gyökér AI Nissan csinál. Ha lesz idegzetem csinálok róla videót.
Nem gyűlöllek, dehogy, csak olyan mint egy rossz vénasszony ! :D
Hát figyelj, lehet engem gyűlölni, etc, és mindig is megmondtam a magamét a szimeket illetően, és ez az egész csak a nagy elvakult fanoknak fájt általában. Ettől független majdnem mindent megvettem, és elég gyakran használtam is őket, felváltva, de ettől még a problémákkal, hiányosságokkal foglalkozni kell, mondogatni kell, beszélni kell róluk. Itt is, ott is, racedepartment-en is, és akkor talán a fejlesztők veszik a lapot...
Amúgy meg ilyen a természetem, több, mint ~13 éve pontozok filmeket, sorozatokat, évadokat, de pl. RYM szerint meghallgattam több mint 3000 albumot is, melyeket szintén értékeltem, ilyen vagyok, ez van.
Mondjuk ha az értékeléseim átlagát vesszük, meglepően jószívű tudok lenni, de (valszeg) lehet csak okosan kerülöm a szemét dolgokat. :D
Itt is elég tárgyilagos vagyok, a hibakódra rá lehet keresni, tényleg teli a fórum, a videón meg jól látszik, hogy a GPU-ban azért bőven lenne még kakaó, de az ACC nem használja ki.
Szóval lehet fikázni, meg etc, de mindig megalapozottan, érvekre támaszkodva írtam azt amit. :D
Ettől független imádom ezt a cuccot így is, csak kicsit bosszant, hogy tényleg, de tényleg nem sok hiányzik hozzá, hogy instant szimes klasszikus legyen.
Solt: Köszi! :) Bár bocsi, de szarom le... :D Aki élből "lekezel" annyival, hogy ~ "veled nincs is miről beszélnem, ha szerinted az jó", azzal én érdemben nem fogok tudni beszélni. Sértő, lekezelő. Érted, nem egy NFS-re mondtam, hogy húdejó, hanem azt mondtam, hogy a Raceroom sokat fejlődik. És milyen furcsa, hogy ebben szinte mindenki, aki használta, használja valamennyire aktívan, egyetért. Lehet vitatkozni, hogy melyik a legjobb összességében, meg kinek / miben, de majd mindnek vannak erősségei, gyengeségei, viszont ettől független ennyivel letudni a választ a másiknak... Az a legalja. Az ilyen pökhendi emberekkel nem lehet érdemben eszmét cserélni, mert hát nem érem el az ő isteni szintjét, és nem látom, hogy a Raceroom mekkora szar. Igazából valljuk be: trollkodás amit csinál. Utoljára szerkesztette: unrealnoise, 2020.02.11. 22:29:34
- Az eső mindig is véleményes lesz szimekben, mert sokan nem tudnak esőben menni. Elég macerás kérdés, mivel az amúgy is kevés ingerből még elvész a látásból egy csomó (esőcseppek, vagy felvert víz), de kapsz mellé f@sza kevés tapadást, és némi kiszámíthatatlanságot. A kezdetektől szeretek esőben menni ebben a játékban, de online menni szopás, én egy 12 versenyes ligában max két esős versenyt hírdetnék, de vagy dupla ponttal. - A grafika az ja, nem szalad a gépen az biztos. - karrier, én már ezer éve nem láttam normálisat, még talán az F1 de az ugye elég kötött, de lehet fejleszteni meg ilyesmi. listának meg szerintem el kell menni a GTR Masters-hez versenyezni. :)
1.) A játék random, de elég gyakran kidob az asztalra ue4-ac2 hibával. A fórum tele van ezzel, ezt jó lenne azért már megoldani.
2.) A játék száraz pályán lehet jól van balanszolva (AI), de én pl esőben most kaptam időmérőn 2.7secet, az előző pályán meg a polért mentem szárazon. Még ki kell tapasztalnom, lehet szoknom is kell az esőt, meg gyaksizni, de szerintem ez nem az igazi érzésre...
3.) A játék max közeli grafikai beállítások mellett iszonyat CPU igényes, illetve 1080p-ben alig használva bizonyos körülmények fennálltakor a GPU-t. Mármint egy 2070 Super szintűt pl. Erről pl csináltam egy összehasonlító videót, amikor i5 8600k-ról i7 9700k-ra váltottam. Volt javulás, átalagban +10 FPS ilyen körülmények mellett, de nem az igazi még mindig. youtube
4.) Ez a hármashoz kapcsolódik. Ez a dx11 ma már karcsú. DX12-vel illene egy ilyen játékot kiadni, ha már ennyire durvára csinálják a grafikát, meg etc, mert a hardvereket ez nem teljesen, vagy nem jól aknázza ki...
5.) A DLC pakk brutál jó, brutál jó vétel is egyben, ha még egy ilyet kapnánk megemelném a kalapom... Remélem nem csak ennyi volt azért, és a játékot is pofozzák még...
6.) A játék ettől azért még nem bokalefosós. A karrier szvsz gagyi, a heti eventek gagyik, nincsenek listák, acsik, nincs semmi igazán fasza addiktív kihívás, oké, csinálhatsz bajnokságokat, stb, magadnak összehozhatod a szitukat, de ennél sokkal többet kellene és lehetne készíteni 2020-ban. Majd a GTR3-ban meg az iR-ben remélem meglátjuk, hogyan kellett volna ezt... Utoljára szerkesztette: unrealnoise, 2020.02.11. 20:39:14
- Suzuka nagyon jó lett sztem, nagyon jó megcsinálni az elejét, nagoyn nem hozott lázba ez a pálya sokáig mert nem is igazán éreztem hogy mi ebben a kunszt, jó olyan Silverstone-s az eleje, oké, meg a 130R, de igazából eddig csak egyedül a kanál volt nehéz mert sok időt lehet bukni miatt a hátsó egyenesben. Na most az úgy néz ki hogy nagyon értem miért jó az eleje, és qva nehéz a kanál :DD Nagyon kellemesen meglepett ez a pálya, fingom nem volt hogy ennyire jó tud lenni. - Kyalami meg nagyon adja magát, van egy két trükkös kanyar ahol tempót lehet átvinni, de úgy egésszében nem akkora kihívás...olyan jó tempós pálya, nem rontották el sztem az átépítéssel. - Laguna Seca, ezt nem használom egyelőre. -Bathurst az egyik durranás, de az AC-s verzió sztem van olyan jó hogy igazából csak az ACC másmilyen vezetési élménye miatt élmény. ...olyan nagyon nem ájultam el. /Ezek egyelőre mind offline tapasztalatok. hétvégén viszont sztem csak multiban megyek majd.
Jó kis csomag. Négy pályából hármat szeretek, Kyalamit meg nem ismerem, tehát az is lehet, hogy azt is szeretni fogom. Az alapjátékban is csak 3-4 pálya van amit szeretek... Szóval ez egy nagyon jó DLC.
Kyalami egy fokkal jobb:
De Perel félkézzel fél aggyal (videózva) alig megy lassabbat.
Nekem már gépet kellene meghúzni, 4 évente szokta a gépre költeni, de bentragadtam a foglalatban, nincs hova fejlődni azaz alaplap is csere. De ...sajnálom hogy ez a játék nem akkor jött ki amikor nagyon oda voltam az online, nagyon jó kihívás ezzel meccselni, jó qva nehéz, de közben nagyon-nagyon hangulatos.
~3200 player online... kicsit meghaltak a multi serverek :)
Most mentem Bathurston, tetszik. A kamera beállítások tényleg elég rosszak, se a pozíció, se a FOV nem jó szerintem. Viszont nálam több az fps Bathurston mint pl. Zolderen. Tegnap elindítottam a játékot, már a logónál lefagyott, mérgemben letúrtam a csodálatos Radeon Adrenalin szoftját. Csak a drivert raktam fel eszközkezelőben, meg hozzá az Afterburnert, hogy tudjam piszkálni a kártyát. Sokkal jobban fut minden.
Suzuka qva jó. Még Kyalami hátra van (ami nekem mindig szívcsücsök Biaggi miatt), de már megérkeztem. Bathurst-ban rengeteg dolgom van még azt érezni, Laguna Seca-t igazán sosem szerettem az alattomos kanyarjai miatt meg ritmustalannak érzem, de Suzuka...zseniális. Eddig 3-ból 2 tuti.
nem :) ..egyébként nagyon gáz volt, oké van ilyen, sirályokat elütni Phillip Island-n, kígyókat Austin-ban, mormotát Kanadában, galamb..stb. De az általában egy pillanat. Én erdésznek tanultam javarészt azért mert imádtam a természetről szóló könyveket, és maradt még annyi az akkori énemből hogy nem esett jól látni.
Élethűnek gondolom az, qva keskeny,..nagy hűha élményt nem okoz, mentem már ilyen jó Bathurst-n, a szokásos qva jó érzés a hegytető, illetve ha elféled a lefelét akkor akár másodpercet is buksz, ha meg túltolod akkor törés. Ez eddig majdnem minden szimben megvolt, AC alatt is (sztem). esőben meg majd holnap próbálom. :)