Ellenben a GTR2 vagy a RACE WTCC game ilyen volt, mégis sokáig tolták őket. Ha megnézzük legtöbb esetben mivel mennek ligák akkor azt látjuk hogy a GT kategóriával. Van egy előnye ha egy ennek márpedig az hogy végletekig lehet finomhangolni! Nem 400 gépet és 80 pályát millió gumit stb. hanem a fix felállást. Plusz több cucc lesz bele pakolva az idők folyamán, nálam teljesen megfér mindkettő kategória.
Ellenben pc2 ben ezer egy liga , szervezett futam van...jah nem :)) Plussz ott vegigmesz padlon esoben itt korbeerni alig lehet....
Mas kategoria , pc2 abszolut grafikaval hoditt, mindegy egyebb nulla , itt a minoseg fontosabb lesz . Hogy sikeres lesz e fene se tudja, nem is az en dolgom.Hogy nem tetszik a sok falabu carsosnak...szar ugy ....
Attól hogy a PC2-őt fikázod, ez még nem lesz jobb. Persze szívesen megnézném, hogy melyik autóval, melyik pályán mész te körbe padlógázon, főleg egy egész versenyen, ami nem 3 körös. Talán nem ártana megnézned egy Blancpain esős futamot és rögtön látnád, hogy nem igazán probléma nekik körbe érni. Ami ebben a játékban van az egyelőre a szar beállítás az, ami miatt nehezen lehet körbe érni. Majd ha működik rendesen, hogy ki lehet választani az esős beállításokat, akkor itt is simán körbe lehet menni.
PC2 nem a grafikával hódít, mert ha jól megnézzük az a PC1 még szebb is volt. A PC2 fizikával, gumifizikával, a Live track-kel, a jó FFB-vel hódít. És igen van egy csomó szervezett futam, bajnokság is. Persze nem az SG-s szájmulátorosok számára, mert úgy látszik azoknak nem megy ha már komolyabb a kihívás. :)) Utoljára szerkesztette: sertrex, 2018.10.26. 10:03:12
Attól még hogy nem lesz hűdesikeres, még nem következik hogy veszteséges lesz. Engem különösebben nem érdekel, nagyon ritkán indítom el, és akkor is kizárólag esőben, mert egyelőre nem tetszik az autó 'kúszása'...és mert ugye szr a kormányom :D De itt sztem bőven elég ha pénzt termel, azt pedig fog, lehet hogy nem ezzel fog játszani boldog boldogtalan...bár én egyáltalán nem temetném 2 autó, 2 pálya és a jelenlegi állapotában, egyelőre minden tök jól néz ki...és remélem hogy az AC2 hasonló lesz , ha nekem ott megadják ezt a grafikát az esőt, és moddolhatóságot hogy a rally költözhessen akkor hajrá :)) ..sosem voltam ilyen GT3 menő
Ugye azt nem gondolod, hogy az UE4 és a Blancpain licensz 2 fillér volt? És akkor még ott van a Kunos Simulázioni fizetése is, meg persze az 505 Games se jótékonysági intézmény, tehát pénzt akarnak látni. Szóval minimum hozniuk kellene az AC több, mint félmilliós eladási számait. Mivel az AC-t is figyelemmel kisértem a megjelenéstől kezdve, abból kiindulva gondolom, amit le is írtam. Ha a AC-t, a rutinosabb szim és játékrajongókat figyelembe veszem és persze Kunos nevét is, akkor is nagyon szerényen kezdett az ACC. Persze ez még változhat, de én még egy Early Access címet se láttam eddig, ami a hivatalos 1.0 verzió után hirtelen magasságokba ugrott volna az eladások terén. Persze nem kísértem figyelemmel minden EA címet. :))
A PC2 jelenleg a kategória csúcsa. Mindenben (grafikában, fizikában, FFB-ben, stb.-ben). Ezt nem lehet vitatni, mivel ma egyetlen más PC-re írt verseny szimulátort nem tudsz mondani, amely bármiben is felül tudná múlni. A korábban megjelent szimekkel azért játszanak még nagy tömegek, mert egyszerüen megszokták, és közösséget hoztak rá létre, a kiadók és a fejlesztők pedig még tartalmakkal próbálják meg életben tartani rongyos 5-10-20 eurós csomagok formájában. Maga a program nem fejlődik, és nem is tud, mivel az engine-je 5-6-10 éves, amit toldózni-foltozni lehet, de fejleszteni már nem. Vagy ha igen, akkor az nem fog gazdaságosan megtérülni. Az ACC egy jó kezdeményezés, de semmi olyat nem fog tudni felmutatni, amit egy PC2 már korábban nem tudott volna. És ahogy kinéz, tartalomban (egy versenytipusra kihegyezve) sem fogja tudni felülmúlni. Ettől függetlenül én is meg fogom vásárolni, játszani is fogok vele, de a jelenlegi állás szerint ez egy gyorsan lefutó életciklus lesz. A Blancpain brand nem egy olyan húzóág, amelytől az eladások drasztikus növekedését lehetne várni. A PC2-t pedig nem csak a grafikájával "hódít", nagyon is hozza azokat a kötelező elemeket, amelyeket ma - 2018-ban - elvárhatunk egy szimulátortól. És vannak rá szervezett futamok.
Annyira azért nem hódit a spy adatai alapján. Az adatok alapján az AC brutál (rf2-PC-PC2-ACC-AC összehasonlításban), főleg az aktivitás, a youtube használat, és a játékidő, egyébként ezekben elég komoly erősödést mutat az rF2. Az ACC nyilván hátrányban van hiszen még multi sincs, így a számok is lófaxok, de ez az AC elején is így volt, multi nélkül nagyon kevés tartalommal egyértelműen nem dübörgött az sem. Bőven jó lesz ez arra aminek szánták, nincsen vele semmi végzetes baj, csak qvára az elején van, a második lépcsőnél tart.
Pont a multi és szabály rendszer, ami visszavetette a PC2-t. Ezért nem hódít. Sajnos a multi részt azt elrontották vagy nem foglalkoztak vele eleget. Ugyan így van az AI-val is, hogy nem sikerült egy egységes AI kidolgozás. Persze senki nem mondta, hogy tökéletes, de ilyen téren sincs szégyellni valója, mert a többihez képest így is bőven előttük jár. Amíg a legtöbb progiban azon igyekeznek, hogy beleapplikáljanak dolgokat a játékukba, addig a PC már tökéletesíti, javítja a sajátját. És közben egyre több gyári tartalom készül hozzá. Ez azért eléggé jó dolog és elvitathatatlan.
A CM már tíz éve dolgozik az F1-en és még mindig nem igazán lehet a nagyok között emlegetni. Az AC csak jószerével felújította az nKPro-t és sajnos rengeteg dolog kimaradt belőle, amitől még akár piacvezető is lehetne. Az ACC még az elején van, de nem lesz játékváltó. Az rf2 ebben a tempóban még tíz év múlva is a DX11-re való átálláson fog dolgozni. :))) R3E... hát az játéktermi szimulátor és még legalább öt évre van az 1.0-tól. Automobilista jó kezdeményezés, de ők is belátták, hogy ezzel a motorral már nincs előrelépés és szintén hiányzott egy csomó dolog belőle ahhoz, hogy egy igazán jó szim legyen. Szóval igen PC2 bőven a többi előtt jár, de lehet, hogy ez az előny már csak a PC3-ban fog realizálódni. Utoljára szerkesztette: sertrex, 2018.10.26. 12:14:46
Az idei F1 alazza a pc t ez tuti, talan ffb ben nem.... AI vilagbajnok, a kozeleben nem jar senki. Grafikaban sincs mit takargatni, esoben messze a leg realisztikusabb. Szabalyrendszer, lebonyolitas, kororites meg hagyjuk, SOHA nem lesz ilyesmi tobbi jatekban. Egy baja van, olyan sinauto mint pc2, csak itt meg fekezni se kell ! ;) Utoljára szerkesztette: lac coo, 2018.10.26. 12:19:13
Azt már bukták, mert 3000 €-ig nem kell fizetni, ha jól értettem, a SteamSpy-t nézve, a darabszám már 20...50 ezer között jár. :D
Évek óta ezt csinálja. Heveny PC2 fóbiában szenved. Sokszor mondta már, hogy sínautó a PC2, de még soha egyetlen egy videót nem mutatott, hogy ezt bizonyítsa. F1-be se látni soha a videóin, hogy milyen AI erősséggel nyomja. Mondani meg lehet, hogy max AI-val. Ki látta? Utoljára szerkesztette: sertrex, 2018.10.26. 12:34:19
Mondjuk ez elég bátor kijelentés úgy, hogy csak a CM rendelkezik a mai F1 licenszével. Tehát semmi összehasonlítási alap nincs a többi játékkal. A szabályrendszer meg szintén speciális, mert semelyik másik verseny széria sem használja az F1 szabályokat, tehát nincs is szükség hasonlóan bonyolult szabályrendszerre másik játékban. PC2-ben meg nincs is licenszelt sorozat. Ennek ellenére ofline és online versenyhez is lehet több féle szabályrendszert beállítani. Na ilyen se igazán van más progiban. Íly módon. :)))
Ami van formula autó, az meg fényévekkel jobb, szimulátorosabb, mint ami valaha is lesz CMF1-ben. :)) Utoljára szerkesztette: sertrex, 2018.10.26. 12:49:51
Mindenhol van AI baj, talán csak az NR2003-ban nem láttam. A PC2-ben is volt mikor kifogyott a benzin nálam, aztán beállt mögém a komplett mezőny túráztatni a motort, beletelt vagy egy percbe mire beütött nekik az algoritmus. De LFS-ben is, rF..AC, mindenhol vannak olyan szituk amiről videókat lehetne csinálni...ettől függetlenül egy kész játék AI normál körülmények között elvan.
Lassan azt a játékot inkább nevezhetjük egy tamagocsinak mint szimulátornak, most már tényleg csak pisikélni meg kakikálni nem kell elvinni a pilótákat, de a köv verzióban valszeg az is benne lesz...
Tehát ha jól értem, itt még egy kósza vita helye sincs, mivel iRacing, Assetto, rF2 vagy akár R3E egyszerűen nem tudja felvenni a versenyt idézem : grafikában, fizikában, FFB-ben, stb.-ben. A satöbbi az lehet akár az online közösség is, mert gondolom az nem elhanyagolható tényező, hogy ligák százai milyen platformot választanak. Őszinte leszek a grafikában lehet tényleg toppon van a PC2, mert az ACC szörnyen fut komoly VGA-kkal is...szimulátoros igényekhez mérten. Na de a többi állítás az kb nonszensz. :D
A PC2 jelenleg a legösszetettebb szimulátor... az hogy a fejlesztők kihagytak pár ziccert az nem az alapkoncepció hibája... a tartalom, a livetrack, a grafika szerintem jó optimalizálása, az ai folyamatos fejlesztése, a rengeteg ffb beállítás csak pár dolog ami eszembe jut... A lehető legtöbb potenciál ebben a játékban lenne... Sajnos ligák és komolyabb online futamok rendezésére totál alkalmatlan, ez pl. az egyik kihagyott nagy ziccer... így nekem erre pl. marad az R3E...
Vitázni persze lehet csak igazából tök felesleges persze csak ha nem akarunk valakit cukkolni, mert ha igen, akkor muszáj a másik szimulátorát gyerekjátékként feltüntetni...
Szóval vitázhatunk akár azon is, hogy most a csülkös a bableves vagy a csülkös pacalpöri e a legjobb kaja.
Szerintem úgy értette, hogy összességében. Természetesen ha alkotó elemeire szedjük, akkor biztosan van amelyik jobb fizikában, jobb a hangokban, akár FFB-ben is és még lehetne sorolni, de a PC2-ben van meg a legtöbb dolog egyben, ami persze koránt sem tökéletes, de azért franchise, hogy lehet részről-részre finomítani javítani, bővíteni. És ha így tekintjük, akkor nem is annyira elrugaszkodott dolog amit írt. :))
Értem már. Persze ebben van valami, de hiába pakolták tele mindennel, mégsem annyira sikeres. És őszintén szólva nekem fura a szimulátor megnevezés is.
Őszintén szólva ez a te problémád. Szerintem meg inkább szimulátor, mint sok más, amit évek óta annak titulálnak. Szerintem attól még nem szimulátor valami, hogy az autó csúszik-mászik és inkább egy túlélő showra hasonlít egy verseny. De hát kinek mi. ;)
A szimulátorok mindig is sokkal nehezebbek lesznek mint egy valódi versenyautó több ok miatt is, de a legfontosabb talán az hogy egy autóban ülve a testeden is érzed minden rezdülését az autónak, nagyon sokat számít hogy sokkal több visszajelzés van, ráadásként tökéletes a grafika is...
Szimulátorokban gyakorlatilag a "látást" és a térérzetet is nagyon korlátozottan kapod csak meg, és az erő visszacsatolásokból is csak annyit, amennyit egy kormány vissza tud adni. Ezért van az, hogy még a profi versenyzők is csak estek keltek ACC bemutatón. Jóval kevesebb visszajelzést kapnak annál, mint amikor valóban egy igazi autóban ülnek.
GMG-től kaptam 25%-s kupont, így összesen 6169.-Forintért behúztam. Szerintem ennél olcsóbban hivatalos forrásból egy jó darabig nem lesz, szóval aki még agyal rajta, ez egy jó alkalom.
Egyébként nem gondoltam, hogy ennyivel jobb cockpitből nyomni a gázt. Még az FFB is jobb lett, olyan dolgokat érzek, amit eddig valószínűleg elnyelt az asztal. A pedálok vibra motorját is sokkal jobban érezni. Viszont a tv-t közelebb kell hoznom.
Egyrészt már valamiért az érzés is jobb amikor beülsz, másrészt ahogy az FFB bemozgatja, rezegteti az egészet, valahogy jobban érzi a seggével is az ember a történéseket. :)
A TV árából egy része már meg is van! :D Tény, hogy a hozzávaló gép az ami jelenleg horror áron van, főleg ha nem csak GPU-t, de CPU-t is cserélni kell memóriával együtt...
Ha belefér az árba a 2080TI akkor sem ajánlott épelméjű embereknek, ki fog kb 25%-ék többlet teljesítményért 100%-os felárat fizetni?! Egy 1080TI ma már kapható 250 ezerért is újonnan, viszont egy 2080TI meg kerül 500 ezerbe... És mondom, cserébe csak 25-30% hoz többet.
Azért is írtam úgy, hogy "ha a pénz nem számít". Bármennyire ésszerűtlen, ha megtehetném megvenném annyiért is, mert VR alatt az a plusz 30% bizony jól jön. A hobbi az sohasem az épelméjűségről szól! :)
No meg a Vive Pro a magasabb felbontása miatt az 1080Ti-t megeszi reggelire, főleg ACC alatt. Az Oculus + 1080Ti párossal most küzdök azon, hogy meglegyen a fix 90 FPS, de az fix, hogy a PD emelést el kell felejteni, plusz sanszos, hogy versenyen vagy esőben nem lesz meg úgy, hogy közben élvezhető legyen a látvány is.
Egyébként meg egyetértek, épp eszű ember már csak elvből sem vesz most 2080Ti-t... főleg, ha az árát máshonnan nélkülöznie kéne.
Dehogy eszi meg reggelire az 1080TI-t a vive pro, az oculusban a legtöbb játék 1.5-ős SS-el is megy jól beállítva, ami nagyobb felbontás mint a vive pro-é... Szóval ahhoz is tökéletes a 1080TI csak ott nem kell már akkora SS-t használni mivel a natív felbontása alapból nagyobb... Persze, bizonyos játékoknál lehetnek eltérések, de igazából ez egyébként egy EA játék, tehát még dolgoznak rajta. És ha megnézed, az eddigi legjobb VR játék szintén UE4 motorral készült, bár igaz az nem szimulátor hanem a robo recall. De az is 1.5-ős SS-el olyan simán és zökkenésmentesen fut miközben a látványon kívül még nagyon vagány realtime rigid és soft body szimulációk vannak, hogy öröm nézni...
Szóval nyugi, tuti lesz optimalizáció ennél a játéknál is és akkor VR is jobb teljesítményt fog nyújtani. Utoljára szerkesztette: MasterMason, 2018.10.28. 22:31:17
Őszinte leszek én még ki sem próbáltam oculussal, megláttam, hogy külön be kell konfigurálni a menüt mert nem müxik az egér, mondom akkor hagyom is, nincs nekem időm erre. :P Majd később ha majd müxik, meg haladtak már eleget a játékkal ráérek kipróbálni VR-ban... Nem kell kapkodni, a játék megvan dolgoznak rajta, szóval ráérek majd akkor foglalkozni vele, ha minden autóba beülhetek kedvemre.
tudnál számokat abból az időből, amikor az AC volt 2 hónapja EA-ban? (hint: 1.0 környékén AC nem járt 300k felett) sok értelme van összevetni egy 12 eurós "kész" játékot a két hónapja EA-ban levővel....
Nem irónia volt, hanem a saját véleményem. Miért? Talán nem írhatom le azt, amit gondolok? Én úgy gondolom, hogy ma, a piacon fellelhető - játék minősítésbe sorolható - verseny szimulátorok között a Project Cars 2 a kategória csúcsa. Természetesen a jövőben, megjelenhet, sőt, elvárom, hogy jelenjen meg ennél jobb is. De most éppen a PC2 a legjobb, több szempont szerint is. A szempontok természetesen szubjektívek, és a magánvéleményemet tükrözik. De ez itt az ACC fóruma, talán nem itt kellene ezt megbeszélni. Utoljára szerkesztette: Axtros, 2018.11.01. 18:38:43
Éppen ez az: a szempontrendszer nagyon szubjektív, hogy kinek mitől lesz valami a "kategória csúcsa" ... (mostaniakkal nincs tapasztalatom, aka acc vs pc2, de az előző fordulót nálam magasan az ac nyerte, PEDIG én az offline karrierek megszállotja vagyok, papíron az SMS játékát kellett volna szeretnem ;) )
(tényleg azt hittem, csak szórakozol, ahogy lac coo szokott a pcars kapcsán :D )
Ez azt hiszem jellemző, hogy azok köpködik a PC2-őt, akik általában ki sem próbálták. Vagy csak mentek vele tíz percet, és annyi. Egyébként az előző nekem sem tetszett, de ez nagyon jó lett. VR-ban pedig párja nincs jelenleg.
én speciel nagyon akartam szeretni a PC2-t , mert papíron tök jónak tűnt ... sajnos nem az számomra,így pénzkidobás volt... 1 hónapig csak Cars 2-ztem h hátha jó lesz ...aztán megváltás volt visszatérni AC-hez és IR-hez...(VR-ben :) ) minden van a pC2-ben amire vágyik az ember , csak semmi sincs jól van megcsinálva (pl se szárazon , se esőben nem jó legalábbis ha valaki próbálta már az életben :) ) Utoljára szerkesztette: barcalaci84, 2018.11.01. 22:35:31
a trackday ugyan nem verseny , de szerintem ad egy képet h h viselkedik egy autó határ közelében... versenyre készített autóval is van kis tapasztalat... na meg a józan ész...pl esőben rohadtul nem tapad szinte jobban az autó mint szárazon :) PC2-ben jobban nyomhatod esőben mint szárazon :) varázslatos esőgumik vannak és csak a köridő lesz lassabb , de gyakorlatilag ugyanúgy kell menni mint szárazon... nem kell takonyszimulátor , de azért a PC2-nek sok köze nincs ahhoz ahogy viselkednie kéne vélhetően az autóknak...ha lassú köröket mész és csak poroszkálsz akkor is kb ugyanúgy viselkedik mintha a határokat feszegetnéd (értsd : világcsúcs közelében)... pont az vész el ami a legélvezetesebb a szimezésben h megtaláld a kocsi határait...
de akinek tetszik az nyomja bátran és elhiszem h jó szórakozás hisz csodálatos pálya és autó lista van... az AI ott se kihívás sajnos és elég furcsa dolgokat művelt , az online kb halott volt már megjelenés után 1-2 hónappal...de elhiszem h van aki megtalálja benne az ellenfeleit és tud vele szórakozni... úgyhogy rajta... de szerintem semmikép se a kategória csúcsa , még az se biztos h a kategóriába tartozik :)
AZÉRT LASSABB MERT ESŐBEN (upsz, sorry ) elvész valahol 50 lóerő ,egyszerűen gyengébb a motor :)) Olyan gyenge ( vagy mi ..) hogy legtöbbször kiforgatni se lehet tiltásig :)
Elhiszem, hogy neked problémád van a PC2-ben az eső/száraz fizikával, de azért legyünk realisták, szerintem nincs - és nem is volt - még olyan program (számítógépes játék, nem ipari szimuláció), amely egy az egyben tudta volna szimulálni azt az összetett fizikai környezetet, amely megjelenik a valóságban. Én azt gondolom, hogy bármi lehet mondani a PC2-re, valóban vannak hibái, vannak hiányosságai, megvannak a maga korlátai, de ettől még nagyon reális szimulátor, hozza azt a szintet, amit ma, 2018-ban elvárna az ember. Majd meglátjuk, hogy a jövőben, a többiek mivel rukkolnak elő, de az biztos, hogy a PC2-t megugrani, nem lesz könnyű egyetlen egy fejlesztő stúdiónak sem. Az én véleményem továbbra is az, hogy az ACC majd ha kijön, akkor elemezzük, és összehasonlítjuk a PC2-vel, meg minden mással is, de most, jelenleg a PC2 a király. :)
"...de szerintem semmikép se a kategória csúcsa , még az se biztos h a kategóriába tartozik :) "
És melyik kategória lenne az? Az AC? Amelyikben jobban van lemodellezve az eső? Ja bocs, nem! Nincs benne olyan, sőt semmilyen dinamikus változás nincs benne, tehát nincs is meglepetés. Az az AC amelyikben még a gravitáció sincs leszimulálva vagy mondjuk, hogy nincs gravitáció? Egyszerű. Állj meg Laguna Seca dugóhúzó tetején és engedd, hogy az autó leguruljon. Nem fog. Ott fog állni egyhelyben. Ha nincs gravitáció, akkor ettől kezdve kamu az egész. Ennyit a kategóriáról. És egyelőre az ACC-ben se erőltették meg magukat gravitáció terén, de azt még majd meglátjuk. A legviccesebb magyarázat erre AC fórumon az volt, hogy számolja a játék, csak grafikusan nincs lemodellezve. Magyarul, amikor azt látod, hogy egy autó ott áll a dugóhúzó tetején az tulajdonképpen gurul lefelé csak nem látszik. Szóval melyik az a ketegória, amit PC2 nem ér fel? Mondanom sem kell PC2 ben nem lehet egy autót ott felejteni a domb tetején. Mellesleg ha már szubjektív a dolog, akkor megemlíteném, hogy az AC volt az első olyan autósjáték, amivel játék közben elkezdtem ásítozni. Gondolom ez azért van mert annyi élet van az AC-ban mint egy ravatalozóban.
"...a trackday ugyan nem verseny , de szerintem ad egy képet h h viselkedik egy autó határ közelében... versenyre készített autóval is van kis tapasztalat..."
Hát persze. Na akkor ne fogd vissza magad, mesélj még! De akkor lehetnél egy kicsit konkrétabb is, mert ezt bárki le tudja írni, aki nem riad vissza egy kis nagyot mondástól. Utoljára szerkesztette: sertrex, 2018.11.02. 12:49:08
Sok a duma, most már jó lenne ezekről valami videó, mert hát én nem tapasztalok ilyeneket, se olyanokat, hogy jobban tapad esőben. Biztos én másik PC2-t használok.
Nem a gravitáció szimulációja hiányzik a AC-ből, hanem a nullához közelítő sebességeknél is jól működő gumifizika. Ilyen alacsony sebességeknél nem igazán működnek a gumifizikát számoló képletek, így inkább egy bizonyos sebesség alatt egyszerűen kompletten lekapcsolja a fizikát. Ezért ha egyszer megállsz valahol, akkor az autó ott is marad. Nem a legjobb megoldás, lehetne rajta finomítani, de mivel versenyautókkal ritkán mennek direkt 0-hoz közelítő tempóval, ezért ez nem volt prioritás a fejlesztésnél.
Érdekes amit írsz, mert AC-ban volt már olyan h eloregurultam rajtnál, mert lejtett a palya...de lehet rosszul emlékszem.. Egyébként meg nem az a lényeg h mit és mennyit számol hanem h ami kijon vegeredmenykent az milyen lesz... Mennyire hasonlóan kell kezelni a verdát határon... Milyen a terhelésvaltás, mennyire érzed h egy autóban ülsz...
Lehet mondjuk h csak azért szeretem az AC - t mert ott világelső vagyok SRS-en, és úgy néz ki lehet kapok meg lehetőséget ebből kifolyólag h "nagyot mondhassak" Utoljára szerkesztette: barcalaci84, 2018.11.02. 14:09:33
Azt hiszem itt a szim világban folyamatosan elbeszélnek egymás mellett az emberek. Mert mindenkinek más a fontos, mert mindenki mást tekint szimulátornak... és mert nincs egy rendes szimulátor. Van aki arra gerjed, hogy torzul a gumi, van aki szerint eső nélkül eleve kuka, van aki a vezetési élményre megy rá (gondolom mindenki tudja, melyik 3 szimre gondoltam). Csak sajnos nincs 1 olyan autóverseny-szimulátor, ahol minden jó lenne. Emlékszem, a GTR kiadásakor azt mondták az akkori GT versenyzők, hogy egy az egyben olyan, mint ha az autóban ülne. Ez talán 2004-ben volt. És most 2018-ban mindenki azon vitatkozik, hogy melyik az az egy, amit szimulátornak nevezhetünk. Kár ezen tipródni. Ráadásul az emberek 90%-a ki van készülve, ha kimenetel előtt be kell indítani az autót. Azt nem is mondom, hogy mi lenne, ha be kellene osztani az autót, gumikat, fékeket, stb. A rendes szimulációtól olyan messze vagyunk, hogy kár is ezen vitatkozni. Hozzáteszem nincs is rá igény.
Nekem az AC rémálom VR-ban. A menüt kezelni olyan szinten szenvedés, hogy nekem a PC2 megváltás ahhoz képest.
Az esőben való nagy tapadás sem tudom hova tenni, én azt tapasztalom, hogy könnyebben csúszik meg az autó, könnyebben blokkol a kerék, oda kell figyelni milyen íven mész, nehogy tócsába menj, mert az aquaplaning kiforgat. Sajnos az is igaz, hogy mintha az autó is veszítene olyankor az erejéből.. Lehetséges hogy van olyan kategória vagy autó ahol ugyanúgy tapad mint szárazon, de én ilyennel még nem találkoztam, pedig végignyomtam a karriert.
Content Manager a megoldás és VR-ben mindent vezérelhetsz kormányról , és menüben se kell szenvedni...remélem ACC-hez is lesz majd , mert sokkal kényelmesebb...
a Pc2-t meg inkább nem kommentálom tovább mert úgyse egyezünk meg h gyenge lett és óriási csalódás és nem is nagyon kezelik még csak szimulátorként sem sehol világszerte... de nem is megyek a PC topicba h az AC vagy az IR vagy az RF2 vagy a Raceroom jobb nála... akinek tetszik az használja egészséggel és tök felesleges isteníteni más szimek topicjában...
Latom a hianyzo postokat a lelki serult megint alkot? Nem tudom minekek etetitek a trollt o addig nyomja mig nem hagyod ra, igy azt hiszi hogy igaza van szarjatok ra vagy sg+ es ignore.
"Egyébként meg nem az a lényeg h mit és mennyit számol hanem h ami kijon vegeredmenykent az milyen lesz... Mennyire hasonlóan kell kezelni a verdát határon... Milyen a terhelésvaltás, mennyire érzed h egy autóban ülsz..."
Nem tudom mire gondolsz, de a BMW M3 E92 utcai változata még köszönő viszonyban sincs egy eredetivel. Ezt százszázalékig állítom, mert van egy ilyenem. És több mint százezer kilométert tettem már bele mióta az én tulajdonomban van. Ezek után nehéz elhinni, hogy a többi autó sokkal hitelesebb lenne. Persze nem azt mondtam, hogy rossz lenne az AC, hiszen van benne 500 óra játékidőm, csak kétlem, hogy annyival magasabb szintet képviselne, mint ahogy azt itt szeretnéd beállítani, de megértem, mert neked az AC-ban van sikerélményed és távol álljon tőlem, hogy ezt el akarjam venni tőled. Nem is tudnám, az már egyszer igaz. Az SRS eredményedhez meg gratulálok. :))
Érdekes ilyenekat mondtak valódi versenyzők a PC/PC2-re is és az is érdekes, hogy a GTR-t, GTR2-t és a GTL-t is azok csinálták akik most SMS néven a Project CARS 1-2-t. Nem hinném, hogy azóta elfelejtettek volna szimulátort csinálni. Ha továbbra is az ISI motort használnák, akkor gondolom a CARS lenne az egyik legjobb szim a leghácébb körökben is. Nézőpont kérdése a dolog. Meg persze az, hogy éppen kit kérdezel. Utoljára szerkesztette: sertrex, 2018.11.02. 18:47:46
Nem a karszosok kezdték itt ebben a topikban isteníteni a kedvencüket, hanem az AC/ACC fanboyok kezdték el fikázni a PC2-t, mert mertünk néhány észrevételt tenni, és kritizálni az ACC-t. Ami persze továbbra is jogos és PC2 fikázástól se lett jobb. Utoljára szerkesztette: sertrex, 2018.11.02. 18:52:46
akkor bocs... :) Az acc-t meg tessék csak kritizálni, mert Kunos meg esetleg tényleg javít is a dolgokon :) Jelenleg én Acc - t se indítom el, de hátha egyszer jó lesz...
El ne hidd már! :D Menj az oldal aljára és gyönyörűen látni fogod, nemhogy neked van igazad, de ACC "elemzéssel" indult a sztori, amire Laccoo természetesen rákontrázott, majd utána nem sokkal jött a "kategória csúcsa" kijelentés, ami finoman szólva barokkos túlzás... :) Utoljára szerkesztette: Solt, 2018.11.02. 19:49:24