"Varázslatot hogy tanulok meg?" Scrollból csak arcane-t használó kasztok tanulhatnak. De azt látod. Ha jobb gombbal klikkelsz a scrollon és van copy opció, akkor van esélyed bemásolni a varázslataid közé. Ha kicsi a tulajdonságod vagy magas szintű a scroll, akkor bukhatod. Előtte érdemes menteni, ha nem vagy biztos a dolgodban. Cserélgetni meg a spellbook menüben tudod, de ez gondolom alap. Drag&drop. A főzetek a cookingot takarja? Mert azok passzív bónuszokat adnak addig amíg tartanak, elvileg. Ha az italokra gondolsz, azokat pihenés közben is tudsz gyártani (akárcsak scrollokat), ha van hozzá képzettséged, cuccod és rendelkezel varázslatokkal. Írja, hogy mekkora dc kell a sikerhez. Egyébként a főzeteket meg kell inni vagy eladni. :)
Varázslatot hogy tanulok meg?,mert a táramban lenne sok, de csak eldobja meg használja. Az az élesztős varázslat nem volt benne 6000-ért. Most 12 ezer meg egy kicsi van alapból, de a tárgyakkal rohadt sokat fel tudok szedni. Főzetekkel mit lehet kezdeni?
Annyira azért nem vészes, de én az enemy size-t visszatettem standardra. Nem volt vicces a 8. szintű alchemist 12 db 2.szintű harcossal együtt, meg a 11. szintű oracle 5db 4. szintű és 4 db 5. szintű outsiderrel. :)
Egyébként a Gray Garrison után már kienged a városból. Többet nem írok, de nem rossz a történet eddig. Esetleg annyit, hogy nem árt tűzvédelem a Garrison-ba, mert sok ellenfél használ tüzet (én hüle nem tanultam varázslatot, de még csak scrollt se vettem).
Csak azért mert amikor harcoltam azokkal az idióta varázslós genyákkal, és megőrültek az embereim, akkor -16-17 ben volt 2, de harc után amikor mákom volt a lövős csajjal bemenekült a pálya szélében nem keltek fel. Mikor volt olyan állásom is mikor lement -33-ra meg 39-re is akkor simán felkeltek utána.
Jól emlékszel. Van egy olyan beállítás, hogy a halott companionok felélednek a harc után. A játék nehézségénél van, nekem is megütötte a szemem, meg a death door opció is. :)
Szerintem nem. Ha nem támasztod fel őket, akkor valószínűleg halottak maradnak. Vegyél egy raise dead scrollt (6000 pénz!) és keltsd fel a halottat és meglátod szintet lép vagy sem. Utoljára szerkesztette: fluency, 2021.09.10. 11:42:58
Ha meghalnak az embereim akkor van olyan hogy ha szintet lépnek felélednek?
Jaja levettem lowra olyankor arra az 1 alkalomra. Mikor kerülünk ki a városból?
Ahogy írtam: nexusmods-on keress rá a toy boxra. Leírják, hogy kell feltenni és az tele van csalással meg mindennel. De szerintem nincs rá szükség, vedd lejjebb a nehézséget inkább.
Nekem a fő karakterem egy LE human sorcerer overwhelming mage. A csapat jelenleg: Camellia, Wenduag, Seelah (kicsit kilóg, de az egyetlen tankom), Regill, Daeran. Utóbbi nagyon jó healer - főleg a mythic past távgyógyító izével. A harcmező másik feléről dobja a cure serious woundsot. :)
Nenio volt sokáig Regill helyett, de lecseréltem és ez így most jobb.
Az árnyékokhoz eljutottam visszamentem ahol abbahagytam legutóbb, és volt ott egy sereg. Nagyon meglepődtem mikor levettem a körökre osztottat róla, mert késő van már és holnap meló, össze vissza mentek az embereim mert valami izét rám nyomott, és a nyilasom bemenekült a pályán kívülre ahol nem tudtak utánam jönni, és eltűntek a kijáratba az ellenfelek, pedig szarrá vertek volna mint állat. Ez egy bug lehetett? Megnyert csatának nyilvánította.
Ja értem köszi. Így több xp-t kapok meg izgalmasabb a játék. De nyílván nem lehet mindenhol ezt, így be kell áldozni néhány xp-t. Pap lett már amúgy.
A kocsmában a Hilor nevű NPC respecel és ott tudsz "venni" zsoldost is. Ha Daring nehézségen tolod, akkor alapból a játék lépteti a követők szintjét. Azt ki tudod kapcsolni a nehézség menüben és érdemes is, ha te akarod őket kezelni.
Varázslatokat csak azt tud tanulni, aki képes varázsolni arcane varázslatokat. Ezt még nem néztem. Utoljára szerkesztette: fluency, 2021.09.08. 18:53:49
Egy lehetőséget láttam, hogy a legkönnyebb fokozatra állítottam, és úgy már siker volt. Az a papnő, a wolfi, a főhős, 1 fickó van a többi csaj.
Mi a parti felállásod? Kasztok?
Ez az nálam is ezek vannak, de itt már nem enged csinálni semmit sem, nincsen hozzá valami csalások?
Hát az én fő karakterem egy Tiefling (Motherless) Bloodrager (Mixed-Blooded Rager)- Monk. Egész jó lett. Nálam jelenleg Lann, Camellia, Seelah, Woljif és egy általam kreált Thundercaller-Angelfire Apostle Dhampir van a csapatba. Csatlakozott már Nenio, Ember, Daeran, de még nem tudom mihez kezdjek velük. :)
Ha jött a nagy benga állat, akkor már a végén voltál. Írja, hogy mennyi rohamot kell kibírni és a benga az utolsóval jön. Nem tudom ki van a partidba, de kellene egy gyógyító talán. Vagy Camellia legyen az. Respec és csinálj belőle Angelfire Apostle papot. Azzal tudsz gyógyítani és lesz channel positive energy nem mellesleg gyógyítja a szövetségeseket is. Vagy kell egy CC-s karakter, akivel nyomsz az emberek elé valami cc-s cuccot, mondjuk grease varázslatot és akkor könnyebb lesz. Mondjuk a grease-el vigyázni kell, mert a saját embereid is kifekszenek benne. :)
Igen arra, második alkalommal beálltam a sor hátamögé és egyáltalán nem mászkáltam ki, de a végén láttam, hogy rohadt sokan jöttek még, van benne egy hatalmas benga állat is, na onnantól kezdtek csökkenni a seregek, de addig jöttek mint a sáskák, az a baj itt, hogy a távolsági nyíllal sokat misszezik rájuk. Nem találja el, és ezért megölik a jó kis lándzsásokat. A benga állatig már nem sokan maradunk, azt átállítottam a valósidejűre, de azt már nem láttam mennyien maradtak hátra mire vége lett a csatának amikor kinyírtak.
Vannak azért kemény dolgok ebben a játékban, de szerintem sokat tanultak az előző részből. A társaknak most hasznos tulajdonságaik vannak és elég jók. A térképen való csatangolások közben már nem dob rád olyan lényeket, akik ellen semmi esélyed. Az ellenfeleknek látod az értékeit, így könnyebben tudsz rájuk készülni és kicsit átláthatóbb a játék. Azért egy gyógyító és egy CC-s partitag nem árt szerintem, mert kegyetlenül le tudnak mészárolni, ha úgy jön ki a lépés. :D
Vagy megjegyezni honnan, milyen ütemben és mik jönnek, visszatölteni a mentést és optimalizáltan elhelyezni a karaktereket :) Normalon játszom nem core-on, de nem volt annyira nehéz nekem sem.
Arra gondolsz, amikor a Defender's Heart nevű helyett megtámadják a kultisták? Azt viszonylag egyszerűen meg lehet csinálni, ha nem akarsz hősködni. A kocsmaajtó előtt vannak két sorban katonák mögöttük a fél-ork paladin csajjal meg még pár ember. Ha oda beállsz és nem rohangálsz ki, csak addig, amíg segítesz a harcosoknak, akkor sima ügy. Én Core szinten játszok, de már ott sem lehet eszetlenkedni, mert hamar kifektetik az embereid. Meg ezen a nehézségi szinten nemritkán (a patások pl. 24-41 közötti) kritikusokat vernek rád, abba pedig hamar belehalsz, főleg 3.szinten. Szóval maradj hátul, használj távolsági fegyvereket és túléled. :) Utoljára szerkesztette: fluency, 2021.09.08. 12:46:33
Ezen a linken van egész pofás magyarítás ahhoz képest, hogy most jött ki a játék, le van írva, hova mit kell másolni és már a menüben magyar felirat fogad.
Amikor megtámadják a védőfalut azt meglehet védeni egyáltalán?,vagy az a küldetés mindenáron buktaparti?
Most utána már érezhetően megkönnyült azért, ott semmi baj nem lett volna csak a rengeteg kihagyással volt iszonyatosan durva. Fordítható a játék magyarra?
Teljesen új sztori, új karakterekkel. Legfeljebb egy-két npc meg elszólás lehet, ami hivatkozik a Kingmakerre, de amúgy a kérdésedre a válasz az, hogy nem.
Végig kell játszania a Wrath of the Righteous-hoz a Kingmaker-t is vagy anélkül is érthetö a sztori? Megvan az elsö rész, de addig nem venném meg a 2.-at, amíg nem játszottam végig, ha pedig szükséges a sztorihoz, akkor meg méginkább nem egyelöre. :)
Vedd lejjebb a nehézséget. Én custom beállítások mellett elég simán végigmentem azon a részen.
Az a rész, amikor a barlangba leesel szerintem a tutorialnak felel meg. Ha már beértél a Mongrelek táborába az már tuti az ACT1. Ha megcsináltad a Shield Maze-t (Hostilla), akkor már nem a tutorialt csinálod. :)
A kocsmában, ahol felébredsz ingyen lehet respecelni a Hildor nevű NPC-nél!
Eszméletlen durva lett ez a része amíg kinem jössz a felszínre, nagyon durva ellenfeleket pakoltak bele. 13 órám lett majdnem hogy elhagyjam a menedéket. Meddig van a tutórial rész?
Meglett a megoldása, baromi nehéz lett. Még mindig a tutorialt tolom.
Igen meglett utána már a körökre osztott része. Van gépi magyarítása is azt bemásoltam de a töltőképernyőnél kifagy a cucc.
Csak vicceltem. :) Nem hinném, hogy te az fajta lennél, aki csalással akarja játszani a játékot. Ezek egyébként (akárcsak az xp átírás) egyvalamire jók Szerintem: a karakter tervezésre. Felszintezed a karaktert és belövöd, azt amit szeretnél. Így elkerülheted azt, hogy játék közben gyere rá arra, hogy valamit valahol elrontottál és respecelned kelljen, ill. meg tudod nézni, hogy magasabb szinten "hova" jut(-hat) el a karaktered.
Jók ezek a Unity Mod Manageres dolgok, egy rakás minden meg lehet velük csinálni. Ökörködni nyilván, nem azt mondom, hogy így vigyük végig elsőre, de a lehetőség az mindig jó dolog, növeli az újrajátszási értékét a játéknak.
Onnan nem használtam mást csak a picture modokat. A Heroes of Stolen Lands modot érdemes letölteni és bemásolni a képek közé, mert egész faxa kis darabok vannak közöttük.
Ha valakit érdekel, a nexusmodon a Toy Box működik a release verzióval. Kell hozzá persze a Unity Mod Manager, az is letölthető onnan. Lehet bohóckodni vagy pofátlanul végigcheatelni az egész játékot day 1. :D
Az Options menübe a game menüpont alatt legalul van a Turn-Based Mode. Ott lehet beállítani, hogy off vagy on legyen a körökre osztott mód. A játékon belül meg a jobb oldali UI szélén a Bástya ikonnal vagy a T betű megnyomásával lehet a körökre osztott módot ki-be kapcsolni.
Körökre osztva a harcot azt hol lehet majd beállítani?
Szerintem megveszem majd én is, de még az elsővel szopok. Most lett Act2 és ez a Kingdom Management nem a legfinomabb dolog... Érdekes amúgy, csak kicsit jobban elmagyarázhatnák, mi a fontos ahhoz hogy nem kapj game overt pár óra játék után.
Ezeket sem nevezném azért normálisnak teljesen ... PoE-ben is voltak elvont karakterek: pl. Grieving Mother és Durance. Főleg az előbbi. De valahogy jobban idegesítettek a Kingmakeresek, Durance kifejezetten szórakoztató volt, meg mindegyiket lehetett teljesen ignorálni, ha akartuk és a játék megállt a lábán. Az első PoE végigjátszásom pl. solo játék volt. Ott is kellett idő, mire megszoktam az npc-ket.
Azért voltak "normális" karakterek is. Valerie, Amiri (ez a kettő nálam alaptag volt végig), Octavia-Regongar páros, Jubilost, Tristan. A többiek úgy elmentek, de nálam, az én játékstílusom szerint, nemigen rúgtak a labdába a partiba, talán csak az általad annyit kritizált Linzi, aki azért néha-néha befért a csapatba. :)
Hiányoztak a normál karakterek. Mindegyik olyan, mint amikor asztali rpg-nél a 13 éves pattanásos Pistike megalkotja élete első DnD karakterét, aki különleges minden területen, mert Pistike azt akarja. Legyen elf, legyen jócsaj, legyen élőholt, legyen inkvizítor mert az király stb.
Jó hát a Pillarsban már az elején két ember karaktert kaptál és egy elfet, akik a játék végéig tök hasznosak voltak. Eder fighter, Aloth wizard, Durance pap. Összesen 8-an voltak az alapjátékban. A kingmakerben 11 companion volt és az elején kaptál egy sokat dumáló halfling bárd csajt Linzit, egy félelf élőholt inkvizítort Jaethalt és volt egy gnóm mágus, aki nem is volt veled végig khmm... Ja meg Amirit a barbárt, aki érdekes módon nálam végig bent maradt a csapatban. Talán sose tettem ki. :D Utoljára szerkesztette: fluency, 2021.09.02. 12:33:26
Én azt nem bírtam, hogy alig voltak normális karakterek. PoE-ben Eder pl. egy ex-katona farmer. Semmi extra. Ennyike. Kingmakerben meg élőholt elf inkvizítor meg a farkam tudja.
A companionokkal nem volt baja sok embernek, szóval talán nem lesznek olyan gázosak, Masta is azt mondta a videóban (9:10-től), hogy jól megírt társak vannak. Néhány olyan értékelést olvastam csak, hogy valakik egy részüket szerették a másik részüket nem. Ez persze ember függő. Nekem pl. nem volt bajom a Kingmakerben Linzivel, de másoknak igen. Nemsokára kiderül. :D
A Pathfinder karakterekre úgy néz ki ez jellemző. :/
Azt olvastam, most még rosszabb companionokat kapunk. Én várok még pár napot a vásárlással, anno Kingmakernél nem örültem, hogy majdnem fél évet kellett várnom a megjelenés után a játszható állapotig.
Engem a megjelenéskor beépített turn based mode győzött meg, de majd meglátjuk. A Pathfinder nem a kedvenc világom, az az igazság, de ha itt jó npc-k lesznek és nem olyan irritálóak, mint az előzőben (a cuki-cuki bárdcsajt gyűlöltem kb 5 perc után, de az edgy élőholt elfcsaj se jött be, kb mintha egy 13 éves írt volna fan fictiont), akkor akár még jó is lehet.
Ma nekem nem derül ki, mert nem leszek este otthon, de holnap délután igen.
Na van kint pár megjelenés előtti review, de talán ez a legreálisabb a pozitívumok és a negatívumok tekintetében (Masta nem szokott finomkodni):
Csalódás biztos nem lesz. Inkább az a kérdés, hogy mennyire lesz jó a játék. Meg hogy milyen lesz az indulás.
Azt írták, hogy ez bétában nem volt olyan bugos, mint a Kingmaker induláskor. Ez jó hír. :)
Na, Wrath of the Righteous előtöltve. Remélem nem lesz csalódás, holnap kiderül.
A hétvégén ingyenes a Kingmaker. Aki eddig hezitált, tegyen vele egy próbát. :) Steam link
A BG3 egyelőre D&D/DOS2 hibrid. Nem rossz, de jelenleg elég kevés, amit láthatsz belőle, mert sok minden hiányzik még.
A POE2 más tészta. Azt elég jól összerakták. Nagyon jó a játék mechanikája és jók a kiegek is. Azt megéri behúzni/játszani, ha tetszett az első rész. Az RTWP és a Turn Based mód is elérhető benne, szóval ha szeretsz tervezgetni, neked lehet a Turn Based mód lesz a nyerő.
Egyébként a Pathfinder: Wrath of the Righteous is elvileg úgy jön majd ki, hogy tartalmazza az RTWP és a Turn based módot. Szóval lehet többféleképpen játszani. :)
A Kingmaker eleje sztem guide nelkul is ugyanaz, full szerencse alapu mivel iszonyat sok csataban irto sokszor mulik azon a dolog, h jot dobnak-e a karakterek, plane kezdemenyezest. Szintelepesekkel ez hala megvaltozik mert lesz mibol tervezni ... hogy a legvegere visszaterjen megint a tultolt ellenfelek mentoi miatt. (sztem legalabbis nem jo jatekdesign az ahol a lvl20as necrora specializalt sorcam, a nekro spelleket tapolo varazstarggyal es egyeb szirszarokkal csak 20as dobasnal tud ervenyesiteni egy lvl9es spellt)
Ettol fuggetlen jo jateknak tartom, de duplajara nott a jatekidom annak kovetkezteben h kellett sokszor h pihenjen talcan a jatek amig kicsit lehiggadok Utoljára szerkesztette: Andule, 2021.02.11. 13:41:40
BG3 még early access, de tényleg jó. Nagyon DOS2-es, szóval úgy kezdj bele, hogy inkább DOS, mint BG a játék. Igen, a véges dolgok zavarnak, asztali játéknál nem akkora gond ez, mert ott nem egyik harcból a másikba megyünk folyamatosan, nem szakítja meg a játék dinamikáját a felesleges táborozgatás, de itt igen.
POE2-nél a turn based mode-ot ajánlom, nekem az év játéka volt, de azóta is a legtöbbet játszott játék minden évben, amióta kijött.
Nekem meg pont az jön be, hogy tervezni kell és be kell osztani a dolgokat. Ha nekromantákat mész írtani úgy készülsz, ha emberek ellen mész úgy, stb. Van sorci, nem kötelező memorizálni, persze az is limitált. Majd ránézek a POE 2re ha lesz időm, de előtte a BG3at akarom kipróbálni, az se tűnik rossznak. A WotR meg iszonyat hangulatos ezekkel az egész képernyőt betöltő spellekkel.
Nekem nem jött be a régi memorizálós mágiarendszer. Ez nem a játék, hanem az új kiadású DnD hibája, de a PoE 2 a per encounter spelljeivel elkényeztetett. Már nincs türelmem a rest scumminghoz, mint anno Baldur's Gate alatt. Ezért a Kingmakert se vittem soha végig. A PoE-t igen, bár leginkább a 2-t, mert az 1 rendszere nagyon hasonló a Kingmakeréhez még. A 2-t vagy nyolcszor legalább. Most épp konzolon, mert elvetemült vagyok.
Nagyon jó kis játék ez a Kingmaker, mindent imádok benne, egy valamit leszámítva. Ha nem lenne guide hogy act1ben hova mehetek és hova nem, akkor már rég feladtam volna. Tök jó hogy a helyszínek nagy részén a level 2es partidat karóba húzzák, és nem sok támpontod van, hogy merre is lenne érdemes kalandozni... Az meg elég gáz, hogy állandóan visszatöltögetsz, mert épp olyan helyre tévedtél ahol pikk pakk szétkaptak. De ennek ellenére nagyon jó a rendszer, nekem kicsit jobban be is jön mint a POE.
Na még egy videó a Bétában elérhető fajokról:
Picit szemetelek. Az elérhető osztályokról vannak már videók. :)
"kell-e minden DLC", ez egy jó kérdés. :) Az alapjátékot érdemes megvenni, mert elég hosszú és tartalmas. Esetleg a Wildcards dlc érdekes lehet még, mert az ad egy új kasztot és egy companiont. A többi nem olyan fontos Szerintem.
Mindegyik kb. az árát éri az alapjátékhoz képest. A kérdés inkább az, hogy kell-e minden DLC. link