Megpróbáltam, persze nem segít, sőt. A való életben ha valaki azt mondaná: szarul megy a kocsid, húzd le két hengerről a pipát és jobban fog menni két hengerrel, nyilván csak kiröhögném, de itt kétségébe esésébe minden hülyeséget kipróbál az ember :)
Hát, a kommentek alapján ez is olyan, hogy van akinél működik, van akinél nem. (én nem próbáltam) Ezért is írtam, hogy egy próbát megér addig, amíg nem patcheli a RS (ha ugyan képes rá). :) Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2019.11.06. 14:34:52
Én kivárok a javításra. Biztos lesz hozzá. Játszhatónak játszható, 40-50 fps megvan, benchmark szerint 43 átlag, 84 max. Azért ma sakkozok a grafikával, tegnap inkább játszani szerettem volna, mint tesztelgetni. Muszáj lesz, mert a második fejezet nyíltabb, részletesebb grafikailag, látótáv is nagyobb, emiatt érzetre ott már sajnos kevésnek tartottam a framet. Szebben is mutat, bár a havas rész is szép volt, csak ott a hó rengeteg mindent eltakart. Igaz a hóban mászkálás jól néz ki. Vadászat közben is érdekes volt a nyomokat tényleg, valójukban szemlélni a hóban, majd az elejtésnél a vérnyomok egészen élethűek lettek.
Aztán ma még megnézem azt is, mire állítja be optimálisan a GeForce Experience. Tegnap már el is feledkeztem erről. Remélem nem butítja nagyon le, bár tényleg az a helyzet, hogy közepes beállításokkal is egy az egyben olyan, mint a promóciós képeken.
Egyébként engem a játék eleje (téli rész, magas hegyek közt) a Skyrim emlékét hozta fel. Nagyjából hasonló, picit effektezettebb formába. Jut eszembe effektek. Köd, pára, hóvihar, szél, havazás, hóban lévő nyomok, vízen átkelés fodrozódása nagyon ott van a szeren. Nem beszélve a hó ruhára rakódásáról meg egyéb dolgokról. De amúgy a Skyrim is tudta ezek nagy részét, csak nem ennyire látványosan. Érthető, 2011 vs 2018 közt azért fejlődött az API.
A lentebbi (hegyről leérkezve) régióban azért már részletesebb a kinézet, mint más AAA kategóriás nyílt világú játéknál. Sokszor azt figyeltem meg, az átvezetőkben a lovak, emberek mozgása, kinézete kicsit olyan vízfestékes tónusú, de ez kifejezetten passzol ehhez az amúgy is természetes festményszerű (szvsz ez a legjobb szó rá) grafikához. És érdekes módon nem az a korszakalkotó, világmegváltó az egész kinézet, csak minden a helyén van és működik. Szép is, de már majd minden részletét láttuk máshol, más játékban. Nem is kellett feltétlenül az, hogy nyílt világú legyen. Csak egy példa: Tomb Raider legújabb rész --> Ott a sárban járkálás volt olyan, mint itt a hóban.
Nyilván azért lesz itt majd állejtéses naplementés, vagy felkeltés rész, csak tényleg nem éreztem azt, hogy bár egy nem mindennapi kinézetű játékról van szó még sem tartom (és ahogy olvasom mások véleményét, ők sem) korszakalkotónak. Mondjuk úgy, ahogy azt egy új GTA rész esetében már megszokhattuk.
Ti mit gondoltok erről? Titeket ez a kinézet mennyire hatott meg vagy lepett meg?
Win7 64bit, I7, GF980, 16GB Ram. Nem írja, hogy nem indul minimumként ennyin. De mivel nem én vagyok az egyetlen, csak reménykedni tudok, hogy végre PCn is elindul.
Nézd, amíg nem esel neki forrasztópákával az alaplapnak, addig nem csináltál semmit. Meg kell keresni a bios lapkáját, és rácsapni egyet kalapáccsal. Utána megnézed elindul-e. Ha igen, akkor jöhet a páka. Amikor már füstöl, az a jó. Utána újraindítod, és kész. Szervíz. :D Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.11.06. 15:03:43
Rosszul hiszed. Win7 64bit sp1, es siman ment (eddig) nalam, mind a story resze, mind az online. Dx12-esre valtva csokkent az fps, de megszunt a lagspike is.
Nem a winnel lesz a gubanc. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2019.11.06. 15:14:24
Van egy olyan empírikus tapasztalatom, hogy a konzolról pc-re faragott játékok jól muzsikálnak a gyenge konfigokon. Tomb Raider első része volt annak idején olyan, hogy mikor már semmi nem futott az akkori konfigon, akkor beesett ez a vadiúj játék, és médiumon simán. Ez a játék is fut a te kis gépeden, Win7-en ráadásul. Szóval meg van ez csinálva, csak vannak benne anomáliák, amiket biztos gyorsan kijavítanak.
Laikusként én is erre gondolok, a konzol port jól sikerült, de pluszban berakott újdonságok (amelyek a régebbi konfigon nem "aktívak") okozzák.
Hozzáteszem, hogy a nálam tapasztalt inkább medium, mint high beállítások melletti 40-50 fps azért nem a gaming csúcsa, vagyis lehet, hogy döcög és megy most, hurrá, de a szerencsések azok lesznek, akik frissebb konfigon játszanak 2-3 patch múlva. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2019.11.06. 15:27:23
Az azért jól esett volna ha bármikor lehet menteni. Nyiltvilágú játéknál már a Gothic is tudta 2001-ben. Ha kevés az időm neki se merek kezdeni egy küldetésnek...
Itt is lehet. Esc - Story - és save. Ami inkább idegesít, hogy a főmenüből nem tudsz tetszőleges mentést betölteni, szóval először betölti az autosave-et, és csak a játékból tudsz más mentést betölteni - szóval kétszel lehet végigélvezni a nem rövid töltőképernyőt.
Ez inkább koncepció kérdése. Azért nem lehet menteni, hogy ne mentegesd az állást minden egyes lövés után, és így legyen vlamennyi extra kihívás a küldikben.
Hát hölgyek/urak nem rövid számítógépes pályafutásom alatt megértem egy olyat - végre -, hogy egy eredeti játékot nem tudok sehogy elindítani. Ha leveszem a nyilvánvalóan frusztráló részét, mellyel itt senkit nem kívánok untatni , akkor be kell látni, hogy ez azért elég kacagtató Rockstarra nézve !
Ez a két meme fejezi legjobban az érzéseimet !
Meme"Red Dead PC is finally here!"
Meme "Check out my new sick Red Dead Redemption 2 wallpaper! I even took it from the game."
Hát hölgyek/urak nem rövid számítógépes pályafutásom alatt megértem egy olyat - végre -, hogy egy eredeti játékot nem tudok sehogy elindítani
Hát igen, ez az, amire Áron bácsi is azt mondaná a székely viccben, hogy ez viccnek is durva lett volna. Ma ez a rideg valóság a AAA címke mellett. Mintha megvennéd a zsír új autódat, amivel a szalonból sem tudsz elgurulni...
UPDATE: Most jött az e-mail, kérdés nélkül refundolták úgy, hogy már be volt aktiválva Epic Games Store-on, ráadásul a Humble Walletem balance-át is visszaadták (mert egy részét abból fizettem).
Nekem is ez volt a problemam. Videokartyat updateltem, megprobaltam mindent, amit a support oldalon irtak, de nem sikerult elinditani - ugyanezt a hibauzenetet kaptam. DE! Ha letiltom az AVast-ot inditas elott, akkor elindul a jatek.... utana alt+tab, avast visszakapcsol, es minen ok..
Nem ez a gond. Max. köze van hozzá, de NINCS Avastom, és nem indul el.
Kipróbáltam mindent amit RS játékoknál tapasztaltam. A területi beállítások amerikaira rakásától az ebben jelzett szarokon át mindenig, még ezt is ( try to delete file 'INDEX' with the "BIN" extension from the game's main directory. After that, turn on the launcher and you should be able to play.) ÉSSSSS!!!! .....
semmi.
Adjanak ki egy kurva patchet, és kész. Második napom megy rá, rohadjanak meg miatta.
A refund jó ötlet, csak mire? Attól még nem fog menni.
v1.0.9.164 ez az uj verzio elvileg de nekem 107 verzio van hogy lehet frisiteni a játékot?
tudna valaki segíteni?
haverral szeretnénk csinálni együtt az onlinban a feladatokat, de ahogy matchmaking van egyből randomokat dob be.
Hogyan tudnánk együtt játszani?
köszi!
Jővőre az új gépekre tuti hogy kap majd pimpelést és akkor ott is lehet gizdulni és csak ~180k ért. Szerintem én jövő év elején el is adom a One X-emet és várok az xbox scarletre vagy bármi is legyen majd a neve. PC az sajnos kurva drága már.
Szerényebb konfigon is elfut. Nem kell a topkategóriát megvenni. Felejtsétek el. Semelyik játékhoz nem kell a top, anélkül is szép a játék, és szépen fut. Nem kell a 70-80 fps sem, elég a 30-40.
Nálam javult a helyzet. Átváltottam a render beállítást DX12-re. Mi változott? Az új részen (második fejezet) ugyanazt a teljesítményt hozza, mint az elsőben. Ez nekem megfelel. A beállításokban csak az Aniso filtert tettem 16X, 4X helyett, így jobb az élesség a messzebbi részekre is, és a többi maradt, ahogy a program magának belőtte alapból. Ez ilyen vegyes felvágott, van benne low-med-high és a textúra ultra. Jól is néz ki és szépen fut.
Ami még változott és ez még jobb hír. Nincs ez a megakadás játék alatt. Eltűnt. Szerintem a Vulkan api is lehetett ebben ludas. Viszont átvezető videók alatt megmaradt, de itt is javult annyival, hogy mikor megakad, nem megy tovább az animáció, hang, vagyis a történés ami épp folyik, hanem az is megáll, így amikor újra megy minden, akkor nem maradok le semmiről.
Ezt valószínű idővel patch formájában megoldják. Más: Majd megnézem programokkal konkrétan mennyivel fut, de szemre nekem okés. G-Sync kompatibilis monitorral játszom Freesync-el. Emiatt jobb is a helyzet, ha beesik az fps.
Nekem meg épp DX12 -vel szokott kivágni errorral, Vulkannal nincs baja. Elég összevisszaság ez a helyzet Utoljára szerkesztette: Voltan, 2019.11.06. 19:52:32
Akinek a Rockstar Launcherral van problémája (tehát nem indul el a játék) és új AMD-je van (Ryzen 3000), az nézze meg, van-e újabb BIOS az alaplapjához. Több embernek is a friss, ropogós BIOS oldotta meg a problémát a legújabb 1.0.0.4-es AGESA-val.
az az ... es most nem dobott ki! bar az akadasok meg megvannak
Oké, asszem megvan, mivel lehet hatalmasat lendíteni a teljesítményen. A Geforce Experience-ben optimalizáltam a beállításokat, ami annyit csinált, hogy mindent ultrára tett, kivéve az MSAA-t, azt offolta, mind a kétfélét. Most kb. egy két perce csináltam, de egyből szembetűnő volt az a +15-30 FPS.
Mivel nincs meg a játék egyiket sem próbáltam ki, ezért nem tudok kezeskedni mennyire működnek az alábbi fixek: -"Stutter/freezing on powerful CPUs. Limiting CPU usage about 3% with BES seems to fix." BES link -Ultrawide felbontásnál, ha mind a 4 szélen fekete keret lenne: ultrawide/mulitmonitor fix -Szintén a Rockstar launcheres, hibaüzis, játékig el nem jutó problémára lehet gyógyír az alábbi fix, ha az rdr2.exe-t átnevezitek GTA5.exe-re No GTAVLauncher Angol nyelvű guide a különböző grafikai opciókhoz Forrás
Textures on ultra when you have the VRAM because it doesn't really cost any performance but you want the full texture details. AF on 16x is a no brainer: better textures with no cost. Lighting and global illumination quality: doesn't really change anything in terms of visuals and performance-wise. It might give a slight boost. Shadow quality: you want that on high. On medium, it gets blocky and the "refresh-cycle", e.g. from moving trees, is lower and shadow movement looks blocky and not smooth. Ultra really does stomp your performance, though. Far shadow quality: you want medium at least, since low removes shadows from the distance. For more depth, use at least medium. "high" increases the quality once shadows are drawn (with "medium"). Screen Space Ambient Occlusion: you definitely want that NOT disabled. It adds a lot of depth. Ultra settings noticeable more than high in some indoor areas (shelves, etc.) at only a slight performance hit. Reflection and Mirror on high. There aren't THAT many reflecting objects in RDR compared to let's say Control. So the instances where they appear you might want them good looking. Performance hit isn't too big. Particle quality is the only setting requiring the game to restart, hence it makes comparisons hard. I didn't see no difference but expect a slight performance boost, hence it's on medium. Snow storms etc. are very taxing, so this might help for that. Tessellation: higher settings add more complexity, while ultra adds only minor detail only visible on side by side screenshots. For a very small performance boost I leave it at high. TAA: It's awesome. Don't bother with FXAA or MSAA. TAA practically removes all jaggies and shimmering, if not, try the higher setting. TAA sharpening counters the blurryness (under advanced options).
I chose Vulkan because it was MUCH faster than DX12 in Doom. I didn't see much of a difference in RDR2, though. It introduces that camera stuttering bug for me, though, when playing with keyboard and mouse. So you might want to use DX12 or a gamepad when encountering that issue with Vulkan.
Near volumetric resolution I recommend medium, because low get's very blocky and "console-like". Maybe you want even "high". It does look great on high or ultra, performance hit is quite big though in instances with lot's of volumetric light shafts. Far volumetric resolution's impact isn't that high, so is the visual impact as well. I leave it on low for a small gain in performance. Particle Lighting quality: Didn't notice any difference so I left it on high. Soft shadows: differences are very subtle and only affects certain shadows by the sun. Self-shadow from Arthur doesn't seem to be affected by the sun, strangely. Left it on medium to expect a small performance gain. Grass shadow: same as soft shadows. Differences are barely visible. Even on low, Grass and small stones cast shadows. Long shadows: you might want them because they really look great in sunset and sunrise. It's the same as in GTAV and long shadows were needed when a car's headlights should cast shadows. Instances in RDR2 are obviously more rare, but I'd leave them on. Water reflection: you definitely want that on high. Medium and low are very blocky, blurry and have visibly less detail. Performance hit isn't that huge. Water refraction: couldn't test it yet, left it on high. Water physics quality: you want that as low as possible. Higher settings are literally KILLING the performance for barely noticeable effect. In fact, I didn't notice anything game changing. So use only a few clicks, maybe even go for the lowest. Water still looks awesome. TAA sharpening: personal preference. Reflection MSAA: I expect a performance hit while I don't think that the majority of reflections need MSAA. Didn't test it thoroughly, though. Geometry level of detail: another huge performance slider. Don't use the lowest setting as it flattens many objects in the distance and removes entire geometries at distances. The second lowest enables real geometry in the distance. Further levels only increase accuracy of said geometry. Differences only noticeable on side by side screenshots. Grass level of detail: increases draw distance. Huge performance hit. If you aim for 30fps, increase for excellent graphics fidelity, otherwise use lower settings but again not the lowest. Tree quality: Affects very far draw distance. Performance impact from low to ultra is about 5%. Difference only visible on side by side screenshots, though. Parallax Occlusion Mapping: I want as much details as possible on textures so I chose high. Performance hit is very small but measurable. Decal quality: shouldn't really have a huge impact. Just in case ultra is bugged or too much when blood and bullets flying around I left it on high. It should only affect performance when taking a lot of space in your screen frame. Fur quality: I love fur. Gimme the best fur available! It should only affect performance when taking a lot of space in your screen frame.
Azt nézd meg, hogy nálad friss-e a windows 1903 és amúgy ha a feladat kezelőben a teljesítmény fülön a memóriánál látod a RAM adatokat mhz pl akkor mennie kéne :) nálam a bios downgrade oldotta meg (1.0.0.2-re ryzen 2600)
#691 posztban lévő leírás alapján elindul nekem , nézd meg hátha neked is megy úgy !
"Szintén a Rockstar launcheres, hibaüzis, játékig el nem jutó problémára lehet gyógyír az alábbi fix, ha az rdr2.exe-t átnevezitek GTA5.exe-re No GTAVLauncher" Utoljára szerkesztette: Marcinko, 2019.11.06. 22:02:23
BES-t evek ota hasznalom a gyengecske konfigomon olyan jateknal, ami nagyon proci-igenyes es mukodik. A Process lasso is hasonlo limiter progi, azt is tudom ajanlani.
Nálam van valami elállitva grafika szintjén vagy másnál is borzalmas textúrája van a pókerlapoknak? Alig látszik. A játék maga nagyon szép, de néhol mintha 15 éves textúrák lennének
Nincs elállítva, a játék néha nem tölti be rendesen a nagyfelbontású textúrákat.
Menü bejön, de se a benchmark, se a játék nem megy tovább, csak pörög a hatlövetű.
Ennyit a vírusírtóról! :D
Mondjuk konzolon se keveset töltött. Nekem a Social Clubos résznél errort írt, mert ps4en nyomtam, lehet azok a statok látszanak, és összeakad. Összeakadhat? Utoljára szerkesztette: AnuluWork, 2019.11.06. 22:26:41
Módosítanám a korábbi álláspontomat miszerint ez nem korszakalkotó grafika. Az. Legszebb PC-s játék idáig.
Anulu: Nem akarsz Win10-re upgradelni? Szerintem megérné.
Eddig nem volt problémám, de ma az új NVidia driver óta nekem is kiakad a játék, illetve "exited suddenly" hibával visszatér a launcherbe. Most 1-2 napig úgyse tudok játszani, remélem, addig megoldódik a dolog. :)
Az előbb elindult, de most már nem indul el. :) Elképesztő amit ezek összemókáznak egy ilyen játékkal PCn. GTAIV ehhez képest amit a lódoktor is írt ...
Most hogy normálisan tudtam játszani pár órát (DX 12-vel szépen fut) az kell mondjam, nagyon jó a játék. Minden benne van ami kell a hangulathoz, nem kínzóan nehéz, élvezetes lövöldözés, lovaglás, vadászt. Jó a tábor fejlesztés. Tetszik ahogy játékból átvált cinematic jelenetekre. Játszhatóságban, élvezeti faktorban nálam a witche3 és az új AC játékok szintjén van, kidolgozottságban, apró részletekben felettük. Jó lenne ha a technikai hibákat orvosolná a RS és tudnánk a tartalomról is beszélgetni. Sajnálom akiknél gond van, engem is szétb*szna az ideg.
Én konzolon nyomtam, de nem vettem PROt, csak a grafika miatt, ezért vártam a PCs verziót. Erre ... :D
Valaki tudja esetleg, régi PS es hoigy lehet privát lobby-t csinálni, private public glich vagy akár " törvényes" úton? thx egy koléga irta kb 3 hete, hogy van ilyen opció, de akkor még nem íírta le, hogy hogyan kell előcsalni.
ha még nem oldottad meg a problémát, a Tutorial első feladatát csak rndomokkal lehet megcsinálni. miután visszamész a táborba, utána kapod meg a fullos Freeroamot. akkor lehet csinálni az "L" betűs menüben Posse -t, ami a bandának felel meg. Ott lehet permanenset 200$ ért vagy csak átmenetit ingyen.. és abba tudod behívni a haverokat.
Az új patchel már code 149 hibát kapok .....ez előrelépés.....
A teljes őszinteséghez hozzátartozik, hogy már egyszer elindult a játék, benhmarkoltam egyet, majd mivel akadt, ezért az API-t Vulkanról DX12-re váltottam, ez újraindítást követelt de ez Code 149 hiba miatt nem jön össze ..szóval nem teljes az öröm de van előrelépés...