Amekkorát kaszált most ezzel a PC-s porttal a Guerilla, szinte biztos, hogy idővel a második részből is lesz PC-s port, mert van az a pénz :), így a kérdés nem az hogy, kijön e vagy sem, hanem az, hogy mikor és főleg az, hogy ezúttal milyen minőségben.
Nem igazán rosszak voltak, csak a jóhoz több kell szerintem. Átlagos szintet hoztak a mellékküldik is de izgalomról érdekességekről nagyon nem beszélhetünk
Szerintem a mellékküldik sem voltak rosszak. Ha új területre értem, felvettem, megcsináltam, meg minden más egyéb side quest-et is, aztán ha megvoltak csináltam a fő küldit, így nagyon le sem maradtam semmiről.
Most néztem csak, hogy jövőre PS5-re jön a 2. rész, hát az a grafika, az kemény. Ha lesz PC-re később eskü kirakom az 55-ös oled tv-re és becsurgatok szép csendesen. :)))
Én is a végére értem igazából nagyon jó játék lett és PC-s fronton szerintem idén a 2. legjobb lesz a Cyberpunk után :D de ami nekem nagyon nem tetszett azok a mellékküldetések és a rángatózó animációk. A többi rendben volt szerintem minden.
A mellékküldetések témájában, szerintem egy sztori alapú nyilt világú valamit a witcher 3 után nem lehetne így kiadni, de azért a védelmében legyen szólva 2 év van csupán a két játék között és 6 évig fejlesztették a Zero Dawnt szóval mire egyáltalán lett volna lehetőségük látni a witchert már javában készen voltak rengeteg dologgal más az egész játékot befejezi 4 év alatt, szóval nem csoda hogy inkább maradtak az eredeti terveknél és a hátralévő 2 évben finomhangolták. Viszont most már eltelt 5 év a witcher óta szóval az innentől megjelent játékokban ha továbbra is ötlettelen side questeket kapunk már reklamálhatunk :D
Az animáció rándulások továbbra is nagyon zavartak, majdnem hogy használhatatlanná tették a focust, ránagyítok várom hogy felhúzza az ijjat, elé célzok a célnak látom hogy oda fog érni kb mire felhúzom lövök, rándul az egész karakter egyet ezért nyilván páncélt találok el. Majdnem hogy focus nélkül játszani spammelni a kritikus pontra a nyilakat több értelme van, mert úgy ellősz 4-5 öt rövid idő leforgása alatt és majdcsak 1-2 betalál...Lehet hogy csak a lassítás miatt látjuk ezeket a hibákat, vagy én nem tudom de nekem frusztrálóvá tette a harcot.
A sztorival kapcsolatban annyi a bajom hogy a vége megért volna egy hosszabb vége cinematicot, hogy mégis kb hogy történnek majd innen a dolgok, persze direkt úgy ért véget ami megágyaz egy folytatásnak és ha túl sokat mutogatnának mi történt volna a Gaia projekttel esetleg némi tudást valahogy vissza tudtunk e szerezni vagy ilyenek. Sylenst sem ölhettük meg pedig mikor bevallotta a Hades meg az Eclipse dolgot akár az sem lett volna rossz ha meghal, totál pszichopata a csávó amúgy és raádásul úgy nézett ki a végéből hogy megint elköveti a hibát és Hades tuti kijátsza. Így meg kicsit olyan véget kaptunk hogy jó volt szépen harcoltál de hát mindez semmit nem ér, mert úgyis valaki feléleszti.... az override complete override kellett volna hogy legyen, nem ilyen hogy majd kiszabadul és befogják a viharlámpással :D
Nagyjából ezek az én gondolataim de 8,5/10 simán a játék.
Ja hát igen, a lovaglás override combot elég hamar elengedtem. Zűrös és annyira nem szükséges a fast travel miatt.
Pár dologba bele lehet kötni a játékban, de szerintem a grafika az egyetlen amit nem lehet szidni. Meg a sztori is eléggé rendben van. Képkép2
Ajjaj a játék közepe vége felé majd a térkép tetejéből az alljára menj és egy rövid idő múlva megint vissza :D Szóval aki a golden travel packet nem lootolja ki annak cumi mert kereshet vendort travel packért. Amúgy a #319 -ben leírtak nagyjával nem értek egyet a lovaglás oké, alapból lehetne bárhonnan behívható a hátas, de végül is így reálisabb de rossz hogy skillpont nélkül meg sem szerezhető ez a funkció és valahogy mindig másra költöm inkább :D
A karakterek meg tényleg nem a legemlékezetesebbek a főhős meg Sylens esetleg, nem tudom, azért a Teersa meg a többiek sem rosszak stb, ami inkább nekem feltűnt hogy kicsit úgy éreztem magam mint Jézus a közel keleten aki az egyetlen fehér csávó :D Mert bár ha lista nézetben nézzük elég nagy a diverzitás, de a beszélgetések közben sokszor feketékkel vannak a dialógusok, gondoltam egyik törzs majd ilyen, a másik meg amolyan, de nem másik területen is kb az volt :D
Én visszavettem a nehézséget hardról easy-re, mert inkább a sztorira akartam koncentrálni az elsö végigjátszás során, majd New Game+-nál lesz a minden kö alá benézek végigjátszás. Nekem nagyon tetszik a játék hangulata, a környezet, stb. Remélem, a Horizon 2 is kijön majd valamikor PC-re.
Story módban csak a történet miatt végigjátszottam, de számomra nagyon semmilyen ez a játék, a harcot pl. kifejezetten utáltam benne. A gyorsutazáshoz kaja kell, ok, de akkor ha simán végigfutok a térképen ahoz miért nem? A "lovaglás" is tök béna és idegesítő. A grafika olyan érdekes, az erdős részek tök jók, de pl a Nap palota meg olyan elnagyolt béna textúrás izé, mint valami 15 évvel ezelőtti RPG-ben, valamelyik játék rémlik is, hogy szinte tök ilyen volt, csak nem ugrik be melyik. Karakterek egytől egyig semmilyenek, főhősünknek van pár jó beszólása de kb ennyi. Szerencse, hogy volt ez a story nehézség, mert ha az nincs nagyon hamar abbahagytam volna. Ja, és hát ugye az állandó fps droppok sem tettek túl jót az élménynek. Utoljára szerkesztette: Shep, 2020.08.25. 21:34:28
Mellékesek mellett könnyen el lehet menni, mert nem jelöli mindig a térkép őket. Egy csomót véletlenül találtam meg, aztán van olyan ami csak a főszál bizonyos szakasza után válik elérhetővé, de megint csak nincs a térképen amíg valamiért oda nem mész. Volt olyan is hogy eltűnt, az egyik táborhelynél látom hogy ott a felkiáltójeles NPC, oké majd holnap megcsinálom, kilépek, aztán másnap mikor indítom a játékot, sehol senki.
Ezt mondtam anno én is, hogy szerintem a fagyások a kevés memória miatt vannak. Nekem szimulátor miatt mindkettőből elég sok van, lassan végzek a főjátékkal és egyelőre lekopogom 0 lefagyásom volt. Zéró, hogy stíluszerű legyek :D
Nekem talan egyszer fagyott ki 20 ora utan. Viszont feldobalja a "kifagytam jaj segits" ablakot ahogy eszrevettem. Van, hogy ketto harom darab is van belole. Egyszeruen fullscreen-be elo sem jon, a hatterben marad, a jatek meg megy tovabb. De ha elojon, kattints vissza a jatekra es megy tovabb. HA sokat teleportalgatok, elobb-utobb elkezd akadozni ami vagy sokara vagy sehogy nem javul meg. Akkor kilep ujrainditas megoldja. Minden szempontbol a stilus legjobbja ez a jatek. A mellekkuldeteseket nem erdemes kihagyni, olykor nagyobb ott a tortenes, amulas-bamulas, mint a foszalon. Utoljára szerkesztette: alma2, 2020.08.25. 14:40:32
Lehet területfüggő is a fagyás, mert nekem egy területen volt vagy 5 crash majdnem zsinórban, aztán semmi sokáig, vagy csak jópár óra játék után. Egyébként nekem nagyon tetszik a játék, de egy dolog nekem nagyon gáz, ha nyomok egy M-et, térképet, és vissza, akkor hiába nyomom az előrét, nem mozdul a bábú, nyomogatni kell aztán 2 másodperc múlva megindul. Hogy ezmiez meg miért van fogalmam sincs, de szivacs. A mi történt sztori nem nagy újdonság, de a kis mellék információkkal nagyon jóvá válik. Főleg amikor csak random emberek hanganyagait találod meg és hallgatod. Sokszor nagyon szomorú az egész. Alapvetően egy nagyon szórakoztató játék lett.
Nekem fagy, de már nem olyan sűrűn. Amúgy semmi köze a memória mennyiséghez. Nekem 32 giga van és volt olyan, hogy dobált ki 20 percenként. Remélem javítják ezt is, mert rohadt fusztráló mikor átnézel egy jó nagy területet hogy mi van ott. Majd kifagy és se mentés se semmi. -.-"
6gb vram és 32gb rendszer rammal nálam is csak egyszer fagyott, még a legelején a tutorial barlangjában (ahol a leírások alapján szinte mindenkinek). Lehet, hogy a két egymegás patch ezt a memory leaket javította? Sajnos nem nagyon írt még senki sem tapasztalatot azok közül, akik szívtak a fagyásokkal, hogy a két mini-hotfix megoldotta e vagy sem.
Na kiváncsiságból betettem a Radeon Overlay-t hogy mennyire hajtja ki a hardvert a game.
Előre leszögezem, hogy CODEX verzióm van, patch és bugfixek nélkül, ahogy kijött. Konfig: Proci: I7-2600K Ram: 4x2GB 2666 DDR3 Kingston XMP ram Drive: 3x SSD (Samu, Kingston, Intel) GPU: MSI Gaming-X Radeon RX480 8GB OS: Win10 1909 all patch
A játékot a szerinte optimális beállításon hagytam, FHD felbontás, minden mediumon. Próbáltam a radeon driverrel képet készíteni úgy hogy rajta legyen a statisztika, de nem tette rá...
Szóval a GPU az 100%-on pörgött, de a ventik csöndben hűtötték, nem izzadt meg. A CPU az olyan 50-75% között ugrált (4 core + HT on) A VSYNC be van kapcsolva, így 50-60 FPS-el futott a játék, átlag olyan 58 FPS. A RAM használat 7-7.2GB volt (3.3GB-ot futó játék nélkül is elhasznál a rendszer) NA DE!!!!! A VRAM használat 24-26GB!!!!!! Driver szerint.
Szóval itt van a qtya elásva, azért kell neki akkora swap, hogy a High res textúrákat betöltse a memóriába. A 8GB Vram és a 8GB System ram édes kevés neki, kell neki a swap.
Rá is néztem az SSD-re a HD Sentinellel. A rendszermeghajtó egy 240GB Kingston UV400, 4 hónapja került a gépbe. 4.4TB írás volt rajta, a Health 97%, a performance 100%.
Majd még figyelem mennyire romlik az állapota, hogy azt használom ram kisegítőnek.
Szóval a fagyások legfőbb oka a memóriahiány.
Jelenleg nekem fix 32GB-os swap van beállítva a rendszermeghajtóra.
Remélem segítetem azoknak, akik küszködnek a játékkal, konfiggal.
Üdv!
Még annyit a témához, hogy ha a legelején nem vettük fel a cellát, a főküldetés később még bevisz a hegybe, és az utolsó cellát úgyis csak a főküldivel érjük el, tehát alapvetően nem kell ugrálni, mert lesz még lehetőségünk trükközés nélkül is megszerezni minden cellát.
Nagyjából egyetértünk, bár kapsz új skilleket azért pl. a több nyil kilövése, a tinker vagy a ló behívás bármikor. Nekem is nagyon hiányzik a lopakodás bónusza, hiába viselek spec ruhát pimpelve meg minden, még a tökig paszújban se vagyok tuti biztonságban. A farcryban (ami azért elég párhuzam ezzel a játékkal) pl szinte mindent lopakodva intéztem, sőt ott ugye bónusz is van rá ha a campeket totál csendben veszed be. De igazából ez nem annyira hiba, csak kihagyott ziccer a játékból. Egyébként ha rászán az ember egy órát a camp bevételre lehet lopakodva is kb 50%ig eljutni, utána szinte garantált hogy hentelésbe fog torkollni. De nincs értelme, ki kell nyírni a riasztót aztán hentelés. Utoljára szerkesztette: bunny, 2020.08.23. 08:15:51
Végül valamivel több mint 54 óra alatt értem a végére, a Frozen Wilds még vissza van, eddig egyértelműen év játéka számomra PC fronton. A zenéjét sosem unom meg hallgatni, annyira át tudja adni az érzést ami a történetet kíséri: epikusság, végzet, titkok, harc a gonosz ellen. Jó hogy annak idején nem néztem belőle videókat, így nem egyszer voltak áll leejtős pillanatok. Nemcsak arról van szó hogy zseniális történetet raktak össze, de felépítettek egy majdhogynem mitológiát is hozzá, a lore pedig itt mindent visz. Ilyen téren csak a Nier mérhető hozzá.
A harcok baromi élvezetesek, nincs tuti fegyver, minden ellenfél más megközelítést igényel. Rávesz arra hogy gondolkodj, improvizálj, használd ki a környezet adta lehetőségeket, az ellenfél gyengeségeit, tervezz majd csapj oda keményen. Legalábbis a gépeknél, embereknél már más a helyzet. Akkor jöjjenek a negatívumok is:
A skill rendszer elég szegényes, inkább bónuszokat ad mint új képességeket. Tulajdonképpen már a kezdetektől mindenünk megvan ami a sikerhez kell. Másik dolog pedig a lopakodás, illetve ennek hiánya. Magas fűben tudunk ugyan sunnyogni, de például egy bandita tábor bevételekor értelmetlen óvatoskodni, túl könnyen kiszúrnak, nincs hova bújni és nincsenek a lopakodást támogató skillek. Közelharc majdnem használhatatlan, annyira látszik hogy az egész harcrendszer a távolsági fegyverekre lett kitalálva, ez pedig szinte ellehetetleníti a csendes gyilkolást. Ez elég problémás mert két nyílvesszőbe bele lehet halni, nincs középút, így egy frontális támadás semmivel sem kecsegtetőbb mint lapulni a fűben.
Grafikailag nem lehet panasz, a látvány pazar, a térkép nagy, de nem frusztrálóan nagy, és a környezet kellően változatos: erdős területek, sivatagok, hó borította hegyláncok, folyók, tavak, pusztaságok váltják egymást. És mindezt egy letűnt kor maradványai szegélyezik, romos épületek, kiégett autóroncsok, szemét és egyéb cilvilizációs hulladék.
Gyűjtögethető holmiból elég sok van, ám az értük kapott jutalom nem éri meg a fáradozást, mindent meg lehet venni vagy szerezni a küldetések során. És ha már itt tartunk, látszik rajtuk az igyekezet, nem olyan sablonosak mint az AC-ban, érdekes karaktereket ismerhetünk meg, segítenek jobban megismerni a világot, némelyik végkifejletére még a döntéseinkkel is hatással lehetünk. Kellően változatosak, néha meglepően fordulatosak.
Nagyjából ennyi, nagy élmény volt, magyarítás után jöhet a new game+
Windows frissített, onedrive beállítás. Hazajöttem kikapcsoltam és töröltem a felhőbe mentett tartalmat.
Ugrott az összes mentésem :( kezdhettem előről.
egészen amíg el nem értem a dlc területre, itt sem volt túl sok probléma. Kifejezetten a játékhoz ajánlott vga drivert használom én is Utoljára szerkesztette: Maxtreme, 2020.08.20. 16:10:39
És még mindig 0/1day vásárolnak játékot az emberek. Elismerem szar a szitu, de őszintén szólva csak mosolyogni tudok ezen.
Mar az elso patch elott is a crash megoldasa egy regebbi stabil driver telepitese volt, tudom hogy a jatek a legujabbat keri mindket vga gyarto eseteben de esetleg erdemes lenne megprobalni. Nekem AMDvel a 20.5-os, ami tavaly decemberi(?) es 90+ ora alatt volt 4 crash, igaz nekem az elso patch utan egyszer sem fagyott ki utana.
így van és annál a több 1000 emberbél is hibás valami akik panaszkodnak steamen... Az uj patch óta hatványozottan megszaporodtak a crashekkel és bugokkal kapcsolatos steam topikok. Utoljára szerkesztette: Maxtreme, 2020.08.20. 09:00:09
Valami nálad lehet hibás, nálam a játék megjelenése óta 2x fagyott 1,5 óra alatt, a patch óta egyszer sem, pedig beleraktam már 15-16 órát a patch óta. Utoljára szerkesztette: hawkie22, 2020.08.20. 08:48:41
Egészen jó lett ez az 1.02-es patch. AZ 1.01-el sok órányi játék alatt 1x crashelt a játék, az 1.02-vel 10 perc alatt 3x. Érződik a belefektetett munka és a törődés.
A witcher nagyon nem a grindről meg a lootrol szól :D Hála az égnek, a felszerelések is hasonlóak, inkább kozmetika, a játékban emberekhez képest OP-vagy de nem vagy benne mindenható folyatosan érződik hogy sebezhető vagy jómagad is, bár sokak szerint nagyon egyszerű lett a játék, de szerintem átlagosan ügyes játékosoknak így jön le ahogy leírtam és az nagyon jó. A szint meg kb nem is számít a klasszikus értelemben mert nem a harcokhoz van beletéve, sokkal inkább egy láthatatlan fal amivel megvezetik a sztorit hogy elágazódhassanak a szálak ugyan de ne teljesen össze vissza. Mert pl ha kapsz egy level 10-es questet, azt level 9-en lehetetlenség megcsinálni vagy nagyon nehéznek érzed még könnyű szinten is és párszor biztos belehalsz a próbálkozásba viszont amint eléred a level 10-et könnyű lessz megcsinálni. Nem azért mert stat pontod 2-vel megemelkedett, hanem mert a játék felhúzta ezt a láthatatlan falat előtted, attől még a level 8 as ellenfél aki eddig problémát okozott ezután is azt fog. Max ilyen nagy 30 as levelnél könnyűek a fojtólidércek az elejéről pl. Szerintem jó rendszer csak más mind a megszokott, de ha így világban szaladgálni szeretsz arra tényleg nem a witcher való :D
Na pont ez az. Én meg pl. a Witcher 3-tól kaptam kiütést, hogy minden sarkon ott a kérdöjel, menj ide, menj oda, stb., nem volt az az érzésem, hogy fejlödnék, mert alig jött XP, a cuccok is alig-alig estek az elején, pénzem sose volt. Szerepjáték az igaz, de nekem az valahogy nem jött be, pedig imádom az RPG-ket. Mod-okkal még játszható volt számomra, de kb. 10. szint környékén mindig abbahagytam, pedig lelkemre legyen mondva, négyszer futottam neki. Itt meg érdekes módon, ahogy bunny is mondja, elpöcsölök a gyüjtögetéssel vagy csak simán harcolok a robotokkal (a harcok nagyon élvezetesek, föleg, ha több ellen van egyszerre, igencsak meg kell néha tervezni, hogy mit csinálsz, különben ráfaragsz), a main küldivel még alig haladtam, mert lefolgal csak simán a játék atmoszférája. Ízlések és pofonok, kinek mi. Utoljára szerkesztette: hawkie22, 2020.08.20. 07:15:50
Itt is mindent ki lehet kapcsolni a térképen. Amúgy igen, a 14 éves gamer kislányok inkább vívnak epikus harcokat óriási robotdínók ellen, ahol minden képességükre szükség van a győzelemhez. Próbára teszik a reflexeiket, a kitartásukat, a stratégiai érzéküket. A nekkerfészkek berobbantását meg a béna fojtólidérceket a harmincéves férfiakra hagyják, talán elbírnak velük, hisz csupán egy szál karddal kell hadonászni és jó időben kattintgatni az egérrel.
Én az első kb. 3 óránál küzdök a játék feladásával, várjál. :D Lehet nem a korosztályomnak való. Szóval például hogy a térképen minden bizbasz jelölve. Witcher 3-at mindent kikapcsolva játszogatom. Nagy térképet nyitom ki, amikor szükséges, feltételezve, hogy Geralt képes beszerezni térképet a környékről. A GPS dolgoktól kiütést kapok. A kérdőjeleket az első pillanatban kapcsoltam ki, mer nem a játékra koncentráltam miattuk, hanem kergettem a térképen a jelzéseket. Horizon egy 14 éves gyereknek tökéletes. Egy gamer kislánynak. ;-) :-D
De jah, nehezebb szinten kell a személyreszabott elementál sebzés, a nagy dögöknél főleg nem lehet rutinból nyomni. Szemét egy jószág az biztos, főleg, hogy
Nem az armor-ra vagyok rákattantva, hanem zavart volna, ha nem tudom a questet befejezni. Én kimaxolgatós típus vagyok, ezért is szeretem az open world játékokat, bögre és virággyűjtés se túl fontos, de én simán elpöcsölök vele órákat. A main quest meg van, hogy 1-2 napig egy centit se halad mert sideQ meg gyűjtögetés megy. Más meg 1 nap alatt átszalad a játékon oszt csók (bár náluk nem értem minek OW játékkal játszanak)
Nekem crash eddig egy se volt. De mondjuk 32giga ram, meg 1080ti 11giga rammal van, lehet azért stabilabb mert nem fut ki belőle, vagy mert ez nem steam-es verzió nem tudom. Utoljára szerkesztette: bunny, 2020.08.19. 20:32:20
Akadjatok már le arról az armor-ról. Very hardon pusztúlsz-gurúlsz van még abban is. Annyira rá vagytok görcsölve. Én vittem a fő szálat és tök randbomban megtaláltam a maradék 3-t is. Még a Napváros ostroma előtt abban rohangáltam úgy, hogy egy rohadt videót nem néztem meg. -.-"
Kijött a 1.02-es patch és elvileg már javítva vannak a random crash-ek. 1 hete el sem indítottam mert annyira felbaszott már. Very hardon rohadtul nem volt funn az utolsó csata. Keltem feküdtem mert az a nagy robot olyan erős volt, hogy csak na. ( tipp: ne is próbáljátok lelőni róla a komponenseket. Nem fog menni. Én a felső nagy ágyúba belelőttem vagy 20 sebző nyilat és ugyan úgy ott volt. Túl kell hevíteni és a fontos komponenseket lőni. A többi annyit ér mint halottnak a csók. ) És kicrashelt vagy 3x. De meglett veryhardon. Elindítottam egyből NG+ Ultra hardon és jegeltem is egyből. Vártam rá, hogy kijavítsák a crasht. Na de hétvégén megint nem lesz alvás. xD Jöhet a totális fűszálról fűszálra nézés. :D
ott volt 3 Watcher meg 5 vagy Sawtooth, majd beesett még melléjük 3 bandita is. :) Átállítottam egy Sawtooth-t, ö kinyírta a Watchereket meg egy másik Sawtooth-t, utána jött a következö átállítás, az uccsó ST-vel meg simán végeztem, miután kinyírta a banditákat.
Baromi élvezetes volt. Imádom a játékot, bár ebben nagy része van annak is, hogy jómagam is íjász vagyok. :) Utoljára szerkesztette: hawkie22, 2020.08.19. 18:26:29
Engem is meglepett hogy mennyivel nehezebb, én is tegnap küzdöttem vele, bár én very hardon játszom, de még így esélytelennek éreztem magam. Aztán rájöttem hogy végig rosszul csináltam. Az volt a titka, hogy a sebezhető pontjait addig nem fedi fel amíg előbb tűzzel vagy elektromossággal meg nem puhítottam, ekkor megáll és felfedi a takarólemezkéit és akkor már lehetett sebezni. Be kell kapcsolni a fókuszt hogy lássuk hova kell lőni. De gyorsan kell csinálni mert visszacsúsztatja őket, szóval normál esetben szinte sebezhetetlen, nem lehet az armorját csak úgy lelőni róla mint a többinél. Tényleg egy halálhozó ahogy a neve is utal rá.
Pont ezt akartam én is kérdezni, most végeztem a Grave-Hoardon és elgondolkoztam, most akkor buktam a questet vagy mi :) Amúgy grave hoard, hát nem tudom, nekem vissza kellett állítani a nehézséget.
Előtte simán ledaráltam ugyanolyan robotot a toronyházba menet, lerobbantottam róla szinte mindent. De a romon belülit a végén hiába lőttem a rezonálós páncéltörővel, semmit se szedett le róla Normál módban. Easy-re vissza kellett rakni, de úgy meg túl sétagalopp volt.
Meridiánban, a térkép nyugati felén lévő városban, a sztori visz majd oda. Az egyik árusnál van, de készülj fel hogy nemcsak shard-al kell fizetni érte, kell hozzá egy ritka rókabőr, meg tíz fatty meat. Utóbbit nagy eséllyel dobnak a vaddisznók. Szóval vadászni kell. Power Cell-t én is kihagytam, de vissza lehet menni a sziklákon át, elég trükkös, itt a videó mit kell csinálni:
Még egy kérdés: ha nem szereztem meg anno a Proving után a Power Cell-t az All-Mother barlangban, akkor már nincs is rá lehetöségem? Mivel az ajtót lezárták, miután Seeker lettem. Hozzáteszem, még csak 16-os vagyok.
A Golden Travel Pack-et melyik árustól lehet megvenni? Mother's Crown-ban vagyok, de még egyik árus se ajánlotta fel. Utoljára szerkesztette: hawkie22, 2020.08.19. 12:29:13
Néha az essővel kombinálva jah, nem sokat látni gondolom hogy belerongyolj az ellenségbe
Nekem nagyon adja magát, mondjuk az általad felsorolt játékok, kivéve a TR , mind a kedvenceim többször is végigjátszottam öket. Mivel ez egy három éves játék engem semmi meglepetés nem ért a videok és vélemények után pontosan azt kaptam ami várható volt.
Pont ezért nem vettem meg kojima legujabb agymenését se, néztem róla videókat olvastam róla beszámolokat és tudtam, hogy ez nekem nem kell, ez az elönye ha valami több hónapos vagy éves csúszással jenenik meg pc-re.
Az a baj hogy én is hasonlóan érzek. Nincs baj a játékkal, sőt. Látszik hogy iszonyatos meló van bent, mégis valamiért számomra is kezd nagyon kifulladni az egész. Semmiféle újdonságot nem hoz, amit már ne láttunk volna minimum 10x (tomb raider, assassins creed, farcry stb) más játékokban. A történet valóban érdekes, de kb 15-20 óra után már az sem igazán köt le. Valahogy nincs motivácio hogy újra elindítsam. Persze lehet velem van a baj, és csak én vártam tőle világmegváltást a beharangozó és a vélemények alapján.
Most már azért végigviszem mert kíváncsi vagyok a történetre, de még1x nem állnék neki.
Szerk: Aki viszont még sosem játszott hasonló játékkal sem (ismerősöm pl emiatt vett konzolt, előtte pc-n sem gamerkedett igazán) annak elhiszem hogy ez az "atyauristen". Utoljára szerkesztette: Maxtreme, 2020.08.18. 20:28:09
Igazad van szerintem, de valamennyiben neki is, amint mondtam pár óra után én is hanyagoltam a mellékküldiket mert nem igazán tesznek hozzá de a főszálat butaság lenne kihagyni. Még nem végeztem mert más teendő közbejött de kíváncsian váram a folytatást.
Nekem meg épp az tetszik hogy nem rakták tele annyi időrabló küldetéssel. Az alapjátékban összesen 22 quest van + plusz a főszál is kb. ugyanennyi. Jó a balansz, így érződik hitelesnek. Nem akarnak rámsózni minden sarkon valami munkát, nem nekem kell mindenki ügyes-bajos dolgát megoldanom. Ami van, az nincs kiírva hirdetőtáblára, neked kell megtalálnod őket, rávesz arra hogy fedezd fel a játék gyönyörű tájait. Amíg nem jártál ott, a térképen nem jelenik meg. Másik dolog hogy ezek a kis mellékszálak szervesen illeszkednek a világba, bővítik/építik a lore-t. Nem csak úgy beletették őket hogy legyenek, jól felépített emberi drámákat kapunk, időnként humorizál is. Amúgy most vagyok 33-as szintű, már nem akad ellenfelem, de a harcok változatlanul izgalmasak. 42 óránál tartok, a főszálnak még csak a felénél, rengeteg a tennivaló, nem lehet unatkozni. Persze nem tökéletes játék, ha végeztem írok róla egy összefoglalót pro és kontra, de a sztori része pont hogy a pozitívumai közé tartozik. Utoljára szerkesztette: caps lock, 2020.08.18. 00:29:36
Meg se merem kerdezni hogy szerinted mi az alapotlet azok utan amit leirtal. Az az erzesem hogy nem olvastad a data logokat hanem pontosan azt csinaltad amit irtal, harcoltal a dinokkal meg open world-oztel csak hogy ez a jatek nem errol szol ez csak a fuszer, a fofogas a jatek tortenete ami annyira komolyan van osszerakva hogy (szerintem) mar mar a hard sci-fi kategoria. Es igen, ilyen nyomozos, lepesrol lepesre fejti vissza a jatekos a dolgot, de ha ez kimaradt nalad akkor megertem ha neked ures az egesz. Vagy csak egyszeruen a sci-fi nem a te mufajod. Van ilyen.
Heh, meguntam. Akartam szeretni, de sehogyse megy. Mer kurva magányos vagyok benne. Cseszettül érződik, hogy az egyetlen értelmes karaktert irányító lény az én vagyok, a többiek csak ott ácsorognak. Olyan érzésem van, mint a World of Warcraftban, hogy állnak az npc-k egy helyben, aztán néhány fölött van egy kérdőjel, hogy quest. Witcherhez képest olyan szinten kanyarban sincs, hogy még a kanyar előtti egyenesben sincs. A térkép is olyan 10 évvel elmaradott. Be vagyunk szorítva kanyonokba, közel vannak egymáshoz a települések, nem mondanám nagynak a térképet, és a néhány településen fejenként van 2-3 quest, szóval olyan üres az egész. A harcok tetszenek, grafikára szavam nincs, alapötlet kiváló, de hogy ilyen gyorsan beleuntam...ezt nem gondoltam volna.
Szerintem semmi, jol csinaltad. Valoszinuleg beragadt egy cookie nalad es amiatt kezdte ott. Nalam - amikor a linkedre kattintottam - elolrol kezdte.
Koszi, esetleg otlet hogy nalam mi volt a gebasz? A masolasnal a copy video link opciot hasznaltam, nem pedig copy video link at current time-ot. Eddig mindig jo lett, nem ertem most mi a franc volt a baja... Utoljára szerkesztette: Sunrider924, 2020.08.16. 15:10:18
Basszus, valami altalam ismeretlen oknal fogva nem engedi a videot ugy linkelni hogy az elso pillanattol kezdve, akarmit csinalok, pedig nem ez az elso video link amit forumozoi karrierem soran hasznaltam. Bocsanat a benazasert ha tudja valaki akkor javitsa ki, az informativ tartalma miatt erdemes.
Stormbird és Thunderjaw is megfeküdt végre, utóbbinak durván sok életereje van, a támadásai pedig egytől egyig instant kill ha eltalál. Miután tearblasterrel leszedtem róla az armort, még mindig alig sebeztem valamit, a legjobban az működött ha lepányváztam ropecasterrel aztán jéggel és tűzzel alaposan megszórtam. De a kedvencem az volt mikor a saját lerobbantott ágyújával lőttem rá az energiasugarakat. Stormbirdnál a legnagyobb nehézséget a célzás jelentette, mivel kontrollerrel játszom, az meg állandóan röpköd. A legjobb harcot viszont nem is ezek hanem a Rockbreaker nyújtotta, kb. egy órát izzasztottuk egymást, de minden pillanatát élveztem a harcnak, nem volt olyan frusztráló mint a fentiek, fair küzdelem volt. Utoljára szerkesztette: caps lock, 2020.08.16. 08:32:14
Azon kivul amit a megnevezese is sugall a reload speed-et is befolyasolja. Tud focused blast-ot, az alap modell nem tud. Corrupted lesz az szerintem es nem, nem lehet. Utoljára szerkesztette: Sunrider924, 2020.08.15. 23:07:50
Kérdés: A Handling Coil mit csinál? A RedEye watcher miben más a normaltól? Az infected mobokat nem lehet overrideolni?
Kijött már a patch? Steamen nem jelzett semmit...
Lesz. Fireclaw miatt majdnem osszetortem a monitort, idiota voltam es valtottam egy olyan fegyverre, ami overcharge eseten sebzi a felhasznalojat is es kinyirtam magam vele, amikor a mobnak mar csak egy hajszalcsik hp-ja volt mar hatra...
De hogy jot is mondjak rola, minden egyes kuldetes a kiegeszitoben tele van atvezetokkel, valaki panaszkodott hogy witcher 3 ota mar semmi sem ugyanaz, na akkor itt van a Frozen Wilds.
Miert ne tudnal? A kiegeszito amugy minden nehezsegi fokozaton jobb fegyvereket/upgradeket ad az alapjatekhoz kepest, ha tehat elobb kiporgeted a kiegeszitot akkor az alapjatek nevetsegesen konnyu lesz, szoval "csalsz", masreszt a nevesitett fegyverek municio koltsege iszonyatosan nagy, kimaxolt municios taskaval is, szoval, dontsd el te. De ja, visszaterhetsz mivel minden kuldi a kiegeszito torteneteben csak sidequest, nem lockol sehova...
A kiegeszito amugy szerintem el van kalibralva nehezseg szempontjabol, mintha ugy lottek volna be a fejlesztok, hogy mindenki Shield Weaverrel szaladgal plusz a demonic elotag miatt a mobok hp-ja kurvara elszallt, legyen jo sok ideje a jatekosnak "kielvezni" a mokat. Az uj mobok meg egyszeruen csak el vannak baszva a telegrafalt tamadasaikkal amikhez iframezni kell... Szerintem.
Very hardon csinaltam vegig en is, ng+ 2ik nekifutas. Utoljára szerkesztette: Sunrider924, 2020.08.15. 12:23:15
Ha elkezdem a Frozen Wilds-ot vissza tudok térni az alapjátékba? Szereztem pár coilt a lándzsához, de csak a DLC-ben lehet feloldani a fejlesztést hozzá. Very hardon játszom és jól jönne minden plusz támogatás. Most már mindent ölök a Thunderjaw kivételével, egyszerre két Behemoth is megvolt, de vannak helyzetek mikor nagyon jól jönne egy erősebb meele attack.
gondolom a ps4->pc átfordításhoz írt programrészt kellett csak patchelni, ami gyanítom hogy nem 200gb :) Textúrákhoz stb nem kellett nyúlni.
De ja. a mai világban ez valóban ritka mint a fehér hollló :D
Ilyenkor merül fel az emberben a kérdés ha ez csak ennyi akkor miért nem lehetett már az induláskor igy kiadni a játékot? Mondjuk nekem szerencsém volt már eddig is mert csak egy kifagyást kellett elviselnem.