Azért nem rossz, most kezdődött, és megvan kb a negyede
Az új RPG-k általában nagyobbak, mint a Baldur's Gate. A nosztalgia megszépíti a dolgokat, de sok rpg nagyobb és bonyolultabb, mint a BG. Viszont, hogy jobbak-e, az már más kérdés. :)
A Pathfinderekben (Kingmaker/WOTR) valóban nincs kastély management, de van kingdom management, ami Sokkal összetettebb. Elég, ha beírod a keresőbe, hogy pathfinder kingdom management és meglátod mire gondolok.
A Fate: gates of dawn vagy a Darklands összetettségét és színvonalát még egy játék sem tudta átugrani. mindkét játékhoz évek kellenek Jó a Skyrim meg a Kingdom Come az most nagyon király és sokan követik remélem, de példa az uj baldursgate egy nagy színfröcs és kész
Mai fejjel már nem játszanék velük, mert túlságosan emlékszem rájuk.. Valószínűleg csalódást is okoznának, annó kb gyerekkoromban játszottam velük, akkoriban meg jobban bele tudtam magam élni a könyvekbe, játékokba. De nem hiszem h annyira egyszerűek lennének, lehet egyszer majd teszek egy próbát az újabb kiadásokkal..
De az újabb rpg-k se hiszem hogy annyival többek lennének, szerintem meg épp h kevesebbek, nincs akkora város, helyszín, már írtam hogy "A Pathfinderbe beraktak egy kastélyt,amiben semmit se tudsz csinálni, nem úgy mint a BG-ben" Elírtam a nevét, de biztos tudjátok melyikre gondolok, 2 része van neki is, de nem is ez a lényeg..
Szóval?
Gyerekek, ne vicceljünk már. Annak idején lehet, hogy lefostuk a bokánkat a BG játékoktól de mai szemmel nézve eszméletlen primitívek és egyszerűek. A sztori faék, a harcrendszer egyszerű, a Planescape-ben pedig egyszerűen pocsék. Ott még játékmenetről sem lehet igazán beszélni mert a "játék" 85%-ra csak olvasás. De látom sokaknál még mindig nagyon üt a copium. Ugyan kapsz egy class-odnak megfelelő bázist a második részben de a legtöbb csak mutatóba van. Kettőnek van pár ócska questje de azután kifújt az egész.
Na de, hogy ehhez a játékhoz is írjak. Megérdemli, hogy eltűnjön a süllyesztőben. Tucattermék szint. Remélem ez majd emlékeztetőül szolgál majd a fejlesztőknek a jövőben amikor más projekten dolgoznak, hogy ne ígérjenek olyat amit nem tudnak betartani és hinni azt, hogy ők találták fel a spanyolviaszt a játékukkal.
szerintem még mindig a Fate-gates dawn tartja a rekordot mert ilyen szabad világot, ahol konkrétan a mi cselekvésünk nélkül is haladt előre (a barátaid ha beültél egy kocsmába két honapra nélküled megcsinálták a küldetést) a világ még nem találkoztam csak itt ott áldogálo npc, de ők is csak egy szkriptre indultak be
BG1-2 > minden más (kívéve Planescape, Icewind dale)
Az nem mond semmit, mert egyik rpg se közelíti meg a BG sorozatot... A Pathfinderbe beraktak egy kastélyt,amiben semmit se tudsz csinálni, nem úgy mint a BG-ben... Meg amúgy se akkora szám, a Divinity se ér a közelébe.. Hirtelen nem is jut más az eszembe ami hasonló lenne...
ráadásul az a baj hogy manapság ennyi egy rpg (tudom mert napi szinten játszok vele)
beírod a chatgpt4-be: teremts egy történelmi fantasy világot amelyben te vagy a kalandmester. egy 4 fős társaság kalandozik a világban. inditsd el a játékot amiben minden körben kínálj fel döntési helyzetet, minden körben képez le egy képet is...vagy valami hasonlo felszolitást. persze már egész kidolgozott világok vannak a neten fent ahol még azt is megadhatod hogy bolhás legyél és ez gondot okozzon néha (többiek utáljanak) vagy egész döntés láncolatokat hozhatsz ami a világra hatással van mászfel a toronyra ahol elzavarod a galambokat (ezt az ellenség észleleni fogja) és konmgasd meg a harangot(csak ezt halja meg a süket toronyőr és elkezd hajkurászni),stb :-D
''nem pathfinder szint az tuti'' ez meg egy dolog, de szerintem meg a Baldurst se eri el, pedig az aztan tenyleg nem mai csirke.
Sajnálom én is, hogy nem lett anyagilag sikeres de... A játék legnagyobb hibája az hogy Középszerű és én ebben látom azt, hogy nem népszerű. A lore az jó (főleg a könyvek történetei tetszettek), de a main story maximum átlagos. A nosztalgia faktor az ott van, de ez a stílus sohasem volt nagyon népszerű. A játék szövegei valahol nagyon jók, valahol meg elég gyengék. Nincs kétfegyveres harc a játékban, kevés a varázslat és rohadt hosszúak még mindig a töltési idők. Ettől függetlenül a játék szórakoztató, egyszer megéri végigtolni, de ez nem pathfinder szint az tuti.
Én szeretem, régen játszottam de ez nem a játék hibája, ..nálam nagyjából rotálódik 3-4 játékstílus. Nagyon sajnálom ha üzletileg nem jött be. :(
Én még nem, de majd ha indítanak kickstarter, akkor lehet beszállok...
Rossz hírek:( március 4. hírekben a stemen írnak, hogy lehet bezár a stúdió,
lértünk egy olyan pontra, ahol ilyen körülmények között nem tudjuk folytatni. Reméltük, hogy a Steam őszi és téli akciója majd mEegfordítja a helyzetet, de nem így történt. A stúdiónknak hamarosan be kell zárnia, hacsak nem tudunk hamarosan sikeres Kickstartert csinálni, hogy segítsünk befejezni a Black Geyser DLC-jét. Ez a DLC augusztus környékén jelenne meg, ami nagy lökést adna a Black Geyser eladásainak is. Ehhez a DLC-hez már jelentős tartalmakkal rendelkezünk, így a fejlesztése nem a nulláról fog történni.
A bevételeink jelenleg még a csapat napi működését sem képesek fenntartani a jelenlegi európai gazdasági helyzetben. A csapat létszámát minimálisra csökkentettük, és a működés minden aspektusát optimalizáltuk. Ez azonban nem volt elég. A játéknak még mindig több mint 80 000 kívánságlistája van, de ezek még nem eredményeztek érdemi eladásokat. A játékosok talán nagyobb (pl. 50%-os) kedvezményre várnak, de ez nem több, mint feltételezés (az eddig alkalmazott 40%-os kedvezmény nem hozott valódi változást az eladásokban).
Amint elfogynak a tartalékaink, szét kell válnunk és be kell zárnunk a stúdiót. Ez azonban nem fogja veszélyeztetni a crowdfunding jutalmak és a lokalizációk (például a dobozos kiadások és az olasz fordítás) eljuttatását a játékosokhoz. Ezeket a tartalékainkból fedezzük
És az miért baj? Aki nem akar, nem csinál OP karaktert, senkinek nem tartanak fegyvert a fejéhez. Aki meg OP karit akar, annak adott a lehetőség. Anno a BG-ben és az IWD-ben sem kellett leizzadni azzal ezzel.
Dávid haverod több időt is eltölthetett volna még ezen mert eszméletlen könnyű OP karaktereket összehozni és gond nélkül végigcsapni mindent még Veteran nehézségi szinten is.
Részemről első napos vásárlás volt augusztusban, miután kipróbáltam a demót. Dávid gimis osztálytársaként jó érzés volt látni, hogy sikerült megvalósítani az álmát. Sajnos azóta nem volt időm játszani vele, de nemsokára belevágok, magyarul könnyedebb lesz :-) Köszönöm a munkátokat! Nagyon kíváncsi vagyok a te munkádra is ;-)
Nem mindenhol rossz, de például a hősök adatlapján, a saját tárolónkban is folyamatosan belelóg a darabszámba az elnevezés. Több helyen is van ilyen sajnos.
Szia. Most nézem rosszul írtam a sort ami kell. "OverrideFontTextMeshPro=arialuni_sdf" így a helyes azért nem találod az .ini-ben. A többi a szokásos, bemásolod a file-t és megy is. A Vagrus-nak az a gondja, hogy eléggé szétgányolja a szöveget mert nem alkalmazkodik a szövegdoboz a benne lévő szöveg méretéhez. Utoljára szerkesztette: Aragorn10, 2021.10.12. 23:12:08
a vagrust is szépen vinné de ott sincs ékezet, a verrideFontTextMeshPro= sor nem szerepel a config.iniben, megirnád pontosan hova kell beilleszteni mert akkor ezt is beirom hogy verrideFontTextMeshPro=arialuni_sdf
Látom neked sem megy az "ő" karakter kiíratása. Találtam erre egy megoldást. Letöltöd ezt tömörített file. Kicsomagolod, és abból az "arialuni_sdf" fájlt bemásolod a játék főkönyvtárába, majd a program config.ini-ben ehhez a sorhoz (verrideFontTextMeshPro=) kell beirni a fájl nevét. Így (verrideFontTextMeshPro=arialuni_sdf). Ebben benne van a latin karkterkészlet és benne lesz az "ő" is :)
tudom de azt néztem és a deepl-el akarom megnézni mert amaz még ugy néztem guglis majd felrakok képet a mindkétverziobol Utoljára szerkesztette: Montanosz, 2021.09.27. 20:32:21
letöltöd (reipacher aktuális verziot) https://github.com/bbepis/XUnity.AutoTranslator/releases
berakod a unitys játék fő mappájába ahol az exe van, elinditod, végig fut lnk fájlt készit, azt elinditod, eljutsz a játék menübe, aztán kilépsz mert ekkor csinálja meg a alkönyvtárt magának, ekkor még nem magyar aztán Nyissd meg az AutoTranslator mappát, és nyissd meg a Config.ini fájlt Módosítsd a következő sorokat, hogy így nézzen ki: Language = hu FromLanguage = en MaxCharactersPerTranslation = 500
Ugyan itt én a GoogleTranslateV2 helyett a DeepLTranslate-t irom bew mert az szebben és élvezhetőbben fordit, sztem teljesen jó majd meglátod, én m,ost az Osirist probálom vele,tök érthető
5) Kész. Nyissd meg a játékot az "******(Patch and Run).lnk" használatával
itt lejjebb görgetve irja angolul https://github.com/bbepis/XUnity.AutoTranslator
itt magyarul https://sites.google.com/view/atomrpghungaryno1/ford%C3%ADt%C3%A1s
Ez a fordító amit írtál, hogyan működik? Kicsit kiábrándító, hogy beszereztem a játékot mivel magyarok csinálták, erre nincs magyar nyelv.Megértem angolul is de anyanyelven csak más játszani.
Most adják a pc world mellé XDXD Ebben is be lehet állítani a körökre oszthatóságot?
hát én két napja játszom vele, sztem a pathfindert veri játékélményben, sokkal erősebb az rpg vonal, mindenesetre kb a skyrim meg a kcd kötött le ennyire legutobb
Beneveztem az early accessbe, de az a helyzet, hogy Pathfinderhez képest is elég gyenge a minőség, pedig az is csak AA rétegjáték. A cím, hogy Black Geyser pedig átgondolásra lett volna érdemes, mert azóta is dőlnek rajta a röhögéstől a native speakerek. Hogy miért, azt mindenki - piszkos - fantáziájára bízom.
Mivel magyar fejlesztés, szeretném ezzel a topikkal is támogatni ismertségét!