Értem amit mondasz, de valóban semmi értelme más játékok topikjába járni szarozni. Szerintem is rossz játék a Starfield, egyszer leírtam a bánatomat kultúráltan, beszéltünk róla a srácokkal, aztán read only mod-ba kapcsoltam, mert nem célom mások élményét rontani. így viselkednik egy jólnevelt ember :)
Egyrészt amit Deviome mond jogos, nézd meg a linkelt videót, mielőtt válaszolsz. Másrészt a Squadron 42 egy külön, single player, sztori orientált játék holywood-i színészekkel, az Star Citizen techno-t (engine, assett-ek) használva. Harmadrészt ahogy a videó leírásában is írják, "We are excited to announce that Squadron 42 is now feature-complete!" Azaz a játék 90%-ban kész.
Amúgy most ide jártok trollkodni? Nem tetszik a játék, ki nem szarja le???? Másoknak meg tetszik, köztük nekem is. Imádom a gyorsutazást, nem kell az űrhajóhoz vissza menni csak egy kattintás és egy másik bolygón vagyok. :) Amúgy is eleget kutyagoltam más játékokban. Ha űrhajózni akarok ott az Elite dangerous, ott eleget repülhetek. További jó trollkodást! ;)
Nincsen kész, de még is a Szarfild a tizede sincs a Szitizennek! Ezen kéne elgondolkodni mielőtt bukfencből hányod a hülyeséged. Továbbá a Squadron 42 az ő kategóriája. Vagy mondjuk a bánat sem tudja mi a nyavaja akar lenni a szarfild. :D Loading simulator. Inkább azért szégyelld magad, hogy még arra se voltál képes, hogy megnézd amit linkeltem, de nyomod a hülyeséged. Na csá!
Te el vagy ájulva egy olyan játéktól, amiről azt sem tudjuk, hogy valaha is kiadásra kerül és egy olyan bonyolult küldetést, mint: "Hozz el egy dobozt onnan és tedd ide." küldetést nem lehet végrehajtani, mert HIBÁS!?!?!?!?
Se szarszitizen imádó, vagy utáló se szarfild imádó, vagy utáló nem vagyok, de a kettőt egymáshoz hasonlítani...
Hogy is mondta valaki? Mindkettő az űrben játszódik. Mondjuk ez a játék nem az űrben játszódik, de mindegy is. Ez a játék egy bethesda termékhez képest gyengén teljesít. Szeretem a fóátokat ez csalódás volt. A szarszitizenről meg hogyan alkothatnánk véleményt, amikor a tizede sincs kész?!?!?
Szégyellem magam, hogy beszálltam ebbe a buta vitába!
" Nyilvánvaló egy galaxist nem lehet loading zone nélkül megcsinálni úgy, hogy tartalmat is szeretnénk bele. " Látom neked nem sok fogalmad van a Star Citizen-ről. Segítek, hogy kicsit képbelegyél mért is szar a Starfield. :D https://robertsspaceindustries.com Ezt pedig mindenkinek ajánlom. Valahogy így kell csinálni egy FPS játékot! A videó közben nagyon sokszor jusson eszetekbe az, hogy SINGLE PLAYER FPS! Ekkora pofont az élet nem ad mint amekkorát a CIG adott az egész hulladék játékiparnak ( tisztelet annak a pár kiadónak akik megérdemlik ) Jahh és az egész INGAME!!! Jó szórakozást! https://www.youtube.com/watch?v=IDtjzLzs7V8 Utoljára szerkesztette: Deviome, 2023.10.23. 02:51:10
És végül: a kritikák többsége azon picsog, hogy a skyrimmel ellentétben, itt nincs egy nagy bejárható terület, hanem sok kis zóna és loading screen. Ezt nem lehet komolyan venni. Nyilvánvaló egy galaxist nem lehet loading zone nélkül megcsinálni úgy, hogy tartalmat is szeretnénk bele. Mármint rpg tartalmat: questeket, városokat, npc-ket, vendorokat stb. Egy várost meg lehet így csinálni, egy skyrim méretű minikontinenst is, 1000 bolygót nem. Nem vagyok a procgen nagy barátja és jobban örültem volna, ha több a handcrafted város és település a játékban. Annak is, ha nem minden random leszállás minden random bolygón ugyanúgy procgenerál valami látnivalót. Jó lett volna tök üres és lakatlan bolygóra is leszállni, ahol nincs egy korábbi rom vagy állomás sem. A játék messze nem tökéletes, túl sokat akart és ezért kevés mindenben lett kiemelkedő. Ezért is nem 9 vagy 10/10, hanem 8/10.
Ez a "hazudtak Toddék" duma meg unalmas. A szokásos marketing fényezésen túl nem volt semmi hazugság az előzetes és promoműsorokban. Valaki vette is a fáradságot és visszanézte a teljes Starfield Directet. Tessék szépen végignézni és utána visszajönni panaszkodni:
Brühühü... cry moar. :D
Nem, nem azért jó, mert modderek majd megcsinálják, de nyilván az is szempont, hogy LEHET moddolni. Egy rakat játék van, amit nem vagy rémálom moddolni. A bethesdánál ez egy döntés eredménye, hogy támogatják a könnyű moddolást. Ezt azért értékelni kell.
De a játék adott nekem úgy 100 óra jó élményt már most is, nulla moddal. Nem fogom a kedvedért azt hazudni, hogy mekkora sz.r volt. Ami 0 pénzért (GP előfizetésért) 100 óra jó szórakozást nyújt, az nekem nem szr és csak azért nem fogom annak nevezni, mert ez most hipster dolog és ettől vagy menő csávó meg kurvára eredeti. Sajnálom.
Leszrom Todd, mit hazudott, egy promo anyagot nem néztem vagy hallgattam meg, ezért nem is érdekel. Toddék már az Oblivionnál telehazudták a csövet mindennel, azóta ez csak romlott. És? Nem Toddot vettem feleségül, hanem egy szros játékot töltöttem be tőlük. Ha a játék jó, leköt, szórakoztat, akkor ezt írom le. Ha nem, akkor meg azt. A hisztikét meghagyom azoknak, akik ebből élnek a közösségi médiában.
Nekem tetszik képzeld el és azt is képzeld el, hogy a Fallout 76 is nagy kedvencem. És ha lehet kulturált stílust használj. Nem kell agyvérzést kapni és ilyen stílusban írni azért mert más embernek tetszik az ami neked nem.
És természetesen a Skyrim, az Oblivion, meg a Starfield is eltünne a p#csába, ha nem lenne moddolható ugyanúgy mint az általad említettek, és hozzá hasonlítottak...
Ti most arra veretitek itt, hogy "azé nem jött be a hatereknek", mert vannak olyan elhivatott és teljesen ingyen dolgozó emberek, akik életben tartják a gamet amíg "mr 16-times the detail" úrék meg hosszú évekik hereverézve besöprik erte a lóvét ?
Az a bethesda fő érdeme, hogy megengedi az emberekbek hogy ingyen kijavítsák a slendrián sz@rjaikat, meg ettől jók a játékaik ?
Az meg hogy a megjelenés utáni "hate" egyébként 90%-ban rohadtul nem a játéknak szólt, -az egy szimpla tisztes iparosmunka, mint a többi gane-ük- hanem a már szinte szokásos brutális bullshit-nek és kamuzásnak amit a megjelenés előtt toltak Todd papával az élen, meg a szokásos hitvány optimalizálásuknak, már nem is említeném... Ötezerszer leirták már, aki fanboy az ezt úgysem akarja meglátni a kritikákban, mint ahogy a megjelenés előtt is a hangos fitymacsattogás elnyomta azok hangját, akik a játékkal kapcsolatos állításaikat amiket a bemutatókban előadtak, kétségbe vonták...
Ja, akkor ez a sztárfild is egy hűdejójáték tényleg, nem annak az intő példája, hogyan b@sszák át szimpla marketinggel a gyógyegér könnyen beetethető gamertársadalom többségét, minél kevesebb begektetett melöval...XD
Azemberek, meg najd ingyen dolgoznak vele évekig, mekkora ász mán' ez a Todd, meg a bethesda...XD
Közben kijött a UK selling chart is (ők már ugye nem EU, ezért nem voltak benne az európaiban). Ott is második a Starfield septemberre. :D Link
Fallout 4 - 2015. Akkor a witcher 3 volt, ami nyilván sokkal jobb volt nála, de ma többen játszanak fallout 4-gyel, mint w3-mal, mert az egy eléggé lineáris játék, bár tény hogy sokkal jobb még ma is, míg a fallout 4 nem plusz moddolható.
A haterek rendesen megizzadtak a pénzükért, csak azt felejtették el, hogy ez egy bethesda game, minden megjelenésnél ugyanaz a ciklus megy le: Megjelenik, közben vele egy évben kijön más RPG, ami jobb ebben-abban, ezért mindenki eltemeti az aktuális bethesda játékot.
Skyrim megjelenés, abban az évben futott a Withcer 2, Dragon age 2, Deus ex-valamelyik, és mutogatták az emberek, hogy melyik miben sokkal jobb, mint a Skyrim és hogy a Skyrimnek vége. Erre mondtuk, hogy hála a modoknak és az újrajátszhatósági faktornak a Skyrim 8-9 év múlva is játszott game lesz, a többi meg eltűnik. És ha megnézed steam charton, hogy mennyine nyomták az elmúlt 24 órában a skyrimet és mennyien a fentebb említett riválisokat, akkor durva a különbség. Sőt..már a fentebb említett riválisok folytatását sem játsszák annyian, mint a Skyrimet. :D
2006-ban hasonló ciklust éltünk át az Oblivionnal, 2000-es évek elején a Morrowind-del....
A helyzet az a starfielddel, hogy én megnéztem az összes click-bait videót, hogy mekkora csalódás a játék, meg úgy összességében a legrosszabb dolog, ami valaha a játékiparral történt és ha nem lenne háború a világ két pontján, akkor a legrosszabb dolog, ami az emberiséggel történt stb stb. Ezeket a helyén kell tudni kezelni, pont mint a downvoter sony-ponykat a metacriticen. A játék nem fallout 76 kategória, hiába mutat mást a steam értékelés jelenleg. a fallout 76 alapvető problémája nem a bugok voltak vagy az, hogy nincsenek (nem voltak megjelenéskor) npc-k meg rendes questrendszer vagy történet sem. Ezek nyilván nem segítettek, de nem ez volt az alapvető baj a játékkal, hanem a játék lényege, az alapkoncepciója. Egy agyonmonetizált live service rendszerre próbálták ráhúzni az addigra már ötrészes világhíres single player (!) rpg-játékot. Egy közepes fallout 4 total conversion mod rejtőzött a live service kapzsiság alatt. A fallout 76 nem volt borzalmas játék még ezzel együtt sem, csak óriási csalódás a korábbi játékok után.
A starfield tele van hibával, de ezek legtöbbjén lehet és szerintem fognak is változtatni. Ha nem a bethesda, akkor modderek és igen, tudom, mém lett, hogy modders will fix it, de tényleg ez a helyzet. A sok procgen világból munkával lehet csinálni handcrafted világokat is akár: ezt a bethesda is megteheti, de modderek is megtehetik. A hiányzó felszíni térkép szintén olyasmi, ami pótolható, akár hivatalos patch-csel is, de nem gondolom, hogy ez gond lenne a moddereknek. Az is lehet, hogy már van is ilyen mod. Ez azért lehetséges, mert a játék modolható, nem egy live service valami és mert a játék közepén egy jó, klasszikus bethesda single player mag van, amivel lehet dolgozni.
A starfield nem év játéka, de nekem egy stabil 8/10.
Közben kijött az európai értékesítési lista is szeptemberre, ott a második helyen áll a Starfield. Link
Ha a harmadik Fallout tetszett, akkor a New Vegas-t imádnád. :)
Nekem is nagyon tetszik,én a fallout szériából csak 1-2 és 3.részt játszottam sokat többivel nem foglalkoztam. Elder Scrolls szériából már mindegyikkel oda vissza:) Annyi hogy gép azért kell hozzá és így már jó hogy fejlesztettem. Konzolon borzasztó volt..
Én már 170 órát játszottam vele, NG+ 1-ben és 46-os szinten vagyok. Nem kapkodtam el semmit. Még mindig találkozom új dolgokkal. F76 is nagyon tetszik, abba 800 órát sikerült beleraknom.
És mindez a gamepass MELLETT. A játék jó, nem a világ legjobbja, de jó lett. A sok picsogó videót meg a helyén kell kezelni - kell nekik a kattintás és arra nem sokan kattintanak, hogy Starfield: egész jó. De arra már igen, hogy Starfield: borzalmas!!44!!
Hello Mindenkinek! Miért nem tudok landolni New Atlantisban? Eddig sima ügy volt, nem köröznek, Tipp vagy benéztem valamit? Köszi!
Üdv, Mindenkinek! Tudnátok abban segíteni, hogy hol (hogy) lehet megtalálni a Ecliptic Battleship Camulus-t? Sajnos amit megjelöl helyként ott nem található, többszöri próbálkozásra sem. Érdeklődnék, hogy ez valami bug vagy el kell érni egy szintet, esetleg teljesíteni valamit, hogy beadja a küldetést? Jelenleg 50.szinten állok a főküldetés megvan illetve két frakció küldetés is.( UC Vanguard, Freestar Ranger) Utoljára szerkesztette: Betyar070, 2023.10.10. 18:47:47
Én lecseréltem inkább személyzetis cuccra a műhelyt. Egyrészt a Lodge-nak van pincéje, mint kiderült. És a pincében van minden. Másrészt sok skillpont kell a fejlesztésekhez. És még mindig nem erre költöm őket. Az NPC-k dobálnak annyi jó cuccot, hogy fölösleges a fejlesztéssel foglalkozni. Harmadrészt egy outpost-ot nem tart semeddig csinálni és oda is lepakolhatóak az asztalok. Aztán meg, ha nincs lakómodul a legénységnek, akkor folyamatosan útban lesznek. Feltéve, ha van legénységed. És én nagyon rászoktam, hogy nem a hajóba szállok be, hanem kapásból a székbe. A gyorsutazás is oda küld rögvest.
Köszi a tippet, így valóban működött, ott voltak a speciális Habitat-ok is. Viszont mégis maradtam a Deimos habitat-nál, mert a Nova habitat-ok nagyon csöves kinézetűek belülről, a Stroud-Eklund-nak pedig elég sötét a megvilágítása.
Épp egy nagyon pici csík maradt csak az életemből. Már pirosan lüktetett a képernyő széle. Mindjárt vettem is fegyót, de közben kiderült, hogy kaptam egy vadászpuskát. Jó, hogy mindig annyi infót tol ki a HUD-ra és olyan rövid ideig, hogy az ember nem győzi elolvasni. Nem is győztem. És mi az amiből nekem sok volt, most meg egy darab sem? Hát digipick. Bezzeg a váltás előtt mindenhol találtam szanaszét szórva. Azért már itt is gyűjtöttem egy-kettőt. Meg jobban odafigyelek, hogy mit nyitok ki.
Lehet, hogy viccesen hangzik, bár én nem nevettem, főleg, hogy a templomnál majdnem kipurcantam. Szerencsére tudtam gyorsutazni a hajóhoz. Ami meglepő is volt, mert eddig úgy volt, hogy harc közben nem lehet.
A Constellation-tól meg kaptam 17k-t. Egy normálisabb fegyver ennél sokkal több és akkor még skuló is kell bele. Vagy lehet, hogy a hajón kellett volna jobban szétnéznem, hátha van ott valami?
60 óra alatt a végére értem volna? Nem tudom. Megkaptam az új hajót, meg az új cuccot fegyver nélkül, aztán irány az új Lodge. Ott ki is hagytam a main quest ismétlést, de van pár artifac amit összegyűjthetek. Az eredeti világban azt írta, hogy 16 felfedezetlen templom, de a Szem nem adott többet. Itt 3 volt, egyet megnéztem kapásból. Aztán el kell mennem fegyvert vennem.
Plusz a tapasztaltabb fej meg is jelenik a jatekban, nagyon sok szituacioban nem csak te, mint jatekos, hanem a karaktered is emlekezni fog a/egy masik dimenzioban tortentekre es annak a tapasztalatnak a birtokban is tudsz donteni, extra lehetosegek jelennek meg.
Ha mindent latni akarsz, akkor a new game plus/unity elotti menteseket vissza-visszatoltve el lehet jutni mind a 10 kulonbozo valosagba, majd utana a 11. default vilagban megtelepedni es ott epitkezni, maradando dolgokat csinalni. Hogy kinek ehhez kedve/ereje/hangulata, az mar mas kerdes.
Én már 130 óránál járok, de még nem vittem végig a főküldetést. Már nem járhatok messze. Kalózodom, ranger munkákat végzek és küldetéseket csinálok az automatából.
Házas lett a karakterem, Sarah biszexuális. Ezt tudtátok? :)
Van még bőven mit csinálnom és kipróbálnom. Tegnap bikinit és szabadidőruhát loptam és pihentünk egy nagyot Paradison. Mondhatni bejött a játék. :)
A végéről beszélünk. Ugye? Hiszen a képességek megmaradnak... És kicsit tapasztaltabb fejjel átgondoltabban tudod végig vinni a játékot. "ÚJRA" Persze ahhoz nálam egy-két évnek el kell telnie, mint az Fo4 esetében...
A zárfeltöréssel én is úgy voltam. Volt egy pillanat, amíg nem mentem el egyetlen zár mellett sem, aztán egyszer csak nem érdekelt többé egyik sem!
Ötlet: Válaszd ki a 2x1-et, majd a jobbra-balra nyíl segítségével tudod módosítani a tulajdonságát. Ha már a hajódon van, akkor ingyenes a módosítás.
Felettébb érdekes ez a játék. Ilyennel még nem találkoztam. Már kezdett kicsit unalmas lenni. Annyi meggyőzést csináltam már, hogy teljesen értelmetlen az egész. Mármint, ha jó pontokat találsz el, akkor értelmetlenül van meggyőzve az illető. Újratöltésnél másképp adja be a választási lehetőségeket. Annyi zárat feltörtem már, hogy van, amikor nincs kedvem többet feltörni. Főleg, amikor sorra egymás után a nagy ládákban gyakori tárgyösszetevő van. Aztán egyszer csak lenulláztam mindent. Mi értelme volt gyűjtögetni, bázist építeni, hajót fejleszteni, pénzt harácsolni? Ezt még meg kell emészteni. Nem ehhez szoktam. Fura érzés.
NOVA Habitat-ot hol lehet venni? Nem a hagyományos 2x1 All-In-Berth, ami minden kikőtőben van, hanem speciális Habitat kell. Pl. 2x1 Workshop, Engineering Bay, Captain's Quarter, stb. HopeTech, Stroud-Eklund, Taiyo, Deimos-t már találtam, de az nem illeszkedik jól a Cockpit-hez. Voltam már New Homestead, New Atlantis, Akila City, Neon City, Red Mile, Paradiso kikötőkben, de ott csak más gyártók kabinjai voltak. Ötlet?
Szia! Nyomj rá arra, hogy szeretnéd ha segítene a hajóval, majd miután befejezte amik akart nyomd meg a billen a le-felfele nyilakat. Nekem úgy előjött, hogy szeretnék módosítani a hajómon és ott fel tudtam szerelni, amit kell. Utoljára szerkesztette: Ferrari23, 2023.10.04. 18:41:27
Sziasztok segítséget kérnék,a bíbor flottás küldetésnél telepitenem kellene a cuccokat amit a hajójavító csaj már bevitt a rendszerbe,de nem tudom hogyan kellene csinálni mert a kis hatszög a csaj fölött van és már mindent megkérdeztem tőle.Előre is köszönöm a segítségat.
Jah, ismerem a lehetőségeim. Csak éppen leszarom mert játszani szeretnék, nem ide-oda konfigurálgatni. Manapság ez jóval a minimum szint alatt van. Pl. ha én "követek" el ilyesmit, valszeg még aznap a megoldandó feladaim közt lesz ez a probléma. Már a nullás teszt után visszadobják. Mi a németektől vettük át a kiosztást az írógépeken. Eleve német gépeket használtunk. Magyarországon gyártott magyar gépek mind német licensz. Egyik legkönnyebb feladatom volt anno a "kereszt" drivert megcsinálni annyira egyeznek. Pl. a Robotron automata írógépeken is csak a gömbfejet és pár billentyűsapkát kellett cserélni, hogy magyar legyen. Ugyanígy a nagyszámítógépes szektorban.
Nem tudom, akkor ez a kutyauto bugthesda csak hozta a szokasos formajat itt is. A saves nem "modded", konzol parancsot sem kellett meg hasznalnom (game breaking bugok voltak, de voltak suru manual menteseim igy megoldotta a visszatoltes mindig), mas modot nem hasznalok, mint ezt a ketto (starui es dlss), passz. De az elite achiet steamen a lvl25-ert kb 28-29 szintet meglepve kaptam meg, mar az achie enablert hasznalva.
Mondjuk miert pont ez mukodne jol, ha mar minden mas fapados vagy bugos :)
Nemtom, nekem fent volt a UI és DLSS is és megkaptam minden acsit. Viszont a konzol parancsot a mod-ok is kiadhatják, nem arról van szó, hogy te használod kézzel. (pl a jetpack, stealth, enemy AI, stb mod-ok mind konzol-t használnak a háttérben, velük nem is jönnek az acsik)
Én ezeket használtam, ezekkel nem volt semmi gondom.
Hat, en is ugy tudtam, de vagy a DLSS vagy a StarUI miatt nem kaptam achiet addig, amig nem raktam fel az enablert. Eleinte kaptam, aztan kezdtem ezeket hasznalni es nem tunt fel, hogy nem jonnek az ujak, de amikor 25 vagy ilyesmi "achievement" szintre leptem, akkor sem jott, az mar furcsa volt. Konzol parancsot pedig sosem hasznalok, foleg nem elso vegigjatszasoknal, igy ez a ket "mod" kozul lehet az egyik a hunyo. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2023.10.02. 00:17:46
Csak a konzolt használó mod-ok tiltják az acsikat, a vizuális modok nem (StarUI, BetterHUD, stb), sőt a script extender-esek nagy része sem. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2023.10.01. 23:39:18
Jocóka drága!!!! :-D "MEGÁLLSZ!!!!! BESZÉLGETÉSBE elegyedsz." Tehát megállsz. MEG-ÁLLSZ. Szép nagy betűvel írtam! ;-)
"Hozzászoktam, hogy az interakció gomb régen az F volt" Nnnnna! Én meg ezért nem játszom a ciberével, mert ott a fejlesztők fixre lefoglalták az "F"-et! De ettől még kioszthatod rá az összes billentyűparancsot...! Nem is értem.
Nibron! Igen ezt is szokni kell: "megszokásból kijelölnék vmit, erre belelövök valakibe akibe nem kellene." Volt pár "FÉLREÉRTÉSEM" belőle.
Más: AndreZSával játszom épp. Vele is ágyba kerültem Mint Sárával, de a gőz nem adja meg a maximum viszony (Starcrossed) acsit rá. Van ennél is magasabb szint?
Csak a magyar (talán még a németen, nem emlékszem) billentyűzeten van fent a Z bill. Minden más latin nyelv elosztásán az Y és a Z fordítva van (x mellett a z, t mellett az y). Át tudod bind-olni a játék beállításokban magadnak. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2023.10.01. 14:06:32
FO76-ban is mire megszoktad a szamodra teljesen nem kezre eso C Z gombokkal torteno balra-jobbra navigalast az epito menuben, hat kitepted a hajad. De, a Starfieldnel jottel ra, hogy mindez csak gyakorlas volt a SF-re.
Vicces, hogy ahany menu, annyi navigacio, hol CZ, hol QE, hol WASD. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2023.10.01. 10:02:09
A Z igazából Y. Csak a fejlesztők nem tudják hogyan illik ezt kezelni a nagyvilágban. Mondjuk nem csak ennél az alkalmazásnál. Interakcióra van ahol az E-t használják, máshol meg az F-et, ez megvan már mióta pc-s játék létezik. A kedvencem amikor az F-en a lámpa van. Szerintem az E lenne az ideális, figyelembe véve, hogy az F mellett ott a G ami ált. a gránát. Pl. az Undawn-ban is F, dobálják is a gránátokat a játékosok mivel állandóan félrenyomnak. Szerencsére nem sebez, de az meg milyen már:).
Akkor direkt jó, hogy csak alacsony sebességgel közlekedem. Viszont ezek szerint akkor elkerülhető. Ha csak pár csíkot hagysz a hajtóművön, akkor nem tudsz gyorsan menni. Ha meg ellenféllel van dolgom, az úgyis odajön. 3000 méterről már oszthatom. Amelyik meg elmenekül, annak úgyis mindegy. Elugrik, sehogy nem érném utol.
A forgásra nekem is nagyon vigyáznom kell. Párszor már majdnem nyomtam a QE-t. Arról nem is beszélve, hogy az AD általában az oldalazás, nem a forgás. De itt oldalazás nincs is. Szóval a manőverezés kb. zéró. Az X-ek és Elite után, ha nem is csinálják meg olyan minőségűre, de ez... Mint a hófutó. Valamit összeraktak, jó lesz az a hülyegyereknek. Inkább igyekszem nem is használni a forgást.
A nyomd hosszan effektek is kiakasztóak. A múltkor hívni akartam a hajót, de valahogy mellé nyomhattam az E-t, erre kiszálltam az ülésből. Ha meg rossz ütemben kapom el a boost-ot, akkor izgulok, hogy időben fusson végig az R és dokkoljak be, mielőtt nekimegyek a hajónak.
Amúgy nekem ezt az E-zést nehéz megszokni. Hozzászoktam, hogy az interakció gomb régen az F volt. Így néha össze-vissza nyomom a szkennert, mert belegabalyodik az ujjam.
Az extra képességhez a Z-t meg nem is értem. Nagyon kiesik. Lehet inkább azt is be kéne makróznom a kisujjamhoz.
Ez szerintem is rohadt idegesítő. És nem lehet elkerülni. Hiába veszed le, akkor is elindul. Az energia elosztás pedig a másik igen idegesítő dolog. Mindig van "valaki" aki elállítja. Nekem időnként az egérgombbal való tüzelés is kiakaszt, amikor megszokásból kijelölnék vmit, erre belelövök valakibe akibe nem kellene. Jó párszor kellett már mentést visszatölteni ez miatt. No+ a komplett irányítás a thrusterek kezelésével együtt. A "Q" és "E" billentyűket mindenhol a forgásra használják, mert az űrben része a manőverezésnek. Ha sokáig játszik ezzel az ember, elszokik a többi játéktól. Próbáltam már a gombokat átírni, de tele lett vele a tököm.
Beszélgetés előtt meg kell állni és akkor nincs ilyen gond. Kivétel, amikor letámadnak a rádióval, aztán meg sem tudsz állni... Mondjuk nekem amúgy sem, mert 30-cal megy a hajóm. A legtöbb energiát mindig a pajzs meg a fegyverzet kapja. De mostanában ez is idegesítő, mert a rakétára mindig egye teszek, hogy a másik kettőre több jusson. Már nem egyszer fordult elő, hogy a rakéta fullon volt a másik kettő rovására. Baromi idegesítő és, ha nem figyelek, akkor egy harcnál gondok vannak. Ha figyelek, akkor is, mert át kell állítani.
Emellett a neutronnyaláb miért nem energiafegyver? Eltoltam egy skill-t az energiafegyverekre. A következő szinthez 1000 sebzést kellene kiosztanom és nem mászik a számláló mikor már pár hajót lelőttem. Utoljára szerkesztette: RJoco, 2023.09.30. 18:44:22
Mondok egy újabb idegesítő dolgot: Mész a hajóval az űrben. Odaérsz mondjuk egy űrállomáshoz, vagy találkozol egy másik hajóval. MEGÁLLSZ!!!!! BESZÉLGETÉSBE elegyedsz. Majd a beszélgetés végén. Az a kurva hajód magától elindul. Neki az "ojjektumnak"! Azt' mégis melyik programozó matematikus zseninek jutott eszébe, hogy a párbeszéd bezáródása egyben gázadás is legyen?
Én nem tudom hol tartok, nagyjából 60 óra van benne, de a "munka után egyetlen agysejt igénybevétele nélkül lehet haladni a játékban" kijelentéseddel teljes mértékben egyet kell, hogy értsek. A többi is közel áll hozzá. Bár azért van egy-két jó pillanata a játéknak a sok kellemetlen között. Utóbbi mostanában elég sok volt. Ettől függetlenül időtöltésnek jelenleg nem rossz és kíváncsi vagyok, hova fog kifutni a sztori. Én elvagyok a hajótervezgetéssel és majd, ha lesz megfelelő skillem, hogy komolyan vegyem az outpost-ot, akkor elleszek azzal is. A mellék feladatokkal is el lehet tökölni az időt egy ideig. Én még mindig úgy vagyok vele, hogy, ha kijön 1€/órára a játék, akkor már jó. Lekötött. És bármilyen is, valahol élvezem, különben nem játszanék vele.
Ha tudunk róla értelmesen beszélgetni, akkor nagyjából osztom a véleményed. Ettől a cégtől többet vártunk mindannyian. Még azok is akik örülnek, hogy kaptak tőlük egyáltalán valamit! Sajnos a világra ez egyre inkább jellemző. Ki vagyunk éhezve olyan minőségű alkotásokra, termékekre, amik mind eggyel jobbak, mint az elődjük. De PONT FORDÍTVA VAN! Minden csak az "eladhatóságról" és pénzről szól. Sajnos azonban az eladhatóság szintje lesüllyedt a béka segge alá, mert hozzászoktunk az elmúlt három évben ahhoz, hogy NÉLKÜLÖZÜNK. Ez a játék iskola példája mindennek, ami most a világban zajlik. Szar, de nincs jobb. Illetve van, de az kevés, vagy nem az ízlésünknek megfelelő.
És a konkrétumok. Ugye mindenki fóátokból indul ki.: Nagy térkép. Akár végig is sétálhatunk rajta. De itt... Rommá szabdalja a hangulatát annak, amikor egyszer csak ránk ugrott valami halálos, vagy csak idegesítő teremtmény az, hogy az űrbe tették. Csak azért, hogy procedurálisan generált bóvlival tolják ki a szemünket. KÁR VOLT! Remélem a következő alkotásuk visszakerül a megszokott mederbe!
A sok párbeszédet már tárgyaltuk. Becsülöm, hogy ennyi szöveges tartalmat sikerült összebarkácsolniuk. Hogy ez jó-e, az ízlés dolga.
Nekem is van benne 153 órám. És még lesz is néhány. Az sem kizárt, hogy a készítők rafinált elképzelése szerint újra végigjátszom. És újra. Amikor a fóát 4 kijött azt is szapultuk, de ez a lába nyomába sem ér. És már az is úgy tudta igazán eladni magát, hogy a kiadása utáni években egyre fosabb és szánalmasabb játékok jöttek ki. Egyszerűen a színvonal annyira lesüllyedt, hogy az elfogadható szintjével kiemelkedett közülük.
A vita a mániákus köpködők (mint én) és az elvakult rajongók között az idők végezetég fog tartani. :-)
Én többre számítottam. És mint csalódott, ezt nem bocsátom meg soha. A következő munkájukat inkább csak "kölcsön kérem"!
Becsületesen végigjátszottam a játékot, megcsináltam 90%-át a mellék küldiknek, kipróbáltam mindent amit tudtam. Voltak jó pillanatai a játéknak, de véleményem szerint, bárhonnan is nézzük, baromi messze van Starfield a jó játéktól.
A sztoriról és a párbeszédekről a véleményemet nagyjából lefedi a korábban linkelt videó, kb az összes fontos jelenetet tönkreteszik a bugos, kamerába beszaladó, glitch-elő npc-k, nincs súlya egyetlen döntésünknek sem. A "rendezés" amatőr, 0 feszültség. A mechanikák 80%-nak semmi értelme. A játékon belüli mozgás/utazás-ba nem megyek bele, mindenki tudja miről beszélek. A játék lineáris, monoton, nagyrészt repetitív és unalmas. Az egyetlen ok, hogy ennyi időt öltem bele, annyira felszínes a cucc, hogy munka után egyetlen agysejt igénybevétele nélkül lehet haladni a játékban. Kb egy szinten van a Diablo4 primitívségével.
Kár érte, de kb erre számítottam. Mielőtt nekem estek, ez a véleményem, ez van.
Ez az év kérdése! "Nem értem, miért nem lehetett belőni NPC sebességre?!" Rommá idegelt engem is.
Leírtad, amit sajnos én is érzek. Ha a nap 24 óra helyett 30ból állna és csak pár óra elég lenne pihenni, na talán akkor lenne némi remény, de szerintem ez csak egyre rosszabb lesz ...
Én is pont ezt tapasztaltam. Az animációk gyakran hátráltatják a játékot és bugokat generálnak. Párszor már volt, hogy ki akartam menni a Lodge-ból, de előttem valaki kinyitotta az ajtót, mert kiment. Mikor én nyomtam rá, akkor meg a fekete képernyő után pár méterrel hátrébb kerültem és nem ki.
A sétálást is katasztrofálisan oldották meg. Nem értem, miért nem lehetett belőni NPC sebességre?! Követnem kell valakit, valahova, közben ugye dumál az illető. Ha szaladok, lehagyom. Ha sétálok, akkor meg ő hagy le. Pont olyan trehányság, mint a hófutónál sok dolog.
Én is jártam így. És az a hiba nem is régi, mert az első javítás előtt nekem nem csinálta. Azt vettem észre, hogy talán azért van, mert túl gyorsan léptem ki a feltörő nézetből. És a játék még szeretett volna valami animációt lejátszani. Vagy a bánat tudja. Mindenesetre azóta szépen komótosan nyomom a Tabulátort és nem is volt belőle többé gondom.
Na ez egy olyan jó bug volt, hogy vissza kellett töltenem egy régebbi mentést, mert belementette a bugot a mentésbe. Nem is baj, kicsit másképp oldottam meg a dolgot.
Ott lehet, itt nincs. Ami azt illeti, ezt a részt teljes egészében ki is hagyhatták volna. Legalábbis így, hogy ilyen félkész módon van megcsinálva az egész, nem tetszik. Most épp egy kötelező Sam-es küldetésen vagyok. Még bele sem fogtunk, de már csacsogni akart velem a kis ribanc. Aztán jött egy bug és a kulcslyuk-kukker a képem előtt maradt és nem tűnt el, így kiléptem. Nem árt egy kis pihi.
Pedig az egész jó volt az FO4-ben, hogy végig lehetett hágni a némbereket! Nekem a szintetikus "francia" liba volt a kedvencem, amikor harc közben aggodalmaskodott a buta liba hangján. Pedig, ha jól rémlik orvos volt.
Kezébe adtam (B), de nem vette elő. Mindegy, maradok Sarah-nál. Hamár elvettem. Elég gázra sikerült ez a szerelmi szálas nyavaja. Még csak el sem lehet hálni a nászéjszakát, nemhogy lagzi előtt kipróbálni!
Ez a default dolog érdekes, mert nálam nem a default-ot használják. Sokszor használom az éppen aktuális társak teherhordónak és a legtöbbször a fegyókat adom át nekik, de nem szoktam semmit kézbe vetetni és mégis képesek váltani. Amikor Sam elkezdett Minigun-nal lőni mellettem, akkor nagyon meglepődtem. Arra sem emlékeztem, hogy átadtam volna neki ilyet. Vele szerettem járkálni. Csak az állandó lelkizés, az nem hiányzik egyiknél sem. Nameg az első 2-3 alkalomnál még vicces a "hajó nem olyan büdös, mint apa", meg a "cicát akarok" szöveg, aztán meg inkább terhes lesz. Főleg mikor valami fontos rádióbeszélgetésbe ugatnak bele. Ezért is kérdeztem, hogy mennyit számít a legénység.
3KV kell neki, csak mondom, hasznald is az inventoryban (B gomb), kulonben a default fegyverrel lo minden companion, az meg vasconal azt hiszem melee pofozkodast jelent.
Hozzateszem, neha bugos, igy erdemes a kezbe adni valamit, aktivalni majd deaktivalni, akkor resetelodik.
Konzol parancsokat nem hasznaltam, NG10-ig csak a starui az, amit hasznalok, addig nem probalkozok massal. Nincs maximum szint a jatekban, aki kitarto, az mindent maxolhat, ha akar. Lelke rajta, komoly melonak tunik :) (bar vannak automata vedelmi rendszerekkel operalo bazisok olyan bolygokon, ahol rengeteg az allat es az hozza az xpt) Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2023.09.29. 14:57:50
Azt már olvastam, hogy konzol parancsokkal, ha ismeri az ember őket, akkor akár a teljes skill fát ki lehet húzni. Komolyabban nem néztem utána.
Vasco-nál még annyit, hogy mikor előveszem a fegyvert, akkor ő lenyit a mellkasán egy cső szerű dolgot. Gyanítom, hogy az a fegyvere. Ez esetben akkor nincs nála megfelelő lőszer. Én 3kV-ost adtam neki és egy megfelelő puskát. Lehet, hogy 1,5kV-os kell neki.
Aktiváltam Vasco-nál a fegyvert. Az embereknél nem kell. Adsz neki párat és kiválasztja az egyiket, amivel jól tud aprítani. Ha gránátot is adsz neki, akkor dobálja ezerrel, győzz figyelni és szaladni :)
2 orat en sem nezek vegig, nincs olyan celeb vagy nimand streamer, akire ennyit ra tudok szanni. Csinaljon podcastet, utazas kozben az belefer :) Egyet ert el a video nyitokepernyoje, hogy rajojjek megint, mennyire nincs annyi idom, mint amit szeretnek. Meg van pici hatra a Starfieldbol, mielott parkolopalyara rakom, ott a CP, bele kellett volna kezdeni mar tegnap, de csak ket orara futotta es ott a BG3, amit szinten be kellene fejezni meg azelott, hogy elfelejtem hol tartottam, es kezdhetem elolrol az egeszet, ami megint nem keves ido :D
Fsz kivan, baromi jo ev lett a 2023, az rpgk egyik legjobb eve, de egyszeruen senki sem csomagolt extra idot mellejuk, mondjuk napi +24 orat? :)
Adtal neki fegyvert, oke, de aktivaltad is/raadtad (inventoryjaban "b" gomb), hogy hasznalja a fegyvert es a hozza tartozo loszert? (utobit lehet nem kell, csak legyen nala, mar nem emlekszem fejbol).
Ami Sam 4-es piloting skilljet illeti. Humbug az egesz, de csak azert, mert elvileg - egy korabbi reddites poszt szerint - akkor lenne ertelme, ha lenne reskill / skill reset rendszer. Jelenleg a Piloting skillje hajohoz kotheto, vagyis csak akkor aktiv, ha szolgalatban van es csak azon a hajon, amit hasznalsz. A lopott hajo pedig nem ilyen, ott a lopas pillanataban nincs beosztva szolgalatra Sam. Plusz, mivel nem follower skill, mint mondjuk a rifle valami, igy akkor sem hat rad, nem adodik ossze a tieddel, ha magaddal viszed hajot lopni :)
Egy elmeti pelda szerint akkor lenne haszna, ha felvinned a Piloting skilledet 4-re, ellopnal/epitenel/birtokolnal egy C-s hajot, Samet befognad szolgalatra azon, majd resetelned a skilledet vissza Piloting 1-esre. Akkor Sam 4-es skillje miatt tudnad hasznalni a C-es hajodat. De erre nincs lehetoseg a jatekban, egyelore, bar konzol parancsokkal lehet, hogy megoldhato a tesztelese.
Mert egy olyan játék, amelyik szűkebb elemekkel dolgozik, sokkal jobban fogja azokat csinálni, mint egy olyan, amiben sokkal nagyobb a merítés. Össze lehet vetni a CP2077 main sztoriját a Starfieldével, vagy a karakter animációt, stb. és azokban jobb is a CP. Csakhogy ezek az elemek csak egy kis részét képezik a starfieldnek. A CP vagy BG sokkal szűkebb tartományban lavíroz, így azokban sokkal jobbak is.
Egy sandbox RPG-ben, adott univerzumon belül csinálhatsz ezer dolgot, míg egy nem sandbox-ban kötöttebbek a lehetőségeid. Ezért nincs értelme az elemeiket egyesével összevetni. A nagy egészet meg nem tudod. Ez régen is így volt, ezeket a "vitákat" a kilencvenes évek óta toljuk itt-ott, és sosincs feloldás.
Aki két ennyire eltérő játékot hasonlít, az semmi mást nem akar csak: - Önigazolni - Figyelmet (kattintást, vagy lájkot).