Aki esetleg Game Passre vette meg, vagy ott próbálta ingyenesen, majd megvette steam-en, és szeretné a mentéseit átvinni, akkor van rá egy tool, ami megcsinálja (Ugyanis nem kompatibilis a kettő egymással). Teszteltük egy ismerősömnél és működik. Akinek kell:
ki mondta, hogy kínlódtam 100 órát? elég jól eljátszogattam vele. de nincs benne több. az lenne a kínlódás ha ezek után kellene játszani vele. írtam volna, hogy az 1000 óra elvárás? szerintem nem. vagy benne van egy játékban vagy nincs.
A modokkal kapcsolatban: pl. az X3-ban több mint 8000 órám van, de azért nem számoltam vele, mert az modolt. A flight simulatorban több mint 15000 óra van, de az is modolt. Amiről írtam azok közül mind vanilla vagy dlc-ben jött hozzá kiegészítés. Ilyen pl. az elite dangerous: nem nagyon szeretem, mert eléggé el van cseszve (hiányzik, hogy nem ian viszi a fejlesztőket), de 2448 óra van benne a 2 dlc-el. tehát már ő is a jobb játékok között ténfereg. tehát egy jobb játékot teljesen felesleges modolni.
az "ökölszabály"od meg egy marhaság. 2k körül még fejlesztettem játékokat, hallottunk ilyen hülyeségekről. röhögtünk is némelyiken rendesen. azért ha belegondolsz, 8000 egy 8 órás játékért elég vérlázító lenne (azért a példa mert volt ilyen, el is tűnt). pl. a cod sorozat volt ilyen, hogy egy szálon volt pár órás történet (azért kicsivel több mint 8 óra). de volt mellette multi, és mindenki azt játszotta nem a storyt. nekem pl. volt olyan rész amiről nem is tudtam, hogy mi a történet. a fejlesztők között is inkább a minimum 24 óra volt az elvárt. a 20 óra alatti játékmenet egyenesen ciki volt. akkoriban 20-24e-ért nem lehetett játékot eladni. emellett volt jó pár játék, amiben a storyline elérte vagy túllépte a 100 órát. esetleg a mellékküldikkel együtt. bethesda is csinált nem egy ilyet.
Látom itt is megosztottság uralkodik. Felesleges vitázni rajta jó-e egy játék, ez alapvetően szubjektív. Objektív képet csak a vélemények eloszlása fest, vannak erről statisztikák, amik gyakorlatilag a sikerességet mutatják. Én rengeteget játszok vele, engem leköt, de látom a hibáit, értem miért nem lehet széles körben sikeres, mint pl. a szintén problémás CP. Engem egyébként más dolgok zavarnak, mint a nagy átlagot. Gáz, hogy a párbeszédekből lespórolták a karakter hangját. Az npc-k mimikája elmaradott, vicsorgás, vagy fapofa van, ez 2024-be már nem menő, ahogy sok esetben a grafikai színvonal sem. A játék futurisztikus, mégsincs rendes térkép, és túl sok időt igényel a shoppingolás, az inventory meg egy fos. Nincs balance a harcban és a fejlődésben sem, ezért szinte kötelező minden téren farmolni. A játék annyit tud, hogy nagyon nagy, van benne mit felfedezni. Véletlenül nekem ennyi pont elég is, mert kíváncsi vagyok és türelmes. Tudom, hogy kevés ilyen ember van, én nem is ismerek olyat, akinek ajánlani tudnám a játékot. Kicsit olyan mint a Bannerlord. Összességében örülök, hogy ilyen réteg játékok is helyet kaphatnak, még ha nem is arathatnak széleskörű sikert. Szerintem természetes, ha a fejlesztők bizonyos tekintetben monumentális célokat tűznek ki, fel kell adni érte dolgokat. Még pár év és tökéletes lehetett volna, de ezt ami van, kétlem, hogy patchekjel, modokkal, fel lehet hozni a top címek közé. Ennek ellenére én nyüstölöm, mert ad olyat, amit más játék nem.
Én szívesen kiadok 8-10 órás játékért is teljes árat, ha az olyan. Alan Wake sorozat is 20 óra játékidővel rendelkezik max 15 ha célirányosan csak a főszálon mozogsz. Meg általában a legtöbb jobb cinematic/sztori központú játék ilyen, ami nem is baj, mert a kevesebb néha több. Hellblade 2 sem lesz hosszabb 10 óránál, teljes áron fog menni és venni fogják mint a cukrot.
Lényeg, hogy az, hogy megéri-e egy játék az árát az a minőségén múlik, nem a hosszán. Jó példa pl az új Assassin's Creed trilógia. 10x jobb lett volna, ha harmadára csökkentik a melléktartalmat/térképet és jobban koncentrálnak a narratívára.
Ez igaz a Starfield-re is. Csináltak volna 4-5 bolygót, kihagyták volna a felesleges, gagyi űr részt, összedobtak volna egy nem 3 éves által összegyügyögött fősztorit és máris jobb játék lehetett volna. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2024.02.11. 14:15:50
A 4-5 bolygó biztosan kevés lenne. Az X (x3,x4) szérián is látszik, hogy kevés az a rendszer ami benne van (bár az X-ben nem lehet bolygóra szállni). A sztori részekhez, mondjuk kellene 10 rendszer 30 bolygóval, és azokat be is kelljen járni. A többit meg lehet hagyni felfedezésre, anyaggyűjtésre. De legyen mit felfedezni, és kelljen valamiért anyagot gyűjteni (nem grind jelleggel). Kevesebb és kimerülő bánya. Ha ezt csak azzal a 30 bolygóval tudják megoldani, akkor azzal, ha 50-el, akkor az. De egy ilyen típusú játékban bőven elég max. 100 rendszer. Az első Elite már a 80-as, 90-es években megmutatta, hogyan lehet ezt a műfajt kimaxolni. Mármint a háttérszimulációját.
Én az iventory-t nem értem, miért kell követ cipelni, meg tonnányi lomot. A lőszer persze súlytalan. Én itthon rendelkezem söderrel, mégse szakad le a derekam. A lőszernek, felszerelések, heal és boost cuccoknak kellene súly, meg oxigénfogyasztás a többit gépek, robotok viszik úgyis.
De Starfield meg az X sorozat az tesniszpálya vs lekvároskenyér, az égvilágon semmi közük egymáshoz leszámítva hogy videójátékok. Starfield egy scifi szerepjáték (akar lenni), X meg egy sandbox space szim. Sokan az NMS-hez hasonlítják, de az is teljesen más kategória. Starfield szimplán Fallout az űrben megszórva sok felesleges kidolgozatlan zajjal.
Starfield egy narratív FPS/szerepjáték, semmi több. Az hogy nem sikerült túl jól az már más kérdés. Lényeg hogy ha a narratív szerepjáték része legalább Fallout Vegas színvonal lenne (azaz ha pl. az Obsidian csinálta volna), akár még egy bolygó is elég lenne ahhoz, hogy jó játék legyen. Az hogy Beth megpróbált egy "open exploration" stílust beletuszkolni a játékba, 0 kompetenciával (mert lássuk be, az eredményt látva közük sincs a témához és a fáradtságot sem vették hogy legalább inspirálódjanak jobbakról)
Lényeg hogy semmi értelme semmilyen űrszimulátorral vagy bármilyen "űrhajós" játékkal összehasonlítani, mert a játék 99%-a egy Fallout féle FPS shooter és 1% az amikor opcionálisan repkedhetsz töltőképernyőtől töltőképernyőig űrhajóval, esetleg lövöldözhetsz egy flash játék szinvonalú harcrendszeren belül.
A két játék között nincs akkora különbség. Mindkettőnél a történet megköveteli, hogy különböző rendszereket látogass meg, gyűjts be bizonyos dolgokat, állíts elő valamit, szükséged van nyersanyagra, vásárolhatsz, bányászhatsz, eladhatsz, stb. Ugyanazt csinálod mindkét játékban, csak másképp. Tökmindegy, hogy bolygón veszel valamit valakitől, vagy ugyanezt teszed egy trading station-on. Vagy begyűjtesz valamit egy templomból, vs. lősz magadnak modult egy hajóról (ez pl. mindkét játékban kb. ugyanaz). Érzésem szerint pont a Falloutban csináltam másként a dolgokat. De igazad van, azzal is összehasonlítható. Menni kell ide-oda, begyűjteni cuccokat, végrehajtani a fő szál történéseit, mellette a mellék küldiket amennyiben valami pluszt szeretnél, letelepedni akár több helyen, felfedezni mi hol van, főleg ha van olyan ahová vissza kell térni, és még sorolhatnám. Na az X-ben ezt kell művelni, a Starfield-ben is, és a Fallout-ban is. Sőt lehet, hogy ezzel titkot árulok el, de az Elite-ben is. Akkor miért ne lehetne összehasonlítani az NMS-el, amikor ott szintén ezt kell művelni? Ahogy az is irreleváns, hogy a játék egy-vagy több rendszerben, egy-vagy több bolygón játszódik. Továbbá az sem érdekes, hogy FPS vagy külsőnézetes, a lényeg, hogy a történés kábé ugyanaz, és az oda vezető út is. A sandbox sem érdekes, bár meg kell jegyeznem, hogy a Starfield-ben is van sandbox, még talán több is mint az X-ben. Szintén érdektelen, hogy milyen a harcrendszer (most van vagy nincs) meg, hogy milyen szinten van kidolgozva pl. a repülés. Mindegyikben van, na jó a Falloutban talán nincs. Ez inkább olyan szilvalekváros kenyér vs. eperlekváros kenyérnek tűnik. Az meg összehasonlítható. Értelmetlen lenne pl. egy szimulátorral összehasonlítani, a passziánsszal, sakkprogrammal, vagy valamelyik arcade játékkal. Esetleg a körkörös játékokkal, SimCity és társai, és még lenne néhány ötlet.
A Starfield legnagyobb erényét a bethesda játékok jó moddolása hozza el majd. A skyrim, minden rózsaszín szeműveg ellenére nem egy jó szerepjáték. Sőt, alig nevezhető szerepjátéknak. A főszál: te vagy a kiválasztod, mentsd meg a világot, megmented, hurrá. Elspoilerezhetetlenül egyszerű.
Viszont a skyrim az alapja pl az Enderalnak is. Valami ilyesmit várok az űrben, amint a játék modkitje kijön. Fallout és Skyrim modok a mai napig jönnek ki. (és igen, olvastam, hogy a fallout multi moddere szerint sz.r az egész, nem kell belinkelni, van még 10000 másik modder, majd azok csinálják)
1: nincs "10000 másik modder". Évtizede már, a Fallout modokat ugyanaz a néhány tucat ember készíti érdemben, ha a hozzám hasonló alkalmi hobbi "műkedvelőket" is hozzávesszük, akkor esetleg pár száz mondjuk.
2: Egy Enderal tipusú SF-mod esetén ez a szám is drasztikusan tovább csökken, ugyanis olyan szintű elhivatottságal, tudással, és időmennyiséggel amit egy ilyen típusú mod elkészítése igényel kb. 4-5 FO modder rendelkezik jelenleg.
Ezeket névvel is meg tudom nevezni ha gondolod, meg azt is tudom mindről, hogy telibesz@rják a SF-et jelenleg, mert nem jön be nekik.
Persze van rá esély mindíg, hogy valami tehetséges időmiliomos "ifjú titán" majd éppen most kezd el működni, és a SF-et választja éppen, a remény hal meg utoljára, csak jelenleg ilyen ember, csapat nincs... ;)
A nexuson közel 20 000 mod van jelenleg fent FO4-hez. Nyilván nem mind Fallout London kategóriás (ami fent sincs ugye), a többség csak új fegyverek, texture-ök miegymás, de ez akkor is óriási szám. És hány Fallout total conversion mod készül jelenleg? Nem tudni persze, mennyi készül majd ebből el, de ott van a Fallout Miami, a F4 New Vegas, a Capital Wasteland project, ezekből valami demoféle már be is lett mutatva. A Starfieldhez is lesz egy rakás. Nyilván más kategóriás embernek jött be a fantasy elder scrolls meg a poszt-apokaliptikus fallout, mások is csinálják a nagy modokat. Enderal / Nehrim készítői nem dolgoznak FO4-en, gondolom Starfielden sem fognak. Starfield majd kitermeli a sajátjait.
Az hogy jelenleg 20k-mod van fenn a FO4-hez, egy dolog, nem tudom mit igazol, indokol ez a szám a témában.
Igen, megjelenés óta kb. ennyi készült. Ennek több mint fele már verzió elavultsága miatt nem működik egyébként, jó része sosem működött, ( igen, a moddolásnak az az árnyoldala, hogy sokan olyanok is csinálják, akiknek nem kéne.. XD) csomó mod ugyanazt csinálja stb. stb...
Van hozzá 3,5-4k működő, miből a komolyabb -compilation, overhaul, conversation, komplex AI-mod ok, amik a letöltések 80%-át adják, kb. 100-150...
A "készülő" bármely mod-okról pedig több mint tíz éves MoDB, és Nexus-os tapasztalattal a házam mögött mondom, hogy az ilyen nagyobbaknál az elkészülési, megjelenési arány kb. 20-25%-körül van, csak szólok... :)
Ez nem csak a FO-nál, minden moddolt játéknál ez a jellemző arány.
De ezeket csak érdekességképpen, mert ezeknek a számoknak a SF-jövőjéhez semmi közük. Akkor lesz egy "rakás mod" hozzá, ha a komolyabb modderek is ráálnak hosszútávon, de egyáltalan nem ez latszik most, ennyi, ragozhatjuk ezt még.
Én is írtam hogy esetleg "kitermelheti" a saját modderjeit, mint mondtam : "a remény hal meg utoljára", csak eddig a többi bethesda game-nél nem ez volt a jellemző, ennyit mondtam csak.
Majd 2-3-év múlva meglátjuk. :)
Ui: Azért írom így hsz. számmal címezve ezeket nem válaszként, mert ez a sz@r már megint nem reagál a "válasz" gombra, bocs... :)
.
Ja, szar az sg motor, nem lehet rendes választ nyomni, tudom. Szerintem eddig minden bethesda rpg-hez ezernyi mod készült és a starfielddel sem lesz ez másképp, amint kijön a creation kit hozzá.
Nem értem ezt a "majd lesz sok med és jó lesz a starfield" hozzáállást. Nem számít, és nincs is értlme jósolgatni. Akkor már új BTC árfolyam csúcsot esetleg nem tudna valaki?
Igazából 1 jó mod is elég. Majd szóljatok ha kész! De ezt a legkomolyabban mondom, nem akarok lemaradni;)
Egyébként szerintem ezt modokkal nem lehet a top játékok közé emelni, túl sok baja van. Ennek ellenére én így is elvagyok vele, és eleve csak azoknak kéne a játékkal foglalkozni akiknek jó így is.
Tud valaki jó móodot a loit javítására? Kár, hogy a magas szint büntet. Az ok, hogy magasabb tier cuccok jönnek, de mind fehér. Sok fix loot meg alap tier-en marad, így nem szerezhetsz pl. epic advanced cuccokat.
.
Szó nincs arról, hogy majd attól lesz jó a játék, hogy jönnek a modok. Arról van szó, hogy az ad neki hosszú életet majd, amikor jönnek a modok. Ez se akkora tipp, mert minden korábbin single player bethesda rpg-nél łgy volt. Ki játszik ma már alap, modolatlan skyrimet? Ehhez képest évente eladják újra.
Egyelőre még nincs kit a creation kit, szóval jelenleg nem tudok semmi értelmes modot ajánlani.
Valoszinuleg keves az esely ra, de remenykedek, abban bizva, hogy kb egy jo 6-8 honapot extrazik a jatekon a majdnem teljes fejlesztogarda (ellentetben a korabbi Bethesda szokassal), szoval bizok benne, hogy a procgen tartalmon valtoztatnak, vagy ha ok nem, akkor majd a CK2-ben lesz arra opcio, hogy a jelenlegi bolygofelszineket ne pixelekre bontva generalja a jatek, hanem mondjuk ossza fel 8 reszre es kesz.
Jo dolog ez a procgen tartalom, DF-ben is bejott, de jelenleg atestek a lo tuloldalara.
Szemely szerint mindig az volt az egyetlen "bajom" a Oblivionnal es a Skyrimmal is, hogy egymast ertek az objektumok es feladathoz kapcsolodo celpontok. Kijottel a varosbol es a latoterben kvazi 5 banyat, barlangot, falvat, stb. lattal, mikozben a jatekter lenyegben Tamriel egy-egy tartomanya volt. Kettot leptel jobbra es majd indultal is kitakaritani egy ujabb helyszint. Valoszinu az en hulyesegem, de szeretem, ha tudok ugy haladni egy jatekban par percet, hogy semmi sem jon kozbe, ha van tavolsag ket helyszin kozott, mert ad egy kis realitast az egesznek.
Na most a Starfieldben van, hehe, nem szaroztak a sracok, most van 1000 bolygo, amelyek felszine es tartalma millionyi hatalmas procgen cellabol ("tartomanybol") epul fel. De minek? Egy bolygon tobb teruletet tudsz generalni, mint az Arena vagy a Daggerfall teljes jatektere volt anno. Felesleges es haszontalan ekkora meretben gondolkodni egy planetat illetoen (marmint realisnak hatnak igy a meretek, persze, de ez mar sok, ennyire azert megsem kellene annak lennie).
Siman eleg lenne 6-8 darab prcgen cella egy bolygon ugy, hogy a generator arra figyeljen, hogy a cellak kapcsolodjanak egymasba es ezaltal legyen folytonossag, legyen atmenet, lenyegeben megadva azt az erzest - meg ha loading screenekbe is utkozunk egy-egy tranzitnal - hogy ugyanazon a bolygon vagyunk, mert a cella hatarat elerve ott folytatjuk a loading utan, ahol jartunk.
Jelenleg az, hogy barhova kattintasz a bolygon, ott egy ujabb cellat general a jatek es igy eselyed sincs egy bolygot korbejarni, teljesen kinyirja a felfedezes egyik fontos aspektusat, az elmenyt, hogy mindent lattal az adott egitesten. A bolygo traitek felfedezese megprobalja ezt a hianyossagot kompenzalni, de az csak placebo.
Kellett volna nemi extra dijazas a felfedezoknek azon tul, hogy random kioszkos feladatokat kapsz arra, hogy latogass meg X bolygot, fedezz fel X traitet, stb. Kaphatott volna egy kulon frakciot, vagy barmit.
Es szinten az utazashoz es a immerziohoz kapcsolodik, de az, hogy az urben nem lehet kozlekedni olyan hagyomanyos ertelemben, mint barmelyik urhajos jatekban, az nonszensz. Ha csak egyszer is landoltal az Eliteben/NMS-ben (csak hogy legyen ket ismert pelda a szimulator jellegu es az arcade jellegu megoldasra is), akkor baromi nagy hianyerzeted van, hogy itt egy landing animacio utan mar a felszinen vagy. Jatekmechanika szempontjabol nem ad hozza vagy vesz el a manualis landolas vagy bolygoteri urben valo kozlekedes hianya, hiszen ezek olyan featurek, amelyeket kb 4-5-szor hasznalsz es utana mar fast travelre kattintasz, de sajnalatos, hogy ezt a dontes nem te, a jatekos hozod meg, hanem eleve igy kapod meg a jatekot.
Az en hulyesegem, tudom, de a New Vegas hardcore mode ota minden olyan open world es/vagy sandbox jatekot, ami engedi, vegigjatszok ugy legalabb egyszer, hogy nem hasznalok fast travelt, hanem a jatek altal biztositott standard megoldast hasznalva a sajat labamon/hatasomon/hajommal kozeledek, nem waypointokra kattintva. Ha van ra lehetoseg, akkor korbejarom, ha nem ugy van kialakitva a jatekter, akkor keletrol-nyugatra, eszakrol delre, stb iranyokba teszem mindezt. Rengeteg olyan kis aprosagra bukkan(hat) igy az ember, ami esetleg elkeruli az ide-oda ugrasok kozben a figyelmet. Progress szempontjabol nyilvan ertelmetlen es felesleges idopocseklasnak is hathat, de nekem a vilag megismeresehez, az immerziohoz sokat hozzaad, ha egy jatekban van erre lehetoseg. Na, a Starfieldben ez szinte teljesen lehetetlen, par handcrafted tartalmat leszamitva semmi esely sincs ra, koszonhetoen a procgen ilyen szintu hasznalatanak.
A tobbi fapados megoldas miatt (van sok) nem aggodok, azokat modokkal lehet majd orvosolni. Az mar mas kerdes, hogy mire ezek a modok elkeszulnek, emlekszunk e a Starfieldre es akarunk e jatszani majd vele.
Apropo modok, amig nem tudunk tobbet a Creations nevu uj featurerol, addig azert ovatosan bizakodnek. Nem tudni, hogy mennyire lesz a Creation Club utodja vagy helyettese vagy mennyire lesz teljesen uj feature, kell e fizetni erte, stb. PC-n oke, ott a nexus, de boxon es ps-en mar azert felmerul a kerdes: megmarad e a Skyrim/FO4 fele bethnetre feltoltott ingyenes usermade modok / CC-re keszitett es ott tokenert megvett modok rendszere vagy nem? Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2024.02.15. 09:57:17
PC-n nem fognak tudni pénzt kérni a modokért és ez nekem elég. Boxon próbálkozhatnak, de boxon eddig se voltak ott a legjobb modok amúgy sem (pl. Enderal sem Skyrimre). Amit írsz a felfedezésről, az igaz, de ugye részben igaz a DF-ra is. Ott is procgen a térkép, a temérdek város/falu meg copypaste egyforma. Igen, közben eltelt vagy 30 év, tehát illett volna fejlődni valamit, ez a bethesda hibája. Én úgy játszottam a starfielddel, hogy kivertem a fejemből a skyrimet meg a falloutot és úgy kezeltem, mint a mass effect 1-et: a temérdek bolygó mind csak körítés, értelme semmi, ahogy ott is igen kevés. Le lehet szállni, lehet menni a semmiben 1-2 copypaste tartalomhoz (trasher maw harc, mining vagy artifact minijáték), de a szerepe ezeknek csak az, hogy a galaxis méretét megadják. Nem kell odamenni és nem is megyünk, csak ahová küldetés visz. Ez nagy eltérés a korábbi bethesda játékokhoz képest, ahol a móka felét az adta, hogy véletlen belebotlottál ebbe meg abba és elterelte a figyelmed a küldetésekről. Az is igaz,hogy így nincs nagyon értelme 1000 órát beletenni egy játékba, mert procgen tartalom nem ér ennyit. Viszont, ha a ME1-hez hasonlítjuk és csak a küldetéseket csináljuk végig, akkor van a játékban 40 óra jó tartalom és utána lehet mással játszani. Nekem ez elég is.
Kipróbáltam mi van ha egy 40-es reakror méretű hajót roskadásig pakolok PB fegyverekkel. Három gombbal kell lőni. Az NC flotta csak azért tart tovább, mint a két csillagszülött, mert minden hajóra rá kel fordulni. Ez legnehezebb szinten játszva is mindent azonnal szétkap 3300 m-ről, csak a pajzson meg a fegyvereken kívül alig mrad energia a 40-ből is. Weapon 0-ra 4 db, weapon 1-re 6 db, weapon 3-ra 4 db fegyvert raktam. Ehhez olyan hajótest kell amin van hely 14 db fegyvernek. Lehet hogy van oylan fegyver, ami többet fogyaszt és mégis nagyobb a dmg, ezért kevesebb kell belőle. Azt tudom, hogy van amiből 3 db már kiamaxolja az energiát abban a slotban, így aztán nem biztos hogy kell a 14 db fegyver hely, de én nem találtam oylat aminél nagyobra jön ki az összesített dmg.
Tök felesleges lézer, ballisztikus, meg rakéta fegyverekre skillpontot pazatolni. Legszívesebben újra is kezdeném emiatt. Mikor kezdtem, néztem youtube videókat, hogy mit érdemes csinálni. Hát ezt nem mondta egyik nagyokos sem, pedig egyértelműen ez a legjobb. Az elején úgysincs komoly űrcsata, szintezni kell meg gyűjteni a pénzt erre. Kézifegyvereknél is hulladék ami nem PB, csak a hajóval ellentétben a játék elején kézifegyverből mindenképp kell valami, amíg nem találsz egy PB fegyvert. Meg kézifegyvereknél nem is lehet fellépni a második sorba, anélkül hogy valami felesleges dolgot ki ne fejelsszünk, úgyhogy azt nem nagyon lehet elrontani. Utoljára szerkesztette: uwu2020, 2024.02.22. 20:41:22
Épp most találtam egy küldit, vaarun legendary ship-et keleltt szétlőni, ez kicsit nehezebb volt, kétszer is rá kellett fordulni :D
Emlékeim szerint 1-2 skill-t leszámíva minden teljesen irreleváns, felesleges. Az egész skillfa egy nagy placebo, ahogy a játék nagy része is az :)
kicsit azért sarkítottál. azok a skillek amik felszabadítanak dolgokat nem csak 1-2 van. és ha nem is mindenre, de azért szükség van rájuk. de mondjuk azért 50%-ban kiegyezhetünk.:) am nagyon a bögyödben van ez a játék.?
Már túltettem magam rajta :) Csak haragszom rájuk, mert lett volna potenciál a játékban, csak hát elk*rvultak. Diablo 4 ugyanez a történet. Az zavar, - mint szakmabeli - hogy mindkét cégnek egy évtizednyi felhasználói visszajelzése volt + konkurens termékek, hogy ne követhessenek el ekkora hibákat. Mindkét játék olyan, mintha a csapat 10 éve a világtól elzárva dolgozott volna egy bunkerben :)
ráadásul mindig egy olyan műfajban kapjuk ezt meg,amiben ritka a jó nem csőjáték...akár western,akár űrmászkálós,akár kalózos..épp azon gondolkoztam,még az is jobb lenne,ha Rockstar a gta sémára felhúzna minden műfajból egyet aztán csókolom,le lennének tudva a legjobbak :)
Navégre, nemrég jött új peccs! Most már nincs olyan fő-küldetés, ahol ne lehetne kifogni egy jó kis bugot, ami lehetetlenné teszi a folytatást; ezúttal tényleg teleszarták a ventillátort. Ez a játék exrém, utánozhatatlan, különleges szórakozást nyújt. Igazából imádom, iszonyat sok időt töltök benne, mert egyedi jelenség. Szerintem sokha többet nem látunk iylen "játékot", ami ennyire igénytelen, trehány munaka, ezért aztán jól meg is nézem magamnak:D Ez a játokok Mónika show-ja. Kissé fájdalams, de perverz módon szórakoztató. Már akinek ez kell. Én megértem a rajongókat, én is az vagyok a magam módján, de szerintem aki játszani akar keressen valami játékot, mert ez az izé nem az! Utoljára szerkesztette: uwu2020, 2024.03.27. 09:10:46
Sziasztok. nemrég kezdtem el, lev.10-es vagyok még csak. Láttam egy érdekes videót amiben a pénzszerzés egyik formáját mutatják be. Mégpedig a Kontraband/csempészáru beszerzést/eladást. A lényege hogy vannak ezek az eseti megbízások amit "konzolokon" lehet felvenni (kocsmák). Ott ki lehet választani olyat ahol kalózhajókat kell kilőni az űrben.De nem kell kilőni csak a hajtóművet, akkor dokkolni, behatolva lelőni a legénységet.a hajón összeszedni a cuccokat amik között mindig van kontrabandos kistáska is. ezt már jó pénzért el lehet adni olyan bolygón ahol nincs szkennelés. Azonban én hiába próbáltam ilyen küldetést felvenni sajnos nem volt a listán. csak gyilkolászás és sok árúszállítás. No most ezek az űrben kilövendő kalózs missziók csak randomok? Vagy esetleg a szintem nem elég még hozzá? Vagy ki kell valamilyen skillt is fejlesztenem hogy elérhetővé váljon? Vagy először kéne kapjak egy ilyen küldit valamely társaságtól, és onnantól lesznek a konzolon is vállalható egyszeri megbízások ?? Köszi a segítséget!
Nem ez a legjobb módja a pénzszerzésnek, hanem az outpost csinálás - kitermelés - eladás. Vannak ilyen videók is, az egyiken a csávó ajánl egy bolygót, ahol keresni kell egy olyan pontot, ahol pont a három fő elem találkozik, így az outpostod képes lesz mindhárom elem kitermelésére. Minimál befektetéssel végtelen pénz. A csempészéssel az a baj, hogy kb minden olyan bolygón, ahol van Trade Authority, ott van ellenőrzés is az űrben. Tehát kell shielded cargo, ami nem 100%-os védelem, ezért lesz egy rakás reloading is, amíg próbálkozol.
Köszi szépen, tényleg most jelenleg csak a játék ismerkedés szakaszában vagyok... :)))) de köszi a hasznos tippet! A csempészés mondjuk legalább akciósabb, izgalmasabb. Amúgy milyen hamar termel egy ilyen outpost érezhetően sok pénzt? gondolom nem elég odaugrani, elvinni/eladni, aztán visszaugrani és megint tele a raktáram ?
A video, amit linkeltem választ ad erre is. Ezen a bolygón másképp telik az idő, ezért kell az ágyat is csinálni és pici pihenés után megint minden tele lesz és lehet eladni. Igazából a játék legelején meg lehet csinálni és szerintem 1 óra után már annyi pénzed lesz, hogy elkölteni se tudod.
De a pénz csak egy dolog. A legf.szább hajókhoz skillek és szint kell. Fegyverekhez szintén szint, fel se ajánlja addig a játék. Ilyen trükkök nélkül, simán játszva a játékot, a questeket, faction questeket, bőven elég lesz a pénzed kb mindenre. Egy jótanács: ne nagyon költs lakásra, mert ingyen is szerezhető. Hajót is csak akkor vegyél, ha már nem tudod mire költeni a pénzed. Abból is találsz egész jókat elég korán. Még lopni is olcsóbb.
Jól megszívtam.... missiont vettem fel egy bolygó 100%-os felderítésére. 98+-on éllok vele, 6/7 (1hiányzik) állat szkennelés az utolsó ami még hiányzik hozzá. de azt az 1 állatot (vagy a teljes beszkennelését)nem találom sehol! rengeteg helyen leszálltam ezen a bolygón, futkároztam/kerestem az állatot de nem volt szerencsém. Igaz sok minden történt persze.3 szintet sikerült ugranom, sőt egy hajót is sikerült ellopnom :) Mindenben kicsit jobb mint az induló Frontier hajóm, csak a raktere kisebb jóval, úgyhogy veszek majd rá egy árnyékolt nagyobb rakteret.
Ilyenkor a viz korul lesz, ha van valami ocean vagy tenger, akkor a partjan szallj le es ott apro, par pixelnyi kis dogoket keress! (10-bol 8-szor mindig ezek maradtak a vegere, kis vackok)
rájöttem én is. többször is voltam a tengerparton, sőt úsztam is hátha látok vmi hal félét. szarintem az van hogy már mindegyik állatot felfedeztem csak még az egyikből nem sikerült csak 88%-ot szkennelnem. az is gáz hogy pl. nem lehet utánanézni hogy melyiknél kéne még egy szkennelés. mert akkor annál a fjnál meg tudnám nézni az élőhelyét. na mindegy, majd visszamegyek még. és köszi
Ez sajnos randomizált, ahogy ezek a küldik is azok, ne verőlködj, ha nem sikerül, rá kell hagyni. A pénzzel, meg ne foglalkozz, az majd lesz, felesleges rá gyúrni. Az XP sokkal fontosabb, lv. 75 az utolsó unlock, az oldja fel az advanced infectort, a többi fogyó gagyi. A hajó lv. 60-nál lehet fullos. A legtöbb skill felesleges, de vannak amik unlockollnak, azokat kell gyűjteni. A fő küldik egész jó xp-t adnak, és a ng+ rendszer miatt érdemes is pörgetni. Ha lassúnak érzed, lehet farmolni. Ez amúgy erősen farmolós játék. Lehet tolni lájtosba, vadászhatsz 100 xp-s szörnyeket, de a leghatékonyabb az outpost építés, rohadtul unalmas, de pár óra szenvedéssel átugorhatod a döcögős részt.
Köszi szépen. Egyelőre küldizek, de nem a fő szálat viszem, mert nem sietek . Leginkább az UC-t. Igen mindenk iezt ajánlja hogy outpost. Néztem is pár videót róla. Csak egyelőre nem teljesen világos hogy csupán a begyűjtött nyersanyagokat kell eladni osztán jó van? Vagy inkább kraftolni kell az anyagokból és aztán a terméket eladni inkább? ( a csóka valami tartószerkezetet kraftolt 2 anyagból. Bár azt már nem mutatta be hogy mennyit is tud beszedni ebből ? ) Tegnap sikerült végre kicsit tuningolnom a Frontier(kezdő) hajón. most már van 1000 raktér, erősebb hajtómű, reaktor, sield,üzemanyagtartály stb. Végül is jó móka volt. Szóval az outpostból mi a jó bevétel? tonnaszám gyűjteni a nyersit aztán csak eladni, vagy kraftolni belőlük? KÖszi Utoljára szerkesztette: Hunor1, 2024.04.04. 19:20:15
Outposttal lehet bármit gyártani a semmiből, korlátlanul, így lehet belőle pénz is, de nem ez a lényege. A pénzt felejtsd el, nem kell! Ha lépsz sok szintet, egy idő után advanced (tier 4) fegyvereket tudsz venni, és a legyőzött ellenség is ilyeneket dob. Ezek drágák. Némelyikből egyet eladsz, és a kereskedő összes pénze rámegy. Az lesz a bajod, hogy egyesével kell majd eladogatni a lootot felkeresve az összes kereskedőt a térképen. A kalózos küldi vonal is ajánlott, elérhetővé válik náluk 5 üzlet, Egy kör kb. 35 ezer kredit, mellesleg a storline végen kapsz vagy 400 ezret. De elég jó hajó kell hozzá, a végén nagy csata van. Csak participle beam fegyvereket érdemes használni, amennyi a hajóra fér. Természetesen itt is a magas szint unlockolja az erőseket, ezért jó az xp farm. Felesleges hajót vásárolni, ha magas szintű vagy, a shipbulderrel a frottír is átépíthető, mindenből a legjobb kell, könnyű. Egyébként a Neonon is sok az üzlet közel, ott is jó eladói. Ha farmolni akarsz, ott az androidon, kell vas, meg alumínium, csinálhatod a kereteket lv 100-ig, ha van hozzá türelmed.
Outposttal lehet bármit gyártani a semmiből, korlátlanul, így lehet belőle pénz is, de nem ez a lényege. A pénzt felejtsd el, nem kell! Ha lépsz sok szintet, egy idő után advanced (tier 4) fegyvereket tudsz venni, és a legyőzött ellenség is ilyeneket dob. Ezek drágák. Némelyikből egyet eladsz, és a kereskedő összes pénze rámegy. Az lesz a bajod, hogy egyesével kell majd eladogatni a lootot felkeresve az összes kereskedőt a térképen. A kalózos küldi vonal is ajánlott, elérhetővé válik náluk 5 üzlet, Egy kör kb. 35 ezer kredit, mellesleg a storline végen kapsz vagy 400 ezret. De elég jó hajó kell hozzá, a végén nagy csata van. Csak participle beam fegyvereket érdemes használni, amennyi a hajóra fér. Természetesen itt is a magas szint unlockolja az erőseket, ezért jó az xp farm. Felesleges hajót vásárolni, ha magas szintű vagy, a shipbulderrel a frottír is átépíthető, mindenből a legjobb kell, könnyű. Egyébként a Neonon is sok az üzlet közel, ott is jó eladói. Ha farmolni akarsz, ott az androidon, kell vas, meg alumínium, csinálhatod a kereteket lv 100-ig, ha van hozzá türelmed. De mindegy hogy csinálod, xp kell és kész. Ha nem farmolsz, tovább tart, ennyi.
Sajnos megeshet, hogy a fő küldik, vagy valamelyik storiline bugos lesz. Ne nagyon éld bele magad, hogy végig tudod játszani. Sok bug konzolparanccsal átugorható, de vannak végzetesek. Előfordulhat, hogy 5-6 ng+ körös karakterrel nem tusz tovább menni, na az szopás.
Ez fura, van hogy látszik a hsz-em, meg van hogy nem. Most épp eltűnt, leírom újra. A lényeg, hogy felejtsd el a pénzt, mert nem így leszel gazdag. Ha szinteket lépsz lesz pénzed, mert egy idő után advanved (tier 4) fegyvereket fogsz lootolni. Ezek drágák, nehéz lesz őket eladni, mert a kereskedőknél kevés a pénz. A neonon pl sok kereskedő van, ott egy kör kb 50 ezer. A kalózoknál is van 5 üzlet, csak el kell kezdeni a storline-t, melelsleg a végén kapsz kb. 400 ezer kreditet ,de ehhez erős hajó kell, ha hardon játszol. Az erős hajóhoz is magas szint kell. A hajón csak participle beam fegyvereket érdemes használni, annyit ami a hajóra fér (meg egyébként kézi egyverbe is az a jó). Hajót venni felesleges, a frontiert is át lehet építeni a shipbuilderben fullosra. Szóval mindenhez xp kell. Ha gyorsan akarod, farmolni kell. A legjobb talán az androphonon keresni olyan helyet ahol van vas meg alumínium, és gyárthatod a kereteket unásig. Szerintem lv. 40 körül már kényelmes lesz a játék, az gyorsan meg is van. De ne éld bele magd, hogy végig tudod játszani!Az új peccs óta a főküldik és a storiline-ok is tele vannak bugokkal. Sokat át lehet ugrani konzolparanccsal, de vanank végzetesek. Ha mellékszálon akadsz el, érdemes kipörgetni a főküldit, és talán legközelebb NG+ indítva legközelebb megceinálod, csak mondjuk bukod a nehezen felépíített outpostodat. Az igazi szopás akkor van ha egy 5-6 NG+ körös karakterrel elakadsz a főküldivel, ilyenkor szokták dobni a játékot, még a legfanatikusabb rajongók is.
Hát ez zseniális, eltűnő, feltűnő üzenetek, meg duplázás. MIASZAREZ?
nem baj, lényeg hogy segítesz nekem. Az outpostot mindenképp kipróbálom majd, csak azért hogy legyen az is :))) Szóval a Neon Cityben kereskedői küldetéseket csinálva van sok lóvé? Ok majd csekkolom. Egyelőre most jutottam el a western utánzat városba.(UC misszió) Ott is van okosság küldetés szál amit érdemes lesz majd felvenni gondolom.
4 story line van a fő küldin kívül, mindegyik jó dolgokat ad. - a céges balhé 4. szintű skillt ad, ami néha még hasznos is lehet + a legjobb ruhát, mellesleg nagyon könnyű - a UC végén sok fegyvert, páncélt kapsz. - a kalózos nagyon sok pénzt ad. - a Freestar meg egy egész jó hajót És van egy küldi, amit nem érdemes kigagyni, megkönnyíti az indulást: Mantis Ha szórakozol kicsit azzal, hogy random tulajdonságokat ad a megszerezhető pánvélra, szerintem megér pár próbát, megnézni miket dobál.
A Neonos dolgot szerintem nem jól fogalmaztam meg. Az a lényeg, ha magas szintű leszel a legyőzött ellenségektől felszedett cuccok szintje is nő. Ha eljutsz odáig, hogy advanced szintű fegyvereket tudsz felszedni, észre fogod venni, hogy nehéz eladni, mert a kereskedőknél nagyon kevés kénz van. A Neon azért jó hely, mert ott sok kereskedő van. Ha minegyiknél eladsz annyit amennyit tudsz, alszol egy napot egy széken, és mehetsz még 1-2 kört. Sajnos ennyire szarul van balanszolva ez is. Nem értem miért ne lehetne a kereskedőknél több pénz, miért kell a játékosokat ezzel szopatni, de ez van. Utoljára szerkesztette: uwu2020, 2024.04.05. 19:06:58
Köszi a segítséget! És van egy küldi, amit nem érdemes kigagyni, megkönnyíti az indulást: Mantis - ezt hol tudom felvenni ?
Olj random fosztogatokat addig, amig az egyik zsebeben nem talalsz egy feljegyzest valamifele titkos bazisra vonatkozoan. Na ha ez megvan, akkor irany a helyszin es mehet a dara.
Megoldható az egyik komoly hiba amit az "új" patch okozott:
Ryujin - Managing Assets bug Managing assets deal with operative bug fix. Worked for me at the Well. Marker on floor, no Tommy, didn't kill Tommy at start of the Ryujin quest line. Enter console, type: prid 2c9bc2 enable Utoljára szerkesztette: uwu2020, 2024.04.14. 15:01:19
Minden hibája elelnére nyüstölöm ezt a fost, de nem hagyja magát. Úgy tűnik én végérvényesen a 4. NG+ -ig jutottam. Megkaptam a gamebreaking bugot a Relevation küldetés során, amire nem találtam megoldást. Setstage kódot nem találtam hozzá. Esetleg régi mentés viszatöltés műköfódhet. Pár küldivel visszatöltöttem, de semmi, ugyanúgy előjön.
Esetleg itt nem tud rá valaki megoldást? A Relevation kületés során a Hunterrel, meg az eEmissíry-val kell küzdeni, de az egyik helyszínen pályán kívülse sparnolnak, nem lehet őket támadni, a küldetés teljesíthetetlenné válik. írjatok légyszi, ha találtok "setstage" vagy "endmission" konzolparancs kódot hozzá!
Nem tudja valaki, mi a fenére várnak még a creation kittel? Nem idei év elejére ígérték? Most meg már május van. Az érdemi moddolás el se tud addig kezdődni, amíg ez ki nem jön.
Megvarjak szerintem a kiegeszitot/dlc-t, mert az annyira atszabja a jatekot es rendszerek mukodeset, hogy az esetelgesen addig elkeszult CK-s modok mehetnenek a levesbe.
During an interview with Kinda Funny Games today, Todd Howard revealed that the big add-on is expected to be out this fall.
Howard mentioned the detail in a conversation about a different Starfield update that's coming sooner. He said that Bethesda wants to serve players who love ship building, and that there's "some great stuff" coming in that department in an update that he expects will be announced sometime this week.
When asked whether that was connected to the Shattered Space expansion, Howard replied, "This is a separate update. Shattered Space is in the fall."
@PCGamer
Howard also touched on the long-awaited Starfield Creation Kit in the interview, which will enable more robust modding support in Starfield than has been available so far. It turns out that some Starfield content creators already have access to it, and the rest of us should be hearing more about it "soon."
- nem tudom, de szerintem a Creation Clubbal leszerzodott emberekrol van szo, akiknek fizet a munkajaert a Bethesda es amely modok csak a Clubon keresztul lesznek elerhetoek ingyen vagy "pontokert". Ne legyen igazam persze, de tuti nem nexusra dolgozokrol van szo. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2024.04.30. 07:43:47
Ja, én is olvastam. A héten valamit bejelentenek, ami hajóépítéses izé lesz, nem a dlc és nem a creation kit. Előbbi ősszel, utóbbi meg majd egyszercsak nemsokára jön. Hát nem tudom, nagyon kéne kapkodniuk magukat a bethesdánál, mert creation kit tudja egyedül megmenteni a starfieldet és az új TES még sok-sok évre van innen.