Valaki játszotta már közületek Coop modban a doom 3-at?:) ha lenne olyan aki szeretné végigvinni a játékot coopba az írjon már én kipróbáltam haverral és nagyon jó volt igaz 2 pálya nem töltött be rendesen kidobta a másikat.
Ja, és természetesen a legújabb VGA driver van fenn...
Sziasztok! Valaki tudna segíteni? Nem akar elindulni a gépemen a Doom3, pedig minden meg van bõven, hogy menjen: 8600GT, 3800+AMD, 1Gb ram,Vista. Amikor elindítom a játékot, valami olyasmit ír ki, hogy a videókártya, és a driver nem támogatott. Nem tudjátok, hogy mi a megoldás? Próbáltam, hogy felfrissítem 1.2-re a gammát, de úgy s kiírta a hibát...
Szedd le, rakd fel a doom 3mat a roe kódjával, meg a roet is, aztán jó lesz...
amikor el indítanám a játékot kér 2 cd kulcsot. valaki el tudja mondoni mia az a két kód? Létszi! már rég óta szenvedek vele. JÁTSZANI AKAROK!!!
Csak elõ akarok hozni egy olyan robotot.
Csak egy rejtett tartalom elõhozásához kell, van ilyen kód? ha van valaki adja meg.
De kell, már 1000X végigvittem. Csak szeretném megtudni hogy mi a kód.
Kell nekem egy cheat kód amivel kapok egy olyan kis biztonsági robotot amit mindig követni kell.
Cím : szövetkezte Squadmates tengerészgyalogost PK4 A dátum befejezõdött : 9-25-04 Verzió : A.M.S. 0.31 A Szerzõk : Altroth Akenzie vagy mi van egy névben attól függõen, milyen játékot láttál. Internetes oldal: Nincs még. Másik fájlok szerzõ által: Ez az elsõ fájlom Leírás: Creált 6 õrt és 6 következõ osztályt tengeri gyalogosokat kik tudnak segíteni neked beatupok* a te oldaladon elhelyezkedõ gonoszok.
További hitelek : Doom III teremtõi id Software A MAD Tank fanatikus, aki hallgatott engem ordíts a szerencsétlenségekrõl. A hülye lezuhan A barátom, akit hívni fogok Ceassának mert bökdösök én javaslatokkal amikor nekem csalódást okoztak az AI Scripting anyag.
Térképek: nem Hangok: nem Zene: nem Grafika: nem DLL: nem Szövegkönyvek: igen Más: nem
* Játékinformáció *
Térkép : A legtöbbjük, egy kevésnek nincs AI Arease. Hajadon játékos: igen Szövetkezet 2-4 játékos : nincs Halálos viadal 2-4 játékos : nincs Nehézség beállítások: nincs Új hangok: nincsenek Új zene: nincs Új grafika: nincs Új játék DLL : Nincs Új szövegkönyvek: igen
* Telepítés *
Tedd a Doom3/Base könyvtárba a Pak100 PK4 fájlt. Neked hozzáférésre lesz szükséged a te konzolod, sok helyszín mutatja meg neked, hogy a konzolod mi, ha te bizonytalan vagy. Következõ az irányítás alatt kiválasztani, hogy melyik tengerészgyalogost szeretnéd. Ha neked már van egy Pak100 fájl, átnevezheted vagy azt, vagy ezt valami másra.
Ennek a fájlnak van egy új Doom_Main Script -je, hogy annyira menjen, ha futtatsz egy módot melyik tartalmaz egyet, bele fog avatkozni. Ezért egy javítással könnyû átkeresztelni ezt a zip fájlt pak100.pk4 . zip és behúzol mindent a predesignated mappába . Ne másold a Doom_Main.script -et . Hozd a kedvencednek a mod*() fõ szövegkönyvét és add hozzá a következõt:
Megmenti azt, és képes leszel, hogy egyszerre több módot*() futtass. Arról gyõzõdik meg, hogy mind DEF alatt vannak és a doom3 alapjegyzékének a SCRIPT dossziéi . . defs bemegy defbe*() és . scripts megy (scriptbe) szövegkönyvbe. Könnyû huh?
Játékmenet információ *
Ezzel a kicsi fájllal több új entitást tudsz lerakni a Doom 3 világba. Mindegyik entitásnak van egy szövetséges csapattagja, aki boldogan cuppanni fog bármilyen Zombie-n vagy Démonon, ki történik legyél a területben vele. Kettõ van mindegyik osztályból, vagyis egy õr, aki õrzi a területét, és egy másik, aki követni fogja a játékost körbe ha szükséges. részt fog venni Az õrtengerészgyalogosok nem igényelnek semmit tõled, de, a követõtengerészgyalogosoknak szükségük lesz egy wakeupra bármelyik hívása egy ütés az arcban vagy csak fényesítés a zseblámpáddal akkor el fognak kezdeni követni téged. Hasznos ha megerõltetõ telepítésre valami és te nem akarjátok õket miközben épp még vesztek részt. Lerakni ezek közül bármelyiket, arra használni ~, vagy a konzolod (vagy CTRL+Shift+~ ha nem adtad hozzá +seta com_allowConsole 1 a parancssorodhoz még) akkor lerakja a következõ tárgyak közül az egyiket.
Mindegyik tengerészgyalogos van sorta tökéletesíteni ahogy kölcsönvettem egy Zombie Security fickó animációit és az egy emberi biztonsági fickó bõrei annyira annyira elõre. Valamint új modellek nincsenek annyira, a fegyverek közül mindegyik vegyél kölcsön egy különbözõ fegyvermodellt, amíg ki tudok fejleszteni egy javítást. Ez fölé tudtam tenni egy próbababát de ez furcsának tûnt, ahogy tudtad látni egy részét lövöldözni azután egy másik, éppen kinnhagytam azt. A tengerészgyalogosok véletlen 125-175 ish egészség és páncél javarészt lépést tud tartani veled ha leraktál egy következõ verziót. Mutatványokat fognak végrehajtani hogy golyókat térjenek ki, amik hasonlóak azokhoz a Zombie tengerészgyalogosokhoz, akikkel találkozol. A Pistol tengerészgyalogos szintén egy harci pajzzsal jön hogy segítsen megóvni õt. A tengerészgyalogosok közül mindegyik kikopik az sorra észrevehetõ tengerészgyalogos melyik nincsenek ellenséges egységhasználatok. Könnyûbbé teszi azt hogy szedje õket kint egy tûzharc alatt. FIGYELMEZTETÉS: A BFG nem különbözteti meg a szövetségeseket és barátokat. Ki fogom javítani ezt egy késõbbi frissítésben de most, mindkettõ tied és a tengerészgyalogos BFG-je barátságos mérkõzéseket fog megtámadni egy vengence ha az útban vannak. Ha látni akarsz egy BFG tengerészgyalogost csinálni biztos istent, harcolni vele módban van vagy gyõzõdj meg arról, hogy nem igazán vagy túl zaklatott a haldoklás kilátásával.
Néhány Singleplayer térképnek olyan láthatatlan gátlói, amik meg fogják akadályozni, hogy a tengerészgyalogosaid költözzenek be, vannak egy területen. Ha ez történik, igazi megoldás nincs kivesz egyszer lerakni egy frisset vagy a Nincs-szörny sétaterület. Halott tengerészgyalogosok a testek nem lehetnek gibbedek() félre. Arra ha egy van nem ott hirtelen meg tudod találni a testét és tudod tudni, hogy mi történt. Össze tudod gyûlyteni elesett tengerészgyalogos fegyvereket.
A tengerészgyalogosok használnak néhányat, amit alapvetõ Radio parancsol, melyik ad neked, egy ötletet, hogy mit tesznek. Ha egy kiabál az helyessé vagy ballá válik, azután õ valószínû van. Ha ordít, beköltözöm õ valószínû támadja valami szörny. Mindig nem fognak rádiózni, ahogy ez valószínûleg bosszantóvá válna, hogy hallgassanak õk folyamatos. Ekként van most azt könnyû tolerálni és olyan remek. Könnyebb felismerni õket emberek erre levõ zombik fölött túl távolról.
Ez valaha az elsõ kibocsátásom bármilyen játék. Roham idõ, amit használtam, az az anyagiskola tanít engem valami másik. Egyébként tudom, hogy ez nem tökéletes de ez az elsõ enyém bármilyen játékra, amit kibocsátottam. Frissíteni fogom azt ha idõ megenged én elfoglalt vagyok. Ha neked van bármennyi, a kérdések vagy a megjegyzések leejtenek nekem egy sorozatot [email protected]él.
Élvezd a szövetséges tengeri Squadmatesedet!
Alap: . húzott ki def fájlok és . script fájlok pak00.pk4 Elkészítésre szánt idõ : 2 nap, több órák, a szerencsétlenségek Editort használták: Jegyzettömb
Ismert bogarak : Követõtengerészgyalogosok néha egyszerûen nem fog kimozgatni az útról mikor te nyomulsz ellenük. Néha õk. Annyira keveset dolgozom bosszúság. Ez vicces, amikor fonnak körbe és körbe , bár. Legjobb megoldás az nem csapdába ejted magadat egy egy út elõszoba velük hacsak nem te akarsz noclip kódot.
* Szerzõi jog / engedélyek *
A szerzõk testalkatba használhatják ezt a módosítást egy alapként és tanulhatnak.
Elküldheted ezt a módot, feltéve, hogy tartalmazza ezt a fájlt, nincsenek módosítások. Elküldheted ezt fájl bármilyen elektronikus formátumban (BBS, Diskette, CD, , stb) amíg tartalmazza ezt a fájlt. Ha használt bármilyen fajta módosításban adj hitelt hol esedékes a módosítás.
ha ezt amire válaszoltam lefordítod akkor engedem hogy játsz
Sziazstok! Tudna valaki segíteni nekem? Van magyarításom a Doom 3 - hoz, és sorozat szám kellene hozzá. Ha valki tudja legyen szives felvenni msn-re.... [email protected] Elõre is köszönöm!
Hi all! Amikor fel akarom tenni a kiegészítõt az a hibaüzenet fogad hogy a kieg win 2k-t vagy win xp-t igényel. Na ennek most mi baja? Nekem xp-m van csak épp 64 bites, lehet hogy ez a baj? :S Valaki help pls.!
hogy tudom bekapcsolni az 1280*800-as képfelbontást?....
MErt 1024*768-ban már sikerült a 16:10-et beállítani,de nativban azért mégiscsak jobb lenne(1280*800)
Na közben megoldódott a perobléma... Még annyit, hogy hogyan tudnám azt megcsinálni, hogy amikor indítom a játékot akkor a mod is beinduljon vele együtt?
Letöltöttem a Parallax Extreme (v1.2)-ot és nemtudom át állítani a felbontást Kiírja amikor feljebb veszem felbontást, hogy újra kell indítani a Doom 3-mat....stb. Újra indítom és ugyan úgy marad a felbontás. Hogyan kell megcsinálni ezta modot?
Elõre is köszönöm!
hát nem bocsánat elrontottam a doom hangját lekapcsoltam és tnkcsapdát halgattam közbe de sztem most már letöltöttem a film zenéit lehet azzal fogom nyomni :)
Úgy azér elég szar lehetett végigvinni:P úgy semmi izgalmas nincs benne:P
JAJ :D:D:D:D képzeljétek azok a repülõ izék a SIMA DOOM3 ban úgy néznek ki mint az egyik osztálytársam felye Mintha arról klónozták volna kivéve a száj
õõõõõõ azok a szárnyas babaarcú izék téleg kemények de elárulom én mind a két részt kikapcsolt és lehalkított hangszóróval nyomtam végig az naon állat volt viszont amikor az egyik szekrénynél ki volt irva 1 ceztlin a kód kinyitod és a pofádba ugrik az IMP háát beszartam tudtam lesz valmai dehát merész voltam meg ugye a kiváncsiság hátas után nagy nevetés jött állat volt
zombik azok rohadt jók, mikor szétlövöd és a gerinve még jön feléd kicsit az állati jóóóóóóóóóóó imádtam a zombis részeket :)
Még a zombik nem is annyira durvák... engem az impek ijesztenek meg mindig mer azok nagyon hirtelen jönnek elõ... meg most a Recycling Center 2-ben vagyok és most jöttek ilyen kis szárnyas valamik... na azoknak meg a hangjuk parás:P
a multi téleg jó azzal én is játszottam ANdrisHUN néven
annak az elején van néhány paranormlist sejtetõ rész az néha ijeszrtõ néha nem aztán már csak monoton kommandósharcok és a vége felé megint némi paráztatás, de a mulija az üt és sorry az offért :)
ez?? para???? én nem is tudtam :) pedig a feléig elvittem a sima d3 at a kiegget meg kiakasztottam, az alap nekem annyira nem ütött nagyot kissé untam a roe viszont állati nagy volt, paráztatni hát sajna nem tudott.
Title : Allied Marine Squadmates PK4 Date Finished : 9-25-04 Version : A.M.S. 0.31A Authors : Altroth Akenzie or Whats in a name depending on what game you have seen me from. Web site : None yet Other Files By Author : This is my First Description : Created 6 sentry and 6 following class of marine buddies who can help you beatup the forces of evil along your side.
Additional Credits to : The creators of Doom III at id Software The MAD Tank fanatic who listened to me yell about the crashes. Stupid crashes My friend, whom I shall call Ceassa for poking me with suggestions when I got frustrated at the AI Scripting stuff.
Maps : No Sounds : No Music : No Graphics : No DLL : No Scripts : Yes Other : No
* Play Information *
Map # : Most of them, a few have no AI Areas. Single Player : Yes Cooperative 2-4 Player : No Deathmatch 2-4 Player : No Difficulty Settings : No New Sounds : No New Music : No New Graphics : No New Game DLL : No New Scripts : Yes
* Installation *
Place the Pak100.PK4 file in your Doom3/Base directory. You will need access to your console, many sites show you what your console is if you are unsure. Follow the below directions to choose which marine you wish to spawn. If you have a Pak100 already, rename either it or this one to something else.
This file has a new Doom_Main.Script file so if you are running a mod which includes one, this will interfere with it. A fix for this is easy, however, simply rename this zip file's pak100.pk4 to .zip and extract everything into their predesignated folders. Do NOT copy the Doom_Main.script file however. Take your favorite mod's main script and add the following:
Save it, and you will be able to run multiple mods at once. Make sure they are all under DEF and SCRIPT folders of the base dir of your doom 3 folder. .defs go into def and .scripts go into script. Easy huh?
* Gameplay Information *
With this little file you can spawn several new entities into your Doom 3 world. Each entity is an allied to your team person who will gladly smack down on any Zombie or Demon who happens to be in the area with him. There are two of each class, one that is sentry who guards his area and another who will follow the player around and engage as neccessary. Sentry Marines require nothing from you, but, follower marines will need a 'wakeup' call of either a hit in the face or just shine your flashlight at them then they will begin to follow you. Useful if trying to setup something and you do not want them tagging along just yet. To spawn any of these, use ~ to access your console (or CTRL+Shift+~ if you have not added +seta com_allowConsole 1 to your command line yet) then spawn one of the following objects.
Each marine is sorta not perfect as I borrowed the animations of a Zombie Security guy and the skins of a human security guy so on so forth. Also, there are no new models so all of the guns borrow a different weapon model until I can formulate a fix. I could put a dummy over it but it looked odd as you could see part of one gun and then another, I just left it out. The marines have random 125-175ish health and can mostly keep up with you if you have spawned a 'follower' version. They will perform stunts to dodge bullets similar to the Zombie Marines you encounter. The Pistol Marine also comes with a combat shield to help keep him safe. All of the marines wear the sorta noticable Marine Helmet which no enemy unit uses. Makes it easier to pick them out during a firefight. WARNING: The BFG does not tell allies and friends apart. I will fix this in a later update but for now, both your and the Marine's BFG will attack friendlies with a vengence if they are in the way. If you want to see a BFG marine fight, make sure God mode is on or make sure you are not really too bothered with the prospect of dying.
Some Singleplayer maps have invisible blockers that will stop your marines from moving into an area. If this happens, there is no real solution except to spawn a fresh one once you are out of the no-monster walk area. Dead marines bodies cannot be gibbed apart. That way if one is not there suddenly you can find his body and know what happened. You can collect fallen marine's guns.
Marines use some basic Radio commands which gives you an idea what they are doing. If one shouts that he is going right or left, then he likely is. If he yells 'I am moving in' he is likely charging some monster. They will not always radio as it would probably get annoying to listen to them nonstop. As it is now it is easy to tolerate and kinda nifty. Easier to recognize them as humans over zombies this way too from a distance.
This is my first release ever of any game. Bout time I used that stuff school is teaching me for something other then boring mindnumbing blahness. Anyway, I know it is not perfect but it is my first addon to any game that I have released. I will update it if time allows as I am busy. If you have any questions or comments, please drop me a line at [email protected].
Enjoy your Allied Marine Squadmates!
* Construction *
Base : Extracted .def files and .script files from pak00.pk4 Build Time : 2 days, several hours, alot of crashes Editor(s) used : Notepad
Known Bugs : Follower Marines sometimes will simply NOT move outta the way when you push against them. Sometimes they will. I am working on that little annoyance. It is funny when they spin around and around though. Best solution is to not trap yourself in a one way hallway with them unless you want to noclip your way through them.
* Copyright / Permissions *
Authors may use this modification as a base to build and learn.
You MAY distribute this mod, provided you include this file, with no modifications. You may distribute this file in any electronic format (BBS, Diskette, CD, etc) as long as you include this file intact. If used in any sort of modification, give credit where due.
Ha ezt lefordítja valaki akkor annak örülnék nagyon.
hy! Azt nem tudja valaki hogyan lehet doom 3 hoz pályát szerkeszteni ? Gtk radianttal próbálkoztam, amivel elvileg lehetne, de csak map fájlban tudom elmenteni a mapot, semmi bspc mint q3eradintnál,
Amit irtak a cd kulcs ellenörzés megszakitáshoz nemrég az a quake4-nél müködik szerintem. a hots fájlba ezt kell beirni:
127.0.0.1 idnet.ua-corp.com
és simán megy a játék, meg a netröl sem kell lecsatlakozni... ennyi
Akkor már nem tudom, mondjuk nekem 30-40FPS-t megy csak max-on.... Úgyhogy mindegy is lenne.... De azt tudom, hogy a V-Sync az amileszabályozza az fps-t. Nézd meg a V-Sync-el és anélkül, az indításnál, a videót mondjuk fraps. 1800-2000 v-sync nélkül a videónál!!!!!!!!!!!!!!!!
Mi a vége a játéknak akkor ha a fõhõs szótfogad a gonosz tudósnak amikor a szatelit szobában van és a képernyõn szól hozzá.Amikor választani kell,hogy segítséget kér a flottától vagy nem.
Kössz a segítséget, már végig is vittem.Amúgy fery a te módszered vált be.
Sehogy csatizz le, és ha utána ALT+TAB-bal kimész és rálököd a netet, akkor már tudsz Lan-on játszani....Vagy nálam még asszem úgyis ment, hogy beadtam egyszer neki a kódot, amivel felraktam és beengedett egy figyelmeztetéssel a menübe, de utána, még ha bekapcsoltam a netet, akkor sem kérte második illetve sokadik indításnál...Csak egyszer kell rajta túllépned, és utána már net-tel is beléphetsz....
Mindenképp meg kell szakítani a netet, mert a játék az alapján ellenõrzi, hogy használatban van-e már az adott CD kulcs, és biztos, hogy használatban van, mert ugye másolt játékunk van, és így nem enged játszani. De net nélkül ki lehet cselezni. Engem már csak az érdekelne, hogy hogyan kell úgy indítani a játékot, hogy elõtte ne kelljhen lecsatlakozni a netrõl.
Énnálam bejött az ablak, és újból beírtam azt a kódot, amit az adott játék telepítésekor írtam be, és nem fogadta el, de tovább tudtam menni a menübe.... Ez mûködött nekem már a Doom 3 és Doom 3 RoE és Quake 4-nél....meg a Prey is ezen a rendszeren alapul... A netet meg szakítsd meg elõtte a biztonság kedvéért...
Ha ez sem mûködne, elmondom, hogy én mit csináltam: A Doom 3-at feltelepítettem a következõ kóddal: T7LB-BD27-TWLC-SDGD-F6. Majd feltelepítettem a RoE-t a követekzõ kóddal: PSBC-TASC-33WB-PH7L-C0. Majd indítom, net nélkül, (egyiket sem crackeltem meg, semmi CD sincs bent a gépben) eredmény: semmilyen kódot sem kell a játékon belül beírnom, rögtön játszhatok is, de természetesen csak Single-be.
Tedd fel az alapot ne crackeld majd a kieget és ezt crakeld mennie kell. Ja, a neted huzd ki vagy valahogy tilts le a tüzfalbeállitásoknál a doom exe-ét mert ha nem igy teszel akkor nem fog menni.
Sziasztok!Van egy kis problémám!Nem megy a játék.Felraktam a Doom3-at, meg crakkeltem, utána pedig a Resurrection of Evil-t.Már akkor felötlött bennem a gondolat, hogy nem fog indúlni, amikór felkellet raknom a doom3-ra az 1.2-es javitását.Így is történt!Amikor elindítottam és behozta a menüt, kérte a Doom3-nak az aktivizációs kódját.Mondanom sem kell, hogy nem fogadta el a kódot.Meg lehet valahogy oldani a problémát úgy, hogy ne keljen megvennem az eredeti doom3-at?
Így sem mûködik a magyarítás. Mind1, ez most nem lényeg, engem most az érdekel, hogy vajon bevállna-e az a módszer, ha a Zonealarm-ommal megtiltanám a játéknak, hogy nethez férjen. Tudjátok, hogy miért. Hogy ne kelljen minden indításnál lekapcsolódnom a netrõl. Az a bökkenõ, hogy fingom sincs, hogy a Zonealarm-ban mit, és hogy kéne tennem, szal akinél ez a módszer már bevállt, kérem írja le lépésrõl-lépésre, hogy mit kell tnnem. De persze oylan módszert is elfogadok, aminek köze sincs a Zonealarm-hoz, biztos korábban volt már róla szó, csak mostanában sajna nagyon nem érek rá visszaolvasgatni.
THX! Frey2 ha a roe magyaritasa nem mukodik, akkor sztem csak annyi a gond, hogy nem a dxp mappaba tetted
Már csak azt nem értem, hogy a magyarítás miért nem mûködik? A doom 3-hoz van magyarításom, de az mûködik.
Ok, csökött idióta vgyok, hogy nem olvastam vissza. Õszintén sajnálom, hogy ezzel a 3 elõzõ hozzászólásommal zargattam a népet :) MMár mûködik a játék :)
Na jólvan, könyörgöm csak azt mondjátok meg, hogy mit írjak a felsõ, és az alsó sorban, mert én már belebolondulok a sok kurva kód írogatásba. Meg ha kell, milyen cracket használjak. Net nélkül próbáltam, de gondolhattam, hogy így se lesz jó.
OK, köszi, akor telepítem újra :) Magyarítás nélkül is néztem, és úgy értelmesen leírta, hogy melyik mezõbe, melyik kódot írjak be. A felsõbe a sima Doom 3 kódját kérte, az alsóba, meg a RoE kódját. Itt alapból már be is volt írva a kód, azzal akkor ne foglalkozzak? A telepítéskor használt kód volt itt alapból beírva. De van egy oylan serial-om is, amihez azt mondják, hogy játszáshoz használjam, na ezt hová kéne beírni.
nagyon egyszerû, úgy kell telepíteni, hogy elõtte kihúzod a netrõl a gépet. na akkor már keresheti kedvére hogy érvényes e a kulcsod.
késõbb ha már játszol elõfordulhat hogy indításkor rákeres és érvénytelennek találja, de lehet úgy is telepíteni hgoy sosem keres rá ismét. annak a trükkjére már nem emléxem
de mûködnie kell net nélküli telepítésnél, az biztos
Nem találom, hogy a topicban volt-e már iylen téma, de nem tudom, hogy mi a baja a játéknak, mert telepítettem, elõtte kérte, hogy frissítsem a Doom 3-at 1.2-re, megtörtént, feltelepült, elõtte a Doom 3-hoz bemásoltam egy magyarító fájlt, de ez nem hiszem, hogy befolyásolja a problémát. Szóval:
Szuóljatok, ha esetleg nem jó valamelyik betû vagy szám, de ez képteleség, mert kb 10-szer próbáltam már. Azután:
Majd:
Kérlek segítsetek, mert nemtom mi a szar van, csak a Doom 3-at crackeltem, aehhez a kiegészítõhöz nincsen crackem, tulajdonképpen így is indul, scak ez az egyetlen problémám. Vagy ha van valami ezt a kód beírkálgatózást elhárító crack az jól jönne.
1 megoldás: Szaladj a boltba 2. rendeld meg 3.(de ezt cska a hülyék csinálják) "A" megoldás !!! - jegyzettömbel megynyitod a következõ fájlt: c:\windows\system32\drivers\etc\hosts és kiegészíted alul ezzel a sorral:
127.0.0.1 q4master.idsoftware.com
(Ugyanez mûxik a Doom 3-nál is. A lényeg, hogy ezek után nem látod a multi szervereket.) (kézzel kell beírogatnod az IP-jüket). - játék indítás ! - kód megadás !